מה גרם לכם לחשוב "זה גאוני, איך זה לא קיים בעוד משחקים ?" או סתם אהוב עליכם ?
אצלי, ה-possessed weapons ב-Darksiders 2. למרות שיכלו לפתח אותו יותר לדעתי, רעיון מעניין ומקורי.
יכולת הבנייה ב-Starhawk. היו משחקים עם מכניקות דומות בעבר, אבל סטארהוק עשה את זה בצורה כמעט מושלמת.
ב-Deus Ex הראשון, לא הייתה מפה ממוחשבת שמראה את המיקום שלך בכל רגע נתון. במקום זה היית יכול להשיג (לא תמיד !) תצלום לווין או שרטוט בסיסי של האזור בו אתה נמצא.
זה הוסיף לי מאוד לתחושת המציאותיות בכך שהייתי צריך להבין מה הולך בסביבה, ולא שמחשב תמיד יזכיר לי איפה אני.