DrKeo כתב:בנוסף לכל זה, למרות שלא שחקתי עדין בDS2 כך שאולי הוא משנה את המשוואה, רוב המשחקים בסגנון SOULS הם חסרי כל פוליש, די מכוערים עם ערכי הפקה מאוד נמוכים. כלומר קשה לשים אותם בקרם של הקרם של המשחקים, גיימפליי מעולה לרוב אבל הם משחקים מאוד מוגבלים עם רמות הפקה נמוכות.
למה חסרי פוליש? ב-2 לא שיחקתי אבל DS 1 נראה רע? יש לו שלבים שנראים לא טוב כמו Depth או אפילו רע מאוד כמו BlightTown ויש לו שלבים שנראים כמו החלום הרטוב של GOW:
מדובר במשחק של 100 שעות בריצה רגילה שכולל משהו כמו 20 עולמות, אתה לא באמת מצפה שכולם יראו כמו השיא על הפס3. וכל זאת בעולם פתוח בלי זמני טעינה. למעט הפאשלה Blighttown המשחק הוא פלא טכנולוגי על הפס3 לטעמי, הScale שלו זה משהו ששום משחק עולם פתוח אחר לא הצליח להשיג על הפס3 (כולל Skyrim) תודות לגיוון העצום שלו. הוא ממש לא משחק מכוער, יש לו גם עיצוב אומנותי מרשים מאוד בין אם במפלצות השונות (המשחק כולל כמות פסיכית של יריבים) או בשלבים השונים. תפתח את הArt book שלך של הראשון ותווכח כמה יצירתיות ופרטים קטנים יש בכל דמות שם.
ובכלל, בדבר הכי חשוב, גיימפליי ומערכת הקרב, המשחק הוא פשוט פאר היצירה. מערכת הקרב כל כך מדוייקת ואינטואטיבית שזה פשוט ברמת אומנות מה שהולך שם. עד איפה הגעת בDS?
יש סיבה למה המשחק קיבל 95 בגיימספוט ו90 באופן כללי כממוצע.