עמוד 227 מתוך 266

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 26 אוקטובר 2021, 17:24
על ידי kririn
חשבתי לקנות את מטרויד בגרסה פיזית
המחשבה היתה לקנות ,לשחק ואז לתת לאחין במתנה
ואז נזכרתי שיש לי עודף באחד מהחשבונות שלי בסוייץ

בדקתי ובסופו של דבר היתי צריך לשלם בערך 16 דולר
אז מין הסתם קניתי את הגרסה הדיגיטלית
כרגע בהורדה

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 30 אוקטובר 2021, 14:00
על ידי glass man
חבר'ה מי שעוד לא קנה את מטרויד דרד יש דמו שלו באיישופ.אני בדיוק בחופשת מחלה לצערי, אז לפחות היה לי זמן להתפנות לנסות את הדמו הזה, ולמרות שהוא די קצר....משחק בן זונה.

הספקתי למות יותר מפעם אחת ואפילו לא סיימתי את הדמו עדיין, אני זוכר שקראתי פה או במקום אחר שהשליטה לא משהו, לא זורמת או רספונסיבית מספיק, אז אני קצת מסכים עם זה אבל נראה לי שזה בגלל שאני משחק עם הג'ויקוונס וזו פשוט זוועה כל כך הרבה input errors, המשחק ליגה אבל אני לא הולך לקנות אותו עד שאני לא קונה שלט קלאסי עם DPAD נורמלי.

כנראה שזו הסיבה שלא כל כך שמענו תלונות מBIA כי אני מניח שעל הלייט השליטה חלומית.

בכל מקרה מומלץ להוריד!

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 30 אוקטובר 2021, 15:45
על ידי DrKeo
השליטה דווקא מאוד רספונסיבית, אבל יש לה בעיות אחרות, כמו למשל שאתה תוקע נייח אם אתה רוצה לכוון את הרובה.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 31 אוקטובר 2021, 00:50
על ידי glass man
אני לא אתווכח עם מעריץ הארדקור של מטרויד, אני רק אגיד שאני באתי למשחק הזה במחשבה שהוא יהיה משחק של 89 ומהדמו יצאתי עם הרגשה שמדובר במשחק של 9.6 :) אין לי ספק שבעיני הוא יהיה ה2D מטרויד הכי טוב.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 31 אוקטובר 2021, 01:47
על ידי BiA
דיפאד לא יעזור לך גלאס, השליטה אנלוגית בלבד. לדעתי היא סבבה בסך הכל, גם התרגלתי כבר מסאמוס ריטרנס ששיחקתי שבוע קודם. כמובן שהיה מאוד נחמד אם היתה אפשרות למיפוי מחדש אבל זה לא סוף העולם.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 31 אוקטובר 2021, 09:52
על ידי DrKeo
השליטה לא קטסטרופה, היא טובה, אבל אני מבקר את המשחק הזה כמשחק שמועמד להיות GOTY ולא כסתם עוד משחק רגיל. פשוט יש בו יותר מדי בעיות עיצוב, בעיקר בשליטה ובשלבים, שימנעו ממנו GOTY אצלי בספר.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 31 אוקטובר 2021, 16:30
על ידי kririn
DrKeo כתב:השליטה לא קטסטרופה, היא טובה, אבל אני מבקר את המשחק הזה כמשחק שמועמד להיות GOTY ולא כסתם עוד משחק רגיל. פשוט יש בו יותר מדי בעיות עיצוב, בעיקר בשליטה ובשלבים, שימנעו ממנו GOTY אצלי בספר.



למה משחק מטרואיד 2d ,ב2021 ,יהיה מועמד מבחינתך למשחק השנה ?

מאז קסטליווניה sotn, יצאו הרבה משחקי מטרווניה
ובמיוחד בשנים האחרונות שגם אינדי יכולים להוציא משחקים טובים בסגנוןנ

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 31 אוקטובר 2021, 17:47
על ידי DrKeo
ברור, אם היו עושים עליו עוד פאס של העיצוב שלבים והשליטה הוא בקלות היה מועמד goty. אני גם שם כסף שאפילו שיש בו את כל הבעיות, הוא עדין יקבל מספר דו ספרתי של goty השנה.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 31 אוקטובר 2021, 18:27
על ידי kririn
טוב נזכרתי שאתה מדבר על 2021
ולא זכור לי איזה משחק ענקי שיצא השנה
יותר חשבתי מה אני מנחש שיצא ב2022 ,השנה הזאת פשוט היתה מאכזבת

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 נובמבר 2021, 08:15
על ידי glass man
SMT 5 מקבל ביקורות ויושב כרגע על ממוצע 87 בMC. רוב המבקרים אוהבים את רמת הקושי המטורפת שלו והגיימפלי האכזרי והמעניש, פחות את זה שהדמויות שטוחות ושהעלילה בקושי קיימת. בקיצור עסקים כרגיל.

מי שצריך להבין מה זה בעצם SMT אז מספיק לומר (והיוצרים אמרו את זה בעצמם לא אני) זה פוקימון למבוגרים/טיינג'רים. רמת הקושי בהתאם.

BIA, אתה קונה מתישהו ? :) תזכור שהמלצתי לך שאם אתה צריך לבחור בין פרסונה 5 לSMT5 אתה צריך לבחור בSMT5 :)


Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 נובמבר 2021, 13:35
על ידי BiA
אף פעם לא הייתי מחסידי הז'אנר, את P5 רציתי לנסות רק כי שמעתי המון שבחים בזמנו. אם SMT אי פעם ירד למחיר רצפה על הסוויץ' אז למה לא, אבל בהתחשב בזה שנינטנדו היא המפיצה (לפחות באירופה) אני צופה שזה יקרה הרבה אחרי שאתפגר.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 05 נובמבר 2021, 14:12
על ידי glass man
כן, אני עדיין מנסה למצוא את המחיר הכי טוב דיגיטלית כמו שאמרת.
וכן בסופו של דבר הכול תלוי אם אתה אוהב JRPG או לא כי בתכלס אין לך עלילה פה שתחזיק את העסק, אתה בעיקר אוסף שדים חזקים כדי שתוכל להילחם בשדים אפילו יותר חזקים.

זה לופ ממכר רצח אבל כן לא מומלץ למי שנרדם עם השלט מJRPG :)

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 13 נובמבר 2021, 19:11
על ידי BiA
יש מחירים לא רעים על משחקים פיזיים ברשתות בארץ עכשיו, מריו קארט ב-136, מטרויד ב-157, פיקמין 3 דלוקס ב-115.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 28 נובמבר 2021, 08:39
על ידי Golan
אתמול בלילה סיימתי את מטרויד דרד על 89% אייטמים מתוך 100%. לקח לי 21:20:08 שעות. בהתחשב שזה המטרויד הראשון שלי אני מרוצה. 8-)

תמונה

יש לי הרבה מה להגיד על המשחק המדהים הזה, אבל בהמשך. אני רק רוצה להגיד שזה בושה ש-IGN נתנו לו ציון 8/10. ציונים שמשחקי Call of Duty למיניהם מקבלים כל שנה מבלי להתאמץ, זו פשוט בושה. לדרד הייתי נותן 9.3 מתוך 10, וכל ציון מתחת ל-9 הוא חרפה לדעתי.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 28 נובמבר 2021, 10:21
על ידי Laskin
דווקא יש הרבה משחקי COD שקיבלו מתחת והרבה מתחת ל-8/10 בIGN...
אבל זה גם המטרויד הראשון שלך, כמו שאמרת... שלהם זה לא, וזה בלתי אפשרי לנתק אותו מהשאר, ומהציפיות שהיו להם לגביו.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 28 נובמבר 2021, 16:54
על ידי kririn
Golan כתב:אתמול בלילה סיימתי את מטרויד דרד על 89% אייטמים מתוך 100%. לקח לי 21:20:08 שעות. בהתחשב שזה המטרויד הראשון שלי אני מרוצה. 8-)

תמונה

יש לי הרבה מה להגיד על המשחק המדהים הזה, אבל בהמשך. אני רק רוצה להגיד שזה בושה ש-IGN נתנו לו ציון 8/10. ציונים שמשחקי Call of Duty למיניהם מקבלים כל שנה מבלי להתאמץ, זו פשוט בושה. לדרד הייתי נותן 9.3 מתוך 10, וכל ציון מתחת ל-9 הוא חרפה לדעתי.



אני דווקא חושב שהציון בסדר גמור
בלי קשר למשחקי cod ,זה מטרואיד טוב אבל לא עילוי

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 דצמבר 2021, 14:09
על ידי InterAl
סיימתי את מטרויד דרד. שיחקתי בגרסת הרימאסטר, כלומר 1440p120 עם שלט XSX - נראה וזז פשוט מצוין. המשחק מעולה לטעמי, כיף גדול ולא יכולתי להפסיק לשחק. דווקא אהבתי את השליטה, אבל אין ספק שהיא מעט מסורבלת. אני חושב שחלק מהסרבול נובע מאי שימוש בסטיק הימני (למעט הכפתור שלו). זה אילץ את המפתחים להשתמש בכפתור כתף כדי לקבע את סאמוס במקום ולאפשר לך לכוון בלי לזוז. זה בעייתי להשתמש בסטיק ימני כשהשליטה מבוססת על כפתורי הפנים. אולי יכלו להעביר את הירי לטריגר הימני ואת ה-grapple לשים בכפתור פנים, ואז הסטיק הימני היה כן שמיש בקרבות. מעניין למה לא עשו את זה.

בכל מקרה, אהבתי מאוד את הגיימפליי, את עיצוב השלבים והכוחות - גם אם רובם הגדול מחזור ממשחקים קודמים. הכל במשחק הזה פשוט כיף. העלילה סבבה אבל לא משהו מיוחד. הטילים - יכלו לשפר את ה-storm missiles - אולי להביא אותם קצת מוקדם יותר במשחק כדי שיהיה שימוש ל-180~ טילים שאספתי במהלך המשחק (למעט בבוס האחרון, היה לי תמיד עודף גדול של טילים). קרבות הבוס כללו בעיקר הספמות טילים בלתי פוסקות ופלטפורמינג, שזה קצת חבל. יכלו להעמיק מעט יותר את מערכת הקרב. גם חבל שאין fast travel נורמלי - בזבזתי המון זמן על לעבור ממקום למקום עם מסכי טעינה (ובאמת חבל שהעולם לא interconnected כמו במשחקים קודמים). גם ערכי ההפקה יכלו להיות קצת גבוהים יותר - רוב ה-lore מועבר ב-slideshow, די מביך. לאורי 2 יש ערכי הפקה גבוהים בהרבה לדעתי. אני חושב שהוא גם משחק טוב יותר בכללי, למעט אולי מערכת הקרב הדי גרועה שלו.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 דצמבר 2021, 18:03
על ידי DrKeo
InterAl כתב:סיימתי את מטרויד דרד. שיחקתי בגרסת הרימאסטר, כלומר 1440p120 עם שלט XSX - נראה וזז פשוט מצוין. המשחק מעולה לטעמי, כיף גדול ולא יכולתי להפסיק לשחק. דווקא אהבתי את השליטה, אבל אין ספק שהיא מעט מסורבלת. אני חושב שחלק מהסרבול נובע מאי שימוש בסטיק הימני (למעט הכפתור שלו). זה אילץ את המפתחים להשתמש בכפתור כתף כדי לקבע את סאמוס במקום ולאפשר לך לכוון בלי לזוז. זה בעייתי להשתמש בסטיק ימני כשהשליטה מבוססת על כפתורי הפנים. אולי יכלו להעביר את הירי לטריגר הימני ואת ה-grapple לשים בכפתור פנים, ואז הסטיק הימני היה כן שמיש בקרבות. מעניין למה לא עשו את זה.

זה לגמרי היה צריך להיות ירי עם סטיק כפול. יש המון מערכות של סטיק כפול, מירי אוטומטי כשמכוונים את הסטיק הימני (וירי עם טריגר כשמדובר בטיל) ועד להעביר את השליטה כולה לכפתורי כתפיים סטייל Dark souls ומשחקי מכות שונים. השיטה שהם בחרו היא ממש מסורבלת, וזה הרגיש לי מאוד מתסכל מול בוסים.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 דצמבר 2021, 18:15
על ידי InterAl
הבעיה בסטיק כפול היא שאתה מאבד 4 כפתורים ומסתמך על 4 כפתורי הכתף. תצטרך לשים את הקפיצה, הירי הרגיל, ירי הטילים, melee ו-slide לכפתורי הכתף, כי הם צריכים להיות זמינים בקלות כששני האגודלים על הסטיק. זה אומר לוותר לפחות על אחד מהם, כי אלה 5 פעולות ויש 4 כפתורים. אולי את ה-melee היה אפשר להעביר לכפתור פנים, ככה זה ברוב המשחקים. אבל זה יהיה די מוזר לקפוץ עם כפתור כתף בכל מקרה.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 06 דצמבר 2021, 20:37
על ידי DrKeo
InterAl כתב:הבעיה בסטיק כפול היא שאתה מאבד 4 כפתורים ומסתמך על 4 כפתורי הכתף. תצטרך לשים את הקפיצה, הירי הרגיל, ירי הטילים, melee ו-slide לכפתורי הכתף, כי הם צריכים להיות זמינים בקלות כששני האגודלים על הסטיק. זה אומר לוותר לפחות על אחד מהם, כי אלה 5 פעולות ויש 4 כפתורים. אולי את ה-melee היה אפשר להעביר לכפתור פנים, ככה זה ברוב המשחקים. אבל זה יהיה די מוזר לקפוץ עם כפתור כתף בכל מקרה.

יש פתרונות לדברים האלה. למשל בלא מעט משחקי סטיק כפול הדמות יורה לבד כשאתה מכוון את הסטיק לכיוון מסויים (למשל Geomery wars), אם עושים את זה אז יש לך בדיוק 4 פעולות ל-4 כפתורים. גם אפשר למפות את הmelee ללחיצה על הסטיק הימני, ממילא שחקנים רגילים לזה מכל fps קיים (למרות שזאת פעולה יותר חשובה במטרויד). זה נכון שקפיצה ממופת לכפתור כתף זה קצת מוזר, אבל לפחות לדעתי זה קצת פחות מוזר מלהיות תקוע במקום ולהחזיק 3 כפתורים בו זמנית בכדי לירות טיל.

אני משער שהייתי הולך על האפשרות של ירי אוטומטי כשמטים את הסטיק הימני ולהעביר את הארבע פקודות העיקריות לכפתורי הכתפיים אם הייתה לי האופציה.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 07 דצמבר 2021, 00:27
על ידי InterAl
ירי אוטומטי מתאים יותר ל-bullet hells בסגנון geometry wars. לא חושב שבמטרויד זה ממש מתאים. גם להעביר את ה-melee ללחיצה על הסטיק זה לא אידאלי כי זה כפתור לא נוח ללחיצה, ויש לא מעט מקרים במשחק שאתה צריך לתזמן את הלחיצה ברמה של עשירית שנייה.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 07 דצמבר 2021, 01:30
על ידי DrKeo
InterAl כתב:ירי אוטומטי מתאים יותר ל-bullet hells בסגנון geometry wars. לא חושב שבמטרויד זה ממש מתאים. גם להעביר את ה-melee ללחיצה על הסטיק זה לא אידאלי כי זה כפתור לא נוח ללחיצה, ויש לא מעט מקרים במשחק שאתה צריך לתזמן את הלחיצה ברמה של עשירית שנייה.

