עמוד 162 מתוך 272

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 12:00
על ידי DrKeo
לדעתי להפך, להסחב עם 10 משחקים עליך רק כי אולי תרצה לשחק מריו קארט עם חבר בדרך זה קצת מוזר וגם לא צריך לשים אשראי בסוויטץ׳ (אפשר לטעון את החשבון בכמה שרוצים וגם כשמנסים לעשות רכישה זה דורש סיסמה ממילא). אבל באמת שאני לא יודע מה הסדר עדיפויות של ילד בן 11 כיום.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 12:05
על ידי Laskin
די נו, אף אחד לא מסתובב עם 10 קלטות, מקסימום 2-3, אולי ילדים כן אבל הם יכולים גם לסחוב מזוודה של פוגים/קלפים/סביבונים/מה שלא עושים היום הצעירים :D
אני לא הייתי מסתובב עם זה, מן הסתם... ילדים שרוצים להחליף ביניהם משחקים כן.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 14:10
על ידי bling
עוד חדשות לא טובות עבור קונטרול לצערי זה שהוא רק יצא וכבר סופג הורדה במחיר ל 40$ באמזון עבור גרסאות הפס4 והוואן.

הנתונים שיש לנו כרגע לא מבשרים טובות וחבל כי עושה רושם מכל הפידבקים שהוא באמת משחק מעולה (בניגוד לקוואנטום שהתקבל בצורה צוננת אצל כולם, גם המבקרים וגם השחקנים) וזה יהיה ממש חבל אם משחק כזה יכשל, בטח שמבאס בשביל הז'אנר של משחקי סינגל סינמטיים שכאלו.

אם אכן הוא נכשל כמו שעושה רושם אז זה הרבה לדעתי בגלל settings ו vibe דומה יותר מדי לקוואנטום, הם היו צריכים לעשות שינוי גדול יותר עם המותג הבא שלהם כדי לעורר באמת עניין מחדש.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 14:21
על ידי DrKeo
Laskin כתב:די נו, אף אחד לא מסתובב עם 10 קלטות, מקסימום 2-3, אולי ילדים כן אבל הם יכולים גם לסחוב מזוודה של פוגים/קלפים/סביבונים/מה שלא עושים היום הצעירים :D
אני לא הייתי מסתובב עם זה, מן הסתם... ילדים שרוצים להחליף ביניהם משחקים כן.

בסוויטצ' זה כמו באייפון, אתה מקפץ כל הזמן בין משחקים. כלומר לפחות ככה אני עושה כשאני איתה בנייד. אין מצב שאני אצא מהבית איתה למקום שאולי יהיו חברים בו ואני לא אקח את SSB, מריו קארט, בומברמן ופויופויו ומעבר לזה יש את המשחקים שאני תמיד חוזר אליהם כמו זלדה או מריו. כמובן שאני לא יכול להשליך ממני לכולם, אבל אם יש קונסולה שדורשת עותק דיגיטלי זאת הסוויטצ'.

אגב, אם הטיעון שצריך איתך מקסימום 2-3 משחקים, אפילו שהסוויטצ' עם אכסון פיצי, עדין נכנסים עליה 4-5 משחקים. כמובן שתלוי איזה משחקים, פויופויו הוא כמה מאות מגה, זלדה לעומת זאת 14GB, אבל עדין תוכל להכניס אליה כמה משחקים. למרות שקשה לי להאמין שיש אדם עם סוויטצ' שלא קנה איזה כרטיס זיכרון ב-20$, זה כל כך זול שאני בספק שיש בעל סוויטצ' בלי.

bling כתב:עוד חדשות לא טובות עבור קונטרול לצערי זה שהוא רק יצא וכבר סופג הורדה במחיר ל 40$ באמזון עבור גרסאות הפס4 והוואן.

הנתונים שיש לנו כרגע לא מבשרים טובות וחבל כי עושה רושם מכל הפידבקים שהוא באמת משחק מעולה (בניגוד לקוואנטום שהתקבל בצורה צוננת אצל כולם, גם המבקרים וגם השחקנים) וזה יהיה ממש חבל אם משחק כזה יכשל, בטח שמבאס בשביל הז'אנר של משחקי סינגל סינמטיים שכאלו.

