הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

הודעהעל ידי רונן » 05 יוני 2013, 16:17

swiss-the-engine כתב:לא הייתי קורא לLIMBO חכם. ולא הייתי אומר שHR הוא "יצירתי".

הוא בהחלט חכם.

ולא כתבתי ש-HR יצירתי שיא חדש באי הבנה של הנקרא.

גם אתה, נדב, לא דיברתי על חדשני. מה הקשר פוינט אנד קליק? הוא עדיין חוויתי ומרתק מהמון משחקים ששיחקתי. גם The Walking Dead.

יש המון דוגמאות. מי שמבין במשחקים צריך כבר לדעת שטכנולוגיה אינה תנאי ליצירת משחק מוביל, היא בקושי קריטריון.

ו- vorse, זה נכון, החצי שעה הראשונה מאכזבת. דעתי השתפרה מאוד אחר כך.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 05 יוני 2013, 10:44

מה חכם בלימבו? תן דוגמא.

אם לא בשביל יצירתיות העלת את HR אז למה להעלות אותו? הרי התגובה שלך קשורה לדיון שלך עם נדב וגיא על יצירתיות.

VORSE לא אמר שהמשחק נהיה טוב אחרי חצי שעה אלא שאחרי חצי שעה הוא כבר לא מעניין. אני לא ממש מסכים כי סך הכל נהנתי מהמשחק (והוא לא ארוך במיוחד שזה משהו שאני אוהב במשחקים) אבל אין ספק שההתחלה היא ממש טובה ומשם הכל נהיי די MUNDANE כזה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

הודעהעל ידי DrKeo » 05 יוני 2013, 16:11

רונן כתב:הוא בהחלט חכם.

ולא כתבתי ש-HR יצירתי שיא חדש באי הבנה של הנקרא.

גם אתה, נדב, לא דיברתי על חדשני. מה הקשר פוינט אנד קליק? הוא עדיין חוויתי ומרתק מהמון משחקים ששיחקתי. גם The Walking Dead.

יש המון דוגמאות. מי שמבין במשחקים צריך כבר לדעת שטכנולוגיה אינה תנאי ליצירת משחק מוביל, היא בקושי קריטריון.

ו- vorse, זה נכון, החצי שעה הראשונה מאכזבת. דעתי השתפרה מאוד אחר כך.

מתי משהו אמר שזה תנאי? מתי משהו אמר שזה דרוש? אני יכול להביא לך אלף רעיונות שאפשר לעשות על גיימבוי ואני יכול להביא לך אלף רעיונות שצריך לשרשר 30 מחשבים של 10,000$ בשביל לממש אותם. ההבדל הוא שה30 מחשבים של ה10,000$ יכולים להריץ כל משחק גיימבוי שתחשוב עליו והגיימבויי לא יכול להריץ משחקים שצריך מחשב של 30,000$ בשבילם. אני לא מבין מה חזרת לויכוח ההוא, נחשפו מולך בדיוק 5-10 משחקי דור הבא שרובם סתם המשכים לפרנצ'ייזים יבשים שיכלו לרוץ גם על הפס1 וכמעט כולם יוצאים במקביל ל360 ולפס3. זה לא סותר את זה שיהיו משחקים מגניבים ואיכותיים שינצלו לגמרי את הכוח של הדור החדש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

הודעהעל ידי swym » 09 יוני 2013, 15:44

רונן כתב:ולכל אלה שמתלוננים על דבריי בקשר להיעדר מהפכנות בדור החדש: תתמודדו, זו דעתי, שלא מתבססת רק על קילזון 4.
אולי בעתיד נראה מהפכה רלוונטית. עד אז, תיהנו לכם ממשחק פיסול וחלקיקים...
לעזאזל, סוגדים פה מעל ומעבר לטכנולוגיה, אך המשחקים הטובים ביותר שמשאירים את הרושם החוויתי הטוב ביותר, כלל לא עושים שימוש בטכנולוגיה הכי גבוהה.
קחו למשל את The Walking Dead שבדיוק סיימתי, או את Heavy Rain ו-Limbo החכם. פשוט תענוג.

המצחיק הוא כמובן שמשחקים כמו The Walking Dead ו-Heavy Rain הם אותם משחקי QTE מלפני שנים, כשבתכלס קל מאד להגיד איך הם היו מרגישים בלי הטכנולוגיה הכי גבוהה: כמו Indigo Prophecy במקרה הטוב - משחק שלחזור לשחק בו היום מרגיש די זוועה אחרי שהתרגלנו לדור חדש של חומרה. זה באמת חכם להביא דוגמא של משחק כמו Heavy Rain כשהיוצר של המשחק הוא אחד הצ'מפיונס של שימוש בטכנולוגיה ליצירת הבעות וטוען בכל דור שהטכנולוגיה היא זו שמאפשרת לעשות משחקים שמעבירים רגש יותר טוב?

ולגבי הרושם החוויתי של Limbo... כבר היו לפני יותר מדור או שניים משחקים שנופלים לאותה קטגוריה של Cinematic Platformer. אבל מה לא היה לנו עד לדור הזה? אחד שמבוסס על סימולציה פיזיקלית: מהתנועות הכי קטנות של הדמות בקפיצה על חבל, ועד לפאזלים הפיזיקליים עם הגרביטציה בשלבים היותר מאוחרים. בשביל להריץ סימולציות כאלו ברמת מורכבות כזו צריך גם כח עיבוד שפעם לא היה זמין - אפילו כשמדובר רק במשחק דו מימדי. מנועים פיזיקליים על קונסולות הדור הקודם נאלצו לעשות המון פשרות כדי שיוכלו לעבוד ברמה מינימלית.

אבל היי, קח בתור דוגמא גם את משחק שהקדים את Limbo באיזה שנתיים: Braid. אז הנה עוד משחק מהטובים ביותר, אבל כזה שכשנכנים לעומקו מבינים שהוא מצריך מנוע משחק דטרמיניסטי שמקליט כל רגע נתון במשחק ואפשר לרוץ בו קדימה ואחורה בחופשיות. גם המשחק הזה רץ על טכנולוגיה של הדור הזה ולא בדיוק ראינו אותו מהגר לחומרה ישנה יותר למרות הפוטנציאל הכספי, כשבמקביל ג'ונתן בלואו אמר משהו מאד ברור כבר לפני מספר שנים: The Witness לא יצא לחומרת הדור הזה כי היא לא מסוגלת להתמודד עם הדרישות שלו. בהתחלה הייתי בטוח שהוא יתקפל ויעשה scale down לחזון שלו, אבל נראה שבסופו של דבר הוא הצליח להתאפק והמשחק באמת יראה אור רק על הPC ועל חומרת הדור הבא. אתה בהחלט מוזמן להתווכח איתו ולהסביר לו שהוא לא צריך את כל החומרה הזו בשביל המשחק שלו.

ואגב: אם לא רק על קילזון 4, אז על מה בדיוק הדעה שלך מבוססת? יש בסך הכל רק שלושה-ארבעה משחקים שהוכרזו אקסקלוסיבית לקונסולות הדור הבא ובאמת ראינו מהם משהו.

SgtDonowitz
Warrior
הודעות: 511
הצטרף: 14 אפריל 2013, 07:12

Re: הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

הודעהעל ידי SgtDonowitz » 28 יוני 2013, 10:41

דיווח על קונסולה חדשה של גוגל שככל הנראה תהיה מבוססת אנדרואיד.
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... ign=Buffer
גם במידה ואכן תהיה, אני לא חושב שהיא תהיה מכוונת לאנדרואיד אלא יותר לקהל הרחב שאוהב לשחק משחקים בפלאפון.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

הודעהעל ידי swym » 03 יולי 2013, 00:39

DigitalFoundry עם ניתוח טכני לThe Division, שנראה כרגע כמו תצוגת התכלית הטובה ביותר של הדור הבא
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-division

ועם התרשמות משני השלטים של קונסולות הדור הבא.
http://www.eurogamer.net/articles/digit ... -evolution
שני שלטים מצויינים, אבל עדין אבולוציה ולא מהפכה. עדיין חבל לי שלא ראינו איזה מימוש שמשאיל משהו ממסך המגע של הWiiU: החלום היה שלט שפשוט מתפרק לשניים, אבל גם הייתי שמח לראות שלט שמאפשר לחבר לתוך איזה grip שמובנה בתוכו מכשיר נייד עם מסך מגע. ככה היו חוסכים את העלויות ועדיין מאפשרים את השילוב הזה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 03 יולי 2013, 07:35

אני מזמן אמרתי שאני לא מבין למה מיק' לא מייצרים גריפ כזה (אולי ה"HIGH SPEED DATA PORT" יוכל להתממשק עם מכשיר סלולר בעתיד? למרות שאני לא יודע אם יש בזה בכלל צורך כאשר לשני הקונסולות יש WIFI DIRECT). אני לגמרי יכול למצוא את עצמי מעדיף את זה על פני לקחת את הDS.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: הדור הבא, הנושא הרשמי של קונסולות העתיד

הודעהעל ידי רונן » 13 אוגוסט 2013, 02:17

SquareEnix פיטרה 12 עובדים ב-Crystal Dynamics. נמסר שהם לא חלק מהצוות של משחק ההמשך של Tomb Raider הבא לקונסולות הדור הבא (לא ידעתי שהוכרז רשמית, אני מאושר), שלכן לא ייפגע כהוא זה, אלא הפיטורין הם מצוות של זיכיון חדש שטרם הוכרז. נמסר שהיקפו של המשחק אכן ייפגע בעקבות החיתוך הזה.

Crystal Dynamics ממש טובה, ואחרי TR המבריק והסוחף, שהציג את החידות הכי מבריקות בז'אנר הזה בדור הזה, ושימוש כיפי בכלים ובשדרוגים, אני מאוד מאוד מצפה לחשיפה של משחק הדור הבא. נהניתי ממנו אף יותר מ-The Last of Us.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 117 אורחים