עמוד 167 מתוך 266

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 04 ספטמבר 2019, 16:53
על ידי idan
ב 1 בלילה שעון ישראל יהיה דירקט של כ 40 דקות.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 04 ספטמבר 2019, 17:51
על ידי kririn
[quote]רק שמריו 64 כתב את הספר על פלטפורמר תלת מימדי, הוא המציא דברים שהם הבסיס לחצי ממשחקי ה-AAA ב-2019 כמו עולמות פתוחים עם משימות, תצורת השליטה במצלמה, צל ישיר מתחת לדמות כדי לעזור לך באוראינטציה כשאתה באויר וכדומה. מריו 64 הוא הפלטפורמר התלת מימדי הכי טוב שיכל לצאת בערך בכל תצורה אפשרית באותה תקופה, גם 10 שנים אחריו לא היו בשוק פלטפורמרים תלת מימדיים ברמה שלו. /quote]

עם אני לא טועה בגמפינג פלאש היה צל מתחת לדמות
והוא יצא לפני מאריו

בעניין עם מאריו מישחק איסוף או לא
אני מסכים עם דרקו
יש עד כמה שאני זוכר רק 2 דברים לאסוף בשלבים

100 מטבעות בכל שלב לכבל כוכב

ו8 מטבעות אדומים בכל שלב לקבל כוכב

יתר הדברים זה משימות פשוטות אומנם ,אבל מהם מקבלים כוכב
גם לנצח בוס זה משימה
ככה שלא הוא לא מישחק איסוף ,כי עם היה מישחק איסוף
אז גם מישחק יושי 2d רגיל זה מישחק איסוף
ולא הוא לא

ובעניין מישחקי איסוף ,זה התחיל הרבה הרבה לפני בעידן 2d
במובן מסוים פאק מאן הראשון הרבה יותר מישחק איסוף
ממאריו 64 ,כי זה כל המטרה בפאק מן
אבל אפשר לקחת מישחקים שיותר דומים לאיסוף בבאנגו קאזוי
לא חסרים המון מישחקי pc וקונסולות 2d שבזמנו ככה האריכו
את זמן המישחק בגלל מגבלות תקציב וטכנולוגיה

פשוט אז חילקו לשלבים וכל שלב היה חסום עד שמוצאים מספיק דברים
באנגו קאזוי פשוט נתן לצאת מהשלבים בלי לאסוף הכל בפעם הראשונה

בנוגע לעם המישחק יותר טוב או פחות טוב מהקודמים
לדעתי האישית
מאריו וורלד שזלדה לינק לעבר ,היו כמישחקים טובים יותר
ממאריו שזלדה 64
העניין שלא קידמו הרבה בתחום

זה כמו להשוות בין סטרייט פיטר אלפה לבין טיקן הראשון
הטכנולוגיה היתה חדשה ,היה חוסר ניסיון בתחום
היה מגבלות חומרה ותוכנה
אני חושב שהרבה מישחקי 3d בזמנו היו פחות טובים מהדור הקודם
אבל היה צעד מאוד חשוב קדימה

גם עם לוקחים את מאריו 64
יש לו את כל התנועות מהמשחקים 2d הקודמים
אבל עם דברים חדשים

קפיצת תחת לדוגמה
קפיצה משולשת
קפיצה מקיר לקיר שהיה במטרואיד לפני אבל לא במאריו
אגרוף
זחילה
קפיצה לרוחק

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 04 ספטמבר 2019, 18:28
על ידי Laskin
אוברוואץ׳ מגיע לסוויץ׳!
חודש הבא, 16.10

https://www.vg247.com/2019/09/04/overwa ... -switch-2/

השמועות מדברות גם על אוברוואץ׳ 2 שיוכרז בבליזקון, אז זו דרך מצויינת להביא עוד שחקנים

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 04 ספטמבר 2019, 20:50
על ידי kririn
מפתיע אותי מאוד שהסוויץ מקבלת כל מיני מישחקים כאלו
היתרון שלה בנידות ,אבל כמה אנשים אוהבים לשחק סוויץ אונליין בנידות ?

ובמצב ניח לאונלין לכל פלטפורמה מינסטרים אחרת יש מצב אונליין איכותי יותר
נו טוב כניראה מספיק אנשים משחקים פורטניט וספלטון 2 בסוויץ
שזה גם מגיע

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 04 ספטמבר 2019, 23:39
על ידי BiA
בכלל לא ידעתי שמגיעים רימייקים של פאנזר דראגון 1 ו-2 לסוויץ', אבל מסתבר שזה הוצג ב-E3, ולדעתי נראה לא רע :)
הנה ראיון מגיימסקום עם המפיק, כולל גם קצת רשמים של ג'ון לינימן מ-DF:

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 ספטמבר 2019, 06:35
על ידי kririn
יצא נינטנדו דירקט חדש
עדין לא צפיתי בזה

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 ספטמבר 2019, 07:25
על ידי kririn
הדירקט עצמו היה די חלש
הרבה מישחקים שכבר הוכרזו בעבר
בנוסף על הרבה פורטים של משחקים ישנים

מה שכן המנוי אינטרנט קיבל 20 מישחקיsnes למנויים
ואפשר לקנות גימפאד SNES בחינם
לדעתי במקרה כזה עדיף כבר לקנות את הפרו של ביט8
למי שאוהב את העיצוב הזה
אבל מי שרוצה מנינטנדו עצמה זה יהיה זמין
בכל מקרה לטעמי דיירקט חלש

יש מישחקים טובים בדרך ,אבל מבחינת הכרזות די צולעה

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 ספטמבר 2019, 12:18
על ידי idan
בשביל דירקט ספטמבר רנדומלי דווקא חשבתי שהיה די טוב.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 ספטמבר 2019, 12:47
על ידי Laskin
נראה לי ששנה שעברה הם הכריזו על ANIMAL CROSSING ולואיג'י או משהו כזה... הרבה יותר טוב מפורטים ועוד פורטים...

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 ספטמבר 2019, 20:46
על ידי DrKeo
לאסקין, הדגם סוויטצ׳ החדש הגיע לארץ, תגיד לחבר שלך :)

בנוגע לדירקט, לא מעניין במיוחד אבל חיבבתי את ההכרזה על ספריה של משחקי snes ללקוחות אונליין. גם היה מחמם לב לראות את באנג׳ו וקזואי בגרפיקה מודרנית :)

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 ספטמבר 2019, 20:58
על ידי Uncle Pey'j
DrKeo כתב:לאסקין, הדגם סוויטצ׳ החדש הגיע לארץ, תגיד לחבר שלך :)

בנוגע לדירקט, לא מעניין במיוחד אבל חיבבתי את ההכרזה על ספריה של משחקי snes ללקוחות אונליין. גם היה מחמם לב לראות את באנג׳ו וקזואי בגרפיקה מודרנית :)

ביבוא רשמי? ראיתי שהגיע לאיזו חנות בראשון,אבל מדובר ביבוא מקביל לפי העמוד באתר. אני מעדיף לקבל את האחריות הרשמית,בייחוד עם כל עניין הדריפט בג'וי קונים.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 ספטמבר 2019, 21:02
על ידי BiA
חזר להישלח מאמזון גם כן, 317 דולר (בלי מסים? לא הגעתי לעמוד האחרון אז לא יודע). אני סומך על אמאזון יותר מהאחריות כאן.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 ספטמבר 2019, 22:23
על ידי DrKeo
BiA כתב:חזר להישלח מאמזון גם כן, 317 דולר (בלי מסים? לא הגעתי לעמוד האחרון אז לא יודע). אני סומך על אמאזון יותר מהאחריות כאן.

כמוני כמוך; למרות שנראה שרוב האמזונים לא שולחים לארץ סוויטצ' כרגע.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 ספטמבר 2019, 01:39
על ידי Laskin
MEGATON


Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 ספטמבר 2019, 03:23
על ידי DrKeo
Laskin כתב:MEGATON


WTF כרגע ראיתי וכמה יפנים יהפכו את הדבר הזה ל-WIFU שלהם?

