Xbox One | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 אפריל 2017, 16:36

המפרט לפי DF
קבצים מצורפים
IMG_3974.PNG
המפרט
IMG_3974.PNG (150.54 KiB) נצפה 9027 פעמים

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4735
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 06 אפריל 2017, 20:22

בסך הכל מפתיע לטובה,כמות הזיכרון פשוט מעולה,ציפיתי להרבה פחות! מייקרוסופט הלכו מקיצון אחד של בחירה גרועה של זיכרון ל-one הרגיל לקיצון השני. הבחירה להישאר עם jaguar לא מפתיעה בכלל,אבל עדיין מאכזבת אם כי נראה שכן הושקעה שם אקסטרה מחשבה בטוויקים שונים. זיהיתי כל מיני מושגים טכניים שאני אדע רק בשנה ב' במקרה הטוב אני מניח :D . התדר של ה-GPU בהחלט מפתיע,כמעט 1.2GHZ,הישג רציני מבחינת הקירור בקונסולה אני מניח.

ועדיין מאכזב,שלא הראו כ-ל-ו-ם: לא הכרזות,לא משחקים (אני לא מחשיב דמו טכני של משחק שיצא לפני שנה וחצי כהכרזה) פשוט bare bones tech talk. טוב,אולי באמת DF זה לא בדיוק המקום להכרזות חדשות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אפריל 2017, 23:16

יש כמות מגוחכת של כתבות ומידע על הסקורפיו ביורוגיימר. אחת הכתבות המעניינות (מעבר לכתבה הטכנית הראשית של החשיפה), היא 5 דרכים בהן הסקורפיו תשפר כל משחק שיצא לONE. בין השאר, FPS חלק יותר בכל המשחקים ואפס קריעות מסך, זמני טעינה מהירים יותר, שמירה על הרזולוציה הגבוהה ביותר במשחקים שמשתמשים ברזולוציה דינמית ובפעם הראשונה בדור הקונסולות הזה מסיבה לא ברורה בכלל - anisotropic filtering לכל הטקסטורות.

כל השיפורים האלו לא מצריכים שום התערבות מהמפתחים עצמם. זה פשוט יקרה.

מומלץ לקפוץ ליורוגיימר. לי יש רשימת קריאה נחמדה של כמה טאבים עם כתבות.

---

אני ממש אוהב את ההחלטה לעשות חשיפה מדורגת. זה משהו שהם כבר עשו עם הONE והתפוצץ להם בפנים ונראה שהפעם הם עושים את זה כמו שצריך. חשיפה טכנית ראשונית, כדי שכולם ידעו בדיוק מה הולך להגיע בתוך הקופסא וחשיפה של שום דבר מעבר לעיצוב, משחקים, מחיר ותאריך בE3. החלטה חכמה. ככה הם לא צריכים להעמיס על התצוגה בE3 עם דיבורים טכניים ויכולים להתרכז במשחקים.
השאלה היחידה שנותרה היא האם יהיו להם משחקים להראות. פיל ספנסר מדבר כבר חודשים על כמה שחשוב לו צד ב' וצד א' וכמה שמשחקים מהכיוונים האלו הם חלק חשוב בעתיד של הפלטפורמה. יהיה מעניין לראות אם מייקרוסופט יהיו מסוגלים להראות לנו כבר בE3 הקרוב (רק עוד חודשיים!) את התוצאות של הגישה הזו בפועל.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 07 אפריל 2017, 07:33

הבעיה הגדולה. שזה עדין מעבר חצי דור
ויש דברים שהשירות בהם לא ענקי

מה גם שעדין לפחות בהתחלה, כל משחק יתמוך בxbo, הרגיל
ככה שזה מגביל מהבחינה הזאת
כניראה כמו הps4 פרו, היתרון הגדול זה לבעלי מסכי 4k
למרות שיהיה שיפור גם על מסכי fhd
,לא יודע עם שווה שדרוג לבעלי הxbo, לפחות כרגע
גם המחיר של הxbo s, מאוד זול היום, הסקורפיו יהיה בטח 400 דולר בהשקה, ניחוש שלי
מול 250 לרגיל

בכלל שהבלעדים מגעים גם לwin10, זה ניראה לי מיותר
לטעמי עדיף לשלם יותר כסף, ולקבל מחשב שלם
ולא מחשב, שמערכת ההפעלה מגבילה אותו

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38413
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אפריל 2017, 15:14

המפרט המלא מאוד מעניין. מצד אחד מעבד יגואר שזה כמובן מבאס, לא ברור לגמרי מה הסיבה, יכול להיות ממגבלה של AMD ויצור GPU פולאריס ומעבד ZEN על אותו צ'יפ או מגבלה של ה-API של מיקרוסופט שלדעתם יצור יותר מדי חוסר תאימות עם היגואר של הONE. בכל מקרה זה די מבאס כי מעבד טוב יכול לרומם משחקי ONE רגילים מ-30FPS ל-60FPS. מצד שני יש במעבד הזה רכיבים יעודיים מיוחדים כמו למשל רכיב שיודע לבצע כל פקודת DX12 חומרתית מה שמיקרוסופט טוענים שיכול להאיץ ביצועים של משחקים שכתובים בDX12 בכמעט פי 2, כלומר אולי דווקא כן פותח את הדלת ל-60FPS. נצטרך לחכות ולראות, קשה לחזות חלקים עם קוסטמיזציה כבדה.

הזיכרון נראה במצב נהדר, הוא סופר מהיר (פי 1.5 מהפס4 פרו) וענקי למדי. למפתחים זמינים 8GB של זיכרון לעומת 5GB על הONE והפס4 או 5.5GB שזמינים על הפרו (אגב, בפרו זה רק עניין מנהלי, הם פתחו עוד חצי גיגה למפתחים מה שהם יכולים לעשות בקלות גם על הפס4 הרגילה) ואם המפתחים לא מנצלים חלק מה-8GB אז הסקורפיו אוטומטית מנצלת את המקום הפנוי לקאשינג. במקביל המערכת הפעלה מקבלת בסקורפיו 4GB של זיכרון מהיר במקום 3GB של זיכרון איטי בONE. זה אומר UI ב-4K, תפיסת וידאו ב4K ב60FPS וקידוד איכותי יותר, אפילו במשחקי ONE או 360 ישנים שנתפסים ברזולוציות שלהם.

שילוב של מעבד מהיר יותר, זיכרון גדול יותר ומהיר יותר אומרים שיפור בזמני טעינה, ביחוד בהשוואה לפרו. גם המעבד מהיר יותר מהפרו, גם הנפח זיכרון גדול יותר וגם העלו את הרוחב פס של הדיסק הקשיח ב-50% כך שהבוסט לזמני טעינה אמור לבוא מכל הכיוונים בסקורפיו לעומת נניח הפס4 פרו ששם יש רק עליה קטנטנה במהירות הזיכרון ועוד בוסט קטן למעבד. יהיה מעניין לראות בנצ'מארקים של טעינה בעתיד.

בנושא שמלא הכוח של הסקורפיו יהיה זמין בכל כותר שרץ עליה, אני לא חושב שזה מפתיע, אני אומר את זה עוד מאז שהיא הוכרזה. יהיה מעניין לראות מה יקרה למשחקים כשיש להם GPU חזק פי 5 פתאום זמין. מצב בוסט של הפס4 סך הכל נותן להם בוסט של כמה עשרות אחוזים, יהיה מרתק לראות מה קורה כשמקבלים בוסט של 450%+ בכוח. אם משחקים עם FPS לא נעול לא יפעלו על 60FPS ומשחקים עם רזולוציה דינאמית לא ינעלו על 1080P, אני צנצנת.

נחמד לשמוע שמיקרוסופט בטוחים בכך שגם משחקי 900P יצליחו לרוץ ב4K על הסקורפיו. העובד שפורצה 6 רץ ב4K טבעי ב60FPS עם ניצול GPU של בקושי 70% אומר שאולי אפילו אחרי השדרוג ל-4K, נשאר מספיק כוח בקונסולה כדי לתת גם שדרוג גרפי לא רע. בכל זאת 30% מיותר מהGPU של הסקורפיו זה יותר חזק מהפס4.

ובנושא המחיר, אין ספק 400$, אמרתי את זה מיום ההכרזה שלו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אפריל 2017, 16:39

DrKeo כתב:המפרט המלא מאוד מעניין. מצד אחד מעבד יגואר שזה כמובן מבאס, לא ברור לגמרי מה הסיבה, יכול להיות ממגבלה של AMD ויצור GPU פולאריס ומעבד ZEN על אותו צ'יפ או מגבלה של ה-API של מיקרוסופט שלדעתם יצור יותר מדי חוסר תאימות עם היגואר של הONE. בכל מקרה זה די מבאס כי מעבד טוב יכול לרומם משחקי ONE רגילים מ-30FPS ל-60FPS. מצד שני יש במעבד הזה רכיבים יעודיים מיוחדים כמו למשל רכיב שיודע לבצע כל פקודת DX12 חומרתית מה שמיקרוסופט טוענים שיכול להאיץ ביצועים של משחקים שכתובים בDX12 בכמעט פי 2, כלומר אולי דווקא כן פותח את הדלת ל-60FPS. נצטרך לחכות ולראות, קשה לחזות חלקים עם קוסטמיזציה כבדה.

