עמוד 4 מתוך 274

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 מאי 2013, 18:01
על ידי swym
Nucleus_Dawn כתב:
עצוב לשמוע על אנשים שאיבדו את העבודה שלהם, אבל אולי EA סוף סוף חותכים את השומן ומתחילים להתייעל

החלפת הנהלה + דור חדש + שלל פרוייקטים שהתסיימו = פיטורים. אבל השינויים בEA הם הרבה יותר משמעותיים כי הם ברמת הארגון עצמו ולא רק המפתחות שלה.

לא יודע לגבי העתיד: מצד אחד לארי פרובסט היה אסון בסיבוב הקודם שלו כמנכ"ל EA שחלב מותגים בדור הקודם, לעומת ריקטלו לקח סיכונים עם הרבה מאד IP וכיוונים חדשים. מצד שני, פיטר מור שבזמנו בנה את הפרנצייז של הXbox ואחר כך החזיר לחיים את לייבל הספורט של EA גם קודם לאחראי הoperations של כל החברה. הכיוון של EA כרגע הוא סימן שאלה מאד גדול.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 06 מאי 2013, 19:47
על ידי Nucleus_Dawn
swym כתב:החלפת הנהלה + דור חדש + שלל פרוייקטים שהתסיימו = פיטורים. אבל השינויים בEA הם הרבה יותר משמעותיים כי הם ברמת הארגון עצמו ולא רק המפתחות שלה.

לא יודע לגבי העתיד: מצד אחד לארי פרובסט היה אסון בסיבוב הקודם שלו כמנכ"ל EA שחלב מותגים בדור הקודם, לעומת ריקטלו לקח סיכונים עם הרבה מאד IP וכיוונים חדשים. מצד שני, פיטר מור שבזמנו בנה את הפרנצייז של הXbox ואחר כך החזיר לחיים את לייבל הספורט של EA גם קודם לאחראי הoperations של כל החברה. הכיוון של EA כרגע הוא סימן שאלה מאד גדול.


מייקל פאכטר דיבר על העניין בפרק האחרון ולדעתו, המנכ"ל הבא כנראה יהיה דון מאטריק, שיעזוב את מייקרוסופט, אחרי תקופת ההשקה של הXBOX הבאה.
הוא עבד בעבר בEA ועשה עבודה פשוט מצוינת במחלקת הבידור של מייקרוסופט בשנים האחרונות. בזכות העבודה הזאת, גם יש לו ניסיון בניהול חברת משחקים גדולה (אפילו גדולה יותר מEA, מבחינות מסוימות).

יהיה מעניין מאוד לראות לאן EA תלך. הם התחילו את הדור הזה עם הנהלה חדשה וכיוון חיובי, אבל איבדו את הדרך בהמשך. הם בסכנה אמיתית, לפי דעתי, לאבד את המעמד שלהם בתעשייה. חברות כמו בט'סדה, 2K ואפילו סקוור איניקס בעמדה להפוך לענקיות בדור הבא ואם EA לא תתעשת, היא עלולה לאבד את הפריבילגיה של להיות המפיצה השנייה בגודלה בתעשייה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 מאי 2013, 02:20
על ידי Nucleus_Dawn
2K פירסמו את נתוני המכירות של חלק מהמשחקים שלהם.
ביושוק אינפיניט מכר בחודש הראשון שלו יותר מ3.7 מיליון יחידות. יותר משני הביושוק הקודמים. גם מנוי הDLC של המשחק נהנה ממכירות טובות, אבל לא פורסמו מספרים לגביו.
NBA 2K13 מכר יותר מ5 מיליון יחידות. פעם שלישית ברציפות שמשחק הכדורסל של החברה עובר את הסף הזה.
בורדרלנדס 2 מכר יותר מ6 מיליון יחידוות והוא בקצב טוב להפוך למשחק הנמכר ביותר של החברה.
מקס פיין 3 גם שבר את שיאי המכירות של המותג שלו, עם יותר מ4 מיליון יחידות.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 מאי 2013, 10:08
על ידי matangt8
Nucleus_Dawn כתב:2K פירסמו את נתוני המכירות של חלק מהמשחקים שלהם.
ביושוק אינפיניט מכר בחודש הראשון שלו יותר מ3.7 מיליון יחידות. יותר משני הביושוק הקודמים. גם מנוי הDLC של המשחק נהנה ממכירות טובות, אבל לא פורסמו מספרים לגביו.
NBA 2K13 מכר יותר מ5 מיליון יחידות. פעם שלישית ברציפות שמשחק הכדורסל של החברה עובר את הסף הזה.
בורדרלנדס 2 מכר יותר מ6 מיליון יחידוות והוא בקצב טוב להפוך למשחק הנמכר ביותר של החברה.
מקס פיין 3 גם שבר את שיאי המכירות של המותג שלו, עם יותר מ4 מיליון יחידות.

אני ממש שמח שמקס פיין 3 הצליח להגיע לכזה מספר כי הוא משחק שלטעמי כל כך טוב שחבל שהוא היה נכשל.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 מאי 2013, 11:42
על ידי Kazz
חשוב לציין ש3.7 מליון העותקים של אינפינייט הם LTD shipped. לא ציינו מכירות בפועל חוץ מזה שהמשחק מכר בחודש הראשון יותר ממשחקי ביושוק הקודמים. ביושוק2 למשל נמצא על 4מליון עותקים. אינפינייט קרוב לוודאי יעבור אותו אבל אני לא חושב שכרגע מדובר בהצלחה גדולה לנוכח הנסיבות.

אותו דבר לגבי מקס פיין 3. להזכירכם הוא שילח לחנויות 3מליון עותקים על ההתחלה אבל בשיחת המשקיעים נאמר שהמשחק אכזב ונפל מתחת לציפיות.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 מאי 2013, 15:03
על ידי swym
Nucleus_Dawn כתב:
מייקל פאכטר דיבר על העניין בפרק האחרון ולדעתו, המנכ"ל הבא כנראה יהיה דון מאטריק, שיעזוב את מייקרוסופט, אחרי תקופת ההשקה של הXBOX הבאה.
הוא עבד בעבר בEA ועשה עבודה פשוט מצוינת במחלקת הבידור של מייקרוסופט בשנים האחרונות. בזכות העבודה הזאת, גם יש לו ניסיון בניהול חברת משחקים גדולה (אפילו גדולה יותר מEA, מבחינות מסוימות).

האמת היא שמאטריק גם גדל בEA לפני שהוא בכלל הגיע למיקרוסופט, אז זו אפשרות די הגיונית. הוא גם יהיה עדיף פי כמה על לארי פרובסט, ובכלל נחמד יהיה לראות בתעשיה הזו יותר מנכ"לים שגם יודעים איך לפתח משחקים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 מאי 2013, 15:56
על ידי Nucleus_Dawn
swym כתב:האמת היא שמאטריק גם גדל בEA לפני שהוא בכלל הגיע למיקרוסופט, אז זו אפשרות די הגיונית. הוא גם יהיה עדיף פי כמה על לארי פרובסט, ובכלל נחמד יהיה לראות בתעשיה הזו יותר מנכ"לים שגם יודעים איך לפתח משחקים.


כן... זה מה שכתבתי במשפט השני שציטטת :D

גם אני בעד. אני חושב שזה בהחלט עדיף על עוד מנכ"ל מצליח מפפסי.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 מאי 2013, 19:50
על ידי swym
Nucleus_Dawn כתב:
כן... זה מה שכתבתי במשפט השני שציטטת :D

גם אני בעד. אני חושב שזה בהחלט עדיף על עוד מנכ"ל מצליח מפפסי.

אני אבהיר את עצמי: הסיבה שאני אשמח לראות את זה היא לא בגלל שהוא ניהל בשנים האחרונות את התחום במיקרוסופט ויש לו ניסיון בניהול חברה שמפיצה משחקים (אני דווקא ממש לא מת על הכיוון שהם לקחו), אלא בגלל שהוא הגיע מDistinctive Software ופיתח בעצמו מספר משחקים, בין היתר את סדרת Test Drive.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 מאי 2013, 19:56
על ידי Nucleus_Dawn
swym כתב:אני אבהיר את עצמי: הסיבה שאני אשמח לראות את זה היא לא בגלל שהוא ניהל בשנים האחרונות את התחום במיקרוסופט ויש לו ניסיון בניהול חברה שמפיצה משחקים (אני דווקא ממש לא מת על הכיוון שהם לקחו), אלא בגלל שהוא הגיע מDistinctive Software ופיתח בעצמו מספר משחקים, בין היתר את סדרת Test Drive.


התייחסתי לחלק הראשון, במשפט הראשון שלך.

בכל מקרה, אני מסכים איתך. זה באמת יהיה טוב לראות בראש חברה גדולה כל כך בתעשיה, מישהו שבעברו באמת פיתח משחקים ולא מישהו שהיה מאוד טוב בלמכור משקאות קלים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 15 מאי 2013, 20:52
על ידי Nucleus_Dawn
גם יוביסופט חשפו את הביצועים שלהם בשנה הפיסקלית האחרונה.
במילה אחת - הצלחה.

