עמוד 182 מתוך 272

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 04 יולי 2020, 12:11
על ידי DrKeo
BiA כתב:זה בדיוק העניין, רצוי לטפח יחסים עם מפיצות ואם זה מאוד משתלם אז אפילו לקנות סטודיו באסיה, אבל צריך לעשות את זה קודם כל בשביל לספק את החלקים מהקהל המערבי שלא ירגישו שהם חייבים קונסולה נוספת כדי לשחק ב-JRPGים הגדולים ולא במטרה להילחם בטחנות רוח. השוק היפני אבוד, אפשר להצליח שם באופן יחסי (כן, יחסית לבוקס הראשונה ה-360 התקדמה יפה מאוד) אבל זו אף פעם לא תהיה מלחמה אמיתית ולדעתי אף פעם לא תהיה שווה את זה. כל הצלחה ביפן היא כמובן מבורכת אבל לא שווה לשבור את הראש על זה מעבר למינימום ההכרחי.

כן, זה בול מה שאני אומר, צריך את יפן אבל לא בשביל יפן, בשביל המערב.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 04 יולי 2020, 22:36
על ידי kririn
DrKeo כתב:חברים, אפשר להרגע, הX1 מתפוצצת השבוע ביפן. ה-s מכרה 19 חתיכות בזמן שה-X מכרה 21 חתיכות. כמו שאתם רואים הקהל היפני הארד קור, השבוע קנו 2 יחידות של x יותר מ-s. תזהרי הסוויטצ׳, ה-x1 מאחוריך!

אגב, די פספסנו את המאורע אבל הסוויטצ׳ עקפה כבר די מזמן את הפס4 ביפן, בפחות משלוש שנים. כרגע הסוויטצ׳ עומדת על 14.049 מליון יחידות (11.697 מליון סוויטצ׳ ו-2.352 מליון לייט) והפס4 על 9.183 מליון (7.621 מליון פס4 ו-1.562 מליון פרו). הסוויטצ׳ מוכרת השבוע ביחס של 12:1 ביחס לפס4 כך שנראה שלא יקח לה יותר מדי זמן להכפיל את המכירות של הפס4. האמת שבקצב הזה היא יכולה לעשות את זה די בקלות בפחות משנה.



אתה באמת חושב שזה הקהל היפני ?
הרגשה שלי רובם או כולם זה אנשים מהמערב שקנו את זה
תחשוב על אנשי שגרירויות ,או עובדים מהמערב וכו וכו
יפן לא בדיוק ידועה כארץ שמזמינה אגירה אליה
אבל עדין יש כמות קטנה של מערבים שחיים שם
חלקם גם יקנו Xbox
יש גם בסיסים של הצבא האמריקאי ,ככה שיש קהל קטן פוטנציאלי לxbox
לא יודע עם זה משתלם כלכלית לms יפן עצמה ,אני מעריך שלא
אבל השמועה אומרת שבדור הבא סגה תשווק את הxbox ביפן
וזה יכול לעזור להם מאוד ביפן ,אולי לא לנצח או ליתקרב לps5
אבל כן למכור בצורה מכובדת ביפן

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 04 יולי 2020, 23:38
על ידי Klayman
סרקזם קרירין... סרקזם

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 05 יולי 2020, 14:47
על ידי Uncle Pey'j
׳השמועה׳ על סגה שתשווק את האקס בוקס בתור Sega Series X היא כנראה השמועה הכי מגוחכת ששמעתי השנה,פשוט סיפורים מהתחת.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2020, 17:49
על ידי DrKeo







Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 יולי 2020, 17:37
על ידי swym
DrKeo כתב:מיקרוסופט צריכה לדאוג שהתוכן היפני נמצא אצלם בקונסולה, לא יכול להיות שניר אוטומטה, ניהו, טיילס, DQ, פרסונה ועוד כל כך הרבה כותרים גדולים של יפן נמצאים אך ורק אצל סוני.

Nier זמין גם על הXBOX, וה-Tales החדש, שהיה צריך לצאת השנה ונדחה, מתוכנן גם לPS4 וגם לXbox (אבל לא לנינטנדו).
אני לא חושב שהכמה סדרות היפניות האלו הן מה שישנה את המשוואה. אמרו את זה כבר לפני, אבל מיקרוסופט ניסתה ללכת על השוק היפני בדור הקודם כולל הפצה של כותרים יפניים ואקסלוסיביות (למעשה Tales of Vesperia היה אקסקלוסיבי זמני ל-360) וזה לא הכי עזר לה בשוק היפני. אחרי כל זה, אני לא בטוח אם יש משהו שיצליח לשנות המשוואה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 יולי 2020, 17:42
על ידי glass man
הן לא ישנו כלום כי בשביל יפני טיילס בלעדי זה כמו שאני אגיד שיש just cause בלעדי או קראקדאון בלעדי.

