ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי swym » 09 יוני 2013, 15:57

Kazz כתב:NBA2K14 הוכרז וניחשתם נכון, הוא לא מגיע לווי יו. אין פיפא, אין PES, אין מאדן, אין NBA של 2K ואין NBA של EA. משחקי הספורט הבסיסיים והסופר פופולארים לא על הווי יו. זה אומר את הכל. ואחרי הידיעות על ה ONE אני חושב שאפשר לומר בוודאות מסויימת שאחת הסיבות לאי-התמיכה היא בגלל שהמפיצות דחפו את היצרניות לאפשר להן למנוע מכירות יד-שניה ולשים DRM כזה או אחר, מה שלא קיים בקונסולה של נינטנדו.

אין שום קשר. רוב הקהל הוא גם ככה לא Overlapped ולכן יהיה מטומטם להפסיד מיליוני אנשים שיש להם קונסולה אחת אבל אין להם אחרת, רק בשביל לחשוש שהחלק הקטן שמשותף יקנה את המשחק. מקסימום המפיצות היו מוציאות את המשחקים לWiiU באיחור קל כמו שהן עושות עם הPC.
וזה עוד יותר לא רלוונטי במשחקי ספורט: אלו לא המשחקים עם קמפיין עלילתי לשחקן יחיד שאתה שורף עליהם כמה שעות והולך להחליף אותם. במשחקי ספורט אנשים משחקים עם חברים ולכן מחזיקים בדרך כלל עד לעונה הבאה.

הסיבה שהWiiU לא מקבלת משחקים היא פשוטה: המכירות של הקונסולה לא מספיקות בשביל להצדיק פורט מהPS360, והחומרה לא מאפשרת לה לעמוד בקו אחד עם קונסולות הדור הבא. ביום שבו הWiiU תמכור 20 מיליון יחידות בשנה, כל המשחקים שבעולם יקבלו אליה פורט.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי רונן » 09 יוני 2013, 22:41

מאמר על המשחק הבא של רטרו ל-WiiU שטרם ידוע מהו, אך אולי, רק אולי, יהיה ההפתעה של נינטנדו ב-E3.

תחשבו על זה: עבר זמן מה מאז ששוחרר המשחק האחרון שלה, היה גם דו ממדי, אז הגיוני להניח שנשמע עליו ממש בקרוב.

אגב, אחת ההצעות היא שהחברה עובדת על Star Fox. אם יש חברה שיכולה להציל קצת מכבודה של הסדרה, זו רטרו.

ומהמאמר למדתי שאמנים מ-Virgil (של Darksider) ואריק קוסלובסקי שעבד על Uncharted, עובדים כעת ברטרו. האחרון אפילו הצהיר שהמשחק הנוכחי שעובד עליו (ברטרו) הוא ככל הנראה פסגת ההישגים שלו בקריירה האמנותית שלו.

swym כתב:הסיבה שהWiiU לא מקבלת משחקים היא פשוטה: המכירות של הקונסולה לא מספיקות בשביל להצדיק פורט מהPS360, והחומרה לא מאפשרת לה לעמוד בקו אחד עם קונסולות הדור הבא. ביום שבו הWiiU תמכור 20 מיליון יחידות בשנה, כל המשחקים שבעולם יקבלו אליה פורט.


גם בדבריך אין קשר, כי זה לא מספיק. המשחקים צריכים גם להימכר לאותה קונסולה. ה-Wii מכרה היטב, המפתחות חשבו שיחגגו, אך זה לא קרה, ואז התמיכה דעכה.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי swym » 10 יוני 2013, 00:12

רונן כתב:

גם בדבריך אין קשר, כי זה לא מספיק. המשחקים צריכים גם להימכר לאותה קונסולה. ה-Wii מכרה היטב, המפתחות חשבו שיחגגו, אך זה לא קרה, ואז התמיכה דעכה.

מן הסתם יש פה גם פקטור טכנולוגי: ה-Wii מכרה כמויות כאלו (מעל 20 מיליון עותקים בשנה) כשהטכנולוגיה שלה כבר היתה obsolete וכבר לא היו משחקים שיוצאים לקונסולות דור קודם ככה שלא היה מה לעשות עבורו פורט. הWiiU לעומת זאת בחוץ במקביל ל-360 ולPS3 שמקבלות טונות של משחקים, אבל כמעט אף משחק לא זוכה להמרה עבורה. 20 מיליון קונסולות שנמכרות בשנה היו משנות לפחות את התמונה כיום, גם אם ברור שבאזור 2016-2017 זה כבר לא ישנה יותר.

בכל מקרה, מה שכתבתי הוא בלאו הכי תנאי הכרחי: בלי קונסולות שנמכרות מלכתחילה אין מה לדבר על משחקים שנמכרים/לא נמכרים טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 10 יוני 2013, 01:26

רטרו התחילה להתפורר מבפנים אחרי פריים 3, חלק גדול ממנה התפזר לתעשיה כשכמה וכמה אנשים ראשיים הלכו ל343. עברו 3 שנים מאז דונקי קונג אז הם בהחלט בשלבים אחרונים לסיים משהו אבל גם לא הייתי מצפה שזה איזה משהו ענק, בכל זאת גם משחק פלטפורמה דו מימדי כמו דונקי קונג שדורש השקעה קטנטנה לעומת משחק AAA בHD לקח להם שלוש שנים. אני מפחד שתקופת הזוהר של רטרו מאחוריה, אני לא אתפלא אם המשחק שלהם לWIIU זה דונקי קונג דו מימדי חדש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי רונן » 10 יוני 2013, 07:34

אני מקווה מאוד שזה לא המקרה, נדב.

כיצד הבנת שהם מתפוררים? תמיד יש כישרונות שעוזבים חברות, אך אתה לא מתמצא בכל התהליכים בחברה כי גם קלטה כישרונות אחרים, כפי שציינתי. אולי זו התחדשות, לא התפוררות. מקווה שהמקרה הראשון הוא הנכון.

לפי השמועות והדיבורים (אריק קוסלובסקי של אנצ'רטד), הפרויקט צריך להיות גדול יותר מכך.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 10 יוני 2013, 07:45

מטרואיד פריים 3 לא היה משהו יחסית למטרואיד פריים 2
אבל דונקי קונג ,הוא מישחק פלטפורמות מאוד טוב בלי קשר לעניין ה2D

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי רונן » 10 יוני 2013, 10:14

מאוד. הוא הוכיח שהכישרון של רטרו עדיין במותניה, והוא כישרון אדיר. חכמה גדולה יותר היא לעצב שלבים בצורה יצירתית והמצאתית.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

הרשמים שלי (קרירין ) מהWIIU

הודעהעל ידי kririn » 13 יוני 2013, 03:47

קודם כל סירטון די מאפן

http://www.youtube.com/watch?v=dAaIZjBNc8c

בכל מיקרה הקונסולה מאוד קטנה ושקטה -אני אוהב את זה מאוד
הגימפאד נוח באופן מפתיע -והשימוש בו בנינטנדו לאנד מצוין
יש מצלמה \מיקרופון\רמקולים\הזיהוי תנועה המוצלח ביותר שיצא לי לראות עד היום ,בגדול עם משחקים בלי הטלוויזיה
אפשר ליצר מישחקים עם תנועה בכל הכיוונים דרך הזיהוי תנועה הזה בשילוב המסך
האיכות תצוגה של המסך עצמו בינונית יחסית להיום ,הרבה יותר טובה מלפטופ תקציבי ,אבל לא קרובה לטאבלט איכותי
המגע טוב ,אבל רק חד מגע ,אבל הסטילוס עובד מצוין
הרמקולים לא משהו

בגדול אני מאוד אוהב את השלט טאבלט הזה ברגע שיתרגלתי אליו

מבחינת מערכת ההפעלה -מאוד פשוטה ,יותר מידי איטית לטעמי ,נקווה שישפרו את זה בעתיד כי מדובר במערכת הפעלה פשוטה יותר מWIN98
ואין סיבה נורמלית לזמני מעבר ארוכים במעברים
הWIIU לא בדיוק מיפלצת ,אבל אמורה ליתמודד בקלות עם מערכת הפעלה כזאת

הדפדפן חביב ,אבל מיושן ולא תומך בעברית

יצירת הMII חביבה

אפליקצית היוטיוב מעולה ומאוד מומלצת

גרפית המישחקים מקבילים לPS3 \360 פחות או יותר

אין לי מישחק WII חוקי כרגע ,אז רק בדקתי את המעבר והממשק לתמיכה אחורנית
בגדול לוקח זמן למעבר ליתבצע ,אבל מה שמקבלים זה WII לכל דבר ועניין ,אבל בלי התמיכה במישחקי גימקיוב שהיה לWII הישנות
אחת הבעיות עם זה שציוד WIIU כולל הטאבלט פשוט לא עובדים במצב הזה
יש לי שלט WII + ,ככה שהצלחתי להפעיל את המצב WII ,אבל זה די מעצבן שהטבלט לא עובד כמו שלט קלסי לWII במצב הזה
למעשה גם השלט הקלסי לWIIU לא יעבוד במצב WII ולאפך
מי שרוצה תאימות לאחור צריך אביזרים נוספים

בדקתי גם את החנות הווירטואלית
בWIIU המיבחר כרגע מאוד מצומצם ,קצת דמוים ,קצת מישחקי חנות ווירטואלית ,קצת אפליקציות ,וקצת מישחקים שאפשר לקנות דיגיטלית

בWII לאומת זאת יש הרבה מישחקי VC ומישחקי WIIWARE ,הבעיה שאין אפשרות להעביר אותם לWIIU עם יצאו שם בעתיד בלי לשלם תוספת
גם העניין שהגימפאד טבלט לא תומך בהם בWII -אופך את העניין למיותר
אני מקווה שנינטנדו תתחיל לחזק את עניין ההוצאות מחדש ,גם למישחקי WII וגימקיוב מובילים ,וגם למישחקי VC ואינדי
החנות כרגע במצב ממש מסריח

בכל מיקרה הקונסולה נחמדה ,אבל ממש לא שווה את המחיר בישראל (אני קניתי משומש ב1600 קל לפרימיום )

ועוד דבר נינטנדו לאנד מישחק קזואלי מצוין


עם יש שאלות אז בבקשה

MagmaJet
Trainee
הודעות: 165
הצטרף: 14 אפריל 2013, 08:11

Re: הרשמים שלי (קרירין ) מהWIIU

הודעהעל ידי MagmaJet » 12 יוני 2013, 21:08

אני חושב ששיחררו עדכון לפני חודש שמשפר את המהירות של ווי U

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הרשמים שלי (קרירין ) מהWIIU

הודעהעל ידי kririn » 12 יוני 2013, 21:48

בדקתי עדכונים ,והמכשיר מעודכן
סך הכל הממשק מאוד דומה לממשק של הWII ,ככה שגם עם הקוד עצמו שונה ,והרזולוציה (במערכת ההפעלה ) ,היא 1080P
הWIIU מבחינת חומרה אמורה ליתמודד עם זה בקלילות
אין איזה מולטיטסקין מורכב או משהו

אני חושב שזה ישתפר בעדכונים בעתיד ,גם הPS3 וה360 קיבלו שיפורים במערכת ההפעלה
והממשק מערכת של הWIIU הרבה יותר פשוט מהקונסולות האלו

באופן מוזר שעוברים למצב WII ,המערכת פועלת מהר
אני חושב שזה דבר שנינטנדו בטח עובדת אליו

בכל אופן זה לא משהו שיהרוג את הקונסולה ,כי גם ככה אין הרבה צורך לעשות מעברים ,כי אין הרבה אופציות בWIIU
זאת לא מערכת שנועדה להחליף גם סטרימר או HTPC כמו הXBOXONE והPS4

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2013, 00:46

רונן כתב:אני מקווה מאוד שזה לא המקרה, נדב.

