bling כתב:פחות פשוטה? מבחינת פלטפורמה זה הכי בסיסי שיכול להיות, אני בטוח שבראטצ׳ק וקלאנק האספקט הזה היה הרבה יותר מפותח.
אני זוכר גם מהדמו שהיו שם ממש פאזלים של חשיבה ששילבו פלטפורמה שקשורים במשחקי זמן שכאלו, שוב, הרבה יותר מורכב ממה שרואים פה.
אבל מה, המשחק בהחלט אחד היפים שראיתי, אפקטים מטורפים, קצת קשה לי להאמין ש TEW שאני משחק עכשיו וזה שייכים לאותו הדור בכלל
ברמת המכאניקה, זה ממש ממש דומה לאחת המכאניקות שהיו בראטצ'ט וקלאנק. לא היה שם שום דבר הרבה יותר מורכב ממה שראינו פה (ברמת משחקי הזמן. היה שם גם את הקטע עם השכפולים שלך וכמובן פלטפורמינג חופשי יותר, שהיה משהו שונה לגמרי, אבל זה לא קשור).
ההבדל כאן הוא שבמקום דברים קבועים מראש (משהו שמסתובב מהר מידי, שתמיד נראה אותו הדבר, זה אומר שצריך להאט את הזמן), אנחנו רואים הרבה יותר גיוון בסביבות. זה מכונית שנופלת דרך הגשר, הגשר עצמו מתפרק ועוד כל מיני דברים. בגלל זה, מדובר במשהו קצת יותר מורכב.
גם עושה רושם שהרבה מאתגרי הפלטפורמינג האלו אפשרי לפתור גם עם לעצור את הזמן באזור מסוים וגם עם התזוזה המהירה, שזה נחמד שיש גיוון.
בנוסף, ברמדי טוענים שיהיו עוד כוחות שיתווספו ככל שהמשחק יימשך, אז יהיה מעניין לראות אם זה ישפיע על הקטעים האלו.
עושה רושם שהדרך שבה הפלטפורמינג פועל, דומה לאנצ'רטד ולא ממש פלטפורמינג חופשי (כלומר, הדמות קופצת, כשהיא מגיעה לקצה ולא מתי שהשחקן מחליט). אז אם זה כמו אנצ'רטד, רק שהסביבות מתפרקות וחוזרות לעצמן סביבך, זה יכול להיות ממש מגניב. בטח לא פלטפורמינג טהור, אבל לא ציפיתי לשום דבר בסגנון הזה, אז אין אכזבה.