E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21781
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2013, 18:29

אני חושב שאינפמוס הראשון והשני היו הרבה יותר טובים מסדרת פרוטוטייפ, ולא שיחקתי בקראקדאון אז לא אתן את דעתי. מעניין מה הביקורות אומרות.
אבל השנה יש גם את סיינטס רואו 4, שנראה ממש כיף, להפך מהקודמים שנראו סתם מופרעים בעולם די רגיל (אפילו השלישי) - הפעם הם הלכו עד הסוף, ויש כוחות על אז זו תהיה השוואה טובה יותר.


בכל אופן, לדעתי מדובר בסדרה עם פוטנציאל מעולה שאף פעם לא הגשים אותו, וזה נראה לי כן המשחק שיעשה זאת, למרות שכמו שאמרתי - אני גם מאוכזב *כרגע* מהעובדה שהעולם נראה ריק. נחכה ונראה אם זה יישאר כך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2013, 20:58

Nigga כתב:וואו איזו תגובה עקומה.
אינפאמס בנוי מצוות טכני כושל? כשאני אזכיר לך את הזוועת עולם שקוראים לה קראקדאון? כנראה אחד המשחקים הכי מכוערים שראיתי על ה 360. אפילו מיינקראפט נראה יותר טוב.
אני חושב שאם לא הייתי יודע שזה משחק ל 360 ומישהו היה אומר לי שזה משחק PS2, הייתי מאמין לו.
ועזוב גרפיקה, אינפאמס זה פראנצ'ייז הרבה יותר איכותי מקראקדאון בכל קנה מידה אפשרי.

אם נעשה מדד איכות זה היה נראה ככה:

Batman Arkham City >>>>>>>>>> Infamous 2 >>>>> Infamous >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Crackdown >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Crackdown 2

צריך להיות משוגע (או פאנבוי כבד של קראקדאון) בשביל לחשוב אחרת.

לא שיש לי כוח להתווכח על משחק של סוני מול מיקרוסופט עם הפנבוי הכי גדול של סוני בסביבה אבל לא תמצא אותי מגונן על הגרפיקה של קראקדאון. כן תראה אותי מגן על הגיי פליי שלו שבו יכלת לתקוף עם משגר טילים מכונית שנוסעת קילומטר ממך בזמן שבאנפמס לא הייתה אפילו מכוני 300 מטר ממך כי הכל נעלם 40 מטר ממך. בקראקדאון יכלת לערום 10 מכוניות ולחסום כביש ואז לעלות על בניין 30 קומות ולקפוץ ממנו לירמה הזאת ולהעיף את כולן לעזאזל, באינפמס אפילו לא היית יכול להציג 10 מכוניות על המסך יחד ושלא נדבר על זה שברגע שהתרחקת 50 מטר מהן הן פשוט נעלמו ממילא. בקיצור, כן, קראקדאון מכוער תחת אבל הוא משחק עולם פתוח אמיתי עם גיימפליי אמיתי ואינפמס הוא הפקה יפה עם חרא גיימפליי וחרא עולם פתוח.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2013, 21:13

Laskin כתב:אני חושב שאינפמוס הראשון והשני היו הרבה יותר טובים מסדרת פרוטוטייפ, ולא שיחקתי בקראקדאון אז לא אתן את דעתי. מעניין מה הביקורות אומרות.
אבל השנה יש גם את סיינטס רואו 4, שנראה ממש כיף, להפך מהקודמים שנראו סתם מופרעים בעולם די רגיל (אפילו השלישי) - הפעם הם הלכו עד הסוף, ויש כוחות על אז זו תהיה השוואה טובה יותר.


בכל אופן, לדעתי מדובר בסדרה עם פוטנציאל מעולה שאף פעם לא הגשים אותו, וזה נראה לי כן המשחק שיעשה זאת, למרות שכמו שאמרתי - אני גם מאוכזב *כרגע* מהעובדה שהעולם נראה ריק. נחכה ונראה אם זה יישאר כך.

הבעיה שסדרת SR היא בלאגן אחד גדול. אין עלילה, 50% מזמן המשחק אתה מבלה בTutorials של מיני גיימס ולמרות שיש כמה מיני גיימס מדהימים כמו זה של שעשועון יפני בו רוצחים ארנבים המשחק ממש מתקשה להחזיק את עצמו. לא נמצא בכלל בLevel של Infamous.

אין מה להכנס עם נדב לויכוח עם קראקדאון הוא בטוח שאפשר לעשות בקראקדאון שטויות, בכך שאפשר לירות באנשים ברחוב או לקפוץ ממש גבוה או לערום חפצים ואז לירות עליהם (עוד מעט להתכופף יוגדר גם כשטות שובבה :)). קראקדאון בקושי עונה להגדרה משחק, מדובר בדמו שנותן לך לבצע את אותה משימה שוב ושוב (ללכת לנקודה א' ולהרוג את כל מי ששם בשביל להגיע למטרה). הם עטפו את המשחק בGrinding מהנה של חיפוש orbs, אבל גם זה נמאס מאוד מהר. פשוט משחק שנראה שכמות ההשקעה בו שואפת לאפס. הסיבה היחידה שמשהו שיחק בו היא בשביל לקבל את המפתח לבטא של היילו 3 והסיבה השנייה שבגינה הוא לא קיבל 60 היא בשל שיצא בימיה הראשונים של ה-360. כשיצא המשכו ובאמת בחנו מה שווה המשחק התוצאה ידועה לכל. אינפיימוס הוא משחק AAA בעוד קראקדאון זו סדרה צואתית ברמות.
תמונה

phinexwrath71
Trainee
הודעות: 150
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:11

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי phinexwrath71 » 14 יוני 2013, 21:22

שיחקתי באיינפימוס 1,2 הם משחקים טובים אולי לא כמו בטמן,בשני אחד הנקודות החזקות שלו זה הגיימפלי,כול הבקרי רימונים,טילים,טורנדו וכו' ממש כיפיים הם מוגבליים כך שלא יהיה אפשר להספים את האוייב עם טורנדו ורימונים וכו' ע''י טעינת חשמל המערכת קרב פשוט בנוייה היטב ומרגישה מאוזנת יחסית,העלילה גם זורמת כמו של עלילה קומיקס מהדפים,הדמויות גם יותר חיות כמו לוסי,קראקדאון נראה מת מהבחינה הזו
ההתחלה של איינפימוס 2 דיי משעממת אבל בשלבים המאוחריים יותר הוא ממש מתהפך,החסרונות הם באמת הפלטפורמה האוטומטית שנראת גרוע בהחלט וגם המשימות צד השטחיות

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2013, 22:20

אני לא יודע עד כמה באטמן יותר טוב, ברמת הגיימפליי באטמן הוא משחק מאוד מעצבן, הקרבות הן סתם brawling של power up meter ללא סקיל וגיוון. המון מאלמנטי ההתגנבות שהיו מאוד מוצלחים בראשון נעלמו בגלל הסקייל הגדול של המשחק השני. החידות של הרידלר היו מעולות בראשון ובשני הן בחלקן מייגעות והעלילה מעולה בשני המשחקים. אני אישית לא מרגיש שנהניתי יותר בבאטמן מאשר באינפיימוס. בטח לא ברמת להלחם ברחוב.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21781
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Laskin » 14 יוני 2013, 22:29

דווקא מערכת הקרב בשני הייתה הרבה יותר טובה לדעתי. גם הרבה יותר מורכבת, אבל ממש טובה לדעתי.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי רונן » 14 יוני 2013, 23:17

DrKeo כתב:קראקדאון ובטמן ארקם סיטים הם קילומטרים מעליו, כל אחד בסגנון ותחום אחר לגמרי. לא באמת תצליח לשכנע אותי כי אני חושב שאינפמס זה ממש משחק סוג ב'...

סוג ב'? הממוצעים של עשרות ביקורות לא מסכימות עם זה, כך שזו דעה לא אובייקטיבית.

הנה, מחזיק בממוצע דומה לקראקדאון הראשון, והרבה יותר גבוה מהקראקדאון השני, כך שזו לא דעה מוחלטת.

נכון, זה עדיין לא Arkham, אבל הוא גם לא גרוע כפי שאתה מציג זאת.

עם צוות טכני קצת כושל ונראה שהם ממשיכים את המסורת לדור הבא...

מסכים אתך בקשר למשחק הראשון, וגם אני התלוננתי, אך במשחק השני חל שיפור עצום, ונראה שבמשחק השלישי חלה התקדמות נוספת (אגב, גם חבר שלי לא אהב את הראשון, אך אהב מאוד את השני, למרות שלא ממש מתחבר לז'אנר העולם הפתוח).

ושוב, האם רמה טכנית זה חזות הכול? המשחק סיפק כיף ברמה גבוהה מאוד, גם בלי להתיימר להיות פלטפורמר איכותי. אתה נותן יותר מדי דגש לרמה טכנית, למרות שבמקרה של קראקדאון אתה מודה שהוא מכוער. שם אתה נותן דגש מוגזם ליכולת לערום מכוניות זה על גבי זה ולהשמיד טילים מרחוק, ומה יש בו חוץ מזה?

עיר ריקה...

נדב, אתה חושב שזה נכון לשפוט משחק לפי אזור קטן שבו חלה ההדגמה?

האם בקודמים הערים היו ריקות? גם בהם היו אזורים שוקקים ואזורים שוממים, הכל בהתאם להקשר.

האם אתה באמת חושב שזה הגיוני לצפות שהעיר תהיה שוקקת רק כי זה עולם פתוח וכי זה מה שמצופה מהטכנולוגיה? האם גם זה חזות הכול? מדובר במשבר, לא הגיוני שהעיר תהיה קצת, לא הרבה, עיר רפאים?

ושוב פעם אותו גיימפליי עבש. אתה מסתכל על הסרטון גיימפליי שלו ואתה רואה איך שוב כל מה שיש שם זה טרוורסיה משעממת ואוטומטית עד מוות ושחקן שכל מה שהוא עושה זה יורה ויורה ויורה ויורה על אוייבים שיורים ויורים ויורים עליו, כיף!

רגע, האם זה לא המנגנון בכל משחק? מתקדם ויורה וחוזר חלילה. הביקורת לא מובנת לי.

זו דרך מאוד שטחית ומטעה לתאר אותו. יש בו משימות מגוונות (גם אלה שכביכול חוזרות, הן מציבות אתגר שונה), מערכת שדרוגים מעניינת וכיפית, כוחות כיפיים לביצוע, עלילה עמוקה ומפתיעה, וכן הלאה. תכונות שניתן למצוא במשחקים מעטים. אז "יורים ויורים ויורים", וזה הכול? זה כל מה שהצלחת למצוא לגבי המשחק הזה?

אם חצי מהדברים שאתה כותב היו נכונים הוא לא היה זוכה להערכה יחסית בשוק, לפחות לא כזו. יש לי תחושה שבגלל הרמה הטכנית של הראשון (גם בגלל האוטומטיות של הפלטפורמה) אתה נוטר לו טינה ופוסל אותו באופן גורף.
נערך לאחרונה על ידי רונן ב 14 יוני 2013, 23:29, נערך 7 פעמים בסך הכל.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2013, 23:22

Death_119 כתב:הבעיה שסדרת SR היא בלאגן אחד גדול. אין עלילה, 50% מזמן המשחק אתה מבלה בTutorials של מיני גיימס ולמרות שיש כמה מיני גיימס מדהימים כמו זה של שעשועון יפני בו רוצחים ארנבים המשחק ממש מתקשה להחזיק את עצמו. לא נמצא בכלל בLevel של Infamous.

אין מה להכנס עם נדב לויכוח עם קראקדאון הוא בטוח שאפשר לעשות בקראקדאון שטויות, בכך שאפשר לירות באנשים ברחוב או לקפוץ ממש גבוה או לערום חפצים ואז לירות עליהם (עוד מעט להתכופף יוגדר גם כשטות שובבה :)). קראקדאון בקושי עונה להגדרה משחק, מדובר בדמו שנותן לך לבצע את אותה משימה שוב ושוב (ללכת לנקודה א' ולהרוג את כל מי ששם בשביל להגיע למטרה). הם עטפו את המשחק בGrinding מהנה של חיפוש orbs, אבל גם זה נמאס מאוד מהר. פשוט משחק שנראה שכמות ההשקעה בו שואפת לאפס. הסיבה היחידה שמשהו שיחק בו היא בשביל לקבל את המפתח לבטא של היילו 3 והסיבה השנייה שבגינה הוא לא קיבל 60 היא בשל שיצא בימיה הראשונים של ה-360. כשיצא המשכו ובאמת בחנו מה שווה המשחק התוצאה ידועה לכל. אינפיימוס הוא משחק AAA בעוד קראקדאון זו סדרה צואתית ברמות.

כן, גם מריו משחק בלי כלום כי כל מה שיש לך שם זה כפתור ריצה. קראקדאון נותן לך לעשות מה שאתה רוצה בעיר אמיתית, אינפמס זה גרסה סוג ב׳ של cod ב״עולם פתוח״. חבל על הויכוח כי באמת לא סבלתי את אינפמס וגם סיימתי אותו (כל הזמן חיכיתי לקטע שבו אני ארגיש חזק והטרוורסיה תשתפר, זה לא קרה) כך אי אפשר ממש להגיד שלא חוויתי אותו. יש לי בקראקדאון עשרות שעות, הוא היה המשחק עולם פתוח ״תשתולל להנאתך״ הכי טוב בדור הזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2013, 23:30

רונן כתב:סוג ב'? הממוצעים של עשרות ביקורות לא מסכימות עם זה, כך שזו דעה לא אובייקטיבית.

הנה, מחזיק בממוצע דומה לקראקדאון הראשון, והרבה יותר גבוה מהקראקדאון השני, כך שזו לא דעה מוחלטת.

נכון, זה עדיין לא Arkham, אבל הוא גם לא גרוע כפי שאתה מציג זאת.


מסכים אתך בקשר למשחק הראשון, וגם אני התלוננתי, אך במשחק השני חל שיפור עצום, ונראה שבמשחק השלישי חלב ה תקדמות נוספת (אגב, גם חבר שלי לא אהב את הראשון, אך אהב מאוד את השני, למרות שלא ממש מתחבר לז'אנר העולם הפתוח).

ושוב, האם רמה טכנית זה חזות הכול? המשחק סיפק כיף ברמה גבוהה מאוד, גם בלי להתיימר להיות פלטפורמר איכותי.


נדב, אתה חושב שזה נכון לשפוט משחק לפי אזור קטן שבו חלה ההדגמה?

האם בקודמים הערים היו ריקות? גם בהן היו אזורים שוקקים ואזורים שוממים, הכל בהתאם להקשר.

האם אתה באמת חושב שזה הגיוני לצפות שהעיר תהיה שוקקת רק כי זה עולם פתוח? האם גם זה חזות הכול? מדובר במשבר, לא הגיוני שהעיר תהיה קצת, לא הרבה, עיר רפאים?


רגע, האם זה לא המנגנון בכל משחק? מתקדם ויורה וחוזר חלילה. הביקורת לא מובנת לי.

זו דרך מאוד שטחית ומטעה לתאר אותו. יש בו משימות מגוונות (גם אלה שכביכול חוזרות, הן מציבות אתגר שונה), מערכת שדרוגים מעניינת וכיפית, כוחות כיפיים לביצוע, עלילה עמוקה ומפתיעה, וכן הלאה. תכונות שניתן למצוא במשחקים מעטים. אז "יורים ויורים ויורים", וזה הכול? זה כל מה שהצלחת למצוא לגבי המשחק הזה?

אם חצי מהדברים שאתה כותב היו נכונים הוא לא היה זוכה להערכה יחסית בשוק, לפחות לא כזו. יש לי תחושה שבגלל הרמה הטכנית של הראשון (גם בגלל האוטומטיות של הפלטפורמה)אתה נוטר לו טינה ופוסל אותו באופן גורף.

רונן יש לקילזון 2 ממוצע של איזה משחק hl ועדין מדובר במשחק סוג ב׳ כך שהממוצע לא באמת מעניין אותי, ביחוד בעיתונות פאנבואים של פס3. אינפמס דפוק טכנית וזה פוגע בגיימפליי, העולם ריק וכשהעולם ריק כל האלמנט של להיות איש עם כוחות על הולך לעזאזל וזה שהכל נעלם כמה עשרות מטרים ממך עוד יותר מוציא את העוקץ של העולם הפתוח. מאחר והגיימפליי עצמו באנפמס כל כך חלש לדעתי (פלטפורמה פשוט גרועה ו״דביקה״, כל הכוחות מרגישים כמו נשקים סטנדרטים והקרבות הם פשוט לא כיף בגלל החוסר חופש שנוצר מהמגבלות הטכניות וזה שהיכולות טרוורסיה של קול מוגבלות בצורה בלתי רגילה) והמשימות ממש לא מצילות אותו כי הן משעממות וחוזרות על עצמן בטרוף כך שבאמת שאבתי כמו אפסית של הנאה מאנפמס.

וכמובן שאני מדבר על אינפמס 1, בשני שחקתי רק בדמו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי רונן » 14 יוני 2013, 23:39

מה המוטיבציה בקראקדאון? יש בו בכלל עלילה או תחושה של התקדמות? זו דעתך האישית, אך לא אובייקטיבית, כי לפי הביקורות הסדרה נופלת מאינפיימס.

ובשני אפילו לא שיחקת, כי רוב הביקורות שלך די מתבטלים במשחק השני שהראה שיפור משמעותי, גם מבחינה טכנית (אך הפלטפורמה נותרה זהה, אך לא חושב שהוא מתיימר להיות משהו אחר).

אינפיימס הראשון, על אף שהיה כיפי, הוא צעצוע ליד המשחק השני, ומרגיש כמו משחק ניסויי לקראת הדבר האמתי.

רונן יש לקילזון 2 ממוצע של איזה משחק hl ועדין מדובר במשחק סוג ב׳ כך שהממוצע לא באמת מעניין אותי, ביחוד בעיתונות פאנבואים של פס3.

זה לא מוכיח שהממוצעים לא אמינים, אלא שדעתך היא דעת מיעוט. זה בסדר גמור, אך אין שום דבר עובדתי/מוחלט/אובייקטיבי בדבריך.

קצת צניעות, נדב, האם 80 מבקרים, שהעניקו לו ממוצע 91%, הם כולם עיתונות פאנבואים של פס3? זה למעשה רחוק מהרוב ואיבד כל קשר למציאות. פה כבר התחלת לתרץ, וזה תמיד קורה כשאתם מחזיקים בדעת מיעוט.

אני מכבד את דעתך, אך לא מכבד כשאתה מפחית ומבטל את דעת הרוב באמירות לא נכונות.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2013, 00:33

רונן כתב:מה המוטיבציה בקראקדאון? יש בו בכלל עלילה או תחושה של התקדמות? זו דעתך האישית, אך לא אובייקטיבית, כי לפי הביקורות הסדרה נופלת מאינפיימס.

ובשני אפילו לא שיחקת, כי רוב הביקורות שלך די מתבטלים במשחק השני שהראה שיפור משמעותי, גם מבחינה טכנית (אך הפלטפורמה נותרה זהה, אך לא חושב שהוא מתיימר להיות משהו אחר).

אינפיימס הראשון, על אף שהיה כיפי, הוא צעצוע ליד המשחק השני, ומרגיש כמו משחק ניסויי לקראת הדבר האמתי.


זה לא מוכיח שהממוצעים לא אמינים, אלא שדעתך היא דעת מיעוט. זה בסדר גמור, אך אין שום דבר עובדתי/מוחלט/אובייקטיבי בדבריך.

קצת צניעות, נדב, האם 80 מבקרים, שהעניקו לו ממוצע 91%, הם כולם עיתונות פאנבואים של פס3? זה למעשה רחוק מהרוב ואיבד כל קשר למציאות. פה כבר התחלת לתרץ, וזה תמיד קורה כשאתם מחזיקים בדעת מיעוט.

אני מכבד את דעתך, אך לא מכבד כשאתה מפחית ומבטל את דעת הרוב באמירות לא נכונות.

אני בספק כמה אנשים פה חושבים שמגיע לkz2 ציון שעובר את 90 או נניח ל4gta ציון שמשפשף את ה100, אבל זה לא רלוונטי כי כמו שאמרתי זאת דעתי, ספציפית דעתי ולהראות לי ממוצע ציונים לא ישנה לי כלום בדעתי, ביחוד על שני משחקים שסיימתי.

באינפמס לא הרגשתי התקדמות, בקראקדאון מאוד הרגשתי. כשהתחלתי לשחק בקראקדאון קפצתי לגובה 5 מטרים, רצתי במהירות 6 קמ״ש והנשקי נפץ שלי יצרו פיצוצים בגודל של כדור ים. כשסיימתי את קראקדאון קפצתי לגובה של 50 מטר, רצתי במהירות 25 קמ״ש והנשקי נפץ שלי הרימו באויר חצי רחוב בפיצוץ אחד. באינפמס אתה רק מקבל את הכוח הבא, אין לך התקדמות אמיתית כמו בקראקדאון. בסוף קראקדאון חציתי חצי עיר בדקה בזינוק שמסוגל לעבור מעל בניינים, באינפמס היה לי ברקים. מה לעשות, רק לאסוף את כל האג׳יליטי אורבס בקראקדאון כבר היהכיף יותר מכל אינפמס. האדרנלין של לזנק מגג בניין לגובה 50 מטר ולנחות בדיוק על פלטפורמה קטנה בשליטה הדוקה כמו במריו גלקסי זאת הרגשה שאך ורק קראקדאון הביא מכל משחקי העולם הפתוח ששחקתי עד היום.

ושוב, זאת דעתי, אם אתה נהנת פחות מקראקדאון אז אתה מוזמן להסביר מה לא אהבת בו ואני גם לא אתווכח איתך כי זאת דעתך על המשחק, אני בספק אם אני אשנה את דעתך על משחק שסיימת כבר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי רונן » 15 יוני 2013, 01:24

DrKeo כתב:אני בספק כמה אנשים פה חושבים שמגיע לkz2 ציון שעובר את 90...

אתה באמת חושב שהמשתתפים כאן הם סמכא למשהו?

נדב, אל תכעס, אבל אני לא מחזיק מהדעה של החבר'ה שמאכלסים את הפורום הזה (אני מניח שזה בסדר כי זה הדדי). יש פה הרבה יבבות ושטויות. מול כחמישה אנשים בפורום הזה, ודאי ש-80 ביקורות של כתבי משחקים בוגרים ומקצועיים נראים לי יותר רציניים. למרות שלא אוהבים פה שמנפנפים בממוצעים, אבל זו עוד יבבה.

אבל זה לא רלוונטי כי כמו שאמרתי זאת דעתי, ספציפית דעתי ולהראות לי ממוצע ציונים לא ישנה לי כלום בדעתי, ביחוד על שני משחקים שסיימתי.

ברור שזו דעתך, והיא לגיטימית, אך להציג אותה כדבר עובדתי/אובייקטיבי, או לומר שכל/רוב המבקרים חושבים אחרת כי הם פאנבואים של פס3, זה פשוט לא נכון. אתה יכול להחזיק בדעה ועדיין לסנן את השטויות מסביב.

באינפמס לא הרגשתי התקדמות, בקראקדאון מאוד הרגשתי. כשהתחלתי לשחק בקראקדאון קפצתי לגובה 5 מטרים, רצתי במהירות 6 קמ״ש והנשקי נפץ שלי יצרו פיצוצים בגודל של כדור ים. כשסיימתי את קראקדאון קפצתי לגובה של 50 מטר, רצתי במהירות 25 קמ״ש והנשקי נפץ שלי הרימו באויר חצי רחוב בפיצוץ אחד.

אתה רק מתאר דברים טכניים שאתה עושה במשחק, אבל יש לדבר הזה עלילה מעבר לכך? תחושת התקדמות ואיזו מטרה מלבד להגיע לגובה המקסימלי שבו אתה יכול לקפוץ? או זה סתם טק-דמו שנותן לך לעשות שטויות, כיפיות ככל שתהיינה, ותו לא?

באינפמס אתה רק מקבל את הכוח הבא, אין לך התקדמות אמיתית כמו בקראקדאון.

כאילו שיחקנו במשחקים שונים.

אתה מקבל את הכוח הבא ומתקדם, כפי שזה קורה במשחקים איכותיים רבים אחרים. זה העיקרון המניע משחקים רבים. יש גם מערכת שדרוגים מספקת שיעילה למשימות הבאות.

המשחק השני גם שיפר את הגיוון במשימות, וגם השתפר מבחינה טכנית, אז שים לב מה שאתה עושה, אתה בונה את הדימוי שלך על הסדרה סביב משחק אחד בלבד שאכן היה הפחות מוצלח מביניהם. אתה מתעקש לסלוד ממנו על סמך המשחק הכי פחות טוב בסדרה. האם זה הגיוני לעשות?

במשחק השני, שאפילו לא שיחקת בו, יש לך כוח סופה שמעיף מכוניות, פיגומים ואנשים עשרות מטרים, והאפקט מרשים. זה נותן לך תחושת של שליטה וכוח וסיפוק אדיר, כך שזה לא נכון רק לגבי קראקדאון שאהבת שנראה דל ביחס אליו (אגב, בו העיר שוקקת? כי הבנתי שמבחינה טכנית הוא עלוב הרבה יותר).

ושוב, זאת דעתי, אם אתה נהנת פחות מקראקדאון אז אתה מוזמן להסביר מה לא אהבת בו ואני גם לא אתווכח איתך כי זאת דעתך על המשחק, אני בספק אם אני אשנה את דעתך על משחק שסיימת כבר.

אתה יודע שלא שיחקתי בו, אני גם לא ממש מתבטא לגביו, למרות שאני מנסה להבין מדבריך מה כל-כך מוצלח בו, וכל מה שאני שומע זה "אדרנלין מלקפוץ לגובה למרחקים עצומים".

אך אתה מתעקש להתבטא לגבי סדרה שלא מיצית. בדקת רק את המשחק הנחות מבין השניים.
נערך לאחרונה על ידי רונן ב 15 יוני 2013, 01:52, נערך פעם 1 בסך הכל.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Fanta
Veteran
הודעות: 1011
הצטרף: 16 אפריל 2013, 01:36

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Fanta » 15 יוני 2013, 01:50

חייב להגיד שאם איינפמס יצליח כמו שנראה שהוא יצליח ( למרות שזה נראה לי בגלל שפשוט אין משחקים אחרים כרגע )
אז אני לא יתפלא אם נראה עוד כמה זמן משחק חדש ורציני של הX-Man
אם רק מרוואל יתנו יד רצינית למשחק כזה, ויתנו את החופש להפוך משחק שיהיה כבד ורציני, אז היי... יהיה להם טוב מאוד

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2013, 02:23

רונן כתב:אתה באמת חושב שהמשתתפים כאן הם סמכא למשהו?

נדב, אל תכעס, אבל אני לא מחזיק מהדעה של החבר'ה שמאכלסים את הפורום הזה (אני מניח שזה בסדר כי זה הדדי). יש פה הרבה יבבות ושטויות. מול כחמישה אנשים בפורום הזה, ודאי ש-80 ביקורות של כתבי משחקים בוגרים ומקצועיים נראים לי יותר רציניים. למרות שלא אוהבים פה שמנפנפים בממוצעים, אבל זו עוד יבבה.


ברור שזו דעתך, והיא לגיטימית, אך להציג אותה כדבר עובדתי/אובייקטיבי, או לומר שכל/רוב המבקרים חושבים אחרת כי הם פאנבואים של פס3, זה פשוט לא נכון. אתה יכול להחזיק בדעה ועדיין לסנן את השטויות מסביב.


אתה רק מתאר דברים טכניים שאתה עושה במשחק, אבל יש לדבר הזה עלילה מעבר לכך? תחושת התקדמות ואיזו מטרה מלבד להגיע לגובה המקסימלי שבו אתה יכול לקפוץ? או זה סתם טק-דמו שנותן לך לעשות שטויות, כיפיות ככל שתהיינה, ותו לא?


כאילו שיחקנו במשחקים שונים.

אתה מקבל את הכוח הבא ומתקדם, כפי שזה קורה במשחקים איכותיים רבים אחרים. זה העיקרון המניע משחקים רבים. יש גם מערכת שדרוגים מספקת שיעילה למשימות הבאות.

המשחק השני גם שיפר את הגיוון במשימות, וגם השתפר מבחינה טכנית, אז שים לב מה שאתה עושה, אתה בונה את הדימוי שלך על הסדרה סביב משחק אחד בלבד שאכן היה הפחות מוצלח מביניהם. אתה מתעקש לסלוד ממנו על סמך המשחק הכי פחות טוב בסדרה. האם זה הגיוני לעשות?

במשחק השני, שאפילו לא שיחקת בו, יש לך כוח סופה שמעיף מכוניות, פיגומים ואנשים עשרות מטרים, והאפקט מרשים. זה נותן לך תחושת של שליטה וכוח וסיפוק אדיר, כך שזה לא נכון רק לגבי קראקדאון שאהבת שנראה דל ביחס אליו (אגב, בו העיר שוקקת? כי הבנתי שמבחינה טכנית הוא עלוב הרבה יותר).


אתה יודע שלא שיחקתי בו, אני גם לא ממש מתבטא לגביו, למרות שאני מנסה להבין מדבריך מה כל-כך מוצלח בו, וכל מה שאני שומע זה "אדרנלין מלקפוץ לגובה למרחקים עצומים".

אך אתה מתעקש להתבטא לגבי סדרה שלא מיצית. בדקת רק את המשחק הנחות מבין השניים.

שחקתי בקראקדאון כמעט 20 שעות, משחקים 20 שעות בטק דמו? איך ההתקדמות העלילתית במריו גלקסי, מרתקת? העלילה שם שלך אותך למקומות חדשים של התעלות מהעומק והתוכן שלה? בקראקדאון יש לך משימה לשחרר 3 אזורים של העיר מכנופיות, לכל כנופיה יש עץ ארגון תחתיה. אז לדוגמה לכנופיה מסויימת יש ראש כנופיה, אחראי על נשקים, אחראי על גיוס, אחראי על מכוניות וכך הלאה. אתה מקבל את המיקום של אותם אנשים בעיר ולכל אחד מהם יש סוג של "מבצר" שאתה צריך לחדור אותו ולהרוג אותם. יש לך חופש מלא כך שלמשל אם מפריע לך שיש לכנופיה מסויימת רובים סופר מתקדמים שהורגים אותך כל הזמן, אתה הולך לבניין של האחראי נשקים ומנסה לחסל אותו. כשהוא מת אותה כנופיה תאבד את הנשקים המתקדמים והם ישתמשו בנשקים פשוטים יותר. שום דבר פה לא לינארי, אף אחד לא אומר לך "לך תהרוג את אחראי הנשקים" אלה פשוט אתה צריך למצא אותו (או אם עובר מספיק זמן מספרים לך איפה הוא) ולהגיע אליו איך שתרצה. להכנס דרך המרתף של הבניין ולעלות קומה קומה בקרבות עד שתגיע אליו בקומה ה30? הולך. לקפץ בין בניינים בפאזלים של פלטפורמה סטייל מריו ולהגיע מקיפוצים בחוץ עד הקומה ה30 ישר אליו? לגמרי הולך. לזנק עם רכב על גג של בניין מקביל ומשם לקפוץ בין בניינים עד שתגיע לגובה הגג של הבניין של הבוס, תקפוץ לגג של הבוס ותתחיל לרדת בקומות עד שתגיע אליו בקומה ה30? וואללה גם הולך. זה משחק עולם פתוח אמיתי שוקק באנשים ומכוניות בכל מקום (כן, יחסית לדור של הפס3 וה360 בשנת 2007 כמובן) כשיש לך מטרה לחסל את מי שאתה צריך לחסל איך שתרצה. היה בוס שאפילו לא חדרתי למבצר שלו כדי להרוג אותו, פשוט סחבתי מכונית עד לגג הוילה שהוא היה בה וזרקתי אותה עליו מלמעלה לפני שבכלל משהו ראה אותי. היופי האמיתי הוא שהעיר מחולקת ל3 אזורים אבל בניגוד לאינפמס או GTA היא לא חסומה בשום צורה. הדבר היחיד שמגביל אותך הוא זה שבאזורים מתקדמים האוייבים סופר חזקים והם יקרעו אותך תוך שניה ושהפלטפורמה שם כל כך קשה ודורשת קפיצות כל כך גבוהות שאתה לא יכול להגיע לאיפה שאתה רוצה להגיע. אם תתחיל את המשחק ותלך לאזור השלישי אתה לא תשרוד 30 שניות אבל בתאוריה של התאוריה אתה יכול ישר ללכת לבוס של החלק השלישי של העיר ולחסל אותו ישר אם אתה איזה מאסטר גיימפליי הזוי.

זה מה שאני אוהב בקראקדאון, יש בו פלטפורמה שמזכירה את מריו, עיר חיה שמלאה במכוניות ואנשים בכל מקום, פיסיקה מצויינת להכל, טווח ראיה של קילומטרים ואתה יכול לירות RPG על אוייב או סתם משהו תמים ממרחק שלושה בלוקים ופתיחות מלאה שנותנת לך לעשות מה שבא לך איך שבא לך. קראקדאון הוא ההגדרה הכי טהורה של SAND BOX, פשוט חופש מוחלט.

מצד שני יש את אינפמס, אינפמס שעמם אותי למוות. הפלטפורמה אוטומטית, הקרבות סטנדרטים לגמרי וכל דבר מושכים אותך באף לעשות. כמובן שזה בלי להזכיר בכלל את זה שהעיר של אינפמס פשוט ריקה לגמרי ואתה לא יכול להשפיע על שום דבר שלא נמצא יותר רחוק מהאף שלך, זה פשוט לא מה שאני אוהב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Death_119 » 15 יוני 2013, 03:02

DrKeo כתב:כן, גם מריו משחק בלי כלום כי כל מה שיש לך שם זה כפתור ריצה. קראקדאון נותן לך לעשות מה שאתה רוצה בעיר אמיתית, אינפמס זה גרסה סוג ב׳ של cod ב״עולם פתוח״. חבל על הויכוח כי באמת לא סבלתי את אינפמס וגם סיימתי אותו (כל הזמן חיכיתי לקטע שבו אני ארגיש חזק והטרוורסיה תשתפר, זה לא קרה) כך אי אפשר ממש להגיד שלא חוויתי אותו. יש לי בקראקדאון עשרות שעות, הוא היה המשחק עולם פתוח ״תשתולל להנאתך״ הכי טוב בדור הזה.

את זה הייתי נותן לרד פקשן גרילה. בזכות המנוע הפיסיקאלי המגניב שלו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2013, 03:26

Death_119 כתב:את זה הייתי נותן לרד פקשן גרילה. בזכות המנוע הפיסיקאלי המגניב שלו.

גם מאוד אהבתי את רד פאקשן גרילה, משחק פשוט מעולה אבל העולם שלו היה קצת עבש. ממש חבל לי שהם שינו כיוון וגם הרגו את הסדרה, רד פאקשן עולם פתוח בדור החדש יכל להיות מ-ד-ה-י-ם!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Death_119 » 15 יוני 2013, 22:56

DrKeo כתב:גם מאוד אהבתי את רד פאקשן גרילה, משחק פשוט מעולה אבל העולם שלו היה קצת עבש. ממש חבל לי שהם שינו כיוון וגם הרגו את הסדרה, רד פאקשן עולם פתוח בדור החדש יכל להיות מ-ד-ה-י-ם!

העולם היה עבש? למה? היו ערים להרוס, היה כל כך הרבה דברים להרוס שלא יכלתי להפסיק לשחק במשחק הזה ועשיתי כל המשימות הצדדיות והראשיות. גם העובדה שהם החביאו מאק של demolition ברחבי העולם היה פרט כל כך מתגמל למצוא. בכל מקרה הסדרה באמת הלכה לעזאזל, לא הבנתי למה הם לא המשיכו בכיוון של גרילה שגם הצליח לא רע במכירות והחליטו שהמשחק החדש חייב להיות coriddor shooter. אין לכם מה לריב על קראקדאון ואינפיימוס מדובר בטעם אישי של כל אחד מכם. אני אישית חושב שאם פורטים את הגיימפליי בצורה אובייקטיבית "למה יש" אינפיימוס הוא משחק הרבה יותר טוב ומגוון. אבל זה לא משנה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי רונן » 15 יוני 2013, 19:43

DrKeo כתב:שחקתי בקראקדאון כמעט 20 שעות, משחקים 20 שעות בטק דמו?

נדב, כיצד זה סותר? גם ווי ספורט הוא טק דמו ואנשים השקיעו בו עשרות אם לא מאות שעות.

איך ההתקדמות העלילתית במריו גלקסי, מרתקת?

תעודת עניות לקראקדאון שאלה הן הציפיות העלילתיות שלך ממנו. ההשוואה למריו בהקשר העלילתי לא רלוונטית ובטח שלא מחמיאה לו. מזכיר לי את אלה שמתלוננים על המתלוננים ש-Ryse מבוסס QTE בשעה שהם מקבלים זאת יפה ב-Beyond. שני משחקים שונים לחלוטין והציפיות מהם אמורות להיות שונות בתכלית. הכל הוא בהתאם להקשר.

וקראתי את ההסבר ה"עמוק" שלך על המשימות במשחק, זה לא יותר עמוק ממה שקורה באינפיימס. גם שם אתה משחרר אזורים, זוכה לשדרוגים, יש לך עלילה מושקעת שנחשפת במגוון מקורות, ועיקרון גיימפליי טוב בהחלט לז'אנר. זה לא משחק תפקידים עמוק, אך הוא מספק אקשן כיף ומספק כפי שמצופה ממנו, אולי אף יותר.

יש בו אפילו יותר ממה שיש בסדרת GTA, בה אתה עובר ממשימה למשימה, יורה באנשים, מבצע משימות צד, משחק במשחקונים, מבלה חצי מהזמן בנהיגה בעיר רק כדי להגיע לבשר האמתי, שהוא שוב לירות באנשים (כן, ידוע לי שאפשר לדלג, אך זה עוד יותר מרגיש חסר טעם). כמובן, זה תיאור שטחי של GTA מצדי, למרות שהוא כיפי ומושקע מאוד, אך זה גם מה שאתה עושה לגבי אינפיימס.

ונדב, אחרי שהקודם קיבל ממוצע 70% על-ידי 70 מבקרים, אתה באמת מנסה לשכנע אותנו שהסדרה כל-כך טובה ביחס לאינפיימס ולקילזון? אולי הפוטנציאל קיים בה, אך המפתחת לא עושה אתו חסד.

זה מה שאני אוהב בקראקדאון, יש בו פלטפורמה שמזכירה את מריו, עיר חיה שמלאה במכוניות ואנשים בכל מקום, פיסיקה מצויינת להכל, טווח ראיה של קילומטרים ואתה יכול לירות RPG על אוייב או סתם משהו תמים ממרחק שלושה בלוקים ופתיחות מלאה שנותנת לך לעשות מה שבא לך איך שבא לך. קראקדאון הוא ההגדרה הכי טהורה של SAND BOX, פשוט חופש מוחלט.

תראה, אינפיימס לא מתיימר להיות פלטפורמה, לפחות לא במובן הקלאסי של המילה, אז הוא מתפקד פחות טוב במובן הזה, זה לא הופך אותו לפחות כיף. ואין משחק מושלם, גם לא קראקדאון, אז?

וגם באינפיימס העיר שוקקת באנשים ובמכוניות. פשוט קטע הדמו של המשחק ל-PS4 הראה לנו אזור קצת שקט, האם לא יכול להיות שיהיו גם אזורים כאלה בעיר? למה תמיד ממהרים פה לקפוץ למסקנות? זו עוד סיבה מדוע אני לא תופס מהדעות של האנשים פה.

מצד שני יש את אינפמס, אינפמס שעמם אותי למוות. הפלטפורמה אוטומטית, הקרבות סטנדרטים לגמרי וכל דבר מושכים אותך באף לעשות. כמובן שזה בלי להזכיר בכלל את זה שהעיר של אינפמס פשוט ריקה לגמרי ואתה לא יכול להשפיע על שום דבר שלא נמצא יותר רחוק מהאף שלך, זה פשוט לא מה שאני אוהב.

לגיטימי, אך תדגיש ששיחקת רק בראשון שהרגיש כמו ניסוי לקראת הדבר האמתי.

ונראה שאתה מבסס את הההנאה שלך בעיקר על מה שקורה קילומטרים קדימה, גם זה לא חזות הכול, על אף שבאינפיימס זה לא כפי שאתה מתאר, הייתי מצליף על אויבים מרחוק, וגם באינפיימס 2 אתה משמיד חצי רחוב עם כוח הסופה שלך.

ואני עדיין לא מבין את דבריך בקשר לעיר ריקה. היא די שוקקת, הייתי צריך להיזהר ולבחור את המטרות שלי היטב כי היה קל לפגוע באזרח בטעות, שלא לדבר על המכוניות שהיו נושקות זו לזו מרוב שהיו צפופות במשחק.

היא אפילו שוקקת יותר מדי לטעמי מאחר שבעיר הנמצאת במשבר, אני לא מצפה לעיר שוקקת כזו (וטרם התמודדת עם הטיעון הזה). האם במשחק מלחמה כמו CoD, כמות האזרחים על המסך עולה על כמות האויבים? זה באמת מה שהכי חשוב רק כדי שנוכל לסמן וי, רק כי זה עולם פתוח?

Death_119 כתב:העולם היה עבש? למה?

כי אולי נדב מצפה שבמאדים יהיו ערים עם בניינים, כבישים, תשתיות מתקדמות והמון אזרחים ברחובות. לכל דבר צריך להיות הקשר נכון :)

אחחח Beyond נראה טוב ומעניין ואני מת כבר לשחק בו.

Quantic Dream היא עוד חברה בלעדית לסוני שבגללה אני לא יכול לוותר על הקונסולה שלה. מת כבר לראות מה הפרויקט הבא שלה ל-PS4.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי רונן » 16 יוני 2013, 08:24

עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי DrKeo » 16 יוני 2013, 02:23

רונן כתב:נדב, כיצד זה סותר? גם ווי ספורט הוא טק דמו ואנשים השקיעו בו עשרות אם לא מאות שעות.


תעודת עניות לקראקדאון שאלה הן הציפיות העלילתיות שלך ממנו. ההשוואה למריו בהקשר העלילתי לא רלוונטית ובטח שלא מחמיאה לו. מזכיר לי את אלה שמתלוננים על המתלוננים ש-Ryse מבוסס QTE בשעה שהם מקבלים זאת יפה ב-Beyond. שני משחקים שונים לחלוטין והציפיות מהם אמורות להיות שונות בתכלית. הכל הוא בהתאם להקשר.

וקראתי את ההסבר ה"עמוק" שלך על המשימות במשחק, זה לא יותר עמוק ממה שקורה באינפיימס. גם שם אתה משחרר אזורים, זוכה לשדרוגים, יש לך עלילה מושקעת שנחשפת במגוון מקורות, ועיקרון גיימפליי טוב בהחלט לז'אנר. זה לא משחק תפקידים עמוק, אך הוא מספק אקשן כיף ומספק כפי שמצופה ממנו, אולי אף יותר.

יש בו אפילו יותר ממה שיש בסדרת GTA, בה אתה עובר ממשימה למשימה, יורה באנשים, מבצע משימות צד, משחק במשחקונים, מבלה חצי מהזמן בנהיגה בעיר רק כדי להגיע לבשר האמתי, שהוא שוב לירות באנשים (כן, ידוע לי שאפשר לדלג, אך זה עוד יותר מרגיש חסר טעם). כמובן, זה תיאור שטחי של GTA מצדי, למרות שהוא כיפי ומושקע מאוד, אך זה גם מה שאתה עושה לגבי אינפיימס.

ונדב, אחרי שהקודם קיבל ממוצע 70% על-ידי 70 מבקרים, אתה באמת מנסה לשכנע אותנו שהסדרה כל-כך טובה ביחס לאינפיימס ולקילזון? אולי הפוטנציאל קיים בה, אך המפתחת לא עושה אתו חסד.


תראה, אינפיימס לא מתיימר להיות פלטפורמה, לפחות לא במובן הקלאסי של המילה, אז הוא מתפקד פחות טוב במובן הזה, זה לא הופך אותו לפחות כיף. ואין משחק מושלם, גם לא קראקדאון, אז?

וגם באינפיימס העיר שוקקת באנשים ובמכוניות. פשוט קטע הדמו של המשחק ל-PS4 הראה לנו אזור קצת שקט, האם לא יכול להיות שיהיו גם אזורים כאלה בעיר? למה תמיד ממהרים פה לקפוץ למסקנות? זו עוד סיבה מדוע אני לא תופס מהדעות של האנשים פה.


לגיטימי, אך תדגיש ששיחקת רק בראשון שהרגיש כמו ניסוי לקראת הדבר האמתי.

ונראה שאתה מבסס את הההנאה שלך בעיקר על מה שקורה קילומטרים קדימה, גם זה לא חזות הכול, על אף שבאינפיימס זה לא כפי שאתה מתאר, הייתי מצליף על אויבים מרחוק, וגם באינפיימס 2 אתה משמיד חצי רחוב עם כוח הסופה שלך.

ואני עדיין לא מבין את דבריך בקשר לעיר ריקה. היא די שוקקת, הייתי צריך להיזהר ולבחור את המטרות שלי היטב כי היה קל לפגוע באזרח בטעות, שלא לדבר על המכוניות שהיו נושקות זו לזו מרוב שהיו צפופות במשחק.

היא אפילו שוקקת יותר מדי לטעמי מאחר שבעיר הנמצאת במשבר, אני לא מצפה לעיר שוקקת כזו (וטרם התמודדת עם הטיעון הזה). האם במשחק מלחמה כמו CoD, כמות האזרחים על המסך עולה על כמות האויבים? זה באמת מה שהכי חשוב רק כדי שנוכל לסמן וי, רק כי זה עולם פתוח?


כי אולי נדב מצפה שבמאדים יהיו ערים עם בניינים, כבישים, תשתיות מתקדמות והמון אזרחים ברחובות. לכל דבר צריך להיות הקשר נכון :)

אחחח Beyond נראה טוב ומעניין ואני מת כבר לשחק בו.

Quantic Dream היא עוד חברה בלעדית לסוני שבגללה אני לא יכול לוותר על הקונסולה שלה. מת כבר לראות מה הפרויקט הבא שלה ל-PS4.

לא ברורה לי כל ההודעה שלך, אתה משווה בין שני משחקים שמעולם לא שחקת באחד מהם ובקושי אתה יודע איך הוא אפילו בנוי? על מה אתה מתווכח? על ממוצעי ציונים וניחושים על סמך תיאור שלי? העיר של אינפמס ריקה באינפמס 1 שגמרתי ובאינפמס החדש שהדגימו בe3, הפלטפורמה גרועה בטרוף ואתה לא מרגיש בכלל חזק או התקדמות בהשוואה לקראקדאון. אגב, קראקדאון 2 משחק מחורבן, לא הזכתי אותו לחיוב בשום צורה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי swym » 16 יוני 2013, 15:08

וואו, אנשים עדיין מתווכחים בין קראקדאון ואינפיימוס ופרוטוטייפ ומה מהם עדיף? כאילו אנחנו עדיין בשלהי 2009 ולא התקדמנו לדור הבא?
כשקראקדאון יצא הוא היה יחודי פשוט בגלל שהוא היה המשחק היחיד בזאנר שהציע לך כזה traversity מטורף, ועוד עם draw distance עצום שהצליח דווקא בזכות זה שהמשחק השתמש במנוע מהדור קודם והיה מוגבל גרפית. עכשיו נראה לי שנקודת החוזק היחידה שעוד עומדת לזכותו היא הco-op שלמיטב ידיעתי אף משחק אחר בזאנר לא מציע, אבל זהו בערך. בצד של infamous אני מניח שזו בעיקר העלילה שמשחקת לטובתו (יתרון ראשון על פני רוב המשחקים בזאנר: באמת יש לו עלילה) אבל גם הוא לא מהמשחקים המרשימים טכנית.

כשמדברים על משחקי סופר גיבורים אחרים שמאפשרים להשתולל במרחב פתוח עם יכולות מטורפות דווקא הייתי מעדיף לשים לרגע את באטמן בצד - אני לא חושב שזה משחק סופר גיבורים בעולם פתוח באמת, אלא יותר משחק סטייל metrovania.
אבל מצד שני יש הרבה אלטרנטיבות אחרות: מאז שני המשחקים האלו יצא Red Faction Guerilla שנותן לך הכל מנשקים חסרי פרופורציה, דרך סביבה הריסה לחלוטין ועד לjetpack. יצא Just Cause 2 שגרפית נראה כמו שתי דרגות מעל המשחקים האחרים בזאנר וזה בלי להפריע לו להיות משחק בעולם פתוח לחלוטין שבשילוב עם הhook והמצנח החופשי מספק לך יותר traversity מכל משחק אחר בערך (אולי המשחק שספיידרמן היה צריך להיות ומעולם לא הצליח). ועכשיו יוצא כמובן Saints Row 4 שנראה שהולך לתת לזאנר את הטיפול שהמשחקים הקודמים בסדרה נתנו לתואמי הGTA למיניהם, ככה שיש הרבה תחרות על הטופ של הזאנר.
אחרי כל אלו, גם אינפיימוס וגם קראקדאון לדור הבא יצטרכו להציע הרבה הרבה יותר ממה שהמשחקים הקודמים בסדרה עשו בשביל להעלות את הרף של הזאנר, או אפילו ליישר קו עם המשחקים שכבר יש היום.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי רונן » 17 יוני 2013, 06:07

DrKeo כתב:לא ברורה לי כל ההודעה שלך, אתה משווה בין שני משחקים שמעולם לא שחקת באחד מהם ובקושי אתה יודע איך הוא אפילו בנוי? על מה אתה מתווכח?

נדב, בוא לא ניתמם, בבקשה, כי לך היסטוריה עשירה של התבטאות על אודות משחקים שלא ניסית, ואפילו למרות רשמים וביקורות שסותרים לחלוטין את דעתך.

לענייננו: נכון שלא שיחקתי בהם, אך אני מתבטא אך ורק על סמך תיאוריך את המשחק, ויותר מזה, אני מתבטא על סמך תיאוריך השטחיים את אינפיימס, שבסדרה זו יש לי ניסיון, יותר מאשר לך.

אני גם מבקר את הקיבעון שלך שמכתיב לך דעה מוכנה מראש לגבי Infamous 3, על אף הרשמים שמצהירים שהמפתחת שוב עשתה זאת ולוקחת את הסדרה כמה צעדים קדימה, עם אקשן הרבה יותר זורם, המון הפקת לקחים וכן הלאה.

ואני מתווכח אתך על תיאורך השטחי והמגמתי, כי זהו המנגנון בכל משחק: דילוג ממשימה למשימה, יורים באנשים, וחוזר חלילה. לתאר כך משחק באופן מזלזל, זה תיאור שטחי ומגמתי מאוד, נדב. אפשר לתאר כך כל משחק. זו לא חכמה.

אני גם יכול, בלי לשחק בקראקדאון, לבקר את ההשוואה שלך למריו בניסיון לייתר את הצורך העלילתי בו, על אף שמה שנכון למשחק אחד, אינו נכון עבור אחר.

וכפי שהסברתי, אתה לא שיחקת במשחק השני. נכון שאופי הפלטפורמה נותר זהה, אבל בחיי, משחק הוא הרבה יותר מכל חלקיו בנפרד. תקשיב לעצמך, אתה גם מבקר את "ההרס המודבק". לי זה נשמע כאילו אתה מתאמץ לחפש, וזה די מפחית משאר טענותיך, גם אם בחלקן הן נכונות. כי, האם זה באמת מה ששובר לך את המשחק? האם זה ה-משחק? ואם לא, מה העניין? על אף שההרס נראה מספק בהחלט. זה לא ההרס של Red Faction: Guerrilla, אבל הוא עדיין בהחלט מספק את הסחורה.

ולבסוף, אני גם מתווכח ומתבטא בעניין טענתך המוזרה שכל/רוב מי שנותן למשחק שאינך אוהב ציונים גבוהים, אז זה כי הם פאנבואים של הקונסולה. האם נשחקו הבלמים?

אז עניתי על שאלתך על סמך מה אני מתווכח?

העיר של אינפמס ריקה באינפמס 1 שגמרתי ובאינפמס החדש שהדגימו בe3, הפלטפורמה גרועה בטרוף ואתה לא מרגיש בכלל חזק או התקדמות בהשוואה לקראקדאון.

תראה מה שאתה עושה, אתה מדבר פה על התקדמות במשחק, אבל בחייך, נדב, האם זה רציני להתרשם מאופן ההתקדמות במשחק לפי דמו קצרצר?

אגב, קראקדאון 2 משחק מחורבן, לא הזכתי אותו לחיוב בשום צורה.

ואני עדיין הזכרתי אותו כי מדברים פה על סדרה, לאו דוקא משחקים ספציפיים, ובמקרה שלו חלה הידרדרות, בעוד שבמקרה של אינפיימס חלה התקדמות, ומקווה ומאמין שהשלישי ימשיך את המגמה (שוב, לפי הרשמים שגם מהם אתה מתעלם, יש פה אכן דחיפה קדימה, אקשן זורם יותר).

וכפי שאתה מסכים שקראקדאון מחורבן, אני מסכים שאינפיימס הראשון מחורבן ברמה הטכנית (תראו מה-זה, הפלא ופלא, אני יכול להתבטא בעניין בלי שאני מבין בטכנולוגיה!). תמיד ביקרתי אותו על זה. הוא באמת היה נורא. מכוניות וטקסטורות קופצים לי כל הזמן מול העיניים. משום מקום.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

Laskin
Elder
הודעות: 21781
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Laskin » 17 יוני 2013, 00:09

נדב, את יכול להשוות את הציפייה שלי לאינפמוס לציפייה שלך למירורס אדג׳ 2.
המשחק הראשון היה רעיון טוב עם ביצוע לא משהו (אינפמוס השתפר משמעותית בשני, ובכלל - אפילו הראשון נחשב למשחק טוב יותר ממירורס אדג׳) ואנחנו מקווים שהמשחק הבא יגשים את הפוטנציאל. ממה שראינו מהמשחקים הבאים עד כה - לא נראה שיש חידוש משמעותי בגיימפליי (כל מה שהיה בטריילר/טיזר של מירורס בינתיים זה הכל אותו דבר), ועדיין אתה כתבת אותו בשלושת המשחקים שאתה כרגע הכי מצפה להם.
(ממה שהוצג השנה בE3)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי DrKeo » 17 יוני 2013, 03:01

Laskin כתב:נדב, את יכול להשוות את הציפייה שלי לאינפמוס לציפייה שלך למירורס אדג׳ 2.
המשחק הראשון היה רעיון טוב עם ביצוע לא משהו (אינפמוס השתפר משמעותית בשני, ובכלל - אפילו הראשון נחשב למשחק טוב יותר ממירורס אדג׳) ואנחנו מקווים שהמשחק הבא יגשים את הפוטנציאל. ממה שראינו מהמשחקים הבאים עד כה - לא נראה שיש חידוש משמעותי בגיימפליי (כל מה שהיה בטריילר/טיזר של מירורס בינתיים זה הכל אותו דבר), ועדיין אתה כתבת אותו בשלושת המשחקים שאתה כרגע הכי מצפה להם.
(ממה שהוצג השנה בE3)

אני מאוד אהבתי את מיררורס אדג׳, הבעיה היחידה שלי הייתה יותר מדי שימוש ברובים ויותר מדי רפטטיביות. חוץ משני אלה לדעתי מדובר במשחק סופר מקורי ודי מדהים, פשוט נמאס אחרי שעתיים. אז אני נותן לדייס להנות מהספק ולקוות שהפעם יצא להם משחק מגוון ומושך ליותר זמן.

בנושא אינפמס, אני לא ראיתי שם שום פוטנציאל כי מדובר בקונספט שנעשה כבר לפניו הרבה יותר טוב ובכלליות הקונספט של פלטפורמה מהתחת, מערכת קרב בנאלית וחוסר יכולת לעשות משהו מגניב בעיר לא באמת משך אותי. רציתי שאינפמס החדש ישכנע אותי אבל שוב ראיתי עיר ריקה, שוב ראיתי פלטפורמה מחורבנת ושוב ראיתי מערכת קרב זהה ועבשה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21781
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2013 | מסיבת העיתונאים של סוני

הודעהעל ידי Laskin » 17 יוני 2013, 13:02

כן, אבל דעתך האישית בצד - אתה מבין שסדרת אינפמוס נחשבת לטובה יותר בסה"כ ממירורס אדג', שהיה משחק עם בעיות רציניות, שגרמו לרוב מי ששיחק בו לא לסיים אותו בכלל.
ובכל זאת אתה מחכה לו, יותר מאשר משחקים מדהימים באמת אחרים שהוכרזו בתערוכה. זו סוג של אמונה עיוורת, אז תנסה להשתמש קצת בדמיון ותבין שאינפמוס 1/2 בהחלט נחשבים למשחקים טובים עד טובים מאוד, ולכן רבים מצפים לו, ועל סמך הדיעה הרווחת - זו לא נתפסת כאמונה עיוורת.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים