ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוקטובר 2021, 14:46

טוב, הסתכלתי רק בסוף הטריילר כי חיפשתי את הטייטל שתמיד מגיע בסוף... שם הוא לא מופיע! :)

אנומה עבד על הרבה משחקי זלדה בניידים,
https://en.wikipedia.org/wiki/Eiji_Aonuma
אבל אנחנו לא מחשיבים אותם אף פעם כ"משחק זלדה ראשי", כי הם פשוט... לא.

אה, ואני שיחקתי רק במטרויד 1/2 וסופר מטרויד, מאז לא שיחקתי בשום משחק בסדרה כך שפספסתי הרבה מהם... אבל אני מסתכל על זה כמו על משחקי מריו ומריו הדו מימדיים כבר ממזמן לא נחשבים בעיני אף אחד כמשחקים ראשיים בסדרה, כנ"ל זלדה, ולדעתי אותו הדבר צריך לקרות למטרויד.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 03 אוקטובר 2021, 14:49, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי BiA » 03 אוקטובר 2021, 14:47

המשחקים הראשיים בסדרת מטרויד ממוספרים, כשאתה נכנס למטרויד פיוז'ן כתוב Nintendo Presents... Metroid 4 וככה גם עם הטריילר חשיפה של 5. לגבי השקעה וכו', נוטה להסכים אבל כמו שקיאו אמר, יותר רלוונטי איך שנינטנדו עצמה רואה את הדברים :)

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוקטובר 2021, 14:57

אוקיי, אני מקבל את טענת המספור, כי לגמרי פספסתי את זה, אבל עדיין - אז הוא ראשי מבחינתם ועדיין "סוג ב'" מבחינתנו, אז בדיוק כמו זלדות רבות שנחשבים "ראשיים" מבחינתם ורק מבחינתם, אנחנו גם כן אמורים להתייחס למטרויד הזה כסוג ב', משמע - לא ראשי :)
אני קורא פה למרד כלפי ההגדרות העצמיות, כמו שאם אדם ממין זכר רוצה שיפנו אליו בלשון נקבה - כדאי שיתאמץ וייראה כך, אחרת מבחינת החברה הוא לא באמת נחשב כך... באותה המידה אם הם רוצים שנחשיב אותו כראשי הוא צריך להראות קצת יותר השקעה ;)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38336
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוקטובר 2021, 15:04

Laskin כתב:מה קובע את זה? ומי קובע בזלדה? יש שם "ראשי" מבחינת נינטנדו בכלל? הכל מופיע בטיימליין שלהם, לכאורה...
וכמו שכתבתי בעריכה וכבר הגבת:

אפשר להגיד גם שכמו ש"סופר" נמצא לפני מטרויד ככה גם "פריים" נמצא אחרי מטרויד, זה לא באמת מה שמשנה עבורי. גם אחרי מריו של הנינ64 מופיע המספר 64, אז הוא ספין אוף? פשוט הפסיקו לתת את שמות המשנה אחרי הנינ64 לפי הקונסולה ועברו לשמות מקוריים בתקופת הקיוב, זה הכל.
אפשר להגיד שהמשחק החדש הוא המשך לסדרה הניידת שלהם, אם כבר... וממתי ניידת = ראשי?

נינטנדו רשמית קראו לו מטרויד 5, הם אפילו אמרו ב-DIRECT שהנה מטרויד 5 ואנשים שוקיסטים באינטרנט חשבו שהם מכריזים על פריים 5 לפני שפריים 4 יצא בכלל. אין פה ויכוח שפריים הוא הבשר שכולם מחפשים עכשיו, הוא ה"מריו אודסי" ל-NSMB, אבל נינטנדו בהחלט רואה את מטרויד 1-2, סופר, פיוז'ן ודרד כמטרויד 1-5.

אני משער שהצורה שבה נינטנדו מסתכלת על מטרויד היא שהסדרה מעולם לא קפצה לתלת מימד, היא סדרה דו מימדית שיש לה ספינאוף תלת מימדי. פשוט הספינאוף התלת מימדי הוא מאסטרפיס שהגדיר את דור הפס2, אבל הוא עדין ספינאוף. דרד אגב התחיל פיתוח מיד אחרי פיוז'ן, השם מטרויד דרד מסתובב באינטרנט כבר 15 שנים, פשוט המשחק רק עכשיו יצא לפועל משום מה.

חוץ מזה דרד הוא משחק של סקמוטו, פריים הוא לא של סקמוטו. סקמוטו המציא את מטרויד ועשה גם את סופר מטרויד ואת פיוז'ן (וגם זירו מישן שהוא סוג של הרחבה), כך שאם הוא אומר שזה מטרויד 5 אז מי אנחנו שנתווכח?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 03 אוקטובר 2021, 15:10

בכלל זה שנדב התלהב רצח מדרד בחשיפה שלו.. מוכיח שהוא "ראשי" יש בכלל מצב שמעריץ הארדקור של מטרויד היה מתלהב ככה אם לא היה מדובר במשחק ראשי? התגובה שלו היתה צריכה להיות הרבה יותר meh אם זה היה משחק משני. :)

לאסקין אנומה אף פעם לא עבד על איזשהו משחק נייד כDirector וגם לא ידוע שהיתה לו איזושהי השפעה מטורפת עליהם. אתה יכול לטעון אולי שהוא לא היה הבמאי של BOTW
אבל כן היה לו יד ענקית בBOTW כולל קביעת ה"חזרה למקורות" ועוד מלא אלמנטים שזו תהיה חפירה ענקית לחפור פה עליהם. מה גם שהבמאי של BOTW כן היה במאי של משחק ראשי אחר (SS )
,
או במילים אחרות, אך אחד (לפחות לא הנורמלים) לא רואים בDQ9 ראשי בגלל שהוא עם "9" רואים בו ראשי כי עבד עליו הצוות המקורי, בדיוק באותם תפקידים שהם עבדו
בכל 8 האחרים, וכי הוא אבולוציה ישירה של 8 הקודמים, וכל ההמשכים הולכים בעקבותיו ובעקבות החידושים שהביא.

שמשחק זלדה נייד יעשה שינויים כאלה בסדרה שלו, אתייחס אליהם כראשי. מטרוייד 5 יעשה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38336
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוקטובר 2021, 15:33

זלדה הראשי הוא פרנצ'ייז שעובר בירושה. מיאמוטו עשה את כל הזלדות עד OOT שאותו ביים אנומה שלקח את הפרנצ'ייז לאורך שנים. אחרי TP איומה הוריש את ההובלה לפאג'יביישי והוא מוביל את הפרנצ'ייז מאז SS ועד היום. מה שמשותף לכולם הוא שהם ביימו את הזלדות הראשיים בלבד, כלומר כשיצא זלדה של מיאמוטו זה היה זלדה ראשי, כשיצא זלדה של איומה זה היה זלדה ראשי ועכשיו כשיוצא זלדה של פאג'יביישי זה זלדה ראשי. אגב, לפני שפאג'יביישי קבל את השרביט הוא עבד על ספינאופים, הוא עשה את רוב משחקי הזלדה של ה-GBA וה-DS, אבל זה היה לפני שהוא קבל את השרביט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38336
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוקטובר 2021, 15:42

אה, ועוד אגב על מטרויד, רק המשחקים הראשיים מקדמים את העלילה. כלומר כל טרילוגית פריים וכנראה גם 4 מתרחשים שנים לפני מטרויד פיוז'ן, כך שליטרלי מדובר בסיפור צד.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוקטובר 2021, 15:47

צוות מקורי יכול לעבוד על ספינאוף באותה מידה שמשחק ראשי יכול להיות מפותח על ידי צוות אחר, ויש דוגמאות לזה.
אונומה לא היה במאי אלא מפיק של עוד כמה משחקים ראשיים בסדרה והם עדיין ראשיים, והוא היה המפיק משחקים נוספים לניידים בדיוק באותה מידה.

נדב - אנחנו! אנחנו נקבע להם! אתה לא קורא את המלים שלי? אני רוצה לראות מרד בהגדרות האלה… החברה תחליט מה ראשי ומה לא, לא נכנע לתכתיבי תאגידים!

ה״שרביט״ הועבר ליוצרי פריים, בין אם הם הסכימו לכך ובין אם לא
The people have spoken

לגבי העלילה - זה שהם מתרחשים קודם לא אומר שהם פחות ראשיים, רק שהם פריקוול. זה לא סדרת צד, כמו שזה פשוט מה שהיה לפני פרק 1…

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 03 אוקטובר 2021, 16:11

בקיצור כל מה שנדב אמר על זלדה אמת. אני גם די בטוח שאנחנו לא יכולים לקרוא ל3 משחקי זלדה ניידים שפותחו על ידי פאקינג קפקום משחקים ראשיים,נגיד מייניש קאפ, איך הוא ראשי אם קפקום עשו אותו בחוזה חיצוני?
לאסקין, אתה רוצה ליצור סדר עולמי חדש, שבו רק מה שנראה כמו AAA נחשב ראשי.

