Nigga כתב:וואו איזו תגובה עקומה.
אינפאמס בנוי מצוות טכני כושל? כשאני אזכיר לך את הזוועת עולם שקוראים לה קראקדאון? כנראה אחד המשחקים הכי מכוערים שראיתי על ה 360. אפילו מיינקראפט נראה יותר טוב.
אני חושב שאם לא הייתי יודע שזה משחק ל 360 ומישהו היה אומר לי שזה משחק PS2, הייתי מאמין לו.
ועזוב גרפיקה, אינפאמס זה פראנצ'ייז הרבה יותר איכותי מקראקדאון בכל קנה מידה אפשרי.
אם נעשה מדד איכות זה היה נראה ככה:
Batman Arkham City >>>>>>>>>> Infamous 2 >>>>> Infamous >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Crackdown >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Crackdown 2
צריך להיות משוגע (או פאנבוי כבד של קראקדאון) בשביל לחשוב אחרת.
Laskin כתב:אני חושב שאינפמוס הראשון והשני היו הרבה יותר טובים מסדרת פרוטוטייפ, ולא שיחקתי בקראקדאון אז לא אתן את דעתי. מעניין מה הביקורות אומרות.
אבל השנה יש גם את סיינטס רואו 4, שנראה ממש כיף, להפך מהקודמים שנראו סתם מופרעים בעולם די רגיל (אפילו השלישי) - הפעם הם הלכו עד הסוף, ויש כוחות על אז זו תהיה השוואה טובה יותר.
בכל אופן, לדעתי מדובר בסדרה עם פוטנציאל מעולה שאף פעם לא הגשים אותו, וזה נראה לי כן המשחק שיעשה זאת, למרות שכמו שאמרתי - אני גם מאוכזב *כרגע* מהעובדה שהעולם נראה ריק. נחכה ונראה אם זה יישאר כך.
DrKeo כתב:קראקדאון ובטמן ארקם סיטים הם קילומטרים מעליו, כל אחד בסגנון ותחום אחר לגמרי. לא באמת תצליח לשכנע אותי כי אני חושב שאינפמס זה ממש משחק סוג ב'...
עם צוות טכני קצת כושל ונראה שהם ממשיכים את המסורת לדור הבא...
עיר ריקה...
ושוב פעם אותו גיימפליי עבש. אתה מסתכל על הסרטון גיימפליי שלו ואתה רואה איך שוב כל מה שיש שם זה טרוורסיה משעממת ואוטומטית עד מוות ושחקן שכל מה שהוא עושה זה יורה ויורה ויורה ויורה על אוייבים שיורים ויורים ויורים עליו, כיף!
Death_119 כתב:הבעיה שסדרת SR היא בלאגן אחד גדול. אין עלילה, 50% מזמן המשחק אתה מבלה בTutorials של מיני גיימס ולמרות שיש כמה מיני גיימס מדהימים כמו זה של שעשועון יפני בו רוצחים ארנבים המשחק ממש מתקשה להחזיק את עצמו. לא נמצא בכלל בLevel של Infamous.
אין מה להכנס עם נדב לויכוח עם קראקדאון הוא בטוח שאפשר לעשות בקראקדאון שטויות, בכך שאפשר לירות באנשים ברחוב או לקפוץ ממש גבוה או לערום חפצים ואז לירות עליהם (עוד מעט להתכופף יוגדר גם כשטות שובבה ). קראקדאון בקושי עונה להגדרה משחק, מדובר בדמו שנותן לך לבצע את אותה משימה שוב ושוב (ללכת לנקודה א' ולהרוג את כל מי ששם בשביל להגיע למטרה). הם עטפו את המשחק בGrinding מהנה של חיפוש orbs, אבל גם זה נמאס מאוד מהר. פשוט משחק שנראה שכמות ההשקעה בו שואפת לאפס. הסיבה היחידה שמשהו שיחק בו היא בשביל לקבל את המפתח לבטא של היילו 3 והסיבה השנייה שבגינה הוא לא קיבל 60 היא בשל שיצא בימיה הראשונים של ה-360. כשיצא המשכו ובאמת בחנו מה שווה המשחק התוצאה ידועה לכל. אינפיימוס הוא משחק AAA בעוד קראקדאון זו סדרה צואתית ברמות.
רונן כתב:סוג ב'? הממוצעים של עשרות ביקורות לא מסכימות עם זה, כך שזו דעה לא אובייקטיבית.
הנה, מחזיק בממוצע דומה לקראקדאון הראשון, והרבה יותר גבוה מהקראקדאון השני, כך שזו לא דעה מוחלטת.
נכון, זה עדיין לא Arkham, אבל הוא גם לא גרוע כפי שאתה מציג זאת.
מסכים אתך בקשר למשחק הראשון, וגם אני התלוננתי, אך במשחק השני חל שיפור עצום, ונראה שבמשחק השלישי חלב ה תקדמות נוספת (אגב, גם חבר שלי לא אהב את הראשון, אך אהב מאוד את השני, למרות שלא ממש מתחבר לז'אנר העולם הפתוח).
ושוב, האם רמה טכנית זה חזות הכול? המשחק סיפק כיף ברמה גבוהה מאוד, גם בלי להתיימר להיות פלטפורמר איכותי.
נדב, אתה חושב שזה נכון לשפוט משחק לפי אזור קטן שבו חלה ההדגמה?
האם בקודמים הערים היו ריקות? גם בהן היו אזורים שוקקים ואזורים שוממים, הכל בהתאם להקשר.
האם אתה באמת חושב שזה הגיוני לצפות שהעיר תהיה שוקקת רק כי זה עולם פתוח? האם גם זה חזות הכול? מדובר במשבר, לא הגיוני שהעיר תהיה קצת, לא הרבה, עיר רפאים?
רגע, האם זה לא המנגנון בכל משחק? מתקדם ויורה וחוזר חלילה. הביקורת לא מובנת לי.
זו דרך מאוד שטחית ומטעה לתאר אותו. יש בו משימות מגוונות (גם אלה שכביכול חוזרות, הן מציבות אתגר שונה), מערכת שדרוגים מעניינת וכיפית, כוחות כיפיים לביצוע, עלילה עמוקה ומפתיעה, וכן הלאה. תכונות שניתן למצוא במשחקים מעטים. אז "יורים ויורים ויורים", וזה הכול? זה כל מה שהצלחת למצוא לגבי המשחק הזה?
אם חצי מהדברים שאתה כותב היו נכונים הוא לא היה זוכה להערכה יחסית בשוק, לפחות לא כזו. יש לי תחושה שבגלל הרמה הטכנית של הראשון (גם בגלל האוטומטיות של הפלטפורמה)אתה נוטר לו טינה ופוסל אותו באופן גורף.
רונן יש לקילזון 2 ממוצע של איזה משחק hl ועדין מדובר במשחק סוג ב׳ כך שהממוצע לא באמת מעניין אותי, ביחוד בעיתונות פאנבואים של פס3.
רונן כתב:מה המוטיבציה בקראקדאון? יש בו בכלל עלילה או תחושה של התקדמות? זו דעתך האישית, אך לא אובייקטיבית, כי לפי הביקורות הסדרה נופלת מאינפיימס.
ובשני אפילו לא שיחקת, כי רוב הביקורות שלך די מתבטלים במשחק השני שהראה שיפור משמעותי, גם מבחינה טכנית (אך הפלטפורמה נותרה זהה, אך לא חושב שהוא מתיימר להיות משהו אחר).
אינפיימס הראשון, על אף שהיה כיפי, הוא צעצוע ליד המשחק השני, ומרגיש כמו משחק ניסויי לקראת הדבר האמתי.
זה לא מוכיח שהממוצעים לא אמינים, אלא שדעתך היא דעת מיעוט. זה בסדר גמור, אך אין שום דבר עובדתי/מוחלט/אובייקטיבי בדבריך.
קצת צניעות, נדב, האם 80 מבקרים, שהעניקו לו ממוצע 91%, הם כולם עיתונות פאנבואים של פס3? זה למעשה רחוק מהרוב ואיבד כל קשר למציאות. פה כבר התחלת לתרץ, וזה תמיד קורה כשאתם מחזיקים בדעת מיעוט.
אני מכבד את דעתך, אך לא מכבד כשאתה מפחית ומבטל את דעת הרוב באמירות לא נכונות.
DrKeo כתב:אני בספק כמה אנשים פה חושבים שמגיע לkz2 ציון שעובר את 90...
אבל זה לא רלוונטי כי כמו שאמרתי זאת דעתי, ספציפית דעתי ולהראות לי ממוצע ציונים לא ישנה לי כלום בדעתי, ביחוד על שני משחקים שסיימתי.
באינפמס לא הרגשתי התקדמות, בקראקדאון מאוד הרגשתי. כשהתחלתי לשחק בקראקדאון קפצתי לגובה 5 מטרים, רצתי במהירות 6 קמ״ש והנשקי נפץ שלי יצרו פיצוצים בגודל של כדור ים. כשסיימתי את קראקדאון קפצתי לגובה של 50 מטר, רצתי במהירות 25 קמ״ש והנשקי נפץ שלי הרימו באויר חצי רחוב בפיצוץ אחד.
באינפמס אתה רק מקבל את הכוח הבא, אין לך התקדמות אמיתית כמו בקראקדאון.
ושוב, זאת דעתי, אם אתה נהנת פחות מקראקדאון אז אתה מוזמן להסביר מה לא אהבת בו ואני גם לא אתווכח איתך כי זאת דעתך על המשחק, אני בספק אם אני אשנה את דעתך על משחק שסיימת כבר.
רונן כתב:אתה באמת חושב שהמשתתפים כאן הם סמכא למשהו?
נדב, אל תכעס, אבל אני לא מחזיק מהדעה של החבר'ה שמאכלסים את הפורום הזה (אני מניח שזה בסדר כי זה הדדי). יש פה הרבה יבבות ושטויות. מול כחמישה אנשים בפורום הזה, ודאי ש-80 ביקורות של כתבי משחקים בוגרים ומקצועיים נראים לי יותר רציניים. למרות שלא אוהבים פה שמנפנפים בממוצעים, אבל זו עוד יבבה.
ברור שזו דעתך, והיא לגיטימית, אך להציג אותה כדבר עובדתי/אובייקטיבי, או לומר שכל/רוב המבקרים חושבים אחרת כי הם פאנבואים של פס3, זה פשוט לא נכון. אתה יכול להחזיק בדעה ועדיין לסנן את השטויות מסביב.
אתה רק מתאר דברים טכניים שאתה עושה במשחק, אבל יש לדבר הזה עלילה מעבר לכך? תחושת התקדמות ואיזו מטרה מלבד להגיע לגובה המקסימלי שבו אתה יכול לקפוץ? או זה סתם טק-דמו שנותן לך לעשות שטויות, כיפיות ככל שתהיינה, ותו לא?
כאילו שיחקנו במשחקים שונים.
אתה מקבל את הכוח הבא ומתקדם, כפי שזה קורה במשחקים איכותיים רבים אחרים. זה העיקרון המניע משחקים רבים. יש גם מערכת שדרוגים מספקת שיעילה למשימות הבאות.
המשחק השני גם שיפר את הגיוון במשימות, וגם השתפר מבחינה טכנית, אז שים לב מה שאתה עושה, אתה בונה את הדימוי שלך על הסדרה סביב משחק אחד בלבד שאכן היה הפחות מוצלח מביניהם. אתה מתעקש לסלוד ממנו על סמך המשחק הכי פחות טוב בסדרה. האם זה הגיוני לעשות?
במשחק השני, שאפילו לא שיחקת בו, יש לך כוח סופה שמעיף מכוניות, פיגומים ואנשים עשרות מטרים, והאפקט מרשים. זה נותן לך תחושת של שליטה וכוח וסיפוק אדיר, כך שזה לא נכון רק לגבי קראקדאון שאהבת שנראה דל ביחס אליו (אגב, בו העיר שוקקת? כי הבנתי שמבחינה טכנית הוא עלוב הרבה יותר).
אתה יודע שלא שיחקתי בו, אני גם לא ממש מתבטא לגביו, למרות שאני מנסה להבין מדבריך מה כל-כך מוצלח בו, וכל מה שאני שומע זה "אדרנלין מלקפוץ לגובה למרחקים עצומים".
אך אתה מתעקש להתבטא לגבי סדרה שלא מיצית. בדקת רק את המשחק הנחות מבין השניים.
DrKeo כתב:כן, גם מריו משחק בלי כלום כי כל מה שיש לך שם זה כפתור ריצה. קראקדאון נותן לך לעשות מה שאתה רוצה בעיר אמיתית, אינפמס זה גרסה סוג ב׳ של cod ב״עולם פתוח״. חבל על הויכוח כי באמת לא סבלתי את אינפמס וגם סיימתי אותו (כל הזמן חיכיתי לקטע שבו אני ארגיש חזק והטרוורסיה תשתפר, זה לא קרה) כך אי אפשר ממש להגיד שלא חוויתי אותו. יש לי בקראקדאון עשרות שעות, הוא היה המשחק עולם פתוח ״תשתולל להנאתך״ הכי טוב בדור הזה.
Death_119 כתב:את זה הייתי נותן לרד פקשן גרילה. בזכות המנוע הפיסיקאלי המגניב שלו.
DrKeo כתב:גם מאוד אהבתי את רד פאקשן גרילה, משחק פשוט מעולה אבל העולם שלו היה קצת עבש. ממש חבל לי שהם שינו כיוון וגם הרגו את הסדרה, רד פאקשן עולם פתוח בדור החדש יכל להיות מ-ד-ה-י-ם!
DrKeo כתב:שחקתי בקראקדאון כמעט 20 שעות, משחקים 20 שעות בטק דמו?
איך ההתקדמות העלילתית במריו גלקסי, מרתקת?
זה מה שאני אוהב בקראקדאון, יש בו פלטפורמה שמזכירה את מריו, עיר חיה שמלאה במכוניות ואנשים בכל מקום, פיסיקה מצויינת להכל, טווח ראיה של קילומטרים ואתה יכול לירות RPG על אוייב או סתם משהו תמים ממרחק שלושה בלוקים ופתיחות מלאה שנותנת לך לעשות מה שבא לך איך שבא לך. קראקדאון הוא ההגדרה הכי טהורה של SAND BOX, פשוט חופש מוחלט.
מצד שני יש את אינפמס, אינפמס שעמם אותי למוות. הפלטפורמה אוטומטית, הקרבות סטנדרטים לגמרי וכל דבר מושכים אותך באף לעשות. כמובן שזה בלי להזכיר בכלל את זה שהעיר של אינפמס פשוט ריקה לגמרי ואתה לא יכול להשפיע על שום דבר שלא נמצא יותר רחוק מהאף שלך, זה פשוט לא מה שאני אוהב.
Death_119 כתב:העולם היה עבש? למה?
רונן כתב:נדב, כיצד זה סותר? גם ווי ספורט הוא טק דמו ואנשים השקיעו בו עשרות אם לא מאות שעות.
תעודת עניות לקראקדאון שאלה הן הציפיות העלילתיות שלך ממנו. ההשוואה למריו בהקשר העלילתי לא רלוונטית ובטח שלא מחמיאה לו. מזכיר לי את אלה שמתלוננים על המתלוננים ש-Ryse מבוסס QTE בשעה שהם מקבלים זאת יפה ב-Beyond. שני משחקים שונים לחלוטין והציפיות מהם אמורות להיות שונות בתכלית. הכל הוא בהתאם להקשר.
וקראתי את ההסבר ה"עמוק" שלך על המשימות במשחק, זה לא יותר עמוק ממה שקורה באינפיימס. גם שם אתה משחרר אזורים, זוכה לשדרוגים, יש לך עלילה מושקעת שנחשפת במגוון מקורות, ועיקרון גיימפליי טוב בהחלט לז'אנר. זה לא משחק תפקידים עמוק, אך הוא מספק אקשן כיף ומספק כפי שמצופה ממנו, אולי אף יותר.
יש בו אפילו יותר ממה שיש בסדרת GTA, בה אתה עובר ממשימה למשימה, יורה באנשים, מבצע משימות צד, משחק במשחקונים, מבלה חצי מהזמן בנהיגה בעיר רק כדי להגיע לבשר האמתי, שהוא שוב לירות באנשים (כן, ידוע לי שאפשר לדלג, אך זה עוד יותר מרגיש חסר טעם). כמובן, זה תיאור שטחי של GTA מצדי, למרות שהוא כיפי ומושקע מאוד, אך זה גם מה שאתה עושה לגבי אינפיימס.
ונדב, אחרי שהקודם קיבל ממוצע 70% על-ידי 70 מבקרים, אתה באמת מנסה לשכנע אותנו שהסדרה כל-כך טובה ביחס לאינפיימס ולקילזון? אולי הפוטנציאל קיים בה, אך המפתחת לא עושה אתו חסד.
תראה, אינפיימס לא מתיימר להיות פלטפורמה, לפחות לא במובן הקלאסי של המילה, אז הוא מתפקד פחות טוב במובן הזה, זה לא הופך אותו לפחות כיף. ואין משחק מושלם, גם לא קראקדאון, אז?
וגם באינפיימס העיר שוקקת באנשים ובמכוניות. פשוט קטע הדמו של המשחק ל-PS4 הראה לנו אזור קצת שקט, האם לא יכול להיות שיהיו גם אזורים כאלה בעיר? למה תמיד ממהרים פה לקפוץ למסקנות? זו עוד סיבה מדוע אני לא תופס מהדעות של האנשים פה.
לגיטימי, אך תדגיש ששיחקת רק בראשון שהרגיש כמו ניסוי לקראת הדבר האמתי.
ונראה שאתה מבסס את הההנאה שלך בעיקר על מה שקורה קילומטרים קדימה, גם זה לא חזות הכול, על אף שבאינפיימס זה לא כפי שאתה מתאר, הייתי מצליף על אויבים מרחוק, וגם באינפיימס 2 אתה משמיד חצי רחוב עם כוח הסופה שלך.
ואני עדיין לא מבין את דבריך בקשר לעיר ריקה. היא די שוקקת, הייתי צריך להיזהר ולבחור את המטרות שלי היטב כי היה קל לפגוע באזרח בטעות, שלא לדבר על המכוניות שהיו נושקות זו לזו מרוב שהיו צפופות במשחק.
היא אפילו שוקקת יותר מדי לטעמי מאחר שבעיר הנמצאת במשבר, אני לא מצפה לעיר שוקקת כזו (וטרם התמודדת עם הטיעון הזה). האם במשחק מלחמה כמו CoD, כמות האזרחים על המסך עולה על כמות האויבים? זה באמת מה שהכי חשוב רק כדי שנוכל לסמן וי, רק כי זה עולם פתוח?
כי אולי נדב מצפה שבמאדים יהיו ערים עם בניינים, כבישים, תשתיות מתקדמות והמון אזרחים ברחובות. לכל דבר צריך להיות הקשר נכון
אחחח Beyond נראה טוב ומעניין ואני מת כבר לשחק בו.
Quantic Dream היא עוד חברה בלעדית לסוני שבגללה אני לא יכול לוותר על הקונסולה שלה. מת כבר לראות מה הפרויקט הבא שלה ל-PS4.
DrKeo כתב:לא ברורה לי כל ההודעה שלך, אתה משווה בין שני משחקים שמעולם לא שחקת באחד מהם ובקושי אתה יודע איך הוא אפילו בנוי? על מה אתה מתווכח?
העיר של אינפמס ריקה באינפמס 1 שגמרתי ובאינפמס החדש שהדגימו בe3, הפלטפורמה גרועה בטרוף ואתה לא מרגיש בכלל חזק או התקדמות בהשוואה לקראקדאון.
אגב, קראקדאון 2 משחק מחורבן, לא הזכתי אותו לחיוב בשום צורה.
Laskin כתב:נדב, את יכול להשוות את הציפייה שלי לאינפמוס לציפייה שלך למירורס אדג׳ 2.
המשחק הראשון היה רעיון טוב עם ביצוע לא משהו (אינפמוס השתפר משמעותית בשני, ובכלל - אפילו הראשון נחשב למשחק טוב יותר ממירורס אדג׳) ואנחנו מקווים שהמשחק הבא יגשים את הפוטנציאל. ממה שראינו מהמשחקים הבאים עד כה - לא נראה שיש חידוש משמעותי בגיימפליי (כל מה שהיה בטריילר/טיזר של מירורס בינתיים זה הכל אותו דבר), ועדיין אתה כתבת אותו בשלושת המשחקים שאתה כרגע הכי מצפה להם.
(ממה שהוצג השנה בE3)
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים