נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אוקטובר 2021, 18:22

Laskin כתב:אני כן מאמין שלפני 4 שנים סוני החליטה לשחרר את המשחקים האלה כקרוס ג׳ן עד סוף 2021, עם השנים והקורונה דברים השתנו להם, ואז אמרו על GT7 שאם אפשר לעשות פורט אז שילכו על זה, כי אם כבר אז כבר.
זאת אומרת, התכניות שלהם היו זהות פלוס מינוס כמה חודשים, לסוני התפקשש יותר, בין היתר בגלל שאלו משחקים גדולים במיוחד, וגם דורשים המון מוקאפ ושת״פים בינלאומיים.

אתה ליטרלי ממציא סיפור פה. העובדה שהם המירו את GT לקרוס ג׳ן מראה שזאת לא תוכנית מלפני שנים, שזאת 100% הכוונה גם היום. אגב, כל המשחקים היום הם פרוייקטים בינלאומיים, גם פורצה הורייזן 5 או ראצ׳ט וקלאק.

אגב, עדין לא התיחסת לזה שבאנגליה cod מכר רק 8% מהעותקים שלו על הדור הקודם בקו השנתיים של הדור האחרון :)
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 27 אוקטובר 2021, 20:43

DrKeo כתב:
זה עובדתית לא נכון. משחק דור הבא שהתחיל פיתוח שנתיים לפני שהתחיל הדור הבא ויוצא שנתיים אחרי שהתחיל דור הבא זה הכי סטנדרטי שיש. לסנטה מוניקה עוד היו ערכות פיתוח ראשוניות ב-2018, שלא נדבר על ערכות סופיות בתחילת 2020. מעגל פיתוח קלאסי של משחק דור הבא.

לא, זה לא שרירותי. כל דור אי פעם שהיה - ברגע שקונסולה יצאה, המשחקים שלה יצאו בלעדית לקונסולה החדשה. ככה זה תמיד היה. אף בעלים של פס4 לא ציפה אפילו בחלומות הכי רטובים (או יותר נכון רעים) שלו שההמשך ל-GOW שיצא ב-2018 יצא לפס4. אף אחד לא חלם על זה אפילו.


האם אני מעדיף לשחק משחק כמו ריטרנאל על גבי קילזון? בהחלט. האם זה קשור לדיון? לא.

חה, בולשיט. אולי הקורונה גם פתחה גרסת פס4 ל-GT7? בשום יקום GOW לא היה יוצא לפני שהפס5 יצאה. הוא תמיד נועד להיות כותר קרוס ג׳ן שיוצא במינימום שנה לתוך הפס5. GT7 הומר באמצע להיות משחק פס4. תקלוט, זאת אסטרטגיה של סוני, קורונה, איזה תירוץ, שמענו. אתם ממשיכים להמציא תירוצים מצוצים מהאצבע. קורונה! אין משחקים טובים בשנתיים הראשונות! לא, סורי, זה לא נכון. סוני פשוט רוצה להוציא הכל קרוס ג׳ן בכדי לנסות למקסים רווחים ממכירת משחקים. זה הכל. פה זה מתחיל, פה זה נגמר. התירוצים שלכם לא ממש עם אחיזה במציאות. GOW לא נדחה בשנתיים והפך מפיתוח של שנתיים ל-4+ שנים, GT לא הפך פתאום לקרוס ג׳ן ״כי קורונה״. סוני פשוט רוצה קרוס ג׳ן בשנתיים הראשונות של הקונסולה, זה הכל.

זה ״לטובת הלקוחות״? הלקוחות יודעים טוב מאוד שמשחקים שיוצאים אחרי שגור של קונסולה חדשה הם לדור הבא בלבד, זה חוזה לא כתוב כבר 30 שנים. רוצה לדבר על לדפוק לקוחות, דבר על ריטרנאל ו-DS שהם מאוד בבירור משחקי פס4 שעשו אותם בלעדיים מלכותית לפס5. אם כבר המקרה הפוך, ריטרנאל ו-DS היו אמורים לצאת קרוס ג׳ן כי הם לא דורשים בכלל פס5 בזמן שמשחקים כמו gow ו-GT7 היו צריכים להיות משחקים שמנצלים את הפס5 עד הטיפה האחרונה. היינו אמורים לקבל משחקים טובים יותר ממה שאנחנו מקבלים, זאת טובת הצרכן. משחק מעפן הוא מעפן לנצח, גם אם יש לשחקן פס4 את הזכות לקנות אותו. ואני משער שזה גם אומר שאתה בעד לעשות קרוס ג׳ן לאורך כל הדור? כדי להיות פייר לבעלי הפס4?


