Laskin כתב:כן, אבל לא מודדים הצלחה בהתחלה, אלא בסוף
kririn כתב:glass man כתב:DrKeo כתב:מטרויד פריים 3 היה אמור להיות משחק עולם פתוח ואז רטרו קבלו את המפרט הסופי של הווי והתוכניות בוטלו. זה עושה לי פלאשבקים לויכוחים שלי עם רונן על זלדה TP וזה שהווי החלשה מחזיקה את נינטנדו מאחור
https://www.eurogamer.net/articles/2021 ... orld-plansWe wanted to a great degree leverage the ship as a playable asset, and we had that to some degree in Prime 3 but Mark [Pacini, Metroid Prime series director] was thinking much more ambitiously,".
"There was also an open world that was much less linear that he was proposing and the team was excited about. We weren't able to prototype a lot of those because they were really big. We did have some ship prototypes, but the open-world one was much bigger."
Why did Retro drop the idea of open world ship exploration? Walker says the studio had been eyeing the technical specs of rival platforms before eventually realising what the Wii would offer.
"We knew what the Xbox 360 was going to have, [we] knew what the PS3 was going to have and the initial specs we were looking at [for Wii] were not competitive from a hardware and memory standpoint... there were all these disadvantages.
"We were a little concerned, to be blunt, and then they rolled out the Wii Remote and kind of in unison the team went, 'Ah! Ok
We may have fallen short of our goals with Prime 3 in not being able to expand the formula a bit," Walker concluded. "We're still very, very proud of Prime 3, it turned out to be a fantastic game, but I would be very interested to see what the response would be, especially the fan community, to the expanded ship and the non-linear experience that we were touching upon
זה עצוב שחושבים על זה. הוא אשכרה אומר פה שהם נשארו צוות אגדי לכל אורך דור הWII אבל לא יכלו להראות לנו למה הם באמת מסוגלים.
הלוואי שאפילו קצת מהחזון של הצוות המקורי ילך לפריים 4.
לא יודע ,עניין השליטה בחללית יכל לצאת טוב
אבל מטרואיד לא לינארי? ,אני אישית לא היתי רוצה לראות כיוון כזה
כל העניין במטרואיד מהמשחק הראשון ,זה למצוא יכולות חדשות
כדי לפתוח אזורים חדשים במפה
אז נכון שהוא מדבר רק על שלב אחד פתוח
אבל בכל זאת ,מטרואיד זה לא אססין קריד
kririn כתב:תמונות של מה שאפך יותר מאוחר לtp
שוחררו לפני שהקיוב יצא לשוק לקדם את הקונסולה
זה לא היה תמונות ממשחק זלדה אמיתי ,אבל כן עשו היפ למשחק
זלדה גדול שיצא לקיוב בעתיד
kririn כתב:זה שבסוף הוציאו את זלדה ww ,הרבה לפני זה כבר עניין אחר
Tp היה מורכב יותר לפיתוח
ואני לא חושב שב2003 ,נינטנדו ידעו שהם יוציאו קונסולה חדשה
ב2006 ,הקיוב נכשלה מאוד במכירות ,אפילו הxbox og שגם נכשלה במכירות ,מכרה יותר מהקיוב
צריך לזכור שהקיוב יצא ב2021 ,ובאותה תקופה קונסולות מצליחות
החזיקו 5-6 שנים
זלדה tp היתה מוכנה לפני השקת הwii ב2006 ,אבל נינטנדו חיכו להשקה של הwii ,כדי שtp יהיה המשחק הגדול של ההשקה לwii
kririn כתב:כל העניין של קונסולות מתחרות באותה התקופה ,זה לשכוח את ההפסדים העצומים גם של ms וגם של סוני בהשקות של הx360
והps3
הx360 יצא ב2005 ונמכרה בהפסד גבוה על כל קונסולה
והps3 יצא ב2006 כמו הwii ונמכרה בהפסד יותר גבוה מהx360 בהשקה ,למעשה שנתיים - שלוש ראשונות היה הפסד ענקי לסוני על הps3 ,וזה שהps2 שעדין מכרה משחקים עוד היתה חזקה
אז אני לא רואה איך נינטנדו היתה מוציאה קונסולה חזקה ב2006
נינטנדו היתה הכי ריווחית בתחום בהתחלה של הwii
DrKeo כתב:kririn כתב:תמונות של מה שאפך יותר מאוחר לtp
שוחררו לפני שהקיוב יצא לשוק לקדם את הקונסולה
זה לא היה תמונות ממשחק זלדה אמיתי ,אבל כן עשו היפ למשחק
זלדה גדול שיצא לקיוב בעתיד
זה סתם היה דמו טכני, אין לו שום קשר לזלדה TP.kririn כתב:זה שבסוף הוציאו את זלדה ww ,הרבה לפני זה כבר עניין אחר
Tp היה מורכב יותר לפיתוח
ואני לא חושב שב2003 ,נינטנדו ידעו שהם יוציאו קונסולה חדשה
ב2006 ,הקיוב נכשלה מאוד במכירות ,אפילו הxbox og שגם נכשלה במכירות ,מכרה יותר מהקיוב
צריך לזכור שהקיוב יצא ב2021 ,ובאותה תקופה קונסולות מצליחות
החזיקו 5-6 שנים
זלדה tp היתה מוכנה לפני השקת הwii ב2006 ,אבל נינטנדו חיכו להשקה של הwii ,כדי שtp יהיה המשחק הגדול של ההשקה לwii
הקיוב נכשלה ממש מהר, כבר ב-2003 היא הייתה בצלילה ואז הפיתוח של זלדה התחיל. ב-2003 הווי גם הייתה אמורה להיות כבר בפיתוח, לפחות הצד החומרתי, כך שהצוות של זלדה היה יכול לדעת כבר ב-2003 אם היה להם קונסולה חזקה לפתח אליה. אני בספק שנינטנדו היו רוצים עדין להשקיע את הצוות של זלדה במשחק שיצא לקיוב ממש שניה לפני הדור הבא. כנראה שזלדה TP היה עובר לדור הבא, נינטנדו עשו את זה הרבה בתקופה הזאת וזה לא היה חריג באותם ימים של פיתוח מהיר יחסית. כמובן שאין לי מכונת זמן, מי יודע מה היה קורה, אבל ההגיון אומר שזלדה TP היה עובר לדור הבא ונוטש את הקיוב בגלל המכירות החלשות שלה.kririn כתב:כל העניין של קונסולות מתחרות באותה התקופה ,זה לשכוח את ההפסדים העצומים גם של ms וגם של סוני בהשקות של הx360
והps3
הx360 יצא ב2005 ונמכרה בהפסד גבוה על כל קונסולה
והps3 יצא ב2006 כמו הwii ונמכרה בהפסד יותר גבוה מהx360 בהשקה ,למעשה שנתיים - שלוש ראשונות היה הפסד ענקי לסוני על הps3 ,וזה שהps2 שעדין מכרה משחקים עוד היתה חזקה
אז אני לא רואה איך נינטנדו היתה מוציאה קונסולה חזקה ב2006
נינטנדו היתה הכי ריווחית בתחום בהתחלה של הwii
הכל יחסי בחיים וכוח של קונסולה הוא לא 1 או 0. ב-2006 ה-360 כבר הגיע ל-break even ב-300$, אני בטוח שב-2006 נינטנדו יכלה לעשות קונסולה חלשה מה-360 אבל עדין מפלצת ביחס לקיוב ולהיות רווחית או break even כבר בשיגור. סתם לדוגמה, ב-360 היה 512MB זיכרון, אז קונסולה חזקה של נינטנדו יכלה למשל להכיל 256MB שזה פי 6 מהקיוב. וזאת סתם דוגמה לרכיב ספציפי, אפשר להכיל אותה על המעבד או ה-GPU או כל רכיב אחר. בסוף מדובר במנעד של אפשרויות שעמדו בפני נינטנדו, הם לא היו צריכים לעשות קונסולה שקרובה לקיוב, הם יכלו לעשות קונסולה שקרובה מלמטה ל-360. אבל הם רצו לעשות הרבה כסף על כל קונסולה.
kririn כתב:הגרסת x360 שאתה מדבר עליה
הגיע בלי ארד דיסק ,ובלי כרטיס זיכרון
Ms עשו את אותו התרגיל שסוני עשו בps1 -ps2 ,לא כללו בקופסא רכיב כל כך חשוב באותה הגרסה ,ככה שבפועל זה לא באמת עלה
300 דולר
בפועל זה עלה 300 + לפחות 60 או 40 דולר ,לא בדיוק זוכר כמה עלה כרטיס זיכרון אז + משחק כי לא היה כלום בקופסה שזה עוד 60 דולר
ככה שטכנית להשוות לwii ,זה 250 דולר מול בערך 400 דולר
אז נכון אפשר ליתווכח עם wii ספורט זה באמת משחק
וב250 דולר ,זאת היתה האפשרות היחידה ,כי בהשקה זה מה שהיה כלול בקופסא ,אבל בכל זאת ,המודל של הwii הצליח כלכלית
בפועל הרעיון הזה מאוד ישן
כבר ב8 ביט היו קונסולות שהגיעו עם משחק בחבילה
ושסוניק 1 יצא ,סגה בארצות הברית עשו חבילת גנסיס כולל סוניק
וזה עזר להם המון במכירות
בכל מקרה wii חזקה יותר אבל חבילה של 400 דולר
kririn כתב:מעבר לזה ,נינטנדו בצד הראשון ושני עדין לא היו מוכנים לפיתוח בhd
ואז צריך לזכור שב2006 ,לרוב הצרכנים הפוטנציאלים היה מסך טלוויזיה crt ,ולא איכותיות ,רוב הcrt בבתים ב2006 תמכו רק בקומפוזיט וrf ,זה הכל
Hdmi היה בחיתולים ,הx360 אנשים לא זוכרים
המודלים הראשונים הגיעו עם כבל שאפשר חיבור קומפוזיט או קומפוננט, קומפוננט אומנם אפשר להציג עם אני זוכר נכון
720p או לחלופין 1080i ,שזה הספיק לאותה התקופה
אבל אז המעבר רק התחיל לטלוויזיות תומכות ,זה לא מה שהיה נפוץ בבתים
פלזמות וlcd של אותה התקופה היו כבדות ויקרות
לא כבדות כמו crt ,אבל עדין כבדות ,וcrt איכותיות גם היו יקרות
ככה שאפשר לרדת על נינטנדו כמה שרוצים, כלכלית ההחלטה שלהם
לאותה תקופה היתה נכונה
גם הווי הגיעה בלי דיסק קשיח, לא ברור לי איך זה רלוונטי. אז גם הווי החזקה יותר הייתה מגיעה בלי דיסק קשיח, ביג דיל, בול כמו הווי.
DrKeo כתב:מה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית קרירין?
נינטנדו יכלה לעשות קונסולה עם חצי כוח מה-360 ולמכור אותה ב-250$ ב-break even. היא יכלה לעשות את זה. לא ברור לי למה אתה מדבר איתי על DX או על ההסטוריה של PPC, איך זה רלוונטי?
kririn כתב:DrKeo כתב:מה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית קרירין?
נינטנדו יכלה לעשות קונסולה עם חצי כוח מה-360 ולמכור אותה ב-250$ ב-break even. היא יכלה לעשות את זה. לא ברור לי למה אתה מדבר איתי על DX או על ההסטוריה של PPC, איך זה רלוונטי?
זה רלוונטי למה שהיה זמין על המדף באותה התקופה
מבחינת מחיר, צריכת חשמל ,וחום שזה מיצר בגלל המארז
והסברתי לך ה250 דולר זה לא היה break even ,זה היה רווח
נינטנדו הרוויחו על כל wii שנמכרה מהיום הראשון
לפני שלקוח קנה משחקים נוספים או ציוד עיקפי
נינטנדו כבר עשתה רווח
Laskin כתב:אתה מצחיק, אתה יודע קרירין - יש נקודת אמצע ובעצם הרבה נקודות אמצע, בין הטעות של סוני עם הCELL והעלות המטורפת של ייצור הPS3, לבין החומרה הזוועתית שהייתה בWII... למשל - מה שXBOX עשו באותה תקופה ם החומרה.
אבל אין לי מושג למה נדב נכנס לויכוח הזה, אתה תמיד בויכוחים האלה מתחיל לשוטט מחוץ למסלול וקופץ מנושא לנושא בלי שום קשר...
DrKeo כתב:אני לא מבין את קצר התקשורת פה. מה שמיקרוסופט עשו ל-360? אז ככה, רק פחות חזק ושנה מאוחר יותר ולכן עלויות היצור נמוכות יותר. אני לא יודע איך להסביר את זה במילים אחרות, באמת שאני לא יודע.
אף פעם לא אשכח איך בוויגמס אנשים היו מהללים את הWII ובסתר היו משחקים את כל הAAA על הPC העיקר לא לרכוש קונסולה מתחרה ממייק או סוני (LOL )
kririn כתב:DrKeo כתב:אני לא מבין את קצר התקשורת פה. מה שמיקרוסופט עשו ל-360? אז ככה, רק פחות חזק ושנה מאוחר יותר ולכן עלויות היצור נמוכות יותר. אני לא יודע איך להסביר את זה במילים אחרות, באמת שאני לא יודע.
אבל אני הסברתי כבר ,מה שms עשתה
ומה שסוני עשתה ב2006 ,זה לא היה על המדף לנינטנדו
פשוט לא היה cpu מתאים במחירים האלו
הם היו יכולים לקנות gpu בבערך 100 דולר ליחידה
הם יכלו לקנות או זיכרון מאוחד או בנפרד ram וגרפי
הם ב2006 לא יכלו לקנות cpu חזק ,ולמכור ב250 דולר
כי הם היו מדממים כסף ,וזה מעבר למעבד בלבד
זה גם ספק כח חזק בהרבה ומערכת קירור טובה בהרבה
נינטנדו כמו האחרות ,כן קנתה מעבדים מibm ,אבל מיושנים
לא הטופ שהיה לibm לשוק הביתי
מה שאתה אומר היה מצריך מנינטנדו להשקיע כמה שנים קודם
או ב IBM, או באינטל ,או בamd ,כי אלו החברות היחידות באותה התקופה ,שיכלו ליצר מעבדים חזקים לשוק הביתי
אבל נינטנדו לא עשתה את זה
הם תאורטית יכלו להוציא wii חזקה בהרבה
אבל לא יכלו ב2006 להוציא x360 ב250 דולר בלי להפסיד כסף , מי היה מוכר להם cpu
חזק במספיק זול ?
המעבד לx360 היה בלעדי לms
Cell היה בילעדי לסוני
אינטל / amd עלות תועלת יקרות מידי
מבוססי arm חלשים מידי
תן לי דגם של cpu חזק מספיק שהם יכלו לקנות בזול ב2006 ?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 39 אורחים