עמוד 2 מתוך 274

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 אפריל 2013, 14:30
על ידי Klayman
וגם כתוב שם שזאת הפתיחה החזקה ביותר למשחק ביושוק אי פעם. וזה שוב, רק במכירות פיזיות.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 אפריל 2013, 16:19
על ידי Kazz
נו, זה ידוע. זה ה NPD. וציינתי בעצמי שזו הפתיחה הכי טובה לזיכיון. אבל זה לבדו לא אומר כלום לגבי הצלחת המשחק מבחינת 2K ומבחינת רווחים. המשחק יצטרך לראות רגליים ולמכור לפחות מספר דומה של עותקים כמו של הראשון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 אפריל 2013, 16:40
על ידי Klayman
ואתה ממהר להיות פסימי בנושא כי?

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 אפריל 2013, 17:46
על ידי Kazz
כי מדובר במשחק עם זמן פיתוח יוצא-דופן ולכן הוא צריך פתיחה יוצאת דופן. ובגלל ש2K לא אמרו שום מילה על המשחק מאז שיגורו. אולי מדובר בעוד מקרה כמו מקס פיין 3 ששיגר 3 מליון עותקים אבל שהמכירות היו מתחת לצפי של 2K.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 אפריל 2013, 17:55
על ידי Kazz
Heavy Rain עלה 16.7 מליון יורו לפיתוח. אבל עם פרסום והפצה המספר הגיע ל40מליון יורו...מדהים. יותר מפי 2 מהפיתוח עצמו. זה אמור לתת קנה מידה למשחקי AAA ולתקציבים שלהם. סוני הרוויחו יותר מ100מליון יורו תודות למשחק.

http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... 00-million

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 אפריל 2013, 01:05
על ידי Kazz
עוד ראיה להצטווקות הענף: לא דד ספייס 3, לא רייזינג ולא קרייסיס 3 (שיצאו בפברואר) לא נמצאים בטופ10 הנפרדים לחודש מרץ לפי SKUS של ה360 והפס3. וואו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 אפריל 2013, 03:16
על ידי bling
Nucleus_Dawn כתב:קצת חדשות מנתוני הNPD והדו"חות הכספיים הרבעוניים של מייקרוסופט:


חטיבת הבידור של מייקרוסופט (שכוללת את הXBOX, סקייפ וטלפונים סלולריים) דיווחה על עלייה של 56% ברווחים (מתוכם 641 מיליון דולר מיוחסים לXBOX), לעומת אותה תקופה בשנה שעברה.
ברבעון הנוכחי, החטיבה הכניסה 2.53 מיליארד דולרים (בשלושה חודשים... :shock: ) ועזרה למייקרוסופט לדווח על רווח של 342 מיליון דולרים.
במהלך הרבעון נמכרו 8.9 מיליון XBOX 360. ירידה קטנה מה11.1 מיליון שנמכרו באותה תקופה בשנה שעברה.
הרווחים הללו הגיעו למרות עלייה בהוצאות הR&D של החברה. עלייה של 113 מיליון דולר ברבעון האחרון (ו351 מיליון דולר במהלך תשעת החודשים הראשונים של השנה הפיסקלית של 2013).

חדשה נוספת בנוגע למייקרוסופט, היא שה360 עברה במספר היחידות שנמכרו את הWII באנגליה ובקצב הנוכחי (הפער השבוע ביניהן היה 30 אלף יחידות, בארה"ב, בלי להתחשב בתקופת החגים), בעוד 54 שבועות (קצת יותר משנה), הקונסולה תעבור את המכירות של הWII גם בארה"ב.
הפער בין הWII וה360 בארה"ב הוא בערך 1.7 מיליון יחידות בלבד.
החדשה הזאת מתבססת על נתונים של VGC, כך שבהחלט רצוי להתייחס אל הנתונים כהשערה נחמדה ולא כאמת חצובה בסלע.

אני לא מבין איך חטיבת המשחקים מדווחת על עלייה ברווחים ביחס לשנה שעברה.
זה שהם ריווחיים זה ברור כמו גם סוני שהרי מזמן הקונסולות נמצאות כבר במודל של רווחים כמו כל דור אחרי שנה-שנתיים,אבל איך בדיוק הם עושים יותר רווחים משנה שעברה אם המכירות של ה 360 (ובכלל כל התעשייה חוץ מ 3DS) בירידה,וגם הרבה פחות משחקים נמכרו באופן כללי.
מאיפה העלייה ברווחים בדיוק?
זה לא שגירס הצלחה פנומנלית...
רוב הסיכויים שזה נובע מהסלולר וסקייפ,הבוקס מן הסתם ריווחית אבל פחות משנה שעברה.

KAZZ,אני מתקשה להאמין ששני המשחקים שעשו את הפתיחה הכי גבוהה שלהם אי פעם הם באיזשהי צורה פלופ,אם כן אז שוב,מדובר בציפיות לא הגיוניות של המפיצה או בניהול לא נכון של הפרויקטים,לא יכול להיות ש TR שפתח הכי טוב אי פעם למשחק בסדרה גם בארה"ב וגם באנגליה לא מממש את הציפיות ממנו בלי שזה יהיה קשור לאחד מהגורמים שציינתי.
גם המספרים שהבאת ביחס לכמה יחידות נמכרו לעומת נשלחו לא סבירים,הרי זה ברור שלא שוכבים להם מליוני עותקים אצל החנויות,בדר"כ המספר של shipped צריך להיות די קרוב לנמכר בפועל שכן אין סיבה שחנות תזמין עותקים נוספים מבלי שניקתה את הסטוק,אם יש אקסטרות שלא נמכרו ושוכבים בחנויות אני משער שמספרם קטן יחסית ולא מתקרב למליונים.
גם סוני תמיד משתמשת במונח shipped כשהיא מתארת מכירות של הקונסולות שלה,ותהיה בטוח שאין עכשיו 75 מליון יחידות של פס3 ששוכבות במחסנים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 אפריל 2013, 12:40
על ידי Kazz
מה לעשות, אם המשחק עלה עשרות מיליוני דולרים והפרסום גם אז המשחק צריך למכור הרבה. וזה שהמשחק הציג את הפתיחה הכי טובה של הזיכיון זה טוב אבל זה לא אומר שזה מספיק לפי הצפי ולפי העלויות. משחקים כמו טומב ריידר ואינפינייט שהושקע בהם כל כך הרבה כסף והיה הרבה פרסום והייפ, הדבר הבסיסי הוא שהם יעשו פתיחה שכזו. אתה מתאר לעצמך אם אחרי כל זה והיינו מגלים שאינפינייט פתח בצורה פחות טובה מביושוק 2? ולא אמרתי פלופ, אלא אכזבה\פחות מהצפי\רווח צנוע בלבד.

'channel stuffing' זה דבר ידוע (קאפקום לדוגמה) ובהחלט יש מקרים שבו אלפי עותקים שוכבים בחנויות. בגלל זה גם SE ציינו את ה price protection בגלל זה. וטומב ריידר כבר קיבל קיצוצי מחיר. לפי הנתונים שיש אני חושב ש מ3.5מליון העותקים שנשלחו לחנויות במקרה הכי טוב נמכרו 2-2.5 מליון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 אפריל 2013, 16:28
על ידי Nucleus_Dawn
Bling, מייקרוסופט התייחסו לשאלה שלך (כי היא באמת במקום) והסיבה שהם ראו עלייה ברווחים, למרות פחות מכירות קונסולה, היא עלייה משמעותית ברווחים מלייב.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 אפריל 2013, 21:02
על ידי DrKeo
אם חברה מוכבר יותר מ2 מליון עותקים מהמשחק שלהם והם הפסידו כסף אז הם נמצאים בכשל תכנוני. לא הגיוני שכל מפיצה חושבת שכולם cod. ביושוק יעשה את ה5 מליון יחידות, מה 2k חשבו? שהוא יעשה 15 מליון?

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 אפריל 2013, 21:38
על ידי Kazz
2 מליון עותקים זה כלום בשביל משחק AAA עם אורך פיתוח, גודל צוות ומסע פרסום טיפוסי. המשחק לא breaks even במכירות שכאלה. וזה עוד בלי לדבר שזה בהנחה שכל עותק נמכר במחיר מלא. ביושוק 1 עשה יותר מ5מליון עותקים אז זה בהחלט יהיה מאכזב אם אינפינייט גם יגמור את חייו עם מספר דומה כשמדובר במשחק בסדרה מבוססת, משחק עם הייפ וביקורות מטורפים. בטח עם תהליך הפיתוח הבעייתי והארוך שלו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 אפריל 2013, 22:09
על ידי kririn
Kazz כתב:2 מליון עותקים זה כלום בשביל משחק AAA עם אורך פיתוח, גודל צוות ומסע פרסום טיפוסי. המשחק לא breaks even במכירות שכאלה. וזה עוד בלי לדבר שזה בהנחה שכל עותק נמכר במחיר מלא. ביושוק 1 עשה יותר מ5מליון עותקים אז זה בהחלט יהיה מאכזב אם אינפינייט גם יגמור את חייו עם מספר דומה כשמדובר במשחק בסדרה מבוססת, משחק עם הייפ וביקורות מטורפים. בטח עם תהליך הפיתוח הבעייתי והארוך שלו.



תעשה לי טובה ,המישחק הזה ממחזר אויבים ומקומות ,ציונים או לא ציונים
המישחק מוצף באלמנטים שחוזרים על עצמם ,והסביבות שלו לינריות ולא עולם פתוח
עם זה עלה המון ,כניראה זה בגלל הפירסום

המנוע הגרפי עם אני לא טועה נישאר אנריל 3 או אנריל 3וחצי
והתמלוגים לשימוש בו לא גדולים בימיוחד ,מה גם שמפתחות פיתחו אליו כבר שנים ויודעות את העבודה

לא יודע למה 2 מיליון זה עדין לא ריווחי להם ,אני מעריך שכר בכירים מופרז\תקציב פירסום מופרז\ובכללי ניהול כושל

דרך אגב אנשים מחשבים לפי 60$ מישחק ,וזה מאוד לא נכון בחישוב רווחים
60$ זה המחיר לצרכן ,המפתחת ומפיצה לא מקבלות את ה60$ אלה רק חלק מיזה ,כי יש מיסים ותמלוגים ורווח לחנויות וכו וכו
אבל בכל זאת נגיד לצורך הדיון ,יש רווח נקי של 20$ (סתם זורק מיספר ) ,2 מיליון זה 40 מיליון רווח נקי
עם המישחק עבר את הסכום הזה בפיתוח ופירסום ,זה ניהול לא נכון שלהם ,כי זה לא FIFA ולא COD שמוכרים מעל 10 מיליון

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 אפריל 2013, 23:55
על ידי Kazz
למכור 2מליון יחידות בשביל משחק AAA זה לא מספיק כדי להיות רווחיים. תתעדכנו. דד ספייס 2 עשה בסביבות זה וEA אמרו שהם צריכים יותר (לאוו דווקא כדי להיות רווחיים אלא כדי להצדיק פיתוח משחק שכזה ולא לתת להם לעבוד על משהו יותר 'בטוח').

אינפינייט היה בפיתוח 5.5 שנים וסבל ממספר דחיות. IG הוא אולפן של 200איש בשיאו אם אני לא טועה. תקציב הפיתוח בטח מתקרב ל100מליון, ויש את כל עניין הפרסום שאם קראת לגבי הבי ריין אז אתה יכול להבין את היחס שקיים בין התקציבים. ביושוק2 מכר כ-3מליון עותקים והיה אכזבה ל2K ומתחת לצפי.

