משחקי 2013

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 27 אפריל 2013, 16:15

XCOM נראה לא רע בכלל, כבר הייתי בטוח שהוא בוטל. הסטייל של הסיקסטיז עם חייזרים יכול להיות מעניין מאד. אני רק מקווה שכל המכניקות שמדברים עליהם יעבדו כמו שצריך.
נחכה לראות מה יהיה איתו.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1011
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Fanta » 27 אפריל 2013, 16:55

אני לא חושב שנראה טוב ממנו

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38477
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 28 אפריל 2013, 00:58

swym כתב:האמת היא שמשחק השני והשלישי והרביעי ירדו במכירות בהתמדה, ובניגוד אליהם, קונביקשן דווקא הראה לראשונה בהיסטוריה של המשחק עליה במכירות בהשוואה למשחק הקודם בסדרה - וזה למרות שהוא יצא רק לשתי פלטפורמות בלבד, ועל פני תקופת זמן קצרה יותר.


בספלינטר סל האחרון היה לך חופש התגנבות משמעותי יותר, עם אזורים גדולים יותר, והרבה מאד כלים להשתמש. אני חושב שהבעיה שלך היא קצת אחרת: חופש ההתגנבות הזה מרגיש לך מיותר כי אתה יכול הרבה יותר בקלות פשוט לחסל את כולם באמצעות m&e ולמעשה אפילו באמצעות נשק אוטומטי שהפך במשחק הזה למאד נוח לשימוש - כזה שמייתר אפילו את הm&e במקרים מסוימים. מדובר פה כבר בבעייה של balancing ולא בבעיה של חופש פעולה: קצת כמו הבעיה של ביושוק הראשון בעצם.

אני מניח שזה חלקית באשמתך, כי אתה תמיד יכול לבחור ברמת הקושי הריאליסטית ושם גם הm&e לא תמיד יציל אותך. אבל אני בהחלט מקווה שהמפתחים של splinter cell משחקים בהיטמן החדש ולומדים ממנו משהו או שניים: הם שיכללו שם את שיטת הניגוד לרמה של גאונות, והוסיפו המון בונוסים על כל מיני פעולות יצירתיות. מצאתי את עצמי המון פעמים מאתחל את השלב/צ'קפוינט ברגע שגילו אותי רק בשביל שאני אוכל לסיים אותו בצורה נקיה - כי בניגוד לספלינטר סל אני פתאום מוצא מטרה נוספת בשביל להתחבא ולהסוות את עצמי, וסיבה לא להשתמש בכלל בנשק חם (נראה לי שחצי מהמשחק לא יריתי אפילו יריה בודדת). משחק מומלץ בחום רב לכל מי שרוצה לראות איך עושים משחק התגנבות טוב.

זה ממש לא באשמתי, זה באשמת המפתחים של המשחק, העיצוב של קונביקשן כושל לשחקן התגנבות קלאסית:
1) המשחק רוצה שתשחק אותו בצורה מהירה ואקשנית והמעצבים שלו דוחפים לי את זה בפנים כל הזמן כולל במכניקות עצמן של המשחק כמו הM&E
2) ההתגנבות במשחק הפכה לבדיחה, סצנות כמו להרוג משהו, להרוג עוד משהו, לקפץ בין חלונות וכך לגרום לאוייבים לא הבין בכלל מה הולך שם ואז להציץ מחלון אחר וכך הלאה עשו מכל ההתגנבות בדיחה. אתה כל כך אג'ילי ושקט (ואני מזכיר לך שבכאוס ת'אורי היית צריך לשים לב לרעש כל הזמן והוא אפילו כלל מד רעש) שב90% מהזמן אתה הורג אנשים בהתגנבות בצורה שהיא כלל לא "משחק התגנבות" אלה יותר משחק תופסת מגוחך שהדבר האחרון שיש בה זה צללים ואיטיות, שני הדברים שמיצגים את סדרת ספלינטר סל עד קונביקשן. קונביקשן מזכיר יותר את ההתגנבות של בטמן מאשר של ספלינטר סל.
3) אין מד רעש (כי אין השפעה של רעש ברמה שהיה בכאוס ת'אורי), אין סחיבת גופות, כשאני בצללים המשחק הופך לשחור לבן ופחות אטרקטיבי מה שדוחה את השחקן מלהיות שם, המכניקה העיקרית של המשחק, הM&E, מיועדת לחיסול אוייבים מידית בלי התגנבות אלה בצורה אשנית, המערכת COVER והירי שופרו כך שהמשחק יתפקד כמו גירס ולא כמו ספלינטר סל, המערכת תנועה של הדמות שופרה כך שהוא יתנהג בתנועה יותר כמו AC ופחות כמו ספלינטר סל (לא מפתיע, המשחק התחיל את דרכו כAC בעולם מודרני) ויש אפילו משימה (עירק) שמחייבת אותך לשחק את המשחק כמו איזה גירס CLONE למען השם. המעצבים של המשחק הזה צורחים עליך לשחק אותו כמו שוטר רגיל עם טיפה התגנבות אם הולך, אנצ'רטד סטייל.