יפנים רוצים דרגון קווסט אין משהו אחר. ולא לעשות חיקוי עם בלו דרגון זה לא דרגון קווסט לא בחלומות שלהם.


תארו לכם שאתם מתים מרעב לא צמחונים ובא לכם סטייק טוב. אתם נכנסים לסטייקיה שלי ואני אומר לכם שיש לי רק שווארמה צמחונית וטופו.

אתם תגידו לי תודה אבל לא תודה זו ההרגשה ביפן.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 יולי 2020, 19:04
על ידי DrKeo
Sea of Thieves חצה את המליון יחידות בסטים, סה״כ הגיע ל15 מליון שחקנים ששחקו בו וביוני שחקו בו יותר מ-3 מליון אנשים. כרגע הוא מקום רביעי בטבלת מכירות של סטים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 יולי 2020, 20:52
על ידי swiss-the-engine
אמרתי שהוא משחק ממש טוב:) הוא גם מהמשחקים שהתקדמו יפה עם הזמן אבל באמת שהבסיס שלו יחודי לגמרי.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 24 יולי 2020, 17:04
על ידי Laskin
טסושימה מכר 2.5 מליון ב-3 ימים הראשונים שלו... כנראה שהוא יהיה עוד משחק שימכור מעל 10 מליון עותקים, ועם יציאת הפס5 אולי זה ייתן לו בוסט כדי להגיע לשם עוד השנה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 09 ינואר 2011, 22:56
על ידי glass man
אם אני לא טועה הוא שבר את כל השיאים של הפתיחות שלהם.
הרעב לAC ביפן היה מטורף.
התוצאה? מצדיקה את המכירות.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 24 יולי 2020, 17:32
על ידי idan
שבר שיאים ביפן (גם אזל בחנויות מסתבר), לא בכל העולם. רק השנה היו לסוני שני משחקים אחרים עם פתיחה חזקה יותר סה"כ, אבל עדיין המכירות שלו בהחלט מרשימות.
זה מעניין גם בקונטקסט של איך יפן תקבל משחק היסטורי על יפן מיוצרים לא יפנים, ולפי המכירות וגם הביקורות ביפן, הם מקבלים את זה נהדר.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 09 ינואר 2011, 23:17
על ידי glass man
כן עידן צודק תודה על התיקון אחי שיאי הפתיחה נשברו ביפן.
ממה שהבנתי היפנים מתלהבים בצדק מהמשחק.

גם אנחנו היינו מתלהבים ממשחק שיתאר איך קרענו לערבים את התחת בששת הימים,לא? :)

אבל עדיין באופן אישי אני חושב שהוא נכשל בלהתקרב לקורוסאוה
אבל האם הם בכלל ניסו? כנראה לא.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 24 יולי 2020, 17:53
על ידי Laskin
ליפנים ממש לא אכפת ממה שבמערב מכנים ״ניכוס תרבותי״. הם מאוד אוהבים שמאמצים את המנהגים והתרבות שלהם במקומות אחרים, אפילו אם לא עושים את זה בצורה הכי נאמנה שיש. והמשחק הזה עוד נוגע במקדשים וכד׳, שזה לכאורה נושא רגיש.
כשאתה שומע מישהו בטוויטר מתלונן על איזה קליפ של כוכבת בקימונו - מדובר כמראה בבחור לבן מארה״ב, שמשעמם לו בחיים והוא מחפש לנופף בצדקנות שלו.

המשחק גם קיבל ציון מושלם מפאמיטסו, שזה נדיר מאוד למשחקים שאינם מפותחים ביפן, וזה בטח הביא לו בוסט קטן.

תכלס אחרי שאני משחק בו אני מסוגל להבין. אין שום חברה יפנית שעושה משחקים כאלה מושקעים בעולם פתוח, בדרך כלל משחקי הסמוראים שלהם נראים יותר כמו משחקי פס2 עם מלא אוייבים שעפים לכל כיוון כמו דיינסטי ווריורס.

גלאס - הסיפור פה יותר כמו מלחמת יום כיפור מאשר ששת הימים אבל סבבה ;)
ולא, הם לא ניסו לעשות משחק קורוסאווה, רק לתת מחווה בקטעי קישור ובוסים. ושם הצליחו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 10 ינואר 2011, 00:44
על ידי DrKeo
זה לא רק היפנים, כל עם בעולם מתהפך משמחה כש״הוליווד״ מאזכרת אותו. זה רק האמריקאים נעלבים עבור תרבויות אחרות.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 24 יולי 2020, 20:08
על ידי Laskin
זה חזק גם בקנדה ואנגליה, אבל כן...

