DrKeo כתב:המפרט המלא מאוד מעניין. מצד אחד מעבד יגואר שזה כמובן מבאס, לא ברור לגמרי מה הסיבה, יכול להיות ממגבלה של AMD ויצור GPU פולאריס ומעבד ZEN על אותו צ'יפ או מגבלה של ה-API של מיקרוסופט שלדעתם יצור יותר מדי חוסר תאימות עם היגואר של הONE. בכל מקרה זה די מבאס כי מעבד טוב יכול לרומם משחקי ONE רגילים מ-30FPS ל-60FPS. מצד שני יש במעבד הזה רכיבים יעודיים מיוחדים כמו למשל רכיב שיודע לבצע כל פקודת DX12 חומרתית מה שמיקרוסופט טוענים שיכול להאיץ ביצועים של משחקים שכתובים בDX12 בכמעט פי 2, כלומר אולי דווקא כן פותח את הדלת ל-60FPS. נצטרך לחכות ולראות, קשה לחזות חלקים עם קוסטמיזציה כבדה.
הזיכרון נראה במצב נהדר, הוא סופר מהיר (פי 1.5 מהפס4 פרו) וענקי למדי. למפתחים זמינים 8GB של זיכרון לעומת 5GB על הONE והפס4 או 5.5GB שזמינים על הפרו (אגב, בפרו זה רק עניין מנהלי, הם פתחו עוד חצי גיגה למפתחים מה שהם יכולים לעשות בקלות גם על הפס4 הרגילה) ואם המפתחים לא מנצלים חלק מה-8GB אז הסקורפיו אוטומטית מנצלת את המקום הפנוי לקאשינג. במקביל המערכת הפעלה מקבלת בסקורפיו 4GB של זיכרון מהיר במקום 3GB של זיכרון איטי בONE. זה אומר UI ב-4K, תפיסת וידאו ב4K ב60FPS וקידוד איכותי יותר, אפילו במשחקי ONE או 360 ישנים שנתפסים ברזולוציות שלהם.
שילוב של מעבד מהיר יותר, זיכרון גדול יותר ומהיר יותר אומרים שיפור בזמני טעינה, ביחוד בהשוואה לפרו. גם המעבד מהיר יותר מהפרו, גם הנפח זיכרון גדול יותר וגם העלו את הרוחב פס של הדיסק הקשיח ב-50% כך שהבוסט לזמני טעינה אמור לבוא מכל הכיוונים בסקורפיו לעומת נניח הפס4 פרו ששם יש רק עליה קטנטנה במהירות הזיכרון ועוד בוסט קטן למעבד. יהיה מעניין לראות בנצ'מארקים של טעינה בעתיד.
בנושא שמלא הכוח של הסקורפיו יהיה זמין בכל כותר שרץ עליה, אני לא חושב שזה מפתיע, אני אומר את זה עוד מאז שהיא הוכרזה. יהיה מעניין לראות מה יקרה למשחקים כשיש להם GPU חזק פי 5 פתאום זמין. מצב בוסט של הפס4 סך הכל נותן להם בוסט של כמה עשרות אחוזים, יהיה מרתק לראות מה קורה כשמקבלים בוסט של 450%+ בכוח. אם משחקים עם FPS לא נעול לא יפעלו על 60FPS ומשחקים עם רזולוציה דינאמית לא ינעלו על 1080P, אני צנצנת.
נחמד לשמוע שמיקרוסופט בטוחים בכך שגם משחקי 900P יצליחו לרוץ ב4K על הסקורפיו. העובד שפורצה 6 רץ ב4K טבעי ב60FPS עם ניצול GPU של בקושי 70% אומר שאולי אפילו אחרי השדרוג ל-4K, נשאר מספיק כוח בקונסולה כדי לתת גם שדרוג גרפי לא רע. בכל זאת 30% מיותר מהGPU של הסקורפיו זה יותר חזק מהפס4.
ובנושא המחיר, אין ספק 400$, אמרתי את זה מיום ההכרזה שלו.
Microsoft's insistence on 1080p supersampling is actually more inclusive than it sounds, and it's good news for users of all screens. There have been instances of PS4 Pro games with higher performance 1080p modes only accessible if the front-end is set to a full HD output - No Man's Sky and The Last Guardian are two examples of this. If your Pro's set to 4K instead, you might never even know that an alternative, higher performing mode exists. With Scorpio, all game modes - resolution, performance or otherwise - must be available to all users regardless of the display the console is attached to. This philosophy reflects a long-held Digital Foundry view, and hopefully PS4 Pro titles will also follow suit.
bozeman כתב:מדיניות החזרים מגיעה לחנות של מיקרוסופט
https://www.trueachievements.com/n27535 ... ng-to-xbox
Uncle Pey'j כתב:http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2017-project-scorpio-supports-freesync-and-hdmi-vrr
לזה לא ציפיתי. כל הכבוד למיקרוסופט על הנכונות להטמיע את זה, עכשיו רק צריך לחכות למסכים מתאימים,מניח שזה יקרה בדגמים של שנה הבאה כשHDMI 2.1 ייכנס.
Klayman כתב:כמעט כל משחק במחשב נותן לך לשחק ככה - וכמי שיש לו free sync, זה להיט. חלק מאוד!
DrKeo כתב:יש לא מעט משחקים שנותנים היום לשחק UNCAPPED כמו ROTTR, פרויי'ט מכוניות והיטמן. הם יהנו מזה ואני בטוח שברגע שיהיה פיצ'ר כזה יותר מפתחים יתנו את האופציה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים