Klayman כתב:בצורה אובייקטיבית (ומי שלא מסכים איתי מוזמן להעיר), משתמע מהודעתך הקודמת שאלו אשר נתקלו בבעיות וחוסר נוחות עם השלט של ה ps3, הם אלו אשר "חיפשו בציציות" ולא ניסו להתרגל. עמדה אשר אני מוצא כתמוהה במיוחד, שכן במקומות רבים ברשת השלט של ה360 נחשב עליון לזה של ה ps3.
אז כן, הבנת נכון. ו"לחפש בציציות" זו לא ביקורת, אלא שפשוט לא הבחנתי בפרטים שאחרים התעכבו בהם. זה גם לא אומר שלא אחשוב ששלט ה-PS4 יותר נוח משלט ה-PS3, על אף שלא היו לי תלונות לגביו. זה כלל לא סותר.
האם כל כך קשה לך לקבל שאתה בעמדת מיעוט בנוגע לשלט של ה ps3?
אפשר להפסיק לדבר שטויות, בבקשה?
מעבר לכך, לא חושב ש''חפרתי'' ביקשתי הבהרה. אם אינך מסוגל לספק אחת, מסיבות רלוונטיות או לא, אתה יכול פשוט להפסיק להגיב. אין צורך בהעברת האשמה לאדם אחר, אשר בסך הכל מבקש ממך הבהרה בנוגע לעמדותיך.
נודניק. הבהרתי כבר לפני כן, אך יש לי תחושה שאתה רק רוצה להתווכח
לא ירדת לסוף דעתי כנראה... אתה אומר שאתה אוהב את הקונטרולר של ה PS3. מעולה. הקונטרולר של הPS4 הוא שונה. גדול יותר, עבה יותר ועוד שינויים ארגונומיים כאלה ואחרים. מדוע אתה (ורונן) בטוחים כ''כ שתאהבו את הגרסא החדשה, כשבירור מדובר בForm Factor שונה?
כפי שאנחנו מעודדים מרשמים טובים אחרים שקוראים. לא טבעי?
זה כפי שלא התווכחתי עם הרשמים הטובים לגבי השלט של ה-360, ואתה מתווכח אתי כאילו עשיתי זאת. אם הם כל כך רבים ומשבחים, מי אני שאתווכח עם זה, ובפרט שלא באמת התנסיתי? לכן הקונצנזוס לגבי שלט ה-PS4 מעודד מאוד, וגם אתו לא אתווכח. אנחנו פשוט אומרים שלא הרגשנו קושי עם שלט ה-PS3. עניין של הרגל, אני מניח, וכן, אנו שמחים לקרוא שיש רשמים ממש טובים על שלט ה-PS4. כשאחזיק אותו בעצמי, גם אתן את רשמיי האישיים. אל תדאג.
DrKeo כתב:כי להתחשב בזה שסוני מבתי פיתוח פנימיים כנראה לא הוציאה 40 משחקים לפס3 ב7 שנים, אני ממש בספק על המספר הזה אלה אם זה כולל כל כך הרבה זבל ומשחקים שהם ברמת הקונספט של הקונספט שלא יתחילו בכלל פיתוח בשנים הקרובות. אין להם בכלל 30 צוותי פיתוח פנימי אז איך הם מפתחים 30 משחקים פנימית?
אני מניח שנאלץ לחכות ולראות למה סוני התכוונה.
אגב, בדיוק את אותה השאלה
מערכת IGN שאלה אתמול, כיצד ייתכנו כל-כך הרבה משחקים מצדה של סוני לקונסולה. אני מניח שלא כולם יהיו תותחים כבדים.
וכמה פרטים על Knack,
ב-IGN:
The very first PlayStation 4 game I ever played was Knack, and it ended up being the biggest surprise of E3. It seemed underwhelming when it was first revealed, but it’s clear that Knack is set to carve out its own niche.
The brains behind Knack – and the PlayStation 4 itself – is a man named Mark Cerny. Cerny is perhaps one of the most prolific game designers and developers of all-time, especially on PlayStation platforms. After getting his start designing and programming classic arcade games like Marble Madness, he jumped to the PlayStation family, where he produced, designed and programmed in series ranging from Crash Bandicoot and Spyro the Dragon to Ratchet & Clank and Jak & Daxter.
“It’s not apparent from the E3 demo, but [Knack] is a very story driven adventure,” he said. “The first time through should take about ten hours, and then we have included a lot of features that make it interesting to play again.”
Those features include “hundreds of secret rooms” full of treasure chests. Other secret collectibles include Gadgets and Crystal Relics, designed to make Knack stronger and to keep the player exploring.
Cerny notes that the team working on Knack previously worked on games like Shadow of the Colossus, Ape Escape, and even God of War III. But the intention, he explains, was to make “an international title.” Knack doesn’t look or play like a more traditional Japanese game, even if it’s being made in the east, because it’s not meant to.
נו, אז אולי אפשר להיות קצת יותר אופטימיים?
והרתיעה ("באקלאש") כלפי ה-One
הזינה את מערכת השיקולים של סוני לפני המסיבה. מייקרוסופט פשוט הגישה לסוני את היתרון על מגש של כסף.
והנה
ידיעה שדי ריגשה אותי: קודמאסטר עומדת להכריז על משחק ראלי חדש. יהיה מרגש אם זה לדור הבא.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').