והסדר העולמי הזה לא יכול לתפוס. כי לפי מה שאתה מנסה לקדם. פייר אמבלם 7 ו8 לא יכולים להיחשב משחקי פייר אמבלם ראשיים כי הם משחקי GBA.
וגם פייר אמבלם awakening ל3DS למרות שכולם ראשיים, ופותחו על ידי הצוות הראשי בintelligent systems והציונים בהתאם.

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוקטובר 2021, 16:13

אני טוען שהסדרה המקורית ננטשה לחלוטין במשל כמעט 2 עשורים, ולכן יש לראות במשחקים שכן יצאו בזמן הזה וכן נחשבים ליצירות מופת וכן נמצאים באותו עולם עם אותה דמות - כהמשכים האמיתיים, או לכל הפחות משחקים ״ראשיים״ בסדרה בלי אם ובלי אבל.
לגבי זלדה - הם כן ראשיים אם הם ברשימה של 26 המשחקים שנינטנדו החליטו להגדיר כ״ראשיים״ אתה לא יכול לקחת את המילה שלהם לגבי סדרה אחת אבל לא כלפי אחרת :)

סמל אישי של המשתמש
Golan
Veteran
הודעות: 1211
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:58

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Golan » 03 אוקטובר 2021, 17:11

אני לא שיחקתי באף מטרויד (מודה באשמה) אבל אני עליתי על רכבת ההייפ ואני קונה את Dread. "הבעיה" זה שאני לא אבין ממש את הסיפור, ונינטנדו קקות כי הם לא מאפשרים לשחק במשחקי GBA בסוויטץ' אז אני לא יכול להשלים כלום (חוץ מסופר מטרויד שב-SNES אבל אני צריך מנוי בשביל זה).

אגב שאלה לגבי קירבי - המשחק מאוד מזכיר לי את מריו אודיסי, יש מצב שזה אותו צוות? זה נראה כאילו הם לקחו את אודיסי ושינו את הסקין.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 03 אוקטובר 2021, 17:20

Laskin כתב:אני טוען שהסדרה המקורית ננטשה לחלוטין במשל כמעט 2 עשורים, ולכן יש לראות במשחקים שכן יצאו בזמן הזה וכן נחשבים ליצירות מופת וכן נמצאים באותו עולם עם אותה דמות - כהמשכים האמיתיים, או לכל הפחות משחקים ״ראשיים״ בסדרה בלי אם ובלי אבל.
לגבי זלדה - הם כן ראשיים אם הם ברשימה של 26 המשחקים שנינטנדו החליטו להגדיר כ״ראשיים״ אתה לא יכול לקחת את המילה שלהם לגבי סדרה אחת אבל לא כלפי אחרת :)


אבל למה שמשחק שמשנה את נקודת המבט מ2D לFPS בגוף ראשון יהיה משחקי ראשי לאסקין? אם כבר משחק מטרויד ראשי שעובר ל3D צריך להפוך להיות גוף שלישי, כמו שמריו וזלדה ועכשיו קירבי, הפכו מ2D לגוף שלישי :)

מטרויד פריים זה רייבוט קיצוני, אמנם רייבוט מדהים אבל רייבוט. ובנוסף לכל זה אף אחד מהצוות המקורי לא עבד עליו.

והוא כבר קיבל את הכבוד המטורף שלו :) הוא מדורג 33 ברשימה של 100 המשחקים הטובים בכל הזמנים לפי IGN. יש יותר מזה? :)
https://www.ign.com/lists/top-100-games/33

אם מחר Half Life חדש יוכרז והוא יהיה גוף שלישי, תוכל לראות בו HL3 אם הוא משנה לגמרי את נקודת המבט?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 03 אוקטובר 2021, 17:36

Golan כתב:אני לא שיחקתי באף מטרויד (מודה באשמה) אבל אני עליתי על רכבת ההייפ ואני קונה את Dread. "הבעיה" זה שאני לא אבין ממש את הסיפור, ונינטנדו קקות כי הם לא מאפשרים לשחק במשחקי GBA בסוויטץ' אז אני לא יכול להשלים כלום (חוץ מסופר מטרויד שב-SNES אבל אני צריך מנוי בשביל זה).

אגב שאלה לגבי קירבי - המשחק מאוד מזכיר לי את מריו אודיסי, יש מצב שזה אותו צוות? זה נראה כאילו הם לקחו את אודיסי ושינו את הסקין.


לפי מה שאנחנו יודעים לפחות כרגע, מפתח את המשחק של קירבי אותו צוות שתמיד פיתח את קירבי
HAL Laboratory אבל הם בטח משתמשים במנוע של אודסי/נכסים גרפיים מאודסי וזה מה שנותן את הוויב. אבל זה לא הצוות של מריו.

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 03 אוקטובר 2021, 17:50

glass man כתב:
Laskin כתב:אני טוען שהסדרה המקורית ננטשה לחלוטין במשל כמעט 2 עשורים, ולכן יש לראות במשחקים שכן יצאו בזמן הזה וכן נחשבים ליצירות מופת וכן נמצאים באותו עולם עם אותה דמות - כהמשכים האמיתיים, או לכל הפחות משחקים ״ראשיים״ בסדרה בלי אם ובלי אבל.
לגבי זלדה - הם כן ראשיים אם הם ברשימה של 26 המשחקים שנינטנדו החליטו להגדיר כ״ראשיים״ אתה לא יכול לקחת את המילה שלהם לגבי סדרה אחת אבל לא כלפי אחרת :)


אבל למה שמשחק שמשנה את נקודת המבט מ2D לFPS בגוף ראשון יהיה משחקי ראשי לאסקין? אם כבר משחק מטרויד ראשי שעובר ל3D צריך להפוך להיות גוף שלישי, כמו שמריו וזלדה ועכשיו קירבי, הפכו מ2D לגוף שלישי :)

מטרויד פריים זה רייבוט קיצוני, אמנם רייבוט מדהים אבל רייבוט. ובנוסף לכל זה אף אחד מהצוות המקורי לא עבד עליו.

והוא כבר קיבל את הכבוד המטורף שלו :) הוא מדורג 33 ברשימה של 100 המשחקים הטובים בכל הזמנים לפי IGN. יש יותר מזה? :)
https://www.ign.com/lists/top-100-games/33

אם מחר Half Life חדש יוכרז והוא יהיה גוף שלישי, תוכל לראות בו HL3 אם הוא משנה לגמרי את נקודת המבט?


משחקים משנים נקודת מבט וזה עדיין הראשי, מה הטעינה שלך פה, בעצם? שנינטנדו יכולה לשנות לכל נקודת מבט מלבד גוף ראשון?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 03 אוקטובר 2021, 17:56

Laskin כתב:
glass man כתב:
Laskin כתב:אני טוען שהסדרה המקורית ננטשה לחלוטין במשל כמעט 2 עשורים, ולכן יש לראות במשחקים שכן יצאו בזמן הזה וכן נחשבים ליצירות מופת וכן נמצאים באותו עולם עם אותה דמות - כהמשכים האמיתיים, או לכל הפחות משחקים ״ראשיים״ בסדרה בלי אם ובלי אבל.
לגבי זלדה - הם כן ראשיים אם הם ברשימה של 26 המשחקים שנינטנדו החליטו להגדיר כ״ראשיים״ אתה לא יכול לקחת את המילה שלהם לגבי סדרה אחת אבל לא כלפי אחרת :)


אבל למה שמשחק שמשנה את נקודת המבט מ2D לFPS בגוף ראשון יהיה משחקי ראשי לאסקין? אם כבר משחק מטרויד ראשי שעובר ל3D צריך להפוך להיות גוף שלישי, כמו שמריו וזלדה ועכשיו קירבי, הפכו מ2D לגוף שלישי :)

מטרויד פריים זה רייבוט קיצוני, אמנם רייבוט מדהים אבל רייבוט. ובנוסף לכל זה אף אחד מהצוות המקורי לא עבד עליו.

והוא כבר קיבל את הכבוד המטורף שלו :) הוא מדורג 33 ברשימה של 100 המשחקים הטובים בכל הזמנים לפי IGN. יש יותר מזה? :)
https://www.ign.com/lists/top-100-games/33

אם מחר Half Life חדש יוכרז והוא יהיה גוף שלישי, תוכל לראות בו HL3 אם הוא משנה לגמרי את נקודת המבט?


משחקים משנים נקודת מבט וזה עדיין הראשי, מה הטעינה שלך פה, בעצם? שנינטנדו יכולה לשנות לכל נקודת מבט מלבד גוף ראשון?


בוודאי. מה זה באמת נראה לך טבעי לאסקין שמשחק ראשי של נינטנדו ישנה את נקודת המבט שלו לגוף ראשון וייחשב משחק ראשי?
תראה איזה באקלאש למשל היה לרזידנט איוול 7. לי לקח כמה שנים טובות לקבל את השינוי הזה, ועדיין אני מייחל ש9 יחזיר הכל לגוף שלשי.

איך היית מגיב אם DMC 6 יהיה גוף ראשון?

מטרויד פריים היה הרפתקה, רייבוט נסיוני, שהצליח הרבה הרבה מעבר לכל הציפיות אבל אתה יכול באמת בפנים ישרות לטעון שהוא התפתחות טבעית ומתבקשת של משחקי ה2D?
משחקי 2D אמורים (לפחות לפי איך שאלוהים התכוון) לעבור לגוף שלישי.:)

האם הנסיך הפרסי הפך את עצמו לגוף ראשון? :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38336
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 03 אוקטובר 2021, 18:01

Laskin כתב:צוות מקורי יכול לעבוד על ספינאוף באותה מידה שמשחק ראשי יכול להיות מפותח על ידי צוות אחר, ויש דוגמאות לזה.
אונומה לא היה במאי אלא מפיק של עוד כמה משחקים ראשיים בסדרה והם עדיין ראשיים, והוא היה המפיק משחקים נוספים לניידים בדיוק באותה מידה.

נדב - אנחנו! אנחנו נקבע להם! אתה לא קורא את המלים שלי? אני רוצה לראות מרד בהגדרות האלה… החברה תחליט מה ראשי ומה לא, לא נכנע לתכתיבי תאגידים!

ה״שרביט״ הועבר ליוצרי פריים, בין אם הם הסכימו לכך ובין אם לא
The people have spoken

לגבי העלילה - זה שהם מתרחשים קודם לא אומר שהם פחות ראשיים, רק שהם פריקוול. זה לא סדרת צד, כמו שזה פשוט מה שהיה לפני פרק 1…

האמת שפריים הוא הגדרה של סיפור צד כי הוא מתרחש בין מטרויד 1 למטרויד 2 (מה שנקרא היום בשפת הרימייק החזרה של סמוס). הוא כמו רוג 1, סרט שמתרחש בין לבין בכדי למלא חלל. פריים 1 קרה בין מטרויד למטרויד 2 ובגלל שהוא יצא כל כך טוב הוא קבל 3 המשכים, כולם קרו בין מטרויד 1 ו-2. כלומר עלילתית הוא סוג של filler, סטייל רוג 1 לסאגת מלחמת הכוכבים.

אגב, זה לא סותר, תחשוב המנדלוריאן. היום אנשים מתלהבים יותר מהמנדלוריאן עונה 3 מכל דבר שקשור למלחמת הכוכבים, כולל הסרטי קולנוע. זה קורה, לפעמים ספינאוף יצוא מדהים וכולם מתעניינים רק בו. זה מטרויד פריים, סדרת ספינאוף כל כך טובה שהיא הפכה לעניין הראשי של מטרויד.

אגב, בנוגע לזלדה, שם זה דווקא מחולק בצורה מאוד ברורה. ברגע שהשרביט עובר למישהו חדש, הוא ורק הוא מביים את משחקי זלדה. מיאמוטו ביים את כולם עד OOT, אינומה ביים את OOT, MM, WW ו-TP ועכשיו פאג'יביישי ביים את SS, BOTW ואת BOTW2. כלומר גם בלי להתעסק בדו מימד או תלת מימד אתה תמיד יודע מה הזלדה הראשי, כרגע זה הזלדה שמבויים על ידי פאג'יביישי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38336
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוקטובר 2021, 18:40

מטרויד פריים 3 היה אמור להיות משחק עולם פתוח ואז רטרו קבלו את המפרט הסופי של הווי והתוכניות בוטלו. זה עושה לי פלאשבקים לויכוחים שלי עם רונן על זלדה TP וזה שהווי החלשה מחזיקה את נינטנדו מאחור :)
https://www.eurogamer.net/articles/2021 ... orld-plans

We wanted to a great degree leverage the ship as a playable asset, and we had that to some degree in Prime 3 but Mark [Pacini, Metroid Prime series director] was thinking much more ambitiously,".

"There was also an open world that was much less linear that he was proposing and the team was excited about. We weren't able to prototype a lot of those because they were really big. We did have some ship prototypes, but the open-world one was much bigger."

Why did Retro drop the idea of open world ship exploration? Walker says the studio had been eyeing the technical specs of rival platforms before eventually realising what the Wii would offer.

"We knew what the Xbox 360 was going to have, [we] knew what the PS3 was going to have and the initial specs we were looking at [for Wii] were not competitive from a hardware and memory standpoint... there were all these disadvantages.

"We were a little concerned, to be blunt, and then they rolled out the Wii Remote and kind of in unison the team went, 'Ah! Ok

We may have fallen short of our goals with Prime 3 in not being able to expand the formula a bit," Walker concluded. "We're still very, very proud of Prime 3, it turned out to be a fantastic game, but I would be very interested to see what the response would be, especially the fan community, to the expanded ship and the non-linear experience that we were touching upon
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 04 אוקטובר 2021, 20:27

דרקו זלדה tp פותחה שנים לקיוב
גם אם בתקופת המעבר ,נינטנדו היתה מצליחה לקבל טכנולוגיה מהעתיד ובזול ,והwii היה בכח של xsx
זלדה tp ,עדין היה יוצא איך שהוא היום ,רק ב60 פרימים לשניה
ורזולוציה גבוה ,וזה בטכנולוגיה שלא היתה קימת

אם נהיה במציאות ,באותה תקופה עם הwii היתה בכח של הx360
זלדה tp בגרסה הזאת היתה יוצאת ב720p ,60 פרימים לשניה
פשוט כי היא פותחה לקיוב שנים ,וזה היה פורט

עם כבר לטעון טענה כזאת ,זה על זלדה ss
זאת זלדה שפותחה שנים לwii ,אז שם אפשר להגיד בצדק שהwii הגבילה

אבל גם זלדה botw, הוגבלה גם על ידי הwiiu
וגם על ידי הסוויץ ,אין מה לעשות אחרי הקיוב נינטנדו הפסיקה ליתחרות דרך חוזק חומרה ,גם בניחות שלה וגם בנידות שלה

הds היתה הצלחה ענקית מבחינה כלכלית
וגם הwii הרגילה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38336
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 04 אוקטובר 2021, 20:39

מן הסתם אם הווי הייתה קונסולה בכוח של ה-360 זלדה TP היה מבוטל לקיוב והופך לבלעדי לדור הבא, פשוט הווי פחות או יותר זהה לקיוב אז כך או כך היא לא יכלה להוציא לפועל יותר מדי מעבר. כנ"ל עם BOTW, הסוויטצ' היא בערך WIIU ב-1080P, זה לא שהיא מסוגלת להוציא לפועל משהו טוב משמעותית מה-WIIU. אבל תראה מה קרה כשהייתה קפיצה דורית ראשונה של נינטנדו מזה עשור+, פתאום זלדה הופך למאסטרפיס שוב. אז אני משער שהנקודה הוכחה שוב?
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 04 אוקטובר 2021, 21:41

DrKeo כתב:מן הסתם אם הווי הייתה קונסולה בכוח של ה-360 זלדה TP היה מבוטל לקיוב והופך לבלעדי לדור הבא, פשוט הווי פחות או יותר זהה לקיוב אז כך או כך היא לא יכלה להוציא לפועל יותר מדי מעבר. כנ"ל עם BOTW, הסוויטצ' היא בערך WIIU ב-1080P, זה לא שהיא מסוגלת להוציא לפועל משהו טוב משמעותית מה-WIIU. אבל תראה מה קרה כשהייתה קפיצה דורית ראשונה של נינטנדו מזה עשור+, פתאום זלדה הופך למאסטרפיס שוב. אז אני משער שהנקודה הוכחה שוב?



מה הכוונה מבוטל לקיוב? המשחק היה מוכן לפני ההשקה של הwii
עבדו אליו כבר שנים
מה שאתה מדבר עליו זה לא רק ביטול של גרסת הקיוב
לנצל באמת קונסולה חזקה ,היתה צריך לשנות את כל הגרפיקה
לא לעשות רק הגדלת רזולוציה + ביצועים

וחוץ מזה אנחנו מדברים על נינטנדו
חברה שעדין בהרבה משחקים שלה אין הרבה דיבוב
וזה כבר מזמן לא הגבלה טכנולוגית

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 04 אוקטובר 2021, 23:24

DrKeo כתב:מטרויד פריים 3 היה אמור להיות משחק עולם פתוח ואז רטרו קבלו את המפרט הסופי של הווי והתוכניות בוטלו. זה עושה לי פלאשבקים לויכוחים שלי עם רונן על זלדה TP וזה שהווי החלשה מחזיקה את נינטנדו מאחור :)
https://www.eurogamer.net/articles/2021 ... orld-plans

We wanted to a great degree leverage the ship as a playable asset, and we had that to some degree in Prime 3 but Mark [Pacini, Metroid Prime series director] was thinking much more ambitiously,".

"There was also an open world that was much less linear that he was proposing and the team was excited about. We weren't able to prototype a lot of those because they were really big. We did have some ship prototypes, but the open-world one was much bigger."

Why did Retro drop the idea of open world ship exploration? Walker says the studio had been eyeing the technical specs of rival platforms before eventually realising what the Wii would offer.

"We knew what the Xbox 360 was going to have, [we] knew what the PS3 was going to have and the initial specs we were looking at [for Wii] were not competitive from a hardware and memory standpoint... there were all these disadvantages.

"We were a little concerned, to be blunt, and then they rolled out the Wii Remote and kind of in unison the team went, 'Ah! Ok

We may have fallen short of our goals with Prime 3 in not being able to expand the formula a bit," Walker concluded. "We're still very, very proud of Prime 3, it turned out to be a fantastic game, but I would be very interested to see what the response would be, especially the fan community, to the expanded ship and the non-linear experience that we were touching upon


זה עצוב שחושבים על זה. הוא אשכרה אומר פה שהם נשארו צוות אגדי לכל אורך דור הWII אבל לא יכלו להראות לנו למה הם באמת מסוגלים.
הלוואי שאפילו קצת מהחזון של הצוות המקורי ילך לפריים 4.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 05 אוקטובר 2021, 04:13

glass man כתב:
DrKeo כתב:מטרויד פריים 3 היה אמור להיות משחק עולם פתוח ואז רטרו קבלו את המפרט הסופי של הווי והתוכניות בוטלו. זה עושה לי פלאשבקים לויכוחים שלי עם רונן על זלדה TP וזה שהווי החלשה מחזיקה את נינטנדו מאחור :)
https://www.eurogamer.net/articles/2021 ... orld-plans

We wanted to a great degree leverage the ship as a playable asset, and we had that to some degree in Prime 3 but Mark [Pacini, Metroid Prime series director] was thinking much more ambitiously,".

"There was also an open world that was much less linear that he was proposing and the team was excited about. We weren't able to prototype a lot of those because they were really big. We did have some ship prototypes, but the open-world one was much bigger."

Why did Retro drop the idea of open world ship exploration? Walker says the studio had been eyeing the technical specs of rival platforms before eventually realising what the Wii would offer.

"We knew what the Xbox 360 was going to have, [we] knew what the PS3 was going to have and the initial specs we were looking at [for Wii] were not competitive from a hardware and memory standpoint... there were all these disadvantages.

"We were a little concerned, to be blunt, and then they rolled out the Wii Remote and kind of in unison the team went, 'Ah! Ok

We may have fallen short of our goals with Prime 3 in not being able to expand the formula a bit," Walker concluded. "We're still very, very proud of Prime 3, it turned out to be a fantastic game, but I would be very interested to see what the response would be, especially the fan community, to the expanded ship and the non-linear experience that we were touching upon


זה עצוב שחושבים על זה. הוא אשכרה אומר פה שהם נשארו צוות אגדי לכל אורך דור הWII אבל לא יכלו להראות לנו למה הם באמת מסוגלים.
הלוואי שאפילו קצת מהחזון של הצוות המקורי ילך לפריים 4.



לא יודע ,עניין השליטה בחללית יכל לצאת טוב
אבל מטרואיד לא לינארי? ,אני אישית לא היתי רוצה לראות כיוון כזה
כל העניין במטרואיד מהמשחק הראשון ,זה למצוא יכולות חדשות
כדי לפתוח אזורים חדשים במפה

אז נכון שהוא מדבר רק על שלב אחד פתוח
אבל בכל זאת ,מטרואיד זה לא אססין קריד

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוקטובר 2021, 07:46

אפשר לשלב עולם פתוח עם אלמנטים מובהקים של מטרוידואניה, ״עולם פתוח״ לא אומר שכולו פתוח לך מההתחלה אתה יודע

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38336
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוקטובר 2021, 08:51

kririn כתב:
DrKeo כתב:מן הסתם אם הווי הייתה קונסולה בכוח של ה-360 זלדה TP היה מבוטל לקיוב והופך לבלעדי לדור הבא, פשוט הווי פחות או יותר זהה לקיוב אז כך או כך היא לא יכלה להוציא לפועל יותר מדי מעבר. כנ"ל עם BOTW, הסוויטצ' היא בערך WIIU ב-1080P, זה לא שהיא מסוגלת להוציא לפועל משהו טוב משמעותית מה-WIIU. אבל תראה מה קרה כשהייתה קפיצה דורית ראשונה של נינטנדו מזה עשור+, פתאום זלדה הופך למאסטרפיס שוב. אז אני משער שהנקודה הוכחה שוב?



מה הכוונה מבוטל לקיוב? המשחק היה מוכן לפני ההשקה של הwii
עבדו אליו כבר שנים
מה שאתה מדבר עליו זה לא רק ביטול של גרסת הקיוב
לנצל באמת קונסולה חזקה ,היתה צריך לשנות את כל הגרפיקה
לא לעשות רק הגדלת רזולוציה + ביצועים

וחוץ מזה אנחנו מדברים על נינטנדו
חברה שעדין בהרבה משחקים שלה אין הרבה דיבוב
וזה כבר מזמן לא הגבלה טכנולוגית

הפיתוח של TP התחיל ב2003 והוא יצא ב2006. אם ב2004 הם היו יודעים שיש להם קונסולה חזקה לעבוד איתה, כנראה שהם היו מוותרים על גרסת הקיוב ועושים בלעדי לדור הבא. אני מזכיר לך שזה היה 2006, אז 3 שנים היה המון זמן פיתוח למשחק AAA וכבר בשנה הראשונה של קונסולה היו משחקי ענק מדהימים.

בנוגע לעולם פתוח ומטרויד, ארקאם סיטי הוא מטרויידווניה עולם פתוח ואני די בטוח שהוא יותר פתוח ממה שרטרו תכננו למטרויד פריים 3.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 05 אוקטובר 2021, 12:22

DrKeo כתב:
kririn כתב:
DrKeo כתב:מן הסתם אם הווי הייתה קונסולה בכוח של ה-360 זלדה TP היה מבוטל לקיוב והופך לבלעדי לדור הבא, פשוט הווי פחות או יותר זהה לקיוב אז כך או כך היא לא יכלה להוציא לפועל יותר מדי מעבר. כנ"ל עם BOTW, הסוויטצ' היא בערך WIIU ב-1080P, זה לא שהיא מסוגלת להוציא לפועל משהו טוב משמעותית מה-WIIU. אבל תראה מה קרה כשהייתה קפיצה דורית ראשונה של נינטנדו מזה עשור+, פתאום זלדה הופך למאסטרפיס שוב. אז אני משער שהנקודה הוכחה שוב?



מה הכוונה מבוטל לקיוב? המשחק היה מוכן לפני ההשקה של הwii
עבדו אליו כבר שנים
מה שאתה מדבר עליו זה לא רק ביטול של גרסת הקיוב
לנצל באמת קונסולה חזקה ,היתה צריך לשנות את כל הגרפיקה
לא לעשות רק הגדלת רזולוציה + ביצועים

וחוץ מזה אנחנו מדברים על נינטנדו
חברה שעדין בהרבה משחקים שלה אין הרבה דיבוב
וזה כבר מזמן לא הגבלה טכנולוגית

הפיתוח של TP התחיל ב2003 והוא יצא ב2006. אם ב2004 הם היו יודעים שיש להם קונסולה חזקה לעבוד איתה, כנראה שהם היו מוותרים על גרסת הקיוב ועושים בלעדי לדור הבא. אני מזכיר לך שזה היה 2006, אז 3 שנים היה המון זמן פיתוח למשחק AAA וכבר בשנה הראשונה של קונסולה היו משחקי ענק מדהימים.

בנוגע לעולם פתוח ומטרויד, ארקאם סיטי הוא מטרויידווניה עולם פתוח ואני די בטוח שהוא יותר פתוח ממה שרטרו תכננו למטרויד פריים 3.



תמונות של מה שאפך יותר מאוחר לtp
שוחררו לפני שהקיוב יצא לשוק לקדם את הקונסולה
זה לא היה תמונות ממשחק זלדה אמיתי ,אבל כן עשו היפ למשחק
זלדה גדול שיצא לקיוב בעתיד

זה שבסוף הוציאו את זלדה ww ,הרבה לפני זה כבר עניין אחר
Tp היה מורכב יותר לפיתוח
ואני לא חושב שב2003 ,נינטנדו ידעו שהם יוציאו קונסולה חדשה
ב2006 ,הקיוב נכשלה מאוד במכירות ,אפילו הxbox og שגם נכשלה במכירות ,מכרה יותר מהקיוב
צריך לזכור שהקיוב יצא ב2021 ,ובאותה תקופה קונסולות מצליחות
החזיקו 5-6 שנים
זלדה tp היתה מוכנה לפני השקת הwii ב2006 ,אבל נינטנדו חיכו להשקה של הwii ,כדי שtp יהיה המשחק הגדול של ההשקה לwii

כל העניין של קונסולות מתחרות באותה התקופה ,זה לשכוח את ההפסדים העצומים גם של ms וגם של סוני בהשקות של הx360
והps3
הx360 יצא ב2005 ונמכרה בהפסד גבוה על כל קונסולה
והps3 יצא ב2006 כמו הwii ונמכרה בהפסד יותר גבוה מהx360 בהשקה ,למעשה שנתיים - שלוש ראשונות היה הפסד ענקי לסוני על הps3 ,וזה שהps2 שעדין מכרה משחקים עוד היתה חזקה

אז אני לא רואה איך נינטנדו היתה מוציאה קונסולה חזקה ב2006
נינטנדו היתה הכי ריווחית בתחום בהתחלה של הwii


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 33 אורחים