Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 אפריל 2014, 09:59

הטריילר די מרשים... אהבתי את המראה הכללי, והעולם נראה לא מצויין, אם כי די משעמם ולא מקורי.
אבל סה"כ - הטריילר העלה אותי מ"לא אכפת לי מזה" ל"נראה מגניב".

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 24 מאי 2014, 22:19

תמונה

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 25 מאי 2014, 17:02

חבילה מגניבה לגמרי
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 10 אוקטובר 2014, 22:16

במהלך השנים למדתי שמעודדות מוכשרות יודעות לעשות פליקלקים לאחור, אפילו בני לילת אם חייבים, אבל גמד?

המשחק ממשיך להראות Cluster fuck, לא הבנתי דבר ממה שהולך שם בכל הקרבות, הכל אוטומטי ואין לשחקן כל יכולת להשפיע. זה נראה כמו אורגזמה של זיקוקי דינור.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 11 אוקטובר 2014, 13:00

מתחילים להחשף פרטים על הבדלים טכניים בין הפס4 לאקסבוקס בDA:
Confirmed: #DAI resolution is 1080p on PS4, and 900p on Xbox One. We maximized the current potential of each platform.
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 11 אוקטובר 2014, 17:16

בתור בעל xbox one, קצת מבאס ש-1080p לא מושג בהרבה משחקי מולטיפלאטפורם (לעומת ה- ps4), אבל בסופו של דבר אני גם ככה לא מבחין בהבדלים בין 1080p לעומת 900p... אני מקווה שלאורך תקופת הדור, הפערים רק יצטמצמו ולא חס וחלילה יעמיקו. אני באמת מחבב את הקופסא של מייקרוסופט ואת התועלת הכוללת שהיא מציעה עבורי, ומאמין שיש לה מקום לתחרות אמיתית מול סוני.

DA לא נראה כזה גרוע (להיפך, נראה אפילו דיי מבטיח) , אבל גם אני מתייחס אליו בסקפטיות זהירה. נאלץ לחכות ולראות את ממוצע הביקורות ורק אז נדע לאן פנינו מועדות עם המשחק.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 אוקטובר 2014, 18:04

Death_119 כתב:מתחילים להחשף פרטים על הבדלים טכניים בין הפס4 לאקסבוקס בDA:
Confirmed: #DAI resolution is 1080p on PS4, and 900p on Xbox One. We maximized the current potential of each platform.
תמונה


אפילו בPC, בהגדרות מקסימליות, הוא לא נראה כמו משהו שצריכה להיות בעיה לקונסולות הדור הבא להריץ בכיף ב30FPS ו1080P.
מצד שני, ביו-וור מעולם לא היו מוצלחים במיוחד, בכל הנוגע לפן הטכני, אז פאשלה שלהם רחוקה מלהיות מפתיעה. כמובן שזה לא רק חוסר היכולת שלהם, אלא גם ההצלחה האדירה של סוני, עם כלי הפיתוח של הPS4 וגם הפאשלה של מייקרוסופט, שיצרו צוואר בקבוק לא פשוט בEDRAM של הONE.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 11 אוקטובר 2014, 19:54

Nucleus_Dawn כתב:
אפילו בPC, בהגדרות מקסימליות, הוא לא נראה כמו משהו שצריכה להיות בעיה לקונסולות הדור הבא להריץ בכיף ב30FPS ו1080P.
מצד שני, ביו-וור מעולם לא היו מוצלחים במיוחד, בכל הנוגע לפן הטכני, אז פאשלה שלהם רחוקה מלהיות מפתיעה. כמובן שזה לא רק חוסר היכולת שלהם, אלא גם ההצלחה האדירה של סוני, עם כלי הפיתוח של הPS4 וגם הפאשלה של מייקרוסופט, שיצרו צוואר בקבוק לא פשוט בEDRAM של הONE.

הוא בהחלט לא נראה בטופ, מצד שני שום משחק כמעט לא מצליח לרוץ על האקסבוקס ב-1080P בשנה האחרונה, לא משנה איך הוא נראה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 16 אוקטובר 2014, 10:54

Nucleus_Dawn כתב:
אפילו בPC, בהגדרות מקסימליות, הוא לא נראה כמו משהו שצריכה להיות בעיה לקונסולות הדור הבא להריץ בכיף ב30FPS ו1080P.
מצד שני, ביו-וור מעולם לא היו מוצלחים במיוחד, בכל הנוגע לפן הטכני, אז פאשלה שלהם רחוקה מלהיות מפתיעה. כמובן שזה לא רק חוסר היכולת שלהם, אלא גם ההצלחה האדירה של סוני, עם כלי הפיתוח של הPS4 וגם הפאשלה של מייקרוסופט, שיצרו צוואר בקבוק לא פשוט בEDRAM של הONE.

צוואר הבקבוק הוא בDDR3. הESRAM הוא מה שפותר את צוואר הבקבוק, אבל אתה צריך לכתוב את המנוע כך שידע לעבוד איתו. כמו הצורך לעבוד עם הSPUs של הPS3 והEDRAM של ה-360 בדור הקודם.
אבל המנוע של DAI ורוב שאר המשחקים היום לא נכתב עבור קונסולות הדור הבא, זה מנוע דור קודם שעבר פורט. נדמה לי שAssassins Creed Unity זה משחק הדור הבא הראשון שיוצא לשתי הפלטפורמות במקביל.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 17 אוקטובר 2014, 13:17

swym כתב:צוואר הבקבוק הוא בDDR3. הESRAM הוא מה שפותר את צוואר הבקבוק, אבל אתה צריך לכתוב את המנוע כך שידע לעבוד איתו. כמו הצורך לעבוד עם הSPUs של הPS3 והEDRAM של ה-360 בדור הקודם.
אבל המנוע של DAI ורוב שאר המשחקים היום לא נכתב עבור קונסולות הדור הבא, זה מנוע דור קודם שעבר פורט. נדמה לי שAssassins Creed Unity זה משחק הדור הבא הראשון שיוצא לשתי הפלטפורמות במקביל.

איך זיכרון בן 32 מגה הוא פתרון למשהו?
אם 32 מגה היה מספיק למשהו אנשים היו עובדים מול Cash ישירות. אי אפשר לאחסן בESRAM כלום מבחינת גודל, הוא גם לא יכל לשמש כDMA זמני כי הוא עדיין תקוע מול הBus האיטי של הRAM.

הרי הRAM הוא צ'יפ נפרד וגם הESRAM הוא צ'יפ נפרד, כדי להעביר מידע בינהם בקוונטות של 32 מגה אתה צריך לעבור דרך הData bus של הRAM שהוא משמעותית עם transfer rate נמוך באקסבוקס, ואז מה היתרון הנוסף להעביר את המידע לעוד יחידת זיכרון? תעביר אותו ישירות לזיכרון הוידאו. אתה יוצר מטווחי ביניים?

למה בכלל הם הכניסו צ'יפ כל כך קטן? אני לא מצליח להבין, אולי אתה תוכל להסביר, כי אני לא מצליח להעלות על דעתי איזה שימוש יכל להיות לזיכרון שכזה, מהיר ככל שיהיה לאור הנפח.

ACU הוא ממש לא המשחק דור חדש הראשון, הוא המשחק הראשון שלא יודע לנצל את הRAM בפס4 ואת יכולות הרנדור בפס4. הצוואר בקבוק במכונות הללו הוא המעבר מזיכרון פיסי לזיכרון וידאו. לא CPU ולא שטויות. זה למה כל משחק שקיים כמעט בשוק, מכוער ככל שיהיה מציג ב-1080P על הפס4 וב-900P במקרה הטוב על האקסבוקס.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 19 אוקטובר 2014, 15:34

Death_119 כתב:איך זיכרון בן 32 מגה הוא פתרון למשהו?
אם 32 מגה היה מספיק למשהו אנשים היו עובדים מול Cash ישירות. אי אפשר לאחסן בESRAM כלום מבחינת גודל, הוא גם לא יכל לשמש כDMA זמני כי הוא עדיין תקוע מול הBus האיטי של הRAM.

הרי הRAM הוא צ'יפ נפרד וגם הESRAM הוא צ'יפ נפרד, כדי להעביר מידע בינהם בקוונטות של 32 מגה אתה צריך לעבור דרך הData bus של הRAM שהוא משמעותית עם transfer rate נמוך באקסבוקס, ואז מה היתרון הנוסף להעביר את המידע לעוד יחידת זיכרון? תעביר אותו ישירות לזיכרון הוידאו. אתה יוצר מטווחי ביניים?

למה בכלל הם הכניסו צ'יפ כל כך קטן? אני לא מצליח להבין, אולי אתה תוכל להסביר, כי אני לא מצליח להעלות על דעתי איזה שימוש יכל להיות לזיכרון שכזה, מהיר ככל שיהיה לאור הנפח.

ACU הוא ממש לא המשחק דור חדש הראשון, הוא המשחק הראשון שלא יודע לנצל את הRAM בפס4 ואת יכולות הרנדור בפס4. הצוואר בקבוק במכונות הללו הוא המעבר מזיכרון פיסי לזיכרון וידאו. לא CPU ולא שטויות. זה למה כל משחק שקיים כמעט בשוק, מכוער ככל שיהיה מציג ב-1080P על הפס4 וב-900P במקרה הטוב על האקסבוקס.

וואו, בתור אחד שזורק פה כל כך הרבה מילים טכניות אתה ממש לא מבין איך עובד Embedded RAM, הא? נתחיל בזה שEmbedded RAM הוא לא צ'יפ נפרד אלא חלק מהטרנזיסטורים על הCPU עצמו (ואנחנו מדברים פה על SOC עם חמישה מליון טרנזיסטורים). למעשה, ה-32MB האלו תופסים יותר נפח על הצ'יפ מאשר הליבות של הCPU או הליבות של כרטיס המסך.
אתה שואל איזה שימוש אפשרי יש לדבר כזה? בזכות הbus העצום והלייטנסי הנמוך על 32MB של זיכרון כזה אתה יכול לטעון-ולפרוק 6GB של טקסטורות בלי לפגוע בביצועים או לקחת מהמשאבים של כרטיס המסך עצמו:
http://www.giantbomb.com/forums/xbox-on ... e-1448545/
החיסרון היחיד? בשביל לעשות את זה ברזולוציה שהיא יותר גבוהה ממה שנכנס בבאפר בודד של הESRAM אתה צריך שמנוע המשחק שלך יתמוך ב-tiling. רוב המשחקים לא תומכים בtiling על הone פשוט כי זו קונסולה חדשה ומדובר בפורטים של משחקי דור קודם. אבל זה היה גם המצב בתחילת הדרך גם על ה-360 ועל הPS2 שהכילו זיכרון embedded.

אם אתה מכיר משחק שנבנה בלעדית עבור הדור החדש, מקדים את ACU ויצא גם ל-One וגם לPS4 אתה מוזמן לציין אותו. כל מנועי המשחק המולטיפלטפורם עד היום היו מנועי cross gen מהדור הקודם.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 26 אוקטובר 2014, 13:44

