Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 נובמבר 2019, 12:47

Laskin כתב:בעבר הנסיון שלהם שם לא היה משהו, נקווה שבעתיד יצליחו יותר.
אני גם לא חושב שהם הפסיקו עם הרכישות.... שום חברה לא תכריז בחיים שהפסיקה עם רכישות, זה אומר שההתרחבות תעצר, וזה לא סימן טוב למשקיעים.
הם פשוט יהיו מעט פחות אגרסיביים ברגישות שלהם ויחפשו יותר בפינצטה הזדמנויות פז וחדי-קרן, ואם יהיו כאלה - הם לא יפספסו.

הם לא הכריזו שהם הפסיקו את הרכישות, אנשים לקחו בצורה הסטרית הערה של פיל ספנסר שהם עוברים מפוקוס של לקנות אולפנים לפוקוס של להוציא משחקים מהאולפנים הללו. הוא לא אמר שהם סיימו רכישות, רק שהבוננזת רכישות של השנה וחצי האחרונות הסתיימה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21713
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 17 נובמבר 2019, 13:15

כן זה מה שאני אומר :)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5380
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 17 נובמבר 2019, 21:09

לדעתי רייר מעולם לא הפסיקו להוציא משחקים מקוריים ומלוטשים. לא רואה איך הגיוני לרשום אותם באותה שורה עם דאבל פיין וכאלה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 נובמבר 2019, 21:57

swiss-the-engine כתב:לדעתי רייר מעולם לא הפסיקו להוציא משחקים מקוריים ומלוטשים. לא רואה איך הגיוני לרשום אותם באותה שורה עם דאבל פיין וכאלה.

האמת היא שאני מסכים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 25 נובמבר 2019, 14:10

לא יודע מה אתכם, אבל אני מקבל וייב חזק של משחקי מולטיפלייר עם game as a service, לפחות מכל הסטודיואים הפנימיים של מיקרוסופט - שזה בדיוק המיתוג ההפוך ממה שסוני עושה עם שלה.
כאילו, עזבו את המשחקים שכבר היו בפיתוח כמו Wasteland 3 או Outer Wilds שיצא עכשיו. אבל כל ההכרזות החדשות כמו Grounded ו-Everwild מצטרפות לBleeding Edge (שגם מגיע מסטודיו שעשה פעם בעיקר סינגל פלייר) ולרוסטר המשחקים הקיים של מיקרוסופט שתמיד שמו דגש חזק על מולטיפלייר (כמו היילו ו-Age of Empires).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 נובמבר 2019, 16:00

swym כתב:לא יודע מה אתכם, אבל אני מקבל וייב חזק של משחקי מולטיפלייר עם game as a service, לפחות מכל הסטודיואים הפנימיים של מיקרוסופט - שזה בדיוק המיתוג ההפוך ממה שסוני עושה עם שלה.
כאילו, עזבו את המשחקים שכבר היו בפיתוח כמו Wasteland 3 או Outer Wilds שיצא עכשיו. אבל כל ההכרזות החדשות כמו Grounded ו-Everwild מצטרפות לBleeding Edge (שגם מגיע מסטודיו שעשה פעם בעיקר סינגל פלייר) ולרוסטר המשחקים הקיים של מיקרוסופט שתמיד שמו דגש חזק על מולטיפלייר (כמו היילו ו-Age of Empires).

GROUNDED ו-BLEEDING EDGE היו בפיתוח כשמיקרוסופט התחילו לדבר עם החברות הללו כך שזה לא הגיע ממיקרוסופט. לגבי EVERWILD, אין לי מושג מה המשחק הזה בדיוק, הוא מולטיפלייר?

בכל מקרה אני לא חושב שזה המקרה. אני יותר חושב שהם הולכים לשנות את פני השטח של עולם המשחקים עם GAMEPASS, פחות עם GAMES AS A SERVICE. כלומר כשיש לך שירות שכזה, אתה נהנה מזה שמפתחים שלך מפמפמים משחקי AA בקצב גבוה במקום משחק AAA גדול פעם ב-4 שנים. אני מקווה שזה לא כל מה שהם יעשו, אבל נראה שלראשונה מחזיקת פלטפורמה יכולה להצדיק הוצאה של הרבה משחקים קטנים בגלל שירות שכזה. מצד שני פלייגראונד עובדים על שני AAA גדולים (פרוצה 5 ואולי פייבל?), הקואליציה עובדים על AAA גדול, 343 עובדים על AAA, היוזמה עובדים על AAA על פי הדיווחים, T10 עובדים על AAA וכדומה כך שאני לא יודע גם כמה זה נכון. כנראה שנראה בעיקר מגוון גדול של דברים, אבל מה שהצוותים החדשים של מיקרוסופט עושים תחת מיקרוסופט נגלה רק עוד שנה או שנתיים, אנחנו עדין רואים שאריות של הפיתוח שלהם מלפני הקניה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21713
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 25 נובמבר 2019, 16:36

אם everwild לא יספק חוויה טובה גם לשחקן יחיד - זה יהיה מאוד מאוד מאכזב

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 26 נובמבר 2019, 16:04

DrKeo כתב:
swym כתב:לא יודע מה אתכם, אבל אני מקבל וייב חזק של משחקי מולטיפלייר עם game as a service, לפחות מכל הסטודיואים הפנימיים של מיקרוסופט - שזה בדיוק המיתוג ההפוך ממה שסוני עושה עם שלה.
כאילו, עזבו את המשחקים שכבר היו בפיתוח כמו Wasteland 3 או Outer Wilds שיצא עכשיו. אבל כל ההכרזות החדשות כמו Grounded ו-Everwild מצטרפות לBleeding Edge (שגם מגיע מסטודיו שעשה פעם בעיקר סינגל פלייר) ולרוסטר המשחקים הקיים של מיקרוסופט שתמיד שמו דגש חזק על מולטיפלייר (כמו היילו ו-Age of Empires).

GROUNDED ו-BLEEDING EDGE היו בפיתוח כשמיקרוסופט התחילו לדבר עם החברות הללו כך שזה לא הגיע ממיקרוסופט. לגבי EVERWILD, אין לי מושג מה המשחק הזה בדיוק, הוא מולטיפלייר?

בכל מקרה אני לא חושב שזה המקרה. אני יותר חושב שהם הולכים לשנות את פני השטח של עולם המשחקים עם GAMEPASS, פחות עם GAMES AS A SERVICE. כלומר כשיש לך שירות שכזה, אתה נהנה מזה שמפתחים שלך מפמפמים משחקי AA בקצב גבוה במקום משחק AAA גדול פעם ב-4 שנים. אני מקווה שזה לא כל מה שהם יעשו, אבל נראה שלראשונה מחזיקת פלטפורמה יכולה להצדיק הוצאה של הרבה משחקים קטנים בגלל שירות שכזה. מצד שני פלייגראונד עובדים על שני AAA גדולים (פרוצה 5 ואולי פייבל?), הקואליציה עובדים על AAA גדול, 343 עובדים על AAA, היוזמה עובדים על AAA על פי הדיווחים, T10 עובדים על AAA וכדומה כך שאני לא יודע גם כמה זה נכון. כנראה שנראה בעיקר מגוון גדול של דברים, אבל מה שהצוותים החדשים של מיקרוסופט עושים תחת מיקרוסופט נגלה רק עוד שנה או שנתיים, אנחנו עדין רואים שאריות של הפיתוח שלהם מלפני הקניה.

אני גם חושב שהכיוון שלהם הוא Game Pass, אבל הדבר שהכי מתאים לשירות כזה הוא Game as a Service, שהמשמעות שלו היא שבשביל לחוות את התוכן כמו שצריך אנשים צריכים להישאר בשירות לאורך זמן. תוכן כזה יותר מושך ויותר קל ליצור בסביבת מולטיפלייר מאשר בסינגל פלייר, והמשחקים האלו גם נוטים למשוך יותר שחקנים לשירות כמו גיימפאס מאשר משחק אינדי כזה או אחר (שגם מתומחרים במחיר נמוך יותר). Sea of Thieves הוא דוגמה קלאסית של איך מיקרוסופט תופסת את הכיוון הזה - שיכול לעבוד גם למשחקי AAA גדולים וגם למשחקי אינדי קטנים (נניח פורצה מול רוקט ליג).
כבר במהלך הדור הזה מיקרוסופט הלכה חזק על מולטיפלייר בזמן שסוני התמקדה בסינגלפלייר, ומכל המשחקים שראינו בX19 נראה שהמגמה הזו של מולטיפלייר צד א' רק מתחזקת אצל מיקרוסופט.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2019, 16:16

אני פשוט לא חושב שהמגמה מתחזקת אצל מיקרוסופט, הרי כל משחקי המולטי החדשים שלהם הם תוצר של חברות שעבדו עליהם ממילא. אני לא חושב שראינו עדין את הכיוון שמיקרוסופט לוקחת כי הם פשוט לא חשפו אותו לציבור עדין. יש לה עכשיו הכל מהכל, אבל אני חושב שמיקרוסופט בהחלט התמקדה ברכישות בחברות שעושות לרוב משחקי סינגל נרטיבים.

מגמת הGAAS בהחלט התחזקה אצל מיקרוסופט בשנים האחרונות, אבל אני חושב שהם ראו איך סוני התפוצצה בדור האחרון ולמדו מזה דבר או שניים. אני בספק אם המשחק הגדול הראשי הבא של רוב החברות שלהם יהיה GAAS. להגיד את האמת, אני לא חושב שהמשחק של RARE הוא GAAS בשום צורה, הוא נראה כמו משחק סינגל, גג אלמנטי של CO OP אבל אני משער שנצטרך לחכות ולראות.

בנוגע לגיימפאס, אם מאכילים אותך כל הזמן במשחקים, גדולים וקטנים, כנראה שתשאר מנוי. יש להם עכשיו המון בתי פיתוח ולחלקים יש יותר מצוות אחד, הם בהחלט יכולים להוציא 10 משחקים בשנה בגדלים שונים. אני לא חושב שהיוזמה, הקואליציה ועוד כמה חברות בבעלות מיקרוסופט יפתחו משחקים שהם פחות מסינגל AAA. אבל מי יודע, אולי אני טועה ומדבר בעיקר מתקווה. אבל אני בהחלט חושב שמיקרוסופט, בזכות גיימפס, הולכת לנסות לעשות כל מני יצורים מוזרים ומגוונים - ממשחקי AAA ענקיים מחברות כמו היוזמה ועד משחקים קטנים ומוזרים מדאבל פיין. עם שירות כמו גיימפאס, יש מקום למשחקי צד א' שמעולם לא באמת היו יכולים להיות משחקי צד א'. זה קצת כמו נטפליקס, בטלביזיה לינארית תמיד היו תקועים בקונספט של 24 פרקים לעונה, מבנה מסויים שבנוי סביב הפסקות פרסומות וכו'. עכשיו עם נטפליקס? פתאום טום יורק מוציא קליפ של 20 דק' בבימוי של פול תומאס אנדרסון. אני לא רואה סיבה שזה לא יקרה בגיימינג, דברים כמו משחק AAA ענקי שהוא רק שעתיים למשל יכול להפוך למציאות, דבר שאין לו ממש זכות קיום בשוק כרגע. אני גם חושב שזה משחרר את הצוותים אומנותית, פתאום זה לא כמה המשחק שלך מכר, אפשר לעשות דברים מוזרים בטרוף, ניסויים הזויים במטרה למשוך קהלים קצת אחרים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21713
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 26 נובמבר 2019, 17:02

הכל עניין של עלויות ורווחים בסוף... יהיה גם קשה למדוד הצלחות, לפחות כאלו שגורמות לאנשים לשלם על שירות. אפילו עם נתוני משחק מדוייקים - לא תדע אף פעם מספיק טוב מה גרם לעלייה או ירידה במנויים, איזה משחק או צירוף של כמה משחקים גרמו למישהו לרכוש את השירות וכו׳...
להפך מנטפליקס - אני לא בטוח שיש מספיק מאסה של מנויים פוטנציאליים כדי להצדיק מאות פרוייקטים במקביל, למשל. אז כמה כן? לא יודעים. בקונסולות החישובים כל כך הרבה יותר פשוטים :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2019, 17:08

Laskin כתב:הכל עניין של עלויות ורווחים בסוף... יהיה גם קשה למדוד הצלחות, לפחות כאלו שגורמות לאנשים לשלם על שירות. אפילו עם נתוני משחק מדוייקים - לא תדע אף פעם מספיק טוב מה גרם לעלייה או ירידה במנויים, איזה משחק או צירוף של כמה משחקים גרמו למישהו לרכוש את השירות וכו׳...
להפך מנטפליקס - אני לא בטוח שיש מספיק מאסה של מנויים פוטנציאליים כדי להצדיק מאות פרוייקטים במקביל, למשל. אז כמה כן? לא יודעים. בקונסולות החישובים כל כך הרבה יותר פשוטים :)

אף אחד לא מדבר על מאות, אבל כשאתה מנסה לגרום לשירות שלך להראות מגניב לאנשים שאין אותו ולגרום לאנשים שיש אותן לדבוק בו אתה צרילך לשחרר כל הזמן תוכן חדש. מיקרוסופט יכולה לעשות כל מני דברים מגניבים כשאין יותר מחזור PR לטובת מכירות, למשל shadow drop של משחק ביום שהוא מוכרז.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 26 נובמבר 2019, 17:52

מיקרוסופט מפיצה מזה עשור וחצי בערך משחקי אינדי קטנים לצד משחקי AAA גדולים יותר של סטודיואים פנימיים וחיצוניים, כולל כל הטווח שבאמצע - זה לא השתנה, וזה בהחלט תמהיל טוב בשביל שירות subscription למשחקים.
אבל מה שיותר טוב לשירות כזה, הוא להשאיר את השחקנים שם לזמן ארוך - ובשביל זה צריך game as a service: הכמה שעות (?) של משחק סטאר וורס לשחקן יחיד בOrigin Pass, או הקמפיין של גירס 5 שאפשר לסיים בתקופה של החודש בדולר הם לא מה שיגרום לשחקן להשאיר את המנוי שלו פעיל גם בחודש הבא ובזה שאחריו. ולכן גם אם בחודש הבא תפציץ עם משחק age of empires חדש או פיפא חדש, יש סיכוי טוב שאתה תאבד את השחקנים האלו.
אני חושב שבשביל לשמר את המנויים אתה חייב להמשיך לספק להם תוכן כל הזמן במשחק שבשבילו הם עשו את המנוי מלכתחילה, בדיוק כמו ששירות VOD צריך להסתמך בעיקר על סדרות עונתיות שיגרמו לך להמשיך את המנוי, ופחות על סרטים גדולים (ה-AAA) וחד פעמיים או מיני סדרת דוקו חד עונתית (האינדי). המגמה שאני צופה זה שמיקרוסופט תמשיך להשקיע במשחקים כשירות עם פוקוס מולטיפלייר, ואת המשחקים הגדולים והקטנים, ה"חד פעמיים", היא תספק על בסיס "שחקני חוץ" שאינם בלעדיים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2019, 18:55

swym כתב:מיקרוסופט מפיצה מזה עשור וחצי בערך משחקי אינדי קטנים לצד משחקי AAA גדולים יותר של סטודיואים פנימיים וחיצוניים, כולל כל הטווח שבאמצע - זה לא השתנה, וזה בהחלט תמהיל טוב בשביל שירות subscription למשחקים.
אבל מה שיותר טוב לשירות כזה, הוא להשאיר את השחקנים שם לזמן ארוך - ובשביל זה צריך game as a service: הכמה שעות (?) של משחק סטאר וורס לשחקן יחיד בOrigin Pass, או הקמפיין של גירס 5 שאפשר לסיים בתקופה של החודש בדולר הם לא מה שיגרום לשחקן להשאיר את המנוי שלו פעיל גם בחודש הבא ובזה שאחריו. ולכן גם אם בחודש הבא תפציץ עם משחק age of empires חדש או פיפא חדש, יש סיכוי טוב שאתה תאבד את השחקנים האלו.
אני חושב שבשביל לשמר את המנויים אתה חייב להמשיך לספק להם תוכן כל הזמן במשחק שבשבילו הם עשו את המנוי מלכתחילה, בדיוק כמו ששירות VOD צריך להסתמך בעיקר על סדרות עונתיות שיגרמו לך להמשיך את המנוי, ופחות על סרטים גדולים (ה-AAA) וחד פעמיים או מיני סדרת דוקו חד עונתית (האינדי). המגמה שאני צופה זה שמיקרוסופט תמשיך להשקיע במשחקים כשירות עם פוקוס מולטיפלייר, ואת המשחקים הגדולים והקטנים, ה"חד פעמיים", היא תספק על בסיס "שחקני חוץ" שאינם בלעדיים.

נופליקס הם דווקא דוגמה טובה, הם לא מספקים ״gaas״, הם מספקים חוויות חד פעמיות. הרי נטפליקס משחררים את הסדרות שלהם במכה, כשיוצאת עונה של stranger things אתה מסיים אותה תוך שבוע, בדיוק כמו שאתה מסיים את גירס תוך שבוע (ובניגוד לנטפליקס לגירס יש מולטי שימשיך למשוך אותך). הצורה שבה נטפליקס עובדת היא שהם פשוט משחררים עוד ועוד תוכן, הם לא גוררים תוכן קיים לנצח. מי שמספק gaas אלה דווקא השירותים המיושנים כמו hbo שממשיכים לתמוך בערוצי טלביזיה לינארים כשהם משחררים סדרות שבועית. לצערנו ראינו את אפל ודיסני מאמצים את השיטה אבל רק כי אין להם מספיק תוכן כרגע.

אני מנוי של גיימפאס, הסיבה שלא בטלתי היא שכל חודש הגיע תוכן חדש שרציתי לשחק. בקראקדאון 3 לא נגעתי מפברואר, כנ״ל על גירס מספטמבר ופורצה הורייזן 4 ממרץ, בערך כמו נטפליקס. ככל שמיקרוסופט מרחיבה את הבית פיתוח הפנימיים שלה, כך היא תוציא יותר תוכן מעניין בצורה תכופה יותר. כמובן שזה לא סותר משחקי gaas, אבל אין סיבה לחשוב שזה יהיה הפוקוס העיקרי שלה, ביחוד שרוב החברות שהיא קנתה מתעסקות במשחקי סינגלפלייר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 26 נובמבר 2019, 19:54

ידעתי שהמודל של נטפליקס יעלה קצת התנגדות...
הנקודה היא שהתוכן הוא עונתי (כלומר דומה לseason pass, שזה גם סוג פרימיטיבי של GaaS). אתה יודע שתקבל בשנה הבאה עוד עונה של כל הסדרות שאתה צופה בהן כיום (ומצליחות מספיק), ופשוט יש מספיק מהן בשביל למשוך שנה שלמה. הסיבה היחידה שנטפליקס לא מטפטפים תוכן בקצב מהיר יותר לכל סדרה וסדרה היא שקשה עד בלתי אפשרי להפיק תוכן עלילתי לינארי בצורה כזו על בסיס קבוע, למעט אולי תוכניות טוק שואו.
במשחקים אין את הבעיה הזו של יצירת תוכן מדורגת, ואתה יכול ליצור content pipeline על בסיס חודשי, שבועי ויומי אפילו במבנה של פס יצור. הרוב הגדול של הצרכנים כיום מתרכז בתוכן מהסוג הזה במספר מצומצם של משחקים, בעוד אנשים שצורכים כל חודש משחק חדש אחר הם סגמנט מצומצם יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2019, 22:12

swym כתב:ידעתי שהמודל של נטפליקס יעלה קצת התנגדות...
הנקודה היא שהתוכן הוא עונתי (כלומר דומה לseason pass, שזה גם סוג פרימיטיבי של GaaS). אתה יודע שתקבל בשנה הבאה עוד עונה של כל הסדרות שאתה צופה בהן כיום (ומצליחות מספיק), ופשוט יש מספיק מהן בשביל למשוך שנה שלמה. הסיבה היחידה שנטפליקס לא מטפטפים תוכן בקצב מהיר יותר לכל סדרה וסדרה היא שקשה עד בלתי אפשרי להפיק תוכן עלילתי לינארי בצורה כזו על בסיס קבוע, למעט אולי תוכניות טוק שואו.
במשחקים אין את הבעיה הזו של יצירת תוכן מדורגת, ואתה יכול ליצור content pipeline על בסיס חודשי, שבועי ויומי אפילו במבנה של פס יצור. הרוב הגדול של הצרכנים כיום מתרכז בתוכן מהסוג הזה במספר מצומצם של משחקים, בעוד אנשים שצורכים כל חודש משחק חדש אחר הם סגמנט מצומצם יותר.

לחכות שנתיים ל״עונה״ חדשה יש גם בעולם המשחקים, קוראים לזה המשחק הבא בסדרה. שחקתי בגירס 5, סיימתי אותו ואני יודע שעוד שלוש שנים אני אשחק שוב בגירס 6. בדיוק כמו בנטפליקס, אתה מקבל דאמפ גדול של תוכן חד פעמי שאתה מסיים בשבוע ומחכה שנה או שנתיים או שלוש להמשך ובנתיים אתה קופץ לפיסת התוכן הבאה.

אם אתה מנסה להשתמש בנטפליקס כדוגמה למודל gaas, האנלוגיה מתפוררת. אם מיקרוסופט יתלו את גיימפאס שלהם בערימה של משחקי gaas, אף אחד פה בפורום לא יקנה אקסבוקס ולא יעשה מנוי לגיימפאס. הדבר האחרון שמחפשים במנויים זה משחקים סטייל דסטיני, כל הרעיון במנוי הוא המגוון והקפיצה ממשחק למשחק. פיל ספנסר בעצמו אמר שמשתמשי גיימפאס משחקים יותר משחקים מאנשים שאין להם גיימפאס. מעבר לזה, לרוב האנשים יש משחק gaas אחד שהם משחקים בו, גג שניים, זה מודל נוראי למנוי. למה שאני ארצה לשלם 100$ בשנה בשביל לשחק באותם שני משחקים? זה לא כלכלי בעליל. ומה לעזאזל אני אעשה עם 6 משחקי gaas חדשים בשנה?

מיקרוסופט צריכה להנפיק כמה שיותר תוכן מקורי ולעשןת כמה שיותר שיתופי פעולה (כמו outer wilds) אם הם רוצים להיות הנטפליקס של המשחקים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 נובמבר 2019, 20:27

איזה צירוף מקרים, בדיוק ראיינו את מאט בוטי לגבי הרכישות החדשות של מיקרוסופט. האמ;לק הוא שמיקרוסופט גדלה בשנה וחצי האחרונות מ-6 אולפנים ל-15 (רכשה 8 והקימה 2 חדשים), התקווה של מיקרוסופט היא להוציא משחק גדול כל 3-4 חודשים והאולפנים עובדים על מה שבא לצוותים, לא מה שמיקרוסופט מכתיבה להם. הוא גם מציין שהרכישה של מיקרוסופט הביאה שדרוג משמעותי לרמת ההפקה של wasteland 3 מבחינת גודל צוות, זמן פיתוח ותקציב. הוא הוסיף שהרכישה הביאה לצוות של w3 יציבות כי לפני הרכישה הם היו בהסטריה.

אני ממש מקווה שאותו דבר יקרה לסייקונאטס 2, יהיה נחמד אם רמת התקציב והפוליש שלו יזנקו.

כתבה נוספת עם אינאקסייל מדברת על ההשפעה של מיקרוסופט על wasteland 3:
https://www.gamesradar.com/uk/wasteland ... 9-preview/

לפי הכתבה מיקרוסופט מיד אחרי הרכישה נתנה להם אקסטרה חצי שנה פיתוח (המשחק היה מיועד לנובמבר ונדחה למאי 2020) וממנו דיבוב שלא היה אמור להיות במשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 נובמבר 2019, 21:36

דליפה קטנה מפייבל של פלייגראונד, קונספט ארט:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

בנוסף דלף שהצוות של פייבל בפלייגראונד הוא כרגע 200 אנשים והוא מכיל אנשים מקוג׳ימה פרודקשן, ביוור, רוקסטדי, רוקסטאר ויוביסופט מונטראול. המשחק בפיתוח כבר כמעט שלוש שנים.

עריכה:
טוב, מסתבר שהאמן פנה לאתר שהעלה את זה ובקש ממנו להוריד את זה, באסה שהייתי על הטלפון אז לא יכלתי להעלות את הציורים לשרת של הפורום. אבל הנה עוד דברים מאותו אמן שעובד בפלייגראונד והפלא ופלא, הוא גם עשה קונספטים לפורצה הורייזן 5 וזה נראה כמו יפן.

פורצה הורייזן 5:
forza1.png
forza1.png (2.59 MiB) נצפה 6566 פעמים

forza2.png
forza2.png (2.27 MiB) נצפה 6566 פעמים

forza3.png
forza3.png (1.9 MiB) נצפה 6566 פעמים


פייבל 4:
fable.png
fable.png (2.74 MiB) נצפה 6566 פעמים


בנוגע לאומנות מפייבל שהוא הסיר, היה מדובר בציורים בסגנון המאה ה-16 והיו שם גם קולאז'ים להשראה שהתבססו על בגדים מהמאה ה16, עיצובים שונים של מתנקשים (כולל מ-AC) ותמונה של אן הת'אווי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 דצמבר 2019, 02:45

סרטון מעניין של DF על XCLOUD:


- הסיליקון הוא ה-APU של ה-ONE S, אבל עדין יש הבדלים מה-S.
- בעזרת שיטת הובס כל BLADE בשרת צורך 15% מ-ONE S רגילה.
- הקונסולה עובדת בפלט של 120FPS, אפילו כשהמשחק רץ ב-30, כך שהפריים מגיע הכי מהר שהוא יכול למקודד ונשלח לשחקן ללאג מינימאלי.
- ה-CPU מהיר יותר מב-S בכדי לפצות על הקידוד וידאו.
- יש אקסטרה צ'יפ קידוד וידאו על הלוח אם.
- רייזור שלחו להם תוסף לטלפון שלהם בשם חתול ג'ונגל שהופך את הטלפון לסוג של סוויטצ':
Untitled.jpg
Untitled.jpg (279.31 KiB) נצפה 6468 פעמים

- טלפונים שונים מביאים LAG שונה וכמו בטלביזיות, גם להם יש לאג מובנה לתצוגה כך שבחירת הטלפון בהחלט משנה.
- זמני הטעינה משופרים, כנראה בגלל ה-CPU, אבל עדין לא מהירים כמו סטדיה. לדוגמה לטעון את היילו 5 ב-ONE S לוקח 52 שניות וב-XCLOUD לוקח 37 שניות.
- בגלל שהמשחק רץ בשרתים של מיקרוסופט, DF מדדו את הפינג במשחקי אונליין ב-1ms (!). מיקרוסופט אמרו לDF שזה כל כך מהיר, שכשהם התחילו לנסות את XCLOUD המערכת אנטי-צ'יט סמנה אותם כי היא חשבה שהם מרמים בגלל הפינג האפסי.
- כרגע XCLOUD מזרים 720P / 60FPS לטלפון, העיצוב כרגע נועד למסכים קטנים.
- ריצ'רד אומר שהאיכות תמונה "בסדר". במשחקים מהירים או חשוכים יש ארטיפקטים של הזרמה, באיטיים זה נראה הרבה יותר טוב.
- בדיקת לאג:
על OLED סדרה 9 עם ONE S הלאג היה 79.8ms.
על OLED סדרה 9 לא במצב גיימינג הלאג היה 117.1ms.
ב-XCLOUD הזמן הכי טוב היה עם טלפון Redmagic 3S שסיפור 121.1ms (כלומר אקסטרה 40ms לעומת מכשיר מקומי).
ב-XCLOUD הזמן הכי גרוע היה עם רייזר פון 2 והוא 156.7ms (כלומר אקסטרה 76ms לעומת מכשיר מקומי).
- שני פרטים שכדאי לזכור על בדיקת הלאג, XCLOUD עדין לא תומך בחיבור חוטי של השלט וטלפונים סלולרים הם על WIFI, לא עם כבל רשת כך שאולי אפשר לשפר את הלאג קלות. עם מכשיר טוב, הלאג הוא דומה לאדם ששוכח להפעיל מצב גיימינג בטלביזיה.
-
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 05 דצמבר 2019, 16:05

פיל ספנסר התארח באיזה סטרים של היילו ריץ' ונשאל אילו משחקים הוא הכי אהב השנה, וזרק בנונשלנטיות שהוא ממש אהב את קונטרול אבל הוא לא הגיע למספיק אנשים ולכן הוא שמח שהוא מגיע לגיים פאס. אז קונטרול בדרך לפאס? זה היה רק עניין של זמן :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 19 דצמבר 2019, 15:30

לא דברנו על זה ממש אבל השבוע יצא עדכון חינמי לפורצה הורייזן 4 עם מצב battle royal ל-72 שחקנים:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ינואר 2020, 15:18

הפצצה ענקית של גיימפס - gtav:
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21713
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 ינואר 2020, 17:06

כן ולא... משחק מאוד פופולרי אבל אני בערך לכולם יש אותו, ובכל זאת - מדובר במשחק מלפני 5 שנים (7 אם סופרים את המקור)...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38248
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ינואר 2020, 17:39

Laskin כתב:כן ולא... משחק מאוד פופולרי אבל אני בערך לכולם יש אותו, ובכל זאת - מדובר במשחק מלפני 5 שנים (7 אם סופרים את המקור)...

אף אחד מאיתנו לא יעשה גיימפס בגללו אבל עדין זאת חתיכת השגה בשבילם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21713
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 ינואר 2020, 17:41

הייתי מסכים עד לפני שלוש שנים.
זו תוספת נחמדה עכשיו, לא הרבה מעבר

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6556
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 04 ינואר 2020, 18:04

כן לאסקין, לכן הוא עדיין מבליח מדי פעם בטבלאות המכירות...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 47 אורחים