עמוד 255 מתוך 257

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 18:01
על ידי DrKeo
הכוונה שלי היא שיש משחקים שיוצאים באוקטובר ונובמבר כמו TF2 או COD שאולי יגיעו בגרסת ניאו ופתאום מושכים להם את השטיח מתחת לרגלים ואומרים להם שאין חומרה בנובמבר שתריץ את המשחקים שלהם, העבודה נעשתה לשווא. נשמע כמו צעד בעייתי מול המפיצות והמפתחים.

וזה מגניב אש :)
תמונה

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 18:13
על ידי bozeman
כן, גירסת האספנים ניראית טוב, אבל אני מרגיש שהיא תהיה הדבר הטוב היחיד במשחק.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 18:16
על ידי DrKeo
הגזמנו. לדעתי הוא ירגיש כמו אינדי סופר איכותי. כשאני אקנה שנה הבאה ניאו אני ארכוש אותו במחיר של אינדי :)

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:32
על ידי Laskin
כנ״ל... ובתקווה - הוא גם ייראה טוב יותר.
מישהו יודע אם הוא רץ ב-60 פריימים, כרגע?

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:38
על ידי bozeman
אינדי למשחק כזה זה כישלון

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:41
על ידי Klayman
לפחות הוא בחיים... אחרי כ"כ הרבה זמן, גם זה משהו.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:42
על ידי DrKeo
כרגע נראה ש30, המשחק הזה צריך לרוץ בVR ב120 בכיף.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:48
על ידי Laskin
אני לא חושב שזה כשלון אם הוא יראה כמו משחק אינדי מבחינה טכנית. בכל מקרה לכל המשחקים שלהם יש וייב יחסית אינדי, והם גם מכרו ככה... פשוט זה היה כשלון של פרוייקט מבחינת התכנון שלו.
אבל כל מה שמעניין אות זה כמה הוא יהיה ייחודי ומהנה, ונראה שזה יהיה ״מאוד״ במקרה הרע. לא אתפלא אם הוא יוכתר כיצירת מופת, אבל אני מכין את עצמי גם לסתם משחק של 8, שעדיין חייבים לשחק (:

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 20:04
על ידי bozeman
אני הערכתי שלא יותר מ8, אבל אולי רק זה שהוא ייחודי ייתן לו כמה נקודות שלא מגיעות לו

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 21:25
על ידי idan
NieR: Automata - יוצא בתחילת 2017


Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 21:55
על ידי Laskin
bozeman כתב:אני הערכתי שלא יותר מ8, אבל אולי רק זה שהוא ייחודי ייתן לו כמה נקודות שלא מגיעות לו


למה ״לא מגיע״? ייחודיות במשחקים זה דבר מצויין ומגיע עוד נקודות על זה... למשל inside יקבל מלא מלא נקודות בונוס רק על הסגנון האמנותי, וזה מצויין. המשחק נראה כמו סרט מצוייר ויש בו אווירה מורבידית ייחודית, שלא ראיתי בשום מקום. הגיימפליי שלו או של לימבו לא נראה מיוחד כל כך, ודווקא כאן יש כן גיימפליי ייחודי כמו באיקו, וזה לא רק הסגנון הגרפי.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 07:25
על ידי bozeman
Laskin כתב:
bozeman כתב:אני הערכתי שלא יותר מ8, אבל אולי רק זה שהוא ייחודי ייתן לו כמה נקודות שלא מגיעות לו


למה ״לא מגיע״? ייחודיות במשחקים זה דבר מצויין ומגיע עוד נקודות על זה... למשל inside יקבל מלא מלא נקודות בונוס רק על הסגנון האמנותי, וזה מצויין. המשחק נראה כמו סרט מצוייר ויש בו אווירה מורבידית ייחודית, שלא ראיתי בשום מקום. הגיימפליי שלו או של לימבו לא נראה מיוחד כל כך, ודווקא כאן יש כן גיימפליי ייחודי כמו באיקו, וזה לא רק הסגנון הגרפי.

הכוונה שלי היא, זה לא שהוא יקבל נקודות שמגיעות לו על יחודיות, אלא על נקודות שלא מגיעות לו, למשל כי הוא "ממשיך איקו", אבל אם נניח אולפן היה מפתח את אותו משחק בדיוק - לא היו נותנים לו את הניקוד הזה. כלומר נניח ייתנו לו נקודות על "סגנון מתמשך ייחדוי" כשבכל משחק אחר זה ייקרא "חידות רפטיטיות"...