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 ספטמבר 2019, 04:48
על ידי kririn
זה הwii fitהחדש שלהם
לא נועד לנו ,אבל הwii fit מכר מיליונים בזמנו

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 ספטמבר 2019, 09:04
על ידי Laskin
זה נראה אפילו יותר גרוע ממנו... מה זה...

ואגב, עוד משהו שלא יעבוד עם הלייט. זה דיל ברייקר!!!

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 ספטמבר 2019, 14:01
על ידי kririn
Laskin כתב:זה נראה אפילו יותר גרוע ממנו... מה זה...

ואגב, עוד משהו שלא יעבוד עם הלייט. זה דיל ברייקר!!!

זה לא נועד ללייט
כל העניין לחבר לטלוויזיה כמו הפיט
מי שקונה ליט גם ככה מוותר על חלק ממשחקי הקזואל

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 07 ספטמבר 2019, 07:32
על ידי kririn
דרך אגב שכחתי שבדירקט הכריזו על דום 64
למי שלא מכיר בזמנו זה לא היה פורט של דום 1-2
כמו שהיה בהרבה קונסולות
אלה מישחק בפני עצמו
מעניין עם יגיע גם לקונסולות אחרות

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 08 ספטמבר 2019, 02:44
על ידי DrKeo
אני לא בטוח ב-100% מה המטרה, אבל נינטנדו הגישה פטנט לג'וייקונים מתכופפים:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 08 ספטמבר 2019, 09:54
על ידי Laskin
נמחק... מניח שזה אומר או פייק או שהדליפה ממש מוצלחת :D

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 08 ספטמבר 2019, 10:50
על ידי DrKeo
תוקן :)

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 08 ספטמבר 2019, 10:59
על ידי Laskin
זה בטח נועד לחיבור עם המסך המקומר שעל כדור היוגה שהם ישחררו ב-2021, אחרי ההצלחה של החישוק שחשפו לאחרונה.

אגב, לא יודע אם זה מעיד על משהו, אבל גם המסך נראה עם פחות בזל...

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 12 ספטמבר 2019, 11:06
על ידי swym
DrKeo כתב:טוב, עכשיו נפל לי האסימון. אתה פשוט לא מכיר את ההסטוריה של הקולקטאת'ון ולכן אתה עושה את הטעות הזאת שמבוססת על קריאה של וויקיז למינהן. קראת למריו 64 קול'טאת'ון ככינוי גנאי, אז חשבתי שאתה יודע, אבל אתה מבלבל בין כינוי הגנאי קולקטאת'ון (שמריו לא שייך אליו) והתת ז'אנר שרק המון שנים אחרי מריו 64 קבל את השם הזה על שם הקולקטאת'ונים של ה-N64. אתה חושב שמריו המציא את הקונספט, אבל בעצם הקונספט לא נמצא בו. קולקטאת'ון הוא היום שם של ז'אנר, אבל הכינוי קולקטאת'ון הוא במקור כינוי גנאי לחיקויי מריו 64 שכשלו בלעשות מריו 64 והחטא שלהם הוא קולקטאת'ונים.

הביטוי התחיל שנים אחרי מריו והוא התחיל בגלל החיקויים של מריו 64 שלא הבינו מה עשה את מריו 64 כל כך טוב. כשמשחקים כמו GEX או משחקי RARE מסויימים ניסו לעשות מריו 64, הם חשבו שאם הם יפציצו את העולם בשיט לאסיפה אז הם עושים "מריו 64". מה שהם לא הבינו הוא שבמריו 64 לא אוספים כלום, במריו 64 מבצעים משימות. זה בייסיקלי הקונספט של RPG, אתה פוגש דמות, היא אומרת לך "אוי לא, המפלצת הרעה השתלטה לי על הגבעה", אתה מבצע את קרב הבוס מול המפלצת ומקבל כפרס כוכב במקום נניח XP ב-RPG. כשמריו אוסף כוכבים, הוא לא אשכרה אוסף אותם, הוא מבצע משימות מהנות והפרס הוא כוכב. בדונקי קונג 64 אתה כן צריך להסתובב בשלבים ולסרוק אותם מכל פינה אפשרית בכדי למצא את כל הדברים שאפשר לאסוף. זה קולקטאת'ון. אתה לא חווית 3 שעות של סריקת שלב אחד בודד בדונקי קונג 64 עד דמעות בכדי למצא את רוב השיט שRARE פיזרו שם, זה היה סיוט.

