Laskin כתב:אני מודה, אני מעולם לא ממש אהבתי את המשחקים של BIOWARE, אבל DA השני היה בעיני לפחות - פשוט בדיחה. דווקא את ME2 אהבתי מאוד, בשלישי לא שיחקתי הרבה. לא יודע למה... פשוט החברה הזאת לא מצליחה לסחוף אותי לעולמות שהיא יוצרת.
בכל אופן - אני בהחלט רואה המון שיפורים כבר בוידאו גיימפליי הראשון של המשחק השלישי, ואולי באמת הם למדו איך לעשות גיימפליי מעט מעניין, לשם שינוי....
אבל, וזה אבל די גדול - נדמה לי שהמשחק יוצא מעט אחרי THE WITCHER 3, וקשה שלא להשוות בין השנים, וכאן CD PROJEKT נכון לעכשיו - לוקחת בקלות את התואר.
בכלל, נדמה שהם הולכים להיות מלכי הRPG ה"מערבי", וזה לפני שראינו משהו מפרוייקט הסטים-פאנק שאני ממש מצפה לו.
Laskin כתב:אני מודה, אני מעולם לא ממש אהבתי את המשחקים של BIOWARE, אבל DA השני היה בעיני לפחות - פשוט בדיחה. דווקא את ME2 אהבתי מאוד, בשלישי לא שיחקתי הרבה. לא יודע למה... פשוט החברה הזאת לא מצליחה לסחוף אותי לעולמות שהיא יוצרת.
בכל אופן - אני בהחלט רואה המון שיפורים כבר בוידאו גימלי הראשון של המשחק השלישי, ואולי באמת הם למדו איך לעשות גיימפליי מעט מעניין, לשם שינוי....
אבל, וזה אבל די גדול - נדמה לי שהמשחק יוצא מעט אחרי THE WITCHER 3, וקשה שלא להשוות בין השנים, וכאן CD PROJEKT נכון לעכשיו - לוקחת בקלות את התואר.
בכלל, נדמה שהם הולכים להיות מלכי הRPG ה"מערבי", וזה לפני שראינו משהו מפרוייקט הסטים-פאנק שאני ממש מצפה לו.
Death_119 כתב:מה השתנה בגיימפליי לעומת הקודמים? זה נראה מבוסס סקילים בדיוק כמו הקודמים. השינוי הבולט היחיד הוא גראפי (ואולי בכמות הסביבות).
BumperSticker כתב:שיפור ענקי מ-DA2. ראשית, והכי בולט, הוא השינוי הגראפי. השינוי השני, שהוא האהוב עליי, הוא שהמשחק הפך ל-Action RPG (בניגוד ל-DA2, שהמשחק היה קופא בכל פעם שמשתמשים בתפריט ה-Skills). הלחימה נראית הרבה יותר זורמת ומגוונת.
אני מניח שסרטון ה-Gameplay הוצג על PC, ולא על הקונסולות. אני רק מקווה שלא יהיו בעיות FPS כמו במשחקים הקודמים בסדרה.
מצפה בקוצר רוח למשחק
Nucleus_Dawn כתב:
הבנתי שהמצב הטקטי חוזר במשחק הזה, ככה שכן אפשר להאט/לעצור את הזמן.
BumperSticker כתב:אז רק בשביל להבין, הפאן הטקטי בא לידי ביטוי בכך שיש לשחקן שליטה בכל חברי הקבוצה, ולא באפשרות של לעצור/להאט את הזמן?
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 91 אורחים