משחקי 2013

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38534
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אפריל 2013, 19:55

Nucleus_Dawn כתב:
לא. מוסיפים מערכת תנועה לדמות, כדי לאפשר ליצור סביבות יותר מורכבות ויותר מגוונות ותאפשר לשחקנים הרבה יותר חופש טקטי.
משהו פשוט יותר, הוא לא בהכרח פחות טוב, עומק, או מאתגר פחות.
החוכמה היא ליצור אתגר ועומק במשחקיות פשוטה, לא במשחקיות מורכבת. לדאוג ל10,000 פקודות שונות שהשחקן צריך לזכור בע"פ, זה קל. ליצור 10 פקודות שהשחקן צריך לזכור ולדאוג שבהתאם למצב, הוא ידע לצפות ל10,000 תגובות שונות מהמשחק, זה עיצוב משחק מוצלח הרבה יותר.

רק חבל שזה לא מה שהם עושים, למה בקאוס ת'אורי היה לי יותר חופש כמשחק התגנבות מאשר במשחק הקודם (ואני גם בטוח שמזה שנראה שהולך אפילו לכיוון אקשני יותר)?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אפריל 2013, 22:47

DrKeo כתב:רק חבל שזה לא מה שהם עושים, למה בקאוס ת'אורי היה לי יותר חופש כמשחק התגנבות מאשר במשחק הקודם (ואני גם בטוח שמזה שנראה שהולך אפילו לכיוון אקשני יותר)?


לא יודע מה היה בכאוס ת'יאורי, אבל לפי סרטוני המשחקיות, ברור מאוד שיש המון חופש והמון גמישות במשחק החדש.
לא זכור לי מקרה שבו יכלת לטפס מחוץ לחלון, לעשות את דרכך על המרזב מחוץ לבניין בן כמה הקומות שהיה השלב, לעלות קומה ולהכנס דרך החלון, כדי להתגנב מאחורי האויבים שהיו עם הגב אליך, בגלל שהם חשבו שאתה בקומה למטה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38534
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אפריל 2013, 01:15

Nucleus_Dawn כתב:
לא יודע מה היה בכאוס ת'יאורי, אבל לפי סרטוני המשחקיות, ברור מאוד שיש המון חופש והמון גמישות במשחק החדש.
לא זכור לי מקרה שבו יכלת לטפס מחוץ לחלון, לעשות את דרכך על המרזב מחוץ לבניין בן כמה הקומות שהיה השלב, לעלות קומה ולהכנס דרך החלון, כדי להתגנב מאחורי האויבים שהיו עם הגב אליך, בגלל שהם חשבו שאתה בקומה למטה.

מה אני אגיד לך, דברים כאלה אני צריך לראות פועלים בעצמי כי לרוב החרא הזה מתוסרט. בכאוס לא היה לך בניינים שלמים לשחק בהם, כן היה לך כלים להסתובב בצללים ולהתגנב מאחורי אוייבים מה שהפך בקונביקשן ל"תהרוג את כל מה שאתה רואה".
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אפריל 2013, 01:23

DrKeo כתב:מה אני אגיד לך, דברים כאלה אני צריך לראות פועלים בעצמי כי לרוב החרא הזה מתוסרט. בכאוס לא היה לך בניינים שלמים לשחק בהם, כן היה לך כלים להסתובב בצללים ולהתגנב מאחורי אוייבים מה שהפך בקונביקשן ל"תהרוג את כל מה שאתה רואה".


יותר אגרסיביות, לא עושה את המשחק למשחק התגנבות פחות טוב.
גם דאוס אקס החדש, שהוא משחק התגנבות נהדר, נתן לך אפשרות לנקות כל חדר, או לעבור את החדרים בלי לנקות אותם.
מעבר לזה, הסרטונים מראים בבירור שיש לך המון כלים להתסובב בצללים ולהתגנב מאחורי אויבים בספלינטר סל החדש. מערכות התנועה החדשות רק משפרות את היכולות הללו.
נראה שהפישוט שהם השיגו בתנועת השחקן, יוצר עוד המון גיוון וגמישות בדרכי הגישה השונות ונראה שהם הצליחו ליצור מערכת שבאמת מאפשרת לשחקנים להיות יצירתיים יותר מלירות במנורה מעל הראש של האויב שלא שם לב בכלל שנורה נורתה ונפלו עליו רסיסי זכוכיות ואז ללכת בצל, בלי שהוא שם לב שאתה שם.

לאחרונה רק יצא Mark of the Ninja, שרבים היללו אותו בזכות משחקיות ההתגנבות הנהדרת שלו. מדובר במשחק שמאפשר לשחקן לנקות לחלוטין כל שלב. למה שמישהו יחשוב שזה הופך אותו למשחק התגנבות פחות טוב?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38534
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אפריל 2013, 03:10

Nucleus_Dawn כתב:
יותר אגרסיביות, לא עושה את המשחק למשחק התגנבות פחות טוב.
גם דאוס אקס החדש, שהוא משחק התגנבות נהדר, נתן לך אפשרות לנקות כל חדר, או לעבור את החדרים בלי לנקות אותם.
מעבר לזה, הסרטונים מראים בבירור שיש לך המון כלים להתסובב בצללים ולהתגנב מאחורי אויבים בספלינטר סל החדש. מערכות התנועה החדשות רק משפרות את היכולות הללו.
נראה שהפישוט שהם השיגו בתנועת השחקן, יוצר עוד המון גיוון וגמישות בדרכי הגישה השונות ונראה שהם הצליחו ליצור מערכת שבאמת מאפשרת לשחקנים להיות יצירתיים יותר מלירות במנורה מעל הראש של האויב שלא שם לב בכלל שנורה נורתה ונפלו עליו רסיסי זכוכיות ואז ללכת בצל, בלי שהוא שם לב שאתה שם.

לאחרונה רק יצא Mark of the Ninja, שרבים היללו אותו בזכות משחקיות ההתגנבות הנהדרת שלו. מדובר במשחק שמאפשר לשחקן לנקות לחלוטין כל שלב. למה שמישהו יחשוב שזה הופך אותו למשחק התגנבות פחות טוב?

בכל משחק התגנבות ניקיתי את כל השלב, הבעיה בספלינטר סל החדשים היא שהתגנבות שם היא משנית מדי. להיות בצל זה מבאס (הכל הופך לשחור לבן שמכער את המשחק), הm&e גורם לך להוריד אוייב אחרי אוייב תוך שניות במקום שיהיה לך אתגר התגנבות ובכלליות קל מדי להוריד שם אוייבים (בדגש על זה שאפשר לשחק אותו במלואו סטייל גירס, ירי ממחסות). טרוורסיה מהירה מדי וקלה מדי רק מוסיפה חטא על פשע. ספלינטר סל החדשים הם משחקי אקשן מעניינים ודי מהנים, ספלינטר סל הם לא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אפריל 2013, 11:57

DrKeo כתב:בכל משחק התגנבות ניקיתי את כל השלב, הבעיה בספלינטר סל החדשים היא שהתגנבות שם היא משנית מדי. להיות בצל זה מבאס (הכל הופך לשחור לבן שמכער את המשחק), הm&e גורם לך להוריד אוייב אחרי אוייב תוך שניות במקום שיהיה לך אתגר התגנבות ובכלליות קל מדי להוריד שם אוייבים (בדגש על זה שאפשר לשחק אותו במלואו סטייל גירס, ירי ממחסות). טרוורסיה מהירה מדי וקלה מדי רק מוסיפה חטא על פשע. ספלינטר סל החדשים הם משחקי אקשן מעניינים ודי מהנים, ספלינטר סל הם לא.


בסליפנטר סל הקודם, באמת נראה שהם עשו את ההריגות לקלות מדי. זה משהו שראיתי בעצמי, עוד לפני שהמשחק עצמו יצא. במקרה של החדש, אני לא חושב שזה המצב. ההפך. נראה שעושים שימוש מאוד חכם ומוגבל בM&E.
בסליפנטר סל החדש, ברור שההתגנבות לא משנית. הראו בסירטוני משחקיות משחקים של אור וחושך. הראו את החשיבות של שקט. הראו את הקושי בהתמודדות מול אויבים מסוגים שונים (כלבים, שהחושים שלהם הרבה יותר חדים) ועוד המון דברים שנראים טוב ולא יוצאים בכלל מההגדרה של משחק התגנבות..
אני מבין את האכזבה מהמשחק הקודם, כי הוא באמת נראה כמו משחק אקשן בנאלי, אבל סרטוני המשחקיות של המשחק הבא, עושים רושם מאוד טוב.

בלי קשר, האפקט של שחור לבן בספלינטר סל הקודם היה ממש אידיוטי. יש דרכים טובות יותר להראות שהדמות שלך מוסתרת (וMark of the Ninja הראה נתן דוגמא מושלמת לזה).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5403
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 אפריל 2013, 12:36

לא מבין את התלונות על הריגות קלות. גם בקאוס ת'יאורי היה קל להרוג. השאלה היא האם השלב מכריח אותך לא להרוג או לא להתגלות או לא להפעלי אזעקה וכדומה. זה מה שמקשה.

מה היה בMARK OF THE NINJA? שהוא נהיה שחור כשהוא מוסתר? אם אני זוכר נכון ולזה הכוונה אז אתה לא באמת מציא שפישר יהפוך לשחור כשאתה מוסתר נכון? האמת שגם לגבי השחור ולבן אני לא רואה את הבעיה.. לדעתי זה דווקא היה נחמד ומאוד מתאים. בסך הכל אבל לשם המתח (ופה זה כבר לדעתי עניין שצריך להיות מופעל לפי רמת קושי שהשחקן בוחר) אני מעדיף לא לדעת בצורה מדוייקת אם רואים או לא רואים אותי. זה הרבה יותר מלחיץ ומבחינתי יותר כיף אבל אני לא הייתי רוצה לדחוף צורת משחק כזאת למי שרוצה לראות בצורה ברורה אם הוא מוסתר או לא.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אפריל 2013, 12:49

swiss-the-engine כתב:לא מבין את התלונות על הריגות קלות. גם בקאוס ת'יאורי היה קל להרוג. השאלה היא האם השלב מכריח אותך לא להרוג או לא להתגלות או לא להפעלי אזעקה וכדומה. זה מה שמקשה.

מה היה בMARK OF THE NINJA? שהוא נהיה שחור כשהוא מוסתר? אם אני זוכר נכון ולזה הכוונה אז אתה לא באמת מציע שפישר יהפוך לשחור כשאתה מוסתר נכון? האמת שגם לגבי השחור ולבן אני לא רואה את הבעיה.. לדעתי זה דווקא היה נחמד ומאוד מתאים. בסך הכל אבל לשם המתח (ופה זה כבר לדעתי עניין שצריך להיות מופעל לפי רמת קושי שהשחקן בוחר) אני מעדיף לא לדעת בצורה מדוייקת אם רואים או לא רואים אותי. זה הרבה יותר מלחיץ ומבחינתי יותר כיף אבל אני לא הייתי רוצה לדחוף צורת משחק כזאת למי שרוצה לראות בצורה ברורה אם הוא מוסתר או לא.


אני לא מציע שפישר יהפוך לשחור, כאשר הוא מוסתר, כי זה לא יתאים לסגנון האומנותי של המשחק.
אני מציע שימצאו דרך להציג את זה שהוא מוסתר לשחקן, בצורה שלא תהפוך את המשחק ללא שחיק (וזה מה שהרגשתי בדמו של ספלינטר סל הקודם. כשהכל הפך לשחור-לבן, פשוט לא היה אפשר לראות מה קורה) ולא תהייה כל כך מסיחת דעת.
כבר במשחקים קודמים בסדרה השתמשו במדי גילוי, כחלק מהHUD ואפילו זה פתרון עדיף על להפוך את המסך כולו לשחור-לבן.
לא חסרים משחקי התגנבות שעשו את זה בצורה טובה יותר ושאפשר ללמוד מהם. חלק מהמשחקים האלו בסדרת ספלינטר סל עצמה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38534
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אפריל 2013, 13:52

swiss-the-engine כתב:לא מבין את התלונות על הריגות קלות. גם בקאוס ת'יאורי היה קל להרוג. השאלה היא האם השלב מכריח אותך לא להרוג או לא להתגלות או לא להפעלי אזעקה וכדומה. זה מה שמקשה.

