bling כתב:
המשחק מתרחש באותו היקום של AC?!
מתי אמרו את זה? גם אם זה נכון זה בטח חתיכת טוויסט שהיו שומרים למשחק ולא מספרים לפני.
מה שמאכזב הכי הרבה זו הירידה ברמת התאורה מאז הפעם האחרונה שהראו אותו (אפשר גם לראות ב GIF את ההבדלים בין הזרקורים של המסוק), לא מבין איך קורה דבר כזה, גם אם רק התאורה התדרדרה וכל השאר זהה לחלוטין זה יוצר אפקט יחסית בולט של DOWNGRADE , חבל מאוד ויותר חבל שגם אחרי שמנוע התאורה הקודם נשחט ככה הקונסולות עדיין מריצות ב 30, זה נראה כמו משחק CROSS GEN שאין סיבה שלא יצליחו להביא אותו קרוב ל 60 עם התאורה העכשווית (כמו שהייתי מצפה מפורט של GTA5 להיות על הדור הבא) , ככה לי לפחות נראה.
לפחות בסרטון הגיימפליי ששמתי נראה שהמשחק חלק לגמרי ונעול על 30, אולי אפילו את זה לא היה להם לפני השנמוך.
זה לא הולך להיות איזה קטע חשוב בסיפור, לפי דעתי. סתם easter egg נחמד. בAC4, אם אתה פורץ לאחד המחשבים בהווה, אתה רואה מסמך על מוצר חדש ומהפכני של אבסטרגו. המוצר הוא CTOS, שזו התוכנה ששולטת בכל העיר בWD.
אני חושב שההבדל הוא לא רק ברמת מודל התאורה, אלא גם בכמות מקורות האור (על הפסלים שבצידי הגשר, למשל, אין זרקורים בסרטון הזה ובמקורי היו).
בנוגע לFPS - אני חושב שבהחלט צפוי שבמשחקי עולם פתוח, אנחנו נראה יותר 30 FPS והרבה פחות 60 FPS. אני ממש לא הולך להיות מופתע אם GTA VI ירוץ ב30 FPS "בלבד". הם פשוט הרבה יותר מורכבים ולכן הרבה פחות אלמנטרי שהם יפעלו ב60 FPS חלק. לדעתי, 30 FPS חלק זה עדיף בהרבה על משחק שנע בין 30 ו60 וסובל מקריעות מסך, או סתם מגמגומים עקב VSYNC.
WD אולי לא נראה עד כדי כך מתקדם, אבל הוא כן נראה טוב והוא כן מתרחש בעיר פתוחה ענקית ומאוד מורכבת. גם דובר על כך שחלק מההבדלים בין גירסאות הדור הקודם והנוכחי יהיו כמות הולכי הרגל והמכוניות, כמות האנימציות, מורכבות התגובה של הAI לפעולות שלך וכן הלאה. השקעה יותר נבונה מ60 FPS, לפי דעתי. בכלל, לא כל משחק צריך להיות 60 FPS. עדיף שמשחקים ירוצו ב30 חלק וישקיעו את המשאבים בדברים אחרים.