בדור הזה המפיצות הגדולות לא עושות ומשקיעות במשחק AAA כדי למכור 2מליון עותקים 'בלבד'.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 00:47
על ידי DrKeo
Kazz כתב:2 מליון עותקים זה כלום בשביל משחק AAA עם אורך פיתוח, גודל צוות ומסע פרסום טיפוסי. המשחק לא breaks even במכירות שכאלה. וזה עוד בלי לדבר שזה בהנחה שכל עותק נמכר במחיר מלא. ביושוק 1 עשה יותר מ5מליון עותקים אז זה בהחלט יהיה מאכזב אם אינפינייט גם יגמור את חייו עם מספר דומה כשמדובר במשחק בסדרה מבוססת, משחק עם הייפ וביקורות מטורפים. בטח עם תהליך הפיתוח הבעייתי והארוך שלו.

זאת הטעות של מפיצות, שהן משקיעות כספים כך ש2 מליון עותקים בקושי הן משוות את ההשקעה. אני זוכר שבתחילת הדור מליון עותקים היה יופי של הצלחה (זוכר את LOST PLANET? כשהוא חצה את המליון קאפקום היו בעננים) והיום כולם זורקים כל כך הרבה על שיווק כי הם חושבים שכל דבר ימכור מעל ל5 מליון עם מספיק פרסומות ובסוף הם מתבדים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 00:52
על ידי Nucleus_Dawn
Kazz כתב:למכור 2מליון יחידות בשביל משחק AAA זה לא מספיק כדי להיות רווחיים. תתעדכנו. דד ספייס 2 עשה בסביבות זה וEA אמרו שהם צריכים יותר (לאוו דווקא כדי להיות רווחיים אלא כדי להצדיק פיתוח משחק שכזה ולא לתת להם לעבוד על משהו יותר 'בטוח').

אינפינייט היה בפיתוח 5.5 שנים וסבל ממספר דחיות. IG הוא אולפן של 200איש בשיאו אם אני לא טועה. תקציב הפיתוח בטח מתקרב ל100מליון, ויש את כל עניין הפרסום שאם קראת לגבי הבי ריין אז אתה יכול להבין את היחס שקיים בין התקציבים. ביושוק2 מכר כ-3מליון עותקים והיה אכזבה ל2K ומתחת לצפי.

בדור הזה המפיצות הגדולות לא עושות ומשקיעות במשחק AAA כדי למכור 2מליון עותקים 'בלבד'.


2 מיליון זה לא מספיק למשחק מסוים של ea. אי אפשר להסיק ממנו על כל התעשייה.

הייתה שמועה לגבי זה שהמשחק עלה 100 מיליון לפיתוח ועוד 100 מיליון לפרסום. קן לוויין הגיב על השמועה הזאת בעצמו בטוויטר ואמר שחייבים לבדוק לאן הגיעו 100 מיליון הדולרים האלו, כי כנראה שלחו את רוב הצ׳קים לכתובת הלא נכונה.
המשחק לא עלה כל כך הרבה לפיתוח. זו הגזמה פראית.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 01:06
על ידי DrKeo
Nucleus_Dawn כתב:
2 מיליון זה לא מספיק למשחק מסוים של ea. אי אפשר להסיק ממנו על כל התעשייה.

הייתה שמועה לגבי זה שהמשחק עלה 100 מיליון לפיתוח ועוד 100 מיליון לפרסום. קן לוויין הגיב על השמועה הזאת בעצמו בטוויטר ואמר שחייבים לבדוק לאן הגיעו 100 מיליון הדולרים האלו, כי כנראה שלחו את רוב הצ׳קים לכתובת הלא נכונה.
המשחק לא עלה כל כך הרבה לפיתוח. זו הגזמה פראית.

ואם עולה 20 מליון לפתח משחק רגיל אז משחק שלקח לפתח בערך פי 2 לא מנפח תקציב פי 5.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 06:23
על ידי kririn
Nucleus_Dawn כתב:
2 מיליון זה לא מספיק למשחק מסוים של ea. אי אפשר להסיק ממנו על כל התעשייה.

הייתה שמועה לגבי זה שהמשחק עלה 100 מיליון לפיתוח ועוד 100 מיליון לפרסום. קן לוויין הגיב על השמועה הזאת בעצמו בטוויטר ואמר שחייבים לבדוק לאן הגיעו 100 מיליון הדולרים האלו, כי כנראה שלחו את רוב הצ׳קים לכתובת הלא נכונה.
המשחק לא עלה כל כך הרבה לפיתוח. זו הגזמה פראית.



לא רואה איך זה יתקרב בכלל ל100 מיליון ,זה לא בדיוק GTA4
עם זה היה 100 מיליון ,הינו רואים הרבה יותר גיוון במישחק

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 07:00
על ידי bozeman
האמת שחשבתי על זה, בסוף הדור, כשכבר יש כ"כ הרבה קונסולות בחוץ, זה לא מוגזם לבקש מכירות של 5-7 מליון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 11:46
על ידי Kazz
20 מיליון דולר לפיתוח? lol. אפילו הבי ריין עלה יותר. 2מליון יחידות זה כלום בשביל מה שהמפיצות הגדולות שמות. זהו, זה כבר לא מספיק. שוק משחקי ה B קרס; להם אולי היה מספיק 2מליון יחידות אבל לרוב המשחקים היום מהמפיצות הגדולות אני בספק שזה בכלל מחזיר את עלויות הפיתוח.

איזה משחק AAA אתם מכירים ממפיצה גדולה שתהתבטאה עליו ש-2מליון יחידות זה מצויין ויאפשר את המשך הזיכיון? אין דבר כזה. הכי קרוב לכך זה משחק כמו דיסאונורד שהוא IPחדש בשלב מאוחר של הדור ועם סגנון פחות נפוץ. אז לגביו אולי 2מליון זה טוב מספיק כדי להמשיך איתו ולבנות זיכיון.
קאפקום חזו לשגר 2מליון עותקים לDMC אבל שיגרו חצי מזה. דארקסיידרס2 מכר 1.5מליון אבל הפסיד הרבה כסף ל THQ. מירורז אדג' צלע ל2מליון יחידות אבל הזיכיון הושם בצד. מקס פיין 3 שיגר 3מליון עותקים והיה אכזבה ל 2K (עוד משחק בגיהנום פיתוח). לאינפינייט היה מצב MP שהם חתכו והרבה חומרים אחרים שנחתכו מהמשחק שלווין אמר שיכלו להיות 2-3 משחקים בפני עצמם.

תרצו או לא, כתוצאה ממספר גורמים, מפיצות גדולות כבר לא עושות משחקי AAA טיפוסיים בשביל למכור 2מליון יחידות (ועוד חלק נכבד במחיר מקוזז). לא שווה להם לקום מהמיטה בשביל מספר שכזה שככל הנראה לא מחזיר את עלויות הפיתוח ולבטח את השיווק. בטח לא כשאפשר לתת לצוות לעשות משחק באטלפילד\קוד ואחרים, מה שיהיה ROI עדיף בהרבה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 11:56
על ידי swiss-the-engine
לא מוגזם לבקש אבל מה לעשות שחלק נכבד מהקונים עברו לPC ושרוב העולם עדיין שרוע בבעיות כלכליות עמוקות?

