עמוד 184 מתוך 272

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 16:32
על ידי glass man
כרגיל התרגלתי כבר לא להסכים בפורום הזה :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 16:42
על ידי swym
Laskin כתב:אתה יכול לנחש שאולי זה יהיה משחק שמתאים לך ואולי לא, אתה ממש לא יכול לדעת אם זה 90, 95 או 80 עבורך - עד שתשחק.

זו בדיוק היתה הנקודה שלי: מילא זה שאי אפשר לתת ציון למשחק בלי לשחק בו. אבל גם אם משחקים במשחק, אין שום משמעות ל"לדעתי זה צריך להיות משחק של 84 ולא 89" או "לדעתי זה משחק שמגיע לו לפחות 94 ולא 91". הרמות האלו של ציון מתחילות להיות רלוונטיות רק כשיש סרגל השוואה מפורט, ובביקורות משחקים זה לא בדיוק המצב.

ובכל מקרה לתת ציון למשחק על סמך סרטון וידאו, זה כמו לתת ציון לסרט על סמך קריאת תקציר של התסריט שלו, או כמו לתת ציון למסעדה על סמך תמונות של האוכל. משחק הוא קודם כל חוויה אינטראקטיבית, והופך לחסר משמעות כשהוא מועבר בצורה לא אינטראקטיבית.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 16:46
על ידי Laskin
אני מסכים אבל לא לגמרי עם החלק האחרון... אני נהנתי לצפות למשל במשחק האורדר, והעדפתי לצפות בו על פני לשחק אותו :) ככה יכולתי להעביר קרבות רפטטיביים ולצפות בעלילה והיופי שלו, מניח שיותר נהנתי ככה מאשר לרכוש ולשחק.
גם צפיתי קצת הדארק סולס ואני משוכנע שזה היה יותר מהנה מאשר אם הייתי משחק בו, וגם אז לא הייתי צריך להוציא אלפי שקלים על שלט וטלוויזיה חדשים, כי הייתי זורק אותו ושובר את שניהם, די בוודאות :)

בקיצור זה לא חסר משמעות לחלוטין בעיניי.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 17:15
על ידי bozeman
glass man כתב:לא מסכים בוזמן. כי עוד לפני שאתה מקשיב למבקר גיבשת דעה משלך על המשחק שנשענת כולה על מה שראית. זה הבסיס לניחוש הממוצע .גם שאתה כבר משחק באת עם דעה מראש.. במקרים קיצונים שמשחק לא יהיה מה שחשבת אתה תעלה או תוריד לו בהתאם.

ממה שראיתי מTLOU2 מההיכרות שלי עם נוטי דוג ויותר חשוב מההיכרות החזקה שלי עם הטעם האישי שלי.

אני די יודע שהייתי חושב שהמשחק הזה ארוך לי מדי אני יודע מה לא הייתי אוהב בו ואני רואה מה הוא עשה טוב.

שתי הערות.
1. לא התייחסתי האם ניתן לקבוע ציון על פי סרטון או לא - אלא רק על המשפט שלך שלקבוע ציון לפי סרטון זה כמו להקשיב למבקר. פה טענתי שלא. למעשה אם יש מבקר שאתה מכיר טוב מאוד, שתמיד הסכמת לדעתו - אתה יכול להחליט לקנות משחק או לא רק עפ"י הציון שהוא נתן בלי בכלל שראית משהו אחד מהמשחק. ולכן זה לא קשור מה אתה יודע קודם על המשחק ובוודאי שלא לסרטונים ממנו.
2. לגבי ציון עפ"י סרטונים - נחלק בין "ניחושים אליו ציונים יהיו" לבין "לקבוע ציון". לנחש ניתן, כי יש לא מעט מרכיבים שרואים בסרטון כמו גרפיקה, סאונד ו-(בהנחה שרואים את כל המשחק בסרטון) גם עלילה. רואים סוג של אנמציות ועוד. זה בהחלט מספיק לניחוש מושכל. מה שלא רואים - זאת החוויה השלמה, השליטה בדמות, הנסיונות והיכולת של קושי המשחק (בין אם במשחקיות ובין אם נניח פאזלים). אלו וויאנטים חשובים שיכולים להזיז ציון של משחק לא מעט.

אז דעתי - אתה בהחלט יכול לדעת אם משחק יהיה בטעם שלך בגדול, אבל בהחלט לא "לתת ציון מדויק רק עפ"י צפיה בסרטון של המשחק"

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 17:16
על ידי glass man
מאוד קשה לי לקבל את זה כי אפילו במשחקים שהם גיימפלי טהור שום עלילה שום סינגל נטו מכניקות אתה בא עם.ידע קודם וציפיות על סמך מה שראית.

אני נהנה מGOT דעתי בכל זאת לא השתנתה עליו מאז הדיון על הממוצע שלו אני חושב שזה היה spot on.
83 ולא מעבר.

כמובן שהאידיאל המושלם זה שמי שחושב שמשחק שווה 9 גם יטרח לשחק במשחק כזה אבל לפעמים נבצר ממנו לעשות זאת.

זו אחת הסיבות שרוב הגיימרים היום רואים קצת lets play ועושים את הרכישות שלהם על.דעת עצמם בלבד על סמך הראיה המוקדמת.

שנים שאני לא מקשיב לביקורות מאז הפיאסקו בגיימספוט ב2007 אני לא בטוח שאני יכול.

עריכה: בוזמן זו היתה תגובה לסווים ולאסקין לא קראתי עדיין את שלך

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 18:47
על ידי swiss-the-engine
אני אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של ציון כל כך ״מדוייק״. אני יכול להבין ציון x9... כאילו אתה רוצה לומר ״כמעט המשחק עולה לשלב הבא״. בלי קשר נושא הציונים במשחקים זה די שליפה מהתחת.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 18:48
על ידי glass man
בוזמן: כשאתה מקשיב למבקר שאתה סומך עליו אתה מסתמך על ניסיון העבר שדעתך תקלע לשלו גם הפעם.
כשאתה רואה סרטון (ובוודאי חלק נרחב כמו שאני ראיתי)
אתה מסתמך על ניסיון העבר שלך שמעורר בך זכרונות ממשחקים אחרים דומים.

בשניהם אתה משתמש הרבה מאוד על הניסיון שלך על ההיכרות שלך עם הטעם שלך ובכללי על מה שחווית.

אני אתן לך דוגמא..לסטריט 5 עשיתי פריאורדר שנה לפני היציאה ישר מהגיימפלי של הבטא.

כבר מהסרטונים שלו ידעתי מה אני אוהב בו ולא אוהב בו.
ראיתי את המכניקות שלו הבנתי שהוא עמוס לעייפה במכניקות לא הוגנות שנותנות לך קאמבק מטורף ושהוא לא יהיה תחרותי כמו שאני שואף. הבנתי גם שהאנימציה שלו מטורפת ממש ועל סמך העבר ידעתי שאני אאהב את הגיימפלי עצמו.

ממש כמו שאני מסתכל על משחק אחר אני יודע אם האנימציות שלו זורמות לי או לא.


5 וחצי שנים אחכ? אני עדיין חושב על SF5 כל מה שחשבתי עליו כשצפיתי בו לטוב ולרע מה שלא אהבתי מהסרטונים (הקאמבקים) אני שונא גם היום מה שחשבתי שטוב אז (התזוזה המראה)
טוב גם היום :).

אני ממליץ לכל אדם שאוהב משחקים לשחק בכמה שיותר משחקים שעושים לו את זה ולא לצפות בהם אבל אם כבר קרה ולא יצא לי מסיבות של כוח עליון לשחק במשחק מסוים יש לי את האינטואציה.
(אני מתכוון לכולנו).

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 19:30
על ידי glass man
swiss-the-engine כתב:אני אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה של ציון כל כך ״מדוייק״. אני יכול להבין ציון x9... כאילו אתה רוצה לומר ״כמעט המשחק עולה לשלב הבא״. בלי קשר נושא הציונים במשחקים זה די שליפה מהתחת.


שמע הקטע של הנקודות המדויקות זה כמו להגיד. זוכרים משחק אחר שקיבל 94? בעיני או בעיני הקולקטיב הוא ברמה שלו.

איך לקלוע מה יהיה הוויב של הקולקטיב אף אחד לא תמיד יכול כי ככה הטבע בנוי מן הסתם. בני אדם הם משהו לא צפוי :) אבל עם אינטואציה חזקה. סינון רעשים של התקוות האישיות שלך לגבי אותו משחק ומבט אובייקטיבי ככל האפשר על הסיטואציה אתה תקלע במעל חצי מהפעמים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 21:54
על ידי swiss-the-engine
אני לא מדבר על הערכה מה הממוצע בין קבוצת אנשים. אני מדבר על אישית לבקר משחק ולקבוע שהוא מספר כזה מדוייק.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 22:01
על ידי Klayman
בפיזור -

אני לא נתקלתי באף מבקר שהסכמתי עם כל דעה שלו, ואני לא אקנה אף משחק רק כי מבקר שאני מעריך אמר שהוא טוב.

אפשר לתת איזה ציון שרוצים לאיזו יצירה שרוצים. ספרים, סרטים, משחקים, אלבומים וציורים אפילו. כל אחד יכול להחליט על איזה ציון שבא לו. אחד יכול לחשוב שציונים זה טיפשי, וזה גם אחלה. יש מלא אתרים ומבקרים שלא משתמשים בציונים, אז יש מספיק קולות עבור כולם.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יולי 2020, 22:07
על ידי glass man
אין משמעות או טעם למספר מדויק אם המספר הוא לא ריפרנס למשהו.

אצלי באופן אישי הריפרנס הוא תמיד מטאקריטיק בהנחה והסכמתי עם הממוצע שלהם שלרוב אני מסכים איתו כי הוא וויב כללי.

ככה שמבחינתי אם אני נותן למשחק 94 זה כאילו שהסכמתי שמשחק מסוים הוא ברמה של GOW שקיבל ממוצע כזה.

שנתתי לGOT ממוצע 83 זו היתה דרך לומר שבעיני הוא משחק ברמה של משחקים שקי בלו ציון דומה במאטהקריטיק.

על הסיבה למה מטאקריטיק? הם מכלילים מבקרים שמבטאים קולות חשובים בגיימינג שאסור להתעלם מהם בעיני

ציון אישי מן הסתם שהוא בעל ערך רק למי שמכיר טוב את הטעם שלך.
בלינג למשל מכיר טוב את הטעם שלי אז אם אני אומר שמשחק הוא 94 בעיני אז אולי בשבילו זה יכול לומר משהו

אבל בשבילי תמיד הכוונה היתה למטאקריטיק שדי קולעים אלי ואם מישהו חשב אחרת כנראה שאין לנו כלל ויכוח אלא רק חוסר הבנה אחד של השני.

על אותו משקל לתת לTLOU2 94. זה בעיני לומר שהוא ברמה של GOW ובגלל שאני לא מסכים עם זה שהוא ברמה שלו והוא יושב אצלי עם משחקים שקיבלו 90. שם אני ממקם אותו וזה בעיני היה צריך להיות הממוצע שלו.

קליימן : בכללי אני מסכים איתך שאין מבקר אבסולוטי שאני מסכים איתו אבל אם מבקר מסוים חשב שהסיפור של TLOU הוא טוב וגם אני חשבתי אז אני אסמוך על דעתו.

מבקר שיגיד שמאס אפקט 1 זה המאס אפקט הכי טוב יקבל אצלי נקודות זכות. מבקר שמעדיף DQ על פיינל פנטזי גם. וכו'

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 02 אוגוסט 2020, 00:27
על ידי DrKeo
אנחנו חיים בעולם שבו כרגע 4 מתוך הטופ 10 בסטים הם משחקים של צוותי אקסבוקס ומשחק נוסף הוא מצוות של פלייסטיישן. איזה עולם משוגע. למי שתוהה אגב השני מקומות הראשונים הם כרגע של GROUNDED ו-FLIGHT SIMULATOR והמשחקים האחרים המדוברים הם הורייזון, SOT והאוסף של היילו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 02 אוגוסט 2020, 15:40
על ידי swym
Laskin כתב:אני מסכים אבל לא לגמרי עם החלק האחרון... אני נהנתי לצפות למשל במשחק האורדר, והעדפתי לצפות בו על פני לשחק אותו :) ככה יכולתי להעביר קרבות רפטטיביים ולצפות בעלילה והיופי שלו, מניח שיותר נהנתי ככה מאשר לרכוש ולשחק.
גם צפיתי קצת הדארק סולס ואני משוכנע שזה היה יותר מהנה מאשר אם הייתי משחק בו, וגם אז לא הייתי צריך להוציא אלפי שקלים על שלט וטלוויזיה חדשים, כי הייתי זורק אותו ושובר את שניהם, די בוודאות :)

