bling כתב:Death, לא ששיחקתי במשחק אבל יש כלפיו לא מעט טענות ל fetch quests מציקים שגם חייבים לעשות על מנת לצבור נקודות שמאפשרות התקדמות בעלילה הראשית.
גם אחד מהמעצבים של הוויטצ'ר 3 אמר על המשחק שיש שם יותר מדי fetch quests, זה לא מפריע לך?
1) זה לא כמו בSkyrim שהכל מרגיש כמו חזרה על עצמו. יש שם Fetch Quests שהם הLow של הLow כמו לדוגמא לעשות את הrequisition שזה סתם לאסוף X צמחים. מצד שני אתה לא באמת עושה אותם, אתה צריך את הצמחים למערכת הקראפטינג אז אתה גם ככה כל הזמן דרוך בלמצוא משאבים ועל הדרך אם מתחשק משלימים את הקווסטים המדוברים.
2) מלבד אילו יש המון סוגי קווסטים, בבסיס יש לך כאילו של למצוא חפץ (פעם זה מילותיו האחרונות של חייל, פעם אחרת זה איזה Lore של הקוסמים שאבד או לחילופין פתקים אחרונים של הGrey wardens שאתה מחפש), יש קווסטים שהם Search and kill, יש כאילו שהם יחודיים יותר שכוללים קרבות עם בוסים מקומיים כדי להשלים משימה אחרת, יש כאילו שהם חיפוש Shards ואז זה הופך לסוג של קווסט פלטפורמה ועוד...
הנקודה היא, שיש המון דברים לעשות, וגם אם יש דברים שחוזרים, כמו ללכת למקום X ולהביא דבר Y, או למצוא משהו, הקונטקסט משתנה, האחד קיבלת כי אתה מחפש אחרי הWardens שנעלמו, השני זה בכלל סיפור קורע לב של אישה שאיבדה את בעלה והטבעת שלה נמצאת בדיוק בלב מאורת עכבישים, המשחק כל כך מגוון שאתה לא מרגיש שאתה עושה בבסיס את אותו הדבר.
גם קח בחשבון שיש המון אזורים לבקר בהם, כל אזור הוא עצום, וכל אחד יציג לך מינון וסיפור רקע אחר לקווסטים שתקבל, בהם גם יהיו מהולים קווסטים מקדמי עלילה אישית לצד הצורך למצוא משאבים לעשות Crafting, או לחילופין סתם הרצון לנהל קרבות מול breaches. תמיד יש מה לעשות ותמיד זה מרגיש רענן.
3) הנקודות power שהזכרת הן ממש קלות להשגה, אתה משיג אותן ממליון ואחד דברים ואף פעם הן לא ימנעו ממך לגשת למשימה הבאה שלך.
אני כבר 40 שעות במשחק והדבר היחיד שאני מסוגל לחשוב עליו כל היום, זה מתי כבר אני אגיע הביתה ואצליח לשכנע את אישתי שתתן לי לשחק במשחק הזה עוד שעה.