עמוד 233 מתוך 272

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 יוני 2022, 15:22
על ידי swiss-the-engine
אולי זה בגלל המהירות שעון כמו שנדב העלה השערה פעם

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 יוני 2022, 15:36
על ידי DrKeo
swiss-the-engine כתב:אולי זה בגלל המהירות שעון כמו שנדב העלה השערה פעם

סתם תאוריה בשקל שלי, אני משער שנגלה עוד איזה שנתיים או שלוש בשיחת GDC או משהו כזה.

וסתם בכדי לסבר את האוזן, אלה השלושה שבועות האחרונים ביפן (2 במאי עד ה-22):
סוויצ׳ - 88,296
פס5 - 24,899
אקסבוקס - 7,059
-------------------------
סוויצ׳ - 65,322
פס5 - 2,695
אקסבוקס - 6,225
-------------------------
סוויצ׳ - 64,839
פס5 - 14,277
אקסבוקס - 7,131

כן, אתם קוראים נכון, בשבוע אחד היו פחות מ-3000 מכשירי פס5 ביפן. איך דבר כזה קורה, לא ברור לי. אפילו אקסבוקס נצחה אותם באותה שבוע, הזיה. ורק תסתכלו על הסוויטצ׳.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 יוני 2022, 16:46
על ידי glass man
מתישהו ייגמר המחסור הזה... נראה לי. כמה זמן החרא הזה כבר יכול להמשיך? אני מניח שסוני דוחפת את הקרוס ג'ן עלינו עד 2025 כי רק אז היא צופה שהמחסור הזה ייגמר באמת.
עד 2025 כבר יהיו מספיק משחקים שהיפנים רוצים בפס5 והוא ישלוט ביפן ביד רמה.

אבל מדהים מה שמייק עושה ביפן, מי היה מאמין שכל מה שהם צריכים לעשות זה להביא את DQ לאקסבוקס, לא הייתי מנחש...

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 יוני 2022, 16:47
על ידי DrKeo
אנחנו בדרך החוצה, אבל זה לוקח זמן. היום המצב הרבה יותר טוב ממה שהוא היה לפני חצי שנה, סוני פשוט מאחרת למסיבה מסיבה כזו או אחרת.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 24 יוני 2022, 15:46
על ידי glass man
המצב ביפן ממשיך להיות הזוי.


Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יוני 2022, 17:03
על ידי kririn
According to analyst firm Sensor Tower, the mobile RPG has generated more revenue in Q1 2022--the Feh subscription pass likely helped here--than Nintendo's other mobile titles Dr. Mario World and Animal Crossing: Pocket Camp. It's also the first mobile game from Nintendo to reach that milestone and its closest internal competitor is Mario Kart Tour, which has lifetime mobile revenue of $282 million so far. Animal Crossing: Pocket Camp takes the #3 spot with $281.6 million.



לי זה חבל ,כי זה אומר שגם נינטנדו יכולה ללכת בכיוון הזה
ולמי ששואל איפה פוקימון go
טכנית זה משחק של גוגל שנינטנדו רק שותפה בו

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 יוני 2022, 17:19
על ידי DrKeo
kririn כתב:
According to analyst firm Sensor Tower, the mobile RPG has generated more revenue in Q1 2022--the Feh subscription pass likely helped here--than Nintendo's other mobile titles Dr. Mario World and Animal Crossing: Pocket Camp. It's also the first mobile game from Nintendo to reach that milestone and its closest internal competitor is Mario Kart Tour, which has lifetime mobile revenue of $282 million so far. Animal Crossing: Pocket Camp takes the #3 spot with $281.6 million.



לי זה חבל ,כי זה אומר שגם נינטנדו יכולה ללכת בכיוון הזה
ולמי ששואל איפה פוקימון go
טכנית זה משחק של גוגל שנינטנדו רק שותפה בו

המשחק של הפוקימון קאמפני ומפותח על ידי Niantic שנולדה מתוך אינקובטור של גוגל אבל הם חברה עצמאית לגמרי היום. נינטנדו רק מחזיקה באחוזים מאוד גבוהים מהפוקימון קאמפני, אבל משחקים שהפוקימון קאמפני משחררת הם לא ממש משחקים של נינטנדו. הסיבה היחידה שמשחקי פוקימון מופיעים בדוחות הכספיים של נינטנדו היא שהיא המפיצה שלהם.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 יולי 2022, 21:50
על ידי DrKeo
אלדן רינג הוביל את NPD ביוני, הוא מכר בארה״ב יותר מcod ב12 חודשים האחרונים (וכמובן שcod יצא לפניו) והוא עכשיו בטופ 10 המשחקים הכי מוכרים בהסטוריה של ארה״ב :o

ועוד משהו מעניין - פיפא 22 במקום 7 של הכי מוכרים ב12 חודשים האחרונים. מי היה מאמין שמשחק כדורגל יצליח ככה בארהב לפני עשור? כן, מאדן מקום 4, אבל פיפא נצח את NBA 2K!

אגב, מסתבר שnpd עוקב דיגיטלית רק אחרי פלייסטיישן. כלומר משחקי נינטנדו ואקסבוקס שנמכרים דיגיטלית לא נספרים.

בצד החומרה הסוויצ׳ מכרה הכי הרבה יחידות ביוני ובחצי הראשון של 2022, הפס5 מכרה הכי הרבה בדולרים גם ביוני וגם בכל החצי שנה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 יולי 2022, 13:27
על ידי Laskin
מוזר מה שאתה אומר לגבי דיגיטל… זה ממש מוזר לשמוע, ואולי זה מסביר למה פיפ״א עקף את נ.ב.א?

לגבי אלדן רינג - מדהים. אני מניח שהמספרים האלה ״יכריחו״ אותם להתמקד בהמשכים שלו, או לפחות בנוסחא הזו בדיוק, בעתיד הקרוב והרחוק.
הם גם באמת חייבים להוציא לו DLC סופר מושקע.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 יולי 2022, 13:35
על ידי Stick
הסיכוי שלא יצא לו DLC הוא אפסי, וכנראה שיצא יותר מאחד בהתחשב בהיסטוריה של דארק סולס.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 יולי 2022, 14:16
על ידי DrKeo
מיאזאקי לא אמר במפורש בראיון ההוא ביפנית מלפני שבועיים שהם עובדים על תוכן לאלדן רינג?

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 יולי 2022, 14:29
על ידי Stick
אפשר לקרוא את זה שהוא מתכוון לאיזונים, שינויי stats וקווסטים (והוספה שלהם, שהם עשו בעדכונים שכבר יצאו למשחק). כלומר שהם עדיין מתעסקים במשחק.
הPvP שלו די מת להבנתי, אני אף פעם לא נכנסתי חזק לPvP באף משחק שלהם ככה שאני לא יודע להגיד מנסיון, אבל נראה שהקהילה עדיין מצפה לעדכונים גדולים ושינויים בגזרה הזאת. יש גם תוכן במשחק ש'נעול', או לפחות נראה ככה, כמו הקולוסאומים הסגורים שפזורים ברחבי העולם וכרגע אין להם משמעות. אני מאמין שמתישהו יצא עדכון שיפתח אותם ואלו יהיו זירות PvP, ושזה יהיה עדכון חינמי גדול כמו שהיה בעבר.

אבל כן, הסיכוי שלא יהיה DLC הוא אפסי כמו שאמרתי. זה הימור בטוח לגמרי. פשוט אני לא חושב ש'הוכרז רשמית' כזה בראיון של מיאזאקי.
האמת שבעיקר מעניין אותי איך יהיה הDLC, האם הם יוסיפו עוד חתיכת יבשה למפה, האם זה יהיה אזור נוסף בתוך המפה הקיימת, או האם זה יהיה מנותק לגמרי ופשוט עוד קווסט אופציונלי גדול שמשגר אותך למקום אחר, כמו בכל משחקי FS שלא היו עולם פתוח עד עכשיו.
הבעיה הגדולה של המשחק היא גם ככה האיזון שלו לכל אורכו והדיסוננס הגדול בין כמה אנדרלבל אתה אם לא חקרת, לכמה אוברלבל אתה אם כן חקרת. פשוט להוסיף עוד תוכן למשחק רק יפגע בזה עוד יותר (אלא אם זה יהיה רק תוכן end game קשה במיוחד, כמו הקווסט של מלינה והשלב האופציולני שלו).

