E3 2014: הדיון הראשי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2014, 00:35

DrKeo כתב:אני חושב שMK הוא דוגמה טובה לאיך משחק נראה יחסית מכוער בלי אפקטים טובים של POST. זה מרגיש מאוד חסר. ובלי קשר הוא כנראה יהיה מצויין ואני אקנה אותו כמובן כמו שקניתי את הקודם (פעמיים) :)

נכון, משהו חסר, נראה מאוד חיוור ומזכיר משחק דור קודם משופץ.
קצת מוזרה לי ההשוואה שלך עם AC, ברור ש AC פי כמה יותר מרשים אבל לקחת עולם פתוח נגד משחק מכות, מאיזו בחינה AC נראה טוב יותר לדעתך?
המודלים שלו? כנראה שלא, בכל זאת כמה ש MK לא מרשים זה ברור שטכנית המודלים יותר מתקדמים ממשחק עולם פתוח כמו AC.

בסביבות? קצת קשה להשוות, אם אתה מוריד את ה SCALE של AC ונגיד לוקח איזה חדר משם ומקיים שם קרב של מורטל קומבט אתה אומר שהסביבה יותר מרשימה?

בקיצור אתה מבין את הרעיון, זאת בעיה להשוות בין ז'אנרים כל כך רחוקים, אבל ברור שטכנית AC עושה מ MK צחוק.
אתה מדבר פה על משחק שבלי קשר ל MK נמצא בטופ שיש לדור הבא להציע, MK בקושי מרשים יותר ממה שיש על הדור הקודם.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2014, 09:35

סוני אירחה בסטרים E3 שלה את Bloodborne, והראו שם 3 שניות של גיימפליי OFF SCREEN:
תמונה

לא כל כך מבין למה חושפים את המשחק בצורה כזו, בלי תצוגת גיימפליי נורמלית בדיירקט פיד כמו שצריך, מוזר מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 יוני 2014, 01:53

bling כתב:סוני אירחה בסטרים E3 שלה את Bloodborne, והראו שם 3 שניות של גיימפליי OFF SCREEN:
תמונה

לא כל כך מבין למה חושפים את המשחק בצורה כזו, בלי תצוגת גיימפליי נורמלית בדיירקט פיד כמו שצריך, מוזר מאוד.


משהו אחד מדאיג אותי, בנוגע למשחק הזה.
נראה כאילו הדרך היחידה לשחק היא כאשר יש לך שוטגאן ביד אחת והגרזן עם שלושת המצבים ביד השניה.
לא ממש דיברו על בחירת נשקים, או מה השחקן יוכל לבחור לעשות, כדי לשנות את סגנון המשחק למשהו שהוא נהנה ממנו יותר. דיברו על זה שהם רