עמוד 252 מתוך 272

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 אפריל 2023, 16:25
על ידי DrKeo
Klayman כתב::D עזר החרם על הוגוורטס :D

נשמע שהוא הולך להיות משחק של איזה 20 מליון יחידות, רולינג מתגלגלת (חה חה) בקברה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 19 אפריל 2023, 16:56
על ידי DrKeo
והנה אנקדוטה רנדומאלית - NPD שינו את השם שלהם ל-Circana. אז Circana שחררו היום שהפס5 מכרה ב-29 חודשים הראשונים שלה יותר מהפס4 בארה״ב. כנראה בגלל הדחיפה הגדולה של המכירות בחצי שנה האחרונה מאז שהמלאי השתפר.

זה הטופ 20 של מרץ בארה״ב:


RE4 מוביל גם בארה״ב. TLOU1 מחזיק כבר חודש שנים בטופ 10, מרץ היה החודש של הפינלה של העונה. פיפא מוכר יותר מ-NFL. ורק מריו קארט מציל את נינטנדו מאפס משחקים בטופ 10. אלדן רינג עדין בטופ 10 אחרי שנה בשוק. מטרויד פריים מצליח לחדור לטופ 20 וכמעט לטופ 10 אחרי שחודש שעבר הוא היה מקום 21. גם בארה״ב הוגוורטס הוא המשחק הכי מוכר של 2023.

הפס5 הייתה החומרה הכי מוכרת בארה״ב במרץ.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 23 אפריל 2023, 12:06
על ידי DrKeo
אהרון גרינברג טוען ש-hi fi rush דווקא הצליח לדעתם:
Hi-Fi RUSH was a break out hit for us and our players in all key measurements and expectations. We couldn't be happier with what the team at Tango Gameworks delivered with this surprise release.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 23 אפריל 2023, 20:28
על ידי glass man
הבאסה שלעולם לא נדע את האמת. מה גרינברג החלקלק הזה יגיד "כן, איזה איינסידר חשף אותנו והמשחק לא מכר כלום?"
זה כמו מה ששמתי בתרבות הגיימינג על מאטסונו ששאלו אותו אם סקוור הכריחו אותו לשנות תוכן נגד רצונו מה הוא יגיד "כן, הם הכריחו אותי ועכשיו אני הולך לשרוף גשרים עם חברה שמחזיקה בכל הIP שיצרתי?"

במקרה של מאטסונו אין לי אומץ להגיב לו שאני לא מאמין לו, אבל במקרה של גרינברג חחח בא לי לזרוק איזה הערה.

קשה להאמין שHI FI Rush מכר טוב בעיקר כי הוא נראה כמו המשחקים האלה שחומק לכל העולם ואשתו מהרדר ואז אחרי 6 שנים כולם פתאום מגלים איזה אוצר הוא היה.
(אני לא שיחקתי, אז אני חלק מהבעיה)

בכל מקרה גם שמיקאמי כבר לא בתמונה בטנגו זה עדיין אחד הצוותים הכי מסקרנים עם סגנון אחד הכי מיוחדים בתעשייה כי אפילו המערביים שם יש להם סגנון משחקים כל כך יפני מתי היה דבר כזה? מקווה שהם רק יצליחו ויהיו החב'רה היפנים של מייק.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 28 אפריל 2023, 09:21
על ידי Laskin


נתון נוסף שלא נכנס לציוץ - כ-70% ממכירות התוכנה היו דיגיטליות ברבעון הזה

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 29 אפריל 2023, 21:59
על ידי glass man
יש גם את זה. והכוונה עולמית, לא ביפן בלבד. לדעתי? פשוט אין קילר אפים למכשיר פפ16 זה הקילר אפ הראשון האמיתי,אחכ ספיידרמן 2, מעניין יהיה לראות את ההשפעה שלהם.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 01:38
על ידי DrKeo
glass man כתב:יש גם את זה. והכוונה עולמית, לא ביפן בלבד. לדעתי? פשוט אין קילר אפים למכשיר פפ16 זה הקילר אפ הראשון האמיתי,אחכ ספיידרמן 2, מעניין יהיה לראות את ההשפעה שלהם.

ויש לי שאלה יותר טובה - ומה אחרי? אני לא זוכר שיש להם משהו מוכרז מעבר לוולברין. זה מה שיש להם ב2024? וולברין וזהו? כלומר, יש סוג משחק אחד שמכריזים עליו שניה לפני שהוא יוצא - משחקי GaaS. אני מאוד מקווה שאחרי ספיידרמן 2 יהיה משהו שהוא לא GaaS ב2024.

אגב, בתחזית מכירת משחקי צד א סוני אמרו שיש להם צפי נמוך ל2023 (כלומר עד אפריל 24), אז כנראה שאין שום דבר עד אפריל 24׳ חוץ מספיידרמן.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 04:20
על ידי idan
יש ב 2024 גם את FFvii Rebirth, Rise of the ronin ולפחות לפי השמועה באינטרנט גם Death stranding 2 מיועד לחלון הזה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 04:55
על ידי glass man
שאלתי יפני שאני משחק איתו למה הוא לא שידרג לפס5: כי אלדן רינג לא היה אקסקלוסיבי :) לדור הבא
בלינג על למה הוא לא משדרג: בין השאר כי מבאס שרזי4 ריימיק לא אקסקלוסיבי :( לדור הבא.
זה חלק מהסיבות למה הגעתי למסקנה שאין קילראפים בשיט.

הזכירו פה עוד איזה 2 משחקים שיכולים לשבור את היובש בעיקר פפ7-2 אבל זה לא נשמע מספיק... אני אחרי פפ16 ואולי ספיידרמן לא הולך לקנות שום דבר לפס5 בעתיד הקרוב SF6 יעסיק אותי שנים, ומי יודע מתי DS2 באמת יגיע? זה יכול לקחת שנים, אני מקווה שיש גם את הMGS3 ריימיק באמצע ודברים שאנחנו לא יודעים אבל זה אשכרה מצב שכולם לא משנה איפה הם גרים מזדהים איתו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 08:53
על ידי DrKeo
idan כתב:יש ב 2024 גם את FFvii Rebirth, Rise of the ronin ולפחות לפי השמועה באינטרנט גם Death stranding 2 מיועד לחלון הזה.

אם FF ו-DS2 יצאו ב-2024 זה יהיה נהדר, ביחוד אם וולברין הוא עדין משחק 2024.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 10:29
על ידי Laskin
הם די בוודאות יצאו ב-2024. FF בטוח.
הייתי גם מוסיף לשם את FACTIONS אפילו שיש גם סיכוי שיצא עוד השנה, יותר סביר 2024, ועוד לפחות אחד מהGAASים שבפיתוח, ומן הסתם סוני לא הכריזה על שום דבר חדש מלא זמן ויש לה מספיק צוותים שעובדים הרבה זמן על משחקים, אני מהמר שבתצוגה שלהם בקיץ נשמע על לפחות עוד 2 שטרם הוכרזו, שמכוונים ל-24.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 10:39
על ידי DrKeo
Laskin כתב:הם די בוודאות יצאו ב-2024. FF בטוח.
הייתי גם מוסיף לשם את FACTIONS אפילו שיש גם סיכוי שיצא עוד השנה, יותר סביר 2024, ועוד לפחות אחד מהGAASים שבפיתוח, ומן הסתם סוני לא הכריזה על שום דבר חדש מלא זמן ויש לה מספיק צוותים שעובדים הרבה זמן על משחקים, אני מהמר שבתצוגה שלהם בקיץ נשמע על לפחות עוד 2 שטרם הוכרזו, שמכוונים ל-24.

נחכה ונראה, 2023 הייתה עקרה לגמרי. ודוגרי מבחינתי, להתחשב בזה שבערך כל מה שסוני הוציאה היה משחקי פס4, הדור הזה בכלליות עקר בטרוף ורק עוד מעט מתחיל להתרומם.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 11:24
על ידי Laskin
תשמע, יש עוד את ספיידרמן ופפ16 השנה, שני משחקי ענק, אבל כן - 2023 אחת השנים הפחות טובות של סוני בפן של הבלעדיים, ממה שאנחנו יודעים כרגע.
אולי יש עוד שיגורי הפתעה השנה שישנו את זה, אבל לפי מה שאנחנו כן יודעים היא יחסית חלשה.
ועדיין - מזכירה שנים חזקות יחסית של מיקרוסופט :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 13:16
על ידי idan
נזכרתי שיש גם את הרימייק של סיילנט היל 2 שלפי המנכ”ל של המפתחת נמצא בשלבי סיום, אם לא יצא השנה אז בטוח שנה הבאה.
ואמנם אין לי שום היכרות עם הפרנצייז חוץ מאיזה רבע סרט שראיתי פעם ואני גם לא ממש מחזיק מ Bloober, אבל אני יודע שהמשחק המקורי נחשב לקלאסיקה ולפחות מבחינה גרפית הרימייק עושה רושם של משחק דור הבא אמיתי, אז הוא על הרדאר שלי.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 15:22
על ידי Uncle Pey'j
SH2 כנראה משחק האימה הכי טוב ששיחקתי עד היום, והמחשבה שבלובר היא זו שאחראית על הרימייק, איך לומר, מלחיצה.
אבל כל הכבוד להם, חוץ מ-SH2 הם עובדים על עוד 2 פרויקטים והם ממש לא צוות גדול אז אי אפשר לומר שהם לא מתנהלים נכון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 30 אפריל 2023, 15:44
על ידי DrKeo
idan כתב:נזכרתי שיש גם את הרימייק של סיילנט היל 2 שלפי המנכ”ל של המפתחת נמצא בשלבי סיום, אם לא יצא השנה אז בטוח שנה הבאה.
ואמנם אין לי שום היכרות עם הפרנצייז חוץ מאיזה רבע סרט שראיתי פעם ואני גם לא ממש מחזיק מ Bloober, אבל אני יודע שהמשחק המקורי נחשב לקלאסיקה ולפחות מבחינה גרפית הרימייק עושה רושם של משחק דור הבא אמיתי, אז הוא על הרדאר שלי.

שכחתי ממנו לגמרי. אין לי הרבה אמונה בבלובר, אבל לעשות רימייק זה לא כמו לפתח משחק מאפס ויש לי הרגשה טובה לגביו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 13:14
על ידי glass man
בתכלס? שני המשחקים הגדולים ביותר של השנה (סטארפילד וBOTW2 ) וכנראה המשחקים הכי משפיעים של הדור שהולכים להצמיח 1000 חיקוים בעשור הקרוב... מן הסתם מפספסים את הפס5 וזה עוד יותר מבליט למה כרגע זו מרגישה הקונסולה הכי חלשה של סוני Ever, פשוט אין לה משחק שמתקרב לשני אלה באימפקט הצפוי וגם אם יש לא ראינו אותו.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 13:35
על ידי Laskin
אני רק מנחש, אבל יש מצב טוב שסטארפילד לא ימכור יותר מספיידרמן 2 השנה...
והוא גם לא משחק שינסו לחקות כל כך מהר, כי זה בערך הדבר הכי קשה לעשות, ומעט מאוד חברות מסוגלות לעשות את זה כמו שצריך.
וBOTW2 לא יביא יותר מדי חיקויים, הראשון היה בעל השפעה עצומה, המשחק הזה רק מוסיף את האלמנט של "לבנות דברים בעולם", שקיים גם ככה באלף משחקים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 13:53
על ידי glass man
כן, אני מסכים שסטארפיילד לא יביא חיקויים כל כך מהר, גם לסקיירים זה לקח זמן שיחקו אותו.

בכל זאת ההימור שלי הוא שנראה עוד 8 שנים את מטרויד עושה עולם פתוח עם 1000 כוכבים לחקירה או משהו כזה או את מאס אפקט ומחקים את סטארפיילד ואת כל העולם משתגע מהם, זה יהיה ברור איפה ראינו את זה קודם :P כרגיל בטסדה עושה מהפכות והשאר משחקים catch up :)
פעם מן הסתם נינטנדו היתה זו שעושה מהפכה אבל נדפקנו מאז הWII ומזה שאין כוח.

וכן, גם אני מהמר שסטארפיילד לא ימכור יותר מספיידרמן רעיון הרבה יותר נישתי מספיידרמן אבל עדיין יעשה גלים בתעשייה והמועמד הכי חזק למשחק השנה אחרי BOTW2 8-)

על BOTW2 נכון, יש את ה"לבנות דברים בעולם" באלף משחקים אבל באיזה עוד משחק זה כזה Open ended ? אפילו בפורטנייט אין כל כך הרבה אפשרויות כמו פה, זו תהיה מהפכה אתה תראה את כל האינדים מחקים את המערכת הזו ואז את יובי ואז את שאר הAAA ואני לא אתפלא אם בהוריזון 3 אלואי פתאום תקבל יכולת כזו באופן מסתורי לבנות חפצים בדיוק כמו לינק לא שאני מתנגד שגרילה יעתיקו, כן? אני אפילו רוצה שהם יעשו את זה, זה יעשה את הוריזון 3 מעניין רצח, זו פשוט התחזית :)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 14:01
על ידי DrKeo
Laskin כתב:אני רק מנחש, אבל יש מצב טוב שסטארפילד לא ימכור יותר מספיידרמן 2 השנה...
והוא גם לא משחק שינסו לחקות כל כך מהר, כי זה בערך הדבר הכי קשה לעשות, ומעט מאוד חברות מסוגלות לעשות את זה כמו שצריך.
וBOTW2 לא יביא יותר מדי חיקויים, הראשון היה בעל השפעה עצומה, המשחק הזה רק מוסיף את האלמנט של "לבנות דברים בעולם", שקיים גם ככה באלף משחקים.

אוהו הולכים לחקות את זלדה, אני מוכן לשים כסף על זה. כל המעצבים בתעשיה מחכים למשחקים של אואנומה ואז עושים copy paste למשחקים שלהם.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 17:49
על ידי Laskin
באופן אישי - מקווה שאתם טועים… לבנות דברים זה אחד הדברים שאני הכי לא מעוניין לעשות אותם במשחקים, ואם זו תהיה מכניקה עיקרית ומשהו שיהיו ״חייבים״ לעשות כדי להתקדם במשחקים - אני אתבאס מאוד

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 17:57
על ידי Stick
אני חושב שהערך, לפחות איך שהוא נראה לי, הוא כמו BOTW - בחופש של המכניקה.
זה לא נראה שחייבים להבין מה ואיך לבנות כדי להתקדם במשחק, מה שבאמת יהיה מעצבן ואני מסכים עם לאסקין, אלא זו העובדה ש*אפשר* לבנות מה שרוצים מהסביבה בכל רגע כדי להשתמש בזה. פשוט עוד כלי בארגז החול.

מצד שני טיפוס חופשי בעולם פתוח (עוד כלי בארגז החול) הוא סטנדרט כבר בערך 15 שנה ואולי אפילו יותר, ועדיין מפתחות כמו גרילה או SP מתעקשות לבנות את המשחקים שלהם בלי החופש הזה, אז לא יודע כמה מהר הם יעברו לשלב הבא של ארגז החול...

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 18:46
על ידי Laskin
טיפוס חופשי על כל דבר הוא סטנדרט 15 שנה? יש מעט מאוד משחקים שזה באמת נכון לגביהם, יכול לחשוב על פניקס ההוא של יוביסופט (שנראה ממש כמו botw), באיזה עוד משחקים הדמות יכולה לטפס באמת על הכל (או כמעט הכל)?

לגבי אלמנט הבנייה/יצירה - נראה שזה כן יהיה חובה בזלדה, ולא מעט, אז אני לא בטוח שזה סתם אופציונלי ומרחיב את החופש רק למי שרוצה, כמו נניח אלמנט הבישול במשחקים רבים (וגם זלדה, נראה לי)

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 19:12
על ידי DrKeo
אני לא חובב גדול של בניה, אבל מה שהולך בזלדה נראה ממש מעניין ולא ממש קיים היום במשחקי AAA. אפילו את באנג׳ו 3 לא הייתי משווה אליו כי רמת החופש בזלדה הרבה יותר גבוהה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 01 מאי 2023, 20:56
על ידי InterAl
זה בטוח יהיה חובה, זאת מכניקה מרכזית במשחק. השאלה אם זה יהיה כיף וכמה יכפו עליך להשתמש בזה. ה-ui לדעתי קצת בעייתי, דורש ממך לגלול רשימה אינסופית של חפצים מהאינבנטורי כל פעם שאתה רוצה להדביק משהו חדש. אבל נראה.