avive כתב:לא יודע למה, אולי מהסתכלות על הסביבה הקרובה שלי אבל הייתי בטוח שדווקא הPS2 הייתה הקונסולה המוצלחת ביותר.
DrKeo כתב:גרף חשוב מאוד לדעתי, מראה את הרווחים של מחלקת המשחקים של סוני מאז שיגור הפס1 ועד ללפני שנה וחצי. מה שחשוב לשים בגרף הוא המכה הקשה שיוצר שיגור של דור חדש ואז העליה ברווחים עד לרוויה לקראת הדור הבא וכך הלאה. עוד יותר חשוב לשים לב איזו קטסטרופה הייתה הפס3 לחברה ואיזה ניצחון הייתה הפס4:
Kazz כתב:הקטגוריה הזו אולי התחילה ככה אבל זה לא רק בשביל המשחקים האלה. עובדה. ביקורת ה EA של IGN של ROR2 מצוייה שם.
Kazz כתב:מה הקשר שיתוף עותק ביקורת לעאזל? משחקים שזמינים לקנייה באין מפריע. עוד פעם חוזרים לנקודה הדבילית הזו?
אוי לא luna nights התחיל כ EA. פוייה! פורט של משחק ממקום אחר! משחק של קליי הקקה! יש עובדות: הם בצמרת המשחקים האהודים ע"י השחקנים לשנה. יש עובדות: הם קיבלו סיקור זניח עד לא קיים. יש הגיון בריא: מערכת שלא מסוגלת לתת סיקור ראוי למשחקים מובילים שלא נמצאים בשדה הראייה הדיפלוטיבי והמצומצם שלה היא מערכת שלא מתפקדת טוב.
swym כתב:
ונחש מה MC לא הכניסו אליו? את הציון שIGN נתנו לארלי אקסס. וזה בדיוק בגלל שהם מתייחסים לזה בתור ביקורת IN PROGRESS ולא בתור ביקורת סופית עם ציון.
אתה עדיין לא מבין איך זה עובד? משחקי EA הם לא בצמרת המשחקים האהודים לשנה, אלא משחקים שהיו אהודים על בסיס שנים קודמות.
למשחק כמו לונה נייטס יש פחות 100,000 ומשהו שחקנים, ובערך חצי מהם קנו את המשחק לפני ההשקה שלו. למשחק בהחלט יש ביקורות משתמשים חיוביות מצד בסיס משתמשים קטן ואוהד, אבל לאתר אינטרנט שאינו נישתי זה לא רלוונטי כי קהל הקוראים שלהם בפועל לא מתעניין במשחק - ואת זה הם יכולים לקבל מנתוני אנליטיקס על בסיס מידע קודם.
אם לאתר ביקורות יש יכולת סופית לבקר משחקים, וכל שבוע צריך לבחור בין כמה משחקים - איזה משחק יבחרו: את זה שעוד לא יצא וסיפק להם מפתח לעותק ביקורת ומגיע עם פוטנציאל מכירות של חצי מליון עותקים / חצי מליון דפים נצפים? או את זה שכבר יצא, ופוטנציאל המכירות שלו הוא פחות מ-200,000 עותקים / 200,000 דפים נצפים, ומפתח המשחק אפילו לא טרח לספק להם עותק ביקורת ולכן הם צריכים עכשיו להתחיל לרוץ אחריו או להוציא עוד כסף על רכישת עותק נוסף?
אתה יוצא מנקודת הנחה התחלתית שגויה, כאילו למבקרים יש חובה לסקר דווקא את המשחקים שכבר זכו לביקורות חיוביות ולכן לא באמת צריכים אותם, בעוד בפועל המצב הוא הפוך.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
bling כתב:איך אתה יודע שהוא מכר פחות מ GTA4?
אי אפשר להשוות כלום ל GTA5, זו תופעה פנומנלית ובסוף אתה יכול לשפוט משחק רק ביחס למותג של עצמו ומהבחינה הזו אין ספק שהוא סיפק את הסחורה ובגדול.
האם עדיף היה מבחינה אסטרטגית שהיו משקיעים פחות זמן ומשאבים עליו? לא יודע אולי, אבל זו רוקסטאר, ככה היא עובדת, גם אם המשחק היה מצליח באותה המידה עם פחות השקעה מטורללת ועם פחות זמן פיתוח היא עדיין לא תוותר על צורת העבודה שלה, ואולי בגלל צורת העבודה הזו אנו מגיעים למצב ששני המשחקים הגדולים שהם הוציאו באותו עשור גם נמצאים בטבלה של עשרת המשחקים המרוויחים של אותו העשור.
bling כתב:איך אתה יודע שהוא מכר פחות מ GTA4?
אי אפשר להשוות כלום ל GTA5, זו תופעה פנומנלית ובסוף אתה יכול לשפוט משחק רק ביחס למותג של עצמו ומהבחינה הזו אין ספק שהוא סיפק את הסחורה ובגדול.
האם עדיף היה מבחינה אסטרטגית שהיו משקיעים פחות זמן ומשאבים עליו? לא יודע אולי, אבל זו רוקסטאר, ככה היא עובדת, גם אם המשחק היה מצליח באותה המידה עם פחות השקעה מטורללת ועם פחות זמן פיתוח היא עדיין לא תוותר על צורת העבודה שלה, ואולי בגלל צורת העבודה הזו אנו מגיעים למצב ששני המשחקים הגדולים שהם הוציאו באותו עשור גם נמצאים בטבלה של עשרת המשחקים המרוויחים של אותו העשור.