חסרונות יש לכל שיטה, אם החסרונות של הקיימת חמורים (ולדעתי הם חמורים, לפחות ביחס למשחק נינטנדו), אז כנראה שהיה צריך לעשות מערכת אחרת. זה לא באמת משנה אם היו ממפים את השליטה אחרת או משנים את הכוחות או המבנה של הגיימפליי בכדי שיחמיא לסכמת שליטה אחרת. אבל זה משחק נינטנדו ואני מצפה ממנו לפוליש נינטנדו. אני מצפה לכל מני חסכונות וחוסר השקעה בתחומים מסויימים במשחקי נינטנדו, אני לא חושב שמישהו בשוק שערכי ההפקה הם לא בדיוק כמו של משחק של 200 מליון דולר. אבל שליטה מסרבלת? במשחק נינטנדו? זה חטא. כשמשלבים את זה בבעיה שאזורי האמי יצרו בעיצוב השלבים והעובדה שהמשחק מחולק לשלבים במקום להיות עולם מחובר אז זה יוצר הרגשה שהמשחק היה צריך להיות בתנור עוד כמה חודשים טובים.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 07 דצמבר 2021, 02:04
על ידי InterAl
האמת שהשליטה מאוד דומה לסופר מטרויד במובן הזה. גם שם היית צריך להחזיק כפתור כתף כדי לכוון בלי לזוז. עברו אמנם כמה עשרות שנים מאז, אבל נראה לי שהם ניסו לשמור אמונים למקור. להפוך את המשחק לשליטת בולט הל זה קצת יותר מדי. והאמת שנינטנדו לא פיתחו את המשחק אלא mercury steam, הם 2nd party. מקרה די זהה ל-other m שפותח ע"י team ninja והאמת שגם שם השליטה היתה בעייתית מאוד - אבל זה יותר בגלל הווימוט הנוראי (היית צריך להחזיק אותו אופקית בשתי הידיים כמו גיימפד, זוועה).

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 07 דצמבר 2021, 07:02
על ידי kririn
את האמת ,את כפתור המלי היתי מוותר לגמרי במשחק הזה
עם כבר שם qta במקום ,בבוסים מסוימים
גם ככה יש כמה בוסים שלנצח אותם חיבים לישתמש בכפתור
וזה רק מעצבן ,במיוחד שבמקרה של כישלון יורד לכם חיים
ולהגיע חזרה לחלק הזה צריך להוריד לבוס עוד חיים

זה מסוג הדברים שהיו יכולים לעשות qta, ולאפשר בזה רמות קושי שונות כולל אפשרות של qta אוטומטי
זה היה משחרר כפתור ,שהיה יכול לעבור לטילים בלי להחזיק 2 כפתורי גב ( אחד לכיוון, אחד למצב טיל )
מספיק כפתור גב אחד לטילים

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 07 דצמבר 2021, 14:17
על ידי DrKeo
InterAl כתב:האמת שהשליטה מאוד דומה לסופר מטרויד במובן הזה. גם שם היית צריך להחזיק כפתור כתף כדי לכוון בלי לזוז. עברו אמנם כמה עשרות שנים מאז, אבל נראה לי שהם ניסו לשמור אמונים למקור. להפוך את המשחק לשליטת בולט הל זה קצת יותר מדי. והאמת שנינטנדו לא פיתחו את המשחק אלא mercury steam, הם 2nd party. מקרה די זהה ל-other m שפותח ע"י team ninja והאמת שגם שם השליטה היתה בעייתית מאוד - אבל זה יותר בגלל הווימוט הנוראי (היית צריך להחזיק אותו אופקית בשתי הידיים כמו גיימפד, זוועה).

כשנינטנדו מוציאה משחק מטרויד, אני מצפה ממנו לעמוד בסטנדרטים מסויימים, אפילו אם סטודיו חיצוני פתח אותו. לא שחקתי ב-other m אז אין לי נסיון איתו. וזה בהחלט נכון שהיית מחזיק כפתור L או R בשביל לכוון באלכסון למעלה או למטה, אבל לשלט SNES לא היה סטיק ימני או 4 כפתורי כתפיים. התקדמנו מאז, אפשר לשפר עניינים.