Death_119 כתב:יש לי 5 שעות במשחק (כמעט לפני סיום) ומעל 15 שעות בFC3, המשחקים זהים. הם רק שינו את הSkin וכמובן שיש פחות תוכן בBlood dragon, יש פחות משימות ראשיות, יש קצת פחות סוגי משימות משניות, וצורת עליית הרמות שונה (שם הXP נותן לך יכולות בצורה אוטומטית בהתאם לרמה ואתה לא בוחר איך לפזר את הנקודות), אבל מלבד זאת הכל זהה. זה משחק שמתבסס על Grinding אין סופי בין אם זה להוציא לבבות על מנת להרוויח עוד XP וכסף או לצוד חיות לשם אותה סיבה ושדרוגי נשקים. בדיוק כמו שהעיניין מתנהל בFC3. כמו שאמר לך שחר, הוא היה צריך לדמיין שהוא עושה דברים אחרת כי פה היה קצת יותר גבוה ושם קצת יותר נמוך בשביל להמציא גיוון. FC3 וההרחבה שלו הם דוגמא למשחקים הכי רפטטיביים שיש בשוק. למען האמת כל משחק עולם פתוח שמוציאה יוביסופט זה סקין של AC. אין שום הבדל בקונספט בין AC לFC3, אפילו את רעיון המגדלים הם הכניסו בכוח. אנשים חסרי מעוף.
בזרת הכי קטנה של קול יש יותר גיוון בכמות התוכן ואיכותו לעומת כל מה שהולך בכל סדרת AC ובטח FC. וזה עוד לפני שדיברנו על מורכבות הגיימפליי שהיא אפסית בFC, זה ללכת קדימה ולירות כאילו אתה בדום 1 או התגנבות בשקל.
swiss-the-engine כתב:שאלה.... מה עושה את אינפמוס למשחק עולם פתוח?
swiss-the-engine כתב:שאלה.... מה עושה את אינפמוס למשחק עולם פתוח?
Death_119 כתב:יש לי 5 שעות במשחק (כמעט לפני סיום) ומעל 15 שעות בFC3, המשחקים זהים. הם רק שינו את הSkin וכמובן שיש פחות תוכן בBlood dragon, יש פחות משימות ראשיות, יש קצת פחות סוגי משימות משניות, וצורת עליית הרמות שונה (שם הXP נותן לך יכולות בצורה אוטומטית בהתאם לרמה ואתה לא בוחר איך לפזר את הנקודות), אבל מלבד זאת הכל זהה. זה משחק שמתבסס על Grinding אין סופי בין אם זה להוציא לבבות על מנת להרוויח עוד XP וכסף או לצוד חיות לשם אותה סיבה ושדרוגי נשקים. בדיוק כמו שהעיניין מתנהל בFC3. כמו שאמר לך שחר, הוא היה צריך לדמיין שהוא עושה דברים אחרת כי פה היה קצת יותר גבוה ושם קצת יותר נמוך בשביל להמציא גיוון. FC3 וההרחבה שלו הם דוגמא למשחקים הכי רפטטיביים שיש בשוק. למען האמת כל משחק עולם פתוח שמוציאה יוביסופט זה סקין של AC. אין שום הבדל בקונספט בין AC לFC3, אפילו את רעיון המגדלים הם הכניסו בכוח. אנשים חסרי מעוף.
בזרת הכי קטנה של קול יש יותר גיוון בכמות התוכן ואיכותו לעומת כל מה שהולך בכל סדרת AC ובטח FC. וזה עוד לפני שדיברנו על מורכבות הגיימפליי שהיא אפסית בFC, זה ללכת קדימה ולירות כאילו אתה בדום 1 או התגנבות בשקל.
bling כתב:אבל יש הבדל לא קטן בממוצע, פאר קריי3 עם ממוצע 90 לעומת 80 לדרקון הדם, אני בטוח שזה לא קשור למחיר כמו עם מטאל גיר כי לא שמעתי בעיות מהבחינה הזו כשיצא והוא נותן מספיק תוכן ונמכר במחיר סביר.
אולי המשימות הראשיות בפאר קריי 3 יותר טובות?
לפחות בטוח שהסביבה יותר מעניינת, שיחקת בדרקון הדם?
Nucleus_Dawn כתב:
אפשר ללכת ברחבי העולם שלו לאן שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה. לא בהכרח יש מה לעשות בו, אבל הוא פתוח.
נראה שתחילת המשחק בעיקר מתרחשת באזורים סגורים (זה באמת ככה בלינג?) דווקא והסרטונים מאותם דקות גורמים לי לקוות שהם יוותרו על הקטע של עיר פתוחה ויעשו משחק לינארי, כי הם נראים יותר מוצלחים מכל דבר שהסדרה הזאת עשתה.
הסדרה הזאת מרגישה לי קצת כאילו היא עולם פתוח, כי זו אחלה מילת באז ולא בהכרח כי זה עדיף למשחק וזה דבק.
Death_119 כתב:יש לך הרחבה שמלבד שינוי קוסמטי וחוש הומור מוצלח לא מחדשת דבר, היא לא ארוכה במיוחד (בערך 6 שעות של אותו הדבר) ולא מביאה שום דבר חדש לשולחן, אז? אפילו ההומור משמש כתירוץ כדי להביא את רוב הנכסים מFC3 בשינויים מינימאליים, אותן חיות מלבד הדרקונים עצמם עם טוויסט ובעיקר אורות ניאון לצד אותם יריבים שפשוט לבושים כמו הדמויות בTron. אני באמת לא יודע גם להבדיל בין משחק של 90 ל-80, אין שום ערך אמיתי למספר שנותן מבקר משחקים, רק מה המגרעות שהוא זיהה ואם הם חשובות לך כמשתמש. ההרחבה היא בסופו של דבר אותו משחק, אהבת את FC, תאהב גם את זה. המשימות הראשיות בFC3, לפחות עד מה שאני עשיתי כרגע (אחרי שהצלתי את החברה השלישית אם אני לא טועה), הם המיץ של הזבל. אם יש שיפור בהמשך מה טוב. גם ככה רוב הזמן במשחק אני רודף אחרי חזיר ראנדומלי מספר 4 או עושה את אותו מירוץ שוב ושוב.
bling כתב:נראה אם כך שאינטר לא מסכים איתך.
לפחות כולנו יכולים להסכים שדרקון הדם זבל
קאוטיק אם אתה כל כך אהבת את פאר קריי3 למה לא ניסית את ההרחבה?
מעניין אם גם אתה היית חושב כמו אינטר או שהיית אוהב אותו כי אהבת את פאר קריי3 כמו שדת׳ טוען.
Stick כתב:FC3 הוא משחק נהדר, מאוד נהנתי ממנו. אבל אי אפשר להגיד ברצינות שהוא לא רפטטיבי.
בסופו של דבר אתה עושה כל המשחק את אותן 4 הפעולות רק בדרגות קושי יותר קשות, בהתחלה הבסיסים נמצאים על מישורים ובהמשך הם על הר ועם יותר אויבים. בהתחלה אתה צריך לטפס 10 שניות על מגדל ואחרי זה אתה צריך לטפס 30 שניות על מגדל. להגיד שזו פעולה אחרת כי יש על המגדל יותר פלטפורמות וכי הסולם נמצא בצד ימין ולא שמאל זה קצת מצחיק.
הנקודה החזקה של המשחק היא ממש לא גיוון ובגלל זה למרות שמאוד נהנתי ממנו בכל פעם ששיחקתי בו לא הצלחתי אף פעם לשחק יותר משעה רצוף, וגם לא סיימתי אותו אף פעם (או אסיים לפי איך שזה נראה).
Stick כתב:FC3 הוא משחק נהדר, מאוד נהנתי ממנו. אבל אי אפשר להגיד ברצינות שהוא לא רפטטיבי.
בסופו של דבר אתה עושה כל המשחק את אותן 4 הפעולות רק בדרגות קושי יותר קשות, בהתחלה הבסיסים נמצאים על מישורים ובהמשך הם על הר ועם יותר אויבים. בהתחלה אתה צריך לטפס 10 שניות על מגדל ואחרי זה אתה צריך לטפס 30 שניות על מגדל. להגיד שזו פעולה אחרת כי יש על המגדל יותר פלטפורמות וכי הסולם נמצא בצד ימין ולא שמאל זה קצת מצחיק.
הנקודה החזקה של המשחק היא ממש לא גיוון ובגלל זה למרות שמאוד נהנתי ממנו בכל פעם ששיחקתי בו לא הצלחתי אף פעם לשחק יותר משעה רצוף, וגם לא סיימתי אותו אף פעם (או אסיים לפי איך שזה נראה).
Nucleus_Dawn כתב:
גם אם נתעלם מההבדלים הענקיים והגיוון בתוך סוגי המשימות עצמן (לצוד כריש, שונה בתכלית מלצוד נמר, ששונה בתכלית מלצוד חזיר בר ולהנתקש במישהו שחבוי בצריף ששולט על אזור ביצה שונה לחלוטין מלהתנקש במישהו שנמצא באי מבודד, או מישהו שנמצא על ראש הר, בתוך בונקר), הנה כמה ממשימות הצד שאפשר לעשות במשחק:
- לשחרר מגדלים.
- לכבוש בסיסים.
- ציד.
- מירוצים.
- לקטוף צמחים להכנת תרופות.
- למצוא מקדשים חבויים/גופות של חיילים/אוצרות.
- משימות התנקשות.
אלו סוגי משימות הצד בהסתכלות הכי שטחית שאפשר וזה כבר פי שניים מארבע פעולות.
אם מתחשבים בזה שחלק גדול מהמשימות האלו משתנות לחלוטין בהתאם לגישה שבה אתה בוחר (ויש חופש בבחירה בין התגנבות, ירי פראי, צליפה מרחוק, הצבת מלכודות עם פצצות וכן הלאה), לתוואי השטח שמאוד מגוון במשחק, לבחירת הנשקים שלך, לבחירת הרכבים שבהם אתה משתמש ולכוחות שאתה בוחר לפתח ואחרי זה מתחשבים בכך שיש גם המון משימות סיפור שלוקחות אותך מלהמלט מאחוזה בוערת, דרך הזיות סמים ועד להפלת ארגון פשע מסועף, אין באמת דרך רצינית לקרוא למשחק הזה רפטטיבי ובנוסף יש לא מעט התרחשויות רנדומליות שבהן אתה סתם דואה להנאתך, פוגש בפטרול של אויבים שתוקף אותך (וקורא לתגבורת ורודף אחריך דקות ארוכות), פוגש בקרב יריות בין בני הברית שלך ובין האויבים שלך, מותקף ע"י טורף בהפתעה, או כל מפגש רנדומלי אחר ובאמת שאין דרך רצינית להתייחס למשחק הזה כרפטטיבי, או אפילו קרוב ללהיות לא מגוון.
הוא בטח ובטח יותר מגוון מרוב השוטרים בשוק והוא בהחלט נותן לשחקן הרבה יותר אפשרויות מעניינות מכל משחקי אינפיימוס ביחד ומהרבה משחקי עולם פתוח אחרים.
אם FC3 רפטטיבי, אין ממש משחק יריות שאינו כזה. אם העולם שלו לא מגוון, אז זה של אינפיימס שווה לעולם המשחק בדום.
Death_119 כתב:רמת קושי? זה אחד המשחקים הכי קלים שיש, האוייבים שם טיפשים ומתים תוך 3-4 כדורים. והפלטפורמה שם זה לא פלטפורמה, זה לא HL1 בXen עם כל הכבוד. זה כולה להסתכל על חבל, ללחוץ על רווח והוא יעלה אותך למעלה באנימציה אוטומטית או לטפס על סולם ומקסימום לקפוץ מרחק של 10 סנטימטר לקרש הקרוב. ליפול זה בלתי אפשרי שם אלא אם כן רוקנת Keg שעה קודם והראש מסתחרר.
ובאמת שעד היום לא ראיתי שום הבדל בין הבסיסים ושיחררתי כבר שישה. בכולם זה אותו הדבר, 10 אנשים מסתובבים במעגלים. אז אתה יכל להרוג אותם מקרוב, סתם להסתער או לצלוף, והכל זה אותה חוויה. זה שאנשים פה סיפרו לעצמם סיפור בראש או הם אמרו - "היום אני מקסי הצייד המהולל שיצא למסע בספארי בו אני צד חזיר, החזיר עשה אוינק אוינק כשברח וזה הרגיש לי אחרת לגמרי מחזיר בר לעומת חזיר בית שעשה שלוש פעמים אוינק אוינק, או אולי כשצדתי דינגו שעשה הוואו הוואו כשברח, גם כשיריתי בו עם אקדח שלושה כדורים זה הרגיש לי אחרת מאשר רוקנתי לתוכו מחסנית של SMG". על פי ההתייחסות הזאת סוליטר הוא משחק ההרפתקאות הטוב בעולם, פעם משכתי קלף מצד שמאל לצד ימין ופעם מצד ימין לצד שמאל, איזה גיוון.
המשחק הוא משחק Griding נהדר, אבל אני בדומה לך לא מסוגל לשרוד בו גם מעבר לשעה, בגלל זה כבר שנה וחצי אני מנסה לסיים אותו ולא מצליח, לחזור איליו פעם בחודש לשעה זה כיף, מעבר לזה כבר מרגיש כמו לעשות מטלות ושטיפת כלים. באמת הגיע הזמן לחזור, לא שיחקתי חודש.
שחר, FC3 הוא חזרתי כי הוא לא מציע שום דבר מלבד רשימת מטלות. היילו או ביושוק הם לא משחקים חזרתיים כי אפילו אם הגיימפליי לא משתנה החוויה משתנה, העלילה מתפתלת, אתה נחשף לסוג חדש של אוייבים שהינם שונים אחד מהשני, אתה מגלה כלי רכב חדשים, מקומות שנראים בצורה שונה ובכללי המשחק משתנה כל הזמן. FC מרגע ששיחקת שעתיים כבר נחשפת לכל מה שהמשחק מציע, זה בסך הכל אותם דברים שוב ושוב. אז סבבה, אתה מתרגש אם בבסיס בו אתה תוקף הם שמו עץ מצד שמאל ולא ימין, לי זה לא מספיק, אני צריך גיוון בין אם זה בגיימפליי ובין אם זה בתוכן. בFC אין לא את זה ולא את זה. יש לו את הגיימפליי הכי בסיס בעולם, אתה בחור שמסוגל להכות מטווח קרוב ולירות מרחק, אין הבדל אמיתי בין לירות עם SMG או מכונת ירייה, זה לא גיוון. אינפיימוס הוא משחק שגם אם לא אהבת את התוכן, הוא מגוון בטירוף בגיימפליי, הדמות שלך יכולה לעשות מיליון דברים והיא מתפתחת כל הזמן. אינפיימוס הוא משחק שחיי על הגיימפליי שלו, כל כך כיף לשחק את קול כך שזה לא משנה אם אהבת את משימות הצד או לא, המשחק עדיין יהיה מהנה לא משנה מה.
אבל באמת שאם לקטוף צמח אדום במקום צמח לבן עושה לך את זה, מי אני שאתווכח.
I think it's quite surprising that when you look at the ps4 platinum stats for second son, it's actually quite a high percentage, which surprised me
Death_119 כתב:וואו... איזה חוות דעת טובות הולכות על אינפיימוס בגאף, אוף, שיגיע כבר העותק שלי, בנוסף נראה שלא מעט אנשים פשוט משחקים את המשחק שלוש פעמים כדי להגיע לפלטינום כי הוא פשוט כל כך טוב (כמו קודמיו):
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 190 אורחים