עמוד 249 מתוך 272

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 פברואר 2023, 14:16
על ידי DrKeo
אוי זה לא מתקרב למשחקים החדשים. אם ds4 היה יוצא היום בלעדית לפס5 הוא היה מוכר קרוב יותר ל10 מליון של DS3 מאשר ל-1.4 מליון של DS.

אגב, אנחנו ממעיטים במכירות של DS3 כי כשהוא עמד על 10 מליון יחידות סדרת סולס מכרה 27 מליון. אבל נכון למרץ 22 סדרת סולס (DS1,2,3 והרימאסטר של 1) עומדת על 33.4 מליון כך שכנראה שיש ל-DS3 עוד כמה עותקים בשוק מתוך ה6+ מליון יחידות שסדרת סולס מכרה עד מרץ 2022. יש מצב לא רע שהוא קרוב יותר ל-15 מליון מאשר ל-10 מליון כיום, לפחות ההגיון אומר שרוב העותקים מששת המליונים האלה הם של DS3 ולא נניח של DS2.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 פברואר 2023, 14:41
על ידי idan
DrKeo כתב:אוי זה לא מתקרב למשחקים החדשים. אם ds4 היה יוצא היום בלעדית לפס5 הוא היה מוכר קרוב יותר ל10 מליון של DS3 מאשר ל-1.4 מליון של DS.

אגב, אנחנו ממעיטים במכירות של DS3 כי כשהוא עמד על 10 מליון יחידות סדרת סולס מכרה 27 מליון. אבל נכון למרץ 22 סדרת סולס (DS1,2,3 והרימאסטר של 1) עומדת על 33.4 מליון כך שכנראה שיש ל-DS3 עוד כמה עותקים בשוק מתוך ה6+ מליון יחידות שסדרת סולס מכרה עד מרץ 2022. יש מצב לא רע שהוא קרוב יותר ל-15 מליון מאשר ל-10 מליון כיום, לפחות ההגיון אומר שרוב העותקים מששת המליונים האלה הם של DS3 ולא נניח של DS2.


כן, אבל עשר מיליון בשיגור על בסיס משתמשים מקסימלי של 13.4 מיליון? זה כבר פחות סביר.
אני מניח שאם הוא היה מספיק טוב אז לאורך החיים שלו הוא היה מוכר יפה יותר מדארק סולס 3, אבל אני לא חושב שהוא היה מגיע ל 10 מיליון על פלטפורמה אחת, בטח כזאת שהיא לא PC. ואני לא מבין מה זה הטיעונים המוזרים האלה, אני משווה אותו למשחקים אמיתיים שאנחנו יודעים כמה מכרו, שנכון לתאריך היציאה של הרימייק היו המשחקים הכי חדשים, לא כאלה מדומיינים או אחרים שיצאו אחריו ועשו דברים אחרים. אולי אחרי אלדן רינג כל משחק חדש שלהם יהפוך לסופר פופולרי, גם אם אין לו את השם של המותג והנוסחא של העולם הפתוח, אמנם ממש לא נראה לי אבל אני גם לא יתנבא על זה כי וואלה, לא יודע.. אבל כך או כך אני עדיין לא מבין איך זה רלוונטי לדיון הזה.

אחרי דארק סולס 3 יצא גם רימאסטר לדארק סולס המקורי, אבל גם אם לצורך העניין כל עותק ועותק שנמכר שייך רק לו, המספרים האלה מוכיחים שיש למשחק רגליים ארוכות, גם בשנה החמישית והשישית לחיים שלו, אז למה אתה כל כך ממהר לפסול את דימון סולס בגלל ביצועים של שנה ראשונה? שוואיה שוואיה

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 פברואר 2023, 15:01
על ידי glass man
DS ריימיק לא מוכר להיט, כי גם בתוך הקהילה של משחקי סולס יש לו שם של משחק נוקשה, קשוח, ולא מסביר פנים לאורחים. זה כמו שמישהו ישאל איזה זלדה להתחיל, אף אחד לא יגיד לו לך תשחק זלדה orcale of ages כי זה משחק קשוח שיכול לגרום לו לא לגעת באף משחק זלדה ever :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 פברואר 2023, 17:00
על ידי DrKeo
idan כתב:
DrKeo כתב:אוי זה לא מתקרב למשחקים החדשים. אם ds4 היה יוצא היום בלעדית לפס5 הוא היה מוכר קרוב יותר ל10 מליון של DS3 מאשר ל-1.4 מליון של DS.

אגב, אנחנו ממעיטים במכירות של DS3 כי כשהוא עמד על 10 מליון יחידות סדרת סולס מכרה 27 מליון. אבל נכון למרץ 22 סדרת סולס (DS1,2,3 והרימאסטר של 1) עומדת על 33.4 מליון כך שכנראה שיש ל-DS3 עוד כמה עותקים בשוק מתוך ה6+ מליון יחידות שסדרת סולס מכרה עד מרץ 2022. יש מצב לא רע שהוא קרוב יותר ל-15 מליון מאשר ל-10 מליון כיום, לפחות ההגיון אומר שרוב העותקים מששת המליונים האלה הם של DS3 ולא נניח של DS2.


כן, אבל עשר מיליון בשיגור על בסיס משתמשים מקסימלי של 13.4 מיליון? זה כבר פחות סביר.
אני מניח שאם הוא היה מספיק טוב אז לאורך החיים שלו הוא היה מוכר יפה יותר מדארק סולס 3, אבל אני לא חושב שהוא היה מגיע ל 10 מיליון על פלטפורמה אחת, בטח כזאת שהיא לא PC. ואני לא מבין מה זה הטיעונים המוזרים האלה, אני משווה אותו למשחקים אמיתיים שאנחנו יודעים כמה מכרו, שנכון לתאריך היציאה של הרימייק היו המשחקים הכי חדשים, לא כאלה מדומיינים או אחרים שיצאו אחריו ועשו דברים אחרים. אולי אחרי אלדן רינג כל משחק חדש שלהם יהפוך לסופר פופולרי, גם אם אין לו את השם של המותג והנוסחא של העולם הפתוח, אמנם ממש לא נראה לי אבל אני גם לא יתנבא על זה כי וואלה, לא יודע.. אבל כך או כך אני עדיין לא מבין איך זה רלוונטי לדיון הזה.

אחרי דארק סולס 3 יצא גם רימאסטר לדארק סולס המקורי, אבל גם אם לצורך העניין כל עותק ועותק שנמכר שייך רק לו, המספרים האלה מוכיחים שיש למשחק רגליים ארוכות, גם בשנה החמישית והשישית לחיים שלו, אז למה אתה כל כך ממהר לפסול את דימון סולס בגלל ביצועים של שנה ראשונה? שוואיה שוואיה

אני לא יודע כמה רגליים ארוכות יהיו לDS, אבל בטבלות לא רואים אותו מאז השיגור. נחיה ונראה, אולי נקבל עדכון מכירות מתישהו.

אגב, הנתון של ה27 מליון היה ממאי 2020 שזה שנתיים אחרי שיצא הרימאסטר של DS1. אז אני משער שרוב העותקים הם מ-DS3, אבל מי יודע.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 16 פברואר 2023, 23:28
על ידי Kazz
מה זה משנה לך נתונים? אתה תמשיך לעשות ספינים ושמיניות באוויר כדי לא לוותר על העמדה הראשונית שקבעת לעצמך בראש.

הנה עוד נתון נספח להודעה שכתבתי אתמול (שהתעלמת ממנה עד כה):
בנוסף על כך ש GOW 2018 הוא בין 23 המשחקים שייצרו הכי הרבה revenue בסטים בשנת 2022, הוא אחד מ-7 יצרני ה revenue הגדולים מהמשחקים שיצאו ב 2022 עצמה.
אז אתה רוצה שוב להגיד בביטחון מלא על כמה זה לא משתלם לסוני להוציא משחקים למחשב? ועד כמה קטן השוק לשחקני סינגל של סוני? אתה חשבת ש GOW על המחשב יהיה אחד משבעת המשחקים הכי רווחיים בסטים? או שאתה רוצה עכשיו להגיד שזה לא ביצועים מרשימים לפורט מ 2018?

מעולם בפורומים לא ראיתי תהום כזו בין עמדות שלא מתכתבות עם מצב העניינים ובין הביטחון המופרז/התקיפות/הגאוותנות שבהן עמדות אילו נאמרות.

--

אגב, משהו לגבי נוטי דוג: מה אכפת לך כח אדם שהלך לרימייק? הרי הם עושים משחק GAAS זה שנים עוד מלפני ש TLOU2 יצא.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 פברואר 2023, 12:12
על ידי glass man
די קאז נו, יש כמה משחקים של סוני שהתפוצצו בסטים כמו הורייזן ויש משחקים כמו GOW שבקושי הגיעו למליון ומשחקים כמו סאקבוי וdays gone שמביך לדבר על המכירות שלהם. ספיידרמן גם כנראה התפוצץ בסטים אבל זה מקרה חריג כי זה משחק איכותי מIP ענק אז הוא לא מעיד שום דבר.

אי אפשר לדעת לאן זה ילך עם סוני והPC אבל לפי שעה זה לא נראה טוב, איך אתה יכול לצייר את זה כהצלחה. זה ברור שסוני לא יוותרו זה התפקיד שלהם לא לוותר על הPC מרגע שהם התחילו להשקיע שם, אבל זה לא נראה שהבלעדיים האלה עושים רושם על מישהו על הPC.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 פברואר 2023, 13:24
על ידי Kazz
אני רואה שאתה לא מצליח לתאם גרסאות כבר עם עצמך.

'ספיידרמן כנראה התפוצץ בסטים' אבל GOW שמכר יותר ממנו ='זה לא נראה טוב'.
GOW הוא אחד משבעת משחקי שנת 2022 שייצרו הכי הרבה revenue בסטים בשנה החולפת. ספיידרמן 'התפוצץ בסטים'. הורייזון עדיין ברשימה של טופ 51-100 משחקים מכניסים בסטים. כל זה לפני מכירות בחנות EGS האימתנית. לפי שעה זה לא נראה טוב. :lol:

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 פברואר 2023, 22:58
על ידי glass man
א. קאז, מאיפה אתה מביא שGOW מכר יותר מספיידרמן? על הPC ? אני לא נתקלתי בשום נתון רשמי כזה בוא תלמד אותי משהו חדש ותביא את הפאקינג data.
ב. בדיוק ברגע שאני בא לכתוב לך את הסעיף הראשון, אני קולט בעין שריטרנל זכה לPeak של 5642!! שחקנים בסטים. שמישהו יחזיק אותי כי לחץ הדם שלי לא יעמוד בPeak מטורף כזה בסטים!
ג. לאור הנאמר בסעיף ב' וזה שלא הראת שום data למכירות של GOW אלא דיברת באוויר אני מרגיש סופר נוח לחשוב שכרגע זה לא נראה טוב.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 18 פברואר 2023, 00:25
על ידי Kazz
א. מזה כמה שנים שואלב עושים סיכום שנתי ומפרסמים רשימות של רבי-המכר בחנות לפי revenue. תשכיל את עצמך בחיפוש קצרצר.
ב. כן, כי על הפס5 המשחק להט בדירוגים. עד כה אני רואה שריטרנל נמצא ברשימת 10 המשחקים הנמכרים ביותר בזמן אמת, האימה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 01:38
על ידי DrKeo
חדשות טובות לנו, פחות ל-TSMC. נראה שאפל הולכת לצמצם את ההזמנה שלהם ב-120,000 וייפרים. בכסף זה מסתובב סביב ה-2 מליארד דולר, תלוי בתמהיל nodes. אפל היא 25% מההכנסות של TSMC.

מהלך כזה יכול לגרום לעוד הורדה של מחיר מTSMC שממילא רודפת אחרי לקוחות כרגע. מי יודע, אולי זה ידחוף כמה חברות להליך נמוך יותר וכולנו נרוויח.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 01:41
על ידי DrKeo
DrKeo כתב:ערב הסעודית מגדילה את האחזקות בנינטנדו ל-7.08%. במאי 21 ערב הסעודית קנתה 5.01% מנינטנדו. חודש שעבר הם קנו עוד 1.06% והחזיקו סה״כ 6.07%. והיום הם קונים 1.01% נוספרים שמתחברים ל7.08% סה״כ.

זוכרים את זה רק מלפני כמה ימים? אז עכשיו ערב הסעודית קנתה עוד מנינטנדו והם מחזיקים כרגע 8.26% מהחברה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 06:23
על ידי kririn
זה מה שחסר לנו
אחת מהיצרניות והמפתחות הגדולות בתחום
שתפתח משחקים לפי חוקי האסלם

מאריו לפני שיציל את פיץ ,ילך לבקש אישור מאבא שלה

זלדה תלבש כיסוי מלא ולא יראו לה את הפנים

זה בדיחה

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 09:47
על ידי Laskin
מסתבר שהפיתוח של ה"ריבוט" הנוראי של SAINTS ROW עלה לא פחות מ-100 מליון דולר
https://www.gamesradar.com/the-saints-r ... n-to-make/
איזו הזייה... עוד יותר הזוי מהקליסטו פרוטוקול, כי לפחות עליו ראו את ערכי ההפקה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 09:52
על ידי DrKeo
Laskin כתב:מסתבר שהפיתוח של ה"ריבוט" הנוראי של SAINTS ROW עלה לא פחות מ-100 מליון דולר
https://www.gamesradar.com/the-saints-r ... n-to-make/
איזו הזייה... עוד יותר הזוי מהקליסטו פרוטוקול, כי לפחות עליו ראו את ערכי ההפקה.

