ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 15 ספטמבר 2022, 15:38

Laskin כתב:לא קרירין, אין שום רימייק שלו על המחשב באימולטור, יש אולי משהו שיהיה דומה לרימאסטר... אני מדבר על ממש רימייק, משמע - מושקע יותר מסתם רזולוציות גבוהות יותר, אני מדבר על מודלים חדשים ועולם מפורט בהרבה ושיפורי QOL, לכל הפחות.

זה עדין רימאסטר :!:

בכל מקרה, ראינו כבר איך נינטנדו מתנהלת עם זה. אם המשחק יהיה בן 20 כשיעשו את זה, הוא יקבל שדרוגים ויזואלים. אם זה משחק מהדור הקודם, הוא פשוט ירוץ ברזולוציה גבוהה יותר. כלומר, אפילו פורטים של משחקי DS נינטנדו עושה בסוויטצ׳ רק ברזולוציה גבוהה יותר ולפעמים עם טקסטורות טובות יותר וזהו ומדובר בקונסולות שהפרש הכוח שלהן יותר גדול מזה של הסוויטצ׳ לפס5.

glass man כתב:יאפ, אבל עדיין יש מצב שBOTW2 הביא שיפורים מטורפים ואנחנו פשוט לא רואים אותם כי לא קיבלנו שום hands on נורמלי על המשחק הזה ואף אחד גם ממה שאני יודע לא ראה אותו אפילו בדלתיים סגורות? :)

כאילו, יש מצב גדול, שהם לקחו את המנוע הפיזקאלי הרבה יותר רחוק, ועכשיו יש הרבה יותר אינטרקציות פיזקאליות עם העולם ושהאויבים יותר מתוחכמים וכו' וכו' כאילו אני בספק אם זה יהיה אשכרה רק חבילת הרחבה מבחינת טכנית.

בקיצור, אני מנסה להגיד שזה שהוא יוצא רק לסוויץ עדין יכול להפוך אותו להרבה יותר מרשים מהמקורי.

בהחלט יכול להיות שהם ניצלו את הזיכרון הגדול יותר וכו׳, קצת קשה לראות מהטריילרים החתוכים האלה.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 15 ספטמבר 2022, 16:55

לא אומר שיש רימיק
אבל יש בצורה לא רשמית ,הרצה של המשחק בצורה שניראת הרבה יותר טוב מהסוויץ
וזה בלי לשנות כלום מהמשחק עצמו

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 15 ספטמבר 2022, 22:58

הולי דאמ זה נראה טוב! האנימציה של הCritical hit. אני אשכרה לא יודע איך להעביר את הזמן עד ינואר 2023 שזה יוצא, וצריך עוד לעבוד ולאכול? הלוואי שהיה אפשר להיכנס לתרדמת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 18 ספטמבר 2022, 17:40

לפי הטריילר האחרון של זלדה, אלה אם הסירו אותם מהעולם למטרת הטריילר מסיבה כלשהי, אין סממן של המיני מקדשים אבל נראה שיש מבנים גדולים יותר מפוזרים בעולם. כלומר נראה שהם נטשו את המיני מקדשים לטובת דאנג׳נים גדולים יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 18 ספטמבר 2022, 19:03

אמן. המקדשים האלה תמיד נראו לי כמו פיילרים, אבל זה רק ממבט מהצד.הם צריכים לחזור למקדשים הרגילים אחד כזה שיהיה מפוצץ בפאזלים ועם בוס אפי בסוף :)
זה דווקא החלק שהם לא היו צריכים לזרוק מהזלדה הישנים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 18 ספטמבר 2022, 19:41

לא הייתי קורא להם פילרים כי יש שם חידות ממש טובות, אבל העובדה שהם מפוזרים ב-100+ מקדשים מוציאה קצת את ההרגשה הזלדאית של כניסה למבוך שאתה צריך לפתור במשך 3 שעות של קרבות וחידות, מבוך עם אוירה מאוד ספציפית ובוס גדול בסופו. כלומר, היה אפשר לאחד אותם ל-8 דאנג׳נים ממש טובים, בטוח שיותר טובים מהחיות הענק שיש במשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 19 ספטמבר 2022, 13:28

כן, בדיוק. 8 דאנג'נים ממש טובים שאתה יכול (לנסות) להיכנס אליהם מתי שאתה רוצה ולהשיג בהם חפצים מיוחדים מתי שאתה רוצה וכו' עם פאזלים שנשענים על אותו חפץ וכו' אין זו הנוסחא המושלמת :)

בזלדה כל מבוך הוא שלמות שפשוט הם חייבים לחזור לזה. אני לא זוכר מבוכים בשום סדרה אחרת, אבל אם נגיד מישהו ישאל אותי רנדומלית על איזה מבוך בזלדה, נגיד הForbidden Woods כל מבוך צרוב במוח גם אחרי כל השנים האלה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 19 ספטמבר 2022, 13:47

כן, אני מקווה שזה יהיה הכיוון שלהם כי לכולם זה היה חסר. אני רוצה להאמין שהם פשוט עצבו המון חידות למקדשים של BOTW וקוצר זמן לא נתן להם ממש לבנות ולעצב את המקדשים אז הם שמו את כולם במין void שכזה ופזרו אותם בעולם. אני מקווה שבמשחק הזה תהיה גישה יותר מסורתית של מבוכים אמיתיים, כי ה-beasts היו ניסוי לא להיט לדעתי ולמרות שהמקדשים היו כיפיים הם עדין לא היו חוויה של צינוק קלאסי.

עכשיו שיש להם את הנוסחה החדשה, הגיע הזמן לעשות איתה חווית זלדה יותר קלאסית אבל שמבוססת על המבנה החדש.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 19 ספטמבר 2022, 14:34

זלדה botw ,היה מאוד טוב ,ולמרות שלא יעשו את זה
אני מעדיף את הסגנון הישן מבחינת לנצח בוס במבוך
ואז לקבל יכולת להכנס לאזור חדש במשחק

ואז יש איזה תחושת התקדמות טובה
Botw ,היה פתוח ותאורטית לשחקנים ממש טובים אפשר לדלג על רוב המשחק ולעבור אותו בשעות בודדות
גם מבוכים ראשים רובם לא חובה לסיים את המשחק

אבל הדבר הכי מעצבן שצריך לרדת ,זה נשקים נשברים
סתם מעצבן ולא תורם כלום ,מקווה שלפחות את החלק הזה יתקנו במשחק השני
כי לזלדה לינרי לא יחזרו

הנשקים הנשברים מזכיר לי את המלריה והרכב המתקלקל בfar cry 2
או 3 ,לא זוכר איזה בדיוק
זה היה כזה מעצבן ,ומשחק אחרי זה כבר הורידו את זה

צריך לזכור זה משחק ווידיאו לא סימולטור
לינק לא נלחם באוקראינה נגד רוסיה ,ולא מנסים לדמות מציאות במשחק

בסימולטור ,קלקולים/ תקלות / מחלות מה שרוצים שטוב לסימולטור סבבה
במשחק ווידיאו אני רוצה חוויה בדיונית

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 19 ספטמבר 2022, 15:49

קרירין: אני גם כן שונא weapon durability במשחקים (פייר אמבלם אהם אהם לול, להפסיד משימה של שעה רק כי הגעת ללימיט של הweapon durability )
אבל בזלדה, לפחות מהצד נראה שזו החלטה עיצובית חכמה, שאתה רוצה לאזן בין חופש חקירה מוחלט לשחקן, לבין זה שאתה לא רוצה שהשחקנים באמת יוכלו לראות הכל במשחק תוך שעה. חייבים לשים להם מעצורים בגלגלים שיאטו קצת את ההתקדמות שלהם וזה מה שהWD עושה.

נדב, מסכים עם כל מה שאמרת, אני בטוח שבBOTW יש רגעים נהדרים בעולם, אבל זה פשוט כמו חתיכה ענקית של חלה שפיזרת עליה קצת מעט מדי חמאה. כאילו זה כמו בטסדה, יש תוכן ממש טוב במשחקים שלהם, אבל לך תמצא אותו בכל העולם הענקי הזה ובין כל הפיילר. וזה נראה לפחות המצב בBOTW בטוח שיש אזורים טובים ומקדשים טובים אבל שוב לך תמצא אותם :)

נראה לי שפשוט כמו שאמרת עכשיו יש את הנוסחא החדשה לבנות עליה. גם אין את הכאב ראש, של לבנות מנוע חדש, המפתחים של BOTW2 אשכרה יכולים להתפרע עם הדמיון שלהם, יש להם את כל הToolsets מהמשחק הקודם להתפרע איתו וכאילו היה להם חמש שנים או משהו כזה, לעשות מבוכים שהם ממש מעוצבים ביד אמן.

יש לי תחושה טובה לגבי המשחק, אמנם אסור להשליך בין משחק אחד לאחר, אבל עם פייר אמבלם ממה שראינו הם מחזירים הרבה מאוד אלמנטים ישנים שאנשים רצו, יש מצב גדול שגם עם BOTW2 זה יהיה המצב :)

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 19 ספטמבר 2022, 16:37

glass man כתב:קרירין: אני גם כן שונא weapon durability במשחקים (פייר אמבלם אהם אהם לול, להפסיד משימה של שעה רק כי הגעת ללימיט של הweapon durability )
אבל בזלדה, לפחות מהצד נראה שזו החלטה עיצובית חכמה, שאתה רוצה לאזן בין חופש חקירה מוחלט לשחקן, לבין זה שאתה לא רוצה שהשחקנים באמת יוכלו לראות הכל במשחק תוך שעה. חייבים לשים להם מעצורים בגלגלים שיאטו קצת את ההתקדמות שלהם וזה מה שהWD עושה.

נדב, מסכים עם כל מה שאמרת, אני בטוח שבBOTW יש רגעים נהדרים בעולם, אבל זה פשוט כמו חתיכה ענקית של חלה שפיזרת עליה קצת מעט מדי חמאה. כאילו זה כמו בטסדה, יש תוכן ממש טוב במשחקים שלהם, אבל לך תמצא אותו בכל העולם הענקי הזה ובין כל הפיילר. וזה נראה לפחות המצב בBOTW בטוח שיש אזורים טובים ומקדשים טובים אבל שוב לך תמצא אותם :)

נראה לי שפשוט כמו שאמרת עכשיו יש את הנוסחא החדשה לבנות עליה. גם אין את הכאב ראש, של לבנות מנוע חדש, המפתחים של BOTW2 אשכרה יכולים להתפרע עם הדמיון שלהם, יש להם את כל הToolsets מהמשחק הקודם להתפרע איתו וכאילו היה להם חמש שנים או משהו כזה, לעשות מבוכים שהם ממש מעוצבים ביד אמן.

יש לי תחושה טובה לגבי המשחק, אמנם אסור להשליך בין משחק אחד לאחר, אבל עם פייר אמבלם ממה שראינו הם מחזירים הרבה מאוד אלמנטים ישנים שאנשים רצו, יש מצב גדול שגם עם BOTW2 זה יהיה המצב :)



שחקנים טובים יכולים בכל מקרה לעבור את השחקן בשעות בודדות
רוב הדברים בעולם של המשחק ,השחקן לא חיב אותם להגיע לבוס האחרון ולנצח אותו
זה אופציה

ואני לא מדבר על ספיד ראן ,וכל מיני באגים לנצל לעבור את המשחק
אני מדבר על איך המשחק תוכנן

אתה יכול לחפור על המשחק הרבה ,להגיע מאוד חזק לבוס האחרון
אבל אתה גם יכול לדלג על רוב המשחק ולהגיע לבוס האחרון חלש