בשורה התחתונה הבעיה היחידה היא לדעתי הפרסום. הגיימר הממוצע הוא מאוד מאוד מודע, בין אם כי אקטיבית הוא נכנס לאתרים גיימינג או עוקב אחרי כל מיני אנשים בטוויטר או כי יש לו חבר שמספר על הLATEST AND GREATEST. הטירוף של להכפיל עלות של משחק בגלל פרסום זה פשוט בלתי נתפס ולא מובן מי החכמולוג שחושב שכל המשחקים האלה יכנסו לתודעה של שחקני קזואלים (אלה שרוכשים רק COD או רק פיפא או רק שתיהם ביחד וכו...).

תאכלס יש עוד נקודה חשובה וזה האינפלציה. משחק כיום הרבה יותר זול מתחילת הדור. האינפלציה היא לא מה שממשלה כזו או אחרת מספרת לאזרחים שלה. לא שלא היה אינפלציה בשנים אחרות אבל יחד עם צוותי פיתוח עצומים זו הופכת להיות בעיה של ממש.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 14:45
על ידי DrKeo
Kazz כתב:20 מיליון דולר לפיתוח? lol. אפילו הבי ריין עלה יותר. 2מליון יחידות זה כלום בשביל מה שהמפיצות הגדולות שמות. זהו, זה כבר לא מספיק. שוק משחקי ה B קרס; להם אולי היה מספיק 2מליון יחידות אבל לרוב המשחקים היום מהמפיצות הגדולות אני בספק שזה בכלל מחזיר את עלויות הפיתוח.

איזה משחק AAA אתם מכירים ממפיצה גדולה שתהתבטאה עליו ש-2מליון יחידות זה מצויין ויאפשר את המשך הזיכיון? אין דבר כזה. הכי קרוב לכך זה משחק כמו דיסאונורד שהוא IPחדש בשלב מאוחר של הדור ועם סגנון פחות נפוץ. אז לגביו אולי 2מליון זה טוב מספיק כדי להמשיך איתו ולבנות זיכיון.
קאפקום חזו לשגר 2מליון עותקים לDMC אבל שיגרו חצי מזה. דארקסיידרס2 מכר 1.5מליון אבל הפסיד הרבה כסף ל THQ. מירורז אדג' צלע ל2מליון יחידות אבל הזיכיון הושם בצד. מקס פיין 3 שיגר 3מליון עותקים והיה אכזבה ל 2K (עוד משחק בגיהנום פיתוח). לאינפינייט היה מצב MP שהם חתכו והרבה חומרים אחרים שנחתכו מהמשחק שלווין אמר שיכלו להיות 2-3 משחקים בפני עצמם.

תרצו או לא, כתוצאה ממספר גורמים, מפיצות גדולות כבר לא עושות משחקי AAA טיפוסיים בשביל למכור 2מליון יחידות (ועוד חלק נכבד במחיר מקוזז). לא שווה להם לקום מהמיטה בשביל מספר שכזה שככל הנראה לא מחזיר את עלויות הפיתוח ולבטח את השיווק. בטח לא כשאפשר לתת לצוות לעשות משחק באטלפילד\קוד ואחרים, מה שיהיה ROI עדיף בהרבה.

