DrKeo כתב:קצת פרטים טכנים על RYSE:
- יש אך ורק מודל אחד לכל דמות, אין מודל ספציפי לסרטוני מעבר ומודל לגיימפליי כך שהגיימפליי והסרטוני מעבר אמורים להשתלב אחד בשני
- Preformance capture בסגנון אוואטר כשלפעמים היו בסצנות 13 שחקנים יחד על הבמה
- במודל של מאריוס, הדמות הראשית בRYSE, יש 150,000 פוליגונים, 770 מפרקי תנועה כש260 מהם נמצאים בפנים
- יש במשחק פיזיקת בד, שריון, עור וכל הנתונים הטכנים כמו "770 מפרקי תנועה" חלים לא רק על כל הדמויות הראשיות אלה גם על כל ניצב ואוייב שיהיה במשחק
- פיסיקת הרס כמו למשל הבד הנקרע של המפרש של הסירה בדמו מE3 קורה בזמן אמיתי וזאת לא אנימציה מוכנה מראש
אני ממליץ לקפוץ בסרטון הזה לדקה 20:10 כדי לראות הדגמה של מגדל שמירה מתמוטט מהמשקל של עצמו כשכל חלק בו הוא חלק נפרד והריס. כדאי להמשיך טיפה הלאה, יש שם עוד הדגמה של הרס של המנוע שלהם שנראה מאוד מאוד מרשים.
ראיתי את הסרטון הזה וזה ממש ממש מרשים,אין ספק שאחד ממשחקי הדור הבא הכי מרשימים ואולי אפילו הכי אם לא כוללים את ה DEVISION.
כל מי שחשב שיהיה Diminishing returns או קפיצה לא מספיק מרשימה בדור הבא צריך לראות את זה,זה מטורף איך על ההשקה הם כבר הגיעו לרמה כזו.
האם זה אומר שבגלל שהקונסולות עם ארכיטקטורה מוכרת יותר שלא נראה בהמשך הדור קפיצות גדולות יותר כמו בעבר שאם אתה שם את רזיסטנס ליד קילזון 3 או היילו 3 מול 4 זה היה נראה כמו דור מעל?
אני מקווה שלא יגיעו לשיא של הקונסולות הללו מוקדם מדי,לא בא לי להתקע על אותה גראפיקה 5 שנים.