יש הרבה משחקים עם בחירות והחלטות שמשפיעות על המשחק (בד"כ בתחום העלילה). לרוב הן מקודדות לפי צבעים וטוב\רע מוחלטים (מאס אפקט ושות') שלדעתי מורידות מאוד מאלמנט הבחירה בגלל שהשחקן פשוט ממשיך עם הדמות הטובה או הרעה שהוא החליט לשחק, אבל במשחקים עם טוב או רע לא מוגדר, אילו רגעים גרמו לכם לשבור את הראש לנוכח מה שאתם עומדים לעשות ?
לציין ספוילרים במידת הצורך
אצלי זאת הייתה הבחירה בסוף של DEUS EX (המקורי). פשוט ישבתי שעה מול המחשב וחשבתי על כל אופציה ומה המשמעות שלה. העניין הוא שלדעתי אף בחירה היא לא טובה, וצריך לבחור את הרע במיעוטו.
במשחק השני ההשלכות של הבחירה היו דרסטיות אפילו יותר, אבל שם בחרתי בלב שלם.