אי אפשר לשחק את קונביקשן בסגנון של סדרת ספלינטר סל, אפילו אם ממש היית רוצה החוסר בסחיבת גופות, פעולה שעשית אחרי כל חיסול במשחקים הקודמים בשביל להשאר נחבא, מונעת ממך לשחק אותו כמו משחק התגנבות אמיתי. בספלינטר סל קונביקשן המפתחים יוצאים מהנחה שאפילו אם תגמור את כל המשחק בהתגנבות גמורה, האוייבים שלך יגלו או אותך או את הגופות של החברים שלהם בכל משימה וככה לא משחקים בספלינטר סל. כששחקתי בכאוס ת'אורי גילוי של גופה או שמשהו ראה אותי היה כישלון של המשימה מבחינתי, קונביקשן אפילו לא מאפשר את זה.

סוויס, אולי במצב הכי קשה של המשחק הM&E מתמלא רק בפס אחד כל פעם, ברמת הקושי שאני, שחר וקליימן שחקנו הכל מתמלא מכל חיסול (אני לפחות שחקתי ברמה הרגילה, כמו שאני משחק ברוב המשחקים). לא הבנתי מה הקשר בין רמת הקושי להתגנבות, אין אחד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 28 אפריל 2013, 03:32

האמת שלא מזמן(3 ימים) התחלתי עוד פעם את ספלינטר סל האחרון, על הרמה הכי קשה.לוויכוח שלכם, גם ברמה הזאת כל הריגה בCQC ממלאת את כל הפסים.
וזה באמת לא משחק התגנבות אמיתי, משחק טוב(חוץ מהשלב הפשוט זוועתי בעיראק) אבל לא התגנבות שלם בכלל. סווים צודק בקשר להיטמן אגב, משחק התגנבות מטורף שמצריך הרבה טקטיקה וסבלנות במיוחד אם רוצים לקבל על המשימות מאסטר אססין. גם אני כל הזמן הייתי מתחיל את המשחק מההתחלה עד שהלך לי מושלם. חוץ מזה שהוא חזר על עצמו בצורה מפחידה לקראת הסוף, מדובר במשחק התגנבות כמעט מושלם ולא מובנים לי הציונים הפושרים שהוא קיבל.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5400
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 28 אפריל 2013, 10:10

ממש מוזר, נכנסתי לראות את זה בכמה סרטוני יוטיוב והבחור שם באמת קיבל את כל הפסים של M&E על כל הריגה "שקטה". אני ממש ממש בטוח שהייתי מקבל אחד כל פעם כי בקושי השתמשתי בזה. יכול להיות שאני סתם טועה ושיחקתי בצורה כזאת בגלל איזה META ACHIEVEMENT שניסיתי להשלים.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי רונן » 28 אפריל 2013, 22:14

עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

phinexwrath71
Trainee
הודעות: 150
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:11

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי phinexwrath71 » 28 אפריל 2013, 23:36

בטמן לוקח את ההתגנבות כמה רמות למעלה ממשחקים אחרים ששיחקתי,רק שבניגוד למשחקי יריות ההריגות הרבה יותר מהנות כשהמשחק לא מתבסס על המכיניקה שיש בהמון משחקים אחרים ובכלל יריות בהתגנבות,גם ויש המון וריאציות להרוג את האוייב,ההתקפת glide,כול הגאג'טים וכו',אני חושב שהקרב נגד freezeman דיי ממחיש למה שאני מדבר עליו
התאכזבתי רק שמכניקת melee הרגישה לוקה בחסר למדיי,אבל זה נפרד,קצת מזכיר לי את ac בפשטות של הקרבות במשחק

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38477
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אפריל 2013, 00:32

phinexwrath71 כתב:בטמן לוקח את ההתגנבות כמה רמות למעלה ממשחקים אחרים ששיחקתי,רק שבניגוד למשחקי יריות ההריגות הרבה יותר מהנות כשהמשחק לא מתבסס על המכיניקה שיש בהמון משחקים אחרים ובכלל יריות בהתגנבות,גם ויש המון וריאציות להרוג את האוייב,ההתקפת glide,כול הגאג'טים וכו',אני חושב שהקרב נגד freezeman דיי ממחיש למה שאני מדבר עליו
התאכזבתי רק שמכניקת melee הרגישה לוקה בחסר למדיי,אבל זה נפרד,קצת מזכיר לי את ac בפשטות של הקרבות במשחק

ההתגנבות בבטמן מאוד פשוטה ושטחית. שלא תבין אותי לא נכון, היא מאוד כיפית, אבל משחק שלם היא לא הייתה מחזיקה.
We're just normal men. We're just innocent men

phinexwrath71
Trainee
הודעות: 150
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:11

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי phinexwrath71 » 29 אפריל 2013, 01:03

DrKeo כתב:ההתגנבות בבטמן מאוד פשוטה ושטחית. שלא תבין אותי לא נכון, היא מאוד כיפית, אבל משחק שלם היא לא הייתה מחזיקה.

כול הקטעים של החדריים במשחק,הם התגנבות כמעט וזה עיקר הגיימפלי,לפחות אצלי כי שיחקתי על Hard כך שלא שיחקתי רמבו(סתם,לבטמן יש משהו נגד נשקים,כי הוא הרי הכול יכול :lol: )
אגב,התגנבות זה גם להשתמש באקדח קרח ולהרוג את האוייב מהר לפני שאחרים ישימו לב,כך שגם אם לא כול המכניקות זה התגנבות גרידה,עדיין צריך להתגנב ולהשתמש כול הזמן ב grappling hook ולחזור למסתור שזה מפני עצמו התגנבות

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38477
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 29 אפריל 2013, 01:10

phinexwrath71 כתב:כול הקטעים של החדריים במשחק,הם התגנבות כמעט וזה עיקר הגיימפלי,לפחות אצלי כי שיחקתי על Hard כך שלא שיחקתי רמבו(סתם,לבטמן יש משהו נגד נשקים,כי הוא הרי הכול יכול :lol: )
אגב,התגנבות זה גם להשתמש באקדח קרח ולהרוג את האוייב מהר לפני שאחרים ישימו לב,כך שגם אם לא כול המכניקות זה התגנבות גרידה,עדיין צריך להתגנב ולהשתמש כול הזמן ב grappling hook ולחזור למסתור שזה מפני עצמו התגנבות

כן, ברור, יש במשחק התגנבות אבל היא מאוד אגרסיבית ופשוטה. בגלל שאתה כל כך אג'ילי אין באמת תוצאות לגילוי לרוב ולא שומעים אותך רץ או מרחף כך שאתה יכול להשתגע על כל המסך ולא יראו או ישמעו אותך. אין לי בעיה עם זה, בטמן משחק אדיר, פשוט אך ורק משחק התגנבות שמבוסס אך ורק על ההתגנבות של בטמן לא יחזיק מים לבד. השילוב עם המערכת מילי הנהדרת (ששוב, גם היא די שטוחה אבל כמו ההתגנבות נותנת לך מספיק כיף כשהיא במידה), הטרוורסיה המהנה והשדרוג חפצים / פתיחת אזורים חדשים בסגנון מטרויד/קאסלווניה עושים את בטמן משחק אדיר. אני פשוט לא חושב שבמשחק הזה אף אחת מהמכניקות תצליח לעמוד בפני עצמה ועדין להשאר משחק AAA, רק השילוב שלהן יחד מנצח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4153
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Death_119 » 29 אפריל 2013, 07:35

