Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי idan » 29 דצמבר 2014, 15:18

Death_119 כתב:אחרי 5 שעות של איסוף Elf root אני גאה להכריז על עצמי:
All of Thedas must bow before the Hero of the Hinterlands!
רק עוד 20 שעות של איסוף Elf root, מואאהאהאה :D.


לא מומלץ להיתקע ב Hinterlands יותר מידי זמן.

http://kotaku.com/psa-if-youre-playing- ... 1661855879

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 29 דצמבר 2014, 16:08

idan כתב:
לא מומלץ להיתקע ב Hinterlands יותר מידי זמן.

http://kotaku.com/psa-if-youre-playing- ... 1661855879

ידוע, הציטוט גם נלקח בדיון בReddit שבחור ניסה להסביר אותו הדבר וזה הדברים שהוא קיבל בחזרה :D.

נדב, בחיים שלי לא ראיתי גיוון כל כך גדול במשימות צד, יש שם מלא זבל, אבל הכמות תוכן יחודית לא נתפסת. זה כבר מתחרה בSkyrim. הוא גם נראה ממש טוב על הפס4, יש רגעים שאני פשוט עומד ומסתכל על הנוף.
המשחק כל כך מצחיק מרוב שהוא מגוחך, בחורה בתחילת המשחק מזמינה אותך לעשות מירוץ סוסים כאשר המירוץ זה אתה, עם הסוס לבד :D.

בנוגע לBioware, אני מניח שאני היחיד, אבל תמיד הרגשתי שהחברה הלכה אחורה עם השנים עד הגעת Dragon Age הראשון שהיה למעשה משחק ראוי ראשון מאז Throne of bhaal, עכשיו 3 מרגיש כמי שהרים את הרף. הם מאוד התרחקו מז'אנר התפקידים עם סדרת ME שהפכה לClone של גירס עם עלילה מוצלחת ודיאלוגים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 05 ינואר 2015, 13:46

אוף, אני לא מצליח להפסיק לשחק באינקווזישן, הוא כל כך טוב. הוא גם כל כך יפה, חצי מהזמן אני פשוט נהנה מהעולם שהם יצרו ומהLore שבו. רק חבל שהגיימפליי קצת פשטני סביב היצירת מופת שהיא העולם שהם בראו שם.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 06 ינואר 2015, 09:55

אני מחכה שאני אהיה חולה איזה שבוע, אם תרצה השם - אז כבר בסופה הזאת זה יתחיל.... כי אין לי זמן לכלום :(
עדיין לא שיחקתי בDA:I מאז היום הראשון שיצא. כבר שכחתי איך משחקים אפילו.
חייב שמישהו יעצור את הזמן לאיזה חודש, שאספיק להשלים את הפער.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 12 ינואר 2015, 17:18

erezronen כתב:
...ומצד שני, שני מייסדי החברה שפרשו (ולא ממש חוסכים ברמזים שהסיבה העיקרית שהובילה אותם לפרוש הייתה ההנהלה של EA), הכרזה על כל מיני פרוייקטים משונים תחת שם המותג Bioware שגרמו להרגשה כאילו לקחו את האולפן הזה והפכו אותו לחותמת גומי לכל פרוייקט חדש (אני עדיין מחכה ל-C&C שהם היו אמורים להוציא בשלב מסויים), הכשלון ההסטרי של The Old Repulic - כל אלה אמנם לא סימנים לכך שהאולפן נהרס לחלוטין, וכל עוד יש שם כמה צוותים מוצלחים אז כנראה שאין מה לדאוג לגבי האיכות של Mass Effect 4 המתקרב ובא, אבל עדיין לא מדובר בדברים שחובבי האולפן הזה לקחו בקלות ראש.

DA:I הוא בהחלט סימן מעודד, במיוחד כי הוא מציב איזו תשתית מאוד מוצלחת לטעמי למשחקים הבאים, עם שילוב של שטחי Sandbox ענקיים עם טונה פעיליות ושלבים יותר קטנים וסופר-מהודקים-עלילתית. אם Mass Effect 4 גם יהיה בנוי ככה אני אהיה ממש ממש מרוצה.

אני מניח שהבעיה עם ההתנהלות של EA זה שבשביל לכסות על עלויות הרכישה המטורפות של החברה (700 מליון דולר בעסקה סיבובית שהמרוויח המרכזי ממנה היה ריקטלו עצמו), הם פשוט דחפו את Bioware להתפזר על יותר מידי משחקים בו זמנים עם פחות מידי זמן ללטש אותם (ואני אפילו לא מחשיב את הסטודיו של Mythic שמיתגו תחת Bioware Mythic). היה אפשר להרגיש את הפגיעה בתוכן כבר בתוצרים של מאס אפקט 2 ודרגון אייג' 2 שמוקבלו עם The Old Republic ונראו כאילו כולם נוצרו ע"י ועדה.
מה שכן, סיימתי את מאס אפקט 3 לא מזמן, וכן-רידוד לא-רידוד - לפחות הם סוף סוף למדו לעשות Shooter כיפי כמו שצריך. ועם DA:I שבו עדיין לא שיחקתי אני שומע כל כך הרבה פידבקים חיובים, שאני מאמין שהם אולי מצאו את עצמם מחדש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 ינואר 2015, 17:27

אני חושב שDA2 באמת היה חיה חריגה, עדין יש לחברה TRACK RECORD מאוד איכותי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 13 ינואר 2015, 11:07

DrKeo כתב:אני חושב שDA2 באמת היה חיה חריגה, עדין יש לחברה TRACK RECORD מאוד איכותי.

חריגה מאיזו בחינה? הכתיבה של Bioware גם כשמסתכלים על משחקים אחרים נחלשה משמעותית בהשוואה למשחקים הותיקים שלה - רואים שהם צריכים להעסיק עוד ועוד כותבים בהפקות שהולכות וגדלות, וככה קשה לשמור על אחידות. מבחינת אספקטים אחרים של הגיימפליי הם השתפרו, ככה שכשאתה בא ומסתכל על החבילה הכוללת אז יש משהו שמפצה על הכתיבה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 ינואר 2015, 11:31

swym כתב:חריגה מאיזו בחינה? הכתיבה של Bioware גם כשמסתכלים על משחקים אחרים נחלשה משמעותית בהשוואה למשחקים הותיקים שלה - רואים שהם צריכים להעסיק עוד ועוד כותבים בהפקות שהולכות וגדלות, וככה קשה לשמור על אחידות. מבחינת אספקטים אחרים של הגיימפליי הם השתפרו, ככה שכשאתה בא ומסתכל על החבילה הכוללת אז יש משהו שמפצה על הכתיבה.

אני אהיה כנה ואגיד שרוב הנסיון שלי איתם הוא סדרת ME שאני מאוד מאוד אוהב אבל נראה שDA2 הוא המשחק היחיד שלהם שאנשים פושרים עליו. דווקא הנקודות היותר נמוכות שלהם היו בעבר היותר רחוק, משחקים כמו ג'ייד אמפייר או NWN שלפחות אני אישית לא ממש התחברתי אליהם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 17 ינואר 2015, 12:09

DA:I הוא המשחק תפקידים הכי טוב שיצא ל- Bioware בשנים האחרונות (ומשחק השנה שלי בקלות). כמות ההשקעה והאהבה שהכניסו המפתחים למשחק מעוררת הערצה. חוויה מהודקת, מלוטשת, אפית ומאוד ארוכה. הכמות תוכן פשוט בלתי נתפסת והכל מתחבר למשחק אחד ענק ומרשים (אפילו יותר מ- Skyrim לדעתי). אם DA:I הוא איזה אינדיקציה לאיכות הכוללת שנקבל מ- ME4, אפשר להיות מאוד רגועים ולהתחיל בהייפ מעכשיו.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 01 פברואר 2015, 09:31

Wan7ed כתב:DA:I הוא המשחק תפקידים הכי טוב שיצא ל- Bioware בשנים האחרונות (ומשחק השנה שלי בקלות). כמות ההשקעה והאהבה שהכניסו המפתחים למשחק מעוררת הערצה. חוויה מהודקת, מלוטשת, אפית ומאוד ארוכה. הכמות תוכן פשוט בלתי נתפסת והכל מתחבר למשחק אחד ענק ומרשים (אפילו יותר מ- Skyrim לדעתי). אם DA:I הוא איזה אינדיקציה לאיכות הכוללת שנקבל מ- ME4, אפשר להיות מאוד רגועים ולהתחיל בהייפ מעכשיו.

אני מתפתה להגיד שהוא כבר מגיע לקרסוליים של סדרת BGS, הוא מאוד שונה במה שהם רוצים לעשות בגיימפליי, הוא פחות עמוק בחוקי העולם, אבל הגיוון שהם יצרו זה פשוט Master piece, כל מי שרוצה לעשות משחק עולם פתוח צריך ללכת וללמוד אצלהם, איזה גיוון לא להאמין. אפילו העלילה הראשית, הLoot, מערכת הקראפטינג, הכל מושלם. אין מילים. ולחשוב שאני רק 27 שעות במשחק ולא דיגדגתי אותו :D.

יהיה קשה לוויטצ'ר 3 להרשים אחרי זה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 01 פברואר 2015, 11:15

אני עדיין לא נגעתי בו מאז הפעם הראשונה ששיחקתי בו... צריך לחטוף איזו מחלה או משהו כדי שיהיה לי זמן לזה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 02 פברואר 2015, 13:33

Laskin כתב:אני עדיין לא נגעתי בו מאז הפעם הראשונה ששיחקתי בו... צריך לחטוף איזו מחלה או משהו כדי שיהיה לי זמן לזה

תצטרך להכנס להריון בשבדיה ולהיות בחופשת לידה של שנה וחצי כדי להיות מסוגל לסיים אותו :).
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 פברואר 2015, 10:55

דווקא יש מצב שמשהו דומה יקרה, רק לא בשבדיה ^_^
אבל אני לא צריך כ"כ הרבה זמן ברצף, רק איזה שבוע כדי "להכנס" אליו כמו שצריך.
להבין את כל המכניקות וכו'... אחר כך אוכל לסיים אותו גם אם אשחק רק פעם בשבוע. רק צריך לעבור את שלב ה"התלמדות"
הוא די מרתיע, עבורי :/

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 04 פברואר 2015, 23:01

לא צריך להרתיע אותך אם שיחקת Skyrim\Mass Effect\SW:KotOR...

אני כבר על 67 שעות ולא רואה ת'סוף (בקטע טוב)...
מה שכן, הלכה תקופת מבחנים :(

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 פברואר 2015, 14:14

לא התחברתי לשאר המשחקים שציינת, אבל על סקיירים יש לי איזה 160 שעות... מתוכן 40 שעות עם מודים מטורפים שניסיתי :)
מה שכן, זו הייתה תקופה קצת שונה בחיי... היום אין לי רבע מהזמן שהיה לי.

ממש מצפה לME4, מקווה שיתחיל סיפור חדש בתקופה אחרת לגמרי, כדי שארגיש יותר בנח, נורא ניסיתי להכנס לטרילוגיה הקיימת ולא הצלחתי.
אבל אני מאוד אשמח לקבל משחק *עלילתי* רציני מאוד בחלל, בדור הזה.

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 05 פברואר 2015, 19:17

160 שעות על סקיירים? אתה תרגיש בבית ב-DA:I (למרות שיש מכניקות שונות)... לא חייב לעצור את המשחק ולשחק טקטי בכלל, אפשר בצורה חוראנית כמו ב-Skyrim פשוט ללחוץ בזמן אמת כמו H&S.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 07 פברואר 2015, 19:39

Wan7ed כתב:160 שעות על סקיירים? אתה תרגיש בבית ב-DA:I (למרות שיש מכניקות שונות)... לא חייב לעצור את המשחק ולשחק טקטי בכלל, אפשר בצורה חוראנית כמו ב-Skyrim פשוט ללחוץ בזמן אמת כמו H&S.

בטח שחייב, יש קרבות שאי אפשר אחרת ולא מעט מהם. מורידים אותך ביריה שתיים. לפחות ברמת קושי Nightmare. אלא אם כן יש לך הפרש רמות משמעותי מול מי שמולך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 07 פברואר 2015, 20:17

מי משחק על Nightmare... השתגעת? :o

על רמת קושי כזו אני אסיים את המשחק עוד שנה... כל הכבוד לך! :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 08 פברואר 2015, 10:11

Wan7ed כתב:מי משחק על Nightmare... השתגעת? :o

על רמת קושי כזו אני אסיים את המשחק עוד שנה... כל הכבוד לך! :)

ספר לי על זה, אני עכשיו בקרב
ספויילר: הצג
בHeaven
שאני צריך לסובב את הקטפולטה, אלוהים ישמור, עשרות Waves אחד אחרי השני כאשר כל 5 סיבובים קרב ששקול לקרב בוס כאשר אין שיקויים וכל החבורה על אפס, אני אשכרה עושה Grinding על הקרב הזה שעות. לוקח את Sera, נכנס למוד של בלתי נראה, מתרחק מהמקום שיש יריבים מחכה ששאר חברי החבורה יבואו לחיים, מתקרב עם Sera עושה את היכולת 800% שלה וחוזר חלילה. שעות. נשאר לי Crate אחד של איחזור שיקויים ואני שומר אותו לקרב בוס. אוף.

צחוק הגורל, אין לי אף אחד בחבורה שבחרתי עם Barrier והTank שלי בלי Iron bull שצובר Guard דיי בקלות. כל הז&^%&^%&ן

ואני לא יודע אם זה טרולינג של המפתחים, אבל כל סיבוב ראשון נוסף בקטפולטה מחזיר אותה קליק אחד אחורה. מנוולים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 08 פברואר 2015, 10:45

אני במקומך מוריד זמנית ל-hard ואז מחזיר חזרה ל- nightmare... חבל על הזמן להיתקע שם, תתחיל להתקדם במשחק אחרת לא תסיים אותו בחיים (ויש כל כך הרבה מה לראות), למה אתה עושה את זה לעצמך? :)
משימה טובה איפה שאתה עכשיו (כמו כל שאר המשימות הראשיות), בסוף המשימה הזו, המשחק באמת מתחיל... תהנה!

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 09 פברואר 2015, 10:59

Wan7ed כתב:אני במקומך מוריד זמנית ל-hard ואז מחזיר חזרה ל- nightmare... חבל על הזמן להיתקע שם, תתחיל להתקדם במשחק אחרת לא תסיים אותו בחיים (ויש כל כך הרבה מה לראות), למה אתה עושה את זה לעצמך? :)
משימה טובה איפה שאתה עכשיו (כמו כל שאר המשימות הראשיות), בסוף המשימה הזו, המשחק באמת מתחיל... תהנה!

נההה... עברתי את הקטע, מצאתי נקודה שהAI לא יודע להגיע איליך וסתם נשחט :D. בכל מקרה אדיר, העלילה מדהימה והסצנה שמגיעה אחרי הקרב סופר מרגשת :). להבא אני אדע להביא לכל הפחות משהוא שיודע לעשות Iron Bull.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 17 פברואר 2015, 11:34

חייב להוציא קצת החוצה שאני פשוט מת על הצורה שBioware הצליחו לתת אמינות לעולם שלהם בDA:I. עד היום, מלבד סדרת BGS,
עם המעבר למנועים תלת ממדיים Bioware מסיבות מובנות התקשתה לייצר סביבות אמינות, הסיטדל היתה ריקה, קטעים מזעריים היו פתוחים בפני השחקן שאמור להרגיש שהוא נמצא בתחנת חלל שמאכלסת מיליונים (כאשר מקסימום אתה פוגש במקום מסויים שלושה אנשים ומדוזה). כל העולם היה סטטי, ולרוב דמויות פשוט עמדו. גם בOrigin זה היה מאוד בולט.

DA:I נראה כמו קפיצה אמיתית מבחינת החברה, עיירות ומוצבים מאוכלסים בעשרות רבות ולפעמים אף יותר של אנשים, חלקם באמת סטאטיים כמו בעבר, אבל יש גם כאילו שעוסקים באימונים ושאר משימות ובכלל, תחושה שעד היום בערך רק הWitcher 2 הצליח להעביר ממש טוב מצליחה גם Bioware לעשות. למען האמת, מלבד וואל רויאל, שהיא עיר ענקית ששוב נראית כמי שחולה במחלה של הסיטדל (מציגה רק אזור אחד המאוכלס בעשרה אנשים), כל שאר המשחק מראה התקדמות אמיתית וזה כיף.

נקווה שזה יהיה המקרה בME4.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 פברואר 2015, 12:46

Death, לא ששיחקתי במשחק אבל יש כלפיו לא מעט טענות ל fetch quests מציקים שגם חייבים לעשות על מנת לצבור נקודות שמאפשרות התקדמות בעלילה הראשית.
גם אחד מהמעצבים של הוויטצ'ר 3 אמר על המשחק שיש שם יותר מדי fetch quests, זה לא מפריע לך?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 17 פברואר 2015, 13:20

bling כתב:Death, לא ששיחקתי במשחק אבל יש כלפיו לא מעט טענות ל fetch quests מציקים שגם חייבים לעשות על מנת לצבור נקודות שמאפשרות התקדמות בעלילה הראשית.
גם אחד מהמעצבים של הוויטצ'ר 3 אמר על המשחק שיש שם יותר מדי fetch quests, זה לא מפריע לך?

1) זה לא כמו בSkyrim שהכל מרגיש כמו חזרה על עצמו. יש שם Fetch Quests שהם הLow של הLow כמו לדוגמא לעשות את הrequisition שזה סתם לאסוף X צמחים. מצד שני אתה לא באמת עושה אותם, אתה צריך את הצמחים למערכת הקראפטינג אז אתה גם ככה כל הזמן דרוך בלמצוא משאבים ועל הדרך אם מתחשק משלימים את הקווסטים המדוברים.
2) מלבד אילו יש המון סוגי קווסטים, בבסיס יש לך כאילו של למצוא חפץ (פעם זה מילותיו האחרונות של חייל, פעם אחרת זה איזה Lore של הקוסמים שאבד או לחילופין פתקים אחרונים של הGrey wardens שאתה מחפש), יש קווסטים שהם Search and kill, יש כאילו שהם יחודיים יותר שכוללים קרבות עם בוסים מקומיים כדי להשלים משימה אחרת, יש כאילו שהם חיפוש Shards ואז זה הופך לסוג של קווסט פלטפורמה ועוד...

הנקודה היא, שיש המון דברים לעשות, וגם אם יש דברים שחוזרים, כמו ללכת למקום X ולהביא דבר Y, או למצוא משהו, הקונטקסט משתנה, האחד קיבלת כי אתה מחפש אחרי הWardens שנעלמו, השני זה בכלל סיפור קורע לב של אישה שאיבדה את בעלה והטבעת שלה נמצאת בדיוק בלב מאורת עכבישים, המשחק כל כך מגוון שאתה לא מרגיש שאתה עושה בבסיס את אותו הדבר.

גם קח בחשבון שיש המון אזורים לבקר בהם, כל אזור הוא עצום, וכל אחד יציג לך מינון וסיפור רקע אחר לקווסטים שתקבל, בהם גם יהיו מהולים קווסטים מקדמי עלילה אישית לצד הצורך למצוא משאבים לעשות Crafting, או לחילופין סתם הרצון לנהל קרבות מול breaches. תמיד יש מה לעשות ותמיד זה מרגיש רענן.

3) הנקודות power שהזכרת הן ממש קלות להשגה, אתה משיג אותן ממליון ואחד דברים ואף פעם הן לא ימנעו ממך לגשת למשימה הבאה שלך.

אני כבר 40 שעות במשחק והדבר היחיד שאני מסוגל לחשוב עליו כל היום, זה מתי כבר אני אגיע הביתה ואצליח לשכנע את אישתי שתתן לי לשחק במשחק הזה עוד שעה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 17 פברואר 2015, 15:12

נשמע ממש טוב, אני פשוט לא אוהב שיש יותר מדי תוכן מנופח במשחקים, אבל אם יש יותר ממספיק תוכן ראוי ולא חובה לעשות את כל הזבל אז סבבה לגמרי.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 104 אורחים