Laskin כתב:נו, וסוני הכריזו שרק עם הארד דיסק 7GBPS ראצ'ט אפשרי ומיקרוסופט הכריזו שבלי הענן אין מים בSEA OF THIEVES...
הצוות של פורצה מרשים טכנית, ואני לא חושב שזה בלתי אפשרי שמירוץ יעבוד ב4K/60 עם RT, אבל יהיו פשרות, זה יגיע על חשבון פירוט כזה או אחר... גם במצב כזה - הייתי שמח בהחלט שתהיה האופציה של לבחור, בין זה, לנניח מצב 120 פריימים בלי RT. וזה מקביל למשחק של 30/RT לעומת 60 בלי RT.
אני מבין את עניין העבודה הנוספת שייאלצו לבצע המפתחים, אבל שוב - בהינתן שלסוויץ' 2 לא יהיה RT זו עבודה שהם גם ככה יעשו ברוב המשחקים, ויש גם מחשבים שגם אם גיימרים רוצים הם לא יכולים להרשות לעצמם משהו מעבר לסדרה 2000, רובם לפחות...
אני פשוט חושב שההערכה שלך לגבי הדור הזה לא מאוד מציאותית ביחס לביצועים האפשריים בו, אנחנו נגיע לשם, אבל כנראה רק בדור הבא, עד אז זה יהיה בעיקר אפקטים, "בונוס" אם תרצה, ברוב המשחקים.
דווקא data mining בOS של הסוויטצ׳ הציף גם DLSS 2.2 וגם RT בריוויזיה הבאה של הסוויצ׳ שהיא כנראה הסוויצ׳ 2. אז תאמין או לא, אבל יש מצב שהסוויצ׳ 2 תהיה בסביבה של הפס5 ביכולות RT להתחשב בזה שיש לאמפר ביצועי RT שיכולים להגיע גם לפי 4 מ-RDNA2. ובוסופו של יום אם גרסת הסוויצ׳ תצטרך להראות חרא כי אין בה GI אז היא תראה חרא, לקוחות הסוויטצ׳ רגילים לזה. ואני גם אזכיר שרוב משחקי הדור כיום לא מגיעים לסוויטצ׳, אז אם הסוויטצ׳ 2 לא מסוגלת, הם פשוט לא יגיעו אליה.
RT לנניח מערכת תאורה מלאה זה לגמרי בר השגה בדור הזה לדעתי. לא כי אני מנחש, כי אנחנו רואים את מטרו אקסודוס עושה את זה ב-60fps ואת פורצה הורייזן עושה את החלק הכי קשה בתאורת RT יחד עם השתקפויות גם כן ב-60fps. ומעבר לכל זה, שוב, אנריל עושה את זה. מה יותר מיינסטרים מאנריל? נגיד מערכת כמו RTXGI שמשתמשת ב-RT מאוד יעיל כמקור עזר ויכולה לתמוך באלפי מקורות אור בו בזמן היא מערכת שלגמרי יכולה לרוץ נהדר בקונסולות דור הבא. ודוגרי נראה לי שלומין עובד די דומה לזה.