phinexwrath71 כתב:בטמן לוקח את ההתגנבות כמה רמות למעלה ממשחקים אחרים ששיחקתי,רק שבניגוד למשחקי יריות ההריגות הרבה יותר מהנות כשהמשחק לא מתבסס על המכיניקה שיש בהמון משחקים אחרים ובכלל יריות בהתגנבות,גם ויש המון וריאציות להרוג את האוייב,ההתקפת glide,כול הגאג'טים וכו',אני חושב שהקרב נגד freezeman דיי ממחיש למה שאני מדבר עליו
התאכזבתי רק שמכניקת melee הרגישה לוקה בחסר למדיי,אבל זה נפרד,קצת מזכיר לי את ac בפשטות של הקרבות במשחק

בDeus ex, metal gear solid, splinter cell ובטח בטופ של הז'אנר שנקרא dishonored זה נעשה הרבה, אבל הרבה יותר טוב. כמו שנאמר - באטמן לוקה מאוד בצד הגיימפליי, יש לו אוסף של מיני גיימס טיפשיים שמתאחדים ביחד לכדי מכאניקות המשחק שלו. הדבר היחיד לטעמי שבאמת מחזיק עוד את המשחק (בטח במקרה של אקראם סיטי שהוא הרבה פחות הדוק ומעניין מאסיילום) הוא הFetch quest אחר החידות של הרידלר לצד עולם שפשוט עוצב בצורה מרהיבה שמאוד כיף לחקור. דווקא הגיימפליי הוא הצד החלש בצורה הכי משמעותית של המשחק ובטח ההתגנבות המטופשת שרק התדרדרה בארקאם סיטי.
תמונה

Blue&Black
Trainee
הודעות: 247
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:03

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Blue&Black » 29 אפריל 2013, 14:21

phinexwrath71 כתב:כול הקטעים של החדריים במשחק,הם התגנבות כמעט וזה עיקר הגיימפלי,לפחות אצלי כי שיחקתי על Hard כך שלא שיחקתי רמבו(סתם,לבטמן יש משהו נגד נשקים,כי הוא הרי הכול יכול :lol: )
אגב,התגנבות זה גם להשתמש באקדח קרח ולעלף את האוייב מהר לפני שאחרים ישימו לב,כך שגם אם לא כול המכניקות זה התגנבות גרידה,עדיין צריך להתגנב ולהשתמש כול הזמן ב grappling hook ולחזור למסתור שזה מפני עצמו התגנבות

מצטער הייתי חייב(:
תמונה

phinexwrath71
Trainee
הודעות: 150
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:11

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי phinexwrath71 » 29 אפריל 2013, 14:42

Death_119 כתב:בDeus ex, metal gear solid, splinter cell ובטח בטופ של הז'אנר שנקרא dishonored זה נעשה הרבה, אבל הרבה יותר טוב. כמו שנאמר - באטמן לוקה מאוד בצד הגיימפליי, יש לו אוסף של מיני גיימס טיפשיים שמתאחדים ביחד לכדי מכאניקות המשחק שלו. הדבר היחיד לטעמי שבאמת מחזיק עוד את המשחק (בטח במקרה של אקראם סיטי שהוא הרבה פחות הדוק ומעניין מאסיילום) הוא הFetch quest אחר החידות של הרידלר לצד עולם שפשוט עוצב בצורה מרהיבה שמאוד כיף לחקור. דווקא הגיימפליי הוא הצד החלש בצורה הכי משמעותית של המשחק ובטח ההתגנבות המטופשת שרק התדרדרה בארקאם סיטי.

לא שיחקתי באף מהמשחקים הללו,חוץ מdishonored,אז אני לא ממש יכול להשוות,רק שdeus ex מחכה לי,אחרי שאני יסיים את וויצ'ר 2
אני רק אמרתי שההתגנבות טובה המשחק,לא התייחסתי למה שייצר את המשחק הזה איכותי,אני חושב שיש הרבה סיבות שהמשחק הזה איכותי ולא רק בגלל הגיימפלי שהפך אותו משחק איכותיי,אלה דמויות מיוחדות במשחק riddler,joker וכו',חקירת עולם,המשימות צד הטובות,וכול זה בטוח העולם של בטמן שהוא מרשים מאוד
אני חושב שבלי ההתגנבות המשחק היה הרבה יותר שטחי בגיימפלי,אם המשחק היה קורץ לסיגנון h&s הוא היה מגיע לברכיים לשל משחקים אחריים בסיגנון dmc,bayoneta וכדומה
לגבי דיסהונורד הוא באמת היה טוב יותר מבחינת התגנבות מבטמן

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי רונן » 29 אפריל 2013, 18:55

כן, Arkham מציג התגנבות די איכותית וכיפית, אבל אם זוכר נכון, Dishonored עולה עליו.

דודי, אני לא מסכים לגבי נחיתות Arkham City לעומת Asylum. הדבר היחיד שאכזב אותי ב-City הוא אורכו. הרגשתי שהוא ממש קצר. וגם היו חסרים לי שלבי ההזייה כמו אלה של הדחליל ב-Asylum.

עדיין, הוא עוצב בצורה יותר חכמה, ויש בו כמה רעיונות ממש יפים ויצירתיים, כמו השימוש שאתה עושה ביכולות שרכשת כדי להתקדם בעולם, וכמה מהבוסים, ביניהם איש הקרח (זה שמו?), עוצבו בצורה די יצירתית ומגניבה. די אפי.

וקצת חדשות:

קפקום הודיעה שבשבוע הבא תהיה הכרזה לגבי אוקאמי. משערים שמדובר בכך שהמשחק יגיע לקונסולה חדשה, או שמפותח משחק המשך.

חשבתי שחבר שלי יתלהב מהידיעה, כי אוקאמי הוא אחד האהובים עליו אי פעם, אך הוא גם מאוכזב מאוד מקפקום, במיוחד לאחר ששחררה את MvC3 הדל יחסית במהדורה חדשה, זמן קצר לאחר ששחררה את המקורי, שהוא קנה. הם פשוט מוצצי כסף ונוכלים בעיניו.

זה מה שענה:

"עם קפקום אני לא מצפה לשום דבר. בטח ההכרזה היא שהמשחק יעבור פורט ל-Wii U, והם ימכרו צבעי דיו חדשים בתור DLC."
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Kazz » 29 אפריל 2013, 19:35

טריילר חדש לוואטץ' דוגס. יוצא בנובמר.


סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי swym » 06 מאי 2013, 18:12

DrKeo כתב:זה ממש לא באשמתי, זה באשמת המפתחים של המשחק, העיצוב של קונביקשן כושל לשחקן התגנבות קלאסית:
1) המשחק רוצה שתשחק אותו בצורה מהירה ואקשנית והמעצבים שלו דוחפים לי את זה בפנים כל הזמן כולל במכניקות עצמן של המשחק כמו הM&E
2) ההתגנבות במשחק הפכה לבדיחה, סצנות כמו להרוג משהו, להרוג עוד משהו, לקפץ בין חלונות וכך לגרום לאוייבים לא הבין בכלל מה הולך שם ואז להציץ מחלון אחר וכך הלאה עשו מכל ההתגנבות בדיחה. אתה כל כך אג'ילי ושקט (ואני מזכיר לך שבכאוס ת'אורי היית צריך לשים לב לרעש כל הזמן והוא אפילו כלל מד רעש) שב90% מהזמן אתה הורג אנשים בהתגנבות בצורה שהיא כלל לא "משחק התגנבות" אלה יותר משחק תופסת מגוחך שהדבר האחרון שיש בה זה צללים ואיטיות, שני הדברים שמיצגים את סדרת ספלינטר סל עד קונביקשן. קונביקשן מזכיר יותר את ההתגנבות של בטמן מאשר של ספלינטר סל.
3) אין מד רעש (כי אין השפעה של רעש ברמה שהיה בכאוס ת'אורי), אין סחיבת גופות, כשאני בצללים המשחק הופך לשחור לבן ופחות אטרקטיבי מה שדוחה את השחקן מלהיות שם, המכניקה העיקרית של המשחק, הM&E, מיועדת לחיסול אוייבים מידית בלי התגנבות אלה בצורה אשנית, המערכת COVER והירי שופרו כך שהמשחק יתפקד כמו גירס ולא כמו ספלינטר סל, המערכת תנועה של הדמות שופרה כך שהוא יתנהג בתנועה יותר כמו AC ופחות כמו ספלינטר סל (לא מפתיע, המשחק התחיל את דרכו כAC בעולם מודרני) ויש אפילו משימה (עירק) שמחייבת אותך לשחק את המשחק כמו איזה גירס CLONE למען השם. המעצבים של המשחק הזה צורחים עליך לשחק אותו כמו שוטר רגיל עם טיפה התגנבות אם הולך, אנצ'רטד סטייל.

אי אפשר לשחק את קונביקשן בסגנון של סדרת ספלינטר סל, אפילו אם ממש היית רוצה החוסר בסחיבת גופות, פעולה שעשית אחרי כל חיסול במשחקים הקודמים בשביל להשאר נחבא, מונעת ממך לשחק אותו כמו משחק התגנבות אמיתי. בספלינטר סל קונביקשן המפתחים יוצאים מהנחה שאפילו אם תגמור את כל המשחק בהתגנבות גמורה, האוייבים שלך יגלו או אותך או את הגופות של החברים שלהם בכל משימה וככה לא משחקים בספלינטר סל. כששחקתי בכאוס ת'אורי גילוי של גופה או שמשהו ראה אותי היה כישלון של המשימה מבחינתי, קונביקשן אפילו לא מאפשר את זה.

סוויס, אולי במצב הכי קשה של המשחק הM&E מתמלא רק בפס אחד כל פעם, ברמת הקושי שאני, שחר וקליימן שחקנו הכל מתמלא מכל חיסול (אני לפחות שחקתי ברמה הרגילה, כמו שאני משחק ברוב המשחקים). לא הבנתי מה הקשר בין רמת הקושי להתגנבות, אין אחד.

1) אני עדיין חושב שזה חלקית באשמתך, כי ברמת הקושי הריאליסטית אתה ממש לא יכול לשחק אותו בצורה מהירה ואקשנית (ואם כן אז סחתיין. אני לא הצלחתי). זו פוקנציה של רמת קושי.
2) אני גם לא רואה קשר בין ההתגנבות בספלינטר סל לבאטמן: בבאטמן ההתגנבות היתה די בדיחה, כי כל הזמן יכולת למשוך את עצמך לצללים ולהיעלם בלחיצת כפתור.
3) אני מוצא את מד הצבע להרבה יותר אטרקטיבי ממד הרעש: מד הרעש היה מדד HUD טרחני שמצריך ממך כל הזמן לשים לב אליו ולעבור להליכה איטית כל פעם שאתה הולך ליד שרשראות מתכת שבמקרה תלויות באוויר. אני מת על מד הצבע עוד מsaboteur שמימש אותו אחרת, ולא רק שזה מוסיף המון לאסטתיקה של המשחק לדעתי אלא זה גם ממשק משתמש חכם בהרבה כי השחקן מקבל פידבק מאד ברור מהמשחק על המצב שלו. אני לא יודע מה איתך, אבל אני נצמדתי לצללים איפה שרק יכולתי.

אז כן, חוסר האפשרות לסחוב גופות ולהחביא אותן אכן היה מעצבן - כיסינו את זה כבר (וזה טופל במשחק החדש). וכמובן שגם המשימה בעירק היתה המשימה הכי נוראית במשחק - אבל זו בדיוק המשימה שממחישה שבעוד כתואם גירס מדובר במשחק נוראי, שאר המשחק טוב בהרבה כי דווקא כן אפשר לשחק אותו כמו משחק התגנבות. יש גם את שלב הפריצה לגראז' שנותן את הקונטרה מהצד השני ומחייב אותך לשקט מוחלט.

