Kazz כתב:אני לא מוותר. גם אם הביקורת המקורית 'טובה' עדיין יש מקום לביקורות נוספות בעתיד בין אם כדי לייצג נכונה את המשחק כיום או כפתח לתת לדעות שונות ביטוי, גם אם הם מאוד הזויות, כל עוד הן מנומקות כראוי. בנוסף, זה גם חשוב להציג 'ביקורת' מפי מי שהוא אחד הקהלים העיקריים של המשחק ושאין לדמוגרפיה הזו ייצוג בצוות האתר. כלומר, זה נראה לי במקום ומועיל שאתר יפרסם את דעותיו של שחקן בן 9-11 על מיינקראפט בנוסף על הביקורת של כתב האתר. אותו דבר לגבי ילדה בת 13 עם משחקי סימס.
"הביקורת נועדה למי שמשחק את המשחק פעם ראשונה כי בפעם השניה הוא כבר יודע מה הוא חושב על המשחק"
אפשר לתת לאדם שלא שיחק\לא ביקר את המשחק. אבל אני ממש לא מסכים שאין טעם שמבקר יישחק וייבקר אותו משחק פעמיים. אף פעם לא סיימת משחק ושחזרת אליו לאחר מכן דעתך השתנתה? סרטים,תוכניות, אלבומים? שלא נדבר על סוגי המשחקים שכל מערכות המשחק שלהם וטיבם ניתן לשפוט כמו שצריך רק אחרי מספר playthroughs כמו דיאבלו.
DrKeo כתב:ביקורת למשחקים ישנים יכולה להיות יופי של כתבת צבע אבל אני לא רואה סיבה לאתר לעשות את זה חוץ מאשר גיוון ושעשוע.
Klayman כתב:אבל למה נראה לך שלמבקרי משחקים יש זמן לזה? ואם כבר, אז למה לא לעשות את אותו הדבר בסרטים, ספרים, דיסקים ושאר צורות מדיה אחרות? הביקורת צריכה לצאת עם המשחק.
Klayman כתב:סיינטס רואו 4 מקבל ביקורות די טובות סה''כ! מגניב! . סיינטס רואו 3 היה ממש כיף כמשחק עולם פתוח ונראה שהם רק שיפרו אותו.
bling כתב:איזו הרגשת אנטי-הייפ יש מספלינטר סל.
לא שהציונים רעים אבל המשחק הזה כבר לא מאורע כמו שהיה בעבר,אני לא יודע אם זה בגלל שהמעריצים לא אוהבים את המותג מאז קונביקשין או שזו עייפות של סוף דור,יש לי הרגשה שעל MGS5 לא היו מגיבים ככה גם אם לא היה יוצא לדור הבא...איך נפלו גיבורים.
DrKeo כתב:בשבילי לפחות, מעריץ ספלינטר סל לשעבר, קונביקשן השמיד את הסדרה וקשה לי להתרגש ממנה עכשיו.
Klayman כתב:לא רק אתה הייתה בעדו כאן בפורום .
Klayman כתב:טוב נו... בכל מקרה, קשה לי כרגע להגיד ''מי אמר מה'' בנוגע לקונביקשן, אבל אני זוכר שהיו כאלה שדאגו לנסות ולהסביר שהוא המשחק הכי טוב בסדרה, במיוחד בזכות עיצוב השלבים שלו (שהיה צר ודי לינארי ברובו), וגם ניסו לעקוץ ש''לא שיחקנו ברמת הקושי הנכונה''. אז אם לא אתה, אולי גיא, או מישהו אחר...
הנקודה היא, שכל מי ששיחק משחק ספלינטר סל לפני קונביקשן (נגיד 1 או כאוס ת'יאורי, אבל גם דאבל אייג'נט), יודע ששלבים גדולים יחסית, עם אפשרות לעשות מה שרוצים, שפע של הזדמנויות להתגנב את כל המשחק אם תחפוץ בכך, יחד עם הזדמנויות פה ושם להיות יותר תוקפני, הם הלחם והחמאה של המשחק. קונביקשן הוא לגמרי בקטע של ''הנה אוייב אחד שקל להוריד בשקט, תהרוג אותו (תוך כדי תשאיר את הגופה שלו כאן, כי אי אפשר להעלים גופות) וקח 3 יריות חופשיות כדי להרוג את כל שאר האנשים שעל המסך בלחיצת כפתור''. היה אפשר לשחק ממש אגרסיבי, ולרוב, עיצוב השלבים הצר יחסית, הכריח אותך להגיע למטרה מדרך אחת מסויימת, שכפתה עליך לנצל את הM&E שוב ושוב ושוב.
במספר ביקורות למשחק הנוכחי בסדרה, שיצא לי לקרוא ולשמוע, נפל למבקרים האסימון בנוגע לשלבים של קונביקשן, וכמה העיצוב שלהם היה נחות.
bling כתב:
ומה הבעיות של המשחק החדש?
הוא מקבל ציונים לא רעים אבל אם אכן תיקנו את הבעיות של קונביקשן למה הוא מקבל ציונים זהים?
Klayman כתב:שמעתי שבעיקר העלילה שלו, המשחק (החליפו את הקולות של סאם וגרימסדוטר), ומעט בעיות עם כפתורי הקונטקסט בהקשרים מסויימים. אלו עיקר התלונות שבהן נתקלתי, לצד תשבוחות לעיצוב השלבים, המולטי (למי שזה הקטע שלו), עץ שיפור הדמות ועיצוב הסאונד המצויין. קשה לי להגיד למה הציונים שלו יחסית דומים לשל קונביקשן... אולי גם קצת נמאס מהסדרה הזאת והיא צריכה להעלם לאיזה 3-4 שנים ולחזור בכוחות מחודשים.
Klayman כתב:ואוו הזמן עובר מהר.. .
swiss-the-engine כתב:דווקא רוב הביקורות שראיתי נותנים לו 7-8... רק ממש בודדים נתנו לו ציון נמוך סטייל 4-5.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 188 אורחים