PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 יוני 2013, 07:04

Kazz כתב:מה הטעם ללכת קדימה כאשר כל הקהל שלך לא מוכן ללכת איתך? מיקרוסופט עדיין יכולים לעשות זאת בעתיד. זה גם לא דמיוני לחשוב שהם יכולים לשנות את המדיניות באמצע הדור אם יהיה שינוי אצל הקהל. סטים אינה מערכת שמבוססת בראש ובראשונה על דיסקים פיזיים. אנחנו גם שוב חוזרים לסוגיה של איך וכמה מהפיצ'רים והיתרונות של סטים יתורגמו למערכת סגורה.

אני מקווה שמיקרוסופט יפרסמו מסמך מפורט על איך ה DRM היה אמור לפעול.


הבסיס של סטים הוא קודם כל דיסקים פיזיים - הדיסקים הפיזיים של HL2.

מייקרוסופט כבר פרסמו הרבה מסמכים מפורטים על הDRM היה אמור לפעול. היו לנו די הרבה פרטים על איך מערכת ההפעלה כולה תפעל - משהו שכמעט ואין לנו בנוגע לPS4.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Kazz » 21 יוני 2013, 11:48

מאמר מצויין של סטרלינג על הנושא מאתמול בלילה: http://www.destructoid.com/an-industry- ... 6643.phtml

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Klayman » 21 יוני 2013, 19:53

כמה חבל שהוא טועה כ''כ כבר בתחילת המאמר שלו כשהוא אומר

Steam is its own DRM. When you buy a game from Steam, it's about as protected from piracy as it can get
. כשההגנה של סטים נפרצה עוד מאוד מאוד בסמוך להוצאה של HL2 ומאז כל משחק שמשתמש רק בסטים נפרץ תוך דקות מהשחרור..

תזכיר לי בדיוק מתי HAWX2 נפרץ למחשב?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Kazz » 21 יוני 2013, 12:01

מקרי קיצון (שאחרי שהם נפרצים כל משחק אחר עם הגנה דומה נפרץ בקלות), בדיוק כמו FM האחרון. סטים מבטלת את הday0 piracy. הוא לא התכוון ליותר מזה. http://www.neogaf.com/forum/showpost.ph ... tcount=122

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי DrKeo » 22 יוני 2013, 01:45

הDrm של מיקרוסופט היה כמו של סטים, אם היו מאריכים את הזמן צ׳קאין לאיזה שבוע אז של מיקרוסופט היה פחות דרקוני. אבל זה בסדר, הצביעות של הכתבות אנטי one השתנתה מ״אלוהים ישמור איזה drmmmmm״ ל״אלוהים ישמור ייקרוסופט מורידה פיצ׳ריםםםםם״.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Kazz » 22 יוני 2013, 11:54

אתה טועה ומטעה. אותם אתרים ש'מבכים' על הורדת פיצ'רים הם אותם האתרים שצידדו והגנו על ה DRM המקורי על ההתחלה בצורה מביכה.

לא צריך להתאמץ הרבה כדי לראות את ההבדלים בין סטים לבין XB1. גם אם שני המצבים היו בול אותו דבר אתה עדיין שוכח משהו אחד: סטים זה למחשב; XB1 זה לקונסולה. אז גם אם המצבים היו אותו דבר אז כנראה קהל השחקנים על המחשב מחזיק בשיקולים ובדרישות אחרות מאשר קהל השחקנים על הקונסולות.
כל הזמן אנשים פה ובכלל אוהבים לדבר על ההבדלים בין המחשב לקונסולות ולמה שחקן הקונסולה לא אפילו חושב לעבור לעשות את הגיימינג שלו על המחשב. אבל נראה שכאחת מהסיבות היא ששחקן הקונסולה הממוצע ממש אוהב את הדיסקים שלו ואת החופש שלו איתם, נוח לכם לטאטא אותה מתחת לשטיח.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 22 יוני 2013, 12:17

כן כי שחקני מחשב כל הזמן היו עם סטים ומאז ומעולם ויתרו על היכולת לשתף משחקים ולמכור אותם. משחקים למחשב לעולם לא נמכרו בחנויות, משחקים לא נפרצו, משחקים שמותקנים על הארד דיסק ולא צריכים את הדיסק מעולם לא היו מרחק של קראק משחקן המחשב הממוצע.

קאז בתור צ'מפיון של הPC אתה פשוט מביך את עצמך כל פעם מחדש. אתה ממש קלולס. אם כבר אז שחקני המחשב ויתרו על הרבה יותר "אפשרויות" עם המעבר לSTEAM. אבל לך טענות עם הגיון זה משהו שלא מעניין במיוחד אם זה לא מתישב עם הדעה המקובעת שלך.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Kazz » 22 יוני 2013, 12:36

ומדהים איך שאתה מפספס את הנקודה. זה לא משנה מה קרה על המחשב ואיך שחקנים קיבלו DRM כזה או אחר. לקחת משהו שנהוג בגיימינג על המחשב ולנסות לאכוף אותו as is על הקונסולות (או ההיפך) ולחשוב שלא יהיה שום בעיה וששחקני הקונסולות יאמצו אותו בלי כל קושי זה פשוט הזוי, מטומטם ומפספס את ההקשר והניואנסים.

כמו שלא תלך לבקר בעסק אחר שפועל אחרת ממך, תראה שכולם שם מרוצים ושהם עושים כסף ואז כשתחזור למפעל שלך תאכוף מיידית לשנות את הדרך שבה העסק שלך עובד לפי מה שראית שם. במקרה שלנו זה אולי עדיין גיימינג אבל יש הבדלים גדולים והיסטוריה שונה בין גיימינג על המחשב ועל הקונסולות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2013, 01:41

Kazz כתב:אתה טועה ומטעה. אותם אתרים ש'מבכים' על הורדת פיצ'רים הם אותם האתרים שצידדו והגנו על ה DRM המקורי על ההתחלה בצורה מביכה.

לא צריך להתאמץ הרבה כדי לראות את ההבדלים בין סטים לבין XB1. גם אם שני המצבים היו בול אותו דבר אתה עדיין שוכח משהו אחד: סטים זה למחשב; XB1 זה לקונסולה. אז גם אם המצבים היו אותו דבר אז כנראה קהל השחקנים על המחשב מחזיק בשיקולים ובדרישות אחרות מאשר קהל השחקנים על הקונסולות.
כל הזמן אנשים פה ובכלל אוהבים לדבר על ההבדלים בין המחשב לקונסולות ולמה שחקן הקונסולה לא אפילו חושב לעבור לעשות את הגיימינג שלו על המחשב. אבל נראה שכאחת מהסיבות היא ששחקן הקונסולה הממוצע ממש אוהב את הדיסקים שלו ואת החופש שלו איתם, נוח לכם לטאטא אותה מתחת לשטיח.

אני לא מבין מה הקשר, השחקן קונסולה ה"טפש" מכניס את הדיסק למכשיר, המכשיר מתקין ומאותו רגע הוא משחק חופשי. השחקן קונסולה ה"טפש" מסיים עם המשחק, הוא הולך לגיימסטופ ומחליף את המשחק בדיוק כמו שהוא עושה היום עם ה360 שלו. ה"טפש" יכול להפעיל את האייפון והITUNES שלו אז ה"טפש" יכול להפעיל את הONE. הסיבה ששחקני הPC קבלו את הDRM של סטים היא שהם לא קבלו את הDRM של סטים ואחרי שלוש שנים של צעקות ובכי הם הבינו לאט לאט שזה פשוט לא משנה. הנוחות של כל הספריה שלך בלחיצת כפתור וכל שאר היתרונות של STEAM והDRM שלה עשו את השחקני מחשב כל כך אדישים לDRM הזה שהיום כששחקן PC מסתובב לו בחנות אמיתית או וירטואלית הוא מחפש בנרות את המילה הנהדרת "המשחק דורש DRM של STEAM" שמעלה חיוך על הפנים שלו כי הוא יודע שברגע שהוא יכניס את הדיסק / CD KEY למחשב שלו הוא יכנס ויצטרף לרשימת המשחקים הטובה והמוכרת שלו בSTEAM. אני לא יודע מה איתך אבל אני מתבאס כשאני קונה משחק שהוא לא DRM של סטים, זה מבאס לגמרי. יש לי את טרופיקו 4 למשל שקניתי בGMG והוא נפרד מסטים ואני אפילו לא בטוח שיש לו DRM או לא (הוא רץ בלי דיסק ולא דורש ממני אף התקנה של איזו תוכנת חוץ) ואני פשוט לא שחקתי בו פעם אחת כי הוא לא ברשימת סטים שלי. מעבר לזה אני אגיד לך שאחרי שקניתי אותו וגיליתי שהוא לא משחק DRM סטים, מאחר וקניתי אותו בלי לבדוק אפילו כי אני כל כך רגיל שכל משחק שאני קונה בGMG הוא כן משחק סטים, הבאתי זעקת "לאאאאאאא" כאילו אני בטמן וכרגע גיליתי שההורים שלי מתו. כן, זעקתי כי אין למשחק DRM. למה? כי למי אכפת מDRM על הPC היום אלה אם זה DRM דרקוני של ALWAYS ON? לאף אחד לא אכפת כי אחרי שנתיים - שלוש של בכי על סטים, כולנו גילינו שזה לא פאקינג משנה בכלל ושבכלל מדובר בעולם נוח בהרבה. מיקרוסופט ניסתה להביא את זה לקונסולות אבל בניגוד לVALVE, הזעקה שהייתה הרבה יותר עוצמתית ב2013 מאשר באינטרנט של 2003 גרמה למיקרוסופט להתקפל עוד לפני שהם בכלל נתנו להקהל שלהם להרגיש את ההרגשה הנהדרת של 100% מהספריה שלך בקצה האצבע שהולכת איתך לכל מקום שתהיה בו וזמינה לכל חבר שרק ירצה לבדוק את GTA6.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי swym » 23 יוני 2013, 21:54

רונן כתב:]
תהרוג אותי, גיא. אני גיימר 20 שנה ומעולם לא קרה לי. גם לא שמעתי על סיפורים דומים מחברים. יהיה מעניין לשאול...

זה בעצם מוכיח שאתה כנראה לא באמת גיימר שמשחק הרבה. העינית של הפלייסטיישן או ההגנות של הNES שדפקו כל קונסולה וקונסולה הם לא אנקדוטות אלא כשלים מובנים שמתועדים היטב.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_E ... sign_flaws
http://en.wikipedia.org/wiki/PlayStatio ... nstruction
אין בנאדם בעולם שבאמת שיחק בNES שלו ולא היה צריך להתחיל לנשוף על הקלטות שלו בשביל לקוות שהן יעבדו והפעלה של משחק הפכה לתהליך של 20-30 דקות שגרם לאנשים להשאיר את הקונסולה שלהם דלוקה כל הלילה רק כדי שלא יצטרכו לחזור על התהליך ביום למחרת.

רונן כתב:]
מה הבעיה שלך (שאלה ששאלת אותי)? מערכת שיתוף נוחה של 10 אנשים, הרבה יותר אטרקטיבית ומזמינה שיתופים מאשר עותק פיזי בודד שנמצא אצל כל אחד בכל זמן נתון, בשעה שהאחרים "מחכים" לו ימים רבים וצריכים לאסוף אותו פיזית.

גם הרבה יותר קל לשתף עם האנשים שלא נפגשת איתם מעולם, אלא בקהילות וירטואליות, מאשר 10 חברים אמתיים שלכולם יש את הקונסולה (לי יש שני חברים אמתיים שיש להם PS3, למשל).

אז במילים אחרות, מה הבעיה שלך? תשכח מזה ששיתוף פיזי פוגע במכירות באותה המידה.

הבעיה של השיתוף הפיזי אף פעם לא היתה עם האנשים שמעבירים את המשחק מיד ליד אלא עם אלו שמביאים את המשחק בחזרה לחנות, מקבלים עליו 5$, והולכים וקונים משחק משומש אחר ב-50$. המשמעות הכספית כאן היא שאנשים היו מוכנים להוציא המון כסף על משחקים, אבל כל הכסף הזה היה מתגלגל בתוך חנויות היד השניה וסנט אחד ממנו לא היה מגיע למפתחים. ברגע שאין יותר אפשרות כזו, הכסף שאנשים כן מוכנים לשלם ילך גם למפתחים ולכן מדובר בסעיף הכנסה שמגמד את זה שאנחנו בבית נשתף אנשים במשחקים שלנו בצורה דיגיטלית.

Kazz כתב:אחת מהסיבות היא ששחקן הקונסולה הממוצע ממש אוהב את הדיסקים שלו ואת החופש שלו איתם, נוח לכם לטאטא אותה מתחת לשטיח.

אלו 5 מליון האנשים שקנו את מיינקראפט בדיגיטל על הקונסולה שנוח להם לטאטא את הסיבה מתחת לשטיח, פשוט בגלל שזו לא באמת הסיבה לשום דבר.

Kazz כתב:דבר אחד ברור בתחילת העשור הזה: אם אתה בונה קונסולה סביב דיסקים פיזיים אז דמך בראשך אם אתה מבקש לבטל את כל מה שאנשים יכולים לעשות עם הדיסק המוחשי הזה מאז מעולם. מיקרוסופט רצו לעשות קונסולות DD ולכפות את אותה מציאות על דיסקים מוחשיים.

להיפך: מה שמיקרוסופט ניסו לעשות זה לשמח את כולם. לאפשר לך גם לעשות טרייד אין למשחק הפיסי שלך, לתת לחנויות היד השניה להמשיך להתקיים, ולתת למפתחים נתח מאותם משחקים שעוברים דרך חנות היד השניה. אם למיקרוסופט היה האומץ לעשות קונסולת DD אמיתית ולכפות אותה על דיסקים מוחשיים היא היתה עושה בדיוק מה שואלב עשתה כבר לפי עשור, וסוגרת לחלוטין את האופציה ליד שניה על דיסקים פיזיים.

Kazz כתב:יש הבדל בין משחק שדורש DRM כזה לבין פלטפורמה שלמה שבאה built-in עם DRM כזה. יש הבדל בין שוק הפיסי לקונסולות. בפיסי לפני סטים ולפני HL2 משחקים הגיעו שנים עם סידיקיז ומנעו כמעט לחלוטין סחר יד-שנייה.

אבל סטים היא פלטפורמה שלמה שבאה עם built in DRM כזה, ו-ה-One היא רק חלק משוק הקונסולות כמו שסטים היא רק חלק משוק הPC. כל המשחקים האקסלוסיביים של סטים לא אפשריים בשום פלטפורמה אחרת.
לפני סטים לא נמנע שום סחר יד שניה כי המשחקים שלך לא כבלו אותך לשום חשבון אונליין רק בשביל שתוכל להתקין ולשחק אותם. יכולת לקנות משחק יד שניה עם cd-key, להתקין אותו על המחשב שלך, ולשחק בו כמה שתרצה בלי שום בעיה ובלי שתצטרך אפילו להתחבר לאינטרנט פעם אחת.

למיקרוסופט בסופו של דבר היתה הצעה לקונסולה שמשלבת בין מקל וגזר, וכל מי שלא היה מעוניין בשילוב הזה יכל להצביע בארנק כדי לקנות קונסולות אחרות ולפתור לעצמו את כל הבעיות בחיים. אני חושב שזה היה די הזוי לבוא ולדרוש את הביטול של הכיוון הזה (בעיקר מצד אנשים שגם ככה לא תכננו לקנות אי פעם את הקונסולות), אבל זה עוד יותר פסיכי לבוא ולשאול למה עכשיו מיקרוסופט לא מספקת את הגזרים בחינם לכולם בלי שום מקל ו-No strings attached.


Kazz כתב:מי שמתקין את המשחק הפיזי וקושר אותו דיגיטלי גם ככה צריך להיות אונליין כדי לשחק בו אז אחרי שיעבור שבוע והמשחק יבקש להכניס את הדיסק המקורי הוא יפסיק לעבוד וכך 'רק' למשך שבוע שני אנשים שיחקו את אותו משחק בחופשיות במחיר של אחד. זה שקנה את הדיסק כבר לא יכול להתקין את המשחק אז הוא רק יכול למכור אותו שוב לאדם אחר כפי שקורה היום וקרה מאז ומעולם.

אז רגע, אתה מציע פה שמיקרוסופט גם תכפה עליך להכניס את הדיסק המקורי פעם בשבוע גם אחרי שהצמדת את המשחק לחשבון שלך? זה נשמע מטומטם לחלוטין. מה עשינו בזה שעברנו לעולם דיגיטלי אם אני עדיין צריך את הדיסק בשביל לאמת את המשחק פעם בשבוע?
במקביל, אתה דופק פה לחלוטין את מפתחי המשחקים: עד עכשיו מיקרוסופט יכלה להגיד "היי, המשחקים שאתם מפתחים לקונסולה שלנו יאפשרו שיתוף של עשרה אנשים כדי לעודד אנשים להגר לעולם הדיגיטלי ולכן יש סיכוי שפחות אנשים יקנו את המשחק שלכם כי הם יוכלו לשחק אותם מחשבון משפחתי, אבל במקביל כדאי שתדעו שאנחנו פותרים לכם את כל בעיות היד השניה כי משחק שימכר בחנות יד שניה יכניס לכם אחוזים לכיסעל כל מכירה, ואם תעדיפו אז תוכלו למנוע את האפשרות ליד שניה במשחק הספציפי שלכם". למפתחים זה היה מצויין כי יש לא מעט ששוק היד השניה פשוט הורג אותם או מאלץ אותם לעבור להשקעה במצבי מולטיפלייר ובחבילות הרחבה במקום במשחק עצמו.
אבל במקום זה אתה בא ומציע עכשיו שמיקרוסופט יבואו ויגידו להם "היי, המשחקים שאתם מפתחים עכשיו לקונסולה לא רק יאפשרו שיתוף של עשרה אנשים, ולא רק שלא ימנעו את שוק היד השניה, אלא יעשו את שני הדברים במקביל: העותק הבודד של המשחק שמכרתם ב-60$ ישותף בין 10 אנשים שונים אונליין, כשבמקביל כל עותק כזה יוכל להמשיך ולעבור אין סוף ידיים בזמן שהבעלים הראשון שלו ממשיך לשחק בו. כדאי שתתחילו לעבוד על הרבה DLC למשחק שלכם". איזה מודל עסקי נהדר! אני בטוח שהמפתחים פשוט ירוצו לפתח לקונסולה כזו.

בשורה התחונה כל הפתרונות שאתה מציע נעים בין הלא ישימים לאפילו יותר מכבידים על הצרכן (להשתמש בקינקט? באמת!? אולי נציע באמת למיקרוסופט שתשמור את הפרצוף של כל אחד מאיתנו על מסד נתונים באינטרנט כדי לזהות מתי אנחנו עושים לוגין למשחק שכבר מכרנו הלאה - זה בטח יעבוד מצויין).

וזה כל מה שיפה בשוק חופשי אמיתי: מיקרוסופט היתה מציעה את החבילה שלה, סוני את שלה, נינטנדו את שלה. כל אחת עם מודל עסקי אחר. לתוך הבריכה הזו אפשר לזרוק את הסטימבוקס, את הOuya ואת תואמי האנדרואיד הסלוניים. מי שהיה מציע את החבילה הכי משתלמת היה מנצח בקרב הקהל, ואם הקונסולה של מיקרוסופט היתה אסון אנשים פשוט לא היו קונים אותה (ובהתחשב במכירות המקדימות שלה באמזון, כבר אפשר לראות שזה לא קרה).
אבל מה שקורה עכשיו זה בדיוק ההיפך משוק חופשי: זו פשוט דוגמא לעריצות. אמנם אפשר להתווכח אם זו עריצות הרוב או עריצות המיעוט, אבל זה בדיוק כמו מה שאנחנו רואים שקורה בישראל המון פעמים, עם קהל חרדי שמפגין נגד חברות תחבורה ציבורת בשבת שהוא גם ככה לא ינסע בהן, ונגד פתיחת בתי קולנוע בשבת שהוא גם ככה לא ילך אליהם, ונגד כשרות של מסעדות כשגם ככה הוא לא היה מקבל את תעודת הכשרות של הרבנות הספציפית שלהן.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי swym » 23 יוני 2013, 21:55

Klayman כתב:כמה חבל שהוא טועה כ''כ כבר בתחילת המאמר שלו כשהוא אומר

ודבר אחרון, אפשר להניח שג'ים סטרלינג בדרך כלל טועה בתחילת המאמרים שלו בנקודה שבה כתוב "story by Jim Sterling" :D

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 יוני 2013, 14:09

swym כתב:ודבר אחרון, אפשר להניח שג'ים סטרלינג בדרך כלל טועה בתחילת המאמרים שלו בנקודה שבה כתוב "story by Jim Sterling" :D


הוא צודק לפעמים.
למשל, מצאתי את הג'ימקוויזישן שלו על החפצה של נשים, לעומת האדרה של גברים במשחקים הגיוני והוגן מאוד.
אני חושב שהוא יותר טועה, מאשר צודק, כי הוא לוקח הרבה יותר מדי רחוק את ה"כל החברות הן רוע טהור וכל בעיה שיש בתעשייה, היא בגלל חברות המשחקים", אבל יש לו נקודות טובות, פה ושם.

כל ההתייחסות שלו לX1 מוגזמת, קיצונית, מוטה ומאוד מאוד לא הגיונית.
זה היה מאוד בולט בטוויט שבו הוא אמר "יהיה תשלום שנתי בשביל לשחק במולטיפלייר בPS4, אבל נעזוב את זה עכשיו. זה לא משנה". הוא מעדיף לזנוח את ה"עקרונות" שלו, בשביל לצאת נגד הרע התורן.

אפרופו משחקים משומשים והנזק שלהם לתעשייה, אני רואה יותר ויותר את הטיעון של "תעשו משחקים טובים יותר, אז יחזירו אותם פחות" צף לו בדיונים, בכל מיני מקומות. זה התחזק עוד יותר בעקבות הטענות של מיאמוטו על העניין ועל זה שהתפיסה של נינטנדו לגבי משחקים, היא אותו הדבר כמו לגבי צעצועים (עוד דוגמא לכמה שהראייה שלהם מיושנת).
אני לא מבין איך אפשר בכלל לטעון שטות כזאת, כאשר יש עותקים משומשים של ביושוק: אינפיניט וTLOU פחות משבוע אחרי שהם יצאו.
להגיד "אז תפתחו משחקים שאף פעם לא נגמרים", זה בדיוק אותה התופעה המכוערת של מפיצות שמכריחות מפתחים להדביק מולטי פלייר בינוני לכל משחק. לא כל משחק צריך מולטי פלייר. לא כל משחק צריך קמפיין DLC שנה אחרי שהוא יוצא. לא כל משחק צריך חבילת תוספות.
משחקים משומשים הם הסיבה שיש לעיתונאים כמו ג'ים סטרלינג ומרקוס ביר את היכולת להתלונן על זה שבטומב ריידר יש מולטי פלייר, למרות שלא היה צריך אותו.
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 23 יוני 2013, 14:14, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי swym » 23 יוני 2013, 22:12

Nucleus_Dawn כתב:
הוא צודק לפעמים.
למשל, מצאתי את הג'ימקוויזישן שלו על החפצה של נשים, לעומת האדרה של גברים במשחקים הגיוני והוגן מאוד.

גם שם הוא טועה כמובם, כי בשורה התחתונה הזו "האדרת" הגברים היא דה-פקטו החפצה גם שלהם. אבל בוא ולא נסטה מהדיון.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 יוני 2013, 14:15

swym כתב:גם שם הוא טועה כמובם, כי בשורה התחתונה הזו "האדרת" הגברים היא דה-פקטו החפצה גם שלהם. אבל בוא ולא נסטה מהדיון.


אני לא מסכים, אבל באמת בוא לא נסטה מהדיון :)
אני מתאר לעצמי שהנושא הזה יעלה מתישהו, באיזה דיון אחר, בכל מקרה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 23 יוני 2013, 22:23

swym כתב:גם שם הוא טועה כמובם, כי בשורה התחתונה הזו "האדרת" הגברים היא דה-פקטו החפצה גם שלהם. אבל בוא ולא נסטה מהדיון.

הדיון גם ככה נהיה מפגר מזמן... דיון בין חשיבה הגיונית וWAIT AND SEE APPROACH לבין חשיבה של פאנבוייזם או חוסר הגיון מוחלט מהול בפופוליזם זול.

בכל אופן אני לגמרי מסכים עם גיא... רק חסר שבכל הדמויות הגבריות במשחקי מחשב יעשו בליטה משמעותית בחלציים בשביל לגמרי להשוות בין שני המינים והייצוג שלהם במשחקי מחשב.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Kazz » 23 יוני 2013, 17:28

נדב, זה לא עניין של טפשות ולא הכל מתחיל ונגמר בגיימספוט. אני פאקינג רוצה לתת את הדיסק שלי לחבר שישחק במשחק ואז יחזיר לי אותו. זה נעלם ב XB1. אם יש דיסק אז השחקן מצפה שיוכל לעשות כל מה שעשה בעבר עם הדיסק. מיקרוסופט לא מעוניינים? שיעשו קונסולה DD בלעדית.

גם אתה וסווים מניחים שXB1 הייתה מקבל את כל היתרונות של סטים מההתחלה כאשר שום דבר מזה בטוח. ראינו איך GFWL היה. אתם שוב עושים את הטעות של לקחת כמובן מאיליו משהו שהוא בהחלט לא כזה. בטח לא עם מיקרוסופט. הם הראו רק את המקלות כי רק זה מה שהיה להם לראות. כל הגזרים שלהם היו נעלמים ולא ראינו שום דבר נאמר לגביהם באופן מלא. ומיקרוסופט יכולים רק להאשים את עצמם בנושא הזה, אם אכן היו גזרים שכאלה.

סווים, אז אתה מסכים שהפאמילי שיירינג זה רק כדי להמתיק את הגלולה ומשהו לנסות להסיט את תשומת הלב מכל הדברים הרעים. לא צריכה להיות שום בעיה למערכת דומה במשחקי ה DD. ואם הם גם יישבו ויחשבו הם בטח יצמאו פתרון טוב גם לאפשר דיסקים שאפשר לעשות מה שרוצים איתם וגם הנוחות של DD.

ווא 5 מליון. זה לא הרבה בכלל בהשוואה ליוזרבייס. ולא מדובר במשחק של מחיר מלא וגם לא בטוח שכולם היו קונים כאשר כל המשחקים כולם באופן הזה.
קונסולה שמגבילה באופן חסר תקדים את הדיסקים הפיזיים היא לא קונסולה שמרצה את כולם. אם מיקרוסופט רצו לשמור על הכיוון המקורי שלהם אז הם היו צריכים לחשוב על דרך אחרת שתשמר את השליטה על הדיסקים או ללכת DD בלבד. כן, אנשים יכלו ללכת לקנות פס4 אבל כנראה מיקרוסופט יכולים להסתכל על הצד חיובי בכך שיש הרבה אנשים שרצו דווקא לקנות את המוצר שלהם ולא פשוט אמרו 'אה, נקנה את המוצר של סוני'. אם זה שוק חופשי אז ה'אשמה' כאן היא של מיקרוסופט. למה הם לא התעקשו על ה DRM המקורי ונכנעו לקהל? שהיו אומרים take it or leave it.
כנראה שהם בכלל לא היו בטוחים בשיטה שלהם ולא עשו ניתוח מעמיק לפני שהם עיצבו את המדיניות כי אם באמת הם חשבו שזה העתיד ושהאנשים ייאצמו את זה במהירות אז הם היו דובקים בשלהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי DrKeo » 23 יוני 2013, 19:40

Kazz כתב:נדב, זה לא עניין של טפשות ולא הכל מתחיל ונגמר בגיימספוט. אני פאקינג רוצה לתת את הדיסק שלי לחבר שישחק במשחק ואז יחזיר לי אותו. זה נעלם ב XB1. אם יש דיסק אז השחקן מצפה שיוכל לעשות כל מה שעשה בעבר עם הדיסק. מיקרוסופט לא מעוניינים? שיעשו קונסולה DD בלעדית.

גם אתה וסווים מניחים שXB1 הייתה מקבל את כל היתרונות של סטים מההתחלה כאשר שום דבר מזה בטוח. ראינו איך GFWL היה. אתם שוב עושים את הטעות של לקחת כמובן מאיליו משהו שהוא בהחלט לא כזה. בטח לא עם מיקרוסופט. הם הראו רק את המקלות כי רק זה מה שהיה להם לראות. כל הגזרים שלהם היו נעלמים ולא ראינו שום דבר נאמר לגביהם באופן מלא. ומיקרוסופט יכולים רק להאשים את עצמם בנושא הזה, אם אכן היו גזרים שכאלה.

סווים, אז אתה מסכים שהפאמילי שיירינג זה רק כדי להמתיק את הגלולה ומשהו לנסות להסיט את תשומת הלב מכל הדברים הרעים. לא צריכה להיות שום בעיה למערכת דומה במשחקי ה DD. ואם הם גם יישבו ויחשבו הם בטח יצמאו פתרון טוב גם לאפשר דיסקים שאפשר לעשות מה שרוצים איתם וגם הנוחות של DD.

ווא 5 מליון. זה לא הרבה בכלל בהשוואה ליוזרבייס. ולא מדובר במשחק של מחיר מלא וגם לא בטוח שכולם היו קונים כאשר כל המשחקים כולם באופן הזה.
קונסולה שמגבילה באופן חסר תקדים את הדיסקים הפיזיים היא לא קונסולה שמרצה את כולם. אם מיקרוסופט רצו לשמור על הכיוון המקורי שלהם אז הם היו צריכים לחשוב על דרך אחרת שתשמר את השליטה על הדיסקים או ללכת DD בלבד. כן, אנשים יכלו ללכת לקנות פס4 אבל כנראה מיקרוסופט יכולים להסתכל על הצד חיובי בכך שיש הרבה אנשים שרצו דווקא לקנות את המוצר שלהם ולא פשוט אמרו 'אה, נקנה את המוצר של סוני'. אם זה שוק חופשי אז ה'אשמה' כאן היא של מיקרוסופט. למה הם לא התעקשו על ה DRM המקורי ונכנעו לקהל? שהיו אומרים take it or leave it.
כנראה שהם בכלל לא היו בטוחים בשיטה שלהם ולא עשו ניתוח מעמיק לפני שהם עיצבו את המדיניות כי אם באמת הם חשבו שזה העתיד ושהאנשים ייאצמו את זה במהירות אז הם היו דובקים בשלהם.

לחבר שלך יש FAMILY SHARE, הוא לא צריך שתביא לו את הדיסק. מה זה? 1994? הוא פשוט רואה את המשחק, מקסימום צריך לקבוע שהוא משחק בו עכשיו ולא אתה שזה כמו סוג של גרסת "נתת לו את הדיסק" אם אתה רוצה לדמות את זה לזה. זה כמו להביא לו את הדיסק בלי שאתה צריך להביא לו את הדיסק, זה בעצם כמו להביא לו את כל הספריה שלך. בנושא הכשל של GFWL, זה ממש לא אותו דבר. דבר ראשון על הPC יש לך 20 אופציות אז בהשוואה הם לא היו טובים מספיק. דבר שני התוכנית GFWL שלהם נשלחה למות מיומה הראשון, מיקרוסופט לא מעוניינת בשום צורה בגיימינג בPC. דבר שלישי מיקרוסופט פשוט הראו שהם לא מבינים את הגיימר PC אבל וואללה, את הגיימר קונסולה הם מבינים יופי, אתה מכיר חברה עם מערכת הפעלה יותר אהודה על הגיימר קונסולה מאשר של מיקרוסופט? אני לא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי רונן » 24 יוני 2013, 22:03

swym כתב:זה בעצם מוכיח שאתה כנראה לא באמת גיימר שמשחק הרבה...

אז עכשיו אתה מתיימר לדעת באיזו תדירות אני משחק? למה? כי זה לא מסתדר עם הנתונים שבידך?

כולם יודעים כמה משחקים נכנסו לי ל-PS3 שאצלי כבר כמה שנים, ושיחקתי בה המון (ויש לי את הקונסולה הראשונה, השמנה). גם חברים שלי, ואח של חבר, יש לכל אלה את הקונסולה. מעולם לא נתקלנו בכך. אני יודע שהייתה בעיה כזו, אך קרתה לאחוז קטן מהקונסולות, קטן הרבה יותר מהבעיה שהייתה נכונה ל-Xbox360, אז מה ניסית להוכיח בזה? אתה תמיד דורש מאחרים להיצמד לעובדות, אז בוא נהיה עניינים.

ומעבר לזה, תזכיר לי, איך הגענו לדבר על העינית? דיברנו על דיסקים שנשרטים "סתם ככה, משום מקום". שלא לדבר על עניין הנשיפות בקלטות של ה-NES כדי שתעבודנה, שהחלטת להזכיר משום מה. אתה בורח לעניין לא רלוונטי כי הדוגמה האחרת שלך פחות מהותית ותופסת. תגיד לי, גיא, אתה אמתי?

הבעיה של השיתוף הפיזי אף פעם לא היתה עם האנשים שמעבירים את המשחק מיד ליד אלא עם אלו שמביאים את המשחק בחזרה לחנות, מקבלים עליו 5$, והולכים וקונים משחק משומש אחר ב-50$. המשמעות הכספית כאן היא שאנשים היו מוכנים להוציא המון כסף על משחקים, אבל כל הכסף הזה היה מתגלגל בתוך חנויות היד השניה וסנט אחד ממנו לא היה מגיע למפתחים. ברגע שאין יותר אפשרות כזו, הכסף שאנשים כן מוכנים לשלם ילך גם למפתחים ולכן מדובר בסעיף הכנסה שמגמד את זה שאנחנו בבית נשתף אנשים במשחקים שלנו בצורה דיגיטלית.

צר לי, תאלץ להסביר לי שוב. קניתי משחק ל-One, החלטתי לשתף אותו עם 10 אנשים מהפורום. באיזה אופן המפתחות תראינה רווחים, מלבד הכסף שלי?

אם הבנתי אותך נכון, הן תראינה רווחים מהחלפת המשחק בחנות הוירטואלית, אך אתה באמת מאמין שהרווח יהיה רב יותר מההפסד מכך שאלפים או מיליונים לא יקנו משחקים אלא פשוט ישתפו אותם ללא פחות מעשרה אנשים? איך בדיוק חישבת את זה? כי כדי לראות רווחים מהחלפות, אתה צריך שיהיה עם מי להחליף. כי למה שאנשים יסכימו לשלם על החלפות כש-10 משחקים מעולים זמינים להם ממילא בחינם? אתה מבין מדוע הלוגיקה שלך כושלת?

אתה באמת חושב שכדי לפצות על כך שהמפתחות תראינה רווחים משוק ההחלפות, אז היא תהיה נדיבה עם קהל הלקוחות כל-כך ותחלק 10 משחקים חינם על כל אחד שקונה משחק? מה הקשר בין השניים? אם לא היה פמילי שייר, הלקוחות לא היו מסכימים שהכסף עבור ההחלפות יועבר למפיצות? הרי בעצמך הראית שזה לא נכון.

וממתי מייקרוסופט העסקית היא כל-כך פילנטרופית?

לכן גם אם הדיווחים האחרונים על אודות מהות השייר לא מאוד מדויקים, תהיו בטוחים שהיו קיימים אותיות קטנות ומהותיות אחרות. ככה זה תמיד. עצם העובדה שמייקרוסופט לא דיברה על כך במפורש במסיבה רק מחזק זאת. לכן זה לא נובע משיווק גרוע, אלא מהחלטה מחושבת.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי Kazz » 25 יוני 2013, 20:34

טרנד חדש לדור הבא? משחקים באספקט 2.40:1. כלומר 1920x800 ועם בארים שחורים בגבולות המסך. ידענו שכמה משחקים של בת'סדה עושים זאת ועכשיו גם הבלעדי לפס4 'המשמר'.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=603516

Lame.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי bling » 26 יוני 2013, 05:18

Kazz כתב:טרנד חדש לדור הבא? משחקים באספקט 2.40:1. כלומר 1920x800 ועם בארים שחורים בגבולות המסך. ידענו שכמה משחקים של בת'סדה עושים זאת ועכשיו גם הבלעדי לפס4 'המשמר'.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=603516

Lame.

אני משער שזה לא רק למטרות אומנותיות והרגשה קולנועית אלא שזה גם מאפשר לדחוף גראפיקה טובה יותר.
זה היה צפוי שבשלב מסויים יהיו פשרות מסוג כזה בשביל גראפיקה,זה נכון לכל מערכת סגורה שמפתחים לה ספציפית כולל פיסי אם היה סגור,רק לא ציפיתי שזה יגיע בשלב כל כך מוקדם,זה לא שסחטו את הפס4 ועכשיו יורדים ברזולוציה או מקצצים בפריימים כדי להוציא יותר,עוד לא התחיל הדור למען השם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יוני 2013, 06:25

Kazz כתב:טרנד חדש לדור הבא? משחקים באספקט 2.40:1. כלומר 1920x800 ועם בארים שחורים בגבולות המסך. ידענו שכמה משחקים של בת'סדה עושים זאת ועכשיו גם הבלעדי לפס4 'המשמר'.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=603516

Lame.

כבר לפני שנים תהיתי איך לא עשו את זה קודם, יחס של קולנוע במקום טלביזיה ואתה מרוויח כמעט פי 2 בביצועים שקשורים לרזולוציה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יוני 2013, 07:21

סוני שכנעתם אותי, החלפתם תפקיד עם מיקרוסופט ועכשיו אתם אלה שמיצרים שלט לגודל ידיים שלי ומיקרוסופט מיצרים שלטים לידיים של ילדות יפניות. עכשיו רק תחליפו את הסטיק השמאלי עם הdpad ואני שלכם לנצח:
תמונה

למרות שאני חייב לציין שהפלסטיק נראה זול בטרוף אצל סוני, ביחוד באזור של הכפתורים. מה אתם אומרים סוני, פלסטיק איכותי יותר עם החלפה של הסטיק עם הdpad בגרסה הבאה שתצאה עוד שנתיים שיהיה בה רטט בטריגרים? זורם לכם סוני?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
nir 2
Padawan
הודעות: 19
הצטרף: 07 מאי 2013, 16:18

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי nir 2 » 26 יוני 2013, 00:13

DrKeo כתב:סוני שכנעתם אותי, החלפתם תפקיד עם מיקרוסופט ועכשיו אתם אלה שמיצרים שלט לגודל ידיים שלי ומיקרוסופט מיצרים שלטים לידיים של ילדות יפניות. עכשיו רק תחליפו את הסטיק השמאלי עם הdpad ואני שלכם לנצח:

למרות שאני חייב לציין שהפלסטיק נראה זול בטרוף אצל סוני, ביחוד באזור של הכפתורים. מה אתם אומרים סוני, פלסטיק איכותי יותר עם החלפה של הסטיק עם הdpad בגרסה הבאה שתצאה עוד שנתיים שיהיה בה רטט בטריגרים? זורם לכם סוני?


סוני מעדיפה לדחוף דברים ממש לא שימושיים כמו הSixaxis שהבנתי שהוא קיים רק אחרי ששיחקת בKILLZONE 2 מאשר להתמקד באיכות השלטים שלהם.
אחרי שלוש שנים כל הכפתורי X בדואלשוקים שלי חצי תקועים לעומת חמש שנים עם האקסבוקס ששם רק האנלוגים התקלפו קצת.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 26 יוני 2013, 09:54

nir 2 כתב:
סוני מעדיפה לדחוף דברים ממש לא שימושיים כמו הSixaxis שהבנתי שהוא קיים רק אחרי ששיחקת בKILLZONE 2 מאשר להתמקד באיכות השלטים שלהם.
אחרי שלוש שנים כל הכפתורי X בדואלשוקים שלי חצי תקועים לעומת חמש שנים עם האקסבוקס ששם רק האנלוגים התקלפו קצת.

מחזק.

אגב לא יודע מה הטענה על האספקט של קולנוע... אתה מקבל זוית ראיה טבעית של עיניים. אני בעד.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 vs Xbox One - רשימת פיצ'רים/מחירים/מודלים

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2013, 02:14

swiss-the-engine כתב:מחזק.

אגב לא יודע מה הטענה על האספקט של קולנוע... אתה מקבל זוית ראיה טבעית של עיניים. אני בעד.

חצי מהמסך שלך זה פסים שחורים, אתה מאבד חצי משדה הראיה שלך. לא מבאס אותך כשאתה רואה סרט על הטלביזיה וחצי מהמסך שחור? אתה לא ממש נהנה כשאתה שם סדרה והמסך מלא לגמרי?
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 104 אורחים

cron