נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 11 פברואר 2021, 14:51

ברור :) אני גם בטוח שב2021 2022 קאז הולך לאכול את הכובע שלו עם הרבה צ'יפס וקטשופ מרוב בלעדיים שנראה במשך השנתיים הmeltdown שנראה ממנו ייזכר בפורום שנים :)

יש כמובן את supergiant games של greg kasavin שכל הדור שלנו בני ה30+ ויותר זוכר אותו כאחד המבקרים הכי טובים בהיסטוריה של הענף ועכשיו אחד הבמאים הטובים
אני השתדלתי לתמוך ברוב המשחקים שלהם, אבל גם שקניתי את טרנזיסטור בהשקה וגם שקניתי את pyre במחיר השקה, זה לא עזר להם (מודה שPYRE הכי חלש שלהם בעיני)

אין ספק שבגזרת האינדים שדיברת עליהם נדב אפיק עזרו מאוד מאוד לצוות המוכשר הזה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 11 פברואר 2021, 14:53

DrKeo כתב:אבל זה לא רק IOI, אפיק הפכו לגוף שמרומם אולפני אינדי קטנים וגם אולפני AAA עצמאיים. המימון שהם מביאים עושה הבדל של שמים וארץ לאולפנים שכאלה. גם אם החנות של אפיק תסגר מחר, הם עשו הרבה טוב לתעשיה בשנתיים האחרונות.


ברור :) אני גם בטוח שב2021 2022 קאז הולך לאכול את הכובע שלו עם הרבה צ'יפס וקטשופ מרוב בלעדיים שנראה במשך השנתיים הmeltdown שנראה ממנו ייזכר בפורום שנים :)

יש כמובן את supergiant games של greg kasavin שכל הדור שלנו בני ה30+ ויותר זוכר אותו כאחד המבקרים הכי טובים בהיסטוריה של הענף ועכשיו אחד הבמאים הטובים
אני השתדלתי לתמוך ברוב המשחקים שלהם, אבל גם שקניתי את טרנזיסטור בהשקה וגם שקניתי את pyre במחיר השקה, זה לא עזר להם (מודה שPYRE הכי חלש שלהם בעיני)

אין ספק שבגזרת האינדים שדיברת עליהם נדב אפיק עזרו מאוד מאוד לצוות המוכשר הזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38350
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 פברואר 2021, 14:57

קאז לא הולך לאכול את הכובע שלו לעולם, גם אם אפיק יחזיקו ב-25% מהשוק, יכניסו 3 מליארד דולר בשנה מהחנות ויכילו 70% ממשחקי הוידאו שיוצאים למחשב עדין קאז יראה בהם כישלון. אז הוא ידבר על ה-30% משחקים שלא שם או למה הם לא מכניסים 8 מליארד או למה הם שלמו כסף לבלעדי ובלעדי זה רע וכו'. זה לעולם לא יגמר, לא משנה מה יקרה. זה יגמר רק אם אפיק יכשלו ויסגרו את החנות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 11 פברואר 2021, 15:08

אני עדיין מנסה להבין מה יוצא לו מלהיות פאן בוי של גייב נואל, כי אפילו סקס אפיל אין לו, והוא לא משחרר משחקים אז... W H Y

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 12 פברואר 2021, 00:28

גלאס, הדוגמאות שלך מלפני עשורים ובמוצרים שונים לא רלוונטיים. הנסיון שלך למפות אותם ל EGS הם חסרי טעם.

אז עכשיו התחלנו לעשות הפרדה מלאכותית של 'כישלון' ו-'כישלון אמיתי'? יופי. מוצר לא צריך להפסיק להתקיים כדי להיחשב לכישלון. Anthem ו Avengers לדוגמא הם 2 משחקים כושלים שממשיכים להתקיים. השרתים לא כובו, האולפנים לא נסגרו אבל להיכשל המשחקים נכשלו. ה WII U הייתה קונסולה כושלת שהמשיכה להימכר גם אחרי שהיא הייתה בבירור כישלון - כישלון אגב שהתבהר במהירות ולא היה צריך לחכות את המי-יודע-כמה שנים שאתם חושבים שצריך לתת לחנות של אפיק.

אני משווה את היטמן 3 לכל משחק שסוני ומיקרוסופט קנו לו בלעדיות זמנית. וכמו כל משחק כזה, היטמן 3 היה יוצא והיה מקבל ציונים דיונים גם בלי התרומה של אפיק.
ה Joke post פה הוא זה שאתה מביא את SE ככאילו דוגמה לחברה חסרת רבב בהחלטות העסקיות שלה...זאת המפיצה שרק בהיסטוריה הקרובה שלה קברה את TR עם הבלעדיות הזמנית ל XB1, המפיצה שנכשלה במשחק אבנג'רס והנה לאחרונה ויתרה על היטמן כאשר המשחק האחרון בסדרה הוא ההשקה הדיגיטלית הגדולה ביותר של הזיכיון.

IOI לא נוטשים את היטמן. הם פשוט עושים גם משחק בונד. כל חברה הייתה קופצת על ההזדמנות להשיג זיכיון שיביא לה עיניים שהמשחקים הקודמים שלה לא משכו.

מה שאתה ונדב לא מפנימים הוא: EGS הוקמה כדי להתחרות בסטים. EGS הוקמה כדי להיות גורם משמעותי במכירת משחקי צד ג'. EGS הוקמה בבליץ החתמות של בלעדיים זמניים ממפיצות גדולות שלא מתכתב עם טיעוני 'תהליך של שנים ארוכות'. EGS הוקמה כחנות לשרת את המפיצות הגדולות עם הקאט הנמוך יותר, פחות משחקים שייגנבו את הרעם וחוסר בביקורות משתמשים שקורץ להם.

ההצלחה והכישלון של EGS נמדדים באיך החנות מוכרת את המשחקים האלה. אז לא משנה כמה המשחקים שאפיק מממנים מאפס יימכרו. הלוואי שיימכרו 10 מיליון עותקים כל אחד. EGS לא הוקמה כדי למכור את משחקי צד א' של אפיק.