הזיכרון נראה במצב נהדר, הוא סופר מהיר (פי 1.5 מהפס4 פרו) וענקי למדי. למפתחים זמינים 8GB של זיכרון לעומת 5GB על הONE והפס4 או 5.5GB שזמינים על הפרו (אגב, בפרו זה רק עניין מנהלי, הם פתחו עוד חצי גיגה למפתחים מה שהם יכולים לעשות בקלות גם על הפס4 הרגילה) ואם המפתחים לא מנצלים חלק מה-8GB אז הסקורפיו אוטומטית מנצלת את המקום הפנוי לקאשינג. במקביל המערכת הפעלה מקבלת בסקורפיו 4GB של זיכרון מהיר במקום 3GB של זיכרון איטי בONE. זה אומר UI ב-4K, תפיסת וידאו ב4K ב60FPS וקידוד איכותי יותר, אפילו במשחקי ONE או 360 ישנים שנתפסים ברזולוציות שלהם.

שילוב של מעבד מהיר יותר, זיכרון גדול יותר ומהיר יותר אומרים שיפור בזמני טעינה, ביחוד בהשוואה לפרו. גם המעבד מהיר יותר מהפרו, גם הנפח זיכרון גדול יותר וגם העלו את הרוחב פס של הדיסק הקשיח ב-50% כך שהבוסט לזמני טעינה אמור לבוא מכל הכיוונים בסקורפיו לעומת נניח הפס4 פרו ששם יש רק עליה קטנטנה במהירות הזיכרון ועוד בוסט קטן למעבד. יהיה מעניין לראות בנצ'מארקים של טעינה בעתיד.

בנושא שמלא הכוח של הסקורפיו יהיה זמין בכל כותר שרץ עליה, אני לא חושב שזה מפתיע, אני אומר את זה עוד מאז שהיא הוכרזה. יהיה מעניין לראות מה יקרה למשחקים כשיש להם GPU חזק פי 5 פתאום זמין. מצב בוסט של הפס4 סך הכל נותן להם בוסט של כמה עשרות אחוזים, יהיה מרתק לראות מה קורה כשמקבלים בוסט של 450%+ בכוח. אם משחקים עם FPS לא נעול לא יפעלו על 60FPS ומשחקים עם רזולוציה דינאמית לא ינעלו על 1080P, אני צנצנת.

נחמד לשמוע שמיקרוסופט בטוחים בכך שגם משחקי 900P יצליחו לרוץ ב4K על הסקורפיו. העובד שפורצה 6 רץ ב4K טבעי ב60FPS עם ניצול GPU של בקושי 70% אומר שאולי אפילו אחרי השדרוג ל-4K, נשאר מספיק כוח בקונסולה כדי לתת גם שדרוג גרפי לא רע. בכל זאת 30% מיותר מהGPU של הסקורפיו זה יותר חזק מהפס4.

ובנושא המחיר, אין ספק 400$, אמרתי את זה מיום ההכרזה שלו.


אז אתה מצטרף להתערבות בנושא התערבויות...?

כל מה שאתה אומר נשמע נכון (ונכתב בכתבות של DF).
אני חושב שהפיסקה הזאת היא סופר חשובה, כי הוא פחות או יותר אומרת (ספציפית ל99% שיש להם טלויזיה של 1080P) שמה שקיווינו שיקרה עם הפרו, בהכרח יקרה עם הסקורפיו. שדרוגים אוטומטיים ומשמעותיים לכל המשחקים הקיימים גם בלי התערבות המפתחת וגם downsampling. הם גם עשו בחכמה ולמדו מהפרו שכל הקטע של מודים שנעולים למשתמשים לפי הטלויזיה שלהם זה אידיוטי במיוחד וזה לא הולך להיות המצב בשום משחק בסקורפיו.

Microsoft's insistence on 1080p supersampling is actually more inclusive than it sounds, and it's good news for users of all screens. There have been instances of PS4 Pro games with higher performance 1080p modes only accessible if the front-end is set to a full HD output - No Man's Sky and The Last Guardian are two examples of this. If your Pro's set to 4K instead, you might never even know that an alternative, higher performing mode exists. With Scorpio, all game modes - resolution, performance or otherwise - must be available to all users regardless of the display the console is attached to. This philosophy reflects a long-held Digital Foundry view, and hopefully PS4 Pro titles will also follow suit.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38413
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 אפריל 2017, 19:12

עוד פרט חשוב, הקונסולה יוצאת בq4, כלומר אוקטובר עד דצמבר. הניחוש שלי הוא אוקטובר עם פרצה 7.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 07 אפריל 2017, 21:52

Q4 זה המון זמן, אנחנו רק ברביעי
סוני תוכל להילחם בהורדת מחיר לפרו

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 08 אפריל 2017, 01:05

אחת החשיפות הכי בנאליות שהיו למוצר חומרה אי פעם... כבר בשנה שעברה מיקרוסופט הכריזו שהיעד שלהם הוא מכשיר עם תאימות מלאה לOne שיריץ משחקים על 4K60 כסטנדרט. כל נתוני החומרה שנחשפו הם בסך הכל נגזרת שהיא די common sense למטרה הזו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38413
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 אפריל 2017, 08:52

אכן, אבל זה פורנו חומרה וזה תמיד כיף :)
בקיצור, E3 :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4821
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 08 אפריל 2017, 20:54

DrKeo כתב:אכן, אבל זה פורנו חומרה וזה תמיד כיף :)
בקיצור, E3 :)


תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4146
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 08 אפריל 2017, 22:00

bozeman כתב:
DrKeo כתב:אכן, אבל זה פורנו חומרה וזה תמיד כיף :)
בקיצור, E3 :)


תמונה

בנדר מתחמם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4735
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 11 אפריל 2017, 16:22

http://www.eurogamer.net/articles/digit ... d-hdmi-vrr

לזה לא ציפיתי. כל הכבוד למיקרוסופט על הנכונות להטמיע את זה, עכשיו רק צריך לחכות למסכים מתאימים,מניח שזה יקרה בדגמים של שנה הבאה כשHDMI 2.1 ייכנס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38413
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אפריל 2017, 18:53

איזה יופי, מרגיש כאילו ימות המשיח הגיעו. לא דברנו על זה כאן אבל יש הרבה פרטי ביצועים מהצוות של פורצה. האמ;לק הוא שהסקורפיו נותן להם ביצועים טיפונת יותר טובים מ1070gtx במחשב. אם לוקחים את פרוצה 6 ופשוט ממירים ל4k, הסקורפיו מריץ את המשחק כשהgpu ב65% ניצול. אם עוברים להגדרות ultra של הpc ואז על גבי זה עושים lod של השחקן לכל המכוניות בלי קשר למרחק שלהן מהמס, מגיעים ל88% ניצול gpu. חשוב לציין שאת הבנצ׳מארק הם עשו על המסלול הכי תובעני בזמן גשם עם כמות מכוניות מקסימאלי.


מדובר בחדשות פשוט מעולות. במקום להיות מכשיר ״בקושי 4k" כמו הפרו, הסקורפיו גם מביאה גרפיקת ultra של pc ועוד נשאר לה כוח מיותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4735
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 11 אפריל 2017, 20:30

Black Ops2 z סוף סוף הוכרז כ-BC ל-one. למי שלא יודע,זה היה המשחק הכי מבוקש בפער ניכר מהשאר ברשימת התאימות לאחור של האקס בוקס. חדשות מעולות,עכשיו זה יאפשר להם להתרכז במשחקים מעניינים יותר כמו NINJA GAIDEN 2 :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38413
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אפריל 2017, 22:26

[ign]http://www.ign.com/videos/2017/04/11/peter-molyneux-kinect-was-a-disaster-trainwreck-ign-unfiltered[/ign]
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4821
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 13 אפריל 2017, 11:26

מדיניות החזרים מגיעה לחנות של מיקרוסופט

https://www.trueachievements.com/n27535 ... ng-to-xbox
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 אפריל 2017, 12:34

bozeman כתב:מדיניות החזרים מגיעה לחנות של מיקרוסופט

https://www.trueachievements.com/n27535 ... ng-to-xbox


מעולה!
Your move, sony!

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 13 אפריל 2017, 13:35

אם אתם בתכנית ה-Preview אתם יכולים להצטרף עכשיו לחודש וחצי לבטא של ה-Game Pass. המבחר לא מרשים במיוחד כרגע אבל אמור להשתפר.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 18 אפריל 2017, 14:18

Uncle Pey'j כתב:http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-supports-freesync-and-hdmi-vrr

לזה לא ציפיתי. כל הכבוד למיקרוסופט על הנכונות להטמיע את זה, עכשיו רק צריך לחכות למסכים מתאימים,מניח שזה יקרה בדגמים של שנה הבאה כשHDMI 2.1 ייכנס.

פיצ'ר נחמד, אבל פחות רלוונטי לדעתי לחומרת קונסולה "סגורה": מפתחי משחקים ימשיכו לטרגט קצב פריימים יציב של 30/60 לפחות עד לנקודה שבה הטכנולוגיה הזו תגיע לרוב הבתים. זה בעיקר יעזור במשחקים שמגמגמים בלספק קצב פריימים יציב גם כיום.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38413
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אפריל 2017, 16:43

יש לא מעט משחקים שנותנים היום לשחק UNCAPPED כמו ROTTR, פרויי'ט מכוניות והיטמן. הם יהנו מזה ואני בטוח שברגע שיהיה פיצ'ר כזה יותר מפתחים יתנו את האופציה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6583
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 18 אפריל 2017, 17:29

כמעט כל משחק במחשב נותן לך לשחק ככה - וכמי שיש לו free sync, זה להיט. חלק מאוד!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אפריל 2017, 17:46

Klayman כתב:כמעט כל משחק במחשב נותן לך לשחק ככה - וכמי שיש לו free sync, זה להיט. חלק מאוד!


ברור שזה להיט. זה גם בחינם לגמרי להוסיף את זה (פשוט לאפשר לשחרר את נעילת הפריימים), ככה שאין סיבה שזה לא יתמך. זו תוספת די אדירה, לדעתי. אני מקווה מאוד שזה יהיה סטנדרט בכל קונסולה שתצא מעכשיו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38413
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אפריל 2017, 17:59

אני יכול לראות משחק שיש בו שינויים מאוד קיצוניים נועל את זה, או לפחות שם CAP מסויים ואני בטוח שבמשחקי מולטי ינעלו למטרת הוגנות. אבל כן, כשפיצ'ר כזה מתחיל זה יכול להיות ממש מעניין לראות את המפתחים משחררים את החסמים. זה בעיקר מעניין כי משחקים יוכלו לעבור מ-30FPS ב-1080P ל-4K בהגדרות PC ואז לתת למעט כוח חישובי שנשאר בסקורפיו להשתולל עם FPS לא נעול וכך אולי גם יוכלו להתפנק על איזה 40FPS במקום 30FPS. פתאום לא צריך קפיצה של יותר מפי 2 כוח כדי לקבל FPS יותר טוב, לא חייבים לקפוץ ישר ל60.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Xbox One | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 20 אפריל 2017, 11:29

DrKeo כתב:יש לא מעט משחקים שנותנים היום לשחק UNCAPPED כמו ROTTR, פרויי'ט מכוניות והיטמן. הם יהנו מזה ואני בטוח שברגע שיהיה פיצ'ר כזה יותר מפתחים יתנו את האופציה.

נראה לי שאתה מבלבל, לא? זה הפורט של Tomb Raider לPS4 שכלל Uncapped Framerate, מה שכנראה נובע מכך שזה פורט מהדור הקודם. לא זכור לי שROTTR יצא עם uncapped framerate.

אבל זה לא משנה: הנקודה היא לא שמפתחים יאפשרו את מצב המשחק הזה, אלא עצם זה שהם מראש מכוונים ל-target framerate יציב בשביל חוויה אחידה ועושים הרבה מאד אופטימיזציות על מנת שזה יהיה המצב לאורך רוב המשחק - כולל הקרבות ברמת המנוע של קצב פריימים גבוה יותר לטובת יציבות.
ברגע שרוב הטלוויזיות יהיו בסטנדרט החדש המצב ישתנהף אבל נכון להיום בגלל חוסר התמיכה אין להם אינטרס לעשות את זה (בדיוק כמו שאין להם אינטרס לעשות במיוחד רזולוציה דינאמית שהיא unlocked עד ל8K). אני מניח ש4-5 שנים מהיום זה כבר יהיה סטנדרט.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים

cron