PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 25 מרץ 2014, 02:52

אה, ואני לגמרי עם שחר בעניין FC3... אחד המשחקים הטובים בז'אנר, בעיניי. :)
בנוסף, ממש אהבתי את העלילה. משהו קליל, לא מגרשת כמו TLOU או חכמה או אינפיניט, אבל מהנה מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 מרץ 2014, 02:57

Death_119 כתב:יש לי 5 שעות במשחק (כמעט לפני סיום) ומעל 15 שעות בFC3, המשחקים זהים. הם רק שינו את הSkin וכמובן שיש פחות תוכן בBlood dragon, יש פחות משימות ראשיות, יש קצת פחות סוגי משימות משניות, וצורת עליית הרמות שונה (שם הXP נותן לך יכולות בצורה אוטומטית בהתאם לרמה ואתה לא בוחר איך לפזר את הנקודות), אבל מלבד זאת הכל זהה. זה משחק שמתבסס על Grinding אין סופי בין אם זה להוציא לבבות על מנת להרוויח עוד XP וכסף או לצוד חיות לשם אותה סיבה ושדרוגי נשקים. בדיוק כמו שהעיניין מתנהל בFC3. כמו שאמר לך שחר, הוא היה צריך לדמיין שהוא עושה דברים אחרת כי פה היה קצת יותר גבוה ושם קצת יותר נמוך בשביל להמציא גיוון. FC3 וההרחבה שלו הם דוגמא למשחקים הכי רפטטיביים שיש בשוק. למען האמת כל משחק עולם פתוח שמוציאה יוביסופט זה סקין של AC. אין שום הבדל בקונספט בין AC לFC3, אפילו את רעיון המגדלים הם הכניסו בכוח. אנשים חסרי מעוף.

בזרת הכי קטנה של קול יש יותר גיוון בכמות התוכן ואיכותו לעומת כל מה שהולך בכל סדרת AC ובטח FC. וזה עוד לפני שדיברנו על מורכבות הגיימפליי שהיא אפסית בFC, זה ללכת קדימה ולירות כאילו אתה בדום 1 או התגנבות בשקל.


על מה אתה מדבר? לא דמיינתי דבר.
כן... אין שמץ של הבדל בין להתגנב לאט לאט לבסיס שנמצא על ראש הר, להרוג אויב בלי שרואים אותך, לחבל באזעקה ולהמשיך להרוג את שאר החיילים, לבין לדאות לבסיס שנמצא בעמק, להפיל עליו פצצות ורימונים, או להתחבא על הר במרחק עשרות מטרים מהבסיס ולהוריד אויב אחרי אויב עם רובה צלפים, בזמן שחלק מהאויבים מזהים את המיקום שלך ומנסים לטפס על ההר ולאגף אותך.

אם אתה באמת חושב שכל הפעולות הללו הן אותה פעולה, אז כל הדיון הזה ברור לחלוטין, כי באמת שאין לך שמץ של מושג מה זה רפטטיביות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 מרץ 2014, 19:24

שאלה.... מה עושה את אינפמוס למשחק עולם פתוח?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 מרץ 2014, 19:34

swiss-the-engine כתב:שאלה.... מה עושה את אינפמוס למשחק עולם פתוח?


אפשר ללכת ברחבי העולם שלו לאן שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה. לא בהכרח יש מה לעשות בו, אבל הוא פתוח.

נראה שתחילת המשחק בעיקר מתרחשת באזורים סגורים (זה באמת ככה בלינג?) דווקא והסרטונים מאותם דקות גורמים לי לקוות שהם יוותרו על הקטע של עיר פתוחה ויעשו משחק לינארי, כי הם נראים יותר מוצלחים מכל דבר שהסדרה הזאת עשתה.
הסדרה הזאת מרגישה לי קצת כאילו היא עולם פתוח, כי זו אחלה מילת באז ולא בהכרח כי זה עדיף למשחק וזה דבק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 24 מרץ 2014, 19:59

swiss-the-engine כתב:שאלה.... מה עושה את אינפמוס למשחק עולם פתוח?

אתה יכל לגשת למשימה הראשית או המשניות מתי שתחפוץ ואתה לא מוגבל לתכתיב המשחק לגבי מה לעשות בכל רגע נתון, כפי שההגדרה אומרת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 25 מרץ 2014, 04:36

Death_119 כתב:יש לי 5 שעות במשחק (כמעט לפני סיום) ומעל 15 שעות בFC3, המשחקים זהים. הם רק שינו את הSkin וכמובן שיש פחות תוכן בBlood dragon, יש פחות משימות ראשיות, יש קצת פחות סוגי משימות משניות, וצורת עליית הרמות שונה (שם הXP נותן לך יכולות בצורה אוטומטית בהתאם לרמה ואתה לא בוחר איך לפזר את הנקודות), אבל מלבד זאת הכל זהה. זה משחק שמתבסס על Grinding אין סופי בין אם זה להוציא לבבות על מנת להרוויח עוד XP וכסף או לצוד חיות לשם אותה סיבה ושדרוגי נשקים. בדיוק כמו שהעיניין מתנהל בFC3. כמו שאמר לך שחר, הוא היה צריך לדמיין שהוא עושה דברים אחרת כי פה היה קצת יותר גבוה ושם קצת יותר נמוך בשביל להמציא גיוון. FC3 וההרחבה שלו הם דוגמא למשחקים הכי רפטטיביים שיש בשוק. למען האמת כל משחק עולם פתוח שמוציאה יוביסופט זה סקין של AC. אין שום הבדל בקונספט בין AC לFC3, אפילו את רעיון המגדלים הם הכניסו בכוח. אנשים חסרי מעוף.

בזרת הכי קטנה של קול יש יותר גיוון בכמות התוכן ואיכותו לעומת כל מה שהולך בכל סדרת AC ובטח FC. וזה עוד לפני שדיברנו על מורכבות הגיימפליי שהיא אפסית בFC, זה ללכת קדימה ולירות כאילו אתה בדום 1 או התגנבות בשקל.

תיאור מדויק למדי של דרקון הדם וזו לא פעם ראשונה ששמעתי את מה שאתה אומר באופן כללי על הנוסחה של משחקי העולם הפתוח של יובי.

מה שכן נשמע לפי קאוטיק שלפחות העולם בפאר קריי3 מעניין יותר ויש בו אחלה חקירה, יכול להיות שזה עושה את ההבדל, אני מקווה לתת צ׳אנס לסדרה הראשית מתישהו.

קאוטיק, כן המשחק מתחיל במין הקדמה קטנה שלומדים בה את המכניקות והכוחות והיא לניארית ולא מתרחשת עדין בעיר, אני חייב להודות שהיא היתה מהנה למדי ואני מסכים איתך שמעניין היה לראות אותם מנסים לעשות משחק לניארי עם ה Theme הזה של גיבור על, גם מעניין אותי לאן הם יכלו לדחוף את המנוע אם המשחק היה לניארי...

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2014, 04:48

bling כתב:אבל יש הבדל לא קטן בממוצע, פאר קריי3 עם ממוצע 90 לעומת 80 לדרקון הדם, אני בטוח שזה לא קשור למחיר כמו עם מטאל גיר כי לא שמעתי בעיות מהבחינה הזו כשיצא והוא נותן מספיק תוכן ונמכר במחיר סביר.

אולי המשימות הראשיות בפאר קריי 3 יותר טובות?
לפחות בטוח שהסביבה יותר מעניינת, שיחקת בדרקון הדם?

יש לך הרחבה שמלבד שינוי קוסמטי וחוש הומור מוצלח לא מחדשת דבר, היא לא ארוכה במיוחד (בערך 6 שעות של אותו הדבר) ולא מביאה שום דבר חדש לשולחן, אז? אפילו ההומור משמש כתירוץ כדי להביא את רוב הנכסים מFC3 בשינויים מינימאליים, אותן חיות מלבד הדרקונים עצמם עם טוויסט ובעיקר אורות ניאון לצד אותם יריבים שפשוט לבושים כמו הדמויות בTron. אני באמת לא יודע גם להבדיל בין משחק של 90 ל-80, אין שום ערך אמיתי למספר שנותן מבקר משחקים, רק מה המגרעות שהוא זיהה ואם הם חשובות לך כמשתמש. ההרחבה היא בסופו של דבר אותו משחק, אהבת את FC, תאהב גם את זה. המשימות הראשיות בFC3, לפחות עד מה שאני עשיתי כרגע (אחרי שהצלתי את החברה השלישית אם אני לא טועה), הם המיץ של הזבל. אם יש שיפור בהמשך מה טוב. גם ככה רוב הזמן במשחק אני רודף אחרי חזיר ראנדומלי מספר 4 או עושה את אותו מירוץ שוב ושוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 25 מרץ 2014, 04:52

Blood Dragon הוא אשפה. FC3 הוא מצוין ומשחק חובה לכל גיימר.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 24 מרץ 2014, 20:59

Nucleus_Dawn כתב:
אפשר ללכת ברחבי העולם שלו לאן שאתה רוצה, מתי שאתה רוצה. לא בהכרח יש מה לעשות בו, אבל הוא פתוח.

נראה שתחילת המשחק בעיקר מתרחשת באזורים סגורים (זה באמת ככה בלינג?) דווקא והסרטונים מאותם דקות גורמים לי לקוות שהם יוותרו על הקטע של עיר פתוחה ויעשו משחק לינארי, כי הם נראים יותר מוצלחים מכל דבר שהסדרה הזאת עשתה.
הסדרה הזאת מרגישה לי קצת כאילו היא עולם פתוח, כי זו אחלה מילת באז ולא בהכרח כי זה עדיף למשחק וזה דבק.

תראה זה בא בהקשר של באטמן, שם גם אפשר ללכת לאן שאתה רוצה מתי שאתה רוצה לא? לא נראה לי שכשאנשים אומרים ״משחק עולם פתוח״ אז הם לדוגמא חושבים על קרייסיס הראשון או נגיד ארמא 2/3 (כזכור לי הוא גם פתוח). אם אנשים יוצאים מנקודת הנחה שיש פשוט באינפמוס עולם פתוח אז סבבה, נשמע לי הגיוני אבל כשאומרים ״משחק עולם פתוח״ זה לא מה שנראה לי רוב האנשים עולה להם לראש... כאילו שסתם אין טעינה בעולם המשחק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 מרץ 2014, 21:04

Death_119 כתב:יש לך הרחבה שמלבד שינוי קוסמטי וחוש הומור מוצלח לא מחדשת דבר, היא לא ארוכה במיוחד (בערך 6 שעות של אותו הדבר) ולא מביאה שום דבר חדש לשולחן, אז? אפילו ההומור משמש כתירוץ כדי להביא את רוב הנכסים מFC3 בשינויים מינימאליים, אותן חיות מלבד הדרקונים עצמם עם טוויסט ובעיקר אורות ניאון לצד אותם יריבים שפשוט לבושים כמו הדמויות בTron. אני באמת לא יודע גם להבדיל בין משחק של 90 ל-80, אין שום ערך אמיתי למספר שנותן מבקר משחקים, רק מה המגרעות שהוא זיהה ואם הם חשובות לך כמשתמש. ההרחבה היא בסופו של דבר אותו משחק, אהבת את FC, תאהב גם את זה. המשימות הראשיות בFC3, לפחות עד מה שאני עשיתי כרגע (אחרי שהצלתי את החברה השלישית אם אני לא טועה), הם המיץ של הזבל. אם יש שיפור בהמשך מה טוב. גם ככה רוב הזמן במשחק אני רודף אחרי חזיר ראנדומלי מספר 4 או עושה את אותו מירוץ שוב ושוב.

נראה אם כך שאינטר לא מסכים איתך.

לפחות כולנו יכולים להסכים שדרקון הדם זבל :)

קאוטיק אם אתה כל כך אהבת את פאר קריי3 למה לא ניסית את ההרחבה?
מעניין אם גם אתה היית חושב כמו אינטר או שהיית אוהב אותו כי אהבת את פאר קריי3 כמו שדת׳ טוען.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 מרץ 2014, 22:39

לא שחקתי בBD אבל FC3 פשוט מצויין. כן, אין בו יותר מדי גיוון אבל הוא כל כך פתוח והמערכת קרב פשוט כיפית אז הוא מאוד מהנה בסך הכל. מאוד נהנתי מFC3.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 מרץ 2014, 07:14

bling כתב:נראה אם כך שאינטר לא מסכים איתך.

לפחות כולנו יכולים להסכים שדרקון הדם זבל :)

קאוטיק אם אתה כל כך אהבת את פאר קריי3 למה לא ניסית את ההרחבה?
מעניין אם גם אתה היית חושב כמו אינטר או שהיית אוהב אותו כי אהבת את פאר קריי3 כמו שדת׳ טוען.


לא יודע... סתם לא יצא. בכלל, אני בקושי קונה DLC. היחיד שקניתי אי פעם, הוא של ביושוק אינפיניט. אפילו בDLC של TLOU לא שיחקתי ואני מת על המשחק הזה.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 25 מרץ 2014, 00:14

FC3 הוא משחק נהדר, מאוד נהנתי ממנו. אבל אי אפשר להגיד ברצינות שהוא לא רפטטיבי.
בסופו של דבר אתה עושה כל המשחק את אותן 4 הפעולות רק בדרגות קושי יותר קשות, בהתחלה הבסיסים נמצאים על מישורים ובהמשך הם על הר ועם יותר אויבים. בהתחלה אתה צריך לטפס 10 שניות על מגדל ואחרי זה אתה צריך לטפס 30 שניות על מגדל. להגיד שזו פעולה אחרת כי יש על המגדל יותר פלטפורמות וכי הסולם נמצא בצד ימין ולא שמאל זה קצת מצחיק.
הנקודה החזקה של המשחק היא ממש לא גיוון ובגלל זה למרות שמאוד נהנתי ממנו בכל פעם ששיחקתי בו לא הצלחתי אף פעם לשחק יותר משעה רצוף, וגם לא סיימתי אותו אף פעם (או אסיים לפי איך שזה נראה).

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 מרץ 2014, 00:49

Stick כתב:FC3 הוא משחק נהדר, מאוד נהנתי ממנו. אבל אי אפשר להגיד ברצינות שהוא לא רפטטיבי.
בסופו של דבר אתה עושה כל המשחק את אותן 4 הפעולות רק בדרגות קושי יותר קשות, בהתחלה הבסיסים נמצאים על מישורים ובהמשך הם על הר ועם יותר אויבים. בהתחלה אתה צריך לטפס 10 שניות על מגדל ואחרי זה אתה צריך לטפס 30 שניות על מגדל. להגיד שזו פעולה אחרת כי יש על המגדל יותר פלטפורמות וכי הסולם נמצא בצד ימין ולא שמאל זה קצת מצחיק.
הנקודה החזקה של המשחק היא ממש לא גיוון ובגלל זה למרות שמאוד נהנתי ממנו בכל פעם ששיחקתי בו לא הצלחתי אף פעם לשחק יותר משעה רצוף, וגם לא סיימתי אותו אף פעם (או אסיים לפי איך שזה נראה).


גם אם נתעלם מההבדלים הענקיים והגיוון בתוך סוגי המשימות עצמן (לצוד כריש, שונה בתכלית מלצוד נמר, ששונה בתכלית מלצוד חזיר בר ולהנתקש במישהו שחבוי בצריף ששולט על אזור ביצה שונה לחלוטין מלהתנקש במישהו שנמצא באי מבודד, או מישהו שנמצא על ראש הר, בתוך בונקר), הנה כמה ממשימות הצד שאפשר לעשות במשחק:
- לשחרר מגדלים.
- לכבוש בסיסים.
- ציד.
- מירוצים.
- לקטוף צמחים להכנת תרופות.
- למצוא מקדשים חבויים/גופות של חיילים/אוצרות.
- משימות התנקשות.

אלו סוגי משימות הצד בהסתכלות הכי שטחית שאפשר וזה כבר פי שניים מארבע פעולות.
אם מתחשבים בזה שחלק גדול מהמשימות האלו משתנות לחלוטין בהתאם לגישה שבה אתה בוחר (ויש חופש בבחירה בין התגנבות, ירי פראי, צליפה מרחוק, הצבת מלכודות עם פצצות וכן הלאה), לתוואי השטח שמאוד מגוון במשחק, לבחירת הנשקים שלך, לבחירת הרכבים שבהם אתה משתמש ולכוחות שאתה בוחר לפתח ואחרי זה מתחשבים בכך שיש גם המון משימות סיפור שלוקחות אותך מלהמלט מאחוזה בוערת, דרך הזיות סמים ועד להפלת ארגון פשע מסועף, אין באמת דרך רצינית לקרוא למשחק הזה רפטטיבי ובנוסף יש לא מעט התרחשויות רנדומליות שבהן אתה סתם דואה להנאתך, פוגש בפטרול של אויבים שתוקף אותך (וקורא לתגבורת ורודף אחריך דקות ארוכות), פוגש בקרב יריות בין בני הברית שלך ובין האויבים שלך, מותקף ע"י טורף בהפתעה, או כל מפגש רנדומלי אחר ובאמת שאין דרך רצינית להתייחס למשחק הזה כרפטטיבי, או אפילו קרוב ללהיות לא מגוון.
הוא בטח ובטח יותר מגוון מרוב השוטרים בשוק והוא בהחלט נותן לשחקן הרבה יותר אפשרויות מעניינות מכל משחקי אינפיימוס ביחד ומהרבה משחקי עולם פתוח אחרים.
אם FC3 רפטטיבי, אין ממש משחק יריות שאינו כזה. אם העולם שלו לא מגוון, אז זה של אינפיימס שווה לעולם המשחק בדום.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2014, 09:01

Stick כתב:FC3 הוא משחק נהדר, מאוד נהנתי ממנו. אבל אי אפשר להגיד ברצינות שהוא לא רפטטיבי.
בסופו של דבר אתה עושה כל המשחק את אותן 4 הפעולות רק בדרגות קושי יותר קשות, בהתחלה הבסיסים נמצאים על מישורים ובהמשך הם על הר ועם יותר אויבים. בהתחלה אתה צריך לטפס 10 שניות על מגדל ואחרי זה אתה צריך לטפס 30 שניות על מגדל. להגיד שזו פעולה אחרת כי יש על המגדל יותר פלטפורמות וכי הסולם נמצא בצד ימין ולא שמאל זה קצת מצחיק.
הנקודה החזקה של המשחק היא ממש לא גיוון ובגלל זה למרות שמאוד נהנתי ממנו בכל פעם ששיחקתי בו לא הצלחתי אף פעם לשחק יותר משעה רצוף, וגם לא סיימתי אותו אף פעם (או אסיים לפי איך שזה נראה).

רמת קושי? זה אחד המשחקים הכי קלים שיש, האוייבים שם טיפשים ומתים תוך 3-4 כדורים. והפלטפורמה שם זה לא פלטפורמה, זה לא HL1 בXen עם כל הכבוד. זה כולה להסתכל על חבל, ללחוץ על רווח והוא יעלה אותך למעלה באנימציה אוטומטית או לטפס על סולם ומקסימום לקפוץ מרחק של 10 סנטימטר לקרש הקרוב. ליפול זה בלתי אפשרי שם אלא אם כן רוקנת Keg שעה קודם והראש מסתחרר.

ובאמת שעד היום לא ראיתי שום הבדל בין הבסיסים ושיחררתי כבר שישה. בכולם זה אותו הדבר, 10 אנשים מסתובבים במעגלים. אז אתה יכל להרוג אותם מקרוב, סתם להסתער או לצלוף, והכל זה אותה חוויה. זה שאנשים פה סיפרו לעצמם סיפור בראש או הם אמרו - "היום אני מקסי הצייד המהולל שיצא למסע בספארי בו אני צד חזיר, החזיר עשה אוינק אוינק כשברח וזה הרגיש לי אחרת לגמרי מחזיר בר לעומת חזיר בית שעשה שלוש פעמים אוינק אוינק, או אולי כשצדתי דינגו שעשה הוואו הוואו כשברח, גם כשיריתי בו עם אקדח שלושה כדורים זה הרגיש לי אחרת מאשר רוקנתי לתוכו מחסנית של SMG". על פי ההתייחסות הזאת סוליטר הוא משחק ההרפתקאות הטוב בעולם, פעם משכתי קלף מצד שמאל לצד ימין ופעם מצד ימין לצד שמאל, איזה גיוון.

המשחק הוא משחק Griding נהדר, אבל אני בדומה לך לא מסוגל לשרוד בו גם מעבר לשעה, בגלל זה כבר שנה וחצי אני מנסה לסיים אותו ולא מצליח, לחזור איליו פעם בחודש לשעה זה כיף, מעבר לזה כבר מרגיש כמו לעשות מטלות ושטיפת כלים. באמת הגיע הזמן לחזור, לא שיחקתי חודש.

שחר, FC3 הוא חזרתי כי הוא לא מציע שום דבר מלבד רשימת מטלות. היילו או ביושוק הם לא משחקים חזרתיים כי אפילו אם הגיימפליי לא משתנה החוויה משתנה, העלילה מתפתלת, אתה נחשף לסוג חדש של אוייבים שהינם שונים אחד מהשני, אתה מגלה כלי רכב חדשים, מקומות שנראים בצורה שונה ובכללי המשחק משתנה כל הזמן. FC מרגע ששיחקת שעתיים כבר נחשפת לכל מה שהמשחק מציע, זה בסך הכל אותם דברים שוב ושוב. אז סבבה, אתה מתרגש אם בבסיס בו אתה תוקף הם שמו עץ מצד שמאל ולא ימין, לי זה לא מספיק, אני צריך גיוון בין אם זה בגיימפליי ובין אם זה בתוכן. בFC אין לא את זה ולא את זה. יש לו את הגיימפליי הכי בסיס בעולם, אתה בחור שמסוגל להכות מטווח קרוב ולירות מרחק, אין הבדל אמיתי בין לירות עם SMG או מכונת ירייה, זה לא גיוון. אינפיימוס הוא משחק שגם אם לא אהבת את התוכן, הוא מגוון בטירוף בגיימפליי, הדמות שלך יכולה לעשות מיליון דברים והיא מתפתחת כל הזמן. אינפיימוס הוא משחק שחיי על הגיימפליי שלו, כל כך כיף לשחק את קול כך שזה לא משנה אם אהבת את משימות הצד או לא, המשחק עדיין יהיה מהנה לא משנה מה.

אבל באמת שאם לקטוף צמח אדום במקום צמח לבן עושה לך את זה, מי אני שאתווכח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 25 מרץ 2014, 18:08

WTFWTFWTF>!@!@?!@
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 25 מרץ 2014, 18:40

Nucleus_Dawn כתב:
גם אם נתעלם מההבדלים הענקיים והגיוון בתוך סוגי המשימות עצמן (לצוד כריש, שונה בתכלית מלצוד נמר, ששונה בתכלית מלצוד חזיר בר ולהנתקש במישהו שחבוי בצריף ששולט על אזור ביצה שונה לחלוטין מלהתנקש במישהו שנמצא באי מבודד, או מישהו שנמצא על ראש הר, בתוך בונקר), הנה כמה ממשימות הצד שאפשר לעשות במשחק:
- לשחרר מגדלים.
- לכבוש בסיסים.
- ציד.
- מירוצים.
- לקטוף צמחים להכנת תרופות.
- למצוא מקדשים חבויים/גופות של חיילים/אוצרות.
- משימות התנקשות.

אלו סוגי משימות הצד בהסתכלות הכי שטחית שאפשר וזה כבר פי שניים מארבע פעולות.
אם מתחשבים בזה שחלק גדול מהמשימות האלו משתנות לחלוטין בהתאם לגישה שבה אתה בוחר (ויש חופש בבחירה בין התגנבות, ירי פראי, צליפה מרחוק, הצבת מלכודות עם פצצות וכן הלאה), לתוואי השטח שמאוד מגוון במשחק, לבחירת הנשקים שלך, לבחירת הרכבים שבהם אתה משתמש ולכוחות שאתה בוחר לפתח ואחרי זה מתחשבים בכך שיש גם המון משימות סיפור שלוקחות אותך מלהמלט מאחוזה בוערת, דרך הזיות סמים ועד להפלת ארגון פשע מסועף, אין באמת דרך רצינית לקרוא למשחק הזה רפטטיבי ובנוסף יש לא מעט התרחשויות רנדומליות שבהן אתה סתם דואה להנאתך, פוגש בפטרול של אויבים שתוקף אותך (וקורא לתגבורת ורודף אחריך דקות ארוכות), פוגש בקרב יריות בין בני הברית שלך ובין האויבים שלך, מותקף ע"י טורף בהפתעה, או כל מפגש רנדומלי אחר ובאמת שאין דרך רצינית להתייחס למשחק הזה כרפטטיבי, או אפילו קרוב ללהיות לא מגוון.
הוא בטח ובטח יותר מגוון מרוב השוטרים בשוק והוא בהחלט נותן לשחקן הרבה יותר אפשרויות מעניינות מכל משחקי אינפיימוס ביחד ומהרבה משחקי עולם פתוח אחרים.
אם FC3 רפטטיבי, אין ממש משחק יריות שאינו כזה. אם העולם שלו לא מגוון, אז זה של אינפיימס שווה לעולם המשחק בדום.

אוקי, ספרת פה 7 דברים שאפשר לעשות במשחק מחוץ למשימות הראשיות, זה באמת מרגיש טוב מאוד בהתחלה אבל הבעיה היא שמדובר במשחק מאוד ארוך והוא מבקש ממך לעשות את זה שוב ושוב ושוב.
קטפת פרחים? יפה מאוד, הדבר הבא שתעשה יהיה לקטוף פרחים, ושוב לקטוף פרחים ופתאום בהפתעה לקטוף פרחים אדומים. לא סתם אחד הסקילים הכי טובים שפתחתי היה לקבל 2 פרחים בכל קטיפה.
אותו דבר נכון להכל, אתה מדבר על כל משימה כאילו היא חוויה שונה וכאילו מדובר בדבר אחר לגמרי, אני מאוד מקנא בך וחבל שאני לא יכול להרגיש ככה כי אני בטוח שאז הייתי מצליח לסיים את המשחק. בפועל מה שאני מרגיש זה שלהתנקש בבנאדם שיושב בתוך בית או להתנקש בבנאדם שעומד ליד עץ זה אותו דבר כי בשניהם המשימה היא אותה אחד - להרוג את כולם להרוג אותו עם סכין.
לצוד חזיר שבורח ממך או לצוד נמר זה אולי שונה קצת, אבל ההשוואה האמיתית צריכה להיות בין לצוד חזיר לבין לצוד חזיר ובין לצוד נמר לבין לצוד נמר, כי תעשה כל אחד מהם כל כך הרבה פעמים שזה כבר יעבוד על אוטומט.
לכבוש בסיסים או לשחרר מגדלים, שוב זו אותה הפעולה רק שהתפאורה משתנה ורמת הקושי עולה קצת. אתה תעשה את זה כל כך הרבה פעמים עד שאפילו לך יגמרו הרעיונות היצירתיים כדי לגרום לזה להשמע כמו משהו אחר.
בסופו של דבר אלו אותם דברים והמשחק מחייב אותך לעשות אותם שוב ושוב ושוב בכדי להתקדם, זה משחק רפטטיבי כי הפעולה שעשית בתחילת המשחק (לקבל משימה באיזור שחור - לשחרר את המגדל - לכבוש את הבסיס - לעשות את אותן המשימות בשביל כסף - לצוד חיות בשביל שדרוגים - לקטוף פרחים בשביל שדרוגים - לעשות את המשימה - לקבל אחריה משימה באיזור שחור - לשחרר את המגדל - ...) היא אותה הפעולה שתעשה בסוף המשחק בדיוק. כלום לא משתנה, אתה מתחזק והאויבים מתחזקים, זהו.
פעם ראשונה זה טוב, פעם שניה זה כיף, פעם שלישית אני כבר צריך הפסקה.

אגב, זאת גם בדיוק הסיבה שAC הראשון הוא רפטטיבי והשני הרבה פחות. בראשון הפעולה שתעשה בתחילת המשחק (להגיע לעיר חדשה/ישנה - ללכת לראות את המתנקש ששם - לעשות את אותן 3-5 המשימות - לחזור למתנקש - לרצוח מטרה - לברוח - לחזור לעיר שלך - להגיע לעיר חדשה/ישנה - ...) היא אותה פעולה שתעשה גם בסוף המשחק רק שאתה מתחזק והאויבים מתחזקים.
FC3 אולי קצת פחות רפטטיבי כי יש לו איזה 2 משימות יותר, אבל בסופו של דבר הוא גם ארוך הרבה יותר ולכן יותר קשה לסיים אותו לדעתי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 מרץ 2014, 11:49

Death_119 כתב:רמת קושי? זה אחד המשחקים הכי קלים שיש, האוייבים שם טיפשים ומתים תוך 3-4 כדורים. והפלטפורמה שם זה לא פלטפורמה, זה לא HL1 בXen עם כל הכבוד. זה כולה להסתכל על חבל, ללחוץ על רווח והוא יעלה אותך למעלה באנימציה אוטומטית או לטפס על סולם ומקסימום לקפוץ מרחק של 10 סנטימטר לקרש הקרוב. ליפול זה בלתי אפשרי שם אלא אם כן רוקנת Keg שעה קודם והראש מסתחרר.

ובאמת שעד היום לא ראיתי שום הבדל בין הבסיסים ושיחררתי כבר שישה. בכולם זה אותו הדבר, 10 אנשים מסתובבים במעגלים. אז אתה יכל להרוג אותם מקרוב, סתם להסתער או לצלוף, והכל זה אותה חוויה. זה שאנשים פה סיפרו לעצמם סיפור בראש או הם אמרו - "היום אני מקסי הצייד המהולל שיצא למסע בספארי בו אני צד חזיר, החזיר עשה אוינק אוינק כשברח וזה הרגיש לי אחרת לגמרי מחזיר בר לעומת חזיר בית שעשה שלוש פעמים אוינק אוינק, או אולי כשצדתי דינגו שעשה הוואו הוואו כשברח, גם כשיריתי בו עם אקדח שלושה כדורים זה הרגיש לי אחרת מאשר רוקנתי לתוכו מחסנית של SMG". על פי ההתייחסות הזאת סוליטר הוא משחק ההרפתקאות הטוב בעולם, פעם משכתי קלף מצד שמאל לצד ימין ופעם מצד ימין לצד שמאל, איזה גיוון.

המשחק הוא משחק Griding נהדר, אבל אני בדומה לך לא מסוגל לשרוד בו גם מעבר לשעה, בגלל זה כבר שנה וחצי אני מנסה לסיים אותו ולא מצליח, לחזור איליו פעם בחודש לשעה זה כיף, מעבר לזה כבר מרגיש כמו לעשות מטלות ושטיפת כלים. באמת הגיע הזמן לחזור, לא שיחקתי חודש.

שחר, FC3 הוא חזרתי כי הוא לא מציע שום דבר מלבד רשימת מטלות. היילו או ביושוק הם לא משחקים חזרתיים כי אפילו אם הגיימפליי לא משתנה החוויה משתנה, העלילה מתפתלת, אתה נחשף לסוג חדש של אוייבים שהינם שונים אחד מהשני, אתה מגלה כלי רכב חדשים, מקומות שנראים בצורה שונה ובכללי המשחק משתנה כל הזמן. FC מרגע ששיחקת שעתיים כבר נחשפת לכל מה שהמשחק מציע, זה בסך הכל אותם דברים שוב ושוב. אז סבבה, אתה מתרגש אם בבסיס בו אתה תוקף הם שמו עץ מצד שמאל ולא ימין, לי זה לא מספיק, אני צריך גיוון בין אם זה בגיימפליי ובין אם זה בתוכן. בFC אין לא את זה ולא את זה. יש לו את הגיימפליי הכי בסיס בעולם, אתה בחור שמסוגל להכות מטווח קרוב ולירות מרחק, אין הבדל אמיתי בין לירות עם SMG או מכונת ירייה, זה לא גיוון. אינפיימוס הוא משחק שגם אם לא אהבת את התוכן, הוא מגוון בטירוף בגיימפליי, הדמות שלך יכולה לעשות מיליון דברים והיא מתפתחת כל הזמן. אינפיימוס הוא משחק שחיי על הגיימפליי שלו, כל כך כיף לשחק את קול כך שזה לא משנה אם אהבת את משימות הצד או לא, המשחק עדיין יהיה מהנה לא משנה מה.

אבל באמת שאם לקטוף צמח אדום במקום צמח לבן עושה לך את זה, מי אני שאתווכח.


הודעה די ארוכה, אבל היא בסה"כ איש קש מיותר.
אומר שוב:
אם אתה לא מבין איך לתקוף בונקר בראש גבעה שונה מלתקוף אי קטן מבודד, אז הבעיה היא אך ורק בהבנה שלך ותו לא.
אם אתה לוקח בחשבון את ההקשר במשחקים כמו ביושוק, ולא מחליט שהוא משחק רפטטיבי, כי כל מה שאתה עושה זה להרוג אויבים, לחפש משאבים וחוזר חלילה, אז אתה צריך לקחת בחשבון גם את ההקשרים בסיפור של FC3 ואת ההבדלים המהותיים שנובעים מעיצוב השלבים השונה.
אני מניח שלא תעשה את זה, כי החלטת מראש שיוביסופט חסרי מעוף ושהכל העתקים של AC. ההפסד הוא רק שלך. אתה לא מצליח להנות ממשחק מדהים, בגלל ההטיה המוקדמת שלך.

---

סטיק, בקושי קטפתי צמחים, למען האמת. לא השתמשתי כל כך במזרקים במשחק. זה פשוט עוד אחד ממגוון גדול של משימות שאתה יכול לעשות, אם אתה רוצה. זה חלק מהיופי של FC3. הוא מאפשר לך לבחור גם מה אתה רוצה לעשות, גם מתי לעשות את זה וגם מאפשר לך לבחור כמה וכמה דרכים שונות לעשות כל דבר.
בנוגע לזה שצריך לחזור על ציד של אותה חיה - לא קרה לי ממש. יותר מפעמיים לצוד אותה חיה זה לרוב מיותר, כי אתה כמעט ולא צריך יותר מ2 מאותו מוצר כדי להכין שדרוג (וברוב המקרים, בכל מקרה אתה פוגש כמה חיות מאותו הסוג ביחד).
בנוסף, יש את משימות הציד שאתה מקבל בבסיסים (שהן חד פעמיות), שמגבילות אותך ויוצרות משהו חדש. להרוג כריש אחד מסוים (שתקוע לו צלצל בגוף ויש לו פי כמה יותר HP מכרישים אחרים והוא יותר אגרסיבי) עם חץ וקשת, זו חוויה שונה מאוד מלצוד כל חיה אחרת.
גם לצוד דב אחד מסוים, במערה שלו, כאשר אתה חייב להרוג אותו עם שוטגאן ובדרך למצוא גופות של הקורבנות האחרים שלו, כולל שלדים בתוך המערה, זו דרך לא פחות ממבריקה לספר סיפור, בלי לדחוף לך אותו לגרון עם איזו סצינת מעבר מיותרת.

אי אפשר להגיד שלתקוף בסיסים זה כל הזמן אותו הדבר. המיקום שלהם, כמות האויבים ואפילו סוג האויבים משתנה יותר מידי ממקום למקום, בשביל שהחוויה לא תהייה מגוונת. במקרה אחד סתם תקפתי בסיס. באחר גרמתי לנמר לעשות בשבילי את העבודה השחורה. באחר דאיתי מעל הבסיס וזרקתי עליהם רימונים. באחד נוסף ישבתי על צלע הר וצלפתי בהם. באחר התגנבתי לראש הגבעה והרגתי אותם בלי שאף אחד שם לב אליי עם רובה צלפים. באחד נתקלתי בכלל בטעות, כי זוג נמרים רדף אחריי ונאלצתי להלחם גם בבני אדם וגם בנמרים, עם כמות HP ותחמושת נמוכה.
זה הדבר המרשים כל כך בעולם הפתוח ובארגז החול שיוביסופט בנו עם FC3. לא רק שהעולם עצמו מאוד מגוון ועיצוב ה"שלבים" בו נעשה ביד אומן, אלא שגם הדרך שבה השחקן מתנהג משנה לחלוטין כל מפגש ויש המון מפגשים ארעיים (כמו האנשים שמבקשים עזרה בRDR, למשל, רק יותר מגוונים) ברחבי העולם.
מדובר באחד העולמות הפתוחים הכי מרשימים שנבנו במשחק אי פעם והעולם, לצד האפשרויות המגוונות שניתנות לשחקן, יוצר מגוון מרשים מאוד של סגנונות משחק וסיטואציות שונות מאוד. הוא גם משלב באופן יפה דרכים שונות להעברת סיפור.

הוא באמת מאוד מרשים בכל מה שהוא עושה והוא עושה המון. הוא לקוח כלים מוכרים, מלטש אותם לרמת ביצוע מהגבוהות בתעשייה ומשלב אותם כדי ליצור חוויות שונות ומשונות לכל אורכו.

עריכה:
בכל מקרה, זה לא משחק PS4, אז זו ההודעה האחרונה שלי עליו.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 25 מרץ 2014, 12:11

אני לא אומר שזה לא משחק טוב, כמו שאמרתי מאוד נהנתי ממנו כל עוד הצלחתי לשחק בו.
אבל גיוון הוא ממש אבל ממש לא הצד החזק שלו כמו שאתה מתאר את זה, וכמו שכבר אמרתי המשחק מאוד חוזר על עצמו כי הוא מבקש ממך לעשות בדיוק את אותם הדברים בתחילתו ובסופו. אותם הדברים שחוזרים שוב ושוב כמו שתיארתי קודם.
אני גם יכול להתחיל לספר לך איך בAC הראשון פעם אחת התנקשתי במישהו דרך הגגות כשהרגתי את כל הקשתים קודם, פעם אחת הלכתי דרך אנשים ברחוב, פעם אחת פשוט רציתי אליו ועשיתי הכל לפני שמישהו הצליח להבין ופעם אחת בטעות קלטו אותי והוא ברח מה שיצר מרדף מטורף ומלא אדרנלין ברחבי ירושלים העתיקה כשאני רודף אחריו וחיילים רודפים אחרי.
בפועל שנינו יודעים טוב מאוד שמדובר באחד המשחקים הכי רפטטיביים בדור האחרון אם לא בכלל, בדיוק כמו ששנינו צריכים להבין שFC3 הוא משחק רפטטיבי מבסיסו.
זה לא עוצר אותו מלהיות משחק הרבה יותר טוב מAC1, כי יש לו הרבה מכניקות מגניבות ומעלות אחרות אבל עם הדעה שלך שהוא לא רפטטיבי, או שהגיוון הוא הצד החזק של המשחק, אני ממש לא יכול להסכים.

אם אתה רוצה דוגמה למשחק שכן נותן לך לעשות שוב ושוב את אותן הפעולות אבל הוא ממש לא פרטטיבי (בקיצור מה שאתה טוען שFC3 עושה ואני ממש לא מסכים) זה shadow of the colossus, שנותן לך מעגליות מחזורית של להתחיל במקדש - לחפש את הקולוסוס - להלחם נגדו - לחזור למקדש - ... אבל וואו, איפה הוא ואיפה FC3.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 25 מרץ 2014, 21:35

פיטורים בשלושת האולפנים האנגליים של סוני:

http://www.videogamer.com/ps4/driveclub ... yoffs.html

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 26 מרץ 2014, 00:20

WTF קורה בסוני?!
http://www.videogamer.com/ps4/driveclub ... udios.html
מה הדבר הבא? לבטל את דרייבקלאב? :(

עכשיו באמת משהו קרה בסנטה מוניקה...
http://www.vg247.com/2014/03/25/seth-ki ... irms-scea/
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 26 מרץ 2014, 06:48

סוני בבעיות כלכליות -מה ציפיתם ? ,חשבתם שזה לא יפגע בחטיבת המשחקים ?
הPS4 אולי מוכרת מצוין בינתים ,אבל עדין לא הגיע לעשרות מיליונים ,שאז כותרי AAA בילעדים יכולים להיות ריווחים באמת

מכירות הPS3 חומרה ותוכנה בצניחה ענקית

וזה בלי לדבר על הויטה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 26 מרץ 2014, 17:14

וואו... איזה חוות דעת טובות הולכות על אינפיימוס בגאף, אוף, שיגיע כבר העותק שלי, בנוסף נראה שלא מעט אנשים פשוט משחקים את המשחק שלוש פעמים כדי להגיע לפלטינום כי הוא פשוט כל כך טוב (כמו קודמיו):
I think it's quite surprising that when you look at the ps4 platinum stats for second son, it's actually quite a high percentage, which surprised me
תמונה

Blue&Black
Trainee
הודעות: 247
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:03

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Blue&Black » 26 מרץ 2014, 09:36

Death_119 כתב:וואו... איזה חוות דעת טובות הולכות על אינפיימוס בגאף, אוף, שיגיע כבר העותק שלי, בנוסף נראה שלא מעט אנשים פשוט משחקים את המשחק שלוש פעמים כדי להגיע לפלטינום כי הוא פשוט כל כך טוב (כמו קודמיו):

אני בהרצה השנייה שלי על רע. הקמפיין מרגיש מאוד קצר אבל זה מאוד מזכיר את באטמן ארקהם סיטי, קמפיין קצר אבל יש הרבה הסחות דעת שאתה פשוט לא מתקדם מהר עם הקמפיין, כיף לקחת את הזמן ולעשות את כל הדברים הצדדיים. אני כבר ב76% בטרופיז. כשאסיים את הקמפיין הרע אתן חוות דעת מלאה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 26 מרץ 2014, 13:10

אפריל בפלוס:
PS4 Mercenary Kings

PS3 Pro Evo 2014 and Sly Cooper Thieves In Time

Vita Hotline Miami and Moto GP13

דיי חלש.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 190 אורחים