כי כל החברות מחפשות COD, הן כבר לא מסתפקות במשחקים שמוכרים 2.5 מליון עותקים. אם זה לא פרנצ'ייז שעושה להם 300 מליון דולר בשנה הן אפילו לא טורחות. בתחילת הדור הזה ראית מפיצות כמו קאפקום מתלהבות ממליון עותקים של LOST PLANET או DEAD RISING. העניין הוא שCOD שינה את התמונה ועכשיו כל מפיצה רוצה מחלבה כזאת כשהן משקיעות בפירסום 3 פעמים התקציב של המשחק. אם לפני 5 שנים ראית משחקים שעלו 20 מליון לפתח ועוד 10 מליון לפרסום אז היום אתה רואה משחקים שעולים 20 מליון לפתח ו-60 מליון לפרסום ואז פתאום 2 מליון עותקים זאת כבר לא הצלחה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 14:57
על ידי Kazz
מצד שני המפיצות לא יכלו להמשיך להוציא משחקים כאלה לריטייל כשהשוק התכנס למספר מצומצם של משחקים ככה שאתה צריך ללכת גדול או ללכת הביתה. המשחקים שתארת הולכים יותר ל DD עכשיו. בריטייל כנראה לא יהיה לך סיכוי לעשות דבר עם משחק של 20מליון דולר ו10 לפרסום. ראית למשל את EA עם סינדיקייט שהפכו אותו למשחק FPS בומבסטי במקום לעשות משחק טקטי וצנוע שמכוון ל-DD ושהיה טוב אם היה מוכר 2מליון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 15:14
על ידי DrKeo
Kazz כתב:מצד שני המפיצות לא יכלו להמשיך להוציא משחקים כאלה לריטייל כשהשוק התכנס למספר מצומצם של משחקים ככה שאתה צריך ללכת גדול או ללכת הביתה. המשחקים שתארת הולכים יותר ל DD עכשיו. בריטייל כנראה לא יהיה לך סיכוי לעשות דבר עם משחק של 20מליון דולר ו10 לפרסום. ראית למשל את EA עם סינדיקייט שהפכו אותו למשחק FPS בומבסטי במקום לעשות משחק טקטי וצנוע שמכוון ל-DD ושהיה טוב אם היה מוכר 2מליון.

אני לא מתווכח עם זה שזה מה שהן עושות, אני אומר שהן לא צריכות לעשות את זה. סינדיקט זאת דוגמה מעולה, הוא באמת היה צריך להיות סינדיקט קלאסי ולהמכר ב20$, הוא יכל להיות הצלחה גדולה מבחינתם. זאת הבעיה איתן, או שזה משחק בתקציב זעום לDD או שזה AAA עם תקציב פרסום של 60 מליון דולר, הן שכחו את האמצע. אין כזה דבר כל משחק גדול COD, לכל חברה יש אולי COD אחד וזהו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 15:54
על ידי Kazz
כי משחקי האמצע נכחדו הדור הזה.

http://gamasutra.com/view/news/179353/A ... H3iahXA-ny
http://www.gamerevolution.com/features/ ... inking-too
http://cw.ua.edu/2013/01/24/middle-grou ... k-economy/

אין לך ממש סיכוי עם משחק עם ציון 70-80 לחדור את שוק הריטייל שמתגודד סביב המשחקים הכי גדולים. אולי משחקי ה B עדיין היו רווחיים אבל כנראה לא בהרבה והלחץ של השוק ממשיך לעלות אז המפיצות מנסות לקחת משחקים כאלה ולשדרג אותם. נקווה שנמשיך לראות משחקי B על המחשב ושעם המעבר ליותר DD נראה משחקים שכאלה גם בדרך הזו.

יש רשימה בלתי נגמרת של משחקי B הדור הזה שיצאו ונכשלו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 אפריל 2013, 17:24
על ידי kririn
"
לא מוגזם לבקש אבל מה לעשות שחלק נכבד מהקונים עברו לPC ושרוב העולם עדיין שרוע בבעיות כלכליות עמוקות?"

בדיוק
דור הקונסולות האלו ניגרר המון זמן
יש מקומות בעולם בחרבנה כלכלית

ככה שהמחשבה שאנשים יוציאו 60$ על כל מישחק נחשב חדש שיוצא + ישלמו על DLC ,היא מטומטמת
COD וFIFA הם מותגים מספיק חזקים ,יש אנשים שמשחקים בעיקר בהם וקונים גירסה חדשה כל שנה
EA הזרימה המון כסף לבטלפילד שיתחרה בCOD

אבל אלו כותרים נדירים ,רוב הכותרים לא יתקרבו למיספרים שלהם ,לא משנה מה האיכות
אפילו כותרים כמו אנצארטד 2 או זלדה SS ,לא עושים מיספרים כאלו (לפחות לא במחיר מלא )