swym כתב:וואו, בתור אחד שזורק פה כל כך הרבה מילים טכניות אתה ממש לא מבין איך עובד Embedded RAM, הא? נתחיל בזה שEmbedded RAM הוא לא צ'יפ נפרד אלא חלק מהטרנזיסטורים על הCPU עצמו (ואנחנו מדברים פה על SOC עם חמישה מליון טרנזיסטורים). למעשה, ה-32MB האלו תופסים יותר נפח על הצ'יפ מאשר הליבות של הCPU או הליבות של כרטיס המסך.
אתה שואל איזה שימוש אפשרי יש לדבר כזה? בזכות הbus העצום והלייטנסי הנמוך על 32MB של זיכרון כזה אתה יכול לטעון-ולפרוק 6GB של טקסטורות בלי לפגוע בביצועים או לקחת מהמשאבים של כרטיס המסך עצמו:
http://www.giantbomb.com/forums/xbox-on ... e-1448545/
החיסרון היחיד? בשביל לעשות את זה ברזולוציה שהיא יותר גבוהה ממה שנכנס בבאפר בודד של הESRAM אתה צריך שמנוע המשחק שלך יתמוך ב-tiling. רוב המשחקים לא תומכים בtiling על הone פשוט כי זו קונסולה חדשה ומדובר בפורטים של משחקי דור קודם. אבל זה היה גם המצב בתחילת הדרך גם על ה-360 ועל הPS2 שהכילו זיכרון embedded.

אם אתה מכיר משחק שנבנה בלעדית עבור הדור החדש, מקדים את ACU ויצא גם ל-One וגם לPS4 אתה מוזמן לציין אותו. כל מנועי המשחק המולטיפלטפורם עד היום היו מנועי cross gen מהדור הקודם.

לפי מה שמתואר הוא יושב באותו level כמו L3 כמשותף לכל המעבדים. הוא נותן שירותי Caching לכולם מול הRam. כנראה שהנפח שלו לא מספיק עדיין כcache כדי לכפר על המהירות המאוד איטית של העתקת המידע לBus מהRam. בסופו של יום מפתחים מתקשים להעביר נפח גדול של מידע מהRam לזיכרון הוידאו של האקסבוקס אל מול הפס4 באותם קצבים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 06 נובמבר 2014, 13:03

Death_119 כתב:לפי מה שמתואר הוא יושב באותו level כמו L3 כמשותף לכל המעבדים. הוא נותן שירותי Caching לכולם מול הRam. כנראה שהנפח שלו לא מספיק עדיין כcache כדי לכפר על המהירות המאוד איטית של העתקת המידע לBus מהRam. בסופו של יום מפתחים מתקשים להעביר נפח גדול של מידע מהRam לזיכרון הוידאו של האקסבוקס אל מול הפס4 באותם קצבים.

nope... אתה עדיין לא מבין איך embedded ram עובד. פשוט קרא קצת על זה, או חפש חומר על tiled rendering אם ממש בא לך להבין מה הפתרון לנפח המוגבל. ועדיין, לא ציינת שום משחק שנבנע בלעדית לחומרת הדור הבא מלבד AC5.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2014, 15:36

swym כתב:וואו, בתור אחד שזורק פה כל כך הרבה מילים טכניות אתה ממש לא מבין איך עובד Embedded RAM, הא? נתחיל בזה שEmbedded RAM הוא לא צ'יפ נפרד אלא חלק מהטרנזיסטורים על הCPU עצמו (ואנחנו מדברים פה על SOC עם חמישה מליון טרנזיסטורים). למעשה, ה-32MB האלו תופסים יותר נפח על הצ'יפ מאשר הליבות של הCPU או הליבות של כרטיס המסך.
אתה שואל איזה שימוש אפשרי יש לדבר כזה? בזכות הbus העצום והלייטנסי הנמוך על 32MB של זיכרון כזה אתה יכול לטעון-ולפרוק 6GB של טקסטורות בלי לפגוע בביצועים או לקחת מהמשאבים של כרטיס המסך עצמו:
http://www.giantbomb.com/forums/xbox-on ... e-1448545/
החיסרון היחיד? בשביל לעשות את זה ברזולוציה שהיא יותר גבוהה ממה שנכנס בבאפר בודד של הESRAM אתה צריך שמנוע המשחק שלך יתמוך ב-tiling. רוב המשחקים לא תומכים בtiling על הone פשוט כי זו קונסולה חדשה ומדובר בפורטים של משחקי דור קודם. אבל זה היה גם המצב בתחילת הדרך גם על ה-360 ועל הPS2 שהכילו זיכרון embedded.

אם אתה מכיר משחק שנבנה בלעדית עבור הדור החדש, מקדים את ACU ויצא גם ל-One וגם לPS4 אתה מוזמן לציין אותו. כל מנועי המשחק המולטיפלטפורם עד היום היו מנועי cross gen מהדור הקודם.

רק חבל שכשהכמות ESRAM שלך לא מספיק גדולה בשביל להחזיק באפרים של 1080P אז זה הופך לחתיכת סיבוך בפיתוח. אם אתה לא מצליח לשים כמות מספיקה בשביל באפרים ברזולוציה שאתה רוצה לרוץ בה (כמו ב360 למשל שה12MB הספיקו ל720P עם X2MSAA, מושלם למה שהם חפשו) אז אתה מחפש צרות, בדיוק הצרות שהONE נמצא בהן היום. אם לא הייתה להם אפשרות לשים כמות מספיקה ל1080P אז הם היו צריכים לוותר על ESRAM.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 06 נובמבר 2014, 23:10

DrKeo כתב:רק חבל שכשהכמות ESRAM שלך לא מספיק גדולה בשביל להחזיק באפרים של 1080P אז זה הופך לחתיכת סיבוך בפיתוח. אם אתה לא מצליח לשים כמות מספיקה בשביל באפרים ברזולוציה שאתה רוצה לרוץ בה (כמו ב360 למשל שה12MB הספיקו ל720P עם X2MSAA, מושלם למה שהם חפשו) אז אתה מחפש צרות, בדיוק הצרות שהONE נמצא בהן היום. אם לא הייתה להם אפשרות לשים כמות מספיקה ל1080P אז הם היו צריכים לוותר על ESRAM.

כל הטררם של ה"סיבוך בפיתוח" הזה מסתכם בtiled rendering - אם המנוע שלך תומך בזה אז אתה מסודר. לא שמת לב שיש משחקים שכן רצים ב1080p על הOne? זה לא משהו שאף אחד כמעט יממש עבור פורט של מנוע משחק דור קודם, אבל ברגע שאתה בונה את מנועי הדור הבא שלך זה יהיה שם. זה עדיין עסק הרבה יותר פשוט ממנוע שמצריך תמיכה בSPU של הPS3 בדור הקודם.

שלא נדבר על ההיגיון המוזר שלך: אם הם היו מוותרים על הESRAM אז רוחב הפס של הזיכרון שלהם לא היה מספיק להם אפילו לרזולוציות יותר נמוכות כי הם השתמשו בDDR3 לזיכרון הגרפי. הם יכלו לדחוף שם עוד מאה ליבות ועדיין הם היו נתקעים בדיוק עם צוואר הבקבוק הזה.
הESRAM הוא לא הבעיה כאן, הוא הפיתרון. ובשביל שהפיתרון הזה ירוץ ב1080p הוא בסך הכל מצריך שהמנוע יגיע עם pipeline מתאים.

אגב, עוד משהו שממחיש כמה מגוחכת הטענה זה שבניגוד למה שאתה רושם גם ב-360 לא יכולת לקבל 720P עם MSAAx2 על הedram - אלא אם כן השתמשת בtiled rendering:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb464139.aspx

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 נובמבר 2014, 00:41

swym כתב:כל הטררם של ה"סיבוך בפיתוח" הזה מסתכם בtiled rendering - אם המנוע שלך תומך בזה אז אתה מסודר. לא שמת לב שיש משחקים שכן רצים ב1080p על הOne? זה לא משהו שאף אחד כמעט יממש עבור פורט של מנוע משחק דור קודם, אבל ברגע שאתה בונה את מנועי הדור הבא שלך זה יהיה שם. זה עדיין עסק הרבה יותר פשוט ממנוע שמצריך תמיכה בSPU של הPS3 בדור הקודם.

שלא נדבר על ההיגיון המוזר שלך: אם הם היו מוותרים על הESRAM אז רוחב הפס של הזיכרון שלהם לא היה מספיק להם אפילו לרזולוציות יותר נמוכות כי הם השתמשו בDDR3 לזיכרון הגרפי. הם יכלו לדחוף שם עוד מאה ליבות ועדיין הם היו נתקעים בדיוק עם צוואר הבקבוק הזה.
הESRAM הוא לא הבעיה כאן, הוא הפיתרון. ובשביל שהפיתרון הזה ירוץ ב1080p הוא בסך הכל מצריך שהמנוע יגיע עם pipeline מתאים.

אגב, עוד משהו שממחיש כמה מגוחכת הטענה זה שבניגוד למה שאתה רושם גם ב-360 לא יכולת לקבל 720P עם MSAAx2 על הedram - אלא אם כן השתמשת בtiled rendering:
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb464139.aspx

יש לך כשל לוגי כפול, לא להשתמש בedram אומר להשתמש בddr3 כזיכרון וידאו? אה? אמרתי את זה? אמרתי שedram כל כך קטן זה פיתרון לא טוב לddr3 האיטי. הפס4 הראה פיתרון לדוגמה, אחד יקר אבל עדין הפס4 עולה ליצור כמו הone אז כנראה שלא יקר מדי.

אגב באפר של 720 עם x2msaa לגמרי נכנס לבאפר של ה360, הבעיה מתחילה כשרוצים להכניס יותר. כמעט אף אחד לא השתמש בטיילינג על ה360 כי פשוט לא היה צריך, כמו שאתה אמרת בעצמך המנועי cross gen לא עובדים טוב על הone כי המנועים האלה לא תומכים בטיילינג.

מיקרוסופט עשתה שטיק שעבד בצורה נורא יעילה על ה360, זה עבד משתי סיבות. הראשונה היא שהיה להם מספיק esram בשביל להכניס את הבאפר שהם צריכים. האם קיימים 70 באפרים אחרים שחייבים בשביל לרנדר משחק? ברור, אבל זה הספיק בשביל לעשות את הפיתוח פשוט. הדבר השני שהיה להם זה שהזיכרון הבסיסי שלהם היה gddr3, הזיכרון הכי מהיר ויעיל בזמנו שהכרטיסים הגרפים השתמשו בו. כלומר בלי שום esram ה360 הייתה במצב ליגה, הפס3 למען האמת הייתה עם gddr3 בלבד (כמו כל כרטיס מסך באותה תקופה) והסתדרה יופי, הesram היה סוג של פינוק סופר מהיר שהמתיק זיכרון מהיר ממילא.

בפעם השניה זה לא ממש הלך. הם לקחו ddr3, זיכרון שאף אחד לא היה מתחיל אפילו לחשוב עליו כזיכרון וידאו, זיכרון מאוד איטי (ביחס לתקופה כמובן). אז כבר אנחנו בבעיה, עוד לפני שדברנו על הedram הone עם זיכרון שלא מתאים להיות זיכרון וידאו. בשביל לכפות על האיטיות הנוראית שלו, הוסיפו את הedram בדיוק כמו ב360 רק עם שני הבדלים. הזיכרון הזה לא מסוגל לקבל באפר של 1080p עם x2msaa כך שהוא לא באמת נוח וההבדל הכי חשוב, בגלל שהddr3 כלכך איטי הedram הפך מפינוק לפיתרון בעיה, הddr3.

בקיצור, ה360 הייתה עם זיכרון סופר מהיר ובנוסף היה לה פינוק esram שנתן אופציה אפילו יותר מהירה למפתחים, הone עם זיכרון סופר איטי עם edram שלא מספיק בשביל לפצות עליו. זה נקרא הנדסה לוקה בהגיון, להגיד ״אנשי תוכנה, פשוט תכתבו את המנוע שלכם כדי שתצליחו להתגבר על הבעיות שיצרנו לכם״ בזמן שהתחרות פנקה אותם בזיכרון וידאו ענקי ומהיר? כשל הנדסי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 11 נובמבר 2014, 22:11

שום מילה על הביקורות הטובות שהגיעו למשחק?

8.8 IGN
http://www.ign.com/articles/2014/11/11/ ... ion-review

9 מגיימספוט
8 יורוגיימר
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 נובמבר 2014, 22:32

נראה מהביקורות שיש בעיות טכניות בקונסולות (אין לי מושג מה הולך בPC) ושהמשחק לא עשה מספיק קפיצה מהקודמים. אם קוראים את פוליגון למשל משתמע שזה המשחק AC הכי טוב שהיה חוץ מאשר עלילה לא משהו ובעיות טכניות, הם פשוט מתלוננים על זה ש"עכשיו שהמשחק קפץ דור, למה הוא לא פתר את X ואת Y".
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 11 נובמבר 2014, 22:41

AC או DA? על מי אתה כותב? :)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 נובמבר 2014, 22:50

bozeman כתב:AC או DA? על מי אתה כותב? :)

אופס... :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 נובמבר 2014, 00:04

אם מישהו שומע על מבצעים למשחק - אשמח לשמוע.
מעוניין לרכוש אותו במיוחד, הביקורות מהללות ואני מאוד אוהב את מה שאני קורא/רואה.
הורדתי אפילו את אוריג'ין, כהכנה :) אבל הוא עולה שם 70 יורו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 נובמבר 2014, 00:19

Laskin כתב:אם מישהו שומע על מבצעים למשחק - אשמח לשמוע.
מעוניין לרכוש אותו במיוחד, הביקורות מהללות ואני מאוד אוהב את מה שאני קורא/רואה.
הורדתי אפילו את אוריג'ין, כהכנה :) אבל הוא עולה שם 70 יורו.


הוא 60$ באמזון. זה כמובן לא מבצע ואפילו אפשר להגיד שמאוד יקר, למשחק PC, אבל זה המחיר הכי זול שראיתי ברפרוף מהיר על החנויות הדיגיטליות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 נובמבר 2014, 00:26

Laskin כתב:אם מישהו שומע על מבצעים למשחק - אשמח לשמוע.
מעוניין לרכוש אותו במיוחד, הביקורות מהללות ואני מאוד אוהב את מה שאני קורא/רואה.
הורדתי אפילו את אוריג'ין, כהכנה :) אבל הוא עולה שם 70 יורו.

יש אותו בכל מקום באינטרנט ב60$ כמו למשל עותק דיגיטלי באמזון, לצערנו אין אותו לישראל בGMG אז אי אפשר לקנות אותו שם לחשבון שנמצא בישראל (לא יודע אם הייתי מתעסק בזה עם פרוקסי וכדומה בקניות משם).
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 נובמבר 2014, 00:52

ברור, ב-60 דולר אין בעייה למצוא אותו... רציתי לדעת על מבצעים :)
יש זמן עד הוא יוצא, לפי אוריג'ין, אז אחכה לראות אם יהיה עד אז... לא ש-60 דולר נשמע לי הרבה למשחק בסדר גודל כזה. רוב הביקורות מדברות על 100 שעות עד שהגיעו לקרדיטס, ושזו רק ההתחלה מבחינתם.
תענוג. אני זוכר שסקיירים יצא ב-11.11.11 אז נחמד שקיבלנו את ה"אישור" ליורש שלו באותו תאריך, 3 שנים בדיוק אחריו :)
מקווה שהוא פתוח למודים, או יהיה בעתיד.

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Dragon Age: Inquisition | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 נובמבר 2014, 13:21

שאלה!
המשחק יוצא ב-18 לנובמבר, אבל רק ב-21 באירופה.
אם אני קונה CD KEY אמריקאי בדולרים, אני אוכל לשחק כבר ב-18, או שזה לא בדיוק עובד ככה?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 204 אורחים