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 00:07
על ידי bling
פשוט מדהים השיאים שסוני שוברת בדור הזה עם הצד א' שלה, משחק של סאקר פאנץ' מנפק את הפתיחה הגדולה בתולדות פלייסטיישן ל IP מקורי. פאקינג סאקר פאנץ'! מי היה מאמין בזה בתחילת הדור אחרי משחקי אינפמס שלהם? (מבחינת השפעה, הייפ ומכירות בעיקר, פחות מתייחס לאיכות)

זה שינוי מטורף שכל הסטודיואים שלהם עשו בדור הזה.

דור כמו הפס4 סוני כבר לא תחווה עוד לדעתי, כזו הצלחה ענקית בכל החזיתות האפשריות. הפס5 לא תעשה דברים ברמה הזו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 00:10
על ידי DrKeo
bling כתב:פשוט מדהים השיאים שסוני שוברת בדור הזה עם הצד א' שלה, משחק של סאקר פאנץ' מנפק את הפתיחה הגדולה בתולדות פלייסטיישן ל IP מקורי. פאקינג סאקר פאנץ'! מי היה מאמין בזה בתחילת הדור אחרי משחקי אינפמס שלהם? (מבחינת השפעה, הייפ ומכירות בעיקר, פחות מתייחס לאיכות)?

זה שינוי מטורף שכל הסטודיואים שלהם עשו בדור הזה.

דור כמו הפס4 סוני כבר לא תחווה עוד לדעתי, כזו הצלחה ענקית בכל החזיתות האפשריות. הפס5 לא תעשה דברים ברמה הזו.

אני לא חושב שזה נכון, הם מכרו 2.5 מליון עותקים ב-3 ימים שזה בערך חצי מ-TLOU2 ופחות מכל הגדולים שלהם כולל ספיידרמן, U4 ו-GOW. אני חושב שכל העניין של השיא היה ביפן ספציפית, עולמית ההצלחה שלו היא די אמצע הדרך לסוני. זה רק מראה כמה סוני מצליחה בדור הזה, כשמוכרים 2.5 מליון עותקים בשלושה ימים וזה רק "די בסדר".

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 00:22
על ידי bling
זה מותג לא מוכר של מפתחת לא מאוד מרשימה מסחרית. זו הצלחה מדהימה. רק תראה איפה הם מתברגים בדור הזה:

TLOU Part II : 4M in 3 days
Spider-Man : 3.3M in 3 days
God of War : 3.1M in 3 days
Ghost of Tsushima : 2.4M in 3 days
Uncharted 4 : 2.7M in 1 week
Horizon Zero Dawn : 2.6M in 2 weeks
inFamous SS : 1M in 9 days
Bloodborne : 1M in 12 days
Detroit Become Human : 1M in 2 weeks

יותר מאנצ'רטד 4!

משחק סומראים של סאקר עבר את סדרת הדגל של נוטי דוג ביחס לימים. להגדיר את זה חוץ ממדהים זה חוטא לאמת, רחוק מלהיות הצלחה באמצע הדרך.

שמע הקפיצה המסחרית שסוני עשתה בדור הזה מכל בחינה הוא אסטרונומי, כמעט כל שטות שהם מוציאים מפרק את המשחקים הכי גדולים שלהם מדור הפס3 מבחינה מסחרית.

אני עדיין זוכר איך מייקרוסופט בזמנו השפילה את סוני במצב חצי אוטומט כשהם מוציאים תוך כדי פיהוק משחקים חסרי השראה בסדרות הדגל שלהם על ה 360 בעוד שסוני יורקת דם כדי לגרד משהו סביר... עד כמה דברים השתנו בדור אחד.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 00:31
על ידי Kazz
כן, מספרים מצויינים ל GoT לאור היותו משחק IP חדש ומקורי.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 00:50
על ידי DrKeo
bling כתב:זה מותג לא מוכר של מפתחת לא מאוד מרשימה מסחרית. זו הצלחה מדהימה. רק תראה איפה הם מתברגים בדור הזה:

TLOU Part II : 4M in 3 days
Spider-Man : 3.3M in 3 days
God of War : 3.1M in 3 days
Ghost of Tsushima : 2.4M in 3 days
Uncharted 4 : 2.7M in 1 week
Horizon Zero Dawn : 2.6M in 2 weeks
inFamous SS : 1M in 9 days
Bloodborne : 1M in 12 days
Detroit Become Human : 1M in 2 weeks

יותר מאנצ'רטד 4!

משחק סומראים של סאקר עבר את סדרת הדגל של נוטי דוג ביחס לימים. להגדיר את זה חוץ ממדהים זה חוטא לאמת, רחוק מלהיות הצלחה באמצע הדרך.

שמע הקפיצה המסחרית שסוני עשתה בדור הזה מכל בחינה הוא אסטרונומי, כמעט כל שטות שהם מוציאים מפרק את המשחקים הכי גדולים שלהם מדור הפס3 מבחינה מסחרית.

אני עדיין זוכר איך מייקרוסופט בזמנו השפילה את סוני במצב חצי אוטומט כשהם מוציאים תוך כדי פיהוק משחקים חסרי השראה בסדרות הדגל שלהם על ה 360 בעוד שסוני יורקת דם כדי לגרד משהו סביר... עד כמה דברים השתנו בדור אחד.

אני לא מזלזל בשום צורה במכירות של GoT, אני לא חושב שיש ל-MS פרנצ'ייז אחד שיכול למכור כמוהו כרגע, אני רק אומר שהנתון של הפתיחה הכי גדולה לא נכון. אבל עכשיו נפל לי האסימון, הם אומרים ה-IP החדש הכי מוכר שזה טכנית נכון כי ספיידרמן זה IP ידוע ו-GOW ו-TLOU הם המשכים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 00:59
על ידי Laskin
זה נכון שיותר מאנצ׳רטד אבל כשאנצ׳רטד יצא אז בסיס המשתמשים היה הרבה יותר נמוך אז גם את זה צריך לקחת בחשבון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 01:15
על ידי bling
DrKeo כתב:
bling כתב:זה מותג לא מוכר של מפתחת לא מאוד מרשימה מסחרית. זו הצלחה מדהימה. רק תראה איפה הם מתברגים בדור הזה:

TLOU Part II : 4M in 3 days
Spider-Man : 3.3M in 3 days
God of War : 3.1M in 3 days
Ghost of Tsushima : 2.4M in 3 days
Uncharted 4 : 2.7M in 1 week
Horizon Zero Dawn : 2.6M in 2 weeks
inFamous SS : 1M in 9 days
Bloodborne : 1M in 12 days
Detroit Become Human : 1M in 2 weeks

יותר מאנצ'רטד 4!

משחק סומראים של סאקר עבר את סדרת הדגל של נוטי דוג ביחס לימים. להגדיר את זה חוץ ממדהים זה חוטא לאמת, רחוק מלהיות הצלחה באמצע הדרך.

שמע הקפיצה המסחרית שסוני עשתה בדור הזה מכל בחינה הוא אסטרונומי, כמעט כל שטות שהם מוציאים מפרק את המשחקים הכי גדולים שלהם מדור הפס3 מבחינה מסחרית.

אני עדיין זוכר איך מייקרוסופט בזמנו השפילה את סוני במצב חצי אוטומט כשהם מוציאים תוך כדי פיהוק משחקים חסרי השראה בסדרות הדגל שלהם על ה 360 בעוד שסוני יורקת דם כדי לגרד משהו סביר... עד כמה דברים השתנו בדור אחד.

אני לא מזלזל בשום צורה במכירות של GoT, אני לא חושב שיש ל-MS פרנצ'ייז אחד שיכול למכור כמוהו כרגע, אני רק אומר שהנתון של הפתיחה הכי גדולה לא נכון. אבל עכשיו נפל לי האסימון, הם אומרים ה-IP החדש הכי מוכר שזה טכנית נכון כי ספיידרמן זה IP ידוע ו-GOW ו-TLOU הם המשכים.


כן גם תקרא את הניסוח שלי, רשמתי במפורש פתיחה ל IP מקורי. בגלל זה הדגשתי עד כמה זה נתון מדהים למרות הסייג שלאקסין אמר על אנצ'רטד 4. זה נכון אבל גם אז היה בסיס משתמשים מכובד ואנחנו מדברים על בהמה כמו אנצ'רטד 4 לעומת משחק סמוראים של מפתחת B CLASS כמו סאקר.

המצב כרגע עם הפס4 זה בערך המצב של רוקסטאר עם GTA5. ברור שלא יהיה עוד דבר כזה, ברור שה ENTRY הבא גם אם יצליח נורא יהיה נפילה לעומת הנוכחי. זה כמעט בלתי אפשרי יהיה לשחזר כזו הצלחה שוב זה כמו בכדורגל שמתחברת קבוצת על כמו ברצלונה של מסי ואינייסטה ופויול וצ'אבי וכו', כאילו כל הכוכבים בשמיים התחברו בשביל זה. לא יהיה עוד דבר כזה להרבה הרבה זמן אם בכלל.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 02:26
על ידי DrKeo
אכן, זה כאילו לא משנה מה MS יעשו ומה סוני יעשו ההפרש בדור הבא בחיים לא יהיה כזה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 25 יולי 2020, 20:20
על ידי Laskin
אני לא הייתי חותם על זה... הרבה דברים יכולים לקרות וייתכן והפס5 תצליח בהחלט להמשיך עם כח האינרציה שיש לה כרגע להביא תוצאות דומות מאוד.