ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2020, 15:57

Laskin כתב:אז קודם כל כבר לפי התמונות רואים שינוי גדול בהרבה, בעצם הדבר היחיד שממש זהה זה הStance, אבל עכשיו תביא השוואה כזו עם אנימציות ואתה כמעט ולא תראה שום דבר זהה... זאת בנוסף לכך שטקן זו אחת הסדרות הכי שמרניות כיום, ואין הבדלים גדולים כל כך ולכן היא גם הכי פחחות מעניינת, לפחות בעיניי.
תשווה את זה למורטל קומבט נגיד, ותראה איזה הבדל אדיר יש ממשחק למשחק. עיצובים שונים, מהלכים שונים, פאטאליטי חדשים... בסמאש זה כמעט אותו הדבר.



יש פה חפיפה של איזה 85%. וזה משחק עם 24 דמויות, לא כמעט 100. התוכן החדש לגמרי בלבד ב-SSB יותר גדול ממשחק טקן חדש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 18 יוני 2020, 17:30

לעניות דעתי כמישהו שקצת מבין בזאנר הזה שניכם צודקים.
לאסקין לדעתי צודק בקביעה שלו שזה סוג של סמאש 4.5
המשחק הזה יכל לרוץ על הווי יו בצורה טובה מאוד אין לי ספק בזה.
אין ספק שהם שיחזרו מודלים אנימציות וגרפיקה איפה שהם רק יכלו.

מנגד keo לדעתי צודק בזה שסקופ העבודה והתקציב היו כמו משחק חדש לגמרי. אם נתחיל לדסקס כמה עולה ליצור דמות במשחק מכות מאפס רוב האנשים לא יאמינו כמה זה גבוה ותסמכו עלי זה מספר עם שבע ספרות.

עכשיו תוסיפו את כל התוכן החדש ומדובר במשחק שעלה לנינטנדו כנראה הון תועפות וזה שהמשחק הוא סמאש 4.5 טכנית.

אין לי ספק שאם הם היו רוצים ללכת על מנוע חדש סטייל גרפי חדש
הם לא היו יכולים לתת לנו בחיים כמות כזו של תוכן ודמויות.

רמת ההפקה והתקציב היו קופצים לגבהים שהמשחק פשוט לא היה כדאי כלכלית ומוכן רק בסוף הדור אם בכלל.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 18 יוני 2020, 18:20

בעניין פוקימון סנאפ -זה מישחק שמעריצי פוקימון
רצו משחק חדש בסדרה הרבה מאוד זמן
אני שיחקתי במקורי, וזה ניראה לי משעמם

אבל למעריצים למרות שזה משחק על מסילה שבמקום לירות באויבים
צריך לצלם פוקימונים , זה מסוג המשחקים שצריך לשחק כמה פעמים
להגיע ל100 אחוז

עם החדש יהיה באותו הסגנון זה כניראה ימכור טוב מאוד
חברת הפוקימונים לא ידועה כאחת שמייצרת משחקים בגרפיקה מרשימה , מגן וחרב ניראים כמו משחק ps2 רק בhd
אבל הם כן יודעים ליצר משחקים שהמעריצים של הזיכיון רוצים

אני לא הולך לקנות את סנאפ 2
אבל חושב שימכור כמה מיליון , וכמו פיקמין 3 בזמנו
אני חושב שזה מעבר לרווח , שירות למעריצים שביקשו המשך
אני חושב שעם הם היו חושבים על רווח מהיר , אולי היו מנסים
לעשות נינטנדו דוג חדש , זה זיכיון שמכר מיליונים
ואולי ימכור הרבה היום

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2020, 18:22

glass man כתב:לעניות דעתי כמישהו שקצת מבין בזאנר הזה שניכם צודקים.
לאסקין לדעתי צודק בקביעה שלו שזה סוג של סמאש 4.5
המשחק הזה יכל לרוץ על הווי יו בצורה טובה מאוד אין לי ספק בזה.
אין ספק שהם שיחזרו מודלים אנימציות וגרפיקה איפה שהם רק יכלו.

מנגד keo לדעתי צודק בזה שסקופ העבודה והתקציב היו כמו משחק חדש לגמרי. אם נתחיל לדסקס כמה עולה ליצור דמות במשחק מכות מאפס רוב האנשים לא יאמינו כמה זה גבוה ותסמכו עלי זה מספר עם שבע ספרות.

עכשיו תוסיפו את כל התוכן החדש ומדובר במשחק שעלה לנינטנדו כנראה הון תועפות וזה שהמשחק הוא סמאש 4.5 טכנית.

אין לי ספק שאם הם היו רוצים ללכת על מנוע חדש סטייל גרפי חדש
הם לא היו יכולים לתת לנו בחיים כמות כזו של תוכן ודמויות.

רמת ההפקה והתקציב היו קופצים לגבהים שהמשחק פשוט לא היה כדאי כלכלית ומוכן רק בסוף הדור אם בכלל.

אני חושב שעל משחקי סוויטצ׳ מול Wiiu צריכים לסתכל כמו נניח משחק פס4 ומשחק פס4 פרו. הסוויטצ׳ מבחינת כוח היא פחות או יותר Wiiu ב1080p, אז כנראה שרוב המשחקים שלה נראים כמו משחקי שלב מאוחר של הדור Wiiu.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 18 יוני 2020, 18:59

יאפ גם אני חושב שרוב ההבדל זה כמו בין פס4 לפרו
אולי אפשר להגיד שלסוויץ יש עוד הבדל קריטי בזה שיש לו תמיכה אמיתית באנריל 4 בעוד שלווי יו לא היה.

אבל האנריל 4 תכלס לא רלוונטי לצד א' לא חושב שיש משחק של נינטנדו שהשתמש בו.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 18 יוני 2020, 19:09

DrKeo כתב:
idan כתב:השלב שקיאו הביא נחשב לשלב ה"רשמי" בסמאש, הוא גם השלב היחיד בערך שזכה לטיפול כזה. כל שאר השלבים בנויים אותו דבר עם שיפורי תאורה וצללים, לחלקם הקטן אולי הוסיפו מעט יותר פירוט ולאחרים שינו צבע, אבל הדוגמא הזאת ממש לא מייצגת, היא היוצא מן הכלל.

הרבה שלבים קבלו טיפול גדול, למשל השלב של Twilght Princess אולי עם אותו layout כללי, אבל כל דבר ודבר בו שונה לגמרי מהמשחק WIIU. כלומר השלב הזה נבנה מאפס, אולי על בסיס אותו layout, אבל הוא נניח כמו הרימייק של SOTC, אותה פונקציונאליות על נכסים חדשים לגמרי, כמו בכל משחק מכות EVER. וכמובן שיש שלבים חדשים לגמרי שלא קיימים בכלל באף משחק סמאש, נגיד השלב של זלדה BOTW או של קסלווניה.


כמו שאמרתי לחלקם הקטן הוסיפו יותר פירוט אבל זה לא מייצג, השלב של Twilght Princess בולט במיוחד כי הם מילאו את כל הרקע שלו אבל האמת שגם הוא לא מייצג בקרב המשחקים שהוסיפו להם פירוט.. לפחות בכל מה שקשור לשלבים שעברו גם על ה wii u. יש שלבים חדשים לגמרי כמו השלב של botw,קסטילווניה, מריו אודיסי וספלטון (והשלבים של ה dlc אבל זה לא נחשב) ויש גם שלבים ממשחקי סמאש ישנים יותר שלא עברו על ה wii u וקיבלו שידרוג גרפי משמעותי יותר מן הסתם (לא כולם, חלקם שומרים על מראה רטרו) ואפשר להגיד שמבחינת העבודה עליהם חלקם חדשים לצורך העניין, אבל מלבד הדוגמא שנתת השלבים שקיימים על ה wii u ו switch הם די אותו דבר, קשה להגיד שלא. זה גם הגיוני, בהתחשב בפער המינמלי בחומרה.

אני אגב לא אומר את כל זה בשביל לטעון שהוא משחק לא מושקע או משהו כזה, הוא מלא בתוכן (אם כי אין לי מושג איך התוכן החדש עומד ביחס למשחקי מכות אחרים, משחקי סמאש אלה המשחקי מכות היחידים ששיחקתי יותר משעתיים-שלוש מאז טקן3 על הפס1) ולא נראה לי שאנשים מבינים כמה עבודה דרושה בשביל לאזן בין כל כך הרבה דמויות, אבל הוא כן משחק שמבוסס על איטרציה באופן מובהק.. מלבד מהלך וחצי למריו יש אותו Moveset מאז הנינטנדו 64 ומאז הגיימקיוב הוא כנראה זהה לחלוטין. אם הם היו צריכים לבנות גיימפלי חדש ואנימציות לכל דמות לסמאש אולטימייט לא היה אפילו רבע מהדמויות, יש שם הרבה יותר ישן מאשר חדש וזה בסדר גמור בעיני, בגלל זה הוא המשחק סמאש האולטימטיבי. הרי מה זה סמאש? חגיגה של משחקי וידיאו - דמויות, שלבים ומוזיקה מכל המשחקי נינטנדו (ועכשיו גם משחקים לא של נינטנדו) שאתה אוהב במשחק אחד, הם יכולים להמשיך ולהוסיף לו דמויות ושלבים ב dlc ל 5 שנים הבאות ואם הם לא יהיו מורכבים רק מדמויות של פייר אמבלם אף אחד לא יתלונן, זה מה שהשחקנים שלהם רוצים. ומאחר והוא גם ככה המשחק ספה המושלם, אין להם באמת מה לשפר בו (מלבד האונליין הנכה שלהם שגם מקרטע וגם מבוסס איזורים, אבל זה לא קשור) משחק סמאש "חדש" מהבסיס בהכרח יהיה משחק "סמאש" פחות טוב כי פשוט יהיה בו הרבה פחות מהכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21785
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 18 יוני 2020, 19:20

סבבה עידן, ואני מודע לכמות התוכן העצום שהו ומעריך את זה, באמת... הטענה היחידה שלי היא שמבחינת מודלים, אנימציות וכד׳ - זה לא מאוד מאוד שונה מפוקימון סנאפ.
וברור לי שזה מה שהמעריצים רוצים, זה נינטנדו, הם ימכרו פוקימון שהוא 80% אותו דבר מפעם קודמת, זה מה שטוב להם וזה בסדר. סמאש האחרון הוא מפוצץ בתוכן, שאת רובו כבר היה אם לא במשחק האחרון אז בזה שלפניו או זה שלפניו, הכל ביחד, שזה מגניב, אבל זה לא מלא מלא עבודה מבחינת המודלים והאנימציות.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 18 יוני 2020, 19:32

אולי, אבל אני לא מכיר מספיק את פוקימון בשביל לחוות עליו דעה. מה שרלוונטי יותר זה איך הוא עומד ביחס למשחקי מכות אחרים ואני לא בטוח בעניין הזה, אני צריך לראות דוגמאות בשביל לערוך השוואה אמיתית וזה לא מספיק מעניין אותי בשביל לחפור בנושא.. אבל לשם ההוגנות נציין שלסמאש יש גם את כל הדמויות על תקן items שאתה אמנם לא יכול לשחק בהם אבל הם בוודאי כן דורשים עבודה על מודלים, אפקטים, אנימציות וכו', ככה שמדובר בחיה אחרת ממשחקי מכות רגילים וממש צריך לראות נתונים מלאים של הכל בשביל להכריע לכאן או לכאן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2020, 20:03

idan כתב:
DrKeo כתב:
idan כתב:השלב שקיאו הביא נחשב לשלב ה"רשמי" בסמאש, הוא גם השלב היחיד בערך שזכה לטיפול כזה. כל שאר השלבים בנויים אותו דבר עם שיפורי תאורה וצללים, לחלקם הקטן אולי הוסיפו מעט יותר פירוט ולאחרים שינו צבע, אבל הדוגמא הזאת ממש לא מייצגת, היא היוצא מן הכלל.

הרבה שלבים קבלו טיפול גדול, למשל השלב של Twilght Princess אולי עם אותו layout כללי, אבל כל דבר ודבר בו שונה לגמרי מהמשחק WIIU. כלומר השלב הזה נבנה מאפס, אולי על בסיס אותו layout, אבל הוא נניח כמו הרימייק של SOTC, אותה פונקציונאליות על נכסים חדשים לגמרי, כמו בכל משחק מכות EVER. וכמובן שיש שלבים חדשים לגמרי שלא קיימים בכלל באף משחק סמאש, נגיד השלב של זלדה BOTW או של קסלווניה.


כמו שאמרתי לחלקם הקטן הוסיפו יותר פירוט אבל זה לא מייצג, השלב של Twilght Princess בולט במיוחד כי הם מילאו את כל הרקע שלו אבל האמת שגם הוא לא מייצג בקרב המשחקים שהוסיפו להם פירוט.. לפחות בכל מה שקשור לשלבים שעברו גם על ה wii u. יש שלבים חדשים לגמרי כמו השלב של botw,קסטילווניה, מריו אודיסי וספלטון (והשלבים של ה dlc אבל זה לא נחשב) ויש גם שלבים ממשחקי סמאש ישנים יותר שלא עברו על ה wii u וקיבלו שידרוג גרפי משמעותי יותר מן הסתם (לא כולם, חלקם שומרים על מראה רטרו) ואפשר להגיד שמבחינת העבודה עליהם חלקם חדשים לצורך העניין, אבל מלבד הדוגמא שנתת השלבים שקיימים על ה wii u ו switch הם די אותו דבר, קשה להגיד שלא. זה גם הגיוני, בהתחשב בפער המינמלי בחומרה.

אני אגב לא אומר את כל זה בשביל לטעון שהוא משחק לא מושקע או משהו כזה, הוא מלא בתוכן (אם כי אין לי מושג איך התוכן החדש עומד ביחס למשחקי מכות אחרים, משחקי סמאש אלה המשחקי מכות היחידים ששיחקתי יותר משעתיים-שלוש מאז טקן3 על הפס1) ולא נראה לי שאנשים מבינים כמה עבודה דרושה בשביל לאזן בין כל כך הרבה דמויות, אבל הוא כן משחק שמבוסס על איטרציה באופן מובהק.. מלבד מהלך וחצי למריו יש אותו Moveset מאז הנינטנדו 64 ומאז הגיימקיוב הוא כנראה זהה לחלוטין. אם הם היו צריכים לבנות גיימפלי חדש ואנימציות לכל דמות לסמאש אולטימייט לא היה אפילו רבע מהדמויות, יש שם הרבה יותר ישן מאשר חדש וזה בסדר גמור בעיני, בגלל זה הוא המשחק סמאש האולטימטיבי. הרי מה זה סמאש? חגיגה של משחקי וידיאו - דמויות, שלבים ומוזיקה מכל המשחקי נינטנדו (ועכשיו גם משחקים לא של נינטנדו) שאתה אוהב במשחק אחד, הם יכולים להמשיך ולהוסיף לו דמויות ושלבים ב dlc ל 5 שנים הבאות ואם הם לא יהיו מורכבים רק מדמויות של פייר אמבלם אף אחד לא יתלונן, זה מה שהשחקנים שלהם רוצים. ומאחר והוא גם ככה המשחק ספה המושלם, אין להם באמת מה לשפר בו (מלבד האונליין הנכה שלהם שגם מקרטע וגם מבוסס איזורים, אבל זה לא קשור) משחק סמאש "חדש" מהבסיס בהכרח יהיה משחק "סמאש" פחות טוב כי פשוט יהיה בו הרבה פחות מהכל.

כן, כמו שאמרתי יש שלבים שהם חדשים לגמרי, יש שלבים שהם כמו ״רימייק״ ויש שלבים שהם כמו ״רימאסטר״. והקונספט הזה חל על כל אספקט של המשחק. כמו שאמרת, ככה הם מגיעים לכמות הזויה של תוכן. אבל הדלתא בין התוכן הקיים לתוכם החדש הוא בערך משחק מכות שלם בפני עצמו. וזאת הנקודה, הטיעון הזה של לאסקין שהפיתוח של אולטימייט הוא סוג של אנשים שלוחצים על הכפתור ״port״ הוא די מגוחך.

100% מהפוקימונים של פוקימון סנאפ קיימים כי לפני חצי שנה יצא משחק פוקימון, אשכרה לא צריך לעשות בנושא הזה כלום חוץ מאשר ללחוץ על הכפתור port כי לא רק 100% מהפ קיימים, הם קיימים באיכות מספקת לסוויטצ׳ כי הם במשחק פוקימון ראשי לסוויטצ׳. כמובן שיש עוד הרבה דברים שצריך לעשות בכדי ליצור משחק, אבל זאת חתיכת סגירת פינה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 18 יוני 2020, 20:05

idan כתב:אולי, אבל אני לא מכיר מספיק את פוקימון בשביל לחוות עליו דעה. מה שרלוונטי יותר זה איך הוא עומד ביחס למשחקי מכות אחרים ואני לא בטוח בעניין הזה, אני צריך לראות דוגמאות בשביל לערוך השוואה אמיתית וזה לא מספיק מעניין אותי בשביל לחפור בנושא.. אבל לשם ההוגנות נציין שלסמאש יש גם את כל הדמויות על תקן items שאתה אמנם לא יכול לשחק בהם אבל הם בוודאי כן דורשים עבודה על מודלים, אפקטים, אנימציות וכו', ככה שמדובר בחיה אחרת ממשחקי מכות רגילים וממש צריך לראות נתונים מלאים של הכל בשביל להכריע לכאן או לכאן.


בגלל שאף אחד לא התנדב כאן לצלול לנתונים אז אני אעשה את זה.

אם אמרנו שדמות חדשה = 1m

יש לנו 11 דמויות חדשות ו12 דמויות dlc.
הגענו לזה שנינטנדו הוציאו רק על הדמויות לבד 23m מליון דולר.

לשם השוואה heavy rain מהדור הקודם עלה בלי שיווק 21m לפיתוח.

מי שרוצה מקורות לנתונים אין לי בעיה בכלל אבל תצטרכו לחכות שאהיה ליד מחשב שאוכל להביא את המקורות האלו :)

כך או אחרת אני חושב שמדובר בהפקה גרנדיוזית ביותר.

בגלל זה טענתי שגם לאסקין וגם keo צודקים. טכנית המשחק שייך לדור הקודם. בפועל? זו היתה הפקת AAA לכל דבר מבחינת התקציב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2020, 20:08

לאסקין לא טוען שהוא משחק דור קודם, הוא טוען שזה רימאסטר של משחק ישן, משחק שכמעט לא היו צריכים להכניס בן עבודה, משהו half assed, שהוא לא מושקע כמו משחקי מכות אחרים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 18 יוני 2020, 20:32

DrKeo כתב:לאסקין לא טוען שהוא משחק דור קודם, הוא טוען שזה רימאסטר של משחק ישן, משחק שכמעט לא היו צריכים להכניס בן עבודה, משהו half assed, שהוא לא מושקע כמו משחקי מכות אחרים.

כן צודק. אבל אני הרגשתי שמה שלאסקין מנסה להגיד זה שאפילו לחומרה של הסוויץ המשחק לא מרגיש לו קפיצה אמיתית והמשך אמיתי.

כאילו אני יכול להבין למה הוא מרגיש שזה סוג של ריאמסטר כי ברמה האינטואטיבית זה מרגיש ככה.

אבל כמו שהראתי זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת.

אני לא אתפלא אם המשחק התקרב להפקה של sf5 שהוא משחק מדור אחר בכלל עם יותר שעות עבודה על כל מודל וכו'

ומי שבלב שלו לא מצליח לעכל שאלה מחירי העלות של משחקי מכות אז לפני שאביא את הנתונים.

תשאלו את עצמכם למה sf5 במקור היה צריך לצאת רק בסוף 2019?
למה ספנסר סירב לממן אותו והעדיף לעשות משחק משלו.

זה עסק יקר שהנישה שלו לא מייצגת את העלות :)

Laskin
Elder
הודעות: 21785
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 18 יוני 2020, 20:41

שוב, התחלתי מ:
״ יש להם מנוע, יש להם מודלים, אנימציות וסאונד לכל ה_____ מהמשחק ____ האחרון ל____ וכו'״

אם הטענה היא שזה לא נכון כי יש דמויות שלא היו בקודם - אני מסכים. וזה גם כתוב שם: ״מהמשחק האחרון״.
אני לא חושב שיש פה פשוט העתק הדבק, אלא שזה הרבה פחות עבודה מהבחינות האלה (שוב - מודלים, אנימציות וכד׳) מאשר משחק חדש מאפס. יש להם על מה להתבסס, הם צריכים במקרים מסויימים להעתיק מה שהיה ולשפר אותו משמעותית וזה יותר דומה לרימאסטר, רק שזה רימאסטר של כמה משחקים לתוך אחד, פלוס כמה חדשים שלא היו בעבר ועליהם מן הסתם ברור שעשו עבודה מאפס, או קרוב לזה.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 18 יוני 2020, 20:42

DrKeo כתב:לאסקין לא טוען שהוא משחק דור קודם, הוא טוען שזה רימאסטר של משחק ישן, משחק שכמעט לא היו צריכים להכניס בן עבודה, משהו half assed, שהוא לא מושקע כמו משחקי מכות אחרים.



אני היתי אומר שהוא כמו " גרסת השנה " של המשחק לwiiu
וזה בלי להכליל את הdlc
הוסיפו הרבה תוכן גם לפני הdlc , חלק מהדברים שיפרו
אבל אני חושב שהרבה שוכחים שגם ssb לwiiu
היה משחק עם הרבה תוכן , לא את הכל רואים בהתחלה , חלק מהדברים צריך לפתוח שמשחקים

אתם מדברים כאילו ssb לwiiu היה משחק קטן
למעשה בדקתי , יש לו ממוצע ביקורות של 92 ממבקרים
ו89 מגימרים
היתה גם גירסה ל3ds שנחשבת טובה אבל פחות טובה מהwiiu
הגרסה לwiiu קיבלה גם כמה פרסים של משחק המכות הטוב ביותר
ב2014
לא זוכר מה היתה התחרות
אבל זה שssb אולטימט טוב יותר זה ברור
אבל עדין ssb wiiu משחק מאוד טוב בפני עצמו

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 18 יוני 2020, 20:56

glass man כתב:
idan כתב:אולי, אבל אני לא מכיר מספיק את פוקימון בשביל לחוות עליו דעה. מה שרלוונטי יותר זה איך הוא עומד ביחס למשחקי מכות אחרים ואני לא בטוח בעניין הזה, אני צריך לראות דוגמאות בשביל לערוך השוואה אמיתית וזה לא מספיק מעניין אותי בשביל לחפור בנושא.. אבל לשם ההוגנות נציין שלסמאש יש גם את כל הדמויות על תקן items שאתה אמנם לא יכול לשחק בהם אבל הם בוודאי כן דורשים עבודה על מודלים, אפקטים, אנימציות וכו', ככה שמדובר בחיה אחרת ממשחקי מכות רגילים וממש צריך לראות נתונים מלאים של הכל בשביל להכריע לכאן או לכאן.


בגלל שאף אחד לא התנדב כאן לצלול לנתונים אז אני אעשה את זה.

אם אמרנו שדמות חדשה = 1m

יש לנו 11 דמויות חדשות ו12 דמויות dlc.
הגענו לזה שנינטנדו הוציאו רק על הדמויות לבד 23m מליון דולר.

לשם השוואה heavy rain מהדור הקודם עלה בלי שיווק 21m לפיתוח.

מי שרוצה מקורות לנתונים אין לי בעיה בכלל אבל תצטרכו לחכות שאהיה ליד מחשב שאוכל להביא את המקורות האלו :)

כך או אחרת אני חושב שמדובר בהפקה גרנדיוזית ביותר.

בגלל זה טענתי שגם לאסקין וגם keo צודקים. טכנית המשחק שייך לדור הקודם. בפועל? זו היתה הפקת AAA לכל דבר מבחינת התקציב.



דמויות dlc , שחצי מהם עדיין לא יצאו, זה לא ממש רלוונטי. נינטנדו גובים עליהם כסף ואין מה להחשיב אותם כחלק מהמשחק הבסיס.

לא יודע כמה עולה כל דמות, אבל לצורך העניין אני לא חושב שדארק סאמוס או קן מסטריט פייטר שהם הרבה יותר echo fighters מאשר דמויות חדשות, יעני יש להם moveset שבחלקו זהה לדמויות אחרות שכבר נמצאות במשחק, מצריכים אותה השקעה כמו King K. Rool או הדמות מספלטון שהם חדשות לחלוטין. הייתי אומר שיש 7-8 דמויות חדשות לחלוטין + ה Piranha Plant שהיה DLC חינמי למי שהזמין את המשחק מראש. כמובן שמצד שני יש גם דמויות קיימות שהוסיפו להם פיינל סמאש חדשים או כיוונונים כאלה ואחרים וכל מיני דמויות שאתה לא יכול לשחק איתם אבל מצריכות עבודה, אייטמים חדשים, תחפושות של קירבי (הוא יכול לאכול כל דמות ולהידמות אליה ויזואלית ומבחינת היכולות בקטנה, ככה שגל דמות חדשה מצריכה עוד עבודה עליו ) וכו'. ואני מניח שמירב העבודה זה בכלל לגרום לכולם לשחק יפה ביחד.. ככה שבאמת קשה לעקוב אחרי הכל ולעמוד על כמות העבודה של מידול ואנימציות (שזה מה שמעניין את לאסקין נראה לי) ביחס למשחקי מכות אחרים (שאני לפחות לא מכיר טוב במיוחד) בלי נתונים מלאים לגמרי.
עניינים של תקציב מצריכים להתחשב גם ברשיונות לדמויות ומוזיקה שלא שייכים לנינטנדו או כל מיני סרטוני אנימציה שבטח עולים לא מעט, אבל זה כבר עניין אחר.

וזה שהוא שייך לדור הקודם זה בגלל שהממשיכה של ה wii u היא קונסולה ניידת כך שהקפיצה הטכנולוגית הייתה קטנה מאוד. גם בין הגיימקיוב ל wii לא הייתה קפיצה גדולה, נינטנדו מזמן לא במשחק הזה. אבל כל זה לא קשור לאם בונים שלב/דמות חדשים לחלוטין+רימאסטרים של דברים ישנים ואיך זה עומד מול משחקי מכות אחרים מבחינת סה"כ עבודה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 18 יוני 2020, 21:25

Laskin כתב:שוב, התחלתי מ:
״ יש להם מנוע, יש להם מודלים, אנימציות וסאונד לכל ה_____ מהמשחק ____ האחרון ל____ וכו'״

אם הטענה היא שזה לא נכון כי יש דמויות שלא היו בקודם - אני מסכים. וזה גם כתוב שם: ״מהמשחק האחרון״.
אני לא חושב שיש פה פשוט העתק הדבק, אלא שזה הרבה פחות עבודה מהבחינות האלה (שוב - מודלים, אנימציות וכד׳) מאשר משחק חדש מאפס. יש להם על מה להתבסס, הם צריכים במקרים מסויימים להעתיק מה שהיה ולשפר אותו משמעותית וזה יותר דומה לרימאסטר, רק שזה רימאסטר של כמה משחקים לתוך אחד, פלוס כמה חדשים שלא היו בעבר ועליהם מן הסתם ברור שעשו עבודה מאפס, או קרוב לזה.

מצד אחד יש להם X תוכן מוכן מראש או ש"רק צריך לעשות לו רימאסטר", מצד שני הכמות תוכן שיש במשחק הזה היא פסיכית ברמות אחרות. המשחק הזה הוא לא רק עושה "רימאסטר" ו-"רימייק" לתוכן של 4 משחקים שהגיעו לפניו (תלוי במקור של התוכן), הוא גם יוצר תוכן חדש ובכמויות מסחריות. שלב חדש ב-99% ממשחקי המכות זה סתם רקע, שלב ב-SSB זה לעצב ממש שלב עם חלקים אנטרקטיבים ועיצוב שלבים. יש במשחק הזה כל כך הרבה פרמוטציות של איזון, מאייטמים שיש מאות כאלה במשחק, דמויות שיש מעל ל-70 (ועכשיו כבר מעל ל-80), העיצוב שלבים, היכולת חיקוי של קירבי וכו', שאני לא מבין בכלל איך אפשר לטעות שהמשחק הזה הוא לא עבודת פיתוח מטורפת. וזה שאתה משווה אותו לפוקימון סנאפ זה כבר בכלל עלבון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 18 יוני 2020, 21:40

idan כתב:
glass man כתב:
idan כתב:אולי, אבל אני לא מכיר מספיק את פוקימון בשביל לחוות עליו דעה. מה שרלוונטי יותר זה איך הוא עומד ביחס למשחקי מכות אחרים ואני לא בטוח בעניין הזה, אני צריך לראות דוגמאות בשביל לערוך השוואה אמיתית וזה לא מספיק מעניין אותי בשביל לחפור בנושא.. אבל לשם ההוגנות נציין שלסמאש יש גם את כל הדמויות על תקן items שאתה אמנם לא יכול לשחק בהם אבל הם בוודאי כן דורשים עבודה על מודלים, אפקטים, אנימציות וכו', ככה שמדובר בחיה אחרת ממשחקי מכות רגילים וממש צריך לראות נתונים מלאים של הכל בשביל להכריע לכאן או לכאן.


בגלל שאף אחד לא התנדב כאן לצלול לנתונים אז אני אעשה את זה.

אם אמרנו שדמות חדשה = 1m

יש לנו 11 דמויות חדשות ו12 דמויות dlc.
הגענו לזה שנינטנדו הוציאו רק על הדמויות לבד 23m מליון דולר.

לשם השוואה heavy rain מהדור הקודם עלה בלי שיווק 21m לפיתוח.

מי שרוצה מקורות לנתונים אין לי בעיה בכלל אבל תצטרכו לחכות שאהיה ליד מחשב שאוכל להביא את המקורות האלו :)

כך או אחרת אני חושב שמדובר בהפקה גרנדיוזית ביותר.

בגלל זה טענתי שגם לאסקין וגם keo צודקים. טכנית המשחק שייך לדור הקודם. בפועל? זו היתה הפקת AAA לכל דבר מבחינת התקציב.



דמויות dlc , שחצי מהם עדיין לא יצאו, זה לא ממש רלוונטי. נינטנדו גובים עליהם כסף ואין מה להחשיב אותם כחלק מהמשחק הבסיס.

לא יודע כמה עולה כל דמות, אבל לצורך העניין אני לא חושב שדארק סאמוס או קן מסטריט פייטר שהם הרבה יותר echo fighters מאשר דמויות חדשות, יעני יש להם moveset שבחלקו זהה לדמויות אחרות שכבר נמצאות במשחק, מצריכים אותה השקעה כמו King K. Rool או הדמות מספלטון שהם חדשות לחלוטין. הייתי אומר שיש 7-8 דמויות חדשות לחלוטין + ה Piranha Plant שהיה DLC חינמי למי שהזמין את המשחק מראש. כמובן שמצד שני יש גם דמויות קיימות שהוסיפו להם פיינל סמאש חדשים או כיוונונים כאלה ואחרים וכל מיני דמויות שאתה לא יכול לשחק איתם אבל מצריכות עבודה, אייטמים חדשים, תחפושות של קירבי (הוא יכול לאכול כל דמות ולהידמות אליה ויזואלית ומבחינת היכולות בקטנה, ככה שגל דמות חדשה מצריכה עוד עבודה עליו ) וכו'. ואני מניח שמירב העבודה זה בכלל לגרום לכולם לשחק יפה ביחד.. ככה שבאמת קשה לעקוב אחרי הכל ולעמוד על כמות העבודה של מידול ואנימציות (שזה מה שמעניין את לאסקין נראה לי) ביחס למשחקי מכות אחרים (שאני לפחות לא מכיר טוב במיוחד) בלי נתונים מלאים לגמרי.
עניינים של תקציב מצריכים להתחשב גם ברשיונות לדמויות ומוזיקה שלא שייכים לנינטנדו או כל מיני סרטוני אנימציה שבטח עולים לא מעט, אבל זה כבר עניין אחר.