אז בעוד שאתם מתברברים על כמה שנות חסד צריך לתת לחנות, המציאות היא שהחנות צריכה לספק קבלות כאן ועכשיו עבור המפתחות שמוכרות בה, וספציפית עבור משחקי AAA. הנתונים של החנות ה 2020 רעים ומעידים על כישלון החנות במטרתה. EGS לא הוקמה כדי להיות עוד Origin או עוד האמבל סטור.

הדבר הכי טריוויאלי שמעיד על מצב חנות הוא מה נמכר, ומה לא נמכר, בה. לא צריך היה לקבל את הנתונים של 2020 כדי להבין שחנות עם המטרות והשאיפות של EGS ועם רשימת המשחקים משנה שעברה שלא היו זמינים דרכה, היא חנות לא בריאה.

אז עד שאפיק יקבלו את ה'פוקימון' שלהם אני אמשיך להשתמש במילת התואר המתאימה ביותר לחנות לאור המטרות, השאיפות והנתונים סביבה. והמילה היא 'כישלון'.

אילו נתונים יראו שהחנות מצליחה? תמיכה הולכת וגוברת וגורפת של כל המפיצות הגדולות ושחרור המשחקים שם day 1. פרסום נתוני מכירות מרשימים למשחקים ספציפיים. פרסום platform splits מרשימים של משחקים שיצאו לסטים ול EGS (למשל ~40% מהעותקים נמכרו דרך EGS). נתונים שנתיים שמראים גידול ולא דריכה במקום.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38350
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2021, 00:38

החנות לעולם לא תצליח בעינך, גם אם היא תדרוס את סטים. אני זוכר שבהתחלה עוד רצת על זה שקנית בלעדיים זה מזעזע ומה שהם צריכים לעשות זה לממן בלעדיים מאפס ועכשיו שהם עושים את זה אז נפנפת את זה מתחת לשטיח והמשכת לgoal post הבאים. זה ויכוח מיותר שלעולם לא יגמר. אם אם שנה הבאה הם יגידו שהם הכניסו 800 מליון אז או שתגיד שגם זה כשל כי הם הכניסו רק פי 3 או שתמצא משהו אחר להדבק אליו (נגיד איזה משחק גדול של 2k שלא יצא לחנות נניח).

סתם לופ אינסופי. התחפרת בצד שהחנות של אפיק תמות לא משנה מה וזהו, שם תגור לעד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 12 פברואר 2021, 03:10

Kazz כתב:גלאס, הדוגמאות שלך מלפני עשורים ובמוצרים שונים לא רלוונטיים. הנסיון שלך למפות אותם ל EGS הם חסרי טעם.

אז עכשיו התחלנו לעשות הפרדה מלאכותית של 'כישלון' ו-'כישלון אמיתי'? יופי. מוצר לא צריך להפסיק להתקיים כדי להיחשב לכישלון. Anthem ו Avengers לדוגמא הם 2 משחקים כושלים שממשיכים להתקיים. השרתים לא כובו, האולפנים לא נסגרו אבל להיכשל המשחקים נכשלו. ה WII U הייתה קונסולה כושלת שהמשיכה להימכר גם אחרי שהיא הייתה בבירור כישלון - כישלון אגב שהתבהר במהירות ולא היה צריך לחכות את המי-יודע-כמה שנים שאתם חושבים שצריך לתת לחנות של אפיק.

אני משווה את היטמן 3 לכל משחק שסוני ומיקרוסופט קנו לו בלעדיות זמנית. וכמו כל משחק כזה, היטמן 3 היה יוצא והיה מקבל ציונים דיונים גם בלי התרומה של אפיק.
ה Joke post פה הוא זה שאתה מביא את SE ככאילו דוגמה לחברה חסרת רבב בהחלטות העסקיות שלה...זאת המפיצה שרק בהיסטוריה הקרובה שלה קברה את TR עם הבלעדיות הזמנית ל XB1, המפיצה שנכשלה במשחק אבנג'רס והנה לאחרונה ויתרה על היטמן כאשר המשחק האחרון בסדרה הוא ההשקה הדיגיטלית הגדולה ביותר של הזיכיון.

IOI לא נוטשים את היטמן. הם פשוט עושים גם משחק בונד. כל חברה הייתה קופצת על ההזדמנות להשיג זיכיון שיביא לה עיניים שהמשחקים הקודמים שלה לא משכו.

מה שאתה ונדב לא מפנימים הוא: EGS הוקמה כדי להתחרות בסטים. EGS הוקמה כדי להיות גורם משמעותי במכירת משחקי צד ג'. EGS הוקמה בבליץ החתמות של בלעדיים זמניים ממפיצות גדולות שלא מתכתב עם טיעוני 'תהליך של שנים ארוכות'. EGS הוקמה כחנות לשרת את המפיצות הגדולות עם הקאט הנמוך יותר, פחות משחקים שייגנבו את הרעם וחוסר בביקורות משתמשים שקורץ להם.

ההצלחה והכישלון של EGS נמדדים באיך החנות מוכרת את המשחקים האלה. אז לא משנה כמה המשחקים שאפיק מממנים מאפס יימכרו. הלוואי שיימכרו 10 מיליון עותקים כל אחד. EGS לא הוקמה כדי למכור את משחקי צד א' של אפיק.

אז בעוד שאתם מתברברים על כמה שנות חסד צריך לתת לחנות, המציאות היא שהחנות צריכה לספק קבלות כאן ועכשיו עבור המפתחות שמוכרות בה, וספציפית עבור משחקי AAA. הנתונים של החנות ה 2020 רעים ומעידים על כישלון החנות במטרתה. EGS לא הוקמה כדי להיות עוד Origin או עוד האמבל סטור.

הדבר הכי טריוויאלי שמעיד על מצב חנות הוא מה נמכר, ומה לא נמכר, בה. לא צריך היה לקבל את הנתונים של 2020 כדי להבין שחנות עם המטרות והשאיפות של EGS ועם רשימת המשחקים משנה שעברה שלא היו זמינים דרכה, היא חנות לא בריאה.

