עמוד 153 מתוך 272

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 12:53
על ידי swym
bling כתב:עלייה של 4 אחוז ביחס לשנה שעברה בעיקר בזכות תוכנה ואביזרים, החומרה ירדה ב 12 אחוז וזה עוד עם הסוויץ׳ שמכרה הכי הרבה החודש מה שרק מדגיש עד כמה הפס4 והוואן צללו יחסית.

לא בהכרח: בזכות כל מיני מבצעים מתמידים מחירי החומרה נחתכו משמעותית משנה שעברה, אולי אפילו יותר מ12%. יכול אפילו להיות שבפועל נמכרו יותר מכשירים, פשוט בתג מחיר נמוך יותר.
גם מכירות התוכנה הופכות לפחות ופחות רלוונטיות, בטח בעולם של דיגיטל ו-subscriptions - מה שתקף גם לאנת'ם וגם לקראקדאון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 13:24
על ידי Laskin
הכי מפתיע בנתונים החודש זה שJUMP FORCE הגיע למקום השני בארה"ב, משחק פח עם קהל יעד בעיקר יפני... אז יש מצב שזה לא אומר הרבה על ANTHEM

נדב - אני אמרתי שלדחות אותו לאו דווקא יספק תוצאה טובה מספיק כדי להצדיק את זה. מאוד יכול להיות שהיו דוחים אותו ועדיין המשחק היה פח אשפה, ואז סתם השקיעו עוד שנתיים בשביל לקבל את אותה התוצאה, הרי הנזק הפיזי החסר בסינגל זה לא מה שהוביל לציונים הבזיוניים, וגם המולטי קיבל ציונים נמוכים עוד יותר, למרות הפיזיקה.
הנחת היסוד שלך היא שפיזיקה טובה יותר הייתה מקפיצה אותו ב-3 נקודות לפחות בציונים, אני לא חושב שזה המצב.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 13:43
על ידי DrKeo
המשחק לא היה צריך פיסיקה טובה יותר, הוא היה צריך פיתוח חדש מאפס לדור הבא עם עיר הריסה לגמרי בסינגל. קראקדאון זה לא משחק מולטי (אלה אם מחשיבים את הCO OP) ובטח ובטח שלא המולטי המגוחך שקבלנו שהוא סוג של משחק זירה, בדיוק ההגדרה ההפוכה לקראקדאון. המולטי שלו קטסטרופה והסינגל שלו הוא רימייק של המשחק המקורי מ-2007 רק פחות טוב מהמקור ולגמרי לא רלוונטי ב2019.

שום דבר מהמשחק הזה לא היה צריך לשרוד ולהגיע לידיים של צרכנים, אולי רק המערכת שליטה שהם לגמרי קלעו איתה בול.

אגב, סקירו כרגע במקום הראשון בטבלת מכירות בסטים, ממש נחמד לראות את זה :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 14:19
על ידי Laskin
בסדר אבל הם הגיעו איתו לנקודה שבה היו צריכים להחליט מה עושים איתו כבר ב-2016 בערך, או לבטל או לנסות שוב, באותו רגע הם לא היו יכולים להחליט ללכת על הדור הבא, לא באמת, אז הלכו על נסיון שני וזה לא הצליח אבל לא יכלו לצפות את זה שהוא יהיה עד כדי כך גרוע.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 14:33
על ידי Stick
DrKeo כתב:
אגב, סקירו כרגע במקום הראשון בטבלת מכירות בסטים, ממש נחמד לראות את זה :)

אולי אני מפספס משהו.. אבל זה אמור להפתיע? כל משחק גדול נמצא שם במקום הראשון בימים שבהם הוא יוצא, גם dmc 5 ניה שם לצורך העניין.
והמשחק הבא של מיאזאקי זה חתיכת דבר, עד עכשיו הוא עשה את דימון סולס, דארק סולס ובלאדבורן (והיה שותף חלקי בעשייה של ds3) שלפחות שניים מהם נחשבים בעיניי רבים למאסטרפיס וממשחקי הדור שלהם. אין לי ספק שסאקירו עומד להיות במינימום שבמינימום אחד ממשחקי השנה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 14:44
על ידי Laskin
זה מפתיע כי הוא עוד לא יצא ואין ביקורות עליו (אמורות להיות מחר לדעתי)... IP חדש...

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 14:48
על ידי DrKeo
Laskin כתב:בסדר אבל הם הגיעו איתו לנקודה שבה היו צריכים להחליט מה עושים איתו כבר ב-2016 בערך, או לבטל או לנסות שוב, באותו רגע הם לא היו יכולים להחליט ללכת על הדור הבא, לא באמת, אז הלכו על נסיון שני וזה לא הצליח אבל לא יכלו לצפות את זה שהוא יהיה עד כדי כך גרוע.

ב-2016 לא היה להם כלום, כלומר הוא בייסיקלי התחיל פיתוח ב-2016 או 2017. אם ב-2016 הם החליטו שהוא הולך להיות מה שהוא יצא בסוף, זאת הייתה טעות גדולה. המשחק הזה היה צריך להתחיל פיתוח מאפס בסביבות 2017 בליווי צמוד לצוות חומרה שמפתח את הקונסולת דור הבא ולהיות SHOWCASE לאקסבוקס הבאה. האמת שזה הכותר המושלם להיות משחק שנה ראשונה של קונסולה כי זה הוא גם מבוסס טכנולוגיה מה שאומר שהוא יהיה הדגמת כוח טובה והוא גם לא דורש יותר מדי תסרוט או תוכן כך שדי נוח לבנות אותו בלחץ של השיגור.

באיזה יקום זה הגיוני להבטיח משחק עם הרס של עיר שלמה, אז להעלם לשנים ולחזור עם רימייק של משחק מ-2007 שהוא נחות למשחק המקורי? איך דבר שכזה עושה טוב לשם שלהם או למותג? זאת הייתה התאבדות. כבר נעלמתם, כבר אנשים ממילא שאלו איפה אתם ושתקתם במשך שנים. אז אם כבר עשיתם את הנזק התדמיתי עם המשחק שנעלם, תציפו אותו מחדש ב-2019 ככותר דור הבא ולא ב-2017 כמשחק מ-2007. עדיף להעלם ולחזור בבום מאשר להעלם ולחזור עם MEH.

סטיק, אני לא יודע, לא כזה הרגשתי את ההייפ לסיקרו כמו לנניח DS3 ואני שמח שהוא מוכר.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 15:23
על ידי bling
swym כתב:
bling כתב:עלייה של 4 אחוז ביחס לשנה שעברה בעיקר בזכות תוכנה ואביזרים, החומרה ירדה ב 12 אחוז וזה עוד עם הסוויץ׳ שמכרה הכי הרבה החודש מה שרק מדגיש עד כמה הפס4 והוואן צללו יחסית.

לא בהכרח: בזכות כל מיני מבצעים מתמידים מחירי החומרה נחתכו משמעותית משנה שעברה, אולי אפילו יותר מ12%. יכול אפילו להיות שבפועל נמכרו יותר מכשירים, פשוט בתג מחיר נמוך יותר.
גם מכירות התוכנה הופכות לפחות ופחות רלוונטיות, בטח בעולם של דיגיטל ו-subscriptions - מה שתקף גם לאנת'ם וגם לקראקדאון.


אתה אומר זאת מידיעה שמחירי החומרה השנה נמוכים יותר משל פברואר שנה שעברה? אני באמת לא בטוח בזה אבל אם המחירים של פס4 ואקס בוקס וואן נמוכים יותר ביחס לפברואר הקודם אז אתה צודק ויכול להיות שאין ירידה במכירות.

בקשר לדיגיטלי, חוץ ממשחקי נינטנדו וגרסאות PC דיגיטליות הטבלה כוללת רווחים גם מדיגיטל, בקיצור הלייב וה PSN נכללות בחישוב.