מה היה בMARK OF THE NINJA? שהוא נהיה שחור כשהוא מוסתר? אם אני זוכר נכון ולזה הכוונה אז אתה לא באמת מציא שפישר יהפוך לשחור כשאתה מוסתר נכון? האמת שגם לגבי השחור ולבן אני לא רואה את הבעיה.. לדעתי זה דווקא היה נחמד ומאוד מתאים. בסך הכל אבל לשם המתח (ופה זה כבר לדעתי עניין שצריך להיות מופעל לפי רמת קושי שהשחקן בוחר) אני מעדיף לא לדעת בצורה מדוייקת אם רואים או לא רואים אותי. זה הרבה יותר מלחיץ ומבחינתי יותר כיף אבל אני לא הייתי רוצה לדחוף צורת משחק כזאת למי שרוצה לראות בצורה ברורה אם הוא מוסתר או לא.

לא, בכאוס ת'אורי לא היה קל להרוג בהשוואה לקונוויקשן, בקונוויקשן אני יכול תוך שניות להרוג חדר של 4 אנשים (תופסים אחד והורגים, עושים M&E לשלושה הנותרים וזהו) שבכאוס היה לוקח לי 10 דקות של התגנבויות והסתננויות מסביב. בנושא השחור לבן, זה מכער את המשחק. מי רוצה לשחק במשחק שהוא שחור לבן שזה לא סגנון אומנותי ספציפי שמיועד לו? במשחק ספלינטר סל אני מנסה להיות 90% מהזמן בצללים אז אני אמור לשחק 90% מהזמן בשחור לבן? קונביקשן עשה כל מה שהוא יכול כדי להרחיק אותך מהתגנבות, השחור לבן גרם לשהות בצללים להיות לא נעימה וסוג של עונש לשחקן, המערכת COVER והירי הפכו את הסטייל משחק של גירס למאוד קל בו והAI בשילוב עם הטרוורסיה המהירה וה-M&E גרמו לזה שניקת חדרים של 10 אנשים תוך דקה וחצי במקום 20 דקות. שלא נדבר על זה שלא היה צריך יותר להחביא גופות, כמה פישוט וטמטום יכלו לעשות למשחק הזה מעבר לזה? עם כל הכבוד, זה לא משחק ספלינטר סל. כלומר אין לי בעיה שיהפכו את הפרנצ'ייז לזה אבל אותי הוא מפסיק לעניין ברגע שהוא כזה.

שחר, פשוט לא עקבתי יותר מדי אחרי החדש אז אין לי באמת מושג מעבר לסרטון גיימפליי שהיה בE3 אצל מיקרוסופט שהיה סופר אקשני. אני אשמח לחזרה למקורות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5403
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 אפריל 2013, 15:20

נדב על מה אתה מדבר? מה הקשר הריגה אחת ואז MARK ל3 אוייבים? אתה מקבל MARK אחד על כל הריגה.

היה קל בדיוק באותה מידה להרוג בקאוס ת'יאורי. זכרונך מטעה. אבל כמו שאמרתי, השאלה היא מה המטרה. גם היטמן החדש קל בצורה בלתי רגילה אבל שם על הרמה הכי קשה ותנסה לעבור הכל בלי שיגלו אותך ותמצא משחק לא קל יותר מדימון סולס.

בנושא השחור לבן אין לי מה להוסיף. אני הרגשתי שזה דווקא מתאים אבל הבנתי שאתה רחוק מלהיות היחיד שזה הפריע לו אז כנראה שרצוי לעשות את זה בצורה אחרת. מבחינתי שלא יתנו שום אינדיקציה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4825
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי bozeman » 24 אפריל 2013, 21:06

תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38534
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אפריל 2013, 00:48

swiss-the-engine כתב:נדב על מה אתה מדבר? מה הקשר הריגה אחת ואז MARK ל3 אוייבים? אתה מקבל MARK אחד על כל הריגה.

היה קל בדיוק באותה מידה להרוג בקאוס ת'יאורי. זכרונך מטעה. אבל כמו שאמרתי, השאלה היא מה המטרה. גם היטמן החדש קל בצורה בלתי רגילה אבל שם על הרמה הכי קשה ותנסה לעבור הכל בלי שיגלו אותך ותמצא משחק לא קל יותר מדימון סולס.

בנושא השחור לבן אין לי מה להוסיף. אני הרגשתי שזה דווקא מתאים אבל הבנתי שאתה רחוק מלהיות היחיד שזה הפריע לו אז כנראה שרצוי לעשות את זה בצורה אחרת. מבחינתי שלא יתנו שום אינדיקציה.

אתה מקבל מד MARK מלא אחרי הוצאה להורג, הדגמה ב-0:46 למשל:


ואפילו אם זה היה MARK אחד על כל הריגה, איזה מן גיימפליי התגנבות זה שכל אזור אתה יכול לנקות בעזרת חיסול רק חצי מהאוייבים בו כי על כל אוייב שתהרוג בצורה שאתה אמור במשחק התגנבות אתה מקבל חיסול "חינם" לכל אוייב שתבחר? וזה אפילו לא המצב, הוא גרוע יותר, יש נשקים שבהם על כל CQC אתה מקבל 4 MARKS, כלומר על כל אוייב שתהרוג בצורה שאתה אמור אתה מקבל 4 הריגות חינם ללא כל קשר למיקום, אסטרטגיה או יכולת התגנבות. תוסיף על זה שהמשחק דוחה אותך מלהיות בצללים, אין דרך לסחוב גופות, מערכת COVER + ירי של משחק סטייל גירס שנותנות לך לשחק את המשחק כמו משחק אקשן וטרוורסיה כל כך מהירה של השלב שהאתגר של ההתגנבות מאחורי האוייבים נעלם לגמרי (לא שאתה צריך אחד, כל מה שאתה צריך זה להרוג אוייב אחד וסגרת חדר שלם) ומה שקבלת זה משחק שהקשר בינו לבין משחק התגנבות איכותי מקרי בהחלט.

האם ספלינטר סל החדש מתקן את זה? אולי, אין לי מושג. אבל קונוויקשן היה משחק הספלינטר סל הראשון שלא סיימתי בזמן שכאוס ת'אורי היה אחד המשחקים האהובים עלי בדור הקודם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5403
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 25 אפריל 2013, 11:22

כנראה שהסרטון שהבאת זה מרמה קלה כי זה פשוט לא נכון בכלל מה שאתה אומר ועצם זה שאתה אומר את זה אומר לי שאתה שיחקת בעצמך ברמה קלה.

כל התלונות שלך (למעט סחיבת גופות) לא קשורות בעליל. רוצה משחק התגנבות קשה? שחק על הרמה הכי קשה ותדאג שלא יראו אותך בכלל. תקבל על זה יותר ניקוד ותהיה מבסוט. לגבי שחור לבן שזה דוחה אותך מלשחק בצללים אין לי מה לומר אבל זה בטח לא מצדיק את הסלידה שלך מהמשחק.

אבל זהו, אני לא יגיב יותר בנושא כי כבר דשנו בכך בפורום הקודם.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Golan » 25 אפריל 2013, 13:55

עדכון גרסה 4.41 ל-PS3 שוחרר.

העדכון הוא עדכון חובה, כי בלעדיו לא תוכלו להיכנס לחנות. לפי סוני, העדכון הוא "עדכון חשוב שישפר את יציבות המערכת".

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 אפריל 2013, 15:15

swiss-the-engine כתב:כנראה שהסרטון שהבאת זה מרמה קלה כי זה פשוט לא נכון בכלל מה שאתה אומר ועצם זה שאתה אומר את זה אומר לי שאתה שיחקת בעצמך ברמה קלה.



אני לא חושב שהסרטון לא מדייק. אני גם זוכר (מהדמו) שהריגה שקטה ממלאת לך את כל הM&E, כאשר מספר ההריגות תלוי בנשק שבו אתה משתמש (נע בין 1-4, לפי דעתי).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי swym » 25 אפריל 2013, 15:58

Kazz כתב:ועד כמה שאני זוכר המשחק האחרון והכי מקל בסדרה מכר רע יותר מהמשחקים הראשונים והמסובכים.

האמת היא שמשחק השני והשלישי והרביעי ירדו במכירות בהתמדה, ובניגוד אליהם, קונביקשן דווקא הראה לראשונה בהיסטוריה של המשחק עליה במכירות בהשוואה למשחק הקודם בסדרה - וזה למרות שהוא יצא רק לשתי פלטפורמות בלבד, ועל פני תקופת זמן קצרה יותר.

DrKeo כתב:רק חבל שזה לא מה שהם עושים, למה בקאוס ת'אורי היה לי יותר חופש כמשחק התגנבות מאשר במשחק הקודם (ואני גם בטוח שמזה שנראה שהולך אפילו לכיוון אקשני יותר)?

בספלינטר סל האחרון היה לך חופש התגנבות משמעותי יותר, עם אזורים גדולים יותר, והרבה מאד כלים להשתמש. אני חושב שהבעיה שלך היא קצת אחרת: חופש ההתגנבות הזה מרגיש לך מיותר כי אתה יכול הרבה יותר בקלות פשוט לחסל את כולם באמצעות m&e ולמעשה אפילו באמצעות נשק אוטומטי שהפך במשחק הזה למאד נוח לשימוש - כזה שמייתר אפילו את הm&e במקרים מסוימים. מדובר פה כבר בבעייה של balancing ולא בבעיה של חופש פעולה: קצת כמו הבעיה של ביושוק הראשון בעצם.

אני מניח שזה חלקית באשמתך, כי אתה תמיד יכול לבחור ברמת הקושי הריאליסטית ושם גם הm&e לא תמיד יציל אותך. אבל אני בהחלט מקווה שהמפתחים של splinter cell משחקים בהיטמן החדש ולומדים ממנו משהו או שניים: הם שיכללו שם את שיטת הניגוד לרמה של גאונות, והוסיפו המון בונוסים על כל מיני פעולות יצירתיות. מצאתי את עצמי המון פעמים מאתחל את השלב/צ'קפוינט ברגע שגילו אותי רק בשביל שאני אוכל לסיים אותו בצורה נקיה - כי בניגוד לספלינטר סל אני פתאום מוצא מטרה נוספת בשביל להתחבא ולהסוות את עצמי, וסיבה לא להשתמש בכלל בנשק חם (נראה לי שחצי מהמשחק לא יריתי אפילו יריה בודדת). משחק מומלץ בחום רב לכל מי שרוצה לראות איך עושים משחק התגנבות טוב.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5403
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 25 אפריל 2013, 16:27

אבל מהויכוח פה אתה רואה בבירור שאני אישית שיחקתי במשחק. ולא רק ששיחקתי סיימתי, ולא רק שסיימתי סיימתי על הרמה הכי קשה. אז M&E נע בין 2-4 תלוי בנשק ומקבלים MARK אחד על כל הריגה במצב STEALTH.

ועזוב, אני לא מבין למה זה מעניין, אם אתה מעוניין אז גם יש אציבמנטים שמחזקים שיטת משחק ללא הריגות בכלל (ועוד כמה דרכים יצירתיות) וגם בתוך המשחק עצמו יש פסודו אציבמנטים שדוחפים אותך לשחק בצורה שונה לחלוטין ממה שנדב מתאר ובניגוד לנדב אני אשכרה סיימתי ושיחקתי בצורה מאוד מקשה בשביל להשלים כמה אצ'יבמנטים כאלה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 אפריל 2013, 18:27

swiss-the-engine כתב:אבל מהויכוח פה אתה רואה בבירור שאני אישית שיחקתי במשחק. ולא רק ששיחקתי סיימתי, ולא רק שסיימתי סיימתי על הרמה הכי קשה. אז M&E נע בין 2-4 תלוי בנשק ומקבלים MARK אחד על כל הריגה במצב STEALTH.

ועזוב, אני לא מבין למה זה מעניין, אם אתה מעוניין אז גם יש אציבמנטים שמחזקים שיטת משחק ללא הריגות בכלל (ועוד כמה דרכים יצירתיות) וגם בתוך המשחק עצמו יש פסודו אציבמנטים שדוחפים אותך לשחק בצורה שונה לחלוטין ממה שנדב מתאר ובניגוד לנדב אני אשכרה סיימתי ושיחקתי בצורה מאוד מקשה בשביל להשלים כמה אצ'יבמנטים כאלה.


אהה... מעניין. יכול להיות שברמה הקשה, הM&E פשוט נטען הרבה יותר לאט?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6591
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Klayman » 25 אפריל 2013, 20:01

swiss-the-engine כתב:אבל מהויכוח פה אתה רואה בבירור שאני אישית שיחקתי במשחק. ולא רק ששיחקתי סיימתי, ולא רק שסיימתי סיימתי על הרמה הכי קשה. אז M&E נע בין 2-4 תלוי בנשק ומקבלים MARK אחד על כל הריגה במצב STEALTH.

ועזוב, אני לא מבין למה זה מעניין, אם אתה מעוניין אז גם יש אציבמנטים שמחזקים שיטת משחק ללא הריגות בכלל (ועוד כמה דרכים יצירתיות) וגם בתוך המשחק עצמו יש פסודו אציבמנטים שדוחפים אותך לשחק בצורה שונה לחלוטין ממה שנדב מתאר ובניגוד לנדב אני אשכרה סיימתי ושיחקתי בצורה מאוד מקשה בשביל להשלים כמה אצ'יבמנטים כאלה.


אז אנסת את המשחק. גילוי נאות: ספלינטר סל היא מהסדרות האהובות עלי ביותר, אבל בקונביקשן היה הרבה יותר קשה להיות חשאי. גם אני סיימתי אותו, לא זוכר על איזו רמה, אבל בטח לא על הכי קשה, אבל גם לא על הקלה. או נורמל או אחד מעל. אני מת על התגנבות ואני מת על חשאיות! אני משחק בדיסהונורד והיטמן ומבזבז המון המון זמן כדי שלא יראו אותי, ואחסל את המטרה בצורה הכי נקיה/יצירתית שיש ושלא תמשוך אלי תשומת לב (Hell, עוד לא סיימתי את היטמן, והתחלתי אותו כשהוא יצא).

אבל כמה שלא ניסיתי את זה בקונביקשן, זה פשוט הרגיש לא טבעי וכל הזמן הרגשתי שהמפתחים מובילים אותי באף בדרך שהם רצו (כלומר שמים איש אחד בצד שאפשר להוריד בשקט ואז מכניסים אותך למקום שבו פשוט תעשה M&E, שברמה ששיחקתי היית מקבל יותר מאחד להורדה שקטה ושלום על ישראל). הזירות בקונביקשן היו מוגבלות מאוד, ולא אפשרו יותר מדי יצירתיות. לעומת זאת, הסרטונים האחרונים של BlackList, מראים בפירוש, שהמפתחים לקחו את זה לתשומת ליבם ונראה כי הזירות הרבה יותר פתוחות. ראיתי כל סרטון שיצא עד עכשיו, כולל אלה שהראו משחק של שלב מסויים בשלושת סגנונות המשחק שהם הגדירו: פנתר, רוח רפאים ותקיפה, ואכן ראו שזה עובד.

אגב, אני מסכים עם גיא בכל מילה בנושא היטמן האחרון. הוא משחק התגנבות מדהים, ששווה לכל מי שאוהב את הסגנון לנסות!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 26 אפריל 2013, 16:57

XCOM, משחק הFPS שנעלם קצת לאחר ההצלחה של XCOM: Enemy Unknown, חזר לפני השטח ומסתבר שמדובר במשחק יריות טקטי מגוף שלישי, עם טריילר סינמטי מגניב מאוד:

למשחק יקראו The Bureau: XCOM Declassified והוא יגיע לקונסולות הדור הנוכחי ולPC. לא נאמר דבר על גירסאת WIIU. הוא מפותח ע"י 2K Marin, שיצרו את ביושוק 2 המוצלח למדי.

לדברי המפתחים, המשחק יהיה קשה ומאתגר, יהיה צורך להשתמש בהרבה חשיבה טקטית ולא רק ביכולת לירות במדויק.
בהתאם למסורת של הסדרה, במשחק לא יהיו משימות קבועות מראש, אלא מפת עולם שיש לבחור בה בין משימות, עם השלכות חיוביות ושליליות על מה שקורה בסיפור ועל אילו טכנולוגיות ניתן לפתח. כמו כן, יהיה מוות סופי-סופני לחברי הצוות של השחקן.

הוא יתרחש ב1962 וחלק מהסיפור יהיה הגילוי של מטרת הארגון (שבהתחלה לא ברורה גם לחברים בו) וגם עזרה לממשלת ארה"ב לכסות את המטרה האמיתית שלשמה הוא קיים - להלחם באיום חייזרים.

המשחק ייצא ב20 באוגוסט, השנה.

כמה תמונות:
תמונה
תמונה
תמונה
ותמונה של הbox art הממש ממש מצוין ומגניב:
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Golan » 26 אפריל 2013, 17:52

וואו, נראה מעניין מאד. תודה רבה. מוזר שלא שמעתי על המשחק הזה.

וחבל שאין מידע על גרסה לוויו.

Blue&Black
Trainee
הודעות: 247
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:03

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Blue&Black » 26 אפריל 2013, 18:31

Nucleus_Dawn כתב:XCOM, משחק הFPS שנעלם קצת לאחר ההצלחה של XCOM: Enemy Unknown, חזר לפני השטח ומסתבר שמדובר במשחק יריות טקטי מגוף שלישי, עם טריילר סינמטי מגניב מאוד:

למשחק יקראו The Bureau: XCOM Declassified והוא יגיע לקונסולות הדור הנוכחי ולPC. לא נאמר דבר על גירסאת WIIU. הוא מפותח ע"י 2K Marin, שיצרו את ביושוק 2 המוצלח למדי.

לדברי המפתחים, המשחק יהיה קשה ומאתגר, יהיה צורך להשתמש בהרבה חשיבה טקטית ולא רק ביכולת לירות במדויק.
בהתאם למסורת של הסדרה, במשחק לא יהיו משימות קבועות מראש, אלא מפת עולם שיש לבחור בה בין משימות, עם השלכות חיוביות ושליליות על מה שקורה בסיפור ועל אילו טכנולוגיות ניתן לפתח. כמו כן, יהיה מוות סופי-סופני לחברי הצוות של השחקן.

הוא יתרחש ב1962 וחלק מהסיפור יהיה הגילוי של מטרת הארגון (שבהתחלה לא ברורה גם לחברים בו) וגם עזרה לממשלת ארה"ב לכסות את המטרה האמיתית שלשמה הוא קיים - להלחם באיום חייזרים.

המשחק ייצא ב20 באוגוסט, השנה.

כמה תמונות:
תמונה
תמונה
תמונה
ותמונה של הbox art הממש ממש מצוין ומגניב:
תמונה

לא שמעתי על המשחק אבל הוא עכשיו מאוד סיקרן אותי, זה נראה כמו L.A Noire רק עם הדגש על היריות ו... חייזרים :roll:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי Golan » 26 אפריל 2013, 18:47

Blue&Black כתב:לא שמעתי על המשחק אבל הוא עכשיו מאוד סיקרן אותי, זה נראה כמו L.A Noire רק עם הדגש על היריות ו... חייזרים :roll:


גם אני חשבתי על L.A Noire משום מה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי bling » 26 אפריל 2013, 18:51

Nucleus_Dawn כתב:XCOM, משחק הFPS שנעלם קצת לאחר ההצלחה של XCOM: Enemy Unknown, חזר לפני השטח ומסתבר שמדובר במשחק יריות טקטי מגוף שלישי, עם טריילר סינמטי מגניב מאוד:


תודה על הפרטים,ממה שקראתי נראה שהמפתחים ממש מנסים להעביר את הגיימפליי וההרגשה של XCOM לעולם של גוף שלישי,תהיה לך מערכת שמאפשרת לשלוט על חברי הצוות שלך בזמן אמת ולתת להם הוראות טקטיות בקרב,תוכל גם לבנות תוכנית טקטית לפני ולראות איך היא מתממשת בזמן אמת,ככל שתתקדם יותר כך הציוד,הטכנולוגיה והיכולות של כל אחד מחברי הצוות ישתפרו אך למרות זאת הם יכולים למות בכל רגע מה שיצריך ממך לגייס rookie חדש ולאבד את כל מה שפתחת לחבר שנפל.
בנוסף לזה המשחק יהיה בעל מוד סינגל בלבד שיתמקד בכבדות על עלילה,אין מולטי.

סכ"ה נראה מבטיח למדי,האומנות והסגנון של שנות ה-60 גם נראים לא רע,רק חבל שהתמונות מכוערות רצח.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 26 אפריל 2013, 18:52, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
ששון
Trainee
הודעות: 260
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:29

Re: הקונסולות ב2013

הודעהעל ידי ששון » 26 אפריל 2013, 18:52

כי שניהם מתרחשים כמעט באותה תקופה.
ולמה ציטטת את הדבר הזה?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 31 אורחים

cron