Nucleus_Dawn כתב:
אפילו בPC, בהגדרות מקסימליות, הוא לא נראה כמו משהו שצריכה להיות בעיה לקונסולות הדור הבא להריץ בכיף ב30FPS ו1080P.
מצד שני, ביו-וור מעולם לא היו מוצלחים במיוחד, בכל הנוגע לפן הטכני, אז פאשלה שלהם רחוקה מלהיות מפתיעה. כמובן שזה לא רק חוסר היכולת שלהם, אלא גם ההצלחה האדירה של סוני, עם כלי הפיתוח של הPS4 וגם הפאשלה של מייקרוסופט, שיצרו צוואר בקבוק לא פשוט בEDRAM של הONE.
Nucleus_Dawn כתב:
אפילו בPC, בהגדרות מקסימליות, הוא לא נראה כמו משהו שצריכה להיות בעיה לקונסולות הדור הבא להריץ בכיף ב30FPS ו1080P.
מצד שני, ביו-וור מעולם לא היו מוצלחים במיוחד, בכל הנוגע לפן הטכני, אז פאשלה שלהם רחוקה מלהיות מפתיעה. כמובן שזה לא רק חוסר היכולת שלהם, אלא גם ההצלחה האדירה של סוני, עם כלי הפיתוח של הPS4 וגם הפאשלה של מייקרוסופט, שיצרו צוואר בקבוק לא פשוט בEDRAM של הONE.
swym כתב:צוואר הבקבוק הוא בDDR3. הESRAM הוא מה שפותר את צוואר הבקבוק, אבל אתה צריך לכתוב את המנוע כך שידע לעבוד איתו. כמו הצורך לעבוד עם הSPUs של הPS3 והEDRAM של ה-360 בדור הקודם.
אבל המנוע של DAI ורוב שאר המשחקים היום לא נכתב עבור קונסולות הדור הבא, זה מנוע דור קודם שעבר פורט. נדמה לי שAssassins Creed Unity זה משחק הדור הבא הראשון שיוצא לשתי הפלטפורמות במקביל.
Death_119 כתב:איך זיכרון בן 32 מגה הוא פתרון למשהו?
אם 32 מגה היה מספיק למשהו אנשים היו עובדים מול Cash ישירות. אי אפשר לאחסן בESRAM כלום מבחינת גודל, הוא גם לא יכל לשמש כDMA זמני כי הוא עדיין תקוע מול הBus האיטי של הRAM.
הרי הRAM הוא צ'יפ נפרד וגם הESRAM הוא צ'יפ נפרד, כדי להעביר מידע בינהם בקוונטות של 32 מגה אתה צריך לעבור דרך הData bus של הRAM שהוא משמעותית עם transfer rate נמוך באקסבוקס, ואז מה היתרון הנוסף להעביר את המידע לעוד יחידת זיכרון? תעביר אותו ישירות לזיכרון הוידאו. אתה יוצר מטווחי ביניים?
למה בכלל הם הכניסו צ'יפ כל כך קטן? אני לא מצליח להבין, אולי אתה תוכל להסביר, כי אני לא מצליח להעלות על דעתי איזה שימוש יכל להיות לזיכרון שכזה, מהיר ככל שיהיה לאור הנפח.
ACU הוא ממש לא המשחק דור חדש הראשון, הוא המשחק הראשון שלא יודע לנצל את הRAM בפס4 ואת יכולות הרנדור בפס4. הצוואר בקבוק במכונות הללו הוא המעבר מזיכרון פיסי לזיכרון וידאו. לא CPU ולא שטויות. זה למה כל משחק שקיים כמעט בשוק, מכוער ככל שיהיה מציג ב-1080P על הפס4 וב-900P במקרה הטוב על האקסבוקס.
swym כתב:וואו, בתור אחד שזורק פה כל כך הרבה מילים טכניות אתה ממש לא מבין איך עובד Embedded RAM, הא? נתחיל בזה שEmbedded RAM הוא לא צ'יפ נפרד אלא חלק מהטרנזיסטורים על הCPU עצמו (ואנחנו מדברים פה על SOC עם חמישה מליון טרנזיסטורים). למעשה, ה-32MB האלו תופסים יותר נפח על הצ'יפ מאשר הליבות של הCPU או הליבות של כרטיס המסך.
אתה שואל איזה שימוש אפשרי יש לדבר כזה? בזכות הbus העצום והלייטנסי הנמוך על 32MB של זיכרון כזה אתה יכול לטעון-ולפרוק 6GB של טקסטורות בלי לפגוע בביצועים או לקחת מהמשאבים של כרטיס המסך עצמו:
http://www.giantbomb.com/forums/xbox-on ... e-1448545/
החיסרון היחיד? בשביל לעשות את זה ברזולוציה שהיא יותר גבוהה ממה שנכנס בבאפר בודד של הESRAM אתה צריך שמנוע המשחק שלך יתמוך ב-tiling. רוב המשחקים לא תומכים בtiling על הone פשוט כי זו קונסולה חדשה ומדובר בפורטים של משחקי דור קודם. אבל זה היה גם המצב בתחילת הדרך גם על ה-360 ועל הPS2 שהכילו זיכרון embedded.
אם אתה מכיר משחק שנבנה בלעדית עבור הדור החדש, מקדים את ACU ויצא גם ל-One וגם לPS4 אתה מוזמן לציין אותו. כל מנועי המשחק המולטיפלטפורם עד היום היו מנועי cross gen מהדור הקודם.
Death_119 כתב:לפי מה שמתואר הוא יושב באותו level כמו L3 כמשותף לכל המעבדים. הוא נותן שירותי Caching לכולם מול הRam. כנראה שהנפח שלו לא מספיק עדיין כcache כדי לכפר על המהירות המאוד איטית של העתקת המידע לBus מהRam. בסופו של יום מפתחים מתקשים להעביר נפח גדול של מידע מהRam לזיכרון הוידאו של האקסבוקס אל מול הפס4 באותם קצבים.
swym כתב:וואו, בתור אחד שזורק פה כל כך הרבה מילים טכניות אתה ממש לא מבין איך עובד Embedded RAM, הא? נתחיל בזה שEmbedded RAM הוא לא צ'יפ נפרד אלא חלק מהטרנזיסטורים על הCPU עצמו (ואנחנו מדברים פה על SOC עם חמישה מליון טרנזיסטורים). למעשה, ה-32MB האלו תופסים יותר נפח על הצ'יפ מאשר הליבות של הCPU או הליבות של כרטיס המסך.
אתה שואל איזה שימוש אפשרי יש לדבר כזה? בזכות הbus העצום והלייטנסי הנמוך על 32MB של זיכרון כזה אתה יכול לטעון-ולפרוק 6GB של טקסטורות בלי לפגוע בביצועים או לקחת מהמשאבים של כרטיס המסך עצמו:
http://www.giantbomb.com/forums/xbox-on ... e-1448545/
החיסרון היחיד? בשביל לעשות את זה ברזולוציה שהיא יותר גבוהה ממה שנכנס בבאפר בודד של הESRAM אתה צריך שמנוע המשחק שלך יתמוך ב-tiling. רוב המשחקים לא תומכים בtiling על הone פשוט כי זו קונסולה חדשה ומדובר בפורטים של משחקי דור קודם. אבל זה היה גם המצב בתחילת הדרך גם על ה-360 ועל הPS2 שהכילו זיכרון embedded.
אם אתה מכיר משחק שנבנה בלעדית עבור הדור החדש, מקדים את ACU ויצא גם ל-One וגם לPS4 אתה מוזמן לציין אותו. כל מנועי המשחק המולטיפלטפורם עד היום היו מנועי cross gen מהדור הקודם.
DrKeo כתב:רק חבל שכשהכמות ESRAM שלך לא מספיק גדולה בשביל להחזיק באפרים של 1080P אז זה הופך לחתיכת סיבוך בפיתוח. אם אתה לא מצליח לשים כמות מספיקה בשביל באפרים ברזולוציה שאתה רוצה לרוץ בה (כמו ב360 למשל שה12MB הספיקו ל720P עם X2MSAA, מושלם למה שהם חפשו) אז אתה מחפש צרות, בדיוק הצרות שהONE נמצא בהן היום. אם לא הייתה להם אפשרות לשים כמות מספיקה ל1080P אז הם היו צריכים לוותר על ESRAM.
swym כתב:כל הטררם של ה"סיבוך בפיתוח" הזה מסתכם בtiled rendering - אם המנוע שלך תומך בזה אז אתה מסודר. לא שמת לב שיש משחקים שכן רצים ב1080p על הOne? זה לא משהו שאף אחד כמעט יממש עבור פורט של מנוע משחק דור קודם, אבל ברגע שאתה בונה את מנועי הדור הבא שלך זה יהיה שם. זה עדיין עסק הרבה יותר פשוט ממנוע שמצריך תמיכה בSPU של הPS3 בדור הקודם.
שלא נדבר על ההיגיון המוזר שלך: אם הם היו מוותרים על הESRAM אז רוחב הפס של הזיכרון שלהם לא היה מספיק להם אפילו לרזולוציות יותר נמוכות כי הם השתמשו בDDR3 לזיכרון הגרפי. הם יכלו לדחוף שם עוד מאה ליבות ועדיין הם היו נתקעים בדיוק עם צוואר הבקבוק הזה.
הESRAM הוא לא הבעיה כאן, הוא הפיתרון. ובשביל שהפיתרון הזה ירוץ ב1080p הוא בסך הכל מצריך שהמנוע יגיע עם pipeline מתאים.
אגב, עוד משהו שממחיש כמה מגוחכת הטענה זה שבניגוד למה שאתה רושם גם ב-360 לא יכולת לקבל 720P עם MSAAx2 על הedram - אלא אם כן השתמשת בtiled rendering:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb464139.aspx
bozeman כתב:AC או DA? על מי אתה כותב?
Laskin כתב:אם מישהו שומע על מבצעים למשחק - אשמח לשמוע.
מעוניין לרכוש אותו במיוחד, הביקורות מהללות ואני מאוד אוהב את מה שאני קורא/רואה.
הורדתי אפילו את אוריג'ין, כהכנה אבל הוא עולה שם 70 יורו.
Laskin כתב:אם מישהו שומע על מבצעים למשחק - אשמח לשמוע.
מעוניין לרכוש אותו במיוחד, הביקורות מהללות ואני מאוד אוהב את מה שאני קורא/רואה.
הורדתי אפילו את אוריג'ין, כהכנה אבל הוא עולה שם 70 יורו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 204 אורחים