וזה שהוא שייך לדור הקודם זה בגלל שהממשיכה של ה wii u היא קונסולה ניידת כך שהקפיצה הטכנולוגית הייתה קטנה מאוד. גם בין הגיימקיוב ל wii לא הייתה קפיצה גדולה, נינטנדו מזמן לא במשחק הזה. אבל כל זה לא קשור לאם בונים שלב/דמות חדשים לחלוטין+רימאסטרים של דברים ישנים ואיך זה עומד מול משחקי מכות אחרים מבחינת סה"כ עבודה.


לא חושב שאתה צודק לגבי הdlc עידן. במשחקים כאלה הdlc מקבלים גריין לייט כבר מההתחלה ככה שבהחלט צריך להחשיב אותם כחלק מעלות הפיתוח

זה כמו שתגיד לי שיש לך דירה שאתה משכיר ותגיד לי שאתה לא מחשיב את עלות השיפוצים והתחזוקה כהוצאה כי הדייר משלם לך שכירות.

אני יכול לקבל את זה שנגיד ב2022 אם יהיה dlc אז הוא כבר תלוי ברווחים.

אבל שלוש העונות הראשונות ? שלוש העונות הראשונות של משחקים כאלה מקבלות תמיכה בלי קשר לאיך המשחק מוכר בפועל

דמויות הdlc הראשונות של sf5 יצאו כמה חודשים אחרי ההשקה אתה לא באמת מאמין שהם לא היו חלק מהתקציב של הפרויקט נכון?

יש פה עוד עלות שנינטנדו משתמשת במפתחת שהיא לא שלה זה לא זול.

במקרה הזה יש שותפות מיוחדת בין נינטנדו לנאמקו כי נאמקו מרוויחה מזה לשווק את מריו קארט בארקייד ביפן אבל זה עדיין לא זול.

לשלם משכורות לעובדים יפנים זה לא כמו לשלם משכורת לעובדים הפולנים של המכשף שיעשו לך עבודה נהדרת בפחות כסף כי .. זה פולין...

וגם אם נהיה נדיבים.ונאמר שחלק מהדמויות פותחו מחוץ ליפן בשביל להוזיל עלויות אנחנו עדיין בכל מקרה מדברים על משחק שעולה הרבה יותר מריאמסטר.

לדעתי אנחנו מדברים פה במקרה הכי אופטימי על הפקת ענק בסטנדרטים של הדור הקודם או הפקה רגילה בדור הזה.

זה לא ריאמסטר של זבנג וגמרנו אין מצב שבעולם.

בנוגע לקפיצה. עדיין למרות שהבדלי החומרה לא גדולים.

אני משוכנע שסמאש שרץ על אנריל 4 במיוחד לסוויץ היה נראה משמעותית יותר טוב מהמשחק הנוכחי ויותר מזכיר משחק פס4 משונמך מהמשחק הנוכחי.

אבל זה היה במחיר של כמות דמויות קטנה מאוד של איזה 16 המון dlc בשביל לכפר וכנראה משחק שמחמיץ את כל השנים הכי חשובות של הסוויץ.

לא מחיר שנינטנדו או המעריצים היו רוצים לשלם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 18 יוני 2020, 22:09

DrKeo כתב:
Laskin כתב:שוב, התחלתי מ:
״ יש להם מנוע, יש להם מודלים, אנימציות וסאונד לכל ה_____ מהמשחק ____ האחרון ל____ וכו'״

אם הטענה היא שזה לא נכון כי יש דמויות שלא היו בקודם - אני מסכים. וזה גם כתוב שם: ״מהמשחק האחרון״.
אני לא חושב שיש פה פשוט העתק הדבק, אלא שזה הרבה פחות עבודה מהבחינות האלה (שוב - מודלים, אנימציות וכד׳) מאשר משחק חדש מאפס. יש להם על מה להתבסס, הם צריכים במקרים מסויימים להעתיק מה שהיה ולשפר אותו משמעותית וזה יותר דומה לרימאסטר, רק שזה רימאסטר של כמה משחקים לתוך אחד, פלוס כמה חדשים שלא היו בעבר ועליהם מן הסתם ברור שעשו עבודה מאפס, או קרוב לזה.

מצד אחד יש להם X תוכן מוכן מראש או ש"רק צריך לעשות לו רימאסטר", מצד שני הכמות תוכן שיש במשחק הזה היא פסיכית ברמות אחרות. המשחק הזה הוא לא רק עושה "רימאסטר" ו-"רימייק" לתוכן של 4 משחקים שהגיעו לפניו (תלוי במקור של התוכן), הוא גם יוצר תוכן חדש ובכמויות מסחריות. שלב חדש ב-99% ממשחקי המכות זה סתם רקע, שלב ב-SSB זה לעצב ממש שלב עם חלקים אנטרקטיבים ועיצוב שלבים. יש במשחק הזה כל כך הרבה פרמוטציות של איזון, מאייטמים שיש מאות כאלה במשחק, דמויות שיש מעל ל-70 (ועכשיו כבר מעל ל-80), העיצוב שלבים, היכולת חיקוי של קירבי וכו', שאני לא מבין בכלל איך אפשר לטעות שהמשחק הזה הוא לא עבודת פיתוח מטורפת. וזה שאתה משווה אותו לפוקימון סנאפ זה כבר בכלל עלבון.


רק להביא את המשחק מהחומרה של הwii u לזו של הסוויץ זה כבר עלות של רימאסטר/פורט. עוד לפני שהם הוסיפו שורת קוד אחת של תוכן חדש :) החומרות אולי קרובות בכוח אבל שונות בתכלית בכל השאר.

קיצור לא רואה איך אפשר לטעון שזה רימאסטר.

Laskin
Elder
הודעות: 21785
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 18 יוני 2020, 22:35

לא טענתי שהמשחק הוא רימאסטר אלא שהעבודה על המודלים והאנימציות היא כמו רימאסטר.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 18 יוני 2020, 22:44

תהיה בטוח שלאף אחד בנינטנדו לא היה ספק שסמאש ימכור נהדר.. לתת גרין לייט ל dlc של אחד הפרנצ'ייז הכי פופולרים בתעשייה זאת לא החלטה קשה במיוחד.
וזה לא רלוונטי כי לצורך העניין הם גם יכלו להוציא את סמאש שנה אחרי עם 5 לוחמים יותר ואז להתחיל להוסיף תוכן בתשלום, אבל הם מן הסתם העדיפו מודל עיסקי שמכניס להם יותר כסף.
אבל אם אתה מתעקש להפוך את זה למשחק בסיס+dlc של שנים קדימה אז זה מחייב שתשווה את זה גם למשחקי מכות אחרים+העונות שלהם ואז גם לבדוק את התימחור וכו' וזה סתם להפוך הכל ליותר מסובך... זה לא עניין עקרוני, אפשר לעשות את זה גם ככה, פשוט להשוות משחק של 60$ מול משחק של 60$ זה הרבה יותר קל.

ואין לי ספק שסמאש הוא לא משחק זול, בטח בסטנדרטים של נינטנדו, אני פשוט לא יודע איך הוא עומד ביחס למשחקי מכות אחרים זה הכל.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 18 יוני 2020, 23:06

idan כתב:תהיה בטוח שלאף אחד בנינטנדו לא היה ספק שסמאש ימכור נהדר.. לתת גרין לייט ל dlc של אחד הפרנצ'ייז הכי פופולרים בתעשייה זאת לא החלטה קשה במיוחד.
וזה לא רלוונטי כי לצורך העניין הם גם יכלו להוציא את סמאש שנה אחרי עם 5 לוחמים יותר ואז להתחיל להוסיף תוכן בתשלום, אבל הם מן הסתם העדיפו מודל עיסקי שמכניס להם יותר כסף.
אבל אם אתה מתעקש להפוך את זה למשחק בסיס+dlc של שנים קדימה אז זה מחייב שתשווה את זה גם למשחקי מכות אחרים+העונות שלהם ואז גם לבדוק את התימחור וכו' וזה סתם להפוך הכל ליותר מסובך... זה לא עניין עקרוני, אפשר לעשות את זה גם ככה, פשוט להשוות משחק של 60$ מול משחק של 60$ זה הרבה יותר קל.

ואין לי ספק שסמאש הוא לא משחק זול, בטח בסטנדרטים של נינטנדו, אני פשוט לא יודע איך הוא עומד ביחס למשחקי מכות אחרים זה הכל.


תראה כמו שכולנו יודעים נינטנדו לא בחזית הטכנולוגית אז בוא נגיד אם אנחנו נשווה לסטריט 5 שכל הנכסים שלו המודלים האנימציות הכל מאפס ושהוא נכנס לעונה החמישית.

אז אם ניקח את האיכות הגרפית שלו כן הוא כנראה עלה יותר מסמאש להערכתי.

אבל נגיד טקן? כמו שהדגימו טקן 7 ממחזר מודלים מטקן 6 ועוד מלא נכסים אחרים כי גם הdlc ממחזר תוכן. לא אופתע כלל אם סמאש יקר ממנו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38339
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 19 יוני 2020, 01:23

כנראה שרק התקציב מוסיקה של SSB:U גבוה יותר מכל התקציב של טקן 7.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 19 יוני 2020, 01:28

Laskin כתב:לא טענתי שהמשחק הוא רימאסטר אלא שהעבודה על המודלים והאנימציות היא כמו רימאסטר.


אולי היה מקום לטענה הזו אם היה BC מבוסס חומרה עם הווי יו וכל הדמויות החדשות היו ממוחזרות ממשחקים ישנים אבל זה לא המצב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 19 יוני 2020, 01:36

DrKeo כתב:כנראה שרק התקציב מוסיקה של SSB:U גבוה יותר מכל התקציב של טקן 7.

חחח אין ספק המשחק הזה ממחזר את הפאקינג פסקולים של טקן 2 עד 6 (ובאיכות של הקלטה נמוכה הם פשוט זרקו את קבצי הקול בלי להתאים אותם למשחק)

והפסקול של טקן 7 עצמו נשמע נורא

עם כל הצחוק יש סבירות מסוימת שזה נכון.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי swym » 19 יוני 2020, 12:10

glass man כתב:בגלל שאף אחד לא התנדב כאן לצלול לנתונים אז אני אעשה את זה.

אם אמרנו שדמות חדשה = 1m

יש לנו 11 דמויות חדשות ו12 דמויות dlc.
הגענו לזה שנינטנדו הוציאו רק על הדמויות לבד 23m מליון דולר.

ההנחה שפיתוח דמות בודדת עולה מליון דולר וההכפלה שלה היא לא רק שגויה מלכתחילה, אלא גם לא מתחשבת בעלויות הפוחתות משמעותית של כל דמות נוספת שמכניסים למשחק אחרי הדמות הראשונה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים

cron