ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוקטובר 2021, 12:38

כן, אבל לא מודדים הצלחה בהתחלה, אלא בסוף

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 05 אוקטובר 2021, 13:23

Laskin כתב:כן, אבל לא מודדים הצלחה בהתחלה, אלא בסוף



תיראה ב2003 הבכירים בנינטנדו כניראה עשו ישיבות
כמו שיש בכל חברה בינונית ומעלה מבחינת גודל
הם כניראה ראו את האפשרויות בשוק ,הwii יצא ב2006
לא יודע מתי זאת היתה ההחלטה ,מין הסתם עד שמוצר כזה מגיע לצרכנים בפועל ,זה כמה שנים

עם זה הוחלט ב2003 ? 2004 ? ,לא יודע
מה שכן היה ידוע זה שמוצרים כמו x360 או ps3
ב2005-2006 , היה עולה מאות דולרים ליצר ,זה רק ליצר
לפני שילוח / שיווק וכו וכו

גם במדיה היה בזמנו פיתוח של 3 מתחרים ,אחד זניח שזה DVD
עם כמה שכבות ולא רק עד 2 , לא זוכר את השם

ושני הגדולים HD- DVD
ובלו רי

נינטנדו בחרה ליתרחק מכל זה ,הwii יצא ב250 דולר עם משחק
ונינטנדו הרוויחה על הקונסולה

הדיון מה היה קורה לזלדה tp ,עם המשחק היה נועד לקונסולת HD
לא רלוונטי ,כדי לעשות את המשחק בhd בצורה טובה
גם ככה DVD dl לא היה מספיק

חלק מהמשחקים הגדולים לx360 יצאו על יותר מdvd בודד
היו גם קצת משחקים שחיבו התקנה
נינטנדו לא היו במחנה הhd DVD
ולא בבלו רי ,זאת אומרת מעבר למחיר הכונן ,זה גם תמלוגים על כל דיסק

DVD היה זול

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 05 אוקטובר 2021, 13:37

אוקיי

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 05 אוקטובר 2021, 13:38

kririn כתב:
glass man כתב:
DrKeo כתב:מטרויד פריים 3 היה אמור להיות משחק עולם פתוח ואז רטרו קבלו את המפרט הסופי של הווי והתוכניות בוטלו. זה עושה לי פלאשבקים לויכוחים שלי עם רונן על זלדה TP וזה שהווי החלשה מחזיקה את נינטנדו מאחור :)
https://www.eurogamer.net/articles/2021 ... orld-plans

We wanted to a great degree leverage the ship as a playable asset, and we had that to some degree in Prime 3 but Mark [Pacini, Metroid Prime series director] was thinking much more ambitiously,".

"There was also an open world that was much less linear that he was proposing and the team was excited about. We weren't able to prototype a lot of those because they were really big. We did have some ship prototypes, but the open-world one was much bigger."

Why did Retro drop the idea of open world ship exploration? Walker says the studio had been eyeing the technical specs of rival platforms before eventually realising what the Wii would offer.

"We knew what the Xbox 360 was going to have, [we] knew what the PS3 was going to have and the initial specs we were looking at [for Wii] were not competitive from a hardware and memory standpoint... there were all these disadvantages.

"We were a little concerned, to be blunt, and then they rolled out the Wii Remote and kind of in unison the team went, 'Ah! Ok

We may have fallen short of our goals with Prime 3 in not being able to expand the formula a bit," Walker concluded. "We're still very, very proud of Prime 3, it turned out to be a fantastic game, but I would be very interested to see what the response would be, especially the fan community, to the expanded ship and the non-linear experience that we were touching upon


זה עצוב שחושבים על זה. הוא אשכרה אומר פה שהם נשארו צוות אגדי לכל אורך דור הWII אבל לא יכלו להראות לנו למה הם באמת מסוגלים.
הלוואי שאפילו קצת מהחזון של הצוות המקורי ילך לפריים 4.



לא יודע ,עניין השליטה בחללית יכל לצאת טוב
אבל מטרואיד לא לינארי? ,אני אישית לא היתי רוצה לראות כיוון כזה
כל העניין במטרואיד מהמשחק הראשון ,זה למצוא יכולות חדשות
כדי לפתוח אזורים חדשים במפה

אז נכון שהוא מדבר רק על שלב אחד פתוח
אבל בכל זאת ,מטרואיד זה לא אססין קריד


כן, כי זה ממש תורת היחסות הכללית לעשות משחק עולם פתוח עם אזורים נעולים. אדרבא לעשות עולם פתוח ענקי שצריך לחפש בו את השידרוגים לעומק זה בדיוק הריענון שהסדרה הזו צריכה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוקטובר 2021, 16:00

kririn כתב:תמונות של מה שאפך יותר מאוחר לtp
שוחררו לפני שהקיוב יצא לשוק לקדם את הקונסולה
זה לא היה תמונות ממשחק זלדה אמיתי ,אבל כן עשו היפ למשחק
זלדה גדול שיצא לקיוב בעתיד

זה סתם היה דמו טכני, אין לו שום קשר לזלדה TP.

kririn כתב:זה שבסוף הוציאו את זלדה ww ,הרבה לפני זה כבר עניין אחר
Tp היה מורכב יותר לפיתוח
ואני לא חושב שב2003 ,נינטנדו ידעו שהם יוציאו קונסולה חדשה
ב2006 ,הקיוב נכשלה מאוד במכירות ,אפילו הxbox og שגם נכשלה במכירות ,מכרה יותר מהקיוב
צריך לזכור שהקיוב יצא ב2021 ,ובאותה תקופה קונסולות מצליחות
החזיקו 5-6 שנים
זלדה tp היתה מוכנה לפני השקת הwii ב2006 ,אבל נינטנדו חיכו להשקה של הwii ,כדי שtp יהיה המשחק הגדול של ההשקה לwii

הקיוב נכשלה ממש מהר, כבר ב-2003 היא הייתה בצלילה ואז הפיתוח של זלדה התחיל. ב-2003 הווי גם הייתה אמורה להיות כבר בפיתוח, לפחות הצד החומרתי, כך שהצוות של זלדה היה יכול לדעת כבר ב-2003 אם היה להם קונסולה חזקה לפתח אליה. אני בספק שנינטנדו היו רוצים עדין להשקיע את הצוות של זלדה במשחק שיצא לקיוב ממש שניה לפני הדור הבא. כנראה שזלדה TP היה עובר לדור הבא, נינטנדו עשו את זה הרבה בתקופה הזאת וזה לא היה חריג באותם ימים של פיתוח מהיר יחסית. כמובן שאין לי מכונת זמן, מי יודע מה היה קורה, אבל ההגיון אומר שזלדה TP היה עובר לדור הבא ונוטש את הקיוב בגלל המכירות החלשות שלה.

kririn כתב:כל העניין של קונסולות מתחרות באותה התקופה ,זה לשכוח את ההפסדים העצומים גם של ms וגם של סוני בהשקות של הx360
והps3
הx360 יצא ב2005 ונמכרה בהפסד גבוה על כל קונסולה
והps3 יצא ב2006 כמו הwii ונמכרה בהפסד יותר גבוה מהx360 בהשקה ,למעשה שנתיים - שלוש ראשונות היה הפסד ענקי לסוני על הps3 ,וזה שהps2 שעדין מכרה משחקים עוד היתה חזקה

אז אני לא רואה איך נינטנדו היתה מוציאה קונסולה חזקה ב2006
נינטנדו היתה הכי ריווחית בתחום בהתחלה של הwii

הכל יחסי בחיים וכוח של קונסולה הוא לא 1 או 0. ב-2006 ה-360 כבר הגיע ל-break even ב-300$, אני בטוח שב-2006 נינטנדו יכלה לעשות קונסולה חלשה מה-360 אבל עדין מפלצת ביחס לקיוב ולהיות רווחית או break even כבר בשיגור. סתם לדוגמה, ב-360 היה 512MB זיכרון, אז קונסולה חזקה של נינטנדו יכלה למשל להכיל 256MB שזה פי 6 מהקיוב. וזאת סתם דוגמה לרכיב ספציפי, אפשר להכיל אותה על המעבד או ה-GPU או כל רכיב אחר. בסוף מדובר במנעד של אפשרויות שעמדו בפני נינטנדו, הם לא היו צריכים לעשות קונסולה שקרובה לקיוב, הם יכלו לעשות קונסולה שקרובה מלמטה ל-360. אבל הם רצו לעשות הרבה כסף על כל קונסולה.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 05 אוקטובר 2021, 16:29

DrKeo כתב:
kririn כתב:תמונות של מה שאפך יותר מאוחר לtp
שוחררו לפני שהקיוב יצא לשוק לקדם את הקונסולה
זה לא היה תמונות ממשחק זלדה אמיתי ,אבל כן עשו היפ למשחק
זלדה גדול שיצא לקיוב בעתיד

זה סתם היה דמו טכני, אין לו שום קשר לזלדה TP.

kririn כתב:זה שבסוף הוציאו את זלדה ww ,הרבה לפני זה כבר עניין אחר
Tp היה מורכב יותר לפיתוח
ואני לא חושב שב2003 ,נינטנדו ידעו שהם יוציאו קונסולה חדשה
ב2006 ,הקיוב נכשלה מאוד במכירות ,אפילו הxbox og שגם נכשלה במכירות ,מכרה יותר מהקיוב
צריך לזכור שהקיוב יצא ב2021 ,ובאותה תקופה קונסולות מצליחות
החזיקו 5-6 שנים
זלדה tp היתה מוכנה לפני השקת הwii ב2006 ,אבל נינטנדו חיכו להשקה של הwii ,כדי שtp יהיה המשחק הגדול של ההשקה לwii

הקיוב נכשלה ממש מהר, כבר ב-2003 היא הייתה בצלילה ואז הפיתוח של זלדה התחיל. ב-2003 הווי גם הייתה אמורה להיות כבר בפיתוח, לפחות הצד החומרתי, כך שהצוות של זלדה היה יכול לדעת כבר ב-2003 אם היה להם קונסולה חזקה לפתח אליה. אני בספק שנינטנדו היו רוצים עדין להשקיע את הצוות של זלדה במשחק שיצא לקיוב ממש שניה לפני הדור הבא. כנראה שזלדה TP היה עובר לדור הבא, נינטנדו עשו את זה הרבה בתקופה הזאת וזה לא היה חריג באותם ימים של פיתוח מהיר יחסית. כמובן שאין לי מכונת זמן, מי יודע מה היה קורה, אבל ההגיון אומר שזלדה TP היה עובר לדור הבא ונוטש את הקיוב בגלל המכירות החלשות שלה.

kririn כתב:כל העניין של קונסולות מתחרות באותה התקופה ,זה לשכוח את ההפסדים העצומים גם של ms וגם של סוני בהשקות של הx360
והps3
הx360 יצא ב2005 ונמכרה בהפסד גבוה על כל קונסולה
והps3 יצא ב2006 כמו הwii ונמכרה בהפסד יותר גבוה מהx360 בהשקה ,למעשה שנתיים - שלוש ראשונות היה הפסד ענקי לסוני על הps3 ,וזה שהps2 שעדין מכרה משחקים עוד היתה חזקה

אז אני לא רואה איך נינטנדו היתה מוציאה קונסולה חזקה ב2006
נינטנדו היתה הכי ריווחית בתחום בהתחלה של הwii

הכל יחסי בחיים וכוח של קונסולה הוא לא 1 או 0. ב-2006 ה-360 כבר הגיע ל-break even ב-300$, אני בטוח שב-2006 נינטנדו יכלה לעשות קונסולה חלשה מה-360 אבל עדין מפלצת ביחס לקיוב ולהיות רווחית או break even כבר בשיגור. סתם לדוגמה, ב-360 היה 512MB זיכרון, אז קונסולה חזקה של נינטנדו יכלה למשל להכיל 256MB שזה פי 6 מהקיוב. וזאת סתם דוגמה לרכיב ספציפי, אפשר להכיל אותה על המעבד או ה-GPU או כל רכיב אחר. בסוף מדובר במנעד של אפשרויות שעמדו בפני נינטנדו, הם לא היו צריכים לעשות קונסולה שקרובה לקיוב, הם יכלו לעשות קונסולה שקרובה מלמטה ל-360. אבל הם רצו לעשות הרבה כסף על כל קונסולה.


הגרסת x360 שאתה מדבר עליה
הגיע בלי ארד דיסק ,ובלי כרטיס זיכרון
Ms עשו את אותו התרגיל שסוני עשו בps1 -ps2 ,לא כללו בקופסא רכיב כל כך חשוב באותה הגרסה ,ככה שבפועל זה לא באמת עלה
300 דולר
בפועל זה עלה 300 + לפחות 60 או 40 דולר ,לא בדיוק זוכר כמה עלה כרטיס זיכרון אז + משחק כי לא היה כלום בקופסה שזה עוד 60 דולר

ככה שטכנית להשוות לwii ,זה 250 דולר מול בערך 400 דולר
אז נכון אפשר ליתווכח עם wii ספורט זה באמת משחק
וב250 דולר ,זאת היתה האפשרות היחידה ,כי בהשקה זה מה שהיה כלול בקופסא ,אבל בכל זאת ,המודל של הwii הצליח כלכלית
בפועל הרעיון הזה מאוד ישן

כבר ב8 ביט היו קונסולות שהגיעו עם משחק בחבילה
ושסוניק 1 יצא ,סגה בארצות הברית עשו חבילת גנסיס כולל סוניק
וזה עזר להם המון במכירות

בכל מקרה wii חזקה יותר אבל חבילה של 400 דולר
ממש לא בטוח שהיתה מצליחה באותה התקופה
מעבר לזה ,נינטנדו בצד הראשון ושני עדין לא היו מוכנים לפיתוח בhd
ואז צריך לזכור שב2006 ,לרוב הצרכנים הפוטנציאלים היה מסך טלוויזיה crt ,ולא איכותיות ,רוב הcrt בבתים ב2006 תמכו רק בקומפוזיט וrf ,זה הכל

Hdmi היה בחיתולים ,הx360 אנשים לא זוכרים
המודלים הראשונים הגיעו עם כבל שאפשר חיבור קומפוזיט או קומפוננט, קומפוננט אומנם אפשר להציג עם אני זוכר נכון
720p או לחלופין 1080i ,שזה הספיק לאותה התקופה
אבל אז המעבר רק התחיל לטלוויזיות תומכות ,זה לא מה שהיה נפוץ בבתים
פלזמות וlcd של אותה התקופה היו כבדות ויקרות
לא כבדות כמו crt ,אבל עדין כבדות ,וcrt איכותיות גם היו יקרות

ככה שאפשר לרדת על נינטנדו כמה שרוצים, כלכלית ההחלטה שלהם
לאותה תקופה היתה נכונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוקטובר 2021, 16:54

kririn כתב:הגרסת x360 שאתה מדבר עליה
הגיע בלי ארד דיסק ,ובלי כרטיס זיכרון
Ms עשו את אותו התרגיל שסוני עשו בps1 -ps2 ,לא כללו בקופסא רכיב כל כך חשוב באותה הגרסה ,ככה שבפועל זה לא באמת עלה
300 דולר
בפועל זה עלה 300 + לפחות 60 או 40 דולר ,לא בדיוק זוכר כמה עלה כרטיס זיכרון אז + משחק כי לא היה כלום בקופסה שזה עוד 60 דולר

ככה שטכנית להשוות לwii ,זה 250 דולר מול בערך 400 דולר
אז נכון אפשר ליתווכח עם wii ספורט זה באמת משחק
וב250 דולר ,זאת היתה האפשרות היחידה ,כי בהשקה זה מה שהיה כלול בקופסא ,אבל בכל זאת ,המודל של הwii הצליח כלכלית
בפועל הרעיון הזה מאוד ישן

כבר ב8 ביט היו קונסולות שהגיעו עם משחק בחבילה
ושסוניק 1 יצא ,סגה בארצות הברית עשו חבילת גנסיס כולל סוניק
וזה עזר להם המון במכירות