אם אכן הוא נכשל כמו שעושה רושם אז זה הרבה לדעתי בגלל settings ו vibe דומה יותר מדי לקוואנטום, הם היו צריכים לעשות שינוי גדול יותר עם המותג הבא שלהם כדי לעורר באמת עניין מחדש.

אם הוא נכשל בפס4 וב-ONE, לדעתי זה עניין הביצועים. אנשים בטח קבלו אזהרות לא לקנות אותו בגלל זה. כלומר יש בעיות ביצועים ויש בעיות ביצועים ובניתוח של DF גרסת הפס4 מגיעה ל-10FPS בקרבות קשים. זה אשכרה לא שחיק, ביחוד שיש במשחק לפעמים קרבות יחסית ברוטאלים. אני מקווה שהוא ימכור טוב כי באמת מגיע לו.

אגב, אם הוויב וה-SETTINGS מזכיר לך את QB אז הם נכשלו בגדול מבינת PR כי המשחק מאוד שונה מבחינת הווייב והSETTINGS מ-QB, מאוד שונה. הוא יותר קרוב ל-AW מאשר ל-QB וגם זה לא ממש. יש שם אוירה די מדהימה, קריפית ודיוויד לינצ'ית.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 14:37
על ידי Laskin
אני חושב שהבעייה של CONTROL היא שהוא, להפך מקודמיו - נראה קצת פחות "בלוקבאסטר". פחות משחק עלילתי שנראה כמו סרט ויותר כמו חוויה משונה בחדרים מוזרים, ולמרות הביקורות אנשים בטח מחכים לירידות מחיר או לפאצ'ים של ביצועים.

בלינג, הבאתי כבר את הקטע של הירידה ל(מתחת ל-)40 דולר, בעמוד הקודם :)

לגבי הסוויץ', אני שוב חוזר ואומר שלדעתי הרבה ילדים רוכשים קלטות כדי להחליף ביניהם, וזה מה שמחזיק את הריטייל חזק בסוויץ'. זה, והעובדה שהקהל יותר קז'ואלי... הרבה פעמים זה מתנות לילדים... והרבה יותר נחמד, לכאורה כמובן, לתת לילד מתנה ולא שובר מתנה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 14:46
על ידי DrKeo
Laskin כתב:אני חושב שהבעייה של CONTROL היא שהוא, להפך מקודמיו - נראה קצת פחות "בלוקבאסטר". פחות משחק עלילתי שנראה כמו סרט ויותר כמו חוויה משונה בחדרים מוזרים, ולמרות הביקורות אנשים בטח מחכים לירידות מחיר או לפאצ'ים של ביצועים.

ובסוף מסתבר שהוא מלא בעלילה.

Laskin כתב:לגבי הסוויץ', אני שוב חוזר ואומר שלדעתי הרבה ילדים רוכשים קלטות כדי להחליף ביניהם, וזה מה שמחזיק את הריטייל חזק בסוויץ'. זה, והעובדה שהקהל יותר קז'ואלי... הרבה פעמים זה מתנות לילדים... והרבה יותר נחמד, לכאורה כמובן, לתת לילד מתנה ולא שובר מתנה.

יכול להיות, באמת שאני לא יכול להציב את עצמי בראש של בן 10. אבל אני ספק אם יש אדם בוגר שקונה פיזית, אלה אם מדובר באיזה מבצע ממש טוב.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 16:14
על ידי Laskin
כן, נכון שבסוף מסתבר שיש עלילה, אבל זה לא מה שהמשחק משדר כשמסתכלים עליו. אני כן יכול להבין למה הוא פחות ״מושך״ מהמשחקים האחרים שלהם, לפחות עבור הגיימר הממוצע.

ואני מסכים, לא אבין אדם בוגר שירכוש משחקים פיזית. אבל נראה לי שרוב שוק הריטיייל כיום זה ילדים שאין להם כרטיס אשראי או כאלה שקונים מתנה לילד/חבר/אחיין/וואטאבר... שוב, המרחק בין מקום 1 למקום 4 הוא 1500 יחידות, זה ממש כלום וזו לא פעם ראשונה שאנחנו שומעים על הפרשים כה קטנים, זה כנראה כן מעיד על ירידה ממש ממש דראסטית בריטייל.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 18:28
על ידי swym
Laskin כתב:בלינג, הבאתי כבר את הקטע של הירידה ל(מתחת ל-)40 דולר, בעמוד הקודם :)

כדאי לציין שהסיבה להנחה באמזון היא תזמון טוב של אלוהי האלגוריתם: טארגט הציעו לכבוד הlabor day הנחה של 25% על כמעט כל קטלוג המשחקים לPS4/One, כולל משחקים מוזלים וכולל משחקים חדשים כמו Fifa 20 שאפילו לא יצאו.
האלגוריתם של אמזון (שכבר הציעו משחקים כמו Fifa וControl ב-50$) "החליט" לעשות במקרה של קונטרול match למבצע של טרגט עם 25% הנחה על המחיר (המלכתחילה מוזל ל-50$), וככה המשחק פתאום נפל למחיר מצחיק של 37.5$. אבל כדאי לציין שאת ההנחות האלו אמזון וכנראה גם טארגט סופגות, ולא המפיצה. ככה שלרמדי ול-505 כנראה שאין מה להתלונן :D

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 18:45
על ידי Laskin
טוב לשמוע, אני מקווה שזה באמת המצב

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 03 ספטמבר 2019, 20:58
על ידי bling
גם אני מאוד שמח לשמוע, אם זה בגלל זה אז אפשר לקוות שהמשחק לא נכשל כמו שאנחנו חוששים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 12 ספטמבר 2019, 09:52
על ידי DrKeo
גיימסטופ סוגרים 200 חנויות ברחבי העולם. הריטייל גוסס...

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 12 ספטמבר 2019, 12:01
על ידי Laskin
כן, בדור הבא תשאר רק וולמארט וכל השאר בערך יימכרו אונליין...

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 12 ספטמבר 2019, 12:50
על ידי bling
עדיין לא מבין למה זה קורה, בתור אמריקאי בחיים לא הייתי קונה משחק ריטייל דיגיטלי במחיר מלא שלא ניתן להחליף, להשאיל או לעשות טרייד אין (וגם קופסא וחוברת זה נחמד) על פני הגרסה הפיזית אלא אם כן זה היה משחק אונליין שאני רוצה שישאר תמיד בהישג יד.

ואולי זאת התשובה, משחקי אונליין נהיו דומיננטיים מאוד ולכן הנוחות שבדיגיטל חשובה בהקשר הזה.

גם אולי אנשים קונים דברים יותר בסיילים, בטח משחקי סינגל כמו קונטרול למשל ובדר״כ סיילים יותר נגישים ובולטים בחנויות הדיגיטליות למיניהן.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 12 ספטמבר 2019, 13:02
על ידי kririn
bling כתב:עדיין לא מבין למה זה קורה, בתור אמריקאי בחיים לא הייתי קונה משחק ריטייל דיגיטלי במחיר מלא שלא ניתן להחליף, להשאיל או לעשות טרייד אין (וגם קופסא וחוברת זה נחמד) על פני הגרסה הפיזית אלא אם כן זה היה משחק אונליין שאני רוצה שישאר תמיד בהישג יד.

ואולי זאת התשובה, משחקי אונליין נהיו דומיננטיים מאוד ולכן הנוחות שבדיגיטל חשובה בהקשר הזה.

גם אולי אנשים קונים דברים יותר בסיילים, בטח משחקי סינגל כמו קונטרול למשל ובדר״כ סיילים יותר נגישים ובולטים בחנויות הדיגיטליות למיניהן.



ראיתי הרבה כתבות וסרטונים עם גימספוט כבר שנים
בגדול הם בודקים עובדים בחנות על כמות המכירות ואיזה סוג מכירות

לדוגמה יד שניה מכניס יותר אז דגש על זה
הנוהלי עבודה שלהם ,גורמים לעובדים לנדנד ללקוחות
והרבה לקוחות פשוט נטשו

עוד דבר שצוין זה המחיר שמקבלים מהם על יד שניה
מול מחיר קניה מהם ביד שניה
לדוגמה אתה יכול להביא להם מישחק חדש שעדין עולה 60 דולר
לקבל אליו נגיד 30 ואז הם ימכרו אותו ב55 דולר
שאותו מישחק הם מוכרים חדש ב60

היום שיש אינטרנט גם פיזי אפשר לקנות ולמכור בקלות מחוץ לחנויות

הרשת פשוט עשתה תוכנית עיסקית לא טובה

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 12 ספטמבר 2019, 19:50
על ידי bling
לא חושב שזה משהו כזה שקשור לאסטרטגיה של החנות קרירין, קורה פה איזשהו תהליך שגדול מהם וזה שהם ינדנדו פחות ללקוחות בטח לא ישנה את זה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 12 ספטמבר 2019, 22:10
על ידי DrKeo
זה לא סוד שהמכירות עוברות לדיגיטלי, רק תראו מה הולך בטבלאות הבריטיות. כל שבוע מישהו מספר כאן על משחק X שנמצא ראשון ונצח את משחק Y שהגיע רק למקום השישי אבל ההפרש בינהם הוא שלושה עותקים וכלב צולע.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 14 ספטמבר 2019, 19:37
על ידי wraithbuster
מאונסטר הנטר וורלד אייסבורן, מכר 2.5 מליון עותקים. ממש מרשים הדרך שהסדרה הזאת עשתה ממשחק איזוטורי יחסית שהיה מקומי יותר ליפן, ובנוסף כשגרסת המחשב הייתה מאחרת בהרבה, כשעכשיו הסדרה הגיע לנקודה שהיחס שוויוני יותר בין שלל הגירסאות הגלובליות ועם המחשב. וכיוצא מיזה היא כנראה לא מעט בגלל זה - פופולרית בהרבה. אישית זה משחק שלא מדבר אלי, אבל עדיין אני מעריך אותו.
https://www.vg247.com/2019/09/13/monste ... shipments/

עריכה: שכחתי לציין שנתח הפיזי של המכירות הוא מוגדר ע''פ מה שנשלח לחנויות, אבל מכיוון שבעידן שלנו ב2019 הנתח הפיזי ביחס לדיגיטאלי תופס פחות מהנתח השלם, אז יכול להיות שהנתון 2.5 מליון קרוב מאוד למכירות הסופיות.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 14 ספטמבר 2019, 20:51
על ידי DrKeo
בהחלט מרשים מה שקרה למונסטר האנטר. זה גם מצויין לתעשיה כי קאפקום רגועה כלכלית זה טוב לכולם :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 14 ספטמבר 2019, 21:40
על ידי Kazz
קונטרול מסתמן כפלופ בקופות. המשחק לא נכנס ל TOP 20 של דיווח NPD לחודש אוגוסט, למרות שמדובר באוגוסט הכי חלש זה שנים ארוכות. ל Astral Chain היו פחות ימים, גם בלי מכירות דיגיטל ועל פלטפורמה אחת ובכל זאת התמקם במקום 10.

קונטרול גם לא הופיע ברשימת הנמכרים של PSN לחודש אוגוסט בצפון אמריקה ואירופה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 14 ספטמבר 2019, 21:46
על ידי bling
עצוב מאוד מה שקורה עם קונטרול. אני מקווה מאוד שיהיו לו רגליים ארוכות שיפצו על כך אבל כרגע אין מניעה מלהכריז עליו כפלופ.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 14 ספטמבר 2019, 22:27
על ידי Klayman
ואללה מזל שרמדי (או המפיצה 505) עשו את העסקה עם אפיק.. בטח עזר מאוד לשורה התחתונה! בכל מקרה, לא דואג להם כלכלית כ"כ, יש להם הרי גם את העסקה על המשחק הקוריאני הענק ההוא שמכניסה להם לא מעט..

עצוב לי לשמוע שהם לא הצליחו למכור מספיק.. לא יודע גם להגיד למה...זה משחק מעולה.. אבל בסדר.. אנחנו כבר רגילים לזה איתם.... קבוצת אוהדי רמדי ממש חיים את זה שנים על גבי..

אהה כן, פעם הבאה כשכל הבכיינים האינטרנטיים יספרו לכם שהם רוצים משחק סינגל מושקע, בלי micro transactions, בלי surprise mechanics - שלחו אותם למשחק הזה ושאלו איפה הם היו... התשובה בטח תהיה "רמדי הם השטן כי חתמו עם אפיק", אבל זה תירוץ חלש...

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 14 ספטמבר 2019, 23:09
על ידי Kazz
ענייני אפיק למינהם לא קשורים למכירות על הקונסולות. קורה שמשחקים נופלים על אוזניים ערלות. אם כי חייבים לציין את ה'קללה' של רמדי:

AW - ביטול גרסת מחשב. משוגר אותו יום כמו RDR.
QB - משחק מושפע ע"י יוזמת TV של מיקרוסופט. גרסת מחשב רק בחנות חלונות.
קונטרול - גרסת מחשב רק בחנות של אפיק.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 14 ספטמבר 2019, 23:56
על ידי Klayman
להיות בחנות של אפיק זו לא 'קללה'. כמו שאמרת בעצמך, מכירות על הקונסולות לא קשורות.. אז הם היו מוכרים עוד 5,000 עותקים בסטים לכל הבכיינים שמסרבים בתוקף להתקין את החנות של אפיק? אני לא חושב שזה היה מכניס אותם ל NPD וזה גם לא היה מכסה את הסכום שאפיק שילמה להם על הבלעדיות שכנראה עזר להם מאוד, כשכל אותם בכיינים גם ככה לא קונים משחקים שהם נהנים לבכות אח''כ שאף אחד לא עושה יותר...

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 ספטמבר 2019, 00:17
על ידי DrKeo
אם קונטרול מכר רע, ואני מאוד מקווה שזה לא המקרה, אז זה מאוד עצוב. מצד שני גם AW מכר רע בהתחלה ולאט לאט תפס תאוצה, נקווה שהפה לאוזן של קונטרול יעזרו לו בריצה הארוכה. בכל מקרה מה שבאמת מדכא בחדשות כאלה שזה יכול לקרב את רמדי לרכישה וזה ממש יבאס אם זה יקרה, ביחוד אם תקנה אותם חברה שתמנע גרסת PC (אני משער שיש רק אחת כזאת?).

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 ספטמבר 2019, 07:56
על ידי bling
DrKeo כתב:אם קונטרול מכר רע, ואני מאוד מקווה שזה לא המקרה, אז זה מאוד עצוב. מצד שני גם AW מכר רע בהתחלה ולאט לאט תפס תאוצה, נקווה שהפה לאוזן של קונטרול יעזרו לו בריצה הארוכה. בכל מקרה מה שבאמת מדכא בחדשות כאלה שזה יכול לקרב את רמדי לרכישה וזה ממש יבאס אם זה יקרה, ביחוד אם תקנה אותם חברה שתמנע גרסת PC (אני משער שיש רק אחת כזאת?).


:twisted:

(סתם גם אני מעדיף שימשיכו כעצמאיים אחרי הדיבורים על קונטרול)

ולהמ אתה אומר ״אם״ מכר רע? כל האינדיקציות האפשריות מצביעות על כך שזה המצב לצערי, לא נכנס ל NPD וגם ב UK, זה לא סביר שהמכירות בשאר העולם מדהימות מספיק בשביל לפצות על כך. סיכוי מאוד קלוש שהיתה לו השקה שהיא לא גרועה.