כיצד הבנת שהם מתפוררים? תמיד יש כישרונות שעוזבים חברות, אך אתה לא מתמצא בכל התהליכים בחברה כי גם קלטה כישרונות אחרים, כפי שציינתי. אולי זו התחדשות, לא התפוררות. מקווה שהמקרה הראשון הוא הנכון.

לפי השמועות והדיבורים (אריק קוסלובסקי של אנצ'רטד), הפרויקט צריך להיות גדול יותר מכך.

בסוף זה כן היה המקרה :cry:
ברטרו הייתה עזיבה די גדולה של אנשי מפתח לפני שלוש וחצי שנים וכל העוזבים עברו ל-343 כולל המעצב האומנותי הראשי. אני לא יודע אם שמת לב כמה העיצוב של היילו 4 מזכיר את פריים אבל זאת הסיבה, הוא הגר ל343.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי רונן » 15 יוני 2013, 20:57

DrKeo כתב:ברטרו הייתה עזיבה די גדולה של אנשי מפתח לפני שלוש וחצי שנים וכל העוזבים עברו ל-343 כולל המעצב האומנותי הראשי. אני לא יודע אם שמת לב כמה העיצוב של היילו 4 מזכיר את פריים אבל זאת הסיבה, הוא הגר ל343.

ועדיין, דונקי קונג החדש מוכיח שהצוות עדיין מוכשר בטירוף. ככה נראה משחק של צוות "מתפורר"?

אתה מתייחס רק למה שנוח לך, נדב, אך הוסבר לך שבאותה מידה שעזבו מוכשרים, הגיעו מוכשרים חדשים, כמו מ-Virgil ומ-Naughty Dog. לפעמים מדהים אותי אופן הסקת המסקנות שלך.

אני בדיוק צופה בסרטון הזה של דונקי קונג החדש, והוא גורם לי להרהר מחדש ברכישה של ה-WiiU השנה. זה אומר המון. המשחק אפילו יותר מטורף מהקודם, הישג מדהים לחברה "מתפוררת". דו ממדי או לאו, ככה לא נראה משחק מאת חברה "מתפוררת" ו"מידרדרת". הלוואי שרייר הייתה מרשימה כך כיום (בדיוק כשהתחלתי להחמיא לה על KI, מסתבר שגם את זה היא לא מפתחת).

האם עצם העובדה שהוא דו ממדי מקנה לבדו את הזכות לזלזל בו ובחברה? זה לא הגרפיקה, אלא זה מה שאתה עושה איתה, ולהיות יצירתי ומלא השראה, זה מתוחכם ומאתגר יותר מאשר למלא את המסך בדמויות ריאליסטיות, בגרפיקה תלת ממדית ובאפקטים נוצצים (אגב, המשחק משלב גם המון תלת ממד).

אגב רייר, אני הרבה יותר אוהב את העבודה של רטרו על דונקי קונג מאשר רייר עשתה בשעתו על הזיכיון.

ייתכן שאקנה בכל זאת ה-WiiU השנה. מריו ודונקי קונג (וכנראה גם סוניק ייכנס למשוואה) יספיקו למלא שעות רבות של משחקיות טהורה וכיפית, ששכחנו שבגללה אנחנו משחקים במשחקים מלכתחילה :)

והנה סוניק החדש ל-WiiU, עוד משחק שמוסיף לחשק לקנות את הקונסולה כבר השנה.

ורג'י ממליץ למפתחות החוששות מתעשיית היד שנייה לעשות משחקים טובים יותר, כי אלה פחות עוברים ידיים, לדבריו. טוען שאחוז ההחלפות של משחקי נינטנדו קטן יותר.

ונינטנדו מאמינה שה-WiiU יכולה להצליח בעונת החגים מול ה-PS4 ו-One.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יוני 2013, 02:05

רונן כתב:ועדיין, דונקי קונג החדש מוכיח שהצוות עדיין מוכשר בטירוף. ככה נראה משחק של צוות "מתפורר"?

אתה מתייחס רק למה שנוח לך, נדב, אך הוסבר לך שבאותה מידה שעזבו מוכשרים, הגיעו מוכשרים חדשים, כמו מ-Virgil ומ-Naughty Dog. לפעמים מדהים אותי אופן הסקת המסקנות שלך.

אני בדיוק צופה בסרטון הזה של דונקי קונג החדש, והוא גורם לי להרהר מחדש ברכישה של ה-WiiU השנה. זה אומר המון. המשחק אפילו יותר מטורף מהקודם, הישג מדהים לחברה "מתפוררת". דו ממדי או לאו, ככה לא נראה משחק מאת חברה "מתפוררת" ו"מידרדרת". הלוואי שרייר הייתה מרשימה כך כיום (בדיוק כשהתחלתי להחמיא לה על KI, מסתבר שגם את זה היא לא מפתחת).

האם עצם העובדה שהוא דו ממדי מקנה לבדו את הזכות לזלזל בו ובחברה? זה לא הגרפיקה, אלא זה מה שאתה עושה איתה, ולהיות יצירתי ומלא השראה, זה מתוחכם ומאתגר יותר מאשר למלא את המסך בדמויות ריאליסטיות, בגרפיקה תלת ממדית ובאפקטים נוצצים (אגב, המשחק משלב גם המון תלת ממד).
אגב רייר, אני הרבה יותר אוהב את העבודה של רטרו על דונקי קונג מאשר רייר עשתה בשעתו על הזיכיון.

ייתכן שאקנה בכל זאת ה-WiiU השנה. מריו ודונקי קונג (וכנראה גם סוניק ייכנס למשוואה) יספיקו למלא שעות רבות של משחקיות טהורה וכיפית, ששכחנו שבגללה אנחנו משחקים במשחקים מלכתחילה :)

והנה סוניק החדש ל-WiiU, עוד משחק שמוסיף לחשק לקנות את הקונסולה כבר השנה.

ורג'י ממליץ למפתחות החוששות מתעשיית היד שנייה לעשות משחקים טובים יותר, כי אלה פחות עוברים ידיים, לדבריו. טוען שאחוז ההחלפות של משחקי נינטנדו קטן יותר.

ונינטנדו מאמינה שה-WiiU יכולה להצליח בעונת החגים מול ה-PS4 ו-One.

רונן, דונקי קונג זה משחק ארקייד קטן. הוא אחלה למשחק ארקייד קטן אבל רטרו הישנה יכלה לפלוט אחד כזה כל חצי שנה. לוקח להם היום לפתח משחק דונקי קונג פשוט כזה שמפתחי אינדי עושים עם 4 מפתחים כבר שלוש שנים, רטרו הישנה עשתה ב3 שנים את מטרויד פריים 2 המדהים. אין לי חושג מי זה שהצטרף לרטרו אבל אלה שעזבו היו הדמויות הכי ראשיות של החברה, לא איזה עובד זוטר פה ועובד זוטר שם.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 16 יוני 2013, 07:06

דונקי קונג פי אלף יותר טוב ממישחק פלטפורמות שיוצרים אינדי
זה כמו להשוות סוסיטה ישנה ליגואר חדשה
כניראה לא שיחקתה בדונקי קונג האחרון -המישחק הזה הרבה יותר טוב מהמישחקים לSNES

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 16 יוני 2013, 08:06

על מה אתה מדבר? איזה חידושים ראית בדונקי קונג החדש, למשל? כשאני מסתכל עליו, אני לא רואה הרבה שינויים מדונקי קונג קאנטרי הישן. והוא היה משחק טוב (לפני 2 עשורים), אבל כשאני משווה אותו למשחקי הפלטפורמה של האינדיז בשנים האחרונות - אני רואה משחק גנרי מאוד לעומת שדה שלם של יצירתיות.
משחקים כמו FEZ, THE SWAPPER, BRAID, GUACAMELEE לא רואים אותו ממטר, מבחינתי.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 16 יוני 2013, 08:38

תשחק תבין
שיחקתי בחלק מהרשימה שלך וכמובן בדונקי קונג האחרון
ומה לעשות הם לא מיתקרבים לאיכות
מדובר על מישחק מגוון יחסית לפלטפורמות 2D \ארוך יחסית לפלטפורמות 2D \מאתגר
וגרפיקה מצוינת יחסית לחומרה העלובה
גם השליטה מצוינת והמוזיקה טובה
לעשות 100% במישחק בלי לרמות יקח לך הרבה זמן אלה עם אתה שחקן סופר מצוין

בקיצור דונקי קונג כן מרגיש כמו מישחק ריטל -בWIIU יעבירו את המישחק כבר לHD ובטח יהיו עוד רעיונות חדשים שיכניסו
לראות סירטון מישחקיות קצר לא יעזור לך להבין איזה מישחק מצוין זה

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 16 יוני 2013, 08:44

כל מה שאמרת - ריימן הקודם/החדש עשו הרבה יותר טוב. בטח במוזיקה, לעשות 100 אחוז, גרפיקה... והוא אמנם לא שיא המקוריות, אבל בטח יותר מדונקי קונג ובמיוחד בעיצוב האמנותי.

בכל אופו - זה עניין של טעם, אבל הויכוח היה על משחקי אינדי, ואין ספק שהרשימה שציינתי מקוריים ומרעננים בהרבה, והרבה, אם לא כמעט כל מי שתשאל - יעדיף אותם על פני דונקי קונג, אז מעט פחות יוהרה כשאתה מתאר "פי אלף יותר טוב..." :)

סמל אישי של המשתמש
Eyal708
Padawan
הודעות: 34
הצטרף: 23 אפריל 2013, 19:57

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Eyal708 » 16 יוני 2013, 10:44

^^
ריימן אוריג'ינס משחק בהחלט קשה אבל הרבה יותר ידידותי ופחות אכזר מדונקי קונג.
שיחקתי קאנטרי ריטרנס(אמנם לא סיימתי) ואני לא יכול לספור כמה גיימאוברס היו לי וזה היה ממש מתסכל כי אין הרבה חיים והמשחק מעניש אותך על כל טעות קטנה.
גם השליטה בקאנטרי ריטרנס עם הווימוט והתנועה הייתה לא מספיק טובה למשחק פלטפורמה,בו השליטה צריך להיות הכי טובה שיש.
אם הייתי צריך לבחור הייתי אומר שאוריג'ינס משחק טוב יותר,בגלל בעיקר השליטה אבל גם בגלל עיצוב השלבים שלוקח השראה מדונקי קונג אבל גם משפר פה ושם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5383
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 16 יוני 2013, 18:47

לא שיחקתי בדונקי קונג החדש אבל שיחקתי בחלק ממה שאתה (לסקין) מציין ואני מבין על מה קרירין מדבר, המשחקים שציינת בהחלט חדשניים פי כמה מדונקי קונג אבל מבחינת גיימפליי טהור שדורש הרבה מיומנות נראה לי שאין ספק שדונקי קונג מביא את הסחורה יותר מהמשחקים שציינת.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי Laskin » 16 יוני 2013, 10:52

אז אתה טוען שהוא יותר טוב כי הוא קשה יותר...
אם מיומנות - אז קשה לי להאמין שהוא קשה יותר מGUACAMELEE, כי זה משחק שמשלב פלטפורמה עם קרבות מגע ומשתמש בערך בכל הכפתורים + קומבינצית כפתורים שיש על שלט הפליסטיישן.
מציע לך לראות סרטונים מהשלבים המאוחרים יותר כדי להבין.

יכול להיות שדונקי קונג דורש יותר נסיון-וטעייה כדי לעבור שלב, זה לא הופך אותו לפי אלף יותר טוב ממשחקים שעבדו עליהם עשרה אנשים, או בן אדם אחד, במקרה של FEZ :)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5383
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 16 יוני 2013, 11:38

בגואקמלה עדיין לא שיחקתי. ודווקא הבנתי שהמשחק (DK) לא מצריך ניסוי וטעייה אם אתה טוב מספיק.
בכל אופן לא הכוונה למשחק שהוא פשוט קשה אלא מן הרגשה כזאת של סקיל שאתה מגיע למצב שאתה כל כך IN THE ZONE שאתה יכול לעבור בניסיון ראשון דברים שנראים כמעט בלתי אפשריים בריצה אחת (המשחק האולטימטיבי מבחינתי בעניין הזה היה SUPER MEAT BOY).

בריימן החדש שיחקתי רק קצת אז אולי הוא טוב לא פחו ת מDK בנושא הזה. כמו כן אמרתי שבגואקמלה לא שיחקתי.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי kririn » 16 יוני 2013, 16:16

ממתי רימן אורגין זה מישחק אינדי ? או מישחק מוזל בהשקה ?
רימן אורגין זה מישחק ריטל ועם אני זוכר נכון יצא כמו דונקי קונג במחיר מלא

מה יותר טוב ? זה כבר עניין של טעם
אבל לא אמרתי שדונקי קונג טוב יותר מרימן ,השוותי את דונקי קונג מול מישחקי האינדי ,ושלא תבינו לא נכון אני מאוד אוהב לתמוך במפתחות אינדי
חלק מהפרויקטים של האינדי אני מאוד אוהב ,לדוגמה באסטון
אבל עברתי כמה פלטפורמות אינדי ,וחלק מהמישחקים שיחקתי ,וסליחה לא ראיתה משהו שם שמיתקרב לדונקי קונג האחרון
הרבה ממישחקי האינדי מאוד קצרים ,והרבה מהם בלי הרבה גיוון
מישחק כמו לימבו לדוגמה זה מישחק של 3 שעות בערך ,והגרפיקה באותו אפקט של צלליות כל המישחק ,אז נכון הוא זול בהרבה מדונקי קונג
אבל גם דונטס עולה הרבה יותר זול מארוחת צהרים -(רימן גם כלול בארוחת צהרים )

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי swym » 17 יוני 2013, 01:13

swiss-the-engine כתב:לא שיחקתי בדונקי קונג החדש אבל שיחקתי בחלק ממה שאתה (לסקין) מציין ואני מבין על מה קרירין מדבר, המשחקים שציינת בהחלט חדשניים פי כמה מדונקי קונג אבל מבחינת גיימפליי טהור שדורש הרבה מיומנות נראה לי שאין ספק שדונקי קונג מביא את הסחורה יותר מהמשחקים שציינת.

הנקודה היא שגם אם מיומנות היא המדד, דונקי קונג עדיין נמצא מאחורי משחקי אינדי ממיטבוי ועד Trials. לא חושב שבמקרה הזה יש מה להשוות אותו למשחקים כמו FEZ או ברייד שהם בעיקר מבוססי חידות ולא מיומנות.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי רונן » 17 יוני 2013, 02:14

DrKeo כתב:רונן, דונקי קונג זה משחק ארקייד קטן...

קטן? השקעתי בו הרבה יותר שעות מכל משחק ארקייד קטן, ורק כדי לסיים את הקמפיין, לא כדי לצלוח את יתר האתגרים.

והוא עדיין מוכיח שאצור בחברה כישרון רב מאוד, ואין בכוחו של הסגנון הגרפי לבטל זאת (רייר היא דוגמה לחברה שהתפוררה. אפילו משחק ברמתו של DCK ה"ארקיידי" היא לא הראתה שמסוגלת לפתח).

ואתה יודע מה? אדרבא. הלוואי שמשחקים "גדולים" (כי, מה זה "גדול"?) ועתירי תקציב היו מלאי השראה כמו משחקי אינדי רבים.

laskin כתב:על מה אתה מדבר? איזה חידושים ראית בדונקי קונג החדש, למשל? כשאני מסתכל עליו, אני לא רואה הרבה שינויים מדונקי קונג קאנטרי הישן. והוא היה משחק טוב (לפני 2 עשורים), אבל כשאני משווה אותו למשחקי הפלטפורמה של האינדיז בשנים האחרונות - אני רואה משחק גנרי מאוד לעומת שדה שלם של יצירתיות.
משחקים כמו FEZ, THE SWAPPER, BRAID, GUACAMELEE לא רואים אותו ממטר, מבחינתי.

לפני שנפתח את הוויכוח, אמור לי: שיחקת ב-DCK ל-Wii? ואם כן, לאיזה עולם הגעת?

עצם העובדה שאתה אומר שאין שום שינויים מדונקי קונג הישן אומר רבות. הוא כולו שונה. ברמת היצירתיות וברמת עיצוב השלבים. עולם אחר לגמרי. אתה מודד אותו רק על-פי האריזה גרידא.

ממוצע של 88% לאחר 55 ביקורות, זה לא ממוצע של משחק חיוור. מתי נגלה מעט צניעות ולא נפסול דעה של מנוסים רבים על משחקים שאנו לא ניסינו?

והנה, הממוצע של ריימן ממש דומה לזה שקיבל DCK האחרון (על חוט השערה!). רק מציין. הם שניהם זוכים להערכה דומה, רק שריימן הגיע לקהל הרבה יותר גדול מטבע הדברים, אז הוא יותר פופולארי. קל מאוד להשוות ביניהם, גם מבחינת הממוצעים, כי דומים מאוד במאפייניהם.

דעה שונה זה בסדר, אך קודם צריך לשחק ולהתנסות כדי שבכלל תהיה אחת :)

כל מה שאמרת - ריימן הקודם/החדש עשו הרבה יותר טוב. בטח במוזיקה, לעשות 100 אחוז, גרפיקה... והוא אמנם לא שיא המקוריות, אבל בטח יותר מדונקי קונג ובמיוחד בעיצוב האמנותי.

ריימן מדהים, אחד היותר אהובים עליי הדור, אך כיצד איכותו של אחד סותרת את איכותו של אחר?

גם דונקי קונג יצירתי ומפתיע מאוד בעיצובו ובמשחקיות שלו. לומר עליו שהוא גנרי זה כמו לומר שריימן גנרי. שניהם הם משחקי פלטפורמה דו ממדיים ויצירתיים מאוד. במובנים מהותיים הם מאוד מזכירים לי זה את זה. משחק מלא השראה, לא יכול להיחשב גנרי.
נערך לאחרונה על ידי רונן ב 16 יוני 2013, 19:34, נערך 9 פעמים בסך הכל.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5383
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 16 יוני 2013, 18:28

אין שום קשר בין שעות משחק לכך שהוא משחק "ארקייד" לדעת מישהו. בטריאלס הראשון ביזבזתי משהו כמו מאה שעות (ועדיין לא הצלחתי לעבור את הצקפוינט האחרון של השלב האחרון!) וגם בsmb יש לי ים של שעות משחק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 54 אורחים

cron