רונן כתב:טומב ריידר האחרון. נהניתי ממנו לא פחות מאשר TLoU, אפילו יותר. זה אנצ'רטד (יש שטענו שהפייסינג בו אפילו יותר טוב) בעולם פתוח עם הרבה יותר דברים לעשות (לאסוף, לשדרג), עם הרבה גאדג'טים שפותחים לך יותר את העולם, והעולם עמוס בחידות מבריקות. ממש מבריקות. המשחק עם החידות הכי טובות הדור ששיחקתי. כן, יותר ממשחק הזלדה האחרון. וגם האקשן מעולה. הפתעת השנה מבחינתי.
DrKeo כתב:משחק מדהים, אני פשוט מת עליו. אבל החידות הכי טובות? באמת? כלומר הן היו סבירות אבל כל כך קלות ודי סתמיות לרוב שמוזר לי שאתה מתלהב מהחידות שלו כל כך. כלומר בלינג למשל חשב שהן היו יותר טובות באנצ'רטד ולאנצ'רטד יש חידות בזויות, בטוח לא משהו שאפילו שווה להתחיל להשוות לאלה של VALVE או נינטנדו.
Nigga כתב:טומב ריידר אכן יותר טוב מאנצ'רטד 1 אבל לא מגיע לקרסוליים של אנצ'רטד 2.
ואין לי מושג איך נהנת מטומב ריידר יותר מאשר משחק הדור (TLoU).
DrKeo כתב:TR משחק הרבה יותר טוב מאנצ'רטד 2 אבל אין ספק שהוא לא מגיע לקרסוליים של רגעי הWOW שהיו באנצ'רטד 2.
bling כתב:איזו הגזמה,"הרבה יותר טוב",מקסימום עושה כמה דברים יותר טוב,אין פה משהו שהוא הרבה,לא מצד אף אחד מהצדדים,חוץ מה SET PIECES והעלילה והעולם של אנצ'רטד אולי
DrKeo כתב:אני חושב שהשילוב של השלבים הפתוחים, הפלטפורמה היותר טובה, המערכת קרב היותר טובה, החקירה עם מערכת השדרוג וה"בטמניזציה" (האמת שקצת מפריע לי שאומרים את זה כי זאת בעצם "מטרוידיזציה" שעשה את זה 25 שנים קודם) והחידות הטובות יותר פשוט עושים משחק הרבה יותר טוב, לדעתי לפחות. כן, העלילה והעולם והסט פיסס באנצ'רטד הם פשוט עולמות מעל המשחק הזה אבל הגיימפליי עצמו? אני חושב שיש בינהם הפרש די גדול. זה לא שיש מערכת קרב קצת יותר טובה ומערכת פלטפורמה קצת יותר טובה וזה מה שעושה את הגיימפליי של TR טוב יותר, זה שיש מסביב עולם כמעט פתוח ומערכות סטייל בטמן פשוט משדרגות אותו עוד רמה מעל ומגדילים את ההפרש.
bling כתב:החידות לא במיוחד טובות יותר,והן בטח עשויות פחות טוב בהקשר ל theme של המשחק (כבר עברנו על זה),מערכת הפלטפורמינג לא שונה במיוחד,יש לך אולי את המקוש שמטפסים איתו שמביא קצת גיוון אבל בשניהם היא אוטומטית ומודבקת ונדיר שאפשר להיכשל איתה,מערכת הקרב מסכים שטובה יותר ,היא באמת כיפית יותר,משהו באנימציה ובירי ובכל הדם,אין ספק שמוסיף.
חוץ מזה אתה אמרת משחק הרבה יותר טוב,כל ה set pieces עולם,עלילה כתיבה זה גם חלק ממשחק ושם TR מפגר בצורה מסכנה ובגלל זה החוויה שלו בסופו של דבר מרגישה פחות משמעותית וזכירה,אתה שוכח גם שלאנצ'רטד 2 הפייסינג בין הטובים בדור הזה (למרות שגם של TR לא רע),בסופו של דבר יש כמה מכניקות ש TR מצטיין מעל אנצ'רטד והחופש הקצת רחב יותר שמציע זה בהחלט פלוס לא קטן,אבל יש דברים אחרים שמטים את הפער לטובת אנצ'רטד לדעתי,אבל לי באופן אישי זה נראה מוגזמם לאמר שבגלל ש TR עושה כמה מכניקות טוב יותר הוא משחק טוב בהרבה,יש לו עוד דרך ארוכה כדי להיות עד כדי כך טוב כדי שיעבור את אנצ'רטד 2 בהרבה.
DrKeo כתב:כל אחד והכיוון שהוא מעדיף, אני הרגשתי שהיתרונות של tr עולים על היתרונות של אנצ׳רטד ונוצרה אצלי חוויה הרבה יותר חזקה ממנו. לפעמים הגיימפליי עושה לך את זה, לפעמים העלילה (למשל ביושוק האחרון), במקרה הזה הגיימפליי של tr עשה לי את זה יותר מהעלילה והתסרוט של אנצ׳רטד.
בנושא. הפלטפורמה אני חייב להגיד שאני לא מסכים. דבר ראשון היא מרגישה יותר זורמת ודורשת טיפה יותר אקטיביות מאנצ׳רטד. דבר שני הייתה שם הרבה יותר שליטה אוירית וחופש בפלטפורה כך שהרגשתי הרבה יותר חופשי בה. באנצ׳רטד הפלטפורמה לרוב זה פשוט מסלול מקובע מראש שמוביל אותך במסדרון מa לb בלי שום אופציה. דרייק הרים יד כשכיוונת את הסטיק ימינה? זה אומר שתלחץ על x ואתה שם ואתה גם בכיוון הנכון. בTr הרגשת שהיה לך יותר חופש גם בבחירה לאיפה תקפוץ (בדרך כלל הייתה יותר מדרך אחת להגיע לכל פלטפורמה) וגם הרגשת קצת יותר חופש בפלטפורמה עצמה, זה כאילו הרגיש פחות ״נדבק אוטומטית בלי שום מאמץ או טכניקה״ מאנצ׳רטד. אבל מה שאני חושב שבאמת עשה את ההבדל בפלטפורמה הוא זה שיש המון דברי פלטפורמה לעשות איתם אנטרקציה, שטח גדול לחקור ובסופו של דבר הרגשת כאילו הפלטפורמה היא כלי בשבילך לחקור את הסביבה. אתה רואה איזה ארגז עם עץ גבוה, אתה מתחיל לחפש דרכי גישה, בדרך כלל הן אפילו דרכים מרובות, ואז אתה מתחיל לבצע פלטפורמה בצורה הרבה יותר חופשית שמרגישה כאילו היא בחירה שלך ולא כמו ״הסלע הבא שהמעצב בחר לי״. וכל זה בניגוד לאנצ׳רטד ששם זה תמיד ״הנה אתה, הנה המשך המסדרון, קפץ לך והמערכת הדביקה כבר תעשה את שלה״. כלומר הפלטפורמה עצמה ממש דומה בינהם, אם תקח את דרייק לשלב של tr או תקח את לארה לשלב של אנצ׳רטד הם יתנהגו מאוד דומה, אבל השלבים עצמם הם מה שעשו את ההבדל. בנוסף לכל זה, החזרה לאזורים שהיית בהם עם כלים מתקדמים יותר אפילו גרמה לך להרגשה של חופש גדולה יותר. בפעם הראשונה שלך באזור טפסת על ההר בעזרת המון פלטפורמה ופיתולים, בפעם השניה היה לך את הגרזן טיפוס ועשית את זה בחצי זמן בעזרת מצוקים צמודים ובפעם השלישית הגעת עם החץ וקשת והגלגלת הממונעת ופשוט ירית חץ לראש הצוק ועפת לשם תוך שתי שניות. החופש (היחסי), זה מה שגרם לפלטפורמה של tr להרגיש הרבה יותר טוב.
bling כתב:אתה יודע מה?
אני מסכים עם כל מה שאמרת פה,התכוונתי יותר למכניקת הפלטפורמה ברמה הטכנית שהיא כמעט זהה,אבל זה נכון שבזכות הסביבה והפתיחות של המשחק היא יותר פתוחה וכתוצאה מזה מגוונת יותר.
אני מבין אותך ואפשר לאמר שמסכים עם ההודעה חוץ מהמסקנה שלך בעקבותיה שאתה חושב ש TR טוב מ U2,הדברים שהיו פחות חשובים לך לי היו יותר משמעותיים,הרבה מהקסם של אנצ'רטד זה העולם,הדמויות והכתיבה,וה set pieces הללו בשנת 2009 היו הדבר הכי פסיכי שיש וכל אלו יוצרים בסופו של דבר חוויה חזקה ומשמעותית יותר עבורי,לך זה היה אחרת,סבבה,כל אחד וטעמו
DrKeo כתב:אני גם מסכים עם כל מה שאמרת בהודעה הזאת, פשוט כנראה שצדדים שונים של שני המשחקים פנו לטעם שלנו אחרת זה הכל. זה הויכוח הכי מנומס שהיה לי אי פעם בפורום, אני נותן לך BAN.
~God-of-War~ כתב:דווקא הוא היה נראה מגניב מכל מיני סרטונים שראיתי LAN לא משחק טוב לדעתכם?
~God-of-War~ כתב:אני עוד לא סיימתי את ביושוק 2 ואני לא בטוח שאני אוהב אותו מאחותי בלונדון אני אבקש את la noire ומאבא בברצלונה אני אבקש את טומב ריידר (:
infected aviad כתב:זה בסדר, גם אני פחות התחברתי אל שני המשחקים הראשונים בסדרה.
ShiTDemoN כתב:על מה אתם מדברים??
אני ממש התלהבתי מהראשון, שיחקתי אחריו באינפיניט (שגם היה מצויין), ושלשום התחלתי את ביושוק שתיים והאווירה בו פשוט מדהימה (טוב נו, Rapture)
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו־ 31 אורחים