Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38368
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי DrKeo » 09 יוני 2014, 15:23

swym כתב:1) לא. זה היה פופולארי במסיבות קולאג' גם אצל אנשים שגדלו על דום וקוויק. לא בדיוק My first FPS, וזה שארה"ב הובילה את עולם הקונסולות לא סותר את העובדה שזו גם המדינה שby far משחקי PC מכרו בה הכי הרבה.
2) לא אמרתי שהיילו היה "הכי טוב" בשני הצדדים. אמרתי שלא היה משחק אחר שעשה יותר טוב את שני הצדדים. וזה עדיין תקף אחרי כל הלא-דוגמאות שהבאת.
4) גולדנאיי בהחלט היה הדבר הטוב ביותר שיצא על הקונסולות ואולי גם בהשוואה לPC - אבל זה היה בעידן אחר של שלהי 96. פרפקט דארק... בהתחשב בותיקות של הN64 הוא בהחלט היה הישג, אבל כבר יצאו באותה השנה משחקים מרשימים יותר לקונסולות חדשות יותר, והיילו כבר בכלל השאיר לו אבק.
5) שלב המיכלית של MGS2, כמו כל שאר MGS2, נראה מזוויע ביחס להיילו. בעיקר בגלל מגבלות חומרה, אבל גם הארט לא היה שום דבר לכתוב עליו הביתה. RS גם נמצא טכנולוגית מאחורה (לא מרוחק כמו MGS2 אבל עדיין מאחור, ובצד הארט כמובן בלי האימפקט של עולם משחק חדש ומרשים כמו זה של היילו). מקס פיין יצא למחשב והיה מפלצתי גם בהשוואה למשחקי PC אז בטח שהוא נראה יותר טוב. אבל שוב - אתה עובר לדבר עם משחקים שלא קשורים לדיון בכלל.

1) נו באמת, אין שום חתך בין דום וקווייק לבין היילו, הקהל של קווייק ודום הוא זה שקטל את היילו כל היום ודבר על עליונות הPC, זה בדיוק הקהל שיצר את הקהילת אנטי היילו. שחקני היילו היו שחקני מריו, לא שחקני קווייק.
2) מה זה לא היה משחק אחד שעשה יותר טוב את שני הצדדים? היו משחקים עם מולטי הרבה יותר טוב משל היילו וסינגל פחות טוב, היו משחקים עם מולטי הרבה יותר טוב וסינגל הרבה יותר טוב והיו משחקים עם סינגל הרבה יותר טוב ומולטי פחות טוב, היה הכל. היילו לא היה "הכי" בשום קטגוריה אולי חוץ מאשר מולטי על הקונסולה, שם באמת לא הייתה לו תחרות.
4) לא היה שום משחק FPS לקונסולה ברמה של PD בתקופתו, לא במולטי ולא בסינגל. היילו בהחלט הצליח לעקוף אותו במולטי, בסינגל הוא נשאר מאחור לדעתי לפחות. שני משחקים מאוד שונים שמתרכזים בדברים אחרים אבל הגישה של 20+ שלבים שכל אחד עם OBJECTIVES אחרים, אוייבים אחרים, נשקים אחרים, סביבה אחרת ועיצוב שלבים נהדר הקליקו אצלי הרבה יותר מאשר AI איכותי ושלבים קטסטרופה.
5) גם MGS2, גם רוג סקוודרון וגם מקס פיין היו הרבה יותר יפים מהיילו. הנקודה של זה היא שהוא לא היה בנצ'מארק גרפי, הוא היה "יפה למדי" לתקופתו, בערך כמו נגיד KZ4 כיום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי swym » 10 יוני 2014, 00:48

DrKeo כתב:1) נו באמת, אין שום חתך בין דום וקווייק לבין היילו, הקהל של קווייק ודום הוא זה שקטל את היילו כל היום ודבר על עליונות הPC, זה בדיוק הקהל שיצר את הקהילת אנטי היילו. שחקני היילו היו שחקני מריו, לא שחקני קווייק.
2) מה זה לא היה משחק אחד שעשה יותר טוב את שני הצדדים? היו משחקים עם מולטי הרבה יותר טוב משל היילו וסינגל פחות טוב, היו משחקים עם מולטי הרבה יותר טוב וסינגל הרבה יותר טוב והיו משחקים עם סינגל הרבה יותר טוב ומולטי פחות טוב, היה הכל. היילו לא היה "הכי" בשום קטגוריה אולי חוץ מאשר מולטי על הקונסולה, שם באמת לא הייתה לו תחרות.
4) לא היה שום משחק FPS לקונסולה ברמה של PD בתקופתו, לא במולטי ולא בסינגל. היילו בהחלט הצליח לעקוף אותו במולטי, בסינגל הוא נשאר מאחור לדעתי לפחות. שני משחקים מאוד שונים שמתרכזים בדברים אחרים אבל הגישה של 20+ שלבים שכל אחד עם OBJECTIVES אחרים, אוייבים אחרים, נשקים אחרים, סביבה אחרת ועיצוב שלבים נהדר הקליקו אצלי הרבה יותר מאשר AI איכותי ושלבים קטסטרופה.
5) גם MGS2, גם רוג סקוודרון וגם מקס פיין היו הרבה יותר יפים מהיילו. הנקודה של זה היא שהוא לא היה בנצ'מארק גרפי, הוא היה "יפה למדי" לתקופתו, בערך כמו נגיד KZ4 כיום.

1) מצטער לבשר לך, אבל גם אני הייתי הקהל של דום וקוויק - ועוד מהקהל היותר אקטיבי של המשחקים האלו. וכמוני למעשה גם רבים אחרים שאני מכיר והיילו הכניס אותם עמוק למשחק. נראה לי שאתה מבלבל בין "קטל" לבין "התלהב בטירוף". מהניסיון שלי, הקהל שקטל את המשחק זה בעיקר הקהל שלא היה לו אקסבוקס ולכן לא יכל לשחק בו: קהילת ה"אנטי היילו" היתה קשת רחבה שהורכבה מפאנבויז של אפל שהתבאסו על באנג'י שעברה צד, פאנבויז של קונסולות מתחרות שהיילו העמיד את המשחקים שלהן בצל, ופאנבויז של PC-מאסטר-רייס-לא-יכול-להיות-שהקונסולות-לוקחות-לנו-את-הזאנר-האהוב-עלינו.
2) זו בדיוק הנקודה: לטענה שלך על "היו משחקים עם מולטי הרבה יותר טוב וסינגל הרבה יותר טוב" לא הצלחת להביא דוגמא אמיתית אחת. להיפך: כל מה שהבאת היה דוגמאות למשחקים שנפלו מהיילו לפחות בסעיף אחד מתוך השניים הללו, אם לא בשניהם. שים לב איך שוב ושוב אתה מדבר על משחקים כאלו גם עכשיו כשאתה זורק דוגמאות כמו MGS2 או מקס פיין.
3) האמת היא שברטרוספסקט ואחרי גרסאות HD של שני המשחקים אני בקלות יכול להגיד שPD התיישן פחות טוב. עיצוב השלבים שלו מרגיש מיושן ומוגבל הרבה יותר.
4) לא. לא. כן. היינו כבר בדיון הזה פעם ואתה מוזמן לחפש אותו, יחד עם תמונות מחרידות של MGS2 שממחישות את הפער העצום. אבל מאחר ובפעם הקודמת שהבאתי את התמונות האלו התעלמת מהנושא ופשוט עברת הלאה, בוא ופשוט נחסוך לעצמנו את הcopy-paste בסיבוב הנוכחי.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי swym » 08 ספטמבר 2014, 02:05

אחד כזה


ואחד כזה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38368
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי DrKeo » 08 ספטמבר 2014, 02:10

טריילר גימפליי פשוט מעולה, טריילר CGI קצת פחות.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי kririn » 08 ספטמבר 2014, 06:00

ה"אנטי היילו" היתה קשת רחבה שהורכבה מפאנבויז של אפל שהתבאסו על באנג'י שעברה צד, פאנבויז של קונסולות מתחרות שהיילו העמיד את המשחקים שלהן בצל, ופאנבויז של PC-מאסטר-רייס-לא-יכול-להיות-שהקונסולות-לוקחות-לנו-את-הזאנר-האהוב-עלינו.


שיחקתי ברוב מישחקי הילו ,למעשה רק לא שיחקתי בהילו 4 ,כי כבר לא היה לי 360 שהוא יצא
והילו מהמבט מלמעלה ,שקניתי אבל עוד לא היה לי זמן לשחק

ואני יגיד לך כמה דברים

1-הילו הראשון יצא בלי מולטי מקוון בכלל ,רק מקומי ,המיתחרה הגדול שלו בקונסולות, למרות שהם שונים מאוד
היה מטרואיד פרים הראשון

מי יותר טוב ? -שאלה של טעם ,מי קיבל תקציבי פירסום ענקים =הילו

2-רק בהילו 2 הם הציגו מולטי מקוון ,בPC מישחקי מולטי מקוון בסיגנון היו קימים המון זמן


3-לטעמי לפחות ,הילו 3 היה די מסריח ,ולא יתקרב לCOD4 ,לא בסינגל ולא במולטי ,וCOD4 היה מולטיפלטפורם (עזבו שהיום אני שונא את המיסחור של הסדרה הזאת )

4-הילו ריץ וOSDT ,היו בינונים

5-הילו WARS ,הרגיש לי חסר תוכן (רק גזע אחד לבחור מימנו ,ובלי הרבה משימות )

בקיצור כל הסדרה הזאת ,מרגישה לי שנתנו לה יותר מידי היפ לא מוצדק ,עשו את זה כבר עם אפל ,מההתחלה שהמישחק הראשון היה בשלבים מוקדמים בפיתוח
וMS המשיכה את זה

זה לא אומר שכל המישחקים רעים ,מאוד נהנתי מהילו 2 לדוגמה ,אני פשוט לא חושב שהמישחקים בסדרה מיתקרבים לאיכות של HL2\FC3\וכו וכו

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי swym » 09 ספטמבר 2014, 00:54

kririn כתב:שיחקתי ברוב מישחקי הילו... ואני יגיד לך כמה דברים

אגיד

kririn כתב:1-הילו הראשון יצא בלי מולטי מקוון בכלל ,רק מקומי

לא. הוא יצא עם מולטי LAN לעד 16 שחקנים.

kririn כתב:המיתחרה הגדול שלו בקונסולות, למרות שהם שונים מאוד היה מטרואיד פרים הראשון

ממש לא. לא בזאנר ולא בהצלחה שלו במכירות. איפה מצב הקואופ של מטרואיד? איפה המולטיפלייר? איפה ה-LAN?

kririn כתב:מי יותר טוב ? -שאלה של טעם

גם השאלה "מי יותר טוב זלדה או superman 64?" זו שאלה של טעם.

kririn כתב:מי קיבל תקציבי פירסום ענקים =הילו

כמה זה "ענקים"? מיקרוסופט בהתחלה הימרה בכלל על Oddworld ולא על היילו.

kririn כתב:2-רק בהילו 2 הם הציגו מולטי מקוון ,בPC מישחקי מולטי מקוון בסיגנון היו קימים המון זמן

ספר לי באיזה משחקי PC בדיו' היה גם מולטי מקוון, גם קמפיין סינגל מושקע, ומצב קו-אופ. אה, ואם כבר אתה מזכיר את היילו 2 ספר לי לכמה משחקים על הPC היתה מערכת ranking ו-matchmaking בזמנו.

kririn כתב:3-לטעמי לפחות ,הילו 3 היה די מסריח ,ולא יתקרב לCOD4 ,לא בסינגל ולא במולטי ,וCOD4 היה מולטיפלטפורם (עזבו שהיום אני שונא את המיסחור של הסדרה הזאת )

הטעם שלך בסופו של דבר גרוע אז אני לא חושב שזה באמת מעניין אף אחד. לCOD4 אגב לא היה co-op.

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Laskin » 09 ספטמבר 2014, 10:08

אומרים שהסיפור המרכזי במשחק לוקח רק 10 שעות בערך...
אני מקווה שזו שמועה לא מבוססת, כי זה מאוד מביך למשחק בסגנון... אני מבין שזה מולטי, אבל היו צריכים ללמוד דבר או שניים מBORDERLANDS :/
אני כ"כ אהבתי את בורדרלנדס שאמרתי שאקנה את דסטיני אם יהיה עם כמות תוכן דומה.
אבל בכל מקרה אין לי קונסולה כרגע לשחק אותו, אז אולי עד שאקנה יצאו איזה 10 חבילות הרחבה ^_^
נראה לי שזה יהיה משחק לקנות רק כGAME OF THE YEAR EDITION

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Death_119 » 09 ספטמבר 2014, 11:31

Laskin כתב:אומרים שהסיפור המרכזי במשחק לוקח רק 10 שעות בערך...
אני מקווה שזו שמועה לא מבוססת, כי זה מאוד מביך למשחק בסגנון... אני מבין שזה מולטי, אבל היו צריכים ללמוד דבר או שניים מBORDERLANDS :/
אני כ"כ אהבתי את בורדרלנדס שאמרתי שאקנה את דסטיני אם יהיה עם כמות תוכן דומה.
אבל בכל מקרה אין לי קונסולה כרגע לשחק אותו, אז אולי עד שאקנה יצאו איזה 10 חבילות הרחבה ^_^
נראה לי שזה יהיה משחק לקנות רק כGAME OF THE YEAR EDITION

Borderlands היה מייאש. מתי שהוא הוא איבד את הקלח לטעמי וגם עם קואופ זה נהיה משעמם. פה יש לך רכיב מולטי תחרותי פלוס שיתופי, מה צריך יותר מזה? ללא קשר למשך זמן של הרכיב השיתופי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Laskin » 09 ספטמבר 2014, 12:00

הרבה הרבה הרבה פחות תוכן = חוזר על עצמו הרבה יותר...
אני יותר התרכזתי בBORDERLANDS 2 מאשר הראשון (שגם סיימתי, אבל שיחקתי בעיקר בסינגל... שהספיק ל-50 שעות בערך), והשני פשוט שיפר בו הכל והוסיף תוכן פסיכי.
קניתי גם עם SEASON PASS ורוב הDLC היו מטורפים... ההומור במשחק אדיר והעיצוב לטעמי. גם על הנשקים אני יכול להמשיך לדבר הרבה זמן...

דסטיני נראה טוב מאוד, אבל לא מאוד מגוון. אני אחכה שיצאו הביקורות כדי לדעת בדיוק את כמות התוכן ואם זה מספיק עבורי, אבל נראה לי שלחכות לGOTY EDITITION יהיה הדבר החכם לעשות כאן.
הרי באנג'י אמרו שזה הולך להיות כמעט פלטפורמה, ויתמכו בו במשך שנים, אני צופה לו לפחות 5 DLC רציניים בשנה הקרובה, ואני מאמין שככה אחסוך מחיר של משחק, אקבל אותו עם פחות באגים ויותר איזון, ובעיקר - תוכן שיציף אותי.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Death_119 » 09 ספטמבר 2014, 12:30

Laskin כתב:הרבה הרבה הרבה פחות תוכן = חוזר על עצמו הרבה יותר...
אני יותר התרכזתי בBORDERLANDS 2 מאשר הראשון (שגם סיימתי, אבל שיחקתי בעיקר בסינגל... שהספיק ל-50 שעות בערך), והשני פשוט שיפר בו הכל והוסיף תוכן פסיכי.
קניתי גם עם SEASON PASS ורוב הDLC היו מטורפים... ההומור במשחק אדיר והעיצוב לטעמי. גם על הנשקים אני יכול להמשיך לדבר הרבה זמן...

דסטיני נראה טוב מאוד, אבל לא מאוד מגוון. אני אחכה שיצאו הביקורות כדי לדעת בדיוק את כמות התוכן ואם זה מספיק עבורי, אבל נראה לי שלחכות לGOTY EDITITION יהיה הדבר החכם לעשות כאן.
הרי באנג'י אמרו שזה הולך להיות כמעט פלטפורמה, ויתמכו בו במשך שנים, אני צופה לו לפחות 5 DLC רציניים בשנה הקרובה, ואני מאמין שככה אחסוך מחיר של משחק, אקבל אותו עם פחות באגים ויותר איזון, ובעיקר - תוכן שיציף אותי.

סינגל? זה סבל, זה grinding למוות. נשמע אתה לא הטיפוס למשחקי מולטי, כי Destiny הוא בערך כל מה שצריך ממשחק מולטי, יש שם את רכיב המולטי של היילו, זה לשם עצמו שווה 60 דולר. אם אתה ניגש למשחק כזה ומחפש את הסיפור עם העלילה, פספסת במוצר.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Laskin » 09 ספטמבר 2014, 14:52

לא, אני אוהב יותר CO OP מכל דבר אחר... אבל גם מולטי "רגיל" לפעמים.
דסטיני בקלות יכול להיות כמו בורדרלנדס, וקיוויתי שיהיה כזה. הוא יהיה כזה, אבל רק בעוד שנה :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Death_119 » 10 ספטמבר 2014, 08:34

תאמת מסתבר שהוא ממש בורדלרנדס על פי תגובות ברשת, יותר נכון WarFrame פשוט אחד לא טוב :).

Where did the 500 million dollars go? I have played for 4 hours and this story is basicly Titan Fall 2.0. And why dont the NPC months move when they talk?


Yep. I'm certainly enjoying the gameplay. But, feels like Halo all over again. All this awesome looking shit but they just use it as background dressing instead of trying to tell a story with real characters and shit.


This game is the FPS version Diablo 3 RoS.

And I mean that both in a positive way and in a negative way.

The thing that D3 excelled most in was the combat and game play. This game delivers that too. It's actually fun blasting fools. The presentation is top notch, the audio and visual design is also excellent (again same for D3). The interface, itemization and customization are all easy to do with no big punishment for speccing a certain way (again, like D3).

But Destiny has the same problems as D3 which is that the story and writing is lackluster and ultimately there isn't a ton of depth underlying the cool game play. Also the imbalanced class and PvP although haven't played Destiny PvP enough to comment on that (probably 100x better than D3 PvP that's for sure).


Played for a little while on my bros ps4. I see the complaints definitely, and I'd like to add that I was disappointed on the lack of gameplay encounters and abilities for the player. Where halo had multiple videos and scenarios you would be apart of this is all very monotonous. It's like they decided to forget everything they learned from making halo and could have reused so many assets and built upon that to make this game a way more rich experience. If I had a ps4 I would still buy it just to play with friends, but I don't think there is much there. Also the pvp is not fun. Very disappointed with that.


I should say that I'm having fun, but I don't love it. The combat and gunplay is incredibly satisfying and compelling, and the exploration equally so. I love how quick and seamless it is to hop on your speeder bike and get to where you need to be.

But then every mission is just deploying robo-dinklage and all the dialogue and story stuff sucks. :(


רכבת ההייפ עזבה.
תמונה
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Laskin » 10 ספטמבר 2014, 10:11

יופי, אני דווקא שמח שהוא יותר בורדרלנדס ממה שחשבת... עכשיו הוא רק צריך את כמות התוכן שלו - ואני אקנה ;)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי bling » 10 ספטמבר 2014, 10:37

ראיתי אתמול איזה שעה של סטרים של המשחק דרך ה PS4 וזה היה פשוט משעמם ברמות ובדיוק מה שחשבתי שהוא יהיה אחרי הבטא, משימות בסיסיות ורפטטיביות ביותר עם אפס גיוון, בוסים של משחקי NES שצריך פשוט לירות ולירות בלי הפסקה ולהסתתר מאחורי סלע כשהם מתקיפים, הכל בסיסי ומשעמם ונשען נטו על המכניקות (שהן בהחלט טובות), גם אנשים בצ'אט הרגישו כמוני ורוב התגובות היו שליליות למרות שברור לי שלצפות זה לא מעניין כמו לשחק בזה אבל אחרי האלפא והבטא וצפייה בסטרים לי ברור שזה ממש לא מדבר אלי הסגנון הזה.

אני חושב שמי שקונה את זה חייב לשחק עם חברים ולהוריד ציפיות מבחינת הקמפיין והסיפור, לקנות את זה כאיזה סינגל בלי הצד הסוציאלי שלו זה מתכון בטוח לשעמום לדעתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38368
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי DrKeo » 10 ספטמבר 2014, 20:03

bling כתב:ראיתי אתמול איזה שעה של סטרים של המשחק דרך ה PS4 וזה היה פשוט משעמם ברמות ובדיוק מה שחשבתי שהוא יהיה אחרי הבטא, משימות בסיסיות ורפטטיביות ביותר עם אפס גיוון, בוסים של משחקי NES שצריך פשוט לירות ולירות בלי הפסקה ולהסתתר מאחורי סלע כשהם מתקיפים, הכל בסיסי ומשעמם ונשען נטו על המכניקות (שהן בהחלט טובות), גם אנשים בצ'אט הרגישו כמוני ורוב התגובות היו שליליות למרות שברור לי שלצפות זה לא מעניין כמו לשחק בזה אבל אחרי האלפא והבטא וצפייה בסטרים לי ברור שזה ממש לא מדבר אלי הסגנון הזה.

אני חושב שמי שקונה את זה חייב לשחק עם חברים ולהוריד ציפיות מבחינת הקמפיין והסיפור, לקנות את זה כאיזה סינגל בלי הצד הסוציאלי שלו זה מתכון בטוח לשעמום לדעתי.

אני חושב שתארת עכשיו יופי את הבעיות של היילו. ההבדל בין דסטיני להיילו הוא שדסטיני הוא משחק שאתה אמור בכל רגע נתון לשחק אותו עם עוד שחקנים ויש לו מנטליות של MMO בזמן שהיילו בנוי כמשחק סינגל וכסינגל זה ממש לא עובד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי bling » 10 ספטמבר 2014, 23:53

DrKeo כתב:אני חושב שתארת עכשיו יופי את הבעיות של היילו. ההבדל בין דסטיני להיילו הוא שדסטיני הוא משחק שאתה אמור בכל רגע נתון לשחק אותו עם עוד שחקנים ויש לו מנטליות של MMO בזמן שהיילו בנוי כמשחק סינגל וכסינגל זה ממש לא עובד.


העניין זה שרשמים ברוח הזו חוזרים גם בסרטונים וכתבות FIRST IMPRESSIONS של אתרים מקצועיים, יש לי תחושה שהממוצע שלו הולך להיות בינוני יחסית, עם הרשמים של VIDEOGAMER למשל אני מסכים מילה במילה, הם גם מתייחסים להיילו ומה ההבדל ביניהם שעושה את היילו מוצלח ואת דסטיני פחות, לכן יש לך כנראה חילוקי דיעות איתם, הם לא מסכימים שזה אותו הדבר :)


סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Death_119 » 11 ספטמבר 2014, 08:33

DrKeo כתב:אני חושב שתארת עכשיו יופי את הבעיות של היילו. ההבדל בין דסטיני להיילו הוא שדסטיני הוא משחק שאתה אמור בכל רגע נתון לשחק אותו עם עוד שחקנים ויש לו מנטליות של MMO בזמן שהיילו בנוי כמשחק סינגל וכסינגל זה ממש לא עובד.

מה? מה הקשר, הבעיות של דסטיני נוגעות אך ורק לתוכן שלו, אין מגוון במשימות כמשחק מולטי, כל קרבות הירי הם אותו הדבר, הוא למעשה בורדלרנדס גרוע, אז אם בורדלרנדס מתחיל להרגיש עייף אחרי איזה 20 שעות, דסטיני עושה את זה אחרי 5. הדבר האחרון שאפשר להגיד על היילו זה את זה, הוא מגוון הן בסינגל והן במולטי, כל התקלות בהיילו בסינגל היא בדרך כלל משהו חדש עם אוייבים חדשים, או קומבינציה חדשה של סוגי אוייבים ונשקים וטופוגרפיה ששם היא באמת משנה. היילו ממש, אבל ממש לא סובל משום בעיות לא בסינגל ולא במולטי. כמשחק סינגל היילו לא עובד? אוקיי, זו דעתך היחידה, יש מיליונים שיחלקו עליך וגם רוב דרי הפורום פה אני סמוך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי bling » 11 ספטמבר 2014, 17:33

Death_119 כתב:מה? מה הקשר, הבעיות של דסטיני נוגעות אך ורק לתוכן שלו, אין מגוון במשימות כמשחק מולטי, כל קרבות הירי הם אותו הדבר, הוא למעשה בורדלרנדס גרוע, אז אם בורדלרנדס מתחיל להרגיש עייף אחרי איזה 20 שעות, דסטיני עושה את זה אחרי 5. הדבר האחרון שאפשר להגיד על היילו זה את זה, הוא מגוון הן בסינגל והן במולטי, כל התקלות בהיילו בסינגל היא בדרך כלל משהו חדש עם אוייבים חדשים, או קומבינציה חדשה של סוגי אוייבים ונשקים וטופוגרפיה ששם היא באמת משנה. היילו ממש, אבל ממש לא סובל משום בעיות לא בסינגל ולא במולטי. כמשחק סינגל היילו לא עובד? אוקיי, זו דעתך היחידה, יש מיליונים שיחלקו עליך וגם רוב דרי הפורום פה אני סמוך.

אבל גם אנשים שאוהבים את דסטיני מגינים עליו עכשיו כמו שאתה עושה עם היילו- "כל התקלות היא שונה, טופוגרפיה שונה, סוגי אויבים ונשקים" וכו', הנה בדיוק קראתי עכשיו ב GAF תגובה (שנשמע ממישהו שגם חובב היילו או לפחות מכיר את הסדרה) שאומרת על דסטיני מה שאתה מתאר פה פחות או יותר עם היילו:
And that is exactly what happens in Destiny too. You go from a range of beautiful different locales (Earth, the Moon, Venus etc), with variable encounter design ranging from open landscapes, canyons, caves, underground installations, factories or whatever else, engaging in different types of combat scenario's which are dictated by the types of enemies you're fighting. Eg, fast charging Hive (flood), more intelligent Fallen (Covenant), Wizards, Cabal, giant enemies and bosses (some that fire rockets or special powers, others that can boost, teleport etc), whether there are snipers or not, whether the enemies are cloaked or not, whether you're fighting one big eye'd electric ball boss, or several mini one's so on and so on. So whilst the mission structure is pretty uninspired, the actual combat scenario's aren't. You can play the same missions several times for example, and have completely different experiences with them each and every time, and change up your tactics, use of weapons etc with a good degree of variation.

מזכיר משהו?

אני לא שיחקתי בהיילו אבל אם כל מה שאתה עושה זה להסתובב במפה כמו דסטיני בלי ממש תסרוט או עיצוב משימה כלשהי מלבד מיקום אויבים שונה או קומבינציה שונה של אויבים זה מרגיש לי די דומה מלבד מבנה המשחק שפחות רציף בדסטיני ויותר בנוי כמשימות שאתה בוחר לעשות, זה אולי יתרון שיש להיילו שנותן יותר תחושה של רציפות שמוסיפה קוהרנטיות ואפיות וגם מספקת סיפור יותר טוב בזכות זה ולכן הסינגל שלו עדיף, אבל הגיימפליי עצמו די נשמע דומה.

ולדסטיני יש יתרונות אחרים שבאים בעקבות המבנה הסוציאלי שלו, יש כאלו שאפילו יכולים לאמר שזה עניין של העדפה איזה משחק טוב מביניהם :O
אבל זה נשמע אותו סוג של BEAST רק בצורה שונה ככה שנראה לי שחובבי היילו במיוחד צריכים לתת צ'אנס לדסטיני, יש מצב שדווקא תאהב אותו DEATH.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Death_119 » 11 ספטמבר 2014, 17:46

bling כתב:אבל גם אנשים שאוהבים את דסטיני מגינים עליו עכשיו כמו שאתה עושה עם היילו- "כל התקלות היא שונה, טופוגרפיה שונה, סוגי אויבים ונשקים" וכו', הנה בדיוק קראתי עכשיו ב GAF תגובה (שנשמע ממישהו שגם חובב היילו או לפחות מכיר את הסדרה) שאומרת על דסטיני מה שאתה מתאר פה פחות או יותר עם היילו:

מזכיר משהו?

אני לא שיחקתי בהיילו אבל אם כל מה שאתה עושה זה להסתובב במפה כמו דסטיני בלי ממש תסרוט או עיצוב משימה כלשהי מלבד מיקום אויבים שונה או קומבינציה שונה של אויבים זה מרגיש לי די דומה מלבד מבנה המשחק שפחות רציף בדסטיני ויותר בנוי כמשימות שאתה בוחר לעשות, זה אולי יתרון שיש להיילו שנותן יותר תחושה של רציפות שמוסיפה קוהרנטיות ואפיות וגם מספקת סיפור יותר טוב בזכות זה ולכן הסינגל שלו עדיף, אבל הגיימפליי עצמו די נשמע דומה.
ולדסטיני יש יתרונות אחרים שבאים בעקבות המבנה הסויציאלי שלו, יש כאלו שאפילו יכולים לאמר שזה עניין של העדפה איזה משחק טוב מביניהם :O
אבל זה נשמע אותו סוג של BEAST רק בצורה שונה.

זה כמו שתשווה את Borderlands להיילו ותגיד שהם אותו הדבר. מה ההבדל? Pacing שלא קיים במשחקים כדוגמאת Borderlands וDestiny, עלילה שתחבר אותך למתרחש, גיוון אמיתי, אין כמו התחושה כשאתה פוגש טנק Scorpion לראשונה בהיילו, או פתאום גיוון בגיימפליי שאתה צריך להגן על נקודה, אז אתה מפזר מוקשים קודם, מחפש את המטול רקטות כי קודם הקובבננט יגיעו עם drop ship ותנסה להוריד אותה. או פתאום להגיע לBaracks של Brutes ואז פתאום יש מקפצה, אז אתה קופץ לקומה השנייה של הBaracks ומרסס מלמעלה את הBrute ועוד... את כל הרגעים הללו אין בDestiny וגם לא בBorderlands אילו משחקים שמציעים לשחקן Grinding אין סופי במפות במיקומים שאמבדים את החשיבות שלהם בפעם ה-30 שאתה טוחן את אותם אוייבים. זה ממש לא אותו הדבר.

היילו הוא לא משחק בו המפה פתוחה, הוא משחק מסדרון עם לפעמים מפה קצת יותר גדולה מהרגיל.

שחק היילו :), זה המסקנה היחידה מהשיחה, החבילה המהממת של המאסטר צ'יף עומדת לצאת עוד חודש וחצי, הזדמנות מצויינת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38368
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2014, 19:55

bling כתב:אבל גם אנשים שאוהבים את דסטיני מגינים עליו עכשיו כמו שאתה עושה עם היילו- "כל התקלות היא שונה, טופוגרפיה שונה, סוגי אויבים ונשקים" וכו', הנה בדיוק קראתי עכשיו ב GAF תגובה (שנשמע ממישהו שגם חובב היילו או לפחות מכיר את הסדרה) שאומרת על דסטיני מה שאתה מתאר פה פחות או יותר עם היילו:

מזכיר משהו?

אני לא שיחקתי בהיילו אבל אם כל מה שאתה עושה זה להסתובב במפה כמו דסטיני בלי ממש תסרוט או עיצוב משימה כלשהי מלבד מיקום אויבים שונה או קומבינציה שונה של אויבים זה מרגיש לי די דומה מלבד מבנה המשחק שפחות רציף בדסטיני ויותר בנוי כמשימות שאתה בוחר לעשות, זה אולי יתרון שיש להיילו שנותן יותר תחושה של רציפות שמוסיפה קוהרנטיות ואפיות וגם מספקת סיפור יותר טוב בזכות זה ולכן הסינגל שלו עדיף, אבל הגיימפליי עצמו די נשמע דומה.

ולדסטיני יש יתרונות אחרים שבאים בעקבות המבנה הסוציאלי שלו, יש כאלו שאפילו יכולים לאמר שזה עניין של העדפה איזה משחק טוב מביניהם :O
אבל זה נשמע אותו סוג של BEAST רק בצורה שונה ככה שנראה לי שחובבי היילו במיוחד צריכים לתת צ'אנס לדסטיני, יש מצב שדווקא תאהב אותו DEATH.

אני לא שחקתי בדסטיני אבל תארת את היילו די טוב, זירות קרב מחוברות במסדרונות ללא תסרוט. לפחות זה היה ככה בטרילוגיה המקורית, בריץ׳ ניסו קצת כן להכניס גיוון ותסרוט וב4 לא שחקתי עדין.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי InterAl » 11 ספטמבר 2014, 21:04

נשמע מאוד דומה להיילו: גיימפליי בסיסי טוב, אבל עיצוב שלבים/משימות גרוע. רק שהפעם גם המולטי זוכה לקיתונות ביקורת.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Klayman » 11 ספטמבר 2014, 21:16

בינתיים גם ממה שצפיתי בטוויצ' וגם מרשמים שקראתי - נשמע מצ'עמם.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Kazz » 11 ספטמבר 2014, 22:07

לי לא ברור מה הקטע של משחקים מאות שנים בעתיד אבל עם ארסל נשקים שנראה ומתנהג כאילו שלפו אותו ממשחק מלחמה מודרני מספר 14. מהקצת ששיחקתי ב ODST, היו נשקים שנראו עתידניים\חייזריים וגם התנהגו בצורה שונה ויצירתית מאשר סתם עוד מאשין גאן.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי swym » 12 ספטמבר 2014, 09:42

bling כתב:אבל גם אנשים שאוהבים את דסטיני מגינים עליו עכשיו כמו שאתה עושה עם היילו- "כל התקלות היא שונה, טופוגרפיה שונה, סוגי אויבים ונשקים" וכו', הנה בדיוק קראתי עכשיו ב GAF תגובה (שנשמע ממישהו שגם חובב היילו או לפחות מכיר את הסדרה) שאומרת על דסטיני מה שאתה מתאר פה פחות או יותר עם היילו:

זה כי בניגוד לדודי התגובה הזו מגיעה ממישהו שגם שיחק בדסטיני. דודי בונה את ההתרשמות שלו לא לפי החוויה שלו עם משחק עצמו אלא לפי cherry picking של מגיבים אחרים על המשחק.
יש ניתוח מצויין בקוטאקו של מה שהופך את היילו (וספציפית את אחד השלבים שם) לדוגמא כל כך מופתית של עיצוב משחק:
http://kotaku.com/the-unusual-excellenc ... 1631041139
נכון לעכשיו אני רואה מרשמים שונים שדסטיני מצליח לשמור על חלק מהדברים שעשו את היילו כל כך טוב, אבל על חלק אחר לא כל כך. לי הכי מפריע הדיבור על כך שהמשחק לא מרגיש רציף: כאילו כל משימה של טיול למאדים/ירח/נגה מרגישה מנותקת מעלילה מרכזית כלשהי - קצת כמו משימות צד רפטיטיביות במאס אפקט.
אבל נחייה ונראה. היילו היה אצלי "טעם נרכש" - לקח לי קצת זמן "להבין" אותו ולכן לא אהבתי אותו בסיבוב הראשון כמו שאהבתי אותו בסיבוב השני. אולי גם עכשיו אנשים מגיעים עם ציפיות להיילו (או חס לבאטלפילד/COD) ומקבלים נוסחה קצת שונה שעוד צריך לעכל.

Kazz כתב:לי לא ברור מה הקטע של משחקים מאות שנים בעתיד אבל עם ארסל נשקים שנראה ומתנהג כאילו שלפו אותו ממשחק מלחמה מודרני מספר 14. מהקצת ששיחקתי ב ODST, היו נשקים שנראו עתידניים\חייזריים וגם התנהגו בצורה שונה ויצירתית מאשר סתם עוד מאשין גאן.

CODיפיקציה. לי כואב אפילו יותר לראות גם את באנג'י נגררים למשחק שנמצאים בו רוב הזמן בין כוונות. :cry:

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Destiny - הת׳רד הרשמי למשחק הבא של באנג׳י

הודעהעל ידי Klayman » 12 ספטמבר 2014, 21:34

אאוץ'... 6 מפוליגון.

http://www.polygon.com/2014/9/12/613849 ... ew-no-fate

As just another game, Destiny is a confusing combination of often at-odds elements — it presents itself as ambitious, almost boastful, while seeming strangely safe and reserved. It wants to eat its cake as a shooter, and have the longevity of an MMO — but it lacks the combat sophistication of the former, and the deep well of content native to the latter.

For all the wonder of its presentation, the swelling potential suggested by its (excellent) score and the basic foundational strength of its controls, Destiny often feels like a collection of its influences' biggest problems.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 176 אורחים