בכל מקרה wii חזקה יותר אבל חבילה של 400 דולר

גם הווי הגיעה בלי דיסק קשיח, לא ברור לי איך זה רלוונטי. אז גם הווי החזקה יותר הייתה מגיעה בלי דיסק קשיח, ביג דיל, בול כמו הווי.

kririn כתב:מעבר לזה ,נינטנדו בצד הראשון ושני עדין לא היו מוכנים לפיתוח בhd
ואז צריך לזכור שב2006 ,לרוב הצרכנים הפוטנציאלים היה מסך טלוויזיה crt ,ולא איכותיות ,רוב הcrt בבתים ב2006 תמכו רק בקומפוזיט וrf ,זה הכל

Hdmi היה בחיתולים ,הx360 אנשים לא זוכרים
המודלים הראשונים הגיעו עם כבל שאפשר חיבור קומפוזיט או קומפוננט, קומפוננט אומנם אפשר להציג עם אני זוכר נכון
720p או לחלופין 1080i ,שזה הספיק לאותה התקופה
אבל אז המעבר רק התחיל לטלוויזיות תומכות ,זה לא מה שהיה נפוץ בבתים
פלזמות וlcd של אותה התקופה היו כבדות ויקרות
לא כבדות כמו crt ,אבל עדין כבדות ,וcrt איכותיות גם היו יקרות

ככה שאפשר לרדת על נינטנדו כמה שרוצים, כלכלית ההחלטה שלהם
לאותה תקופה היתה נכונה

נינטנדו היו מוכנים לפיתוח HD כמו כל חברה אחרת, הם פשוט היו בלי קונסולת HD אז הם לא היו צריכים לפתח שום דבר ב-HD. ומה זה משנה לכמה אנשים הייתה טלביזית HD? קונסולה חזקה אומרת משחקים אחרים לגמרי. רק תראה את הכתבה שהתחילה את הדיון הזה שאמרה שמטרויד פריים 3 היה אמור להיות משחק אחר בגלל המגבלות זיכרון של הווי.

כן, נינטנדו החליטה שהיא לא רוצה להיות הקצה המדמם, אבל גם חצי 360 זה לא הקצה המדמם ואם מיקרוסופט הצליחה להוציא 360 שנה קודם ב-300$ בהפסדים, הם יכלו להוציא חצי 360 שנה מאוחר יותר בbreak even. אבל הם הלכו לקיצון והוצוא קונסולה שהיא דור שלם מאחור, מדכא.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 05 אוקטובר 2021, 19:00

גם הווי הגיעה בלי דיסק קשיח, לא ברור לי איך זה רלוונטי. אז גם הווי החזקה יותר הייתה מגיעה בלי דיסק קשיח, ביג דיל, בול כמו הווי.


זה לא מדויק ,הwii הכילה בתוכה זיכרון פנימי לשמירות של 512 מגה
כן זה נשמע מגוכח היום ,ואת האמת גם אז כי הxbox og
דור קודם הכילה כונן ארד דיסק של 8 גיגה

והגרסה הראשונה של הps3 ,במודל הכי זול
יצא אם ארד דיסק של 20 גיגה

אבל אותו זיכרון פנימי קטן ,גרם לזה שהמוני לקוחות מעולם
לא טרחו לשדרג את הזיכרון עם כרטיס sd ,ויסתפקו בזה

Ms וסוני הוציאו מודלים מתחרים לזה רק בשלב הרבה יותר מאוחר
לms היתה גרסת x360 עם 4 גיגה לשמירות מולחם
ולקראת סוף הps3 ,לסוני היה מודל עם 12 גיגה מולחם
אבל זה לא היה ב2006 ,רק בשלבים מאוחרים יותר

וכל עניין ה" חצי x360 " ,זה ממש ממש לא פשוט
גם סוני וגם ms השקיעו הרבה כסף בפיתוח החומרה
הcpu מבוסס פאוור pc ,מה שהיה בזמנו במחשבים של אפל
אבל הוא שונה מאוד להתאים לקונסולות
הx360 יצא עם מעבד 3 ליבות ,זה היה יחודי בזמנו
לא מוצר מדף ,בgpu היו תוספות לdx שעדין לא הגיעו לpc

לאומת זאת סוני השקיע המון כסף בcell
סוני גם השקיע המון כסף בבלו רי

מה נינטנדו עשתה מבחינת חומרה ? שדרגה את הקיוב
זה אומר מעבר חלק מהקיוב לwii מבחינת פיתוח משחקים לחומרה

הם כן היו צריכים להתאים את המשחקים לשליטה החדשה
אבל לא היו צריכים לפתח לhd

ובעניין המוכנות לhd ,אז כן תאורטית אפשר לקחת משחק שנועד ל480p ,ולשנות אותו לhd ,הבעיה שזה לא ניראה הכי טוב
עם לא מפתחים מראש לhd ,כי אז רואים את הפגמים בגרפיקה ועיצוב

רואים את זה היום טוב מאוד במודים למשחקי מחשב ישנים
שמגדילים את הרזולוציה בלי לשנות פרמטרים אחרים בנוסף
ושם אני לא חושב שנינטנדו היתה מוכנה ב2006 ,למעשה לפני כי ההשקה היתה ב2006 ,פיתוח הרבה משחקים התחיל לפני

רוצה לרנדר סרט גרפיקה ממוחשבת במקום ב480p
ב1080p ? יקח לך הרבה יותר זמן או שתצטרך מחשב חזק בהרבה

אנחנו לא יודעים מתי נינטנדו משדרגת את מערכי המחשבים שלה
אבל שמדובר בקפיצה קטנה מהקיוב לwii , לא בטוח שהם היו צריכים שדרוג מיוחד
כן ערכות פיתוח מותאמות ,כי היו קצת שינוים

אבל זה לא כמו סוני מהps2 לps3
ולא כמו ms מהxbox og ל x360

ושוב אני מדבר על העניין הכלכלי ,לא מה אנחנו כגימרים רוצים
וכמה אנחנו הינו מוכנים לשלם

חצי x360 ב2006 ,לא היה עולה 250 דולר הכל בקופסא
ברווח לנינטנדו ,ומה זה כבר היה עוזר ?
שזה היה מצליח הם בכל מקרה היו צריכים לישאר ב480p
כי בx360 וps3 ,המון משחקים היו ב720p ,אז מה עשיתי בזה ?

שמשחקי צד ראשון ושני היו נראים טוב יותר אבל עדין הרבה פחות טוב
מהx360/ps3 ?

הקיוב נכשלה ,הם היו צריכים להחליף אותה מהר
עם הקיוב היתה מצליחה יותר ,אולי היו יכולים למשוך עד 2007-2008
ואז היו יכולים לצאת עם איזה x360 ,לא ps4 כי ארד דיסק בכל גרסה
( עד קרוב לסוף )
אבל כלכלית הwii היתה הצלחה ענקית ב2006
ואותו מודל של הds ,שגם היתה הצלחה ענקית
ועכשיו הסוויץ הצלחה ענקית

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי idan » 05 אוקטובר 2021, 19:15

הדמות האחרונה בסמאש זה הילד מקינדום הארטס. זהו, נגמר.
מעניין מה הלאה ל sakurai, לפי איך שהוא מדבר כל הזמן הדבר הבא עבורו זה לצאת לפנסיה (או לפחות חופשה מאוד מאוד ארוכה).


kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 05 אוקטובר 2021, 19:38

מה שמעניין אותי ,זה מה הם יעשו בסמאס בדור הבא
זה שיש דמויות dlc ,זה דבר אחד
אבל כבר בגרסת וואנילה היו הרבה דמויות ושלבים

המשחק גם תומך ב8 שחקנים ,אז פיצר כזה גם לא יהיה חדש
אני מנחש שבפעם הבא יעשו עוד מודים ליצור עניין

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 05 אוקטובר 2021, 21:07

מה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית קרירין?

נינטנדו יכלה לעשות קונסולה עם חצי כוח מה-360 ולמכור אותה ב-250$ ב-break even. היא יכלה לעשות את זה. לא ברור לי למה אתה מדבר איתי על DX או על ההסטוריה של PPC, איך זה רלוונטי?
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 06 אוקטובר 2021, 09:13

DrKeo כתב:מה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית קרירין?

נינטנדו יכלה לעשות קונסולה עם חצי כוח מה-360 ולמכור אותה ב-250$ ב-break even. היא יכלה לעשות את זה. לא ברור לי למה אתה מדבר איתי על DX או על ההסטוריה של PPC, איך זה רלוונטי?



זה רלוונטי למה שהיה זמין על המדף באותה התקופה
מבחינת מחיר, צריכת חשמל ,וחום שזה מיצר בגלל המארז
והסברתי לך ה250 דולר זה לא היה break even ,זה היה רווח
נינטנדו הרוויחו על כל wii שנמכרה מהיום הראשון

לפני שלקוח קנה משחקים נוספים או ציוד עיקפי
נינטנדו כבר עשתה רווח

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוקטובר 2021, 10:33

kririn כתב:
DrKeo כתב:מה הקשר בין מה שכתבתי לבין מה שענית קרירין?

נינטנדו יכלה לעשות קונסולה עם חצי כוח מה-360 ולמכור אותה ב-250$ ב-break even. היא יכלה לעשות את זה. לא ברור לי למה אתה מדבר איתי על DX או על ההסטוריה של PPC, איך זה רלוונטי?



זה רלוונטי למה שהיה זמין על המדף באותה התקופה
מבחינת מחיר, צריכת חשמל ,וחום שזה מיצר בגלל המארז
והסברתי לך ה250 דולר זה לא היה break even ,זה היה רווח
נינטנדו הרוויחו על כל wii שנמכרה מהיום הראשון

לפני שלקוח קנה משחקים נוספים או ציוד עיקפי
נינטנדו כבר עשתה רווח

כן, ברור שנינטנדו עשו רווח על כל קונסולה, זה בדיוק הקטע. הייתה להם קונסולה פתטית שאפילו קשה לקרא לה גיימקיוב פרו כי ההפרש כל כך קטן מהגיימקיוב. הם כנראה הרוויחו יותר מ100$ פר קונסולה להתחשב בזה שהגיימקיוב נמכרה עוד ב2004 ב99$ עם עותק של מטרויד פריים.

אם נינטנדו היו פחות חמדנים ועושים קונסולה שהיא חצי כוח מה360, יוצאים break even או אפילו מרוויחים כמה דולרים בודדים עליה במקום לעשות 100$ על כל קונסולה, אז אולי הווי הייתה חיה יותר משלוש שנים כי אולי הקור גם היה מצטרף.

אני מרענן את זכרונך שהווי הייתה הצלחה מטאורית ל-3 וקצת שנים ומאותה נקודה נכשלה כל כך קשה שנינטנדו נכנסו להפסדים לראשונה בהסטוריה שלהם שהמשיכו לwiiu שהייתה כישלון. הווי אולי זרחה חזק אבל היא נשרפה די מהר והפכה לנטל על נינטנדו. למזלה עדין היה לה את הds שהחזיק אותה מעל למים אבל ברגע שה3ds יצאה ולא הצליחה מדי, הם ישר צללו להפסדים. זוכר את נינטנדו חותכת את המחיר של ה3ds מ250$ ל190$ תוך כמה חודשים? זאת נינטנדו החמדנית, שרוצה להרוויח על החומרה שלה 100$ פר יחידה ובסוף היא משלמת על זה.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 06 אוקטובר 2021, 11:51

תיראה דרקו ,ביתחשב בכישלון של סוני
שדיממה מיליארדים על הps3 ,להחזיק את הקונסולה הזאת בחיים
בשנים הראשונות ,והכישלון של הcell ,שלא נועד רק לps3
הרעיון היה ליצר cpu תחרותי שיצא לעוד מוצרים

ההחלטה של נינטנדו היתה צודקת כלכלית לאותה התקופה
סוני מכל הps3 ,הדבר שבאמת הצליח לה אחרי דימום מיליארדים
זה הבלו רי ,אבל זאת היתה השקעה מסוכנת
הhd- DVD, היה תחרות מאוד חזקה בהתחלה

עכשיו מה הקשר הwiiu וה3ds ? ,זה כבר דור אחרי זה
החלטות גרועות דור אחרי ,בדור הזה סוני עשתה החלטות מצוינות
עם הps4 ,וגם לויטה היה פוטנציאל ,אבל סוני לא נתנה מספיק תמיכה

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 06 אוקטובר 2021, 12:17

אתה מצחיק, אתה יודע קרירין - יש נקודת אמצע ובעצם הרבה נקודות אמצע, בין הטעות של סוני עם הCELL והעלות המטורפת של ייצור הPS3, לבין החומרה הזוועתית שהייתה בWII... למשל - מה שXBOX עשו באותה תקופה ם החומרה.
אבל אין לי מושג למה נדב נכנס לויכוח הזה, אתה תמיד בויכוחים האלה מתחיל לשוטט מחוץ למסלול וקופץ מנושא לנושא בלי שום קשר...

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 06 אוקטובר 2021, 15:09

Laskin כתב:אתה מצחיק, אתה יודע קרירין - יש נקודת אמצע ובעצם הרבה נקודות אמצע, בין הטעות של סוני עם הCELL והעלות המטורפת של ייצור הPS3, לבין החומרה הזוועתית שהייתה בWII... למשל - מה שXBOX עשו באותה תקופה ם החומרה.
אבל אין לי מושג למה נדב נכנס לויכוח הזה, אתה תמיד בויכוחים האלה מתחיל לשוטט מחוץ למסלול וקופץ מנושא לנושא בלי שום קשר...



נדב מדבר על קונסולה בכח חצי x360
אני לא רואה איך קונסולה כזאת היתה מצליחה לאורך זמן
בשנים האחרונות לx360/ps3 ,היה קושי למפתחות לפתח לחומרות האלו ,אז חצי x360 ? ,המשחקים הגדולים בשנים האחרונות היו נראים
כל כך גרוע ,שאו שהיו מבוטלים ,או היו מקבלים ביקורות גרועות


Gta 4-5 היו יוצאים לקונסולה כזאת ?
Rdr 1?
סדרת טומב רידר החדשה ? (בסגנון אנצארטד )
סדרת אססין קריד ? ,ועוד הרבה
אחרי שהרבה מאוד לקוחות עברו לטלוויזיות 720 p
ו1080p
באותה התקופה ,לחזור אחורה ל480p ,היה מאוד קשה

הwii התחילה ושגשגה שcrt ברזולוציות SD, שלטו בשוק
הwii התחילה למות במעבר הגדול לhd
הps3/ x360 ,נתנו גרפיקה טובה יותר גם במסכי crt sd
אבל ששמים wii מול ps3/x360 על מסך 720p ומעלה
אז רואים את ההבדל הגדול באמת ,ואני יודע כי יצא לי לחבר קונסולות
למסכי crt בקיטנה, כי המסכים האלו היו בחינם בזמנו
אני מדבר על תקופה שהps4 כבר יצא וקונסולות ישנות היו זולות
Ps3/x360 על crt פשוטות פשוט לא ניראות טוב

ולא היו בשוק כימאת crt HD, מחוץ לpc
טכנית אפשר לחבר עם מתאמים ps3/x360 לcrt של מחשבים
אבל אז מוותרים על הגודל הפיזי, ורמקולים מחברים בנפרד
הרוב המוחץ חיברו לcrt SD

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוקטובר 2021, 15:46

חצי 360 הייתה מקבלת את רוב המשחקי מולטי פלטפורם והקור היה נמשך יותר לווי. הקור לא התקרב לווי ולכן היה לה את ה-attach rate הכי גרוע בהסטוריה של הקונסולות הראשיות. אנשים פשוט לא קנו משחקים, הם קנו אותה לווי ספורטס ואז אולי קנו איזה מריו או wii fit וזהו, הקונסולה התיבשה. זאת הסיבה שבשנה הרביעית שלה היא התרסקה לגמרי ונינטנדו הסתמכו כמעט לגמרי על ההכנסות של ה-DS. ברגע שה-3DS יצאה וה-DS גססה נינטנדו נכנסה להפסדים.

בלי הקור, הווי הייתה כישלון. הסיבה שהסוויטצ׳ כל כך בריאה היום היא שהקור ממש אוהבים אותה. הסיבה שהקור אוהבים אותה היא שאולי היא לא קונסולה חזקה במיוחד, אבל בשביל ניידת היא בהחלט הייתה הטופ של הטופ ב-2017. כלומר לקחת משחקים כמו דום, זלדה וכו׳ לדרך זה משהו שהקור אוהבים. אז יש לסוויטצ׳ תמהיל בריא. לווי לא היה תמהיל בריא, הקהל שלה לא היה נאמן או קונה משחקים והיא התרסקה בגלל זה לאורך זמן.

אז כן, בטח היה להם נורא נחמד לעשות 100$+ על כל מכשיר שהם מכרו, אבל בסוף זה נשך אותם בתחת. וכמו שלאסקין אמר, כוח של קונסולה זה טווח, לא חייבים להיות קסטרופה כמו הפס3 ולא חייבים להיות פתטים כמו הווי, יש נקודות באמצע. להגיד את האמת, אם ה-360 הגיעה ב-2006 ל-break even ב-299$, נינטנדו כנראה יכלה ב-2006 לעשות קונסולה לא רחוקה בכלל מה-360 ב-250$ ואולי אפילו לצאת ברווח קל. אמרתי כל הזמן הזה חצי 360 בתור הגזמה, אבל נינטנדו יכלה לעשות קונסולה ממש קרובה לכוח של ה-360 במחיר שהווי נמכרה בו.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 06 אוקטובר 2021, 16:29

דרקו מה היה על המדף ב2006 שנינטנדו יכלה לעשות x360
ב2006 ?

הם אולי יכלו לקנות באיזה 100 דולר gpu מהנווידה או amd
אבל cpu חזק מספיק באותה התקופה היה יקר מידי
פשוט כי נינטנדו לא עזרה במימון הפיתוח באף cpu
Ms כן וכמובן סוני ,נינטנדו פשוט קנו חומרה קימת מיושנת

הcpu גם של הx360 וגם של הps3 ,זה היה מוצרים חדשים ובילעדים
כל אחת מהחברות האלו בנפרד פיתחו את זה ביחד עם ibm
נינטנדו לא

מעבדי arm באותה התקופה היו חלשים מידי לניחת
מעבדים של amd או אינטל באותה התקופה להגיע לביצועים של הx360 ,זה היה יקר מידי ,עם בכלל היו מעבדים כאלו ב2006
אני לא זוכר מתי יצאו מעבדי 4 ליבות ,שיתחרו ב3 ליבות של הx360
(מדבר בליבות cpu של אותה התקופה לא של היום )

זה לא פשוט כמו שחלק חושבים
יש פיתוח עצמאי ויש מוצרי מדף

הסויץ מבחינת חומרה ,זה לגמרי מוצר מדף של הנווידה
Cpu וgpu ,היתה זמינות במחיר מספיק טוב
השינוים שנעשו מהחומרה הקיימת היו קטנים ,אז נינטנדו הלכה על זה
תאורטית היו יכולים ללכת גם על סנפדרגון או מתחרה מבוסס arm אחר
בנידות כבר שנים נינטנדו משתמשים בarm
פשוט מאז ה gba ,ועד הסוויץ המעבדים מבוססי arm היו חלשלושים
הם פשוט יתפתחו מהר ,היום יש כבר את הm1 של אפל
שמנצח הרבה cpu x86 ,אבל זה לקח הרבה זמן

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוקטובר 2021, 18:03

אני לא מבין את קצר התקשורת פה. מה שמיקרוסופט עשו ל-360? אז ככה, רק פחות חזק ושנה מאוחר יותר ולכן עלויות היצור נמוכות יותר. אני לא יודע איך להסביר את זה במילים אחרות, באמת שאני לא יודע.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 06 אוקטובר 2021, 19:26

DrKeo כתב:אני לא מבין את קצר התקשורת פה. מה שמיקרוסופט עשו ל-360? אז ככה, רק פחות חזק ושנה מאוחר יותר ולכן עלויות היצור נמוכות יותר. אני לא יודע איך להסביר את זה במילים אחרות, באמת שאני לא יודע.



אבל אני הסברתי כבר ,מה שms עשתה
ומה שסוני עשתה ב2006 ,זה לא היה על המדף לנינטנדו
פשוט לא היה cpu מתאים במחירים האלו

הם היו יכולים לקנות gpu בבערך 100 דולר ליחידה
הם יכלו לקנות או זיכרון מאוחד או בנפרד ram וגרפי
הם ב2006 לא יכלו לקנות cpu חזק ,ולמכור ב250 דולר
כי הם היו מדממים כסף ,וזה מעבר למעבד בלבד
זה גם ספק כח חזק בהרבה ומערכת קירור טובה בהרבה

נינטנדו כמו האחרות ,כן קנתה מעבדים מibm ,אבל מיושנים
לא הטופ שהיה לibm לשוק הביתי

מה שאתה אומר היה מצריך מנינטנדו להשקיע כמה שנים קודם
או ב IBM, או באינטל ,או בamd ,כי אלו החברות היחידות באותה התקופה ,שיכלו ליצר מעבדים חזקים לשוק הביתי
אבל נינטנדו לא עשתה את זה

הם תאורטית יכלו להוציא wii חזקה בהרבה
אבל לא יכלו ב2006 להוציא x360 ב250 דולר בלי להפסיד כסף , מי היה מוכר להם cpu
חזק במספיק זול ?

המעבד לx360 היה בלעדי לms
Cell היה בילעדי לסוני
אינטל / amd עלות תועלת יקרות מידי
מבוססי arm חלשים מידי

תן לי דגם של cpu חזק מספיק שהם יכלו לקנות בזול ב2006 ?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 06 אוקטובר 2021, 21:49

בסופו של יום. נינטנדו יכלה (ויכולה גם כיום) לשרוד 3-4 דורות רצופים של כישלון בלי להרגיש את זה בכלל, למכור בהפסד קונסולה חזקה לא היה ביג דיל בשבילם כלכלית כמו שעושים מזה.
2006, נינטנדו כבר היתה צריכה להוציא נייד כמו ה3DS והWII היתה יכולה להיות WII U חלש יותר רק עם WII Remote.

אני אף פעם לא אשכח איך בוויגמס אנשים היו מהללים את הWII ובסתר היו משחקים את כל הAAA על הPC העיקר לא לרכוש קונסולה מתחרה ממייק או סוני (LOL )

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 06 אוקטובר 2021, 22:45

אף פעם לא אשכח איך בוויגמס אנשים היו מהללים את הWII ובסתר היו משחקים את כל הAAA על הPC העיקר לא לרכוש קונסולה מתחרה ממייק או סוני (LOL )


לwii היו גם משחקים טובים
2 משחקי זלדה אחד מצוין אחד טוב
2 משחקי מאריו מצוינים
Ssb
מטרואיד פריים 3

ועוד משחקים
זה שהיא לא התאימה לקור כקונסולה בודדת זה נכון
אבל הסוויץ גם ככה ,יש הרבה מולטיפלטפטרם שלא הגיעו לwii
כמו שהיום יש הרבה שלא מגעים לסוויץ

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי glass man » 06 אוקטובר 2021, 22:52

עבורי לWII היתה מטרה אחת להצליח בה והיא נכשלה בזה. כולה לתת לי Dragon Quest 10 מסורתי, והיא נכשלה בזה כי הוא היה MMO לכן היא נצרבה לי בתודעה כאכזבה היסטרית פשוט קונסולה פח מכל כיוון.

מריו גלקסי היה אלוהי אבל הוא היה היחיד וSSB היה פח פשוט פח, משחק המכות הכי טוב של הWII היה בכלל Tatsunoko vs. Capcom הוא היה פשוט נהדר אבל תקוע על חומרה הזויה.

אל תבין אותי לא נכון קרירין, אני אוהב את נינטנדו לגמרי, פשוט יצא להם דור מחורבן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 06 אוקטובר 2021, 23:59

kririn כתב:
DrKeo כתב:אני לא מבין את קצר התקשורת פה. מה שמיקרוסופט עשו ל-360? אז ככה, רק פחות חזק ושנה מאוחר יותר ולכן עלויות היצור נמוכות יותר. אני לא יודע איך להסביר את זה במילים אחרות, באמת שאני לא יודע.



אבל אני הסברתי כבר ,מה שms עשתה
ומה שסוני עשתה ב2006 ,זה לא היה על המדף לנינטנדו
פשוט לא היה cpu מתאים במחירים האלו

הם היו יכולים לקנות gpu בבערך 100 דולר ליחידה
הם יכלו לקנות או זיכרון מאוחד או בנפרד ram וגרפי
הם ב2006 לא יכלו לקנות cpu חזק ,ולמכור ב250 דולר
כי הם היו מדממים כסף ,וזה מעבר למעבד בלבד
זה גם ספק כח חזק בהרבה ומערכת קירור טובה בהרבה

נינטנדו כמו האחרות ,כן קנתה מעבדים מibm ,אבל מיושנים
לא הטופ שהיה לibm לשוק הביתי

מה שאתה אומר היה מצריך מנינטנדו להשקיע כמה שנים קודם
או ב IBM, או באינטל ,או בamd ,כי אלו החברות היחידות באותה התקופה ,שיכלו ליצר מעבדים חזקים לשוק הביתי
אבל נינטנדו לא עשתה את זה

הם תאורטית יכלו להוציא wii חזקה בהרבה
אבל לא יכלו ב2006 להוציא x360 ב250 דולר בלי להפסיד כסף , מי היה מוכר להם cpu
חזק במספיק זול ?

המעבד לx360 היה בלעדי לms
Cell היה בילעדי לסוני
אינטל / amd עלות תועלת יקרות מידי
מבוססי arm חלשים מידי

תן לי דגם של cpu חזק מספיק שהם יכלו לקנות בזול ב2006 ?

קרירין, אני באמת מרגיש שאני מבזבז את הזמן שלי פה. נינטנדו השתתפה בפיתוח וקנתה מעבד PPC לקיוב ב-2001, נינטנדו נינטנדו השתתפה בפיתוח וקנתה מעבד PPC לווי ב-2006 ונינטנדו נינטנדו השתתפה בפיתוח וקנתה מעבד PPC לוויו ב-2012. אז ב-2006 הם יכלו, אמממ... נגיד... אולי... להשתתף בפיתוח ולקנות מעבד PPC? מה אתה אומר על הטיעון המטורף הזה?
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 07 אוקטובר 2021, 05:40

המעבד בwii ,היה שדרוג קטן מהקיוב
לא מעבד חדש לגמרי ,זה הבדל מאוד גדול מהדברים שסוני וms עשו
תיראה איך דור אחרי גם סוני וגם ms הלכו וקנו יגואר מamd
שבגדול היה מוצר מדף ,מוצר שלא הצליח מחוץ לקונסולות
אבל כן מוצר מדף ,זה היה מעבד שפותח למחשבים נידים במקור


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 39 אורחים