PS4 | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 12 יוני 2016, 03:33

matangt8 כתב:רונן אם שיחקת במשחק השלישי של בלייזבלו (קרונו פאנטזמה שמאוד אבל מאוד מומלץ) אז הרבה דמויות שכבר הרבה זן מבקשים הוכנסו לרביעי. אני לא יכול לחכות. הרבה משחקים טובים מגיעים השנה מיפן לפס4

נפלא! הבנתי שהוא מפוצץ בדמויות, הרבה יותר מגילטי גיר, אפילו יותר מהגרסה האחרונה שלו.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי idan » 12 יוני 2016, 07:39

רונן כתב:איזה משחק חדש?


Valkyria: Azure Revolution

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 12 יוני 2016, 17:37

idan כתב:
רונן כתב:איזה משחק חדש?


Valkyria: Azure Revolution

מעניין. תודה. אני רואה שיש בו דגש בפעולה יותר מקודמיו, מתנהל בזמן אמת והמפתחת השליכה לפח את כל האלמנטים של קודמיו.

מפתחת אותו אותה מפתחת?
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 13 יוני 2016, 10:31

אז נכון לאתמול גם אני סיימתי את אנצ'רטד, לטעמי הטוב בסדרה, אבל בטח לא מבחינת הגיימפליי. למען האמת, יש מעט מאוד גיימפליי במשחק (מתחיל להבין את התלונות של "Walking simulator"), אני מניח שרק בשליש ממנו ממש נלחמים, הם הלכו לקיצון בכל הקשור לפלטפורמינג. העלילה ובטח הדמויות הטובות ביותר עד היום, הLocations מגניבים וגם הSetting הוא המוצלח מכולם.

שיחקתי קצת במולטי, חייב להגיד שהם גאונים. החל מהעובדה שהם הוסיפו Tutorial למולטי (שבחיים לא ראיתי בשום משחק) כדי להתחשב בכל השחקנים שמסביר את כל המכניקות החדשות, Matchmaking גאוני שאומר לך - "אני רואה שאתה שחקן חדש, אז אתה הולך לשחק רק TDM כרגע עם שחקנים חדשים אחרים", מדהים. המולטי נראה חביב ביותר, ריעננו קצת את הנוסחא של כל הז'אנר בכל הקשור לחיפוש יהלומים והעלויות של הPower ups תוך כדי (העתקה חלקית של kill streak של COD), עובד מצויין ובהחלט תורם לעניין בMatch.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 13 יוני 2016, 12:18

DrKeo כתב:בנושא דיאבלו, זה משחק שמשחקים עם חברים שוב ושוב ושוב. לשחק בו בפעם הראשונה זה קל בצורה מחרידה אבל בפעם השניה זה כבר קשה בהרבה. גם ההרחבה, reaper of souls הרבה יותר מאוזנת מבחינת קושי.

האמת היא שאני גם לא מבין את זה. אני משחק על המחשב ויש שם אפשרות להעלות רמת קושי במהלך המשחק, אבל רק פעם אחת משום מה. העברתי לhard בסוף הact הראשון כי זה בדיחה, וזה נמשך עד לאמצע reaper of souls לפחות בלי שאני צריך למצמץ. משחק monk ולא השתמשתי פעם אחת בשיקוי ריפוי, לא ברחתי פעם אחת עם town portal, ולמעשה אני אפילו לא מרגיש צורך להפעיל hotkeys במקלדת כי שני כפתורי העכבר מספיקים בשביל להתמודד עם כל דבר במשחק - כולל קרבות בוסים שנגמרים לפני שהם בכלל הספיקו לסיים את המונולוג שלהם.
זה לא שהמשחקים האלו היו שיא הקושי (מחוץ לNightmare) אבל בדיאבלו 2 אני זוכר שהיה פה ושם אזורים מאתגרים אפילו על נורמל. איך זה שבליזארד ריככו כל כך את המשחק?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2016, 12:57

דיאבלו 3 היה קלאסטרפאק כשהוא יצא ואחת הבעיות הכי קשות שלו הייתה רמת קושי שהיא כל כך קלה שאני חושב שמתתי פעם ראשונה באקט השלישי או משהו כזה. הוא היה בנוי בצורה כזו שלא קבלת שום לוט מעניין לאורך רוב המשחק בכדי לשלוח אותך לאוקשן האוס. באקט שלישי היית נתקל בקיר קושי והקיר הזה היה כופה עליך ללכת לאוקשן האוסו לבזבז את כל הזהב (או כסף אמיתי) שצברת בכדי להצליח לעבור את המשוכה. אז הם הציגו את loot 2.0 קצת לפני שהגיע reaper of souls ומערכת הלוט הפכה לנורמאלית, כלומר היית מקבל כל הזמן חפצים חדשים וטובים החל מהאקט הראשון. זה יצר מצב שמשחק סופר קל כשלא היה לך לוט נורמאלי הפך אפילו ליותר קל כשהיה לך לוט נורמאלי. החומה באקט 3 נעלמה כי הגעת אליה כבר מצוייד אבל המשחק כל כך קל שזה מטורף. ריפר כבר בנוי ל-loot 2.0 אזה מצב טוב בהרבה.

לא שחקתי בו כבר כמה שנים והם מעדכנים אותו המון, מוסיפים מערכות ומכאניקות כך שאני באמת לא יודע להגיד מה המצב היום אבל זכור לי שאפשר לבחור מודיפייר לרמת הקושי מ-1 עד 10, למרות שיכול להיות שהאפשרות לבחור מופיעה רק אחרי שמסיימים את המשחק פעם אחת. חלק גדול מעיצוב המשחק נועד לשמר שחקנים חוזרים, פחות לריצה הראשונה במשחק. זה קצת דפוק כשחושבים על זה אבל המערכת מאוד נוחה לאנשים שקופצים לריצה קצרה בשלב מאוד ספציפי ברמת קושי מאוד ספציפית כדי למצא לוט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 13 יוני 2016, 13:23

DrKeo כתב:דיאבלו 3 היה קלאסטרפאק כשהוא יצא ואחת הבעיות הכי קשות שלו הייתה רמת קושי שהיא כל כך קלה שאני חושב שמתתי פעם ראשונה באקט השלישי או משהו כזה. הוא היה בנוי בצורה כזו שלא קבלת שום לוט מעניין לאורך רוב המשחק בכדי לשלוח אותך לאוקשן האוס. באקט שלישי היית נתקל בקיר קושי והקיר הזה היה כופה עליך ללכת לאוקשן האוסו לבזבז את כל הזהב (או כסף אמיתי) שצברת בכדי להצליח לעבור את המשוכה. אז הם הציגו את loot 2.0 קצת לפני שהגיע reaper of souls ומערכת הלוט הפכה לנורמאלית, כלומר היית מקבל כל הזמן חפצים חדשים וטובים החל מהאקט הראשון. זה יצר מצב שמשחק סופר קל כשלא היה לך לוט נורמאלי הפך אפילו ליותר קל כשהיה לך לוט נורמאלי. החומה באקט 3 נעלמה כי הגעת אליה כבר מצוייד אבל המשחק כל כך קל שזה מטורף. ריפר כבר בנוי ל-loot 2.0 אזה מצב טוב בהרבה.

לא שחקתי בו כבר כמה שנים והם מעדכנים אותו המון, מוסיפים מערכות ומכאניקות כך שאני באמת לא יודע מה להגיד מה המצב היום אבל זכור לי שאפשר לבחור מודיפייר לרמת הקושי מ-1 עד 10, למרות שיכול להיות שהאפשרות לבחור מופיעה רק אחרי שמסיימים את המשחק פעם אחת. צריך להבין שהרבה מעיצוב המשחק נועד לשמר שחקנים חוזרים, פחות לריצה הראשונה במשחק. זה קצת דפוק כשחושבים על זה אבל המערכת מאוד נוחה לאנשים שקופצים לריצה קצרה בשלב מאוד ספציפי ברמת קושי מאוד ספציפית כדי למצא לוט.

כשדיאבלו 3 יצא אי אפשר היה לסיים אותו מרוב שהיה קשה, אני לא מדובר על הרמות הראשונות אלא על Hell, אף אחד לא הצליח לעבור את Act 2, מסיבה פשוטה, אלא אם משחקים Demon hunter המשחק היה שבור, הוא לא היה בנוי לדמויות melee וגם הקוסמת התקשתה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2016, 13:26

יופי דודי, היה קשה לסיים אותו בפעם השניה כששחקת בHELL (ובכלליות החל מסוף אקט 3). אבל זה לא רלוונטי כי גיא מדבר על משחק ראשון בדיאבלו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 יוני 2016, 13:30