DrKeo כתב:bling כתב:איך אתה יודע שהוא מכר פחות מ GTA4?
אי אפשר להשוות כלום ל GTA5, זו תופעה פנומנלית ובסוף אתה יכול לשפוט משחק רק ביחס למותג של עצמו ומהבחינה הזו אין ספק שהוא סיפק את הסחורה ובגדול.
האם עדיף היה מבחינה אסטרטגית שהיו משקיעים פחות זמן ומשאבים עליו? לא יודע אולי, אבל זו רוקסטאר, ככה היא עובדת, גם אם המשחק היה מצליח באותה המידה עם פחות השקעה מטורללת ועם פחות זמן פיתוח היא עדיין לא תוותר על צורת העבודה שלה, ואולי בגלל צורת העבודה הזו אנו מגיעים למצב ששני המשחקים הגדולים שהם הוציאו באותו עשור גם נמצאים בטבלה של עשרת המשחקים המרוויחים של אותו העשור.
לא אמרתי שהוא מכר יותר או פחות מ4, אמרתי שבדור הקודם היה להם את 4, 5, rdr1 ועוד המון משחקים. בדור הזה הם שמו את אותם משאבים וקבלו משחק אחד בודד. אז כן, GTAV מפלצת, אבל אפילו בלעדיו הדור הקודם שם את RDR2 בכיס מבחינת מכירות.
bling כתב:DrKeo כתב:bling כתב:איך אתה יודע שהוא מכר פחות מ GTA4?
אי אפשר להשוות כלום ל GTA5, זו תופעה פנומנלית ובסוף אתה יכול לשפוט משחק רק ביחס למותג של עצמו ומהבחינה הזו אין ספק שהוא סיפק את הסחורה ובגדול.
האם עדיף היה מבחינה אסטרטגית שהיו משקיעים פחות זמן ומשאבים עליו? לא יודע אולי, אבל זו רוקסטאר, ככה היא עובדת, גם אם המשחק היה מצליח באותה המידה עם פחות השקעה מטורללת ועם פחות זמן פיתוח היא עדיין לא תוותר על צורת העבודה שלה, ואולי בגלל צורת העבודה הזו אנו מגיעים למצב ששני המשחקים הגדולים שהם הוציאו באותו עשור גם נמצאים בטבלה של עשרת המשחקים המרוויחים של אותו העשור.
לא אמרתי שהוא מכר יותר או פחות מ4, אמרתי שבדור הקודם היה להם את 4, 5, rdr1 ועוד המון משחקים. בדור הזה הם שמו את אותם משאבים וקבלו משחק אחד בודד. אז כן, GTAV מפלצת, אבל אפילו בלעדיו הדור הקודם שם את RDR2 בכיס מבחינת מכירות.
רק מראה עד כמה העלויות והמורכבות של הפיתוח עלו עם הדור הזה שבשביל להציע קפיצת מדרגה דומה רוקסטאר היו צריכים להשקיע כאלו משאבים. זה לא יהיה טוב יותר בדור הבא.
Laskin כתב:גם רייר עברה מ-4 משחקים בסדר גודל די גדול (קמאו, פרפקט דארק, פיניאטה ובאנג'ו), לאחד ורבע (אם מחשיבים את KI)... אני לא מחשיב כל מני קטנטנים שהיו גם אז וגם בדור הזה.
אבל אין ספק שחסרונה של רוקסטאר הורגש הכי הרבה.
עם זאת, אני משוכנע שלא היו מצליחים לעשות GTA בסטנדרטים שלהם, ביחד עם RDR2. זה היה או זה או זה... ברמות הפירוט שהם יורדים אליהם משחק GTA הבא צריך 10 שנות פיתוח לפחות
Laskin כתב:"קקה" תגיד לממוצע 97 בMC.
המשחק יצירת מופת, הוא פשוט לא לכולם, כמו שGTA הוא כן ל(כמעט)כולם.
לדעתי אין שום דבר עצוב בזה שהם מעדיפים להשקיע בכל דבר קטן ולא להתפשר, גם אם זה אומר שאני אקבל פחות חוויות מהם בכל דור.
אני אישית בכיף חותם רק על משחק אחד בדור הבא, אם הוא יהיה מתקדם ומושקע כמו שאני מדמיין אותו.
Laskin כתב:עבורי הוא יצירת מופת. בקלות המשחק הכי טוב שלהם אי פעם... אם אתה תגיד לי לבחור משחק אחד שלהם לשחק בו שוב - זה יהיה זה, בלי לחשוב פעמיים.
שחק בו פעם, אולי תבין
האם הוא "כיף טהור" כמו GTA 5? ברור שלא. אז מה? גם OUTER WILDS לא "כיף טהור", בלשון המעטה, והוא נכנס לטופ 10 של כל הזמנים שלי גם אם תסכל אותי ברגעים מסויימים.
בRDR2 לא הרגשתי תסכול בשום שלב, נהנתי מהאיטיות שלו, מאיך שהוא נפתח, וגם מהעלילה שלו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 32 אורחים