אז עד שאפיק יקבלו את ה'פוקימון' שלהם אני אמשיך להשתמש במילת התואר המתאימה ביותר לחנות לאור המטרות, השאיפות והנתונים סביבה. והמילה היא 'כישלון'.

אילו נתונים יראו שהחנות מצליחה? תמיכה הולכת וגוברת וגורפת של כל המפיצות הגדולות ושחרור המשחקים שם day 1. פרסום נתוני מכירות מרשימים למשחקים ספציפיים. פרסום platform splits מרשימים של משחקים שיצאו לסטים ול EGS (למשל ~40% מהעותקים נמכרו דרך EGS). נתונים שנתיים שמראים גידול ולא דריכה במקום.


LOL קאז אני לא יודע אם לצחוק או לבכות, אתה צריך לעזוב את מה שאתה עובד בו ולהיות סטאנדפיסט, אתה כישרון לא ממוצה. :lol: אתה החלום של כל CEO כל CEO
מבקש מאלוהים בלילה לקבל מישהו כמוך בתור יריב עסקי.

יש דברים שלא משתנים לעולם קאז, ואחד מהדברים האלה שלא משתנים לעולם, הוא שמשחק אחד, או במונחים עסקיים, מוצר אחד, יכול לעשות מהפך אדיר בחברה אחת ולהרים אותה לגבהים.

אתה יודע שב1987 פיינל פנטזי הציל, את סקוור פיננסית מפשיטת רגיל? אחד המייסדים פירט לעומק (וגם קרוביו ושותפים עסקיים אישרו זאת) שאם המשחק היה נכשל המשמעות המיידית היתה שסקוור היתה צריכה לסגור את הבסטה והוא היה צריך לחזור לאונברסיטה בלית ברירה ביחד עם השותפים שלו, רצהה הגורל וקרה אחרת.

הם לא היו שונים אז מחברה אינדית של היום מבחינת גודל. מה שאמרתי שמוצר אחד יכול לשנות לנצח את הגורל זה חוק...ומנהל שלא יודע את זה מוטב לו שיבחר לו תחום עיסוק אחר, בכל ענף ובכל תחום.

זה שזה לא בא לך בטוב כי זה נוגד את הBIAS ההזוי והמוזר שלך נגד אפיק... הBIAS הזה מערפל את היכולת שלך להסתכל בביהרות על הסיטואציה.

בנוגע למוצר שממשיך להתקיים. אתה יודע שיש דבר כזה Product Life Cycle או שזו פעם ראשונה בחיים שאתה שומע את המושג הזה? חחח.

אפיק נמצאים כרגע בשלב שנקרא introduction זה שלב שאתה לא מרוויח הרבה ואתה אוכל הרבה שיט, זה לא שלב של כישלון, והרווחים שלהם מראים שהם מתקרבים בצעדי ענק לשלב השני, הוא שלב הGrowth.

בנוגע לWII U והכישלון שלו השלב הזה נקרא decline או בעברית פשוטה דעיכה במצב הדעיכה מאוד קשה לעשות קאמבק למוצר שלך. הWII U היה במצב הזה אפיק לא במצב הזה אפיק בשלב הראשון ומתקרבת לשלב השני.מהיכן נובעת הטעות שלך?

אתה נוטה ( להקפיץ חברות שנמצאות בשלב הראשון שלב הintroduction ישר לשלב הרביעי האחרון ברגע הראשון שלא ראית מעבר מידי לשלב השני ומעבר מהיר לשלב השלישי. זה לא עובד ככה.

הWII U המשיכה למכור גם בשלב הdecline כי גסיסה הוא תהליך איתי, ארגון או מוצר יכולים לגסוס שנים אין לזה תאריך מידי, זה לא אומר שאפיק בשלב הזה כי אתה רוצה שהם יהיו בשלב הזה יש קרטריונים ושלבים שהם צריכים לעבור שאם הם לא יעברו אותם אז כן הם בבעיה, אבל הם עוד לא שם אל תקדים את המאוחר.

בנוגע להיטמן: איפה אמרתי שסקוור חסרת רבב אתה רציני? סקוור עשו ועושים המון טעויות עסקיות, אין קשר, זה לא סותר את זה שההחלטה העסקית לוותר על IO והיטמן היתה אחת ההחלטות הנהדרות שלהם ואני אוהב את היטמן מאוד ואפילו יצא לי לדבר בעבר עם מפתחים בIO אין קשר, היטמן לא רווחי מספיק לחברה כמו סקוור והוא מכשול בהשגת היעדים שלהם ואני כמישהו שכל הIP האהובים עלי שייכים לחברה הזו, אני רוצה לראות אותם (מן הסתם) הופכים למעצמה בתחום ולא רוצה שיהיה עליהם נטל בהשגת המטרות.

IO מוכשרים בטירוף ולכן סקוור עשו בחוכמה לא לשרוף את הגשרים איתם, סקוור נתנו להם את הIP של היטמן ללא עלות וגם אחרי העזיבה היו בינהן שיתופים עסקיים.
וזה שאתה אומר שכאילו היטמן לא ננטש, הוא לא ננטש במובן של "ויתרנו על הIP "

כי אף חברה עם שכל בראש לא תוותר על intellectual property שלה, זה התאבדותי. מה שהם כן יעשו זה דפקטו להתעלם ממנו כי אפילו בשבילם הוא לא רווחי מספיק.
עד שמישהו ישלם להם הון להמשיך לפתח אותו.ואל תאמין לי תאמין לIO שאמרו שהם יתמקדו עכשיו בIP נוספים אחרים, כלומר לא רק בונד אלא יש עוד משחקים בקנה זה הכי נטישה שיש.

אתה מברבר ומברב אבל את כל המלל שלך אפשר לתמצת ככה אתה בעצם שואל "גלאס, ונדב למה אפיק, עדיין בשלב הintroduction" ? אתה משליך עלי ועל נדב את חוסר ההפנמה שלך את שלבי הייסוד בחיים של מוצר, אבל במקום לבוא בטענות לעצמך שאתה לא מבין מספיק בניהול אתה מכוון את התלונות שלך אלי ואל נדב.

ולמה? כי אתה אוהב לירות "כישלון כישלון כישלון כישלון" אולי אם היית יודע כמה עולה לסקוור לעשות שיווק לטומב ריידר היית יודע למה הם פתחו את הרגליים למיקרוסופט עם TR
כאילו יש לסקוור את ההזיות שלהם, הנוקמים, זו הרפתקאה כושלת.אבל הבלעדיות למייקרוסופט לא היתה החלטה כושלת.

או במילים אחרות. תנוח שתה מים וחכה שאפיק יהיו בשלב דעיכה אמיתי, של ביטול משחקים בריחת מוחות ואי אפשרות לקאמבק לפני שאתה מתהלל.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 12 פברואר 2021, 10:48

גלאס, אין טעם לנסות לתקן את כל השטויות שאתה אומר. תמשיך להגיד 'יהיה בסדר' כאשר כל הנתונים מראים שמצב החנות לא בסדר. ותעשה כבר את ההפרדה של EGS שמוכרת משחקי צד ג' לחנות שמוכרת את המשחקים של אפיק עצמה ואת ההפרדה של מהו כשלון עבור חנות למכירת משחקי צד ג'.

נדב, לא נפנפתי את העובדה שאפיק מממנת משחקים מ 0. יופי, כל הכבוד. זו גישה הרבה יותר טובה. אבל אפיק עדיין פועלת למניעת חופש הבחירה וכל עוד הפן הזה קיים אני אביע את התנגדותי העקרונית לגישה הזו.
אני בעד תחרות שלא באה על חשבון המשתמשים. פירטתי פה אלטרנטיבות פעולה שאפיק יכולה לעשות כדי באמת לתת פייט לסטים ולהלחיץ אותם בלי פגיעה בשחקנים.
שום דבר לא עוצר את אפיק מלבצע את האלטרנטיבות האלו. הנתונים מראים שהגישה הנוכחית של אפיק הביאה אותם לנוכחות מינורית בשוק מכירת משחקי צד ג'.

לצערי המגמה מראה שאתה הוא שתתחפר בדעתך חרף הנתונים ומצב העניינים גם בסט הנתונים הבא שנקבל מהחנות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38350
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2021, 10:58

Kazz כתב:גלאס, אין טעם לנסות לתקן את כל השטויות שאתה אומר. תמשיך להגיד 'יהיה בסדר' כאשר כל הנתונים מראים שמצב החנות לא בסדר. ותעשה כבר את ההפרדה של EGS שמוכרת משחקי צד ג' לחנות שמוכרת את המשחקים של אפיק עצמה ואת ההפרדה של מהו כשלון עבור חנות למכירת משחקי צד ג'.

נדב, לא נפנפתי את העובדה שאפיק מממנת משחקים מ 0. יופי, כל הכבוד. זו גישה הרבה יותר טובה. אבל אפיק עדיין פועלת למניעת חופש הבחירה וכל עוד הפן הזה קיים אני אביע את התנגדותי העקרונית לגישה הזו.
אני בעד תחרות שלא באה על חשבון המשתמשים. פירטתי פה אלטרנטיבות פעולה שאפיק יכולה לעשות כדי באמת לתת פייט לסטים ולהלחיץ אותם בלי פגיעה בשחקנים.
שום דבר לא עוצר את אפיק מלבצע את האלטרנטיבות האלו. הנתונים מראים שהגישה הנוכחית של אפיק הביאה אותם לנוכחות מינורית בשוק מכירת משחקי צד ג'.

לצערי המגמה מראה שאתה הוא שתתחפר בדעתך חרף הנתונים ומצב העניינים גם בסט הנתונים הבא שנקבל מהחנות.

כן אה? יופי, כל הכבוד וזה, אה? כלומר, חפרת פה פוסטים על פוסטים על פוסטים עם אלפי מילים על זה שאפיק צריכה למממן משחקים מאפס וכשהם עשו את זה נפנפת והמשכת הלאה. כן, גם עכשיו אתה עושה את זה, כי אתה רק מחפש אותם כל היום, חבל שאתה לא מחפש את VALVE כמו שאתה מחפש את אפיק. כלומר, אתה לא מחפש ספציפית את אפיק, אתה מחפש את כל התעשיה ויש לך רק יוצא דופן אחד - VALVE. אני לא מצליח להבין את זה, באמת שלא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 12 פברואר 2021, 11:12

Kazz כתב:גלאס, אין טעם לנסות לתקן את כל השטויות שאתה אומר. תמשיך להגיד 'יהיה בסדר' כאשר כל הנתונים מראים שמצב החנות לא בסדר. ותעשה כבר את ההפרדה של EGS שמוכרת משחקי צד ג' לחנות שמוכרת את המשחקים של אפיק עצמה ואת ההפרדה של מהו כשלון עבור חנות למכירת משחקי צד ג'.

נדב, לא נפנפתי את העובדה שאפיק מממנת משחקים מ 0. יופי, כל הכבוד. זו גישה הרבה יותר טובה. אבל אפיק עדיין פועלת למניעת חופש הבחירה וכל עוד הפן הזה קיים אני אביע את התנגדותי העקרונית לגישה הזו.
אני בעד תחרות שלא באה על חשבון המשתמשים. פירטתי פה אלטרנטיבות פעולה שאפיק יכולה לעשות כדי באמת לתת פייט לסטים ולהלחיץ אותם בלי פגיעה בשחקנים.
שום דבר לא עוצר את אפיק מלבצע את האלטרנטיבות האלו. הנתונים מראים שהגישה הנוכחית של אפיק הביאה אותם לנוכחות מינורית בשוק מכירת משחקי צד ג'.

לצערי המגמה מראה שאתה הוא שתתחפר בדעתך חרף הנתונים ומצב העניינים גם בסט הנתונים הבא שנקבל מהחנות.


אני דיברתי שטויות לול. אין לך מושג וחצי מושג בכלכלה וניהול אתה לא מכיר את מושגי הייסוד של התחום ואני דיברתי שטויות? לך לישון על האף קאז ושתתעורר תלמד קצת על התחום.
ברור שאין לך טעם לנסות "לתקן" כי אתה לא יכול באמת להחליף את הדברים שאמרתי בערימת שטויות כמו שאתה אוהב לעשות.קודם כל אי אפשר לעשות הפרדה בין EG לחנות
כי EG תתמוך בחנות עד שהיא תודיע אחרת.

דבר שני מה שדיברתי עליו life cycle of product תקף לחנות של אפיק כי זה מוצר לכל דבר.שאפיק תתחיל להיכשל ותהיה בריחת מוחות גם החנות תכשל ושהחנות תדשדש עם אפיק יכולה להיות בבעיה כתוצאה מזה.
אבל כמו שאומרים אצלנו בSTREET FIGHTER
" STAY FREE " קאז, Stay free.

השטות היחידה שאני עושה זה שאני לוקח את הJOKE POST שלך ברצינות רבה מדי :lol: ומבזבז מזמני להגיב להן משל היו משהו רציני.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 12 פברואר 2021, 11:36

DrKeo כתב:
Kazz כתב:גלאס, אין טעם לנסות לתקן את כל השטויות שאתה אומר. תמשיך להגיד 'יהיה בסדר' כאשר כל הנתונים מראים שמצב החנות לא בסדר. ותעשה כבר את ההפרדה של EGS שמוכרת משחקי צד ג' לחנות שמוכרת את המשחקים של אפיק עצמה ואת ההפרדה של מהו כשלון עבור חנות למכירת משחקי צד ג'.

נדב, לא נפנפתי את העובדה שאפיק מממנת משחקים מ 0. יופי, כל הכבוד. זו גישה הרבה יותר טובה. אבל אפיק עדיין פועלת למניעת חופש הבחירה וכל עוד הפן הזה קיים אני אביע את התנגדותי העקרונית לגישה הזו.
אני בעד תחרות שלא באה על חשבון המשתמשים. פירטתי פה אלטרנטיבות פעולה שאפיק יכולה לעשות כדי באמת לתת פייט לסטים ולהלחיץ אותם בלי פגיעה בשחקנים.
שום דבר לא עוצר את אפיק מלבצע את האלטרנטיבות האלו. הנתונים מראים שהגישה הנוכחית של אפיק הביאה אותם לנוכחות מינורית בשוק מכירת משחקי צד ג'.

לצערי המגמה מראה שאתה הוא שתתחפר בדעתך חרף הנתונים ומצב העניינים גם בסט הנתונים הבא שנקבל מהחנות.

כן אה? יופי, כל הכבוד וזה, אה? כלומר, חפרת פה פוסטים על פוסטים על פוסטים עם אלפי מילים על זה שאפיק צריכה למממן משחקים מאפס וכשהם עשו את זה נפנפת והמשכת הלאה. כן, גם עכשיו אתה עושה את זה, כי אתה רק מחפש אותם כל היום, חבל שאתה לא מחפש את VALVE כמו שאתה מחפש את אפיק. כלומר, אתה לא מחפש ספציפית את אפיק, אתה מחפש את כל התעשיה ויש לך רק יוצא דופן אחד - VALVE. אני לא מצליח להבין את זה, באמת שלא.


נדב תראה גם את המשפט הזה שלו "אני משווה את היטמן 3 לכל משחק שסוני ומיקרוסופט קנו לו בלעדיות זמנית. וכמו כל משחק כזה, היטמן 3 היה יוצא והיה מקבל ציונים דיונים גם בלי התרומה של אפיק.

לול בן אדם שרשם את זה שהמשחק היה יוצא בכל מקרה ולא מכיר בזה שIO השתמשה בכסף לממן ולשפר את המשחק זה בן אדם שפתאום רואה את האור ומעריך את התרומה של אפיק? פתאום כל הכבוד
Gimme a Break!

מגדל הקלפים שלו מתחיל לקרוס אז הוא מתחיל לחזור בו ולשבח פתאום את אפיק.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 12 פברואר 2021, 16:33

DrKeo כתב:
כן אה? יופי, כל הכבוד וזה, אה? כלומר, חפרת פה פוסטים על פוסטים על פוסטים עם אלפי מילים על זה שאפיק צריכה למממן משחקים מאפס וכשהם עשו את זה נפנפת והמשכת הלאה. כן, גם עכשיו אתה עושה את זה, כי אתה רק מחפש אותם כל היום, חבל שאתה לא מחפש את VALVE כמו שאתה מחפש את אפיק. כלומר, אתה לא מחפש ספציפית את אפיק, אתה מחפש את כל התעשיה ויש לך רק יוצא דופן אחד - VALVE. אני לא מצליח להבין את זה, באמת שלא.


אמרתי שזה שינוי טוב. מה אתה רוצה שאני אעשה? להתעלם מהדבר העקרוני הפסול שהם עושים לדעתי?

כל מה שאמרתי על החנות של אפיק מגובה בתצפיות, נתונים ומספרים. הטיעון שלך מגובה ברצון ובתקווה.
פירטתי כאן אסטרטגיה אחרת שאפיק יכולה לנקוט בה שלא רק תסיר התנגדות עקרונית אלא שגם תעלה את המכירות בחנות, תגביר את הלחץ על סטים ותיצור תחרות לא מבוטלת מולה, וללא פגיעה בכלל הצרכנים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38350
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2021, 16:58

אף אחת מהטענות שלך לא מגובה במספר. מה היה מספר היוזרים שאפיק רצו להשיג השנה וכמה כסף הם היו מוכנים להשקיע בזה? מה הPPU הרצוי שלהם?

אתה סתם ממציא מדדים סביב מה שנוח לך ואז אומר שזה מגובה במספרים.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 12 פברואר 2021, 22:45

זה שאתה מנסה להתחבא מאחורי 'מה הצפי של אפיק' כדי לא לתת את הדעת למספרים זה לא בעיה שלי.

יש לך נתון הכנסה כללי רע לכל שנת 2020 שמקביל בערך למכירת 5 מיליון עותקים ב 60דולר. זה נתון מביך למאות משחקים בשנה שלמה. יש לך גידול מינורי של 5% בהכנסות לעומת גידול של 50% במספר משתמשים למרות שנת מגיפה שהקפיצה את כל שאר פלטפורמות משחקי הוידאו ביחד עם הוצאות הכי גדולות של אפיק בדמות 700 מיליון עותקים חינמיים וקופונים בלי הגבלה לסבסד.
יש לך את מה שכל אחד עם עיניים רואה בשטח: שתיקה רועמת לגבי נתוני מכירות משחקי AAA בחנות (ואני יכול להביא לך דוגמאות ל 2 משחקי אינדי ב 2020 שפרסמו נתוני מכירה אז מותר לחלוק מספרים). ויש לך את כל משחקי ה AAA שאינם מגיעים לחנות. אני לא יודע למה אני צריך להסביר שמדד מובן מאליו לביצועים של חנות זה אם משחקים מוצעים דרכה.

כל זה די והותר לתאר את החנות ככישלון. בזמן שאתם מדברים על שלבים, החנות צריכה לספק קבלות למפתחות והמפיצות שמוכרות דרכה ולהצדיק שמשתלם להיות שם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38350
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2021, 23:30

Kazz כתב:זה שאתה מנסה להתחבא מאחורי 'מה הצפי של אפיק' כדי לא לתת את הדעת למספרים זה לא בעיה שלי.

יש לך נתון הכנסה כללי רע לכל שנת 2020 שמקביל בערך למכירת 5 מיליון עותקים ב 60דולר. זה נתון מביך למאות משחקים בשנה שלמה. יש לך גידול מינורי של 5% בהכנסות לעומת גידול של 50% במספר משתמשים למרות שנת מגיפה שהקפיצה את כל שאר פלטפורמות משחקי הוידאו ביחד עם הוצאות הכי גדולות של אפיק בדמות 700 מיליון עותקים חינמיים וקופונים בלי הגבלה לסבסד.
יש לך את מה שכל אחד עם עיניים רואה בשטח: שתיקה רועמת לגבי נתוני מכירות משחקי AAA בחנות (ואני יכול להביא לך דוגמאות ל 2 משחקי אינדי ב 2020 שפרסמו נתוני מכירה אז מותר לחלוק מספרים). ויש לך את כל משחקי ה AAA שאינם מגיעים לחנות. אני לא יודע למה אני צריך להסביר שמדד מובן מאליו לביצועים של חנות זה אם משחקים מוצעים דרכה.

כל זה די והותר לתאר את החנות ככישלון. בזמן שאתם מדברים על שלבים, החנות צריכה לספק קבלות למפתחות והמפיצות שמוכרות דרכה ולהצדיק שמשתלם להיות שם.

חח, להתחבא. אתה ממציא נתונים, אין לך שמץ מה הצפי, אין לך סטנדרט להצלחה אבל החלטת שהכל נכשל. זה באמת אחד הדברים הכי מצחיקים שראיתי. בו תספר ל-Whatsup איך הם נכשלו כי הם הפסידו מליונים במשך חצי עשור בזמן שהם בנו user base. בו תספר את זה לפייסבוק, לטוויטר, לאינסטגראם ולכל אפליקציה בסיליקון וואלי שהפסידה מליונים בכדי לעשות UE. קדימה קאז, בו תלמד אותם איך מתניעים עסק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 פברואר 2021, 23:38

לא רואה איך אפליקציות שעשו כסף מהגשת פרסומות (ו/או/בגלל ידע על משתמשים) קשורה פה.

אלה מקרים שבהם יש חברה אבל אין מודל כלכלי. לא חושב שהסיבות שעבד לחברות מסוימות "להחזיק חזק" ולהמשיך בuser acquisition בר השוואה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38350
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 פברואר 2021, 23:43

swiss-the-engine כתב:לא רואה איך אפליקציות שעשו כסף מהגשת פרסומות (ו/או/בגלל ידע על משתמשים) קשורה פה.

אלה מקרים שבהם יש חברה אבל אין מודל כלכלי. לא חושב שהסיבות שעבד לחברות מסוימות "להחזיק חזק" ולהמשיך בuser acquisition בר השוואה.

בטח שכן, כי כשחברה עובדת על UE הם לא עובדים על רווח, הם עובדים על להגדיל את היוזר בייס והאינגייג'מנט היומי. זאת בדיוק הסיבה שמיקרוסופט לגמרי סבבה עם להוציא 7.5 מליארד על זינמאקס למרות שיקח להם המון זמן להחזיר את הסכום ממנויים של GP. כלומר אתה רוצה לקרא לחנות של אפיק כישלון כי היא בקושי עשתה כסף? תסתכל על GP, הוא הפסיד ל-MS השנה מליארדים. אז GP כשל, נכון? לא מעניין את MS ה-7.5 מליארד, מעניין אותם כמה יוזרים הם מצליחים להכניס לאקוסיסטם של GP כי הם יודעים שעוד 5 שנים הם יעשו מזה מליארדים, כרגע מה שחשוב הוא לשים כמה שיותר אנשים בתוך המערכת. וככה זה עם כל מוצר דיגיטלי שרוצה להגיע לרמה קולוסאלית בשוק ולא להיות עוד דג רקק.

אתה מחפש רווחים גבוהים פר לקוח day one? מזל טוב, אתה גוגל סטדיה.

אפיק חברה פרטית, אם בא להם הם לא ישחררו אפילו פיסת מידע אחת על החנות שלהם (אמממ, כמו ש-VALVE לא משחררת שום מידע מכירות). הם משחררים את המידע הזה לכיף שלהם ולהראות שהם מצליחים להשיג מה שהם רוצים, לשפשף את האגו. זה אומר שכנראה אפיק משיגים את מה שהם רוצים בשלב הזה, שזה לגמרי הגיוני להתחשב בכמויות של האנשים שהם גורמים להם להשתמש בלאנצ'ר שלהם יומית.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 13 פברואר 2021, 11:40

חברות לא עושות את מה שאפיק עשתה ב 2019 בכדי לקצור פירות רק עוד 5 שנים.

גידול של 50 אחוז במשתמשים ו 5% ברווחים זה לא סטנדרט בשבילך? spending ממוצע של משתמש? מאות משחקים שמוכרים ביחד כ 5 מיליון עותקים ב 60 דולר?

במקום להסתכל על הצפי של אפיק, אתה צריך להסתכל על הצפי של מי שמוכר שם את המשחקים. חנות צריכה ולמכור להיות משתלמת למי שמוכר שם ברגע זה. זה ההבדל בין כל הדוגמאות של אפליקציות שהבאמת. דיסקורד לא חיכו שנים כדי להבין שזה לא עובד. בת'סדה לא חיכתה שנים (ולא חודשים) כדי להבין שזה לא עובד. בנתיים אצל אפיק זה לא עובד אבל יש להם את פורטנייט שננותן להם את הגב הכלכלי לספוג את ההפסדים.

גיימפאס לא קשור כי כדי לחתום על עסקה עם מיקרוסופט אני לא צריך לוותר על אף מקור הכנסה אחר. אפיק מבקשים לוותר ולכן המכירות של החנות ברגע זה צריכות להצדיק את עצמן.

כמה עוד עשרות מיליוני משתמשים EGS צריכה? כי בנתיים החברות צריכות להחליט על פי הרווחים הקיימים עכשיו. אז אם יש מספר לא מבוטל של משחקי AAA שלא נמצא בחנות אז כנראה החנות לא משתלמת מספיק.

(ואלב משחררת מידע ונתונים כלשהם, אתה יכול לקרוא בבלוג של סטים).

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 13 פברואר 2021, 11:49

קאז במקום לקשקש תסתכל איך זה באמת עובד בעולם האמיתי,


Characteristics of the introduction stage are:


High costs due to initial marketing, advertising, distribution and so on.
Sales volumes are low, increasing slowly
There may be little to no competition (לא רלוונטי למצבנו כי פה יש מונופול זה כן רלוונטי למוצרים כמו גיימפאס/WII בזמנו)
Demand must be created through promotion and awareness campaigns (אלה המשחקים החינמים שאפיק מחלקת וכל מיני הטבות שונות להגברת מודעות למוצר)
Customers must be prompted to try the product.(אנשים מתנגדים לשינוי ולכן נצמדים לסטים והדרך לגרום להם לנסות את החנות היא האקסקלוסיבים)
Little or no profit is made owing to high costs and low sales volumes
https://courses.lumenlearning.com/bound ... fe-cycles/

תרצה או לא ככה זה עובד בעולם האמיתי, אם אפיק יכריזו על עצמם כישלון כדבריך אז הם הפרייארים של החיים, זה מוקדם מדי. כן התחרות פראית, כן, משתמשי סטים מגלים כלפיה נאמנות גדולה מאוד בעיקר בגלל שהם השקעו כל כך הרבה כסף בסטים ומשום מה לא רוצים לעבור או להשקיע בשתי חנויות. אבל זה מוקדם מדי בחיי החנות לקבור אותה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 13 פברואר 2021, 12:38

DrKeo כתב:
swiss-the-engine כתב:לא רואה איך אפליקציות שעשו כסף מהגשת פרסומות (ו/או/בגלל ידע על משתמשים) קשורה פה.

אלה מקרים שבהם יש חברה אבל אין מודל כלכלי. לא חושב שהסיבות שעבד לחברות מסוימות "להחזיק חזק" ולהמשיך בuser acquisition בר השוואה.

בטח שכן, כי כשחברה עובדת על UE הם לא עובדים על רווח, הם עובדים על להגדיל את היוזר בייס והאינגייג'מנט היומי. זאת בדיוק הסיבה שמיקרוסופט לגמרי סבבה עם להוציא 7.5 מליארד על זינמאקס למרות שיקח להם המון זמן להחזיר את הסכום ממנויים של GP. כלומר אתה רוצה לקרא לחנות של אפיק כישלון כי היא בקושי עשתה כסף? תסתכל על GP, הוא הפסיד ל-MS השנה מליארדים. אז GP כשל, נכון? לא מעניין את MS ה-7.5 מליארד, מעניין אותם כמה יוזרים הם מצליחים להכניס לאקוסיסטם של GP כי הם יודעים שעוד 5 שנים הם יעשו מזה מליארדים, כרגע מה שחשוב הוא לשים כמה שיותר אנשים בתוך המערכת. וככה זה עם כל מוצר דיגיטלי שרוצה להגיע לרמה קולוסאלית בשוק ולא להיות עוד דג רקק.

אתה מחפש רווחים גבוהים פר לקוח day one? מזל טוב, אתה גוגל סטדיה.

אפיק חברה פרטית, אם בא להם הם לא ישחררו אפילו פיסת מידע אחת על החנות שלהם (אמממ, כמו ש-VALVE לא משחררת שום מידע מכירות). הם משחררים את המידע הזה לכיף שלהם ולהראות שהם מצליחים להשיג מה שהם רוצים, לשפשף את האגו. זה אומר שכנראה אפיק משיגים את מה שהם רוצים בשלב הזה, שזה לגמרי הגיוני להתחשב בכמויות של האנשים שהם גורמים להם להשתמש בלאנצ'ר שלהם יומית.

כאמור.. לא רואה קשר בין חברות שאין להן מודל כלכלי לבין חברה שיש לה. יש פה חנות והיא אמורה למכור (אולי בעיקר אולי לא) משחקים. Gp אמור למכור מנוי.. הדבר הכי רווחי ו sought after בכל עסק. הם בדרך באופן די ברור, האם יצליחו להיות רווחיים בעתיד? קטונתי... אבל הדרך לשם ברורה.

אני לא אמרתי שאפיק כישלון. אמרתי שהדוגמאות שלך לעסקים אחרים שמתעסקים בעיקר בהוספת יוזרים לא רלוונטית. לא נכתוב פה עכשיו מגילות על זה. אם זה בכל זאת נראה לך אותו דבר אז קול:)
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Shlomix
Warrior
הודעות: 637
הצטרף: 14 אפריל 2013, 00:57

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Shlomix » 13 פברואר 2021, 15:05

קחו את טסלה לשם השוואה - חברה שהפסידה מיליארדים במשך שנים וחיה על פירורי הכנסות וגיוס כספים ממשקיעים והלוואות.
רק לאחרונה הם השלימו לראשונה שנה שלמה רווחית, אחרי 17 שנים של הפסדים.
אפיק במצב הרבה יותר טוב מטסלה מהבחינה הזו כי יש לה הרים של מזומנים מפורטנייט ודי בטוח שהיא לא מפסידה סכום כסף משמעותי על החנות, אלא פשוט מרוויחה מעט יחסית או יוצאת מאוזנת.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 13 פברואר 2021, 15:35

עוד פעם, לטסלה יש מודל כלכלי ברור. טסלה מציע מוצר "מהפכני". שלא לומר שטסלה היא חברה ציבורית... ההפסדים שלה אף חברה פרטית לא הייתה יכולה לשאת אבל המשקיעים השונים שלה כן.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 13 פברואר 2021, 19:28

אבל העיקר שהם עשו את הקאמבק שלהם. שלומי צודק בזה. נכון, שאתה מביא מוצר "מהפכני" או ייחודי אז זה הרבה יותר קל לבלוט ולהצליח אבל עדיין זו הוכחה שזה אפשרי.
קאז, בא וצועק שהחנות של אפיק היא כישלון בלי שהכישלון שלו עומד בסטנדרטים ידועים של כישלון. זה כמו שנדב אמר הוא צועק כישלון כישלון כישלון בתקווה שפעם ב... הוא יקלע על כישלון אמיתי.

אפיק ככל הנראה לא מתרגשים כלל מהמצב של החנות בניגוד לקאז, כי כמו שהדגמתי המצב שלהם הוא המצב הצפוי של מוצר/שירות חדש.אז כן יש כאלה שפורצים בסערה על השנה הראשונה עם המוצר שלהם so what. אם קאז מצפה מכל מוצר להיות כזה אז... יש פה אי הבנה בסיסית של איך עסקים עובדים ואיך משיקים מוצר.

אפילו עם טומב ריידר ב2013 שWADA אמר בזמנו שטומב ריידר הוא כישלון כי הוא ציפה לאיזה 7 מליון במכירות או אלוהים יודע כמה... איפה אנחנו היום? במצב שטומב ריידר
מוגדר כאחד מהIP הכי חשובים של סקוור עם 2 המשכים והמשך שלישי בדרך ושלל פרויקטים.

אם קאז היה מחכה ניחא איזה 3 שנים מהיום להצהרות הבומבסטיות שלו אז הייתי אומר שיש על מה לדבר לפי דעתי.

חברות צד ג' לא צריכות לשים את המשחקים שלהם אצל אפיק, זו החובה של אפיק ליצור סביבה מושכת לחברת צד ג' אבל זה לא אומר שהיא נכשלה אם מאס אפקט לא מגיע
זה פשוט אומר שהם בשלב ההתחלתי והם עוד בונים את עצמם. שהם יבנו מפתחות צד ג' יבואו לבד.

כן הכל יכול לקרוס לאפיק אבל קאז לא מבסס את זה על שום דבר רציני לא על חנות שבקושי קיימת שנתיים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 13 פברואר 2021, 22:45

מבסס את זה שמדובר בחנות שצריכה למכור משחקי AAA שאינה מוכרת כמות מכובדת של משחקי AAA. מבסס את זה על הסכום ששחקנים שמים בחנות. מבסס את זה שחברות צריכות קבלות עכשיו ולא בעתיד לא ידוע. יש להם מעל למאה מיליון משתמשים, הם לא במצב התחלתי. זו חנות למכירת משחקי וידאו. אז שתמכור.

ידענו את מקומם של החנות של דיסקורד, של בת'סדה, של GFWL בזמן יותר מהיר מאשר הזמן שבו EGS כבר קיימת. מתי בדיוק לשיטתך חוסר הגעת משחקי AAA צריך להפוך לנורת אזהרה?

---
בחזרה ל Valheim, כנראה מדובר בלהיט-על חדש כי המשחק ברגע זה ממשיך להציב שיאים CCU חדשים בכל פעם שאני עושה רפרש לדף.
כרגע זה על 333,000 שחקנים בו-זמנית!

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38350
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 פברואר 2021, 22:58

EGS וסטים הן לא חנויות, האמבל באנדל זאת חנות. EGS וסטים הם לאנצ׳רים ואם אתה רוצה שהלאנצ׳ר שלך יצליח, אתה צריך user base גדול שמשתמש בו יומית. את הפוסט הזה רשמתי ב2020, ב2019 וב2018 ואני אמשיך לרשום אותו שוב ושוב עד שהוא יופנם.

וולב הם מונופול, מונופול דורסני שמחזיק את התעשיה בביצים. אם אתה לא בסטים אתה לא קיים ולוולב יש כוח אינסופי עליך. אם רוצים לשבור את המונופול של סטים (וקאז לא רוצה, הוא אוהב מונופול) צריך להשקיע מליונים במשך שנים. צריך שאנשים ישתמשו בלאנצ׳ר שלך בכל יום ושירגישו שהוא ״בית״. מה שאפיק צריכה זה לבנות user base גדול. זה לא שונה מדי מקונסולות שנמכרות כמה שנים בהפסדים והחברות שמיצרות אותן מפסידות מליארדים בכדי לבנות user base (פחות נכון כיום, אבל זה סיפור אחר).

בקיצור, כן, אפיק הם לאנצ׳ר שצריך לבנות user base. הם לא שונים מקונסולה חדשה, שירות מנויים חדש או אפליקציה חדשה. הם צריכים שכמה שיותר אנשים ישתמשו בלאנצ׳ר שלהם בדיוק כמו אינסטגראם או פייסבוק. וכן, צריך גב של מליונים אם לא מליארדים בשביל להגיע לאיפה שהם רוצים להגיע, זאת בדיוק הסיבה שסטים מונופול כבר 20 שנים, כי אפיק החברה הראשונה שמוכנה לשים את הכסף בכדי לבנות מתחרה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 43 אורחים