לאסקין, לא יודע אם אתה עוקב אבל משחקים ממותג דראגון בול של נאמקו תמיד מפציצים במכירות, זה לא בדיוק מפתיע ש JUMP FORCE התברג ככה יפה וזה לא מעיד על כלום. חוץ מזה אנת׳ם גם מושווה ישירות למשחקי עבר של ביווור שם הוא מתברג במקום השני, ברור שממשחק עם כזו השקעה ובז׳אנר ״הנכון״ (למרות שהם קצת מאחרים והיום הוא לא הדבר הכי חם) שבו הוא פועל ציפו אולי ליותר אבל אי אפשר לאמר שזה גרוע להיות רק אחרי מאס אפקט 3.

KEO איך אתה יודע שלא היה להם כלום ב 2016? מה הם עשו כל השנים מאז שהם חשפו אותו ועד ל 2016 לא הבנתי.

בלי קשר בגדול צדקת שאמרת שאסור היה לו לצאת ושזה יכול לחסל את המותג, עם מספרים אי אפשר להתווכח ואין פה שום תועלת בלהוציא משחק שהוא כזה כישלון שהוא לא הצליח אפילו להתברג בטבלה של הטופ 20 בחודש ממוצע של תחילת השנה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 15:44
על ידי Stick
DrKeo כתב:
Laskin כתב:
סטיק, אני לא יודע, לא כזה הרגשתי את ההייפ לסיקרו כמו לנניח DS3 ואני שמח שהוא מוכר.

כן DS3 שווק בצורה הרבה יותר אגרסיבית בזמנו, אבל זה גם היה המשחק האחרון בסדרה שכבר הפכה לגמרי למותג אז זה די מתבקש..
הסיבה שסאקירו מרגיש קצת מוזר היא כי לא נשלחו עותקי ביקורת כלל, ככה שלא רק שאין ביקורות שייצרו דיבור ובאזז גם אין בכלל תוכן שדולף או עשרות סרטוני יוטיוב שחושפים מראש את כל המשחק.
כמובן שזה גם יכול להיות סימן רע, אולי אקטיוויזן מנסים למזער נזקים ולהקטין את המשחק, אבל לפני כשבועיים כן הטיסו את כל התעשייה ליפן ונתנו להם שעות רבות עם המשחק, והרשמים הם סופר חיוביים וכן היה הייפ לא קטן כמעט בכל אתר גיימינג. אולי אקטיוויזן רק מנסים להכין את הקרקע לקראת שינוי מדיניות, עם משחק שהם יודעים שהוא טוב ושחלק גדול מהקהל שלו הוא פאנטי שיקנה אותו בכל מקרה? לא יודע, אבל זו גם אופציה.
בכל מקרה מבחינת הזמנות מוקדמות אני לא חושב שחוסר הבאזז משפיע יותר מדי, כי כאמור כל קהילת הסולס מתפוצצת מהייפ רק מעצם העובדה שזה נתפס כמשחק הגדול הבא של מיאזאקי אחרי בלאדבורן. אני גם קניתי אותו כבר כמובן ומחכה לו בטירוף..

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מרץ 2019, 17:57
על ידי DrKeo
bling כתב:KEO איך אתה יודע שלא היה להם כלום ב 2016? מה הם עשו כל השנים מאז שהם חשפו אותו ועד ל 2016 לא הבנתי.

ב2014 קלאודג׳ן התחילו לעבוד על הטכנולוגית פיסיקה בשרת, רופין ואלבו רוקט עבדו על המולטי וסומו דיגיטל היו אמורים לקבל עיר ונכסים מקלאודג׳ין ואיתם לבנות את הסינגל. קלאודג׳ן לא הצליחו להרים את הטכנולוגיה מה שתקע את הפיתוח ואז בתחילת 2018 אפיק קנו אותם ומיקרוסןפט נתנה את המושכות לסומו שבנו את הסינגל. בעצם יש מצב שהסינגל של קראקדאון נבנה בשנה, מינואר 2018 עד פברואר 2019. המשחק גם נראה ככה, אי אחד (במקורי מ2007 היו שלושה), גיימפליי זהה למשחק מ2007 והעיצוב של העיר היה מחפיר למדי. העיר גם ריקה ופחות חיה מהמשחק מ2007, כלומר אין מצב שסטודיו אשכרה עבד עליו שנים. הוא מרגיש כמו משחק שעבדו עליו שנה.

מן הסתם אנחנו לא יודעים בדיוק מה הלך שם אבל אף אחד לא ישב ועבד על הסינגל של המשחק כמעט חמש שנים. המשחק היה בלימבו בגלל ״הענן״ וכנראה שזאת הסיבה שהוא נעלם מהמפה לכמה שנים. זה לא כמו לבוא ולעשות ריבוט באמצע לאנצ׳רטד 4 שהוא aaa עם תקציב ענק, זה היה משחק שלא עשו בו יותר מדי חוץ מאשר נסיונות לבנות טכנולוגיה. לעשות עוצרים, חושבים ולהתחיל לפתח אותו לדור הבא בזמן שהפיתוח שלו ממילא היה תקוע בחושך כשבכירים במיקרוסופט מתחמקים משאלות זה נשמע לי עדיף על למרוח את הפיתוח ואז לזרז סינגל בהסטריה במשך שנה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 מרץ 2019, 09:19
על ידי bling
סבבה קיאו הבנתי :)

שמע אי אפשר להתווכח עם מה שאמרת כי המספרים לא משקרים, כשמשחק הוא כישלון ברמה כזו אין בזה שום תועלת, או שמבטלים אותו או שדוחים אותו בתקווה שיצא יותר טוב (כמו המשפט המפורסם של מיאמוטו של משחק דחוי בסופו של דבר יכול להיות טוב, משחק גרוע בחיים לא), הם בחרו באופציה הכי גרועה שכנראה הורגת את המותג וחבל.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 מרץ 2019, 09:28
על ידי bling
אז מי חשב שהבלעדיות של אפיק תפגע במכירות?

תמונה

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 מרץ 2019, 10:17
על ידי Laskin
אם רק היה אפשר לעשות "שורט" לוואלב... :P

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 מרץ 2019, 11:45
על ידי DrKeo
יפה, גם מכרו פי 2.5 וגם הכניסו יותר פר עותק וגם השחקנים זכו בהנחה ל50$.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 21 מרץ 2019, 12:24
על ידי Laskin
אבל רגע, "כולנו רק מפסידים מהתחרות הזאת", לא?!

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 00:30
על ידי Kazz
DrKeo כתב:רגע רגע רגע, הבאת כרגע את MHW כדוגמה למשחק שיצא מאוחר ל-PC אבל מכר נהדר אז... לא כרגע הבהרת את הנקודה שלנו בצורה הכי מושלמת שיש?

ולא, משחק שהיה פופולרי לפני 20 שנים לא הופך אותו אוטומטית לפופולרי היום. כל כך קל להסתכל דרך משקפי הבדיעבד ולברבר על איך ידעת כל הזמן שקראש ימכור יותר מ-10 מליון יחידות, אבל לא ידעת את זה ואם ידעת אז תפנה אותנו להודעה שבה אמרת את זה.

רגע, עכשיו אתה טוען שיש דאבל דיפינג מאסיבי ב MHW?

הנקודה של MHW היא א. הוא היה מוכר אפילו יותר טוב אם לא היה יוצא חצי שנה אחרי גרסת הקונסולות וזה היה מטיב לקאפקום עוד יותר (יותר מכירות מהגרסה הכי הרווחית).
ו-ב. גרסת ה PC נעשתה ע"י הצוות היפני של המשחק וזו הייתה הפעם הראשונה שהאולפן הזה עושה משחק PC. והוא יצא אחרי חצי שנה. איכשהו לרוקסטר זה לוקח הרבה יותר.

משחק פופולארי לפני 20 שנה שעדיין יש לו עדת מעריצים אחרי שנה 20 אומר שכנראה יהיה שווה לנסות להחיות את הסדרה. כל משחק קיקיוני נושן שמקבל קיקסטרטר או רימייק זוכה לתהודה אבל אקטיויז'ן לא יודעים על מה הם יושבים כנראה. בטח יש להם עוד כמה זכיונות כאלה. לא חשבתי שימכור יותר מ-10 מליון עותקים אבל כן חשבתי שזה מותג שיש לו סיכוי טוב.