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 יולי 2022, 21:32
על ידי DrKeo
GOT מכר 9.73 מליון יחידות (כולל ה״רימאסטר״ לפס5). ואנקדוטה לא קשורה - המניה של CDPR שווה רבע ממה שהייתה שווה ביום שסייברפאנק שוגר. הוא לגמרי היה צריך להיות בלעדי זמני חמחשב ::

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 11:00
על ידי Laskin
יפה לסאקר פאנץ' שעשו משחק שמכר 10 מליון (תנו לעגל), זה כמעט פי 2 מהמשחקים הכי נמכרים שלהם (אינפמוס 2+SS שמכרו בערך 6 מליון כ"א).

לגבי CDPR - איזו טרגדיה, אבל הם יכולים עדיין להתרומם, אם הוויצ'ר 4 יהיה ממש טוב. פשוט איבדו כל כך הרבה מהיוקרה שלהם, כל כך מהר... זה מטורף.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 12:05
על ידי glass man
יפה מאוד, המשחק הכי טוב שלהם By far ואחד המשחקים הכי טובים של הפס4 בכלל.
שיביאו את ההמשכים ושלא יגעו באיינפימס לנצח, אחת הסדרות הכי מחורבנות בדור הקונסולות הכי מחורבן בהיסטוריה.. אז שתתאדה :)

לגבי CDPR וסייברפאנק, ככל שיותר ויותר אנשים עושים למשחק RE Review ב2022 אתה מבין, שזה לא רק הבאגים, המשחק פשוט סובל מחוסר תגובתיות לשחקן NPC זומבים וזה עוד אחרי שיפור מאסיבי של התגובתיות בפאצים.

אוהב את CDPR אבל הם הוכיחו שהם סוס של טריק אחד, ואין מאושר ממני שעכשיו בטסדה תזמבר אותם.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 13:22
על ידי Laskin
לא מסכים לגבי אינפמוס, אמנם הם אף פעם לא מימשו את הפוטנציאל, אבל הם היו משחקים כיפיים (השניים הראשונים לפחות) ומהרבה בחינות עשו את "משחק גיבור העל" הטוב ביותר באותה תקופה... עם זאת, יש לסוני את ספיידרמן, ובקרוב את וולברין, אז הם די מכוסים בגיזרה הזו, ויש שיחשיבו גם את GOW כמשחק "סופרהירו"

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 14:19
על ידי DrKeo
Laskin כתב:לא מסכים לגבי אינפמוס, אמנם הם אף פעם לא מימשו את הפוטנציאל, אבל הם היו משחקים כיפיים (השניים הראשונים לפחות) ומהרבה בחינות עשו את "משחק גיבור העל" הטוב ביותר באותה תקופה... עם זאת, יש לסוני את ספיידרמן, ובקרוב את וולברין, אז הם די מכוסים בגיזרה הזו, ויש שיחשיבו גם את GOW כמשחק "סופרהירו"

כלומר, קראקדאון המקורי היה המשחק סופרהירו הרבה יותר טוב ממנו לדעתי (כן, משחקים מאוד שונים שמנסים להשיג דברים מאוד שונים, אבל אינפמס היה אצלי בספר משחק של 7 בקושי) ארקאם אסיילם יצא 2.5 חודשים אחריו כך שאפילו אם אתה רוצה לתת לו את הכתר (הלא ממש מכובד באותה תקופה), הוא החזיק בדיוק כמה שבועות :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 15:06
על ידי Laskin
קראקדאון זה מעט הוט טייק וזה משתקף בביקורות והמכירות, בדומה ל״פרוטו טייפ״ שאני דווקא אהבתי אגב, אבל באטמן… טוב, באטמן בהחלט ״גיבור על״, אבל אין לו כוחות על, לכן לא חשבתי עליו :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 15:37
על ידי Klayman
פרוטו טייפ הראשון היה ממש כיף!

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 15:49
על ידי Laskin
כן, הטראוורסל במשחק מעולה! ממש הרגיש ״עוצמתי״ ביחס למשחקים בסגנון בתקופה הזו, אבל הוא סופר סופר רפטטיבי וסיפור תחת אז הוא התקבל בצורה פושרת יותר ואני אישית העדפתי את אינפמוס מבין שניהם

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 16:49
על ידי DrKeo
Laskin כתב:קראקדאון זה מעט הוט טייק וזה משתקף בביקורות והמכירות, בדומה ל״פרוטו טייפ״ שאני דווקא אהבתי אגב, אבל באטמן… טוב, באטמן בהחלט ״גיבור על״, אבל אין לו כוחות על, לכן לא חשבתי עליו :)

אבל יש לקראקדאון ואינפמס בייסיקלי אותו ממוצע. ובו, אתה יודע שיש לבלעדיים של סוני אקסטרה נקודות חינם אוטומטית בביקורות :)

אינפמס הראשון משחק מעפן למדי, אין לי מושג איך הוא קבל ממוצע 85.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 17:34
על ידי Laskin
כי הכל ביחס לתקופה… לדעתי זה בהחלט הגיע לו, אני מאוד נהנתי וסיימתי אותו פעמיים ברצף, פעם טוב ופעם רע. לא היו כמעט משחקים כאלה, לפחות לא ברמת הפקה סבירה.
ומשום מה חשבתי שקראקדאון עמד על ממוצע נמוך בהרבה מזה, כנראה שהנפילה של ההמשך שלו עירבבה לי מספרים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 18:05
על ידי Stick
אני מאוד אהבתי את אינפמוס בזמנו. וגם את פרוטוטייפ הראשון ממש אהבתי כשיצא! אם כי כנראה שאם לא הייתי תיכוניסט באותה תקופה הוא היה מרגש אותי פחות :).
בכל מקרה אינפמוס 1 ו2 היו אחלה משחקים, מבחנתי באותה רמה כמו GOT - משחקים קצת קלאנקים עם מערכות לא מאוד מלוטשות, אבל המון לב וסך הכל כיף. אני באמת לא רואה קפיצה גדולה מצידה של SP אבל זה בסדר, הם היו מפתחת של 8~ והם נשארו כאלה. בסופו של דבר אין לי דברים באמת רעים להגיד על אף משחק שלהם.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 18:26
על ידי DrKeo
Laskin כתב:כי הכל ביחס לתקופה… לדעתי זה בהחלט הגיע לו, אני מאוד נהנתי וסיימתי אותו פעמיים ברצף, פעם טוב ופעם רע. לא היו כמעט משחקים כאלה, לפחות לא ברמת הפקה סבירה.
ומשום מה חשבתי שקראקדאון עמד על ממוצע נמוך בהרבה מזה, כנראה שהנפילה של ההמשך שלו עירבבה לי מספרים.

ביחס לתקופה גם לא מגיע לו לדעתי, היה באותה תקופה כמה וכמה משחקי עולם פתוח שעשו סופר-גיבור הרבה יותר טוב ממנו. וסאקרפאנצ׳ בכלליות לא ממש ידעו איך לבנות עולם פתוח ב-2009 אז העולם גם היה יחסית משעמם וגם הופיע בערך 7 מטר מול הפרצוף שלך אז אי אפשר היה לעשות כיף אמיתי של סופר גיבור בעיר. אני יודע שקראקדאון משחק הפוך לגמרי מאינפמס, אבל זה כן היה כבר ז׳אנר בזמנו (המשחק של ההולק, קראקדאון או פרוטוטייפ) ולדעתי אינפמס היה פחות טוב מרוב המשחקים בז׳אנר חוץ מאשר הסרטוני מעבר / תסרוט / עלילה. הייתה לי בעיה מאוד קשה עם אנפמס בזמנו, אבל אני מבין שיש אנשים שממש אהבו אותו. הויכוח אינפמס מול קראקדאון היה ארוך ומיגע בזמנו :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 יולי 2022, 21:50
על ידי Shlomix
Klayman כתב:פרוטו טייפ הראשון היה ממש כיף!

למה!
אין!
כפתור!
לייק!!!!

משחק כיפי לאללה.