זה תלוי בשחקן

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 19 ספטמבר 2022, 16:43

תמיד יש יוצאים מן הכלל, איזשהו שחקן שאיכשהו יש לו קליק מיוחד עם המשחק, והוא תופס את המערכות והמכניקות ממש מהר והוא ממש מבין איכשהו לפני כולם את כל הטריקים אבל מעצב משחקים מעצב בשביל 99.9% מהשחקנים, ו99.9% מהשחקנים לא יגמרו את המשחק בשעות בודדות.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 19 ספטמבר 2022, 17:16

glass man כתב:תמיד יש יוצאים מן הכלל, איזשהו שחקן שאיכשהו יש לו קליק מיוחד עם המשחק, והוא תופס את המערכות והמכניקות ממש מהר והוא ממש מבין איכשהו לפני כולם את כל הטריקים אבל מעצב משחקים מעצב בשביל 99.9% מהשחקנים, ו99.9% מהשחקנים לא יגמרו את המשחק בשעות בודדות.



אני מדבר אתך שתכננו את המשחק כ"כ

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 19 ספטמבר 2022, 17:21

זה לא רלוונטי, מפתח גם שם Hard mode ומצבי אקסטרים במשחקים ומצבי ביושוק 1999 למינהם, וOne bullet you die למינהם, זה לא אומר שהחוויה הכללית באמת מעוצבת סביב זה, המעצב זורק את כל הרעיונות שלו וכל התקציב שלו, בהנחת העובדה שרוב הגיימרים ישחקו את המשחק כפי שהוא התכוון, שבהקשר הזה זה אומר שרובם המוחלט לא ילך למבוך הסופי על ההתחלה.

אתה יכול להתנצח על זה סטייל רונן, אין בעיה אבל זו האמת ככה זה עובד.
אין לי מה להרחיב על זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 19 ספטמבר 2022, 17:54

אני לא חושב שזה סותר, זלדה יכול להיות בסגנון החדש ובו בזמן להכיל צינוקים איכותיים עם בוסים וכו׳. הבעיה העיקרית של זלדה הישן מול החדש הוא שבישן המעצב צינוק ידע בדיוק איזה יכולות יש לך לפני שהגעת אליו בזמן שבחדש אתה יכול להגיע לכל נקודה בכל זמן. להגיד את האמת אני לא יודע אם זה כזה נורא שיכפו עליך סדר מסויים לצינוקים כמו בכל זלדה אי פעם. עדין יהיה לך את החופש המלא מחוץ לצינוקים וגם בתוך הצינוקים עצמם תוכל לפתור את החידות ״איך שתרצה״ כמו במקדשים של BOTW, פשוט יכול להיות שיהיו חידות שיכפו עליך נניח בומרנג.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 19 ספטמבר 2022, 18:24

אם הם רוצים להשאיר את החופש המוחלט, הם יכולים פשוט בתוך המבוך לאפשר לך גישה רק לחדרים שהשגת את החפצים המתאימים אליהם.
נגיד אם אין לך בומרנג, אתה לא תוכל להיכנס לחדר שמכיל חידות שמשתמשות בבומרנג, ובסוף לעשות שכל חדר יוביל לבוס הסופי. עדיין יהיה יותר עבודה למעצב ממבוך רגיל כי הוא צריך לקחת הרבה יותר משתנים בחשבון בעיצוב של החדרים והפאזלים אבל עדיין 8 מבוכים מסועפים כאלה שמועצבים בקפידה, יהיו יותר מרשימים מאיזה 100 מקדשים קטנים :)


אחד הדברים שאני לא סבלתי בזלדה הישנים,זה שאם נתקעת במבוך או שאתה לא יודע לאן ללכת ומה לעשות לא היה לך הרבה ברירות, זה או להתפלל לאלוהים או לקרוא מדריך, ונראה שהם פתרו את הבעיה הזו בשלמות בBOTW הtrade off היה שאיבדנו את המבוכים.

כמובן שאם הם גם יכפו עלינו סדר מסוים למבוכים אני גם לא אזיל דמעה כי יהיה מה לעשות בעולם הפתוח אז זה לא כמו הישנים שהיית נשאר בחוסר מעש, אבל גם אם הם רוצים להמשיך עם העיצוב של החופש יש פתרוונת.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 19 ספטמבר 2022, 21:39

glass man כתב:זה לא רלוונטי, מפתח גם שם Hard mode ומצבי אקסטרים במשחקים ומצבי ביושוק 1999 למינהם, וOne bullet you die למינהם, זה לא אומר שהחוויה הכללית באמת מעוצבת סביב זה, המעצב זורק את כל הרעיונות שלו וכל התקציב שלו, בהנחת העובדה שרוב הגיימרים ישחקו את המשחק כפי שהוא התכוון, שבהקשר הזה זה אומר שרובם המוחלט לא ילך למבוך הסופי על ההתחלה.

אתה יכול להתנצח על זה סטייל רונן, אין בעיה אבל זו האמת ככה זה עובד.
אין לי מה להרחיב על זה.



לא אמרתי שהחוויה מעוצבת סביב זה
הם עבדו על המשחק שנים ,מעריך שהבודקים הפנימים שלהם נתנו להם הרבה מידע ,והם כניראה העריכו שלשחקן רגיל יקח עשרות שעות
לעבור את המשחק

גם ככה לשעות בודדות ,זה לא רק להיות שחקן טוב מאוד
זה גם לדעת איך להגיע מהר לבוס האחרון
זה שהעניין אפשרי ,לא אומר שמצבעים לך על הכיוון איך לבצע את זה
בלי לבצע לפחות חלק מהדברים העיקרים במשחק

אבל השינוי הגדול ממשחקי זלדה יותר סטנדרטים
דוגמת tp / 64 וכו ,זה שבזלדה בדומה למטרואיד ודומה למשחקי מטרווניה ,יש אזורים חסומים שאפשר לפתוח רק שמקבלים יכולות חדשות ואז יש סדר מסוים במשחק

לעבור את זלדה 64 מהר מאוד ,זה דרך ניצול באגים במשחק
אין אפשרות לעבור מהר בצורה רגילה ,כי המשחק מוביל בדרך מסוימת
חפץ אחרי חפץ ,גם השחקן הכי טוב בעולם יצטרך לעבור כל מבוך עיקרי וכל בוס עיקרי ,להגיע לסוף המשחק
אולי שחקן כזה יעבור הרבה יותר מהר משחקן ממוצע
אבל עדין יקח לו שעות בגלל החובה לעבור את כל הדברים העיקרים

ופה השינוי בזלדה botw,רוב הדברים לא חיבים לעשות
וזה כבר עניין של טעם מה עדיף לשחקן
משחק שהוא לא רק עולם פתוח אלה מאוד פתוח בבחירות

או משחק שיש בו דברים פתוחים ,אבל יש לו גם דברים שחיבים להשלים לפי סדר מסוים
אישית אני יותר מעדיף את הסדר ,ככה גם המבוכים וגם הסיפור
מגעים בצורה מעודכת יותר
כי המפתחים יודעים את הסדר שאתה מגיע לכל מקום
מתי קיבלתה פצצה מתי בומרנג וכו וכו

אבל פתוח או לינרי, הנשקים הנשברים זה סתם עצבים
לא חושב שנינטנדו ישנו את סגנון המשחק יותר מידי
אבל מקווה שירדו מנשקים נשברים ,לא מרגיש שזה תורם משהו למשחק

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 19 ספטמבר 2022, 22:12

שוב, הם רוצים שיקח לך זמן ושתצטרך לחקור את העולם בזלדה, ומצד שני הם לא רוצים למשוך אותך באף כמו SS/המשחקים הישנים אז מה שנשאר להם זה לתת לך חופש מוחלט ללכת לאן שאתה רוצה, ולתת לך תמריץ שלילי כל פעם שאתה שאתה לא משחק את המשחק כמו שהם רוצים= התמריץ השלילי לזה שאתה מתקדם יותר ממה שהם רוצים זה לשבור לך את הנשק, כדי שתצטרך לתקן/להמשיך לחקור וכו' ולהאט אותך.

מה נראה לך שהמעצבים האלה ישבו עשו לך את כל התוכן הזה ורוצים שתעבור אותו באיזה 4 שעות, משל היה קמפיין FPS של COD ?

זה שאפשר לעבור את המשחק תוך כמה שעות זה איזה אתגרון קטן שהם שמו לך למקרה שתרצה אתגר משונה לריצה השנייה, זה גם לא מזיק אם איזה משוגע פאנט, אשכרה ילך לסיים את המשחק שלך בכמה שעות ויעשה למשחק שלך סרטון ויראלי ברשת, זה תמיד תורם למכירות, אבל התקווה היא שתבין את הרמז ותשחק איך שהם רוצים.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 19 ספטמבר 2022, 23:19

השבירת נשקים לא תורמת כמו שאתה חושב
כי קל למצוא נשקים במשחק ,זה סתם מעצבן
ובמקרה ואני זוכר נכון ,כי אבל המון זמן ואני קניתי את המשחק שיצא לwiiu
אפשר לסחוב כמה נשקים ,אז נשק נשבר אפשר להחליף לנשק אחר
שוב במקרה ואני זוכר טוב

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 20 ספטמבר 2022, 00:59

קרירין זה מיותר להתווכח על זה. אתה לא אוהב את המערכת ולכן עיוור לראות כמה אני צודק, אם אלוהים היה מגיב בווקסלים הוא פשוט היה מגיב שאני צודק ובזה זה היה נגמר :)
מתישהו אתה תגיע למצב שאתה נתקע בלי נשק במלאי ותצטרך לחקור בשביל להשיג עוד ככה הושגה מטרת החקירה, יש לשבירת נשקים עוד 300 מטרות עיצוביות אחרות שהיא משרתת אבל אין לי כוח להכנס לזה.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2022, 11:48

אני חפרתי על המשחק ,אז לא היתה לי בעיה כזאת
אבל נחזור רגע למשחקים קודמים

שאתה מקבל נשק חדש בלינק לעבר ,זה משהו גדול
וביחד יש את הצליל המוכר של זלדה של קבלת משהו משמעותי במשחק ,זה תחושת עונג רגעית ,וככה זה ברוב משחקי זלדה

במטרואיד אותו הסיפור ,הסיבה לזה
זה שאותם משחקים תוכננו בצורה שכל נשק או יכולת חדשה משמעותית להתקדמות במשחק ,וחלקם חובה

יש דברים פחות משמעותים כמו עוד לב בזלדה
או עוד טילים במטרואיד דברים כאלו ,גם להם יש צליל אבל זה פחות משמעותי

לאומת זאת botw ,חלק מהדברים שבעבר היו בעלי משמעות גדולה
פשוט לא משמעותיים ,כי הם נשברים
ודרך אגב לא יודע עם זה כחלק מהמשחק הרגיל או בחבילת ההרחבה
אפשר להשיג במשחק את המסטר שורד ,אבל זה לא חלק מהמשחק הראשי ,לא זוכר עם גם את המגן

אני זוכר שיש מקום של קרבות אחרי קרבות ,וצריך לנצח ברצף לקבל את החרב
ככה שנינטנדו יודעים שזה חשוב לחובבי הסדרה

עכשיו עניין של טעם וסיבה למה החליטו על נשקים שבירים
גם אני לא רואה טעם בוויכוחים האלו
זה כמו וויכוח עולם פתוח או עולם לינארי

אני אישית אוהב משחקים שמובילים את השחקן בסגנון מטרואיד
לא אומר לבטל חקירת עולם לגמרי ,אבל כן חסימת אזורים לפי נשקים ויכולות

אבל יש כאלו שמעדיפים עולם מאוד פתוח
ולדה botw פתוחה אפילו יותר ממשחקי gta

במשחקי gta ,העולם פתוח אבל להגיע לסוף המשחק
יש משימות חובה שחייבים לעבור
בbotw הרוב אפשרי לעקוף

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 20 ספטמבר 2022, 12:52

יש עוד מלא סיבות. למה יש לך weapon durability בפייר אמבלם? כדי שלא תמצא איזה Unit שהיא Over עוצמתית ותחסל איתה את כל המפה הWD מכריח אותך לשחק עם יחידות אחרות ולגוון על אותו משקל הWD מכריח אותך לגוון גם בנשקים שאתה משתמש בזלדה, ובכל משחק שהאלמנט הזה קיים.

שוב אני אישית לא אוהב מערכות כאלה אבל בזלדה אני חושב שזה הכרחי ומעשיר את המשחק בכל כך הרבה רמות ורבדים שאני אשמח לראות את המערכת הזו חוזרת בBOTW2.

BOTW זו פשוט עוד הוכחה למה נינטנדו כל כך מעל מפתחות אחרות,הכל אצלם מאוזן בצורה גאונית שכזו מגיע להם להיות איפה שהם נמצאים אף אחד לא יכול להתחרות בהם.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 20 ספטמבר 2022, 15:43

glass man כתב:יש עוד מלא סיבות. למה יש לך weapon durability בפייר אמבלם? כדי שלא תמצא איזה Unit שהיא Over עוצמתית ותחסל איתה את כל המפה הWD מכריח אותך לשחק עם יחידות אחרות ולגוון על אותו משקל הWD מכריח אותך לגוון גם בנשקים שאתה משתמש בזלדה, ובכל משחק שהאלמנט הזה קיים.

שוב אני אישית לא אוהב מערכות כאלה אבל בזלדה אני חושב שזה הכרחי ומעשיר את המשחק בכל כך הרבה רמות ורבדים שאני אשמח לראות את המערכת הזו חוזרת בBOTW2.

BOTW זו פשוט עוד הוכחה למה נינטנדו כל כך מעל מפתחות אחרות,הכל אצלם מאוזן בצורה גאונית שכזו מגיע להם להיות איפה שהם נמצאים אף אחד לא יכול להתחרות בהם.



תראה כבר מהמשחק זלדה הראשון
עד כמה שפרימטיבי יחסית לימנו

השינוי בסוגי האויבים ובוסים ,גרם לך לשחק בצורה קצת שונה
וזה היה משחק מבוסס מסכים ( תחשוב משהו כמו משחקי אטרי 2600)
והיה לו d-pad ו2 כפתורי אקשן ( הכפתורים האחרים היו רק לבחירה )

נקפוץ הרבה קדימה לזלדה 64 ,שם היה הרבה שינוי במשחקיות
לפי סוגי אויבים ובוסים / לפי יכולות ונשקים / ולפי העולם עצמו
במיים לדוגמה ודברים כאלו

כבר בבוס הראשון הדרך להגיע לבוס ואחרי זה לנצח את הבוס
הייתה קפיצת דרך גדולה ,וגם היום הרבה משחקים לא מישמים מכניקות כאלו
שהיום החומרה הרבה יותר חזקה ,וכלי המפתחות הרבה יותר טובים

לדוגמה לשרוף קורי עכביש לפתוח דרך
לדוגמה לטפס גבוה ולקפוץ מהנקודה הנכונה ,כדי לקרוע קורי עכביש
לדוגמה לפגוע בעין של הבוס ,כדי שהוא יפול מהתקרה
שיהיה אפשרי לפגוע בו ,וזה רק המבוך הראשון ויחסית בתחילת הדרך במשחקי 3d

ככה שאתה לא חייב נשקים שבירים ללמד את השחקן לשחק
בכלים אחרים ,אתה פשוט יכול ליצר את זה בדרך הקשה יותר
של פיתוח העולם והאויבים בצורה שיכריחו את השחקן

אתה חייב בזלדה 64 להשתמש בלפיד בוער לפלס דרך במבוך הראשון
ושאתה מקבל את המקל הראשון ,המשחק מסמן לך שזה דבר חשוב
וככה עם יתר הכלים והנשקים החשובים ,ונבי שם לתת לך טיפים שאתה נתקע במשחק

עכשיו botw משחק מצוין ,לא אומר שלא
אני כן אומר שיכול להיות הרבה יותר טוב ,רוצה נשקים שבירים ?
סבבה ,אבל תן גם כאלו שלא נשברים

אתה יכול לתת חרב עץ בהתחלה ומסטר שורד בהמשך
ומגן עץ ומגן ברזל ,רוצה לעודד שימוש בנשקים שבירים ?

תעשה אותם הרבה יותר חזקים מול אויבים מסוימים
אולי יהיה אויב ש50 מכות מסטר שורד יהרגו אותו

אבל מבוט יהרוג אותו ב10 מכות ,סתם זורק דוגמה
אבל תמיד ,תמיד יהיה לך דרך לתקוף ולהגן על עצמך

עכשיו נקח את מטרואיד פריים לדוגמה ,שם אויבים לפעמים משאירים
תחמושת וכח חיים ,כי המשחק תוכנן בצורה שהוא יזרום
זה לא התחיל מפריים
כבר במשחקי מגאמן, אולי אפילו לפני לא יודע ,אבל זוכר ממגאמן
יש מקומות בכל שלב שאפשר לטחון אויבים עד שממלאים את המד חיים ומד הנשקים

זאת אומרת שתמיד יש לך מספיק קרוב ,דרך להגיע " מלא " לבוס הקרוב ,זה בחירה שלך כשחקן לבצע את ה" מילוי " או לא
אבל זה קיים

ככה אני רוצה את המשחקים שלי

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי InterAl » 20 ספטמבר 2022, 15:49

מאוזן? botw הוא הכל חוץ ממאוזן. רק הכוחות של ה-divine beasts הופכים את המשחק הזה לכמעט טריוויאלי (במיוחד מכת החשמל שמקבלים בגרודו שהופכת כל קרב כמעט לבדיחה וה-updraft שמקבלים מהריטו שהופכת טיפוס הרים לבדיחה). ואם זה לא מספיק, אתה יכול לתקוע שיקויים/מאכלים בזמן קרב ללא הגבלה, ואתה פחות או יותר בלתי מנוצח. תוסיף לזה גם פאזלים קלים מדי (ביחס למשחקים קודמים כמובן) וגרפיקה שנראית בזיון ביחס לטק דמו מ-2011.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 20 ספטמבר 2022, 16:13

לול אינטר איך היה היום שלך דבר ראשון, כשאתה מתחיל את היום עם הוט טייק שכזה? אפילו לי כצופה מהצד ברור כמה המשחק הזה הוא שלמות של איזון.

וכן, אני מודע לטענה הקבועה שלך של "אפילו לא שיחקת" אז אענה לך לא שיחקתי גם בSF6 אף פעם, זה לא מפריע לי להנות ולהעריך את האיזון והיופי שאני רואה במכניקות שלו וסביר להניח שהדעה שלי גם יותר נחשבת מכל מיני טירונים שכן שיחקו בו.

הפאזלים לפחות במקדשים באמת נראים פח וירידה טוטאלית ברמה ממה שהתרגלנו אליו מהמשחקים הישנים, בגלל זה נדב ואני או 99.9% מהאנשים אמרו שלא איכפת להם בכלל
אם הם יחזרו לסדר כפוי של המבוכים אם זה אומר שאנחנו חוזרים לרמה הישנה של מבוכים מדהימים, אבל אין מה לעשות, הם שינו את הפוקוס של הסדרה, מהפאזלים, עכשיו העולם הפתוח הוא הפוקוס ונקווה שהם יחזרו לעצמם במשחק הבא.

אבל על ההוט טייק של הגרפיקה אתה רציני, אינטר? BOTW נראה פשוט מטורף למשחק WIII U, אנחנו מדברים על קונסולה שבחלקים מסוימים היתה יותר חלשה מה360.
זה מטורף מה שהוציאו ממנה איך אתה יכול לזלזל בזה.
חזור למעלה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 172 אורחים