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 09:13
על ידי Laskin
כן, בטוח שיהיו אתרים שיעשו כך, אבל עוד יותר אתרים יורידו לו נקודות רק בגלל שהציפיות שלהם בשמיים, או שיורידו לו בגלל שהוא בפיתוח כל כל הרבה שנים ועדיין לא נראה הכי יפה... אנילא חושב שצריך להכין את הקרקע ל״ממוצע ציונים לא משקף״ על סמך ספקולציות של איך מבקרים חושבים... היו מבקרים שהוסיפו נקודות לקוונטום ברייק בגלל ההשקעה בהפקה והיו שהורידו לו בגלל שלא אהבו חלקים מאותה הפקה, בעיקר הסדרה, זה לגמרי עניין של דיעה וזה מקובל וקיים כלפי כל משחק עם ציפיות גבוהות או שמגיע מיוצר מוערך מאוד.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 09:20
על ידי bozeman
אהה, ברור לי שזאת הערכה שלי בלבד (ויכול להיות שזה גם יאזן את עצמו) פשוט יש סטויואים שמקבלים יותר הנחות, וזה אחד מהם לטעמי. אני חושב שההיפ לא יפגע אלא רק יועיל לו. (פאנבאויות קלאסית)

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 12:23
על ידי DrKeo
זה משחק שבלתי אפשרי לבקר אותו אובייקטיבית בגלל תהליך הפיתוח, ההייפ, ההבטחות, העלמות והחזרה וכו׳. לא שונה מדי מאלן ווייק, הוא יכול להיות קורבן הייפ בציונים.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 12:40
על ידי bozeman
נכון, אבל אני חושב שיהיה דומה לדיוק נוקם שוב - פשוט אחרי כ"כ הרבה זמן פיתוח, וכל מה שראינו ממשחקים, קשה לי לראות אותו מתעלה. מצד שני יש לו יחודיות שאולי תצילח אותו מההשוואות האלו. וזה שממה שראינו (מעט) לא ראיתי איזה מופת מסויים (לפחות לא ממשחקיות)

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 12:46
על ידי Laskin
כן, אבל בתכל׳ס לא ראינו כל כל הרבה... ממה שהבנתי - המשחק כמעט כולו תלוי באינטליגנציה המלאכותית של היצור הזה, שתהיה בלתי צפויה לפעמים, והחידות שפותרים בעזרתו... אין הרבה משחקים שניסו משהו כזה, ויש מצב שזה באמת יהיה סתם קטע ״מיוחד״ ויש מצב שזה יתן חוויה מדהימה באמת, ואנשים עדיין יזלזלו בזה בגלל שהגיעו עם הייפ פסיכי.
אבל לפני שהמשחק יוצא אני לא חושב שזה הוגן כבר לקטלג אותו כמשחק שיתנו לו ציונים גבוהים כי מרחמים עליו או כי יש לו ״וייב שונה״. אחרי שנקרא קצת ביקורות ונבין את הגיימפליי טוב יותר ונדע אם הוא רק 5 שעות או 20 שעות - זה יהיה הגיוני יותר לשער אם זה אכן המקרה.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 12:52
על ידי bozeman
בסדר - בשביל זה זה בנושא ההתערבויות לכיף :)

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 12:55
על ידי DrKeo
אני חושב שבסופו של דבר הוא ירגיש כמו סופר אינדי ממש טוב וזה ימנע ממנו לקבל את ה9+, צוות ICO יודע מה הוא עושה והם עשו את אחד המשחקים הכי טובים בהסטוריה (לדעתי לפחות), SOTC. אז לא הייתי מזלזל במשחק, פשוט בגלל תהליך הפיתוח הארוך והלוק "פס3" שלו הרבה מאפקט ה"OMG איזה AAA מדהים מצוות מדהים, המוח שלי מתפוצץ" פג וכל מה שנשאר הוא משחק (בתקווה) מצויין קצת מיושן טכנולוגית.

חנן, הזכרת לי את הנושא התערבויות שהפסדתי בו בגדול בתערוכה של סוני :)
אני אעדכן אותו, כלומר אתן לכווווולם נקודה ולי אפס :(

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 15:18
על ידי Nucleus_Dawn
DrKeo כתב:אני חושב שבסופו של דבר הוא ירגיש כמו סופר אינדי ממש טוב וזה ימנע ממנו לקבל את ה9+, צוות ICO יודע מה הוא עושה והם עשו את אחד המשחקים הכי טובים בהסטוריה (לדעתי לפחות), SOTC. אז לא הייתי מזלזל במשחק, פשוט בגלל תהליך הפיתוח הארוך והלוק "פס3" שלו הרבה מאפקט ה"OMG איזה AAA מדהים מצוות מדהים, המוח שלי מתפוצץ" פג וכל מה שנשאר הוא משחק (בתקווה) מצויין קצת מיושן טכנולוגית.

חנן, הזכרת לי את הנושא התערבויות שהפסדתי בו בגדול בתערוכה של סוני :)
אני אעדכן אותו, כלומר אתן לכווווולם נקודה ולי אפס :(


אני מסכים שצוות ICO יודעמ ה הוא עושה. אני לא משוכנע שצוות ICO, כפי שהוא היה קיים כשהם פיתחו את SOTC באמת אחראי למשחק הזה.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 15:46
על ידי DrKeo
כן, זאת גם נקודה טובה.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 15 יוני 2016, 16:32
על ידי Golan
אינדי שמינדי. למי אכפת? המשחק נראה מקסים. :)

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 17 יוני 2016, 19:14
על ידי dean
מארוול מדברת על האסטרטגיה שלה בכל מה שנוגע למשחקי קונסולות:
http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... e-strategy
We've had a long history of success with Activision, and we still have a great relationship with them," Ong said. "But the future of the Spider-Man console games is with Sony and Insomniac. We're delighted about this partnership, and that's something that's going to continue forward.

בקיצור, נמאס למארוול ממשחקים בינוניים, מעכשיו זה רק משחקי AAA עם תקציב גבוה מאוד סטייל המשחקי באטמן.
ומי שמעוניין במשחק AAA של ספיידרמן, הדרך היחידה היא לקנות PS4.

ולפי איך שהוא מדבר, לא בטוח שהיחסים עם סוני יעצרו עם ספיידרמן:
GamesBeat: How much interaction is happening between Marvel and Insomniac in that regard?

Ong: Every day. They’re actually only 10 minutes away from us, physically. So is Sony.
It’s an amazing coincidence, and very lucky. We’re at their offices and they’re at ours. It’s a very close collaboration.

יכול מאוד להיות שסוני עלתה כאן על מכרה זהב, מעניין לאן זה יוביל.

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 17 יוני 2016, 21:24
על ידי Stick
אני לא יודע על איזה קשר, אבל אני מניח שזו תוצאה ישירה של שיתוף הפעולה הקולנועי.
סוני (הקולנועית) העבירה למארוול את ספיידרמן, יכול להיות שמארוול בתמורה העבירה לסוני את ספיידרמן בעולם המשחקים?

Re: PS4 | הנושא הרשמי

פורסם: 17 יוני 2016, 22:33
על ידי dean
Stick כתב:אני לא יודע על איזה קשר, אבל אני מניח שזו תוצאה ישירה של שיתוף הפעולה הקולנועי.
סוני (הקולנועית) העבירה למארוול את ספיידרמן, יכול להיות שמארוול בתמורה העבירה לסוני את ספיידרמן בעולם המשחקים?

הרבה חשבו ככה, אבל אם זה היה נכון אז סוני הייתה מפתחת את ספיידרמן עם סטודיו פנימי.
ובלי קשר לזה, אמרו בעצמם שהם בחרו את המפיצה והמפתחת בראיון לאתר אחר:
GamesBeat: Did you have to change a lot of things to suit that strategy? What did you put more emphasis on?

Ong: The emphasis was on this obsession with quality. And more than quality, certain things like—this has to be better than just good enough. It has to be great. Our games have to have lasting value that we’re all proud of. Part of it involved being very discriminating in who we partner with. This is a case in point. Sony and Insomniac are two of the best game companies on earth, from the publishing side and from the development side. Picking the right partners was the key.