אני לא יודע אם קליסטו פרוטוקול הוא תקציב הזוי. כלומר, כמה עולה לעשות משחק AAA ב-2023? ועוד אחד כזה שבונה המון על גבי אנריל ודוחף אותו קדימה. ובנוגע לסיינטס רו.. ואו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 09:59
על ידי Laskin
לא יודע, אם היית אומר לי לנחש - אז הייתי מנחש שהוא עלה לא רחוק מCONTROL שעלה 30 מליון. אז נניח הוא יותר יפה אז כפול ממנו - 60 מליון. אבל לא פי 6!!!
רמדי גם אמרו שקונטרול 2 יעלה להם בערך 50 מליון, אולי קצת יותר... להשקיע 160 מליון דולר בפרויקט ראשון של חברה חדשה זה סכום מטורף.
ולהשקיע 100 מליון על ריבוט שנראה כמו משחק דור ראשון של PS4 במקרה הטוב ביותר זה... וואו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 10:58
על ידי DrKeo
Laskin כתב:לא יודע, אם היית אומר לי לנחש - אז הייתי מנחש שהוא עלה לא רחוק מCONTROL שעלה 30 מליון. אז נניח הוא יותר יפה אז כפול ממנו - 60 מליון. אבל לא פי 6!!!
רמדי גם אמרו שקונטרול 2 יעלה להם בערך 50 מליון, אולי קצת יותר... להשקיע 160 מליון דולר בפרויקט ראשון של חברה חדשה זה סכום מטורף.
ולהשקיע 100 מליון על ריבוט שנראה כמו משחק דור ראשון של PS4 במקרה הטוב ביותר זה... וואו.

סיינסטס רו, אין בכלל ויכוח. אבל בנוגע לקליסטו, יכול להיות שהסכום כלל את העלויות שיווק? אני כבר לא ממש זוכר את ההיקף של הסכום. וגם יכול להיות שעלויות הקמת הסטודיו חבויות בתוך התקציב הזה, אל תשכח שמדובר בסטודיו חדש.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 11:03
על ידי Laskin
בדרך כלל לא נכנסים לפירוט אז כנראה לא נדע בדיוק, אבל הנתון של -60 הוא עלות פיתוח, וזה פסיכי לגמרי. פי 6 מקונטרול ולא נראה פי 2 ביום טוב.
מעניין כמה נניח אטומיק הארט עלה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 11:08
על ידי DrKeo
Laskin כתב:בדרך כלל לא נכנסים לפירוט אז כנראה לא נדע בדיוק, אבל הנתון של -60 הוא עלות פיתוח, וזה פסיכי לגמרי. פי 6 מקונטרול ולא נראה פי 2 ביום טוב.
מעניין כמה נניח אטומיק הארט עלה.

אני לא חושב שזאת השוואה הוגנת, למפתחים של אטומיק הארט משלמים בנייר טואלט ולחם משבוע שעבר.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 11:41
על ידי Laskin
זה לא נכון, משלמים להם גם בגימלים מהצבא.

והאמת היא שאפשר גם להשוות אפילו ל״ג׳ודאס״ של קן לווין, שנמצא ב(גיהנום-)פיתוח כבר איזה 8 שנים, ובטח עדיין לא הגיע למאה מליון דולר ;)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 פברואר 2023, 14:26
על ידי DrKeo
Laskin כתב:זה לא נכון, משלמים להם גם בגימלים מהצבא.

והאמת היא שאפשר גם להשוות אפילו ל״ג׳ודאס״ של קן לווין, שנמצא ב(גיהנום-)פיתוח כבר איזה 8 שנים, ובטח עדיין לא הגיע למאה מליון דולר ;)

ג׳ודאס היה בשלב של R&D איזה חצי עשור, כנראה עם איזה 20 אנשים ולא כחברה מלאה.אחד היתרונות כשאתה פותח חברה חדשה עם אינסוף זמן והמון R&D. הרי זה כנראה הולך להיות סופסוף המשחק הזה שלו שהולך לממש את המחקר שהוא עשה על נרטיב דינאמי בעזרת אינטרקציות בין דמויות. אז אני לא חושב שהוא יקר כמו שחושבים שהוא יקר, הוא פשוט התבשל המון זמן ואמור, לפחות בתאוריה, להיות מאוד חדשני.

