swiss-the-engine כתב:אבל מהויכוח פה אתה רואה בבירור שאני אישית שיחקתי במשחק. ולא רק ששיחקתי סיימתי, ולא רק שסיימתי סיימתי על הרמה הכי קשה. אז M&E נע בין 2-4 תלוי בנשק ומקבלים MARK אחד על כל הריגה במצב STEALTH.
ועזוב, אני לא מבין למה זה מעניין, אם אתה מעוניין אז גם יש אציבמנטים שמחזקים שיטת משחק ללא הריגות בכלל (ועוד כמה דרכים יצירתיות) וגם בתוך המשחק עצמו יש פסודו אציבמנטים שדוחפים אותך לשחק בצורה שונה לחלוטין ממה שנדב מתאר ובניגוד לנדב אני אשכרה סיימתי ושיחקתי בצורה מאוד מקשה בשביל להשלים כמה אצ'יבמנטים כאלה.
אז אנסת את המשחק. גילוי נאות: ספלינטר סל היא מהסדרות האהובות עלי ביותר, אבל בקונביקשן היה הרבה יותר קשה להיות חשאי. גם אני סיימתי אותו, לא זוכר על איזו רמה, אבל בטח לא על הכי קשה, אבל גם לא על הקלה. או נורמל או אחד מעל. אני מת על התגנבות ואני מת על חשאיות! אני משחק בדיסהונורד והיטמן ומבזבז המון המון זמן כדי שלא יראו אותי, ואחסל את המטרה בצורה הכי נקיה/יצירתית שיש ושלא תמשוך אלי תשומת לב (Hell, עוד לא סיימתי את היטמן, והתחלתי אותו כשהוא יצא).
אבל כמה שלא ניסיתי את זה בקונביקשן, זה פשוט הרגיש לא טבעי וכל הזמן הרגשתי שהמפתחים מובילים אותי באף בדרך שהם רצו (כלומר שמים איש אחד בצד שאפשר להוריד בשקט ואז מכניסים אותך למקום שבו פשוט תעשה M&E, שברמה ששיחקתי היית מקבל יותר מאחד להורדה שקטה ושלום על ישראל). הזירות בקונביקשן היו מוגבלות מאוד, ולא אפשרו יותר מדי יצירתיות. לעומת זאת, הסרטונים האחרונים של BlackList, מראים בפירוש, שהמפתחים לקחו את זה לתשומת ליבם ונראה כי הזירות הרבה יותר פתוחות. ראיתי כל סרטון שיצא עד עכשיו, כולל אלה שהראו משחק של שלב מסויים בשלושת סגנונות המשחק שהם הגדירו: פנתר, רוח רפאים ותקיפה, ואכן ראו שזה עובד.
אגב, אני מסכים עם גיא בכל מילה בנושא היטמן האחרון. הוא משחק התגנבות מדהים, ששווה לכל מי שאוהב את הסגנון לנסות!