bozeman כתב:אני הערכתי שלא יותר מ8, אבל אולי רק זה שהוא ייחודי ייתן לו כמה נקודות שלא מגיעות לו
Laskin כתב:bozeman כתב:אני הערכתי שלא יותר מ8, אבל אולי רק זה שהוא ייחודי ייתן לו כמה נקודות שלא מגיעות לו
למה ״לא מגיע״? ייחודיות במשחקים זה דבר מצויין ומגיע עוד נקודות על זה... למשל inside יקבל מלא מלא נקודות בונוס רק על הסגנון האמנותי, וזה מצויין. המשחק נראה כמו סרט מצוייר ויש בו אווירה מורבידית ייחודית, שלא ראיתי בשום מקום. הגיימפליי שלו או של לימבו לא נראה מיוחד כל כך, ודווקא כאן יש כן גיימפליי ייחודי כמו באיקו, וזה לא רק הסגנון הגרפי.
DrKeo כתב:אני חושב שבסופו של דבר הוא ירגיש כמו סופר אינדי ממש טוב וזה ימנע ממנו לקבל את ה9+, צוות ICO יודע מה הוא עושה והם עשו את אחד המשחקים הכי טובים בהסטוריה (לדעתי לפחות), SOTC. אז לא הייתי מזלזל במשחק, פשוט בגלל תהליך הפיתוח הארוך והלוק "פס3" שלו הרבה מאפקט ה"OMG איזה AAA מדהים מצוות מדהים, המוח שלי מתפוצץ" פג וכל מה שנשאר הוא משחק (בתקווה) מצויין קצת מיושן טכנולוגית.
חנן, הזכרת לי את הנושא התערבויות שהפסדתי בו בגדול בתערוכה של סוני
אני אעדכן אותו, כלומר אתן לכווווולם נקודה ולי אפס
We've had a long history of success with Activision, and we still have a great relationship with them," Ong said. "But the future of the Spider-Man console games is with Sony and Insomniac. We're delighted about this partnership, and that's something that's going to continue forward.
GamesBeat: How much interaction is happening between Marvel and Insomniac in that regard?
Ong: Every day. They’re actually only 10 minutes away from us, physically. So is Sony.
It’s an amazing coincidence, and very lucky. We’re at their offices and they’re at ours. It’s a very close collaboration.
Stick כתב:אני לא יודע על איזה קשר, אבל אני מניח שזו תוצאה ישירה של שיתוף הפעולה הקולנועי.
סוני (הקולנועית) העבירה למארוול את ספיידרמן, יכול להיות שמארוול בתמורה העבירה לסוני את ספיידרמן בעולם המשחקים?
GamesBeat: Did you have to change a lot of things to suit that strategy? What did you put more emphasis on?
Ong: The emphasis was on this obsession with quality. And more than quality, certain things like—this has to be better than just good enough. It has to be great. Our games have to have lasting value that we’re all proud of. Part of it involved being very discriminating in who we partner with. This is a case in point. Sony and Insomniac are two of the best game companies on earth, from the publishing side and from the development side. Picking the right partners was the key.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 203 אורחים