glass man כתב:יש עוד מלא סיבות. למה יש לך weapon durability בפייר אמבלם? כדי שלא תמצא איזה Unit שהיא Over עוצמתית ותחסל איתה את כל המפה הWD מכריח אותך לשחק עם יחידות אחרות ולגוון על אותו משקל הWD מכריח אותך לגוון גם בנשקים שאתה משתמש בזלדה, ובכל משחק שהאלמנט הזה קיים.
שוב אני אישית לא אוהב מערכות כאלה אבל בזלדה אני חושב שזה הכרחי ומעשיר את המשחק בכל כך הרבה רמות ורבדים שאני אשמח לראות את המערכת הזו חוזרת בBOTW2.
BOTW זו פשוט עוד הוכחה למה נינטנדו כל כך מעל מפתחות אחרות,הכל אצלם מאוזן בצורה גאונית שכזו מגיע להם להיות איפה שהם נמצאים אף אחד לא יכול להתחרות בהם.
תראה כבר מהמשחק זלדה הראשון
עד כמה שפרימטיבי יחסית לימנו
השינוי בסוגי האויבים ובוסים ,גרם לך לשחק בצורה קצת שונה
וזה היה משחק מבוסס מסכים ( תחשוב משהו כמו משחקי אטרי 2600)
והיה לו d-pad ו2 כפתורי אקשן ( הכפתורים האחרים היו רק לבחירה )
נקפוץ הרבה קדימה לזלדה 64 ,שם היה הרבה שינוי במשחקיות
לפי סוגי אויבים ובוסים / לפי יכולות ונשקים / ולפי העולם עצמו
במיים לדוגמה ודברים כאלו
כבר בבוס הראשון הדרך להגיע לבוס ואחרי זה לנצח את הבוס
הייתה קפיצת דרך גדולה ,וגם היום הרבה משחקים לא מישמים מכניקות כאלו
שהיום החומרה הרבה יותר חזקה ,וכלי המפתחות הרבה יותר טובים
לדוגמה לשרוף קורי עכביש לפתוח דרך
לדוגמה לטפס גבוה ולקפוץ מהנקודה הנכונה ,כדי לקרוע קורי עכביש
לדוגמה לפגוע בעין של הבוס ,כדי שהוא יפול מהתקרה
שיהיה אפשרי לפגוע בו ,וזה רק המבוך הראשון ויחסית בתחילת הדרך במשחקי 3d
ככה שאתה לא חייב נשקים שבירים ללמד את השחקן לשחק
בכלים אחרים ,אתה פשוט יכול ליצר את זה בדרך הקשה יותר
של פיתוח העולם והאויבים בצורה שיכריחו את השחקן
אתה חייב בזלדה 64 להשתמש בלפיד בוער לפלס דרך במבוך הראשון
ושאתה מקבל את המקל הראשון ,המשחק מסמן לך שזה דבר חשוב
וככה עם יתר הכלים והנשקים החשובים ,ונבי שם לתת לך טיפים שאתה נתקע במשחק
עכשיו botw משחק מצוין ,לא אומר שלא
אני כן אומר שיכול להיות הרבה יותר טוב ,רוצה נשקים שבירים ?
סבבה ,אבל תן גם כאלו שלא נשברים
אתה יכול לתת חרב עץ בהתחלה ומסטר שורד בהמשך
ומגן עץ ומגן ברזל ,רוצה לעודד שימוש בנשקים שבירים ?
תעשה אותם הרבה יותר חזקים מול אויבים מסוימים
אולי יהיה אויב ש50 מכות מסטר שורד יהרגו אותו
אבל מבוט יהרוג אותו ב10 מכות ,סתם זורק דוגמה
אבל תמיד ,תמיד יהיה לך דרך לתקוף ולהגן על עצמך
עכשיו נקח את מטרואיד פריים לדוגמה ,שם אויבים לפעמים משאירים
תחמושת וכח חיים ,כי המשחק תוכנן בצורה שהוא יזרום
זה לא התחיל מפריים
כבר במשחקי מגאמן, אולי אפילו לפני לא יודע ,אבל זוכר ממגאמן
יש מקומות בכל שלב שאפשר לטחון אויבים עד שממלאים את המד חיים ומד הנשקים
זאת אומרת שתמיד יש לך מספיק קרוב ,דרך להגיע " מלא " לבוס הקרוב ,זה בחירה שלך כשחקן לבצע את ה" מילוי " או לא
אבל זה קיים
ככה אני רוצה את המשחקים שלי