אני זוכר ששיחקתי בו כשיצא ולא היה לי קשה מדי לסיים אותו ממש מהר ברמה הרגילה. ואני נוב לגמרי בז'אנר. הייתי MONK.
אחר כך עשיתי HELL באונליין וגם זה לא היה כל כך קשה, חוץ מבוסים מסויימים שהייתי צריך ציוד קצת יותר מתאים לאותו קרב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2016, 13:41

שחקת לפני או אחרי LOOT 2.0?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 יוני 2016, 13:46

ממש איך שהמשחק יצא, הימים הראשונים. סיימתי אותו בשבוע הראשון, אני ממש לא זוכר מתי בדיוק הצלחתי לסיים ברמה הקשה יותר.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 13 יוני 2016, 14:16

לא יודע, אני מאד אוהב את הLegendary effects לחפצים יחודיים במשחק (משהו שהם אימצו מבורדרלנדס לדעתי), אבל הם פשוט מרגישים overpowered ברמות בלתי נתפסות:
מצאתי בשלב מוקדם יחסית במשחק Pox Flauds - מכנסיים מסריחים שעשויים מעור של קורבנות מגיפה (תענו ללבוש, אבל מרגיש קצת צמוד באיזור הירכיים) והאפקט היחודי שלהם הוא להרעיל את כל האויבים במרחק כמה מטרים ממני, עם נזק של משהו כמו פי 5 מהנשק שלי כל שניה - ובגלל שהנתון הזה משתפר עם הנשק שאני יכול לשדרג במהלך המשחק, הנזק הפוטנציאלי שלהם כל הזמן עולה ואין לי אפילו סיבה להחליף אותם בשום דבר אחר למרות השפשפת שהתחלתי לקבל מהם.
תוסיף לזה נשק כמו הBovine Bardiche שמצאתי באמצע המשחק, וכל כמה מכות מזמן עבורי עדר של ארבע פרות רצחניות (יאי secret cow level) שגם הן לא פראייריות בכלל בכמות הנזק שהן גורמות - ותקבל כמות נזק פאסיבית שיכולה להרוג כמעט כל קבוצת יצורים למעט בוסים ראשיים בלי שאני אפילו צריך ללחוץ על שום כפתור. אני מקווה שעל רמת Hell זה ישתנה, אבל לא בטוח שאני אחזור למשחק כל כך מהר בסוף הקמפיין (המאכזב מאד למען האמת. לקחו את דיאבלו 2 לכיוון הרבה יותר מידי גרנדיוזי מצד אחד, וההשקעה בהעברת העלילה מעבר לסרטוני CGI בין כל act היא מחפירה בשביל משחק בסדר גודל כזה).

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 13 יוני 2016, 15:22

Laskin כתב:ממש איך שהמשחק יצא, הימים הראשונים. סיימתי אותו בשבוע הראשון, אני ממש לא זוכר מתי בדיוק הצלחתי לסיים ברמה הקשה יותר.

זה לא הקשה יותר, זה ארבע רמות קדימה, זה לסיים את המשחק עם אותה דמות ארבע פעמים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 13 יוני 2016, 17:40

לא ראיתי את זה עדיין ואני לא יודע איפה יותר נכון טכנית לשים את זה: פה או בדיון E3. אבל לפי הכותרות הNeo לא תוצג בE3:
http://venturebeat.com/2016/06/10/sony- ... on-neo-vr/
מה זה אומר על הקונסולה החדשה מתוך השלוש שלפי השמועות היתה צריכה להגיע ב-2016? אולי זו בכלל הנינטנדו NX וכשדיברו על 2016 התכוונו "שנת הכספים 2016"?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2016, 17:59

הביאו את זה לפה לפני כמה ימים. כל מסמך מודלף ומפתח מפטפט מצביעים על שיגור בספטמבר-אוקטובר לניאו. אני חושב שאם הייתי סוני לא הייתי מדבר על הקונסולה הזאת עד שבוע או שבועיים לפני שהיא יוצאת כך שנשמע די הגיוני שהיא לא תדבר עליה ב-E3. השאלה היחידה היא למה לעזאזל היא מודה בזה שהקונסולה קיימת. היה גם סיפור שדבר על זה שסוני מחכה לשמוע מה מיקרוסופט תגיד ב-E3 כדי לדפוק אותה מבחינת PR כמו שהיא עושה כל פעם כי המסיבה שלה אחרי מיקרוסופט :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2016, 09:20

DrKeo כתב:הביאו את זה לפה לפני כמה ימים. כל מסמך מודלף ומפתח מפטפט מצביעים על שיגור בספטמבר-אוקטובר לניאו. אני חושב שאם הייתי סוני לא הייתי מדבר על הקונסולה הזאת עד שבוע או שבועיים לפני שהיא יוצאת כך שנשמע די הגיוני שהיא לא תדבר עליה ב-E3. השאלה היחידה היא למה לעזאזל היא מודה בזה שהקונסולה קיימת. היה גם סיפור שדבר על זה שסוני מחכה לשמוע מה מיקרוסופט תגיד ב-E3 כדי לדפוק אותה מבחינת PR כמו שהיא עושה כל פעם כי המסיבה שלה אחרי מיקרוסופט :)

השיגור בספטמבר אוקטובר נגזר כשמועה בשל ההוראות למפתחים שדלפו בשיחות סלון בGDC שהחל מאוקטובר כל משחק שיוצא צריך להיות זמין לשתי הפלטפורמות ובספטמבר באמצעות Day one patch, זה לא אומר בהכרח שהיא פה השנה.

השאלה אם הם יהפכו שוב את TGS לרלוונטית ואולי ינצלו אותה בשביל לחשוף את NEO.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2016, 13:42

עניין ספטמבר אוקטובר לא הגיע משיחות סלון, הוא הגיע ממסמך רשמי של סוני למפתחים עם הוראות שונות כמו שלמשל כל משחק שיוצא אחרי אוקטובר חייב לתמוך בניאו. אם המסמך נכון אז או שאנחנו מקבלים ניאו באוקטובר/ספטמבר או שסוני הולכת לבלוע את ההפסדים ולדחות את הניאו לשנה הבאה כדי להלחם במיקרוסופט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 יוני 2016, 14:43

DrKeo כתב:עניין ספטמבר אוקטובר לא הגיע משיחות סלון, הוא הגיע ממסמך רשמי של סוני למפתחים עם הוראות שונות כמו שלמשל כל משחק שיוצא אחרי אוקטובר חייב לתמוך בניאו. אם המסמך נכון אז או שאנחנו מקבלים ניאו באוקטובר/ספטמבר או שסוני הולכת לבלוע את ההפסדים ולדחות את הניאו לשנה הבאה כדי להלחם במיקרוסופט.


הפוך, לא? הרי אין להם שום דרך להשתוות למייקרוסופט בכל הנוגע לחומרה. הדרך שלהם להלחם תהייה לצאת כמה שיותר זמן קודם. אם הניאו תצא במרץ שנה הבאה, יהיה הרבה יותר קל לאנשים להגיד ״אני אחכה חצי שנה לקונסולה החזקה יותר״.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2016, 14:57

הא? למה אין להם שום דרך להשתוות למיקרוסופט? ברור שיש, אם הם דוחים את זה גם לשנה הבאה, ואני מנחש שזה מה שהם יעשו... יוציאו את המכשיר עם HORIZON בגירסה היפה ביותר שלו שתתן פייט טוב לHALO 6 ושאר המשחקים המדהימים שמיקרוסופט הולכים לחשוף בשנה הבאה בגירסת הסקורפיו (ובעצם, כל המשחקים בE3 הבא בטח ירוצו עליו)... ואולי סוני אפילו יתנו חומרה עוד יותר טובה מהם, ואולי אפילו בהרבה, אבל במחיר מעט גבוה יותר... הכל על השולחן.
רק אם סוני באמת תכננו לשחרר משהו השנה אז זה יגרור גם הפסדים גדולים (אם כבר ממש החלו בייצור), אבל אני מנחש שזה עוד לא היה סגור ונעול.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 יוני 2016, 15:09

Laskin כתב:הא? למה אין להם שום דרך להשתוות למיקרוסופט? ברור שיש, אם הם דוחים את זה גם לשנה הבאה, ואני מנחש שזה מה שהם יעשו... יוציאו את המכשיר עם HORIZON בגירסה היפה ביותר שלו שתתן פייט טוב לHALO 6 ושאר המשחקים המדהימים שמיקרוסופט הולכים לחשוף בשנה הבאה בגירסת הסקורפיו (ובעצם, כל המשחקים בE3 הבא בטח ירוצו עליו)... ואולי סוני אפילו יתנו חומרה עוד יותר טובה מהם, ואולי אפילו בהרבה, אבל במחיר מעט גבוה יותר... הכל על השולחן.
רק אם סוני באמת תכננו לשחרר משהו השנה אז זה יגרור גם הפסדים גדולים (אם כבר ממש החלו בייצור), אבל אני מנחש שזה עוד לא היה סגור ונעול.


אתה חושב שאפשר שלושה חודשים לפני השקה של מכשיר לשנות את העיצוב שלו, לבטל את החוזים עם היצרנים, להגיד לכל המפתחים שכבר יש להם ערכות פיתוח לעצור הכל ולתכנן תוך כמה חודשים מכשיר חדש ולסגור את כל החוזים מחדש?

זה לא אפשרי בעליל. זה יגרום לעלויות פסיכיות במיידי, בגלל ביטול החוזים. זה יגרום לעלויות פסיכיות לכל הזמן שבו המכשיר החדש ייוצר, כי היו חייבים לסגור מהר חוזי ייצור חדשים. זה יגרם לעוד עלויות עצומות בהשקעה פסיכית ובטווח זמנים קצר באופן בלתי אפשרי בR&D.
הניאו זה לא איזה מכשיר תיאורטי. זה מכשיר שהמפרט שלו סגור ונטול בחוזים. אפילו לא יהיה מפתיע אם כבר מתחילים לייצר עבורו חלקים מסוימים.

אני לא חושב שיש לסוני דרך לשנות את החומרה כדי להשתוות למייקרוסופט. הם יוכלו לעשות את זה רק 3-4 שנים לאחר יציאת הניאו, עם החומרה החדשה שהם יוציאו.

הleap frog של מייקרוסופט הוא עובדה מוגמרת, לדעתי. אין לסוני מה לעשות. לשחרר כמה שיותר מוקדם לפני הסקורפיו וכשיצא הסקורפיו להיות זולים יותר זה הדבר היחיד שנשאר להם (מעבר לעניין המשחקים, כמובן).
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21715
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2016, 15:14

שוב, אתה יוצא מתוך נקודת הנחה, המבוססת על שמועות נטו, שהם עוד 3 חודשים היו מוציאים את הניאו, אני לא.
אבל אשמח לראות בעצמי אם זה "לא אפשרי בעליל" ^_^ אני מנחש שהם עוד לא החלו בייצור, ואת החוזה ניתן יהיה "לשדרג" עם החברות השונות (עשו הסכם עם AMD על חומרה מסויימת? יוסיפו עוד כסף ויעשו אותו חזק יותר, ויקר יותר), אבל אני גם לא בטוח שהם כבלו את עצמם ללא שום אופציה לשדרג, כי הם לא חיים בפלנטה אחרת ובטח שמעו על הסקורפיו הרבה לפני השמועות שהגיעו אלינו.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2016, 16:20

Nucleus_Dawn כתב:
Laskin כתב:הא? למה אין להם שום דרך להשתוות למיקרוסופט? ברור שיש, אם הם דוחים את זה גם לשנה הבאה, ואני מנחש שזה מה שהם יעשו... יוציאו את המכשיר עם HORIZON בגירסה היפה ביותר שלו שתתן פייט טוב לHALO 6 ושאר המשחקים המדהימים שמיקרוסופט הולכים לחשוף בשנה הבאה בגירסת הסקורפיו (ובעצם, כל המשחקים בE3 הבא בטח ירוצו עליו)... ואולי סוני אפילו יתנו חומרה עוד יותר טובה מהם, ואולי אפילו בהרבה, אבל במחיר מעט גבוה יותר... הכל על השולחן.
רק אם סוני באמת תכננו לשחרר משהו השנה אז זה יגרור גם הפסדים גדולים (אם כבר ממש החלו בייצור), אבל אני מנחש שזה עוד לא היה סגור ונעול.


אתה חושב שאפשר שלושה חודשים לפני השקה של מכשיר לשנות את העיצוב שלו, לבטל את החוזים עם היצרנים, להגיד לכל המפתחים שכבר יש להם ערכות פיתוח לעצור הכל ולתכנן תוך כמה חודשים מכשיר חדש ולסגור את כל החוזים מחדש?

זה לא אפשרי בעליל. זה יגרום לעלויות פסיכיות במיידי, בגלל ביטול החוזים. זה יגרום לעלויות פסיכיות לכל הזמן שבו המכשיר החדש ייוצר, כי היו חייבים לסגור מהר חוזי ייצור חדשים. זה יגרם לעוד עלויות עצומות בהשקעה פסיכית ובטווח זמנים קצר באופן בלתי אפשרי בR&D.
הניאו זה לא איזה מכשיר תיאורטי. זה מכשיר שהמפרט שלו סגור ונטול בחוזים. אפילו לא יהיה מפתיע אם כבר מתחילים לייצר עבורו חלקים מסוימים.

אני לא חושב שיש לסוני דרך לשנות את החומרה כדי להשתוות למייקרוסופט. הם יוכלו לעשות את זה רק 3-4 שנים לאחר יציאת הניאו, עם החומרה החדשה שהם יוציאו.

הleap frog של מייקרוסופט הוא עובדה מוגמרת, לדעתי. אין לסוני מה לעשות. לשחרר כמה שיותר מוקדם לפני הסקורפיו וכשיצא הסקורפיו להיות זולים יותר זה הדבר היחיד שנשאר להם (מעבר לעניין המשחקים, כמובן).

כן, זה מה שהם עשו ב-2005 ושם זה היה מסובך פי כמה. הם בנו על ארכיטקטורה של Power pc שהCore עושה גם חישובים גראפיים וגם חישובים רגילים, הם בנו על ארכיטקטורה מוזרה במשך מספר רב של שנים, בקו הסיום הם הסתבכו זרקו חלק נכבד ממנה, דחפו GPU, כתבו חלקים ממערכת ההפעלה מחדש ויצאו לשוק. אתגר מטורף.

פה הם לא משנים דבר, כמו פיסי, החליפו GPU אחד באחר, אותה ארכיטקטורה, אותו ממשק למפתח הרגיל, Plug and play, ההפסד היחיד זה סטוקים שהם התחילו לצבור במידה והתחילו ייצור, ועבודה מול היצרנית עצמה (TSMC) מבחינת להכין את הFAB להצלחה של 80% בייצור, תהליך שלוקח המון זמן, מאחר ומדובר בעוד כרטיס מסך של ATI שזמין גם לפיסי אין הכנה מיוחדת לסוני. ההפסד במידה ויש הוא כלכלי, לא קושי הנדסי כמו במקרה הקודם או דחיה בשל תלות מול הFAB.
תמונה

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי dean » 14 יוני 2016, 16:32

כל עוד ה Neo לא הושקה, Sony יכולה לעשות הכל. למי אכפת שהיא כבר שלחה devkits? היא יכולה לשלוח חדשות ומעודכנות. האם זה אומר שהיא תעשה את זה? לא בטוח בכלל. באוקטובר היא משיקה את ה VR ואולי גם את הנאו, מה שייתן לה שנה שלמה להביא ל PS4/Neo את כל מי שמעוניין ב VR על הקונסולות. אתם יודעים מה זה שנה? סוני מצפה למכור עוד 20 מיליון מכשירי PS4 עד אז, זה אומר יותר מ 60 מיליון יחידות בידיים של אנשים עד סוף 2017.

בשביל להישאר market leader כל מה שסוני צריכה לעשות זה להמשיך לפתח משחקים איכותיים ולא לירות לעצמה ברגל, לא יותר מזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2016, 17:20

סוני יכולה לעשות את זה אם היא מוכנה לספוג את ההפסדים הכספיים ולעצבן ממש את המפתחות שתומכות בניאו שהמשחקים שלהן אמורים לצאת בשנה הקרובה. מאוד יכול להיות שסוני תעשה את זה למרות שיש לי הרגשה שהניאו תצא השנה.
We're just normal men. We're just innocent men

dean
Trainee
הודעות: 338
הצטרף: 24 מאי 2013, 12:37

Re: PS4 | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי dean » 14 יוני 2016, 17:31

אני חושב שסוני נמצאת במצב עם ה PS4 שהיא יכולה לספוג קצת הפסדים פה ושם, זה לא משהו קריטי במיוחד.
ולגבי המפתחים, קשה לי להאמין שזה יעצבן אותם. להתעצבן זה לא התפקיד שלהם :). אולי המפיצות? גם זה בספק.
אבל כן גם אני מאמין שהנאו תצא עוד כמה חודשים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Majestic-12 [Bot] ו־ 56 אורחים

cron