יש להם רווח של 83.3 מיליון דולר, מהכנסות של 1.615 מיליארד.

AC3 מכר מצוין, עם 12.5 מיליון עותקים.
Just Dance 4 מכר 8.5 מיליון.
Far Cry 3 מכר 6 מיליון עותקים (הנתון הכי מרשים, לדעתי).

אני שמח שFC3 הצליח כל כך, כי הוא באמת משחק מדהים (שיחקתי בו כבר כמה עשרות שעות ואני עדין נהנה ממנו מאוד. פשוט משחק אדיר ומשחק השנה של 2012, בשבילי, למרות ששיחקתי בו רק ב2013).
אני מאוד מקווה שזה לא אומר שנראה את FC4 בסוף השנה הבאה. אני רוצה לראות כותר חזק שלהם שיש לו קצת זמן לנשום בין משחקים.
לא תהייה לי בעיה עם חבילות תוספות כמו Blood Dragon, או אפילו אחת יותר בשרנית וגדולה פעם בשנה, שתעלה איזה 30 דולר (יהיה מעניין לראות איך משהו כזה יעבוד/לא יעבוד), אבל אני לא רוצה עוד כותר שנתי (אין לי זמן לכל כך הרבה כאלה).

--------

כתבתי תגובה ארוכה ובשליחה האתר בלע אותה... אוף.

בכל מקרה, הנה 20 הכותרים החזקים ביותר בדור הנוכחי, לפי יוביסופט:
תמונה

דברים מעניינים:
- לEA יש הכי הרבה כותרים ברשימה: 6. פי שניים מאקטיוויז'ן ובליזארד, שנמצאות בתיקו, במקום השני. איך היא לא מצליחה לבסס את מעמדה כמפיצה הגדולה ביותר בתעשייה?
- הכותר החזק ביותר הוא, כצפוי, COD.
- לנינטנדו יש שלושה כותרים ברשימה. למייקרוסופט 1 (היילו, כמובן). לסוני אין בכלל.
- סוניק נמצא בתחתית הרשימה (מה שפוגע בכמה שאפשר לקחת אותה ברצינות). אני מנחש שזה בעיקר בגלל משחקי מריו וסוניק באולימפיאדה.
- 6 כותרים חדשים. 14 וותיקים.
- כותרים שאני חושב שכנראה היו צריכים להופיע: סקיילאנדרס, מאס אפקט, בורדרלנדס. אולי גם מיינקראפט.
- ברשימה 10 חברות שונות. אחת מהן פשטה רגל (THQ).
- רק שתי חברות יפניות ברשימה (סגה ונינטנדו), עם 4 משחקים, בסה"כ (כלומר, יפן סיפקה פחות כותרים חזקים מEA לבדה) רק 2 משחקים בפיתוח יפני בעשיריה הראשונה.
- 5 כותרים ברשימה בלעדיים. 4 לקונסולות (1 של מייקרוסופט ו3 של נינטנדו) ואחד למחשב (WOW).

*לא מדובר בהכרח בנתוני מכירות. יותר בערך של הכותרים שהאנשים ביוביסופט החליטו לתת לאותם כותרים.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 מאי 2013, 10:44
על ידי Kazz
ה NPD לחודש אפריל מזוויע. ירידה של 25אחוז במכירות בהשוואה לאפריל 2012. ה360 מכרה 130K מקום ראשון לחודש אבל הכי גרוע בהיסטוריה של ה360 ב NPD. ווי יו פחות מ40K קונסולות. ויטה פחות מ20K. מקום 9 בטופ עשר מכר 93K עותקים כולל בדיגיטל. משחקים בחודש השני שלהם כמו TR,גירס וGOW לא בטופ10 כך שזה אומר שהם מכרו פחות מ93K בחודש השני שלהם בשוק.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 מאי 2013, 18:44
על ידי Nucleus_Dawn
Kazz כתב:ה NPD לחודש אפריל מזוויע. ירידה של 25אחוז במכירות בהשוואה לאפריל 2012. ה360 מכרה 130K מקום ראשון לחודש אבל הכי גרוע בהיסטוריה של ה360 ב NPD. ווי יו פחות מ40K קונסולות. ויטה פחות מ20K. מקום 9 בטופ עשר מכר 93K עותקים כולל בדיגיטל. משחקים בחודש השני שלהם כמו TR,גירס וGOW לא בטופ10 כך שזה אומר שהם מכרו פחות מ93K בחודש השני שלהם בשוק.


הנתונים החסרים של מכירות דיגיטליות הופכים ליותר ויותר משמעותיים ולמרות זאת, נרשמה עליה מרשימה של 118% במכירות תוכנה.
לצידה נרשמה ירידה של 25% במכירות תוכנה וחומרה.

כמו כן, משחקי אפריל 2013 נהנו מהשקות מוצלחות יותר ממשחקי אפריל 2012.

ירידה במכירות החומרה, מספר חודשים ספורים לפני השקת קונסולות חדשות לא צריכה להפתיע אף אחד, אבל גם עם הירידה, ה360 מוכרת פשוט מאוד מצוין, ביחס לקונסולה בת 8, שעדין נמכר במחיר גבוה יחסית.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 מאי 2013, 19:17
על ידי Kazz
העלייה היא לגבי ההוצאות החדשות באפריל. בכללי הייתה את הירידה של ה25% ומשחקי מרץ מכרו פחות באפריל ב2013 מאשר 2012.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 מאי 2013, 19:31
על ידי Nucleus_Dawn
Kazz כתב:העלייה היא לגבי ההוצאות החדשות באפריל. בכללי הייתה את הירידה של ה25% ומשחקי מרץ מכרו פחות באפריל ב2013 מאשר 2012.



לקרוא אנחנו יודעים, כן?
a 118 per cent increase in software sales


הירידה של 25% כוללת תוכנה, חומרה ומוצרים נלווים.

כך או כך, לא מדובר בשום דבר מיוחד/מבהיל/חריג/מפתיע. זו ירידה צפויה בסוף מחזור קונסולה, שמגיע במחזור הנוכחי באיחור מדהים ומדגישה כמה שהוא היה מצליח יותר, לאורך זמן רב יותר.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 17 מאי 2013, 21:37
על ידי Kazz
עוד מקרה של אתר שמצטט בצורה שגויה.

“Despite overall declines, April title launches in 2013 fared better than games that launched in April 2012, up 118 percent in unit sales and 130 percent in dollar sales.

http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... l-in-april

ובוודאי שזה מבהיל, כמו גם העניין לגבי משחקים בחודש השני.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 18 מאי 2013, 00:25
על ידי Nucleus_Dawn
Kazz כתב:עוד מקרה של אתר שמצטט בצורה שגויה.

“Despite overall declines, April title launches in 2013 fared better than games that launched in April 2012, up 118 percent in unit sales and 130 percent in dollar sales.

http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... l-in-april

ובוודאי שזה מבהיל, כמו גם העניין לגבי משחקים בחודש השני.


לא מבהיל בכלל. שום נתון כאן לא מיוחד, או מפתיע. כל הירידות מוסברות בכך שלNPD חסרים הכלים למדידת התעשייה, בגלל ההכנסות הדיגיטליות שתופסות מקום יותר ויותר משמעותי בעוגה ובכך שמדובר בשנה שבסופה יוצאות שתי קונסולות חדשות ומתחיל דור חדש.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 18 מאי 2013, 00:30
על ידי Kazz
כבר צויין בדוחות קודמים שההאצה בדיגיטלי לא מכפרת על הירידה בריטייל. הצניחה של משחקים בחודש השני והאין-רגליים זה מדאיג. ראינו את זה במשחקי פברואר ועכשיו במשחקי מרץ. נראה לי אנשים סומכים יותר מדי על דור חדש שייספק תרופת פלא לכל התעשייה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 18 מאי 2013, 00:34
על ידי Nucleus_Dawn
Kazz כתב:כבר צויין בדוחות קודמים שההאצה בדיגיטלי לא מכפרת על הירידה בריטייל. הצניחה של משחקים בחודש השני והאין-רגליים זה מדאיג. ראינו את זה במשחקי פברואר ועכשיו במשחקי מרץ. נראה לי אנשים סומכים יותר מדי על דור חדש שייספק תרופת פלא לכל התעשייה.


צוין בדוחות הקודמים של הNPD. מה שהם מציינים, לא מעניין אותי. אין להם את הכלים או היכולת לדעת כמה ההאצה בהכנסות ממכירות דיגיטליות משמעותית בתעשייה. הם לא יודעים כמה Blood Dragon מכר ואין להם שמץ של מושג שצרכנים הוציאו עוד כמה עשרות מיליונים על משחקי PC, בחנות של VALVE לבדה, בחודש אפריל.

את הירידה במכירות חומרה (שמהווה החלק הארי בירידה הכוללת) ראינו בכל דור קונסולות קודם. ההבדל הוא שבדורות הקודמים ראינו את זה אחרי 5 שנים ופה ראינו עלייה משמעותית בPS3 וב360 בשנים 5-7 והירידה מתחילה רק בשנה השמינית.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 18 מאי 2013, 17:06
על ידי swiss-the-engine
ההבדל הוא שבדורות הקודמים ראינו את זה אחרי 5 שנים ופה ראינו עלייה משמעותית בPS3 וב360 בשנים 5-7 והירידה מתחילה רק בשנה השמינית.

תאכלס אם נחשב את המחיר ש הקונסולות אני די בטוח שאפשר להכפיל את הרווחים בפועל מהמכירות האלה.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 18 מאי 2013, 19:11
על ידי Nucleus_Dawn
swiss-the-engine כתב:תאכלס אם נחשב את המחיר ש הקונסולות אני די בטוח שאפשר להכפיל את הרווחים בפועל מהמכירות האלה.


אין לי ספק שיש עוד איזה 20 מיליון 360 שלא נמכרו עדין ויעופו מהמדפים ביום שהיא תעלה 99 דולר (בלי מנוי לייב).

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 20 מאי 2013, 18:44
על ידי swym
Kazz כתב:ובוודאי שזה מבהיל, כמו גם העניין לגבי משחקים בחודש השני.

אבל כבר היינו בסרט הזה והוסבר לך שמכירות המשחקים בחודש השני שלהם תלויות בין היתר גם במכירות המשחקים החדשים יותר בחודש הראשון שלהם: ומאחר והמשחקים החדשים של אפריל השנה זכו לזינוק מטורף של 118% במכירות לעומת אפריל בשנה שעברה, המשמעות היא שרוב הכסף של הצרכנים הולך על משחקים חדשים, ונשאר פחות כסף למשחקים ישנים יותר.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 05 יוני 2013, 10:41
על ידי swiss-the-engine
http://gamasutra.com/blogs/CaspianPrinc ... s_Dead.php

מאמר חדש מגאמאסוטרה על דמואים ולמה זה לא עוזר למכירות.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 09 יוני 2013, 14:48
על ידי swym
swiss-the-engine כתב:http://gamasutra.com/blogs/CaspianPrince/20130603/193494/The_Demo_Is_Dead.php

מאמר חדש מגאמאסוטרה על דמואים ולמה זה לא עוזר למכירות.

יש שם הרבה מאד fallacies, שעל רובם כבר העירו לו בתגובות. אבל בגדול כל הטיעון שלו הוא בעיה של בלבול עובדות עם אנקדוטות: "אני לא בודק דמואים והמשחק שלנו מוכר בלי דמו ולכן לא צריך דמואים".

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 09 יוני 2013, 15:13
על ידי swiss-the-engine
swym כתב:יש שם הרבה מאד fallacies, שעל רובם כבר העירו לו בתגובות. אבל בגדול כל הטיעון שלו הוא בעיה של בלבול עובדות עם אנקדוטות: "אני לא בודק דמואים והמשחק שלנו מוכר בלי דמו ולכן לא צריך דמואים".

מעולם לא הסכמתי עם הנקודה הזאת, רק הבאתי את המאמר. מה שאני כן חושב באופן אישי הוא שדמו שלא מציג גרפיקה שאדם לא ראה או גיימפליי שאדם לא ראה (לא חיב להיות 100 אחוז חדשני כמובן) הוא דמו מיותר שבמקרה הטוב לא תורם למכירות ובמקרה הרע מזיק למכירות. בנוסף אני חושב שאם יש לך ביקורות לא משהו אז אתה חייב דמו בשביל כן להצליח לשכנע כמה בודדים שהמשחק שלך כן שווה משהו בשבילם אולם אם אין לך משהו משני הדברים שכבר ציינתי אז כנראה זה לא יעזור כל כך.

אני כן חושב שמה שהוא אומר שם על סרטון שרץ על המחשב שלך זה רעיון נפלא וחובה לכל משחק באשר הוא. כשאנחנו מדברים על PC אני מתכוון.

Re: נושא מכירות התוכנה והחומרה העולמיות

פורסם: 09 יוני 2013, 17:18
על ידי swym
דווקא לא הבנתי למה צריך סרטון שרץ על המחשב שלך. זה שהסרטון רץ לא אומר שהמחשב שלך יצליח לטעון את השלב הראשון של המשחק בלי לקרוס...
ובכל מקרה: דמו טוב תמיד יעזור לך. דמו רע תמיד יהרוס לך. אין פה חוכמות.