כשהמשחקים האלה התחילו לצאת, אחרי כמה זמן ביקורות התחילו לקרא להם קולקטאת'ונים, ביחוד למשחקים של RARE, כי הם שלחו אותך לאסוף אינסוף שטויות בכל שלב (קולקט-את'ון, כן? מרתון איסוף. לא סתם איסוף, מרתון של איסוף, יעני כמויות אדירות של שיט לאסוף שזה מתיש כמו מרתון). זה היה כינוי גנאי בסוף שנות ה-90, ביחוד לדונקי קונג 64.


אז כן, היום יש שמשתמשים במילה קולקטאת'ון כסוג של תת ז'אנר שנמצא בתוכו כל פלטפורמר שהתקדמות בו מוטלת ב-X חפצים, אבל זה לא ממש קשור למילת הגנאי קולקטאת'ון שניסית להשתמש בה על מריו. מריו 64 היה עם שלבים מאוד מגוונים, חלקם היו ארוכים וסבוכים עם פלטפורמה מרובה (נניח השלב שמים), אחרים היו ממש עולם פתוח גדול שדרש ממך לחקור (נניח השלב פרמידה) ומבחינת איסוף דברים בשלב, הוא היה במצב הרבה יותר טוב מ-99% מהמשחקי וידאו של ה-NES וה-SNES. כאילו מריו המציא איסוף של דברים, לך תשחק דונקי קונג קאנטרי והמשכיו שבו, מעבר ל-3125029541 בננות ובלונים, היו בכל שלב 9 אותיות לאיסוף.

נורא קל להתבכיין על משחק ברטרופרספקטיבה של 23 שנים ולקחת דברים כמובן מאליו, אבל במציאות מריו 64 שבר את כל התעשיה הזאת והפיל אותה על הראש. ואולי להשיג 64 כוכבים ולהגיע לבאוזר לא היה הכי קשה בעולם, אבל לשיג 120 היה פאקינג קשה. כל כך קשה למען האמת שהייתה שמועה שכולם האמינו לה שאם אוספים את כל ה-120 כוכבים אז מקבלים את יושי. שמועה לא נכונה, אבל בגלל שמעט מאוד אנשים הצליחו לעשות את זה באותה תקופה, כולם האמינו לה.

אני חושב שהאסימון נפל בצד השני... אתה פשוט חושב שקולקטאת'ון זה איזשהו כינוי גנאי: כמו שאנשים נעלבים מזה שלwalking sims קוראים walking sims.
אבל זה לא המצב: קולקטאת'ון פשוט מתאר אוסף מכניקות גיימפליי, ומריו 64 הוא ללא כל ספק המשחק שהוביל אותן. אין שום אלמנט של "RPG" פה אלא סך הכל אוסף אקלקטי של חפצים שצריך לאסוף ומטלות שצריך לבצע כדי לאסוף לפחות את חלקם לפני שאפשר להתקדם לסגמנט הבא - וזה בניגוד לפלטפורמרים שבאו קודם ובהם היית צריך להגיע לסוף השלב לפני שתוכל להגיע לשלב הבא.
זה שבמריו 64 היה חפץ מסוג אחד שצריך לאסוף הרבה ממנו בעוד במשחקים אחרים היו יותר סוגים לא משנה את היותם קולקטאת'ונים - כל עוד האיסוף של אותם חפצים הוא דבר שהשחקן חייב לבצע על מנת להתקדם במשחק ולא משהו אופציונלי אז עדיין מדובר בקולקטאת'ון. כמו שאמרתי קודם, זה לא שונה מלקרוא לדום משחק FPS או לקרוא לחולית 2 משחק RTS למרות שבפועל המונחים השגורים יותר מתקבעים רק בדיעבד (כמו ששנים משחקי open-world נקראו GTA clones).