כן, אבל בשביל לדעת באמת שהאורדר לא באמת מהנה אתה צריך לכל הפחות לנסות אותו בפועל, לא?
כי דווקא לגבי משחקי סולס: הדבר היחיד שמוצלח בבלאדבורן זה אשכרה לשחק בו. כן, זה מתסכל בטירוף לפעמים (במיוחד בהתחלה), אבל המשחק הזה עובד ממש טוב בכל מה שקשור לנשקים ולשליטה בקרבות עצמם. בכל שאר האספטים של המשחק כמו מראה כללי, כתיבה, גרינדינג וכו' המשחק די בררה, ואם הייתי סתם צופה בו אז זה סתם היה מרגיש מיותר ובשום אופן לא הייתי יכול לדעת מה באמת כיף במשחק.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 02 אוגוסט 2020, 15:53
על ידי Laskin
כן, אני לא אומר שזה בלתי אפשרי להנות מהאורדר, אני רק אומר שיש סוג מסויים של משחקים שדווקא אפשר להנות מצפייה בהם, וגם אם המשחק גרוע אפשר להנות מצפייה בו, בטח ובטח אם הוא סינמטי מאוד.
ולדעתי כן אפשר לראות אם תהנה ממשהו רק מצפייה בו, למשל אם מדובר במשחק רפטטיבי כשהפעולה המבוצעת לא נראית מאוד מהנה עבורך כי אתה לא אוהב לעשות את זה במשחקים אחרים - אז כן, זה כנראה לא בשבילך. כמובן שתמיד יש יוצאי דופן וכו'.
אני למשל לא נהנה למות שוב ושוב ושוב באותו מקום במשחקים. זה פשוט לא כיף לי, בלשון המעטה. אז סביר מאוד להניח (אם כי כמובן לא ודאי) - שלא אהנה ואפילו אתעצבן ממשחקי סולס. אני נהנתי לראות אנשים משחקים בו ומנצחים עם שטיח של DDR או גיטרה של גיטר הירו. זה נחמד לצפות בזה ככה, כי זה משעשע ומראה על הבנה גבוהה של מכניקות המשחק. אני גם אוהב לצפות בSPEEDRUNS של משחקים שאני בחיים לא אגע בהם.

בקיצור הנקודה שלי זה שצפייה במשחקים זה לא "חסר משמעות", זה יכול לספק הנאה, זה יכול להעביר סיפור, זה יכול להיות סתם חוויה נחמדה לעיניים וכו'... זה פשוט לא אותו דבר כמו לשחק, אבל לא חסר משמעות לחלוטין.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 02 אוגוסט 2020, 17:48
על ידי glass man
אני יכול להחיל את מה שאתם אומרים על משחקים מהפכנים כמו באטל רויאל כל טרנד חדש שלא ניסינו כשמשחק מביא מכניקת גיימפלי חדשנית שהופכת את הזאנר על פניו אז כן קשה לך לחוות דעה לפני ששיחקת.

אבל סלחו לי על הבוטות,כן? המשחקים המדהימים ועם זאת הנוסחאתים של סוני לא עושים שום דבר בגיימפלי שלא ראינו.
שלא אוכל לדעת מה אני חושב עליהם.
זה השטיק של סוני ללטש עד שלמות טרנדים קיימים.

אז כן אחרי ששיחקתי בכל TPS נחשב כמעט מ1996 אני מרשה לעצמי להשליך על TLOU 2. בטח כשהמשחק הראשון הוא אחד ממשחקי הדור שלי בטח אחרי ששיחקתי בכל משחקי נוטי דוג מלבדיו כולל כמה שעות על המשחק מגה דרייב שלהם (אחלה כרגיל)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 02 אוגוסט 2020, 18:57
על ידי Laskin
ועדיין, אם יש לך איזה גירס-קלון אתה לא יודע אם הוא באמת מרגיש טוב לשחק עד שתשחק בו, והכי חשוב במשחק כזה זה איך הירי מרגיש. אתה יכול לצפות בשחקן טוב ולחשוב שזה מרגיש טוב או בשחקן גרוע ולחשוב שזה מרגיש רע, לעולם לא תדע איך זה מרגיש עבורך, כשאתה תשחק.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 04 אוגוסט 2020, 10:36
על ידי DrKeo
יצא הדו"ח האחרון של סוני, עד סוף יוני, הנה כמה סטטיסטיקות מעניינות (מחלקת הבידור שעיקרה הפס4):
- 5.63 מליארד דולר הכנסות.
- 1.152 מליארד רווח (כל סוני יחדיו הגיעה ל-2.12 מליארד דולר רווח)
- 1.9 מליון מכשירי פס4 נמכרו.
- 91 מליון משחקים נמכרו.
- 74% ממכירות המשחקים היו דיגיטליות.
- PSN הכניס 3.67 מליארד דולר.
- התחזית עד סוף השנה להגיע ל-23.4 מליארד דולר הכנסות ו-2.24 מליארד ברווח (מה שאומר שהם לא צופים יותר מדי רווח בגלל השיגור של הפס5).

רווח לפי מחלקה:
תמונה

הכנסות פלייסטיישן על פי סוג הכנסה:
תמונה

אגב, משהו מעניין שעולה מהמספרים, MS תוכל להכניס אותו סכום כמו סוני משירותים דיגיטלים (PS+ ו-PSNOW) אם יהיו להם 29 מליון מנויים ל-GP במחיר של 10$ לחודש בממוצע. אבל זה מאוד ברור שההכנסות הגדולות של סוני באות (בצורה מאוד צפויה) מהמכירות PSN של צד ג'. אם מיקרוסופט רוצה להגיע לרווחים כאלה עם GP הם יצטרכו או להגיע להרבה יותר מ-30 מליון מנויים או להצליח להוציא יותר מ-10$ לחודש מכל מנוי בממוצע. אני משער שהם ממש ירצו להצליח עם החלק הראשון ו-15$ עם XCLOUD זה הנסיון שלהם להצליח בחלק השני.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 05 אוגוסט 2020, 16:09
על ידי swym
לא קשור לגיימינג, אבל רק לי זה נשמע מוזר שחטיבת האלקטרוניקה של סוני היא ב0$ רווחיות בדיוק?

ולעניינינו GTA V מכר עוד 5 מליון יחידות מאז חודש מאי, והגיע ל-135 מליון סך הכל. עוד מספרים של Take 2:
Red Dead Redemption 2 is at 32 million.
NBA 2K20 is at 14 million units.
Borderlands 3 has sold 10.5 million.
The Outer Worlds has sold 2.8 million.
https://venturebeat.com/2020/08/03/take ... ine-games/

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 05 אוגוסט 2020, 18:47
על ידי glass man
swym כתב:לא קשור לגיימינג, אבל רק לי זה נשמע מוזר שחטיבת האלקטרוניקה של סוני היא ב0$ רווחיות בדיוק?

ולעניינינו GTA V מכר עוד 5 מליון יחידות מאז חודש מאי, והגיע ל-135 מליון סך הכל. עוד מספרים של Take 2:
Red Dead Redemption 2 is at 32 million.
NBA 2K20 is at 14 million units.
Borderlands 3 has sold 10.5 million.
The Outer Worlds has sold 2.8 million.
https://venturebeat.com/2020/08/03/take ... ine-games/


זה לחלוטין הזוי והזוי עוד יותר שנזכרים איזה שם חזק סוני היתה באלקטרוניקה מהמר שלכולנו היו המון מוצרים שלהם בבית והזוי עוד יותר לאור ההתנגדות ההתחלתית של סוני בכלל לפתח את הפלייסטישן.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 05 נובמבר 2020, 20:36
על ידי DrKeo
קצת בולטים מהדוח הפיננסי של נינטנדו:
- AC מכר 26 מליון עותקים, המשחק הקודם בסדרה ל-3DS מכר 13 מליון לכל אורך חייו.
- האוסף של מריו מכר 5.21 מליון עותקים ב-12 ימים.
- מריו קארט הגיע ל-29 מליון עותקים וזה פאקינג רימאסטר.
- פוקימון חרב/מגן הגיע ל-19.2 מליון עותקים והוא עדין לא בן שנה, הוא כרגע המשחק פוקימון השני הכי מוכר בהסטוריה אחרי גולד וסילבר שיצא ב-1999 לגיימבוי.
- רינג פיט מכר 5.8 מליון עותקים.
- נמכרו 68.3 מליון קונסולות סוויטצ', התחזית של נינטנדו להגיע ל80 מליון יחידות עד סוף מרץ מה ששם את הסוויטצ' על ממוצע של 20 מליון יחידות חומרה בשנה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 05 נובמבר 2020, 21:38
על ידי omerkot
מריוקארט זה רימאסטר משודרג אבל המקורי הרי יצא לקונסולה זניחה ורק מיעוט זניח (כמוני) קנה את המשחק בפעם השניה, לרובם זה היה משחק חדש.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 נובמבר 2020, 00:02
על ידי glass man
DrKeo כתב:קצת בולטים מהדוח הפיננסי של נינטנדו:
- AC מכר 26 מליון עותקים, המשחק הקודם בסדרה ל-3DS מכר 13 מליון לכל אורך חייו.
- האוסף של מריו מכר 5.21 מליון עותקים ב-12 ימים.
- מריו קארט הגיע ל-29 מליון עותקים וזה פאקינג רימאסטר.
- פוקימון חרב/מגן הגיע ל-19.2 מליון עותקים והוא עדין לא בן שנה, הוא כרגע המשחק פוקימון השני הכי מוכר בהסטוריה אחרי גולד וסילבר שיצא ב-1999 לגיימבוי.
- רינג פיט מכר 5.8 מליון עותקים.
- נמכרו 68.3 מליון קונסולות סוויטצ', התחזית של נינטנדו להגיע ל80 מליון יחידות עד סוף מרץ מה ששם את הסוויטצ' על ממוצע של 20 מליון יחידות חומרה בשנה.


אולי לא הבנתי למה התכוונת אבל פוקימון בלו ורד על 31M.
הכוונה כאילו שבסוף החיים הוא יעקוף את רד ובלו?
אלוהים יודע זה יהיה הישג מטורף

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 נובמבר 2020, 02:34
על ידי DrKeo
מוזר, אתה צודק, יורוגיימר כתבו את זה אבל זה לגמרי לא נכון.

בכל מקרה, הנה קצת סטטיסטיקות מכירות מטורפות:
מריו קארט - 29 מליון
אנימל קרוסינג - 26 מליון
סמאש - 21 מליון
זלדה - 20 מליון
פוקמן מגן/חרב - 19 מליון
מריו אודסי - 19 מליון
מריו פארטי - 12 מליון
ספלטון 2 - 11 מליון
לואיג'י 3 - 8 מליון
ניו סופר מריו - 8 מליון

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 נובמבר 2020, 03:54
על ידי glass man
DrKeo כתב:מוזר, אתה צודק, יורוגיימר כתבו את זה אבל זה לגמרי לא נכון.

בכל מקרה, הנה קצת סטטיסטיקות מכירות מטורפות:
מריו קארט - 29 מליון
אנימל קרוסינג - 26 מליון
סמאש - 21 מליון
זלדה - 20 מליון
פוקמן מגן/חרב - 19 מליון
מריו אודסי - 19 מליון
מריו פארטי - 12 מליון
ספלטון 2 - 11 מליון
לואיג'י 3 - 8 מליון
ניו סופר מריו - 8 מליון


וקח בחשבון שה31M האלה לא כולל עותקים מזויפים שהיו נפוצים בכל מקום ולא נספרו המספר כנראה גדול בהרבה. או את פוקימון יילו שמכר 14M אבל הוא סהכ גרסת הבמאי של רד ובלו עם גרפיקה קצת יותר יפה :)

בכל מקרה רק אותי זה מפתיע שלואיג'י 3 מכר ככה? כאילו הגרפיקה ממש יפה אבל זה אף פעם לא היה נראה משחק שיכול לעשות 8M.
וזה תמיד עצוב לראות את המכירות של מריו ולחשוב כמה הוא היה יכול לעשות על הפלייסטישן :(

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 נובמבר 2020, 07:38
על ידי Klayman
אומרים שהוא משחק ממש סבבה... וזה לא שהיו בלעדיין מטורפים השנה על הסוויצ' :). לא רכשתי אותו עדיין, אב אני משער שבאיזה מבצע בקרוב, אעשה זאת.