Kazz כתב:כשיש מפיצות שמבזבזות כסף באופן מופרז כדי לנסות להפוך משחק לבלוקבאסטר במקום לנהוג בחוכמה זה מה שקורה. זה גם מה שקורה כשנותנים למשחק תאריך יציאה נוראי. ובמקרה שזה כוון אליי, אני קניתי את המשחק ב5דולר ובכלל לא הורדתי אותו לפני זה. הגורל הזה של IO נחרץ הרבה לפני שהם החליטו על מבצע שכזה.
וחדשות יותר טובות: הנה, סווים. לזה קוראים משחק XBLA מצליח:
state of decay כבר מכר יותר מחצי מליון משחקים בשבוע ומדובר במשחק ה XBLA האורגינלי שמוכר בצורה הכי מהירה אי פעם. גרסת המחשב מפותחת לצד גרסת ה360 מהיום הראשון והיא תגיע בהמשך.
http://news.xbox.com/2013/06/games-stat ... st-selling
swym כתב:אבל באינטרנט תוכל למכור את זה רק פעם אחת, וגם זה רק למישהו שנמצא ברשימת החברים שלך מעל 30 יום. בשביל להמשיך ולסחור במשחק מעבר למגבלה הבודדת הזו אתה חייב לעבור דרך חנות מתווכת שמחוברת לענן של מיקרוסופט, שבעצם תנטרל מרחוק את המשחק מחשבון המשתמש שלך אחרי שהעותק הפיזי שלך הגיע לחנות.
אאוץ'.
IO Interactive מפטרת חצי מעובדיה; מבטלת כל פרוייקט חוץ מהיטמן.
http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... -on-series
kririn כתב:
למעשה הם אמרו שעם השאלתה מישחק לחבר לא תוכל למכור את המישחק יותר באף מקום
גם לא בחנויות מורשות
הם מנסים לצמצם את היד שניה כמה שיותר ,במילים אחרות הם רוצים למכור הרבה יותר עותקים חדשים
אותי יותר מעניין יהיה לראות מה יקרה לEA ,בניגוד ל360 הXBOXONE תושק ב500$ ,וEA עשתה הרבה כסף מה360
אני חושב שEA תיפול מאוד חזק
אין לה פרויקטים לקונסולה זולה כמו ה3DS אין לה פרויקטים לקונסולה שצפויה להיות זולה כמו הWIIU
המישחקי PC שלה לא יוצאים יותר לשרות הדיגיטלי המוביל ביותר שזה סטים -מה שמוריד הרבה מהמכירות בPC
והרבה גימרים שונאים אותה
ויקח זמן עד שהPS4 והXBOXONE יהיו נפוצים מספיק להצדיק פרויקטים בעשרות מיליוני דולרים ,וגם אז יש לEA הרבה מיתחרים חזקים על רוב הפרויקטים שלה
kririn כתב:EA לא מיזמן פיטרה הרבה עובדים
EA מפסידה ברוב הרבעונים שלה בשנים האחרונות
ככה שמעבר לדור חדש כן יכול לפגוע בה בגלל בסיס המישתמשים
בנוגע לWIIU ,הם היו יכולים לזרוק לשם מישחקי זבל כמו שעשו לWII ,חלק ממישחקי הזבל עשו רווחים טובים
Klayman כתב:כשיש כאלה שרק משחקים במשחקים אבל לא קונים אותם בסוף, זה מה שקורה. חבל. היטמן האחרון הינו יצירת מופת.
kririn כתב:למעשה הם אמרו שעם השאלתה מישחק לחבר לא תוכל למכור את המישחק יותר באף מקום
גם לא בחנויות מורשות
הם מנסים לצמצם את היד שניה כמה שיותר ,במילים אחרות הם רוצים למכור הרבה יותר עותקים חדשים
kririn כתב:המישחקי PC שלה לא יוצאים יותר לשרות הדיגיטלי המוביל ביותר שזה סטים -מה שמוריד הרבה מהמכירות בPC
Kazz כתב:וחדשות יותר טובות: הנה, סווים. לזה קוראים משחק XBLA מצליח:
state of decay כבר מכר יותר מחצי מליון משחקים בשבוע ומדובר במשחק ה XBLA האורגינלי שמוכר בצורה הכי מהירה אי פעם. גרסת המחשב מפותחת לצד גרסת ה360 מהיום הראשון והיא תגיע בהמשך.
http://news.xbox.com/2013/06/games-stat ... st-selling
Kazz כתב:גם היטמן האחרון לא היה הדרך לרווחיות. מודעות הדרושים שלהם בחודשים האחרונים העידו שהם פיתחו שוטר קו אופ חדש (כנראה לא K&L). עכשיו הם רק יעשו היטמן. ועד כמה שאני זוכר גם הצוות של סקוור-אינקס במונטיראול עובד על משחק היטמן אז יכול להיות שאנחנו בדרך להוצאות שנתיות.
Kazz כתב:ליוצרים זה כנראה היה מצליח אבל להביא משחקים שצולעים לסביבות 150אלף עותקים LTD ולהציג אותם בגאווה כמעידים על זה שפלטפורמת ה XBLA מעולם לא הייתה במצב טוב יותר זה מצחיק. ומשחקי XBLA השנה מראים עד כמה הזוי מה שאמרת לגבי 2012. טריירה מכר מצויין, המשחק החדש של יוצרי קאסל קראשרס מכר מצויין, SOD מכר מצויין. משחקי XBLA 2012 קרובים לתחתית הרשימה ומכרו הכי פחות מרשים.
Kazz כתב:ברור שהיטמן בחירה עדיפה יותר. מותג יותר ותיק ועם קהילה חזקה על הPC שמתרגם ליותר רווחים על העותקים שנמכרים שם. אבל כמו שאמרתי, אני לא רואה איך זה חיובי שבית-פתוח נאלץ להתמקד רק במשחק ומותג אחד ולשחק אותה על הכי בטוח ולהמנע מלהרחיב אופקים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 21 אורחים