swym כתב:
לא, לא, פה אתה כבר מבלבל לגמרי: המשחקים של רוקסטאר הם console sellers שגם מגיעים בבאנדלים ואנשים מחכים להם בשביל לקנות קונסולה. שיווק ופרסום של גרסת הקונסולה היא מכפיל מכירות עצום בשבילם - והם צריכים ליידע טוב את הקהל כי מדובר בסופו של דבר בקהל פחות מעורה. על הPC אין את העניין הזה, ואפשר לראות איך גם כשהמשחק יוצא באיחור של שנתיים וללא מאמצי שיווק גדולים הוא הופך למשחק הכי פופולארי על הפלטפורמה.
הם גם תמיד מוסיפים משהו לגרסת הPC המאוחרת ככה שיש לשחקנים אפילו הצדקה פסיכולוגית לדאבל-דיפיניג ורוקסטאר ממשיכה לספור את המזומנים. אני מן הסתם הייתי מעדיף שגרסת הPC תצא במקביל ואולי תחסוך לי רכישה כפולה, אבל בסופו של דבר זה מה שקורה עם המשחקים שלהם.
צריך גם לדעת להבדיל בין חברה מערבית כמו רוקסטאר שהיה לה נוכחות תמידית ב-PC ובכל זאת המשיכה לקבל את אותן החלטות עסקיות לתמוך בו באיחור, לבין חברה כמו נאמקו שמגיעה מיפן - שם כמעט לא הכירו את שוק הPC בתקופה הטרום-דיגיטלית שלו.
אבל אפילו במקרה הזה, גם נאמקו עצמה (Dead to Rights) וגם Form Software (נינג'ה בלייד) הגיעו עם קצת רקע לPC עוד לפני Dark Souls. אבל גם הן יודעות איפה החמאה מרוחה ואיפה מתח הרווחים גבוה יותר: יש הבדל בין למכור מליון עותקים בבאנדל של שישה משחקים ב-12$ לבין למכור מליון עותקים ב-60$, ועל ה-PC הבאנדלים נפוצים הרבה יותר. לי יש את כל הטרילוגיה ככה שאני לבד נספר אצלם בתור שלושה עותקים (אולי אפילו יותר, תלוי איך הם סופרים את ההוצאות המחודשות), אבל זה לא שבאמת הוצאתי כסף על Dark Souls רק כי רציתי לקנות את המשחק, והתרומה שלי למאזן של נאמקו מסתכם בדולרים בודדים.
Kazz כתב:רגע, סווים מצדיק את הבחירה של THQ לשייך את עצמה עם 8chan? את תגובות סרות הטעם שהם נתנו ב AMA והשתייכו איתם? בלוגרים שוליים = כל אתרי הגיימינג המרכזיים + אתרים גדולים מחוץ לתעשייה? lol. אתה יודע שהאיש התנצל (התנצלות עצלה ולא מספקת), התחיל בבקרת נזקים ועכשיו כולם שותקים (כולל המנכל) בתקווה שזה יחלוף.
מדאיג מאוד שגם לפורום הזה הגיעו שלוחות של התופעה שמנסה להלבין שיתוף פעולה בין מחלקת PR לבין אתר ידוע לשמצה וחסום ע"י גוגל בשל שיתוף CP ושאר דברים מחליאים.
התעשיה לא מוכרת 100 מליון עותקים וממשיכה להיות המשחק אונליין השלישי הכי פופולרי כשהמשחק בן 5.5 שנים. חוקים של COD לא חלים פה.
Kazz כתב:'איזשהו איש PR' = ראש המחלקה שלהם. בדוגמאות שרשמת שאני מכיר את הפרטים - הכעס היה מוצדק ומתבקש. אני לא מבין מה אתה רוצה.
Kazz כתב:לא זוכר איך חשבונות בסושיאל קלאב עובדים על פני פלטפורמות אז אני לא יודע אם בדרך הזו הם יודעים כמה דאבל דיפינג יש. זה שיש להם מספרים לא סותר את זה שזה לא מבטיח שהם ייפעלו בדרך שעולה מהמספרים האלה. כמו שאנחנו רואים בכל מיני דוגמאות בתעשייה.
אני מחפש תימוכין כלכלי לבחירה של רוקסטאר שאינו טיעון של 'הם יודעים טוב יותר, אם זה היה משתלם יותר זה היה קורה'.
לאקטיויז'ין אין מושג כמה קראש יכול להיות פופלארי? אתה מדבר על כל הנתונים שיש להם של משחקי עבר? היות המשחק אייקון? זה שהמעריצים המשיכו 'להציק' שהם רוצים משחק קראש? סקרי שוק ושאלונים? אם אקטיויז'ן לא יכולים להיות חכמים לא-בדעיבד לגבי מוצר שלהם אז מי כן? אז כל עסקי הצפי והתחזיות ושיווק הוא חרטא ברטא וכל משחק הוא סימן שאלה וסיכון אדיר שהמפיצה לא יכולה להעריך אף בסיס למכירות?
DrKeo כתב:
אה, אז יש להם את הנתונים, הם פשוט אנשים משוגעים כאלה שפועלים בניגוד לנתונים שלהם. אתה מבלבל בצורה קשה בין זה שאתה ממש רוצה שמשחקי רוקסטאר יצאו עם הקונסולות ל-PC לבין רווחיות של זה ל-T2. אתה מחפש טיעון טוב יותר מ"הם יודעים טוב יותר"? בטח, הנה אחד -> double dipping. אתה יודע למה אני ממתין? שתביא לפה יתרון כלכלי להוציא את המשחק יחד עם גרסת הקונסולות למשחק בקליבר של GTA.
בנוגע לקראש - לא היה משחק קראש פופולרי כבר 20 שנים, המותג הזה בייסיקלי מת. לא, אתה לא יכול לנחש לפי מכירות מלפני 20 שנים איך משחק ימכור ובטח ובטח ובטח שאתה לא יכול לפי "בקשות שחקנים" כי השחקנים שעושים רעש באינטרנט הם בדיוק אותם 10,000 אנשים צעקנים. אף אחד בחלומות הכי אופטימים שלו לא חשב שקראש ימכור יותר מ-10 מליון עותקים, ביחוד כשזה פי 2 יותר מהמשחק האחרון בסדרה לפלייסטיישן.
DrKeo כתב:רגע רגע רגע, הבאת כרגע את MHW כדוגמה למשחק שיצא מאוחר ל-PC אבל מכר נהדר אז... לא כרגע הבהרת את הנקודה שלנו בצורה הכי מושלמת שיש?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 32 אורחים