הקליסטו פרוטוקול מרגיש כמו חיה אחרת לגמרי. הוא נראה כמו הפרוייקטים האלה ששופכים עליהם ערימות של כסף במכה שמגיע מחברה עשירה, במקרה הזה החבר׳ה של PUBG. הם הביאו אנשים יקרים (למשל ה-art director שלהם הוא באמת הקרם של הקרם, אני עוקב אחריו שנים באינסטגראם) והם גם שמו לעצמם מטרה בלדחוף טכנולוגיה קדימה, מה שהם עשו יחד עם meta-human מאוד מרשים.

הם דוחפים את הקונסולות החדשות, אולי בצורה יחסית בסיסית של ״פרוייקט שנה ראשונה של דור חדש״, אבל עדין זה לא איזה משחק פס4 גנרי שרץ ב-4K. הוא כן נראה כמו משהו שנבנה לדור הבא והפורט לדור הקודם היה afterthought. אני לא יודע על מה בדיוק הלך הכסף, אבל הבנתי שהוא מאוד אקשני ומתוסרט כך שיש מצב שלא מעט כסף נשפך שם כמו שהוא נשפך במשחקי COD. ועוד משותף עם משחקי COD הוא שהמחשב כולל קאסט של סלבס, אפילו אם אלה סלבס סוג ב׳ :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 פברואר 2023, 17:14
על ידי Kazz
אז אין לי אלא להבין שנדב הכניס אותי ל ignore? :lol:

ככה זה כשאנשים לא מסוגלים להודות בטעותם חרף הנתונים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 פברואר 2023, 17:26
על ידי glass man
חחחחח מה נהיית רגשי קאז?. בזמן האחרון אתה מדבר אליו כאילו הוא איזה נוב, מגיע לך.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 פברואר 2023, 17:39
על ידי DrKeo
נה, אני רואה את ההודעות שלך, גם קורא חלקית את חלקן, מדלג על הרוב. תלוי כמה פעמים כתבת את השם שלי בהודעות שלך - ככל שהוא מופיע יותר אני קורא פחות. קצת עצוב לי לראות אותך אומר את השם שלי 400 פעמים בשבוע כשלא עניתי לך פעם אחת כבר חודשים. אני אגיד את זה שוב - אני לא אצא איתך לדייט, אני נשוי.

סה״כ יותר כיף לי בפורום כשאני מתעלם ממך, כי אתה אדם עם אובססיה לא בריאה שעדין כותב פוסטים על החנות של אפיק אפילו שאף אחד לא מדבר פה על הנושא כבר איזה 3 שנים. ודוגרי לקח לך חודשים לשים לב שאני אפילו לא עונה לך, כך שכנראה שעשיתי את ההחלטה הנכונה, אשכרה כל כך לדבר לקיר שאפילו לא שמת לב שלא עונים לך.

הייתי צריך להפסיק לקרא ולהגיב לפני שנה+ בטיעון ״אם משחק רץ ב-4k אז הוא דור הבא על מלא״, אז עשיתי את זה באיחור של איזה שנה. בכל מקרה, הפסקתי בהמלצה של כמה אנשים בפורום וטוב לי ורגוע לי להיות בפורום, תודה ששאלת. ועכשיו נוכל להפרד לדרכנו בשנית. אתה מוזמן לדבר להמשיך לדבר לאויר, רוב הסיכויים שאני לא אראה את מה שכתבת. ושוב - אני נשוי.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 פברואר 2023, 09:48
על ידי Laskin
מיקרוסופט בסוג-של "מסיבת עיתונאים" מסבירה למה העסקה חייבת לעבור מבחינתם, באמצעות הנתונים האלה:



זה קצת משעשע שתאגיד של 2 טריליון דולר בוכה על כך שהוא לא מצליח להתמודד בתחרות עם תאגיד של 100 מיליארד דולר, למרות שהוא נמצא במשחק איזה 20 שנה...
אבל כל תאגיד ומה שעושה לו את זה, אני מניח :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 22 פברואר 2023, 11:04
על ידי glass man
חחחחח זה בעצם מייקרוסופט מודים שאפילו עם הגיימפאס וזה שהם כביכול מצאו את הנישה שלהם בגיימינג, אין להם באמת סיכוי לנצח את סוני :)