עמוד 238 מתוך 266

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 16:20
על ידי Laskin
זה משחק סאנדבוקס והוא לא מגביל אותך ולכן אם אתה תרצה אתה תוכל להפוך אותו לחוויה מאוד לא מאוזנת… אבל זה רק ממה שאני צפיתי ביוטיוב וכד

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 16:46
על ידי InterAl
זה לא אם תרצה, זה העיצוב הבסיסי. העולם מלא משאבים בכל פינה, אתה אוסף אותם, מבשל אותם ויכול להשתמש בהם בזמן קרב ללא הגבלה. לא נראה שאיזון זה משהו שבכלל חשבו עליו.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 16:49
על ידי glass man
לול אינטר, מה זה הRPG הראשון ששיחקת בחיים שלך או מה? אין פה שום הוכחה של חוסר איזון אפילו לא ברמה הקטנה ביותר.

זה פשוט עוד הוט טייק שלך כמו ההגנה ההיא על משי זהב בזמנו.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 17:02
על ידי InterAl
אמרתי ש-rpg אחרים מאוזנים? לא... אבל יש כאלה שכן. מה שבטוח הוא ש-botw רחוק מלהיות מאוזן באיזושהי צורה.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 17:18
על ידי glass man
כל RPG מעצם טבעו אפשר לשבור ולהוציא מאיזון, לא חידשת פה ולא על זה היה הדיון.

שבודקים אם משהו מאוזן מתייחסים אם המערכות של המשחק היו well thought out ואם יש מטרה טובה מאחוריהן ועל זה קובעים אם משחק הוא מאוזן או לא או טוב או לא.

אתה לא קובע אם משחק הוא מאוזן או לא, אם איזה שחקן X מחליט לצאת מגדרו לשבור איזשהו משחק.

כמו שכבר אמרתי אותה הגברת עם משי זהב בזמנו בשינוי אדרת :)

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 17:26
על ידי InterAl
זהו, שלא צריך לצאת מגדרך כדי לשבור את המשחק. שחק בו רגיל ויש לך די והותר משאבים לנצח כל קרב.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 17:29
על ידי glass man
די נו, לא הוכחת כלום. תוכיח קודם שהrecovery לבריאות שאתה מקבל Per שיקוי היא מוגזמת ולא הגיונית, הכל ססמאות בהצהרה של משפט.
ברור לך שאי אפשר לנהל דיון רציני עם ההוט טייקים האלה.

אני כל פעם מופתע מחדש לראות בחור רציני כמוך שאני מחזיק מהטעם שלו ומהדעה שלו בוחר בהוט טייקים האלה.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 17:38
על ידי Laskin
לא יודע אינטר, לא קיבלתי את הרושם הזה… זה קצת כמו סקיירים עם שיקויים OP, אתה יכול להגיע לשם אבל זה חתיכת גריינד

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 17:42
על ידי kririn
glass man כתב:כל RPG מעצם טבעו אפשר לשבור ולהוציא מאיזון, לא חידשת פה ולא על זה היה הדיון.

שבודקים אם משהו מאוזן מתייחסים אם המערכות של המשחק היו well thought out ואם יש מטרה טובה מאחוריהן ועל זה קובעים אם משחק הוא מאוזן או לא או טוב או לא.

אתה לא קובע אם משחק הוא מאוזן או לא, אם איזה שחקן X מחליט לצאת מגדרו לשבור איזשהו משחק.

כמו שכבר אמרתי אותה הגברת עם משי זהב בזמנו בשינוי אדרת :)


לא כולם ,הרבה מאוד אבל לא כולם
יש פה ושם משחקי rpg ,שהמשחק תוכנן בצורה שהאויבים מתחזקים
במקרה והדמות שלך מתחזקת לשמור על איזון קושי מסוים

זה לא 100 % ,כי יש הרבה פרמטרים והמפתחים הם בני אדם
אבל יש איזון מסוים ,זה לא כמו נקח לדוגמה משחקי פוקימון
שאתה יכול לפתח 6 פוקימונים למקסימום האפשרי ולנצח בקלות כל בוס במשחק

זה כבר תלוי בכיוון של המפתחת ,בrpg לינארי בדרך כלל האויבים מתחזקים לפי אזורי משחק ,כי בעלילה הראשית השחקן גם ככה מחויב לעבור לפי סדר מסוים

בעולם פתוח אפשר להשתמש בטכניקה של חיזוק אויבים
לפי התחזקות הדמות של השחקן

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 17:52
על ידי glass man
kririn כתב:
glass man כתב:כל RPG מעצם טבעו אפשר לשבור ולהוציא מאיזון, לא חידשת פה ולא על זה היה הדיון.

שבודקים אם משהו מאוזן מתייחסים אם המערכות של המשחק היו well thought out ואם יש מטרה טובה מאחוריהן ועל זה קובעים אם משחק הוא מאוזן או לא או טוב או לא.

אתה לא קובע אם משחק הוא מאוזן או לא, אם איזה שחקן X מחליט לצאת מגדרו לשבור איזשהו משחק.

כמו שכבר אמרתי אותה הגברת עם משי זהב בזמנו בשינוי אדרת :)


לא כולם ,הרבה מאוד אבל לא כולם
יש פה ושם משחקי rpg ,שהמשחק תוכנן בצורה שהאויבים מתחזקים
במקרה והדמות שלך מתחזקת לשמור על איזון קושי מסוים

זה לא 100 % ,כי יש הרבה פרמטרים והמפתחים הם בני אדם
אבל יש איזון מסוים ,זה לא כמו נקח לדוגמה משחקי פוקימון
שאתה יכול לפתח 6 פוקימונים למקסימום האפשרי ולנצח בקלות כל בוס במשחק

זה כבר תלוי בכיוון של המפתחת ,בrpg לינארי בדרך כלל האויבים מתחזקים לפי אזורי משחק ,כי בעלילה הראשית השחקן גם ככה מחויב לעבור לפי סדר מסוים

בעולם פתוח אפשר להשתמש בטכניקה של חיזוק אויבים
לפי התחזקות הדמות של השחקן


לול, למה פוקימון הוא בכלל דוגמא אצלך ? הסינגל פלייר שלהם הוא piece of cack בכוונה תחילה. המשחק מאוד מאוזן במולטיפלייר יחסית לזה שיש לך איזה 8000 פוקימונים :)
ושוב הוכחה לגדולה של נינטנדו שהם מצליחים איכשהו לאזן משחק שהיה גינהום לאזן בשביל כל אחד אחר.

הבעיה של פוקימון היא לא איזון, הבעיה היא (לפחות ברמות הגבוהות שאין לי מושג אם אי פעם ניסית לשחק ברמה כזו ברשת) היא שברמות הגבוהות המשחק הוא כל כך מבוסס RNG שגם אם תהיה שחקן מושלם ככל שבן אנוש יכול להיות עדיין יכול להיות שהRNG ידפוק אותך, אבל זה מצב נתון, משחק RPG לעולם לא יוכל להיות משחק טהור של סקיל.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 18:31
על ידי InterAl
glass man כתב:די נו, לא הוכחת כלום. תוכיח קודם שהrecovery לבריאות שאתה מקבל Per שיקוי היא מוגזמת ולא הגיונית, הכל ססמאות בהצהרה של משפט.
ברור לך שאי אפשר לנהל דיון רציני עם ההוט טייקים האלה.

אני כל פעם מופתע מחדש לראות בחור רציני כמוך שאני מחזיק מהטעם שלו ומהדעה שלו בוחר בהוט טייקים האלה.

גביש מלח אחד (המינרל הכי נפוץ במשחק) + 4 חתיכות בשר נא (הבשר הכי נפוץ במשחק) = 12 לבבות במאכל אחד... 5 ironshrooms יוצרים שיקוי שמעלה לך את ההגנה פי 3 (אלה פטריות נפוצות מאוד). וכמובן שיש לך כמות בלתי מוגבלת של חפצים באינבנטורי, בלי כל הגבלות משקל או כמות. גם אם אין לך את הרכיבים שציינתי הרגע, יש המון אחרים שמביאים באפים דומים. בקיצור, שחק במשחק, אל תתווכח סתם.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 18:42
על ידי glass man
וואי אינטר מה זה הדבר החדש הזה שאתה מעשן.? תחזור לקודם זה לא עושה לך טוב.

אתה אשכרה מנסה להדגים שבאפים זמניים הם הוכחה לחוסר איזון? יש להם מגבלת זמן אתה יודע? הזמניות שלהם מאזנת את הבאף. לול זה טיעון כל כך מצחיק שאני לא יודע אם לצחוק או לבכות.

ואמרתי לך, תעיף את הטיעון הזה "שחק במשחק" מהחלון הוא לא רציני. וכבר הדגמתי למה. ואם אתה חי בסרט שאם תשחק מחר בSF6 אפילו שנה, לפניי יהיה לך יותר ניסיון ממני (לדוגמא) אז אתה פשוט חי בסרט רע. אתה מוזמן לבדוק את העניין, אני מוכן.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 18:46
על ידי BiA
לדעתי ה-WD ב-BOTW סתם מעצבן. לא באמת מוסיף כלום, גם ככה אתה אוגר את אותם 2-3 סוגי נשק כל המשחק. מילא אם זה היה מכריח לגוון, אבל זה לא בורדרלנדס או דסטיני עם אלף וריאנטים לנשק, כך שיוצא שזה יותר כמו ההחלקה בגשם, סתם מכשול מלאכותי.

כלומר, כן, זה משפיע על הכמה שעות הראשונות מתוך משחק של 70+ שעות, אחר כך זה כבר לא משנה כי אתה אוסף כל כך הרבה לוט שזה חסר משמעות (כנ"ל סטמינה ובריאות).

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 18:46
על ידי kririn
glass man כתב:
kririn כתב:
glass man כתב:כל RPG מעצם טבעו אפשר לשבור ולהוציא מאיזון, לא חידשת פה ולא על זה היה הדיון.

שבודקים אם משהו מאוזן מתייחסים אם המערכות של המשחק היו well thought out ואם יש מטרה טובה מאחוריהן ועל זה קובעים אם משחק הוא מאוזן או לא או טוב או לא.

אתה לא קובע אם משחק הוא מאוזן או לא, אם איזה שחקן X מחליט לצאת מגדרו לשבור איזשהו משחק.

כמו שכבר אמרתי אותה הגברת עם משי זהב בזמנו בשינוי אדרת :)


לא כולם ,הרבה מאוד אבל לא כולם
יש פה ושם משחקי rpg ,שהמשחק תוכנן בצורה שהאויבים מתחזקים
במקרה והדמות שלך מתחזקת לשמור על איזון קושי מסוים

זה לא 100 % ,כי יש הרבה פרמטרים והמפתחים הם בני אדם
אבל יש איזון מסוים ,זה לא כמו נקח לדוגמה משחקי פוקימון
שאתה יכול לפתח 6 פוקימונים למקסימום האפשרי ולנצח בקלות כל בוס במשחק

זה כבר תלוי בכיוון של המפתחת ,בrpg לינארי בדרך כלל האויבים מתחזקים לפי אזורי משחק ,כי בעלילה הראשית השחקן גם ככה מחויב לעבור לפי סדר מסוים

בעולם פתוח אפשר להשתמש בטכניקה של חיזוק אויבים
לפי התחזקות הדמות של השחקן


לול, למה פוקימון הוא בכלל דוגמא אצלך ? הסינגל פלייר שלהם הוא piece of cack בכוונה תחילה. המשחק מאוד מאוזן במולטיפלייר יחסית לזה שיש לך איזה 8000 פוקימונים :)
ושוב הוכחה לגדולה של נינטנדו שהם מצליחים איכשהו לאזן משחק שהיה גינהום לאזן בשביל כל אחד אחר.

הבעיה של פוקימון היא לא איזון, הבעיה היא (לפחות ברמות הגבוהות שאין לי מושג אם אי פעם ניסית לשחק ברמה כזו ברשת) היא שברמות הגבוהות המשחק הוא כל כך מבוסס RNG שגם אם תהיה שחקן מושלם ככל שבן אנוש יכול להיות עדיין יכול להיות שהRNG ידפוק אותך, אבל זה מצב נתון, משחק RPG לעולם לא יוכל להיות משחק טהור של סקיל.



גם בפוקימון בסינגל פלייר- אתה צריך לחזק את הפוקימונים שלך
כן הוא קל ,נועד לילדים ,אבל עדין לנצח אתה צריך לחזק את הפוקימונים וגם לתפוס כמה כי אתה מתחיל מ1

למרות שיש אנשים משועממים שעברו לפחות חלק מהסדרה
בעזרת פוקימון בודד ,אבל זה כבר הרבה מאוד גרינדינג

בעניין מולטי בפוקימון ,לא ניסיתי ולא מעניין אותי לנסות
כן יש את העניין ,שמדובר בתחרות בין שני בני אדם
ולצורך הדיון באותו חוזק פוקימונים ,זה כבר שילוב של 2 דברים

1 אבן ניר ומספרים ,כי הפוקימונים כידוע מתחלקים לפי סוגים
וסוג של אבן ניר ומספרים
לדוגמה פוקימון מתקפות מיים ,מאוד יעיל מול פוקימון אבן ודברים כאלו

2 יש משמעות גדולה למתקפה הראשונה
התוקף הראשון בעל היתרון ,נגיד פיקצו מול פיקצו באותה הרמה
במקרה ומתקפות תמיד יצאו לפועל ,הפיקצו שתקף ראשון תמיד ינצח
( מדבר על שחקנים מנוסים שיודעים את המתקפות יעילות וכו )

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 18:48
על ידי InterAl
3 דק׳ מינימום לבאף שאתה יכול לחזור עליו ללא הגבלה כלשהי? שום קולדאון או משהו בסגנון... אתה מקשקש בהרגלך ולהתווכח איתך זה בזבוז זמן.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 18:50
על ידי glass man
אתה גם מזמין את עצמך לדיון ומגיב לי וגם טוען אח'כ שאני בזבוז זמן? אתה היחיד שקשקשן ואתה יודע את זה. אתה לא מבסס את הדעות שלך על כלום והכל נועד להוציא תגובה מהבן אדם שמתווכח איתך.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 18:52
על ידי InterAl
הבאתי דוגמאות וסימוכין לטענות שלי, מה אתה הבאת? כלום. כרגיל.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 18:55
על ידי glass man
לא הבאת שום דבר חוץ מלזלזל ביצירת מופת כהרגלך. ראינו כמה אתה מבסס את הטיעונים שלך אז בויכוח על המקרא, איך עומר אמר לי בזמנו על הויכוח איתך? חבל על הטרחה, הייתי צריך ליישם כבר אז.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 19:08
על ידי InterAl
הויכוח שבו צידדת בשונאי ישראל? כן, זכור לי משהו. גם שם אני לא חושב שהבנת על מה אתה מדבר.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 19:13
על ידי glass man
לול, אין לי שום סיבה לא להאמין באמת, רק בגלל שבמקרה גם איזשהו אנטישמי שונא ישראל מחזיק בה.
אני לא הבנתי על מה אני מדבר? לול תמשיך לעשות מעצמך צחוק, הוכחת בזמנו שדיברת על נושא שלא הבנת בו כלום.

ושוב הוכחת שהטיעונים שלך עכשיו כמו אז, הם לא טיעונים רציונלים אלא טיעונים אמוציונלים, אתה לא אוהב משהו, לא בא לך משהו טוב בעין, אז הוא זבל, לול זה לא טיעון.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 20:08
על ידי DrKeo
אינטר די צודק, אבל אני רק אוסיף שמה שהוא אומר תלוי בצורת משחק שלך, דורש בלא מעט צורות משחק גריינד ודווקא יש מגבלה על מספר מנות מזון שאפשר לסחוב. אני לא יודע מה המגבלה אבל הגעתי אליה אז אני יודע שיש.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 20 ספטמבר 2022, 20:10
על ידי glass man
אם צריך גריינד אז הוא שבר את המשחק וזו בעיה שלו.
בקיצור, אינטר יש לי שם לביוגרפיה שלך.

אינטר: דיוקנו של גיימר ממורמר.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 03 אוקטובר 2022, 11:04
על ידי Laskin
קשור גם לנושא הסרטים/סדרות אבל הכי מתאים כאן:



מקווה שישקיעו בזה כמו שצריך, יש ליקום של נינטנדו פוטנציאל עצום, וזה מהלך שיכול להפוך אותם לחברה עוד יותר ענקית, ומהר מאוד.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 03 אוקטובר 2022, 11:23
על ידי DrKeo
המהלך הראשון - סרט של ביונטה, Rated R.

Re: ת'רד נינטנדו 3.0: Once more with feeling

פורסם: 03 אוקטובר 2022, 11:45
על ידי Laskin
DrKeo כתב:המהלך הראשון - סרט של ביונטה, Rated R.


אני מסרב לקבל את ביונטה כפרנצ׳ייז של נינטנדו…
מה שכן, מטרויד Rated R יכול להיות מגניב.
וברצינות, מהמר שהפרויקטים הראשונים יהיו:
ילדים קטנים
Animal Crossing
פיקמין
Kirby
Yoshi - סדרת דינוזאורים
בני נוער:
Fire Emblem
Zelda
Splatoon
כל המשפחה:
כל מה שקשור למריו
DK
Luigi’s mansion