באותה מידה אפשר להמשיך ולהתפלא ש EA עדיין לא הוציאו רימאסטר לטרילוגיית מאס אפקט שגם הוא ימכור מיליונים עבור מינימום עבודה.

bling כתב:אז מי חשב שהבלעדיות של אפיק תפגע במכירות?

תמונה


מעניין למה הם לא הביאו מספר עותקים ולא נתון מעורפל שכזה. כנראה ל ASHEN קשה לעשות ספין של מכר X בהשוואה למשחק הקודם..
משחק המשך עם תקציב יותר גדול, עם תקציב שיווקי יותר גדול, מרחק של 6 שנים ששוק המחשב ממשיך לגדול. מאיפה לך לדעת איך הנתון הזה היה משתנה אם היה ממשיך להימכר בסטים?

זה כמו תרחיש בו DMC 5 היה בלעדי לאפיק ואז אקח את שיא השחקנים בו-זמנית של DmC לעומת DMC 5 ואגיד שהצמיחה הענקית במכירות היא תודות לבלעדיות באפיק..

Ashen הוא משחק אינדי IP חדש שיצא בדצמבר עם תחילת החנות כך שהוא הקנדידט הכי טוב לבחינת המכירות. ולא קיבנו כלום עליו. ובכל מקרה עדיף מספרים של עותקים מאשר מספרים יחסיים שכאלה שלך תדע כמה כוכביות מסתתרות שם - כמו בתחילת הדור עם הPR של מיקרוסופט לגבי ה XBOX.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 09:49
על ידי Laskin
מעניין למה המפתחים של ASHEN לא עושים השוואות למשחק הקודם בסדרה... המממ... אולי כי אין כזה? אולי מדובר בסטודיו ניו זילנדי שאין לו אפילו עמוד ויקיפדיה עדיין?
וגם - זה לא נתון, זה "ספין"! מה יהיה איתך?
הממוצע של מטרו הזה והקודם הוא מאוד קרוב, המשחקים באיכות דומה מאוד ביחס לזמן בו יצאו, אני לא יודע על מה אתה מדבר.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 12:38
על ידי Kazz
אני לא מבקש השוואת אחוזים למשחק קודם, אני מבקש מספר עותקים שנמכרו. בגלל זה קל לאפיק להביא את מטרו כדוגמה כי הם יכולים להגיד איזשהו נתון יחסי שהם רוצים. על ASHEN הם היו חייבים להגיד מספר עותקים כי אחרת למה תשווה אותו?

אקסודוס מכר יותר מהקודם גם על הקונסולות, מדובר במותג שממשיך להתחזק וקיבל הסכם שיווק עם מיקרוסופט ותקציב שיווק גבוה יותר והוא גם המשחק עם השימוש הכי טוב ב RTX ויצא 6 שנים אחרי הקודם. המשחק היה פותח חזק יותר בהשוואה לקודם בלי קשר לאפיק, השאלה היא עד כמה.

חשבתי שחלק מהמטרה של החנות זה לסייע לאינדים ש'נקברים' בסטים. כדי לשכנע אותי בהצלחה של זה הם צריכים להביא נתונים למשחקים שכאלה. כמו ASHEN. הם גם יכולים להביא נתון של כמה סאבנאטיקה מוכר אצל אפק בהשוואה למכירות בסטים מאז שהמשחק הושק אצל אפיק. או דארקסיידרס 3 וכו'. בסופו של דבר הם בחרו בנתון יחסי מעורפל שמנסה לנכס את הצמיחה בבלעדיות מאשר כל הגורמים האחרים שקיימים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 15:39
על ידי DrKeo
לא אמרתי שmhw עושה דאבל דיפינג. המכירות שלו בpc מדהימות והוא יצא באיחור אז זה מראה שהוצאה מאוחרת לpc לא פוגעת בכותר. כשאתה כותר רוקסטאר אז אתה גם נהנה מדאבל דיפיניג. אתה בכלל זה שהעלה אותו ויצרת סתירה מוחלטת לטיעון שלך שיציאה מאוחרת פוגעת. אתה עשית פה סוג של עורך דין של התביעה שבטעות מחזק את הטיעון של ההגנה. אתה מפוטר!

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 17:40
על ידי Kazz
איך אתה קופץ מכך שהמשחק מכר מצויין למרות שיצא באיחור לבין ביטול הרעיון שהמשחק היה מוכר עוד יותר טוב אם היה יוצא במקביל כשהמשחק הוא שיחת היום? מדובר בכלל אצבע די אוניברסלי - יציאה מקבילה מגבירה את פוטנציאל המכירות של הגרסה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 18:14
על ידי DrKeo
כי אתה לא מעלה טיעון בכלל, אתה מביא משחק שמכר מדהים כשהוא יצא באיחור ומביא אפס הוכחות, ביסוס או טענות לזה שהוא היה מוכר יותר אם הוא היה יוצא באותו יום עם הקונסולות. כלומר מה הטיעון בכלל? למה להעלות משחק שמכר בצורה מפלצתית בpc? אתה רק מוכיח את הטענה שלנו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 19:54
על ידי bling
בקשר למטרו, מדובר במשחק בעל רמת איכות דומה לקודמים ביחס לזמן שיצא, ברור שהוא הכי טוב בסדרה (בכל זאת הוא האחרון בסדרה וצפוי שהמפתחת תשתפר יותר בסגנון הזה עם הזמן) ובכלל מדובר בסדרה טובה ואהובה בקרב חובבי ה FPS אבל המשחק השלישי לא הציג קפיצת איכות של 9 פלוס ודיבורי GOTY פתאום, אחלה של משחק, כמו הקודמים וזהו. אני ממש לא רואה הצדקה כביכול למכירות גבוהות בהרבה כמו שאתה עושה מזה קאז, הוא אמור להציג קפיצה במכירות כי הוא משחק שלישי בסדרה שמבוססת עוד יותר ושצברה יותר שם אבל שוב, אין פה איזה סיפור הייפ מטורף עם קפיצה היסטרית במכירות כמו שהיה למשל עם God of War.

על הקונסולות להזכירך הוא כן הציג סוג של קפיצה טיפוסית למשחק שלישי בסדרה שצברה קצת שם והוא הביא עלייה יפה אבל לא היסטרית של 50 אחוז, על החנות של אפיק לעומת שאת הוא הביא קפיצה של פי 2.5. לכל הפחות אפשר לאמר שהדיל עם אפיק לא פגע להם במכירות ה PC בצורה משמעותית אם בכלל, אולי אפילו תרם למכירות כל הרעש סביב זה במיוחד שמשווים את העלייה הטיפוסית יחסית של ה 50 אחוז בגרסת הקונסולות לעומת מה שהלך עם גרסת המחשב.

המפיצה בטוח מרוצה לפי השקופית היפה שהכינו אז מי אנחנו שנתווכח אם הדיל היה טוב עבורם או לא :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 20:02
על ידי bling
קאפקום משתפת ב GDC ש DMC5 פתח בצורה מדהימה עם 2 מיליון מכירות כבר!



Superdataresearch שעוקבים אחרי מכנסות מדיגיטל אומרים שאנת׳ם נהנה מהכנסות דיגיטליות בריאות והוא הכניס כבר מעל ל 100 מיליון דולר:

https://www.superdataresearch.com/world ... es-market/

כמו שהבנו כבר מנתוני ה NPD המשחק הצליח בצורה טובה מאוד בסכ״ה, אלו חדשות טובות למרות שרוב האינטרנט לא אוהב אותו, יותר חשוב היה שביווור לא תתפרק מה שהיה יכול לקרות במקרה של כישלון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 מרץ 2019, 20:23
על ידי Laskin
בדיוק סיימתי את הסיפור...
יש לי טעם של עוד אבל בשביל זה יש את הblood palace שיוצא אוטוטו ואני כבר התחלתי את הסיפור שוב ברמה גבוהה יותר. בהחלט מרגיש שזה מאתגר יותר, ולא אפסיק לשחק בו עד שאשדרג את כל הדמויות עד הסוף, ייקח לי עוד כמה ישיבות טובות... סקירו יחכה (:

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 23 מרץ 2019, 20:56
על ידי DrKeo
Dead cells חצה את המליון עותקים. 60% מהמכירות על המחשב ורוב מכירות הקונסולה על הסוויטצ׳.