לעשות את מריו 64 קולקטאת'ון היה כנראה צעד שנינטנדו לקחו בגלל מגבלות החומרה בשילוב העולם התלת מימדי - וזה פשוט הפך אותו למשחק שונה ממשחקי מריו קודמים ( ותוצר לוואי של זה היה שהמשחק היה גם הרבה יותר מידי קל לסיום). אבל הנקודה היא שהיו למריו 64 הרבה בעיות אחרות, החל מהמצלמה שלו ועד לשליטה הטוויצ'ית שלו שאינטר הזכיר כאן, וזה לא ברטרוספקטיבה אלא גם בזמן אמת: בתור מי שלא רק שיחק בו ב-N64 ב-97 (כשהגיעה הגרסה האירופאית סוף סוף) אלא גם החזיק בבית את הNES והSNES וטחן את כל המריואים הקודמים - מריו 64 היה לא רק משחק שלקח כיוון פחות מוצלח מהמשחקים הקודמים בסדרה, אלא כזה שהשליטה בו היתה הרבה פחות טובה והרבה פחות מדוייקת בהשוואה אליהם.

באותה התקופה גולדנאיי וטורוק גרמו לי ולחברים לזנוח את דום וקוויק במחשב האישי, לסטארפוקס 64 או למריו רקט 64 חזרנו שוב ושוב בזכות המולטיפלייר, ובלאסטקורפס... אני אפילו לא בטוח מה הלך שם אבל זה היה מגניב ויחודי. אבל מריו, ואחריו כל הקולקטאת'ונים שניסו לחקות אותו הרגישו פשוט כמו צעד קדימה ושלושה אחורה. כשאתה מוצא את עצמך מנתק את הN64 ושולף את הNES או הג'נסיס הישנים מהבוידעם כי אתה מתגעגע לפלטפורמים דו מימדיים שבאמת כיף לחזור אליהם ומציבים לך אתגר - זה סימן שיש פה בעיה.

בדיעבד גם קל לנו מאד לראות שזה באמת היה המצב, והפלטפורמרים הדו-מימדיים הם אלו שזוכים כיום לפריחה מחודשת כי זה פשוט משהו שעובד הרבה יותר טוב. אמנם גם משחקי התלת-מימד השתפרו מכנית, והיום השליטה והמצלמה במשחק כמו סופר מריו אודיסי טובות משמעותית ממה שהיה אז, אבל בסופו של דבר אפילו אודיסי הוא קולקטאת'ון ולדעתי הוא סובל בגלל זה. אם מריו 64 היה "שובר את התעשייה" אז היינו רואים הרבה יותר קולקטאת'ונים סטייל מריו 64 היום, אבל בפועל תת-הז'אנר הזה הפך למשהו מאד נישתי אחרי הN64 (לעומת נניח משחקי האקשן-פלטפורמר הצליחו לעשות הסבה הרבה יותר טובה לתלת-מימד וזכו ליותר פופולאריות).

DrKeo כתב:ראית פעם שלב של מריו 64 (שכמובן כמוך, בחרתי סלקטיבית) מתורגם לדו מימד?
https://gamefaqs.gamespot.com/n64/19884 ... 5702?raw=1
זה יותר טוב? נו באמת.

אהה... אני לא בחרתי סלקטיבית, אני הלכתי על התוצאה הראשונה בחיפוש גוגל.
אבל מה שנחמד לראות זה דווקא איך בסופו של דבר גם השלב שבחרת סלקטיבית (וגדול משמעותי משלב המריו 64 הממוצע), הוא עדיין לא גדול במיוחד ולא כולל בתוכו כל כך הרבה פלטפורמות. אם תפרוס אותו במבט צד אז הוא יראה כמו שלב דו מימדי די סטנדרטי, אבל הוא פשוט בנוי בצורה דחוסה שמעודדת חזרה אחורה במטרה לחפש ולאסוף עוד כוכבים.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 12 ספטמבר 2019, 11:57
על ידי InterAl
סווים, אז גם beyond good & evil הוא קולקטאת׳ון? גם דום (צריך להשיג מפתחות כדי להתקדם)?