ועדיין, היטמן בהחלט טוב יותר :)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6585
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Klayman » 06 מאי 2013, 20:04

שלב הפריצה לחניון הוא בדיוק ההמחשה לכך שקונביקשן לא עובד טוב כמשחק התגנבות. הוא שלב מעצבן, שלא בנוי בכלל טוב להתגנבות, ובונה על זה שתמצא רק את הVent הנכון ותעבור דרכו בין הקומות ברוב הדרך. קונביקשן הוא משחק אקשן מעט טקטי יותר, כי הוא מעוצב להיות כזה. אין חשיבות לרמת הקושי, כי יתכבד בבקשה כבודו וישחק בכאוס ת'יאורי (ואפילו בDA), ברמה הכי קלה, כמו שרובנו שיחקנו את קונביקשן על נורמל. מוכן להתערב לא תצליח ממש.

והיטמן פשוט עומד ברמה משל עצמו. אני לא חושב ששיחקתי משחק התגנבות טוב כ''כ מאז..... אולי אף פעם.. גם גרפית, על המחשב, הוא מדהים!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38477
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 06 מאי 2013, 21:26

swym כתב:1) אני עדיין חושב שזה חלקית באשמתך, כי ברמת הקושי הריאליסטית אתה ממש לא יכול לשחק אותו בצורה מהירה ואקשנית (ואם כן אז סחתיין. אני לא הצלחתי). זו פוקנציה של רמת קושי.
2) אני גם לא רואה קשר בין ההתגנבות בספלינטר סל לבאטמן: בבאטמן ההתגנבות היתה די בדיחה, כי כל הזמן יכולת למשוך את עצמך לצללים ולהיעלם בלחיצת כפתור.
3) אני מוצא את מד הצבע להרבה יותר אטרקטיבי ממד הרעש: מד הרעש היה מדד HUD טרחני שמצריך ממך כל הזמן לשים לב אליו ולעבור להליכה איטית כל פעם שאתה הולך ליד שרשראות מתכת שבמקרה תלויות באוויר. אני מת על מד הצבע עוד מsaboteur שמימש אותו אחרת, ולא רק שזה מוסיף המון לאסטתיקה של המשחק לדעתי אלא זה גם ממשק משתמש חכם בהרבה כי השחקן מקבל פידבק מאד ברור מהמשחק על המצב שלו. אני לא יודע מה איתך, אבל אני נצמדתי לצללים איפה שרק יכולתי.

אז כן, חוסר האפשרות לסחוב גופות ולהחביא אותן אכן היה מעצבן - כיסינו את זה כבר (וזה טופל במשחק החדש). וכמובן שגם המשימה בעירק היתה המשימה הכי נוראית במשחק - אבל זו בדיוק המשימה שממחישה שבעוד כתואם גירס מדובר במשחק נוראי, שאר המשחק טוב בהרבה כי דווקא כן אפשר לשחק אותו כמו משחק התגנבות. יש גם את שלב הפריצה לגראז' שנותן את הקונטרה מהצד השני ומחייב אותך לשקט מוחלט.

ועדיין, היטמן בהחלט טוב יותר :)

1) זה לא אשמתי כי שום דבר בהתגנבות לא משתנה בין רמות הקושי, רק בלחימה. אני עדין יכול להכנס לחדר ולנקות 5 אנשים בחיסול אחד, אני עדין יכול לרוץ ל"צללים" ולהעלם בקלות.
2) זה בול אותו דבר רק שבבטמן זה יותר קל כי אתה אג'ילי יותר (בעיקר בגלל הHOOK SHOT), מצד שני ספלינטר סל נותן לך את הפיצ'ר "המיקום האחרון" שמאוד מקל על הבריחה. שניהם משחקי התגנבות שמתבססים על תנועה מהירה, תקיפה אלימה מקרוב ורחוק ובריחה לצללים פשוט כל אחד לקח כיוון קצת שונה
3) מד הצבע מזעזע, המשחק הופך לחסר כל משיכה ויזואלית ברגע שאתה בשחור לבן. זה כמו להיות תקוע בדיטקטיב מוד בבטמן. אם התגנבות אומרת לאבד את כל היופי הגרפי של המשחק אז המשחק דוחה אותך מהצללים.

ואני שמח מאוד שהחדש מחזיר סחיבת גופות, זה נהדר. פשוט עכשיו אני מדבר ספציפית על קונביקשן, לא החדש מאחר ועליו אני לא יודע מספיק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 07 מאי 2013, 18:22

בת'סדה מודיעה על וולפנשטיין חדש ושמה לנו קצת הנדריקס בטריילר-
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

Blue&Black
Trainee
הודעות: 247
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:03

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Blue&Black » 07 מאי 2013, 21:06

מה אתם אומרים שווה לקנות את Injustice go among us? עולה 200 שקל באנג׳ויסטיק
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Golan » 07 מאי 2013, 21:09

Blue&Black כתב:מה אתם אומרים שווה לקנות את Injustice go among us? עולה 200 שקל באנג׳ויסטיק


הבנתי שהמשחק ממש טוב לחובבי הז'אנר (אני לא סובל מכות, אז לא מעניין אותי). לדעתי 200 ש"ח זה אחלה מחיר, אז כדאי לך ללכת על זה. :)

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1011
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Fanta » 07 מאי 2013, 22:02

Blue&Black כתב:מה אתם אומרים שווה לקנות את Injustice go among us? עולה 200 שקל באנג׳ויסטיק

משחק מעולה, אני מחכה לקנות אותו, יכול להיות שאפילו בקרוב מאוד
דרך אגב בMGO הוא עולה 189

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי bling » 08 מאי 2013, 19:58

GT6 הולך להיות מוכרז בשבוע הבא באירוע לציון 15 שנה לסדרה
תמונה
כל הסימנים נוטים לכך שמדובר במשחק פס3,גם ההכרזה שבאה באירוע נפרד באנגליה טרום E3 מאששת את השמועה,שהרי משחק בסדר גודל שכזה שיוצא לפס4 היה מקבל פוקוס מרכזי ב E3 באירוע שיוקדש כולו לפס4.
אבל זה שמדובר בהכרזה נפרדת כחלק מאירוע 15 שנה לסדרה נותן תחושה שסוני מעוניינת לשחרר את כל ההכרזות של הפס3 טרום E3.

בלי קשר אני בטוח כמעט במאה אחוז שהפס4 תקבל פורט מאוחר של המשחק עם שיפורים גראפיים קלים.

phinexwrath71
Trainee
הודעות: 150
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:11

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי phinexwrath71 » 09 מאי 2013, 16:59

הצגת הדימו של saints row 4,הרבה אקשן ובלגן על המסך כרגיל,אני אישית לא מתלהב מהמשחק,אולי זה בגלל שהוא לא לוקח את עצמו ברצינות
[YouTube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lz8EDvU7pJc#![/YouTube]

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38477
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 09 מאי 2013, 17:51

לא ידעתי איפה לפרסם את זה אז נפרסם פה. יש סיפור פשוט מרתק עם פטריס דסילה, יוצר הנסיך הפרסי (לא המקורי, של Sands of time) ושל סדרת AC. הבן אדם היה אל יווני בUBI, הוא יצר שתיים מהסדרות הכי גדולות של החברה. לפני שלוש שנים הוא החליט שהוא עוזב ועבר לTHQ מונטראול ששם הוא עבד על משחק שלא נחשף עדין. לפני כמה חודשים THQ התפוררו ובצורה אירונית, UBI קנו את THQ מונטראול ובכך פטריס הפך שוב פעם לעובד UBI מונטראול. השבוע פטריס עזב שוב, UBI אומרים שהיה קצת "דם רע" בינם לבין פטריס בשיחות ישור קו על טיב הפרוייקט. מה שבאמת מעניין הוא שפטריס טוען שהוא בכלל לא עזב אלה פוטר מUBI השבוע. הוא טוען שהגישו לו לשולחן מכתב פיטורן ומיד באו שני שומרים ללוות אותו מחוץ לבניין כשהוא אפילו לא הספיק להגיד שלום לחברי הצוות.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 30 אורחים

cron