אתה בעצמך אמרת שקשה לצפות מ DS וריטרנאל לנצל את הפס5. אז למה משחקים שהתחילו פיתוח אפילו לפני כן?
בערכות פיתוח ראשוניות לא מפתחים משחקים, חבוב. אי אפשר לשים את כל הז'יטונים שלך על פיתוח שכזה. אי אפשר לפתח מנוע ופייפליינס על חומרה שממשיכה להשתנות ולהתהוות ולעשות משחק איכותי ברמה של GOW:R.
אי אפשר 'להתגלח' על הארכיטקטורה במשחק דגל בתקציבים שהולכים היום. וגם אם החומרה הייתה סופית ב 2018 אתה דורש מהם לחשוב מחדש על כל המשחק והמערכות ולחשוב מהיבט של 'איך אני עושה וואו פקטור' שלא דווקא עולה בקנה אחד עם מה שטוב למשחק ומה החזון שלך למשחק. במקום לתת לאולפן לעבוד עם כל הרעיונות שהיו להם והמומנטום, אתה רוצה לעצור אותם ולהעמיס עליהם הסתגלות לפלטפורמה חדשה ואתגרים טכניים.

משחקי דגל יקרים זה לא המקום לכך.

למי שאכפת ממשחקים ולא מ eye candy או wow factor שרירותי כזה או אחר, היצע המשחקים מסוני שיהיה זמין על הפס5 בסוף 2022 ישים בכיס את הקטן את התקופה המקבילה של הפס4. אז בוודאי שקשור לדיון שאתה מעדיף את ריטרנאל על קילזון.
האם התפחלצת כשרזוגאן הגיע שנה אחרי לפס3? האם זה שינה את תפיסתך על השיגור של הפס4 ומשחקים ש'מנצלים' את הקונסולה?

נכון, GOW תמיד היה קרוס-ג'ן אבל אתה ממשיך להדגיש את עניין סוף 2022 ולא מפנים: בלי כל העיכובים הלא מתוכננים הורייזון ו GOW שניהם היו זמינים עד מרץ 2022.
GT7 כנראה היה מגיע השנה. העיכובים הלא מתוכננים זה הניתוחים של המדובב של קרייטוס, וכן, גם הקורונה. אז די עם הנסיון להציג את זה כסוני שגוררת רגליים.

תפנים שבלי העיכובים המשחקים האלה היו יוצאים על בסיס משתמשים משמעותית קטן יותר. תפנים שמשחקים שמתוכננים לשנה-שנתיים ראשונות לא הולכים לנצל את החומרה באופן שאתה רוצה, ותפנים שבמשחקי דגל לא 'מתגלחים' על פלטפורמה חדשה.

כמו שאמרתי, תבחר את ה'רעל' שלך: סוני כנראה יכלה לשחרר את DS, ראצ'ט וריטרנאל על הפס4 (ויש מצב שנראה שתיים מהם על הפס4 בעתיד) ואז אפשר להתלונן על שאין בלעדיים או שהיא יכלה לשחרר את כל הקרוס-ג'ן רק על הפס5 ואז היית מתלונן על החלטה שהיא לא לטובת הלקוחות ועל משחקים שלא דוחפים את הקונסולה. כי בכל מקרה המשחקים האלה לא היו דוחפים את הקונסולה באופן שאתה רוצה.
אז סוני נתנו לך גם גם: משחקים בלעדיים לפס5 איפה שאפשר, ומשחקי המשך מושקעים שלא נועלים מיליונים בגלל החלטה עסקית שרירותית לדחוף מכירות של קונסולה חדשה.

ועם כל 'גרירת הרגליים' לא יהיה בכלל מה להשוות בין הפס5 לפס4 בשנתיים הראשונות מבחינת טיב המשחקים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אוקטובר 2021, 23:15

Kazz כתב:
אתה בעצמך אמרת שקשה לצפות מ DS וריטרנאל לנצל את הפס5. אז למה משחקים שהתחילו פיתוח אפילו לפני כן?
בערכות פיתוח ראשוניות לא מפתחים משחקים, חבוב. אי אפשר לשים את כל הז'יטונים שלך על פיתוח שכזה. אי אפשר לפתח מנוע ופייפליינס על חומרה שממשיכה להשתנות ולהתהוות ולעשות משחק איכותי ברמה של GOW:R.
אי אפשר 'להתגלח' על הארכיטקטורה במשחק דגל בתקציבים שהולכים היום. וגם אם החומרה הייתה סופית ב 2018 אתה דורש מהם לחשוב מחדש על כל המשחק והמערכות ולחשוב מהיבט של 'איך אני עושה וואו פקטור' שלא דווקא עולה בקנה אחד עם מה שטוב למשחק ומה החזון שלך למשחק. במקום לתת לאולפן לעבוד עם כל הרעיונות שהיו להם והמומנטום, אתה רוצה לעצור אותם ולהעמיס עליהם הסתגלות לפלטפורמה חדשה ואתגרים טכניים.

משחקי דגל יקרים זה לא המקום לכך.

DS היה משחק שיגור, ריטרנל יצא חצי שנה לשיגו, להשוות בינם לבין GOW שכרגע מריח כמו משחק חגים 2022, שנתיים לשיגור, זאת לא באמת השוואה. משחק שיגור מקבל את הערכה הסופית 7 חודשים לשיגור, הם במירוץ מטורף נגד הזמן בכדי להוציא את המשחק שלהם לפועל שיהיה מוכן ליום השיגור. בגלל זה הפיתוח מתחיל מאוד מאוחר ועד שיש ערכת פיתוח סופית המשחק אמור להיות כמעט גמור. GOW לא נמצא בסירה הזאת, הם קבלו כבר לפני כמעט שנתיים (נדמה לי אפריל 2020 אם אני זוכר נכון) ערכת פיתוח סופית, עד השיגור של GOW (שכרגע מריח כמו חגים 2022), הם יהיו עם הערכת פיתוח הסופית יותר משנתיים וחצי. זה פי 5 זמן עם הערכה הסופית לעומת כותר שיגור.

כל הדורות קבלנו משחקים שהם דור הבא בכל רמ״ח איבריהם כבר בסוף השנה הראשונה, בטח ובטח בסוף השנה השניה. כל המשחקים הללו פותחו עוד לפני שהקונסולה יצאה, לרוב הם התחילו את דרכם על PC ואז עברו לערכות פיתוח וזה ממילא מה שמפתחים עושים רוב הזמן. GOW לגמרי פותח ב-timeline שתואם משחק דור הבא על מלא.

Kazz כתב:למי שאכפת ממשחקים ולא מ eye candy או wow factor שרירותי כזה או אחר, היצע המשחקים מסוני שיהיה זמין על הפס5 בסוף 2022 ישים בכיס את הקטן את התקופה המקבילה של הפס4. אז בוודאי שקשור לדיון שאתה מעדיף את ריטרנאל על קילזון.
האם התפחלצת כשרזוגאן הגיע שנה אחרי לפס3? האם זה שינה את תפיסתך על השיגור של הפס4 ומשחקים ש'מנצלים' את הקונסולה?

נכון, GOW תמיד היה קרוס-ג'ן אבל אתה ממשיך להדגיש את עניין סוף 2022 ולא מפנים: בלי כל העיכובים הלא מתוכננים הורייזון ו GOW שניהם היו זמינים עד מרץ 2022.
GT7 כנראה היה מגיע השנה. העיכובים הלא מתוכננים זה הניתוחים של המדובב של קרייטוס, וכן, גם הקורונה. אז די עם הנסיון להציג את זה כסוני שגוררת רגליים.

תפנים שבלי העיכובים המשחקים האלה היו יוצאים על בסיס משתמשים משמעותית קטן יותר. תפנים שמשחקים שמתוכננים לשנה-שנתיים ראשונות לא הולכים לנצל את החומרה באופן שאתה רוצה, ותפנים שבמשחקי דגל לא 'מתגלחים' על פלטפורמה חדשה.

כמו שאמרתי, תבחר את ה'רעל' שלך: סוני כנראה יכלה לשחרר את DS, ראצ'ט וריטרנאל על הפס4 (ויש מצב שנראה שתיים מהם על הפס4 בעתיד) ואז אפשר להתלונן על שאין בלעדיים או שהיא יכלה לשחרר את כל הקרוס-ג'ן רק על הפס5 ואז היית מתלונן על החלטה שהיא לא לטובת הלקוחות ועל משחקים שלא דוחפים את הקונסולה. כי בכל מקרה המשחקים האלה לא היו דוחפים את הקונסולה באופן שאתה רוצה.
אז סוני נתנו לך גם גם: משחקים בלעדיים לפס5 איפה שאפשר, ומשחקי המשך מושקעים שלא נועלים מיליונים בגלל החלטה עסקית שרירותית לדחוף מכירות של קונסולה חדשה.

ועם כל 'גרירת הרגליים' לא יהיה בכלל מה להשוות בין הפס5 לפס4 בשנתיים הראשונות מבחינת טיב המשחקים.

אין לי ספק שהמשחקים של סוני בשנתיים הראשונות יהיו טובים מאלה של הפס4, אין שום ויכוח, GOW לבד יקח את כולם בהליכה. אבל זה לא הדיון. יש סיבה למה הם טובים יותר והסיבה היא שלסוני לא היו מפתחות איכותיות זמינות בשנתיים הראשונות של הפס4. אנצ׳רטד 4 עבר ריבוט, סנטה מוניקה רק הוציאה את אנסשן, GT6 בול יצא וכך הלאה. עכשיו יש להם הרבה יותר מפתחות שמוכנות. אבל העובדה שיש להם מפתחות מוכנונת לא אומר שהמשחקים הללו צריכים להיות קרוס ג׳נים שמתעלמים מהפס5, להפך. סוני לא שמה צ׳יפים על אף משחק דור הבא גדול אמיתי בשנתיים הראשונות אפילו שהיה לה את כוח הפיתוח לעשות את זה עם סנטה מוניקה, פליפוני או גרילה.

אם בדור הפס4 התעצבנו שהכישרון של המפתחות של סוני בוזבז על משחקי פס3 כי הם ״ירו את כל המחסנית״ בול לפני שהדור יצא, אז בדור הזה הם גררו אותן עד לשנתיים לתוך הדור. אין לזה באמת תירוץ, סוני היא לא אקטיוויז׳ן, היא צד א׳ שאמור להראות לכולם מה הקונסולה שלהם יכולה לעשות, לצד ג׳ וללקוחות. כן, היא מוכרת נהדר אז סוני יכולה לזרוק, אבל לא מבאס אותך שסוני זורקת?
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 29 אוקטובר 2021, 15:58

הורייזון 2 ו GOW התחילו פיתוח אולי אפילו לפני משחקי הפס5 שכבר יצאו. מדובר בהפקות ענק. הורייזון 2 בטח התחיל אחרי שהמשחק הראשון יצא. אנחנו יודעים ש GT7 התחיל מיד אחרי השחרור של ספורט. GOW שוחרר במאי 18. מה רצית שהם יעשו עד אפריל 2020? יעצרו את הכל? שוב להתמודד עם חומרה חדשה? לחשוב מחדש מה לעשות במשחק ההמשך למרות התכנון שהיה להם למשחק ההמשך?

GT7 והורייזון 2 היו משוחררים לפני דצמבר 2021 לולא עיכובי קורונה. GOW:R כנראה באמצע 22 אם לא אפילו מוקדם יותר בלי עיכובי קורונה והניתוחים שהמדובב עבר.
אם ספיידרמן 2 הבלעדי לפס5 ייצא נגיד במרץ 23 אז אפשר להגיד שבלי הקורונה הוא היה מספיק לצאת לפני סוף 2022 והשנה השנייה של הפס5.

משחקי הקרוס-ג'ן לא מתעלמים מהפס5 ואני בטוח שלא תרצה לשחק את גרסת הפס4 כשתראה את ההבדלים, כמו שהעובדה שזלדה היה קרוס-ג'ן עם הווי יו לא הפריעה לו לקבל את התגובות שהוא קיבל.

הסרטונים הראשונים שיצאו של זמני הטעינה של מיילס מורלס על הפס5 חילצו תגובות והשתאויות של הבדל דורי.

בהתחשב בכל הגורמים אני לא רואה סיבה להתבאס ממשחקי הקרוס-ג'ן. אפשר אולי להתבאס קצת למה משהו כמו ריטרנל לא יותר מרשים טכנית אבל שוב, קשה לדעת כמה הם יכלו לדחוף בזמן שהיה להם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אוקטובר 2021, 19:10

Kazz כתב:הורייזון 2 ו GOW התחילו פיתוח אולי אפילו לפני משחקי הפס5 שכבר יצאו. מדובר בהפקות ענק. הורייזון 2 בטח התחיל אחרי שהמשחק הראשון יצא. אנחנו יודעים ש GT7 התחיל מיד אחרי השחרור של ספורט. GOW שוחרר במאי 18. מה רצית שהם יעשו עד אפריל 2020? יעצרו את הכל? שוב להתמודד עם חומרה חדשה? לחשוב מחדש מה לעשות במשחק ההמשך למרות התכנון שהיה להם למשחק ההמשך?

GT7 והורייזון 2 היו משוחררים לפני דצמבר 2021 לולא עיכובי קורונה. GOW:R כנראה באמצע 22 אם לא אפילו מוקדם יותר בלי עיכובי קורונה והניתוחים שהמדובב עבר.
אם ספיידרמן 2 הבלעדי לפס5 ייצא נגיד במרץ 23 אז אפשר להגיד שבלי הקורונה הוא היה מספיק לצאת לפני סוף 2022 והשנה השנייה של הפס5.

משחקי הקרוס-ג'ן לא מתעלמים מהפס5 ואני בטוח שלא תרצה לשחק את גרסת הפס4 כשתראה את ההבדלים, כמו שהעובדה שזלדה היה קרוס-ג'ן עם הווי יו לא הפריעה לו לקבל את התגובות שהוא קיבל.

הסרטונים הראשונים שיצאו של זמני הטעינה של מיילס מורלס על הפס5 חילצו תגובות והשתאויות של הבדל דורי.

בהתחשב בכל הגורמים אני לא רואה סיבה להתבאס ממשחקי הקרוס-ג'ן. אפשר אולי להתבאס קצת למה משהו כמו ריטרנל לא יותר מרשים טכנית אבל שוב, קשה לדעת כמה הם יכלו לדחוף בזמן שהיה להם.

אתה חושב שמשחקי שיגור מפותחים תוך 6 חודשים? משחקי דור הבא מתחילים את דרכם עוד ב2017 על מחשב שיש לו spec שהמחזיקת פלטפורמה מכוונת אליו. ב2018 כבר מתחילים לקבל ערכות פיתוח מבוססות pc. ב2019 כבר מתחיל להגיע סיליקון אמיתי אבל מוקדם וחסר פיצ׳רים. ב2020 יוצאת הערכה הסופית. המשחקים מתגלגלים ומתפתחים, רק המשחקים של השנה הרביעית וצפונה מפותחים 100% על ערכה סופית. זה בסדר גמור, ככה פיתוח עובד.

משחקי שיגור כמו קילזון היו צריכים בהסטריה טוטאלית לסגור את כל הפינות של המשחק תוך חצי שנה על הערכה הסופית. משחקים כמו gow היו מפותחים על ערכה סופית במשך שנתיים וחצי, זאת כבר מסגרת זמן של משחק דור הבא על מלא. האם המשחק שיצא ב2024 ופותח 100% מהזמן על ערכה סופית יהיה כנראה מלוטש ומתקדם יותר? בהחלט, אבל ככה נראה מחזור חיים של קונסולה. אתה לא יכול להתחיל פיתוח לדור הבא אחרי שהקונסולה יוצאת אחרת לא יהיו לך משחקי דור הבא לאורך רוב הדור.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 30 אוקטובר 2021, 14:18

Laskin כתב:
glass man כתב:אז רגע הטיעון הוא שבגלל שיש לפס5 ביקוש אין צורך במשחקי AAA בלעדיים בהשקה? ממתי זה "פינוק יקר" הרי כמו שנדב אמר המשחקים האלה של ההשקה הם לרוב בין המשחקים הכי מוכרים לקונסולה Ever.

בנתיים מה שסוני עשו זה להצליח לעכב את הבלתי נמנע ולהמשיך לפתח בעלויות של פס4 כאילו לא עברנו דור.
זו חמדנות וקמצנות.

הרי העלות הזו תהפוך לנורמה גם ככה עוד שנתיים.


זה ״פינוק יקר״ בשנתיים הראשונות, מעולם לא היה לך כותר של 200 מליון דולר וגם לא של מאה מליון דולר בשנתיים הראשונות של המכשיר.
ברור שהם רק מעכבים את זה, וכשזה יגיע - יהיו למכשיר הרבה יותר מ-10-20 מליון יחידות בעולם, ואז גם ימכרו הרבה הרבה יותר משחקים כאלה במחיר מלא.
זו לא ״חמדנות וקמצנות״ כשגם המתחרה הישיר שלך עושה זאת, זו חשיבה עסקית נכונה. זה שזה מבאס אותנו לא אומר שזה לא הדבר הנכון מבחינתם. אם המתחרה היה מביא משהו כזה אז הם היו עושים טעות, והיינו רואים את זה בנתוני המכירות, בסבירות גבוהה.


אוקיי לאסקין אני לא יכול להתווכח איתך שלא היה כותר של 200M או 100M. מה שאני כן יכול להגיד לך זה שתסתכל על הנתון הבא.
שהפס4 הגיע ל20M עולמית בתחילת 2015. כבר היה לו את BB ואת המכשף 3 בחוץ. פה עם הPS5 אנחנו כבר ב13M באמצע 2022 אנחנו כבר נהיה ב20M במכירות של הפס5. וכלום שום בלעדי באופק שמשתווה לBB בערכי ההפקה היחסים.

אז כן יכול להיות שלסוני יש בלעדי לפס5 Under the radar שאף אחד לא יודע עליו ונשמע עליו רק בE3 2022 אבל כרגע אנחנו לא יודעים על אחד כזה ככה שיוצא מצב מחורבן ביותר של חלון השקה עלוב. העלוב בהיסטוריה אפילו בהשוואה לנינטנדו.

אני אפילו אטען שסוני ידעה בוודאות שהפס5 הולך להיות להיט למרות המחסור כל הסימנים היו על הקיר שזו הולכת להיות קונסולה שלא תפסיק לעוף מהמדפים ככה שהיו להם את כל התמריצים ללכת ולזרוק 200M על כותר השקה.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 נובמבר 2021, 09:19

GTA V חצה את קו ה-155 מליון
RDR2 חצה את קו ה-39 מליון

ובמקביל - T2 הפסיקה פיתוח של משחק שעובדים עליו מ-2017 בערך, לפי שרייר ואחרים מדובר במשחק עם שם הקוד Volt שפותח על ידי Hangar 13 ועלה להם עד כה 53 מליון דולר, או במלים אחרות - שבוע של הכנסות פאסיביות מGTA Online :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 04 נובמבר 2021, 15:31

Laskin כתב:GTA V חצה את קו ה-155 מליון
RDR2 חצה את קו ה-39 מליון

ובמקביל - T2 הפסיקה פיתוח של משחק שעובדים עליו מ-2017 בערך, לפי שרייר ואחרים מדובר במשחק עם שם הקוד Volt שפותח על ידי Hangar 13 ועלה להם עד כה 53 מליון דולר, או במלים אחרות - שבוע של הכנסות פאסיביות מGTA Online :)

יש מצב שההתערבות תצא לך בול, כי נראה ש-RDR2 מוכר כבר די הרבה זמן בקצב של מליון ברבעון.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 04 נובמבר 2021, 16:33

יאפ… ואני עדיין חושב שאם היו עושים גירסה מעודכנת כמו שצריך היו יכולים לעשות דאבל דיפ ויום יבוא וזה בטח יקרה… המשחק יחצה גם את ה-50 מליון. מתישהו.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 11 נובמבר 2021, 16:35

סוני עדיין נלחמים במחסור הצ׳יפים והם חתכו את התחזית שלהם לשנה הפיסקלית הנכחית במליון יחידות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 נובמבר 2021, 16:47

Laskin כתב:יאפ… ואני עדיין חושב שאם היו עושים גירסה מעודכנת כמו שצריך היו יכולים לעשות דאבל דיפ ויום יבוא וזה בטח יקרה… המשחק יחצה גם את ה-50 מליון. מתישהו.

שוב, אני לא בטוח מה זאת גרסה מעודכנת. זה לא GTAV, זה לא משחק שרץ ברזולוציה בזויה, LOD נוראי ובעיות פריימים קשות. גרסת דור הבא של RDR2 היא כנראה גרסת ה-X שרצה ב-60FPS או משהו כזה, אני לא ממש רואה את זה משפיע על המכירות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 11 נובמבר 2021, 18:20

60 פריימים יותר פירוט ורזולוציה וכד׳, זמני טעינה משופרים הרבה הרבה יותר, תוכן נוסף לסינגל, מוד מולטיפלייר ייעודי לדור הבא עם יותר שחקנים ואולי מצב הזומבים שהיה סופר פופולרי, איזה עורך וואטאבר למולטי… גירסה מעודכנת :)
במקום זה אפילו פאץ׳ לדעתי לא היה, אין אפילו דיסק של הפס5/סירייס אקס בחנויות, אין שום דבר שקשור אליו לדור הבא, בטח שאם היה אז היינו רואים בוסט במכירות.
אני בכנות חושב שיש מצב שהם העבירו מפתחים למחלקת הכספים כדי שיעזרו עם ספירת המזומנים של GTA V ובגלל זה הם עוד לא עשו גירסה שכזו, כי מדובר ברשלנות ;)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 11 נובמבר 2021, 20:20

Laskin כתב:60 פריימים יותר פירוט ורזולוציה וכד׳, זמני טעינה משופרים הרבה הרבה יותר, תוכן נוסף לסינגל, מוד מולטיפלייר ייעודי לדור הבא עם יותר שחקנים ואולי מצב הזומבים שהיה סופר פופולרי, איזה עורך וואטאבר למולטי… גירסה מעודכנת :)
במקום זה אפילו פאץ׳ לדעתי לא היה, אין אפילו דיסק של הפס5/סירייס אקס בחנויות, אין שום דבר שקשור אליו לדור הבא, בטח שאם היה אז היינו רואים בוסט במכירות.
אני בכנות חושב שיש מצב שהם העבירו מפתחים למחלקת הכספים כדי שיעזרו עם ספירת המזומנים של GTA V ובגלל זה הם עוד לא עשו גירסה שכזו, כי מדובר ברשלנות ;)

אני בספק אם יהיה דבר כזה, אולי פאטצ׳ 60FPS או משהו בסגנון.

אגב, אתה אולי מתבאס שאין גרסת דור הבא בשביל לנפח מכירות להימור שלך, אבל בעצם הסיבה היחידה ש(כנראה) נגיע בול למספר בסוף השנה היא שרוקסטאר מוכרים את המולטי של RDR2 בנפרד בכמעט חינם עם מבצעים של 5$ כל שני וחמישי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 12 נובמבר 2021, 10:26

אני בטוח במליון אחוז שמתישהו היה דבר כזה, השאלה היא אם השנה, בעוד שנתיים או בעוד 15 שנה :) רימאסטרים ורימייקים זה רק עניין של זמן, במקרה של הסדרות האלה.

לגבב ההימור וניפוח המכירות - אני לא יודע אם המכירות של הonline stand-alone נכללות כמו שאני לא יודע אם של gta online נחשבות לנתונים של gta v

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 12 נובמבר 2021, 10:38

Laskin כתב:אני בטוח במליון אחוז שמתישהו היה דבר כזה, השאלה היא אם השנה, בעוד שנתיים או בעוד 15 שנה :) רימאסטרים ורימייקים זה רק עניין של זמן, במקרה של הסדרות האלה.

לגבב ההימור וניפוח המכירות - אני לא יודע אם המכירות של הonline stand-alone נכללות כמו שאני לא יודע אם של gta online נחשבות לנתונים של gta v

בנוגע לרימאסטר ורימייק, נו בסדר, בטווח הארוך הכל קורה, זה אין בכלל ספק. בנוגע למכירות, לפי מה שאני יודע המכירות של גרסת האונליין בלבד נכנסת למכירות של GTA ושל RDR2. אגב, fun fact, כרגע GTAV מוכר בקצב גבוה פי 5 מ-RDR2.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Kazz » 12 נובמבר 2021, 18:30

Let's Build a Zoo שוגר שבוע שעבר בסטים ואפיק, ומכר 32 אלף עותקים. גרסאת EGS הייתה אחראית ל 1% מהמכירות.

https://mobile.twitter.com/RaveofRavend ... 6229538817

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 13 נובמבר 2021, 18:06

העשרה משחקים הכי משוחקים בשנה הראשונה של הפס5 על פי סוני:
Fortnite
Call of Duty: Black Ops Cold War
FIFA 21
NBA 2K21
Assassin’s Creed Valhalla
Destiny 2
MLB The Show 21
Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
Demon’s Souls
NBA 2K22
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 14 נובמבר 2021, 07:36

מצחיק שnba2k22 נמצא ברשימה, הוא יצא רק לפני חודשיים :)

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי Laskin » 14 נובמבר 2021, 09:05

אה, בדיוק כשדיברנו...


מניח שזה סתם 60 FPS ואולי זמני טעינה טובים יותר, אבל מקווה לעוד משהו

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 14 נובמבר 2021, 15:40

אני משער שזה פאטצ׳ 60FPS אם תמיכה בדואל סנס ובתקווה גם תמיכה נייטיבית ב-SSD למרות שלא הייתי מחזיק את הנשימה בנושא הזה. אבל יאללה, מבורך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי DrKeo » 16 נובמבר 2021, 10:16

היציאה ב״הפתעה״ של היילו אינפנט אתמול גרמה ל-bandwidth של סטים להכפיל את עצמה כי כל כך הרבה אנשים הורידו את המולטי של היילו במקביל. The new world גרם לעליה כמעט זהה, אבל הגודל הורדה שלו היה גדול ב-60% משל היילו. המשחק הגיע אתמול בסטים ל-272K שחקנים בשיא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 19 נובמבר 2021, 21:06

מכירות באנגליה:
1.Call of Duty: Vanguard
2 FIFA 22
3 Animal Crossing: New Horizons
4 Forza Horizon 5
5 Mario Kart 8: Deluxe
6 Jurassic World: Evolution 2
7 Mario Party Superstars
8 Minecraft (Switch)
9 Shin Megami Tensei V
10 Guardians of the Galaxy

אני מופתע שFH5 לא הצליח להשתלט על הטבלה לפחות זמנית... חדש וזה...מצד שני אני שמח לראות את SMT5 בטבלה במיוחד שזה לא כולל עותקים דיגיטלים ושהיו לו רק יומים להיכנס לרשימה. :) עדיין 23% יותר מהפתיחה של טיילס על שתי פלטפורמות.


DrKeo כתב:היציאה ב״הפתעה״ של היילו אינפנט אתמול גרמה ל-bandwidth של סטים להכפיל את עצמה כי כל כך הרבה אנשים הורידו את המולטי של היילו במקביל. The new world גרם לעליה כמעט זהה, אבל הגודל הורדה שלו היה גדול ב-60% משל היילו. המשחק הגיע אתמול בסטים ל-272K שחקנים בשיא.


אנשים רעבים לFPS חדש אה? :) שאלת השאלות היא מה יקרה אחרי ירח הדבש עם אינפנט, הקהל בכלל אוהב אותו ברמות המטורפות שאהבו את 2 ו3 ?
:)

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי BiA » 19 נובמבר 2021, 22:29

אקסבוקס פלטפורמה מאוד דיגיטלית (נראה לי שדיווחו שאת COD החדש ב-UK רכשו 90 אחוז דיגיטלית) כך שהורייזן לא מפתיע.

לגבי אינפיניט, מוקדם לדעת... אוהבים אותו יותר מ-5 לתחושתי ויש תחושה של חזרה למקורות אבל השוק מאוד שונה מהימים של 3.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 20 נובמבר 2021, 09:30

BiA כתב:אקסבוקס פלטפורמה מאוד דיגיטלית (נראה לי שדיווחו שאת COD החדש ב-UK רכשו 90 אחוז דיגיטלית) כך שהורייזן לא מפתיע.

לגבי אינפיניט, מוקדם לדעת... אוהבים אותו יותר מ-5 לתחושתי ויש תחושה של חזרה למקורות אבל השוק מאוד שונה מהימים של 3.


ראיתי אתמול קצת גיימפלי של היילו להבין אם זה יכול לעשות קאמבאק ברמה מיינסטרימית, נראה שהשחקני פורטנייט של היום הם כזה "למה אני לא מצליח להרוג עם "Headshot" :lol:. אין לדור פורטנייט הזה ניואנסים אין סבלנות. לא לומדים חוקים של משחק לפני שמתבכיינים וכו' בקיצור לא יודע אם משחק כזה שדורש קצת יותר מאמץ יתפוס אצלם. :)

לא שאני לא מבין משהו בהיילו, בחיים לא שיחקתי במולטיפלייר שלו אבל אפילו אני הצלחתי להבין יותר מהר מהם מי נגד מי ומה נגד מה :)

על פורצה, וואו אם רוב המכירות שלו היו בעצם דיגטליות הוא בטח עשה פתיחה מטורפת במציאות :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

הודעהעל ידי glass man » 22 נובמבר 2021, 20:08

נאמקו מצפים מאלדן רינג להיות להיט גדול יותר מDS3 ושימכור 4 מליון עותקים תוך 5 שבועות בשוק. לשם השוואה DS3 מכר קצת יותר מ3M עותקים תוך חודש.
ובחדשות אחרות, פוקימון יהלום ופנינה הוא המשחק עם הפתיחה הכי חזקה באנגליה השנה אחרי פיפא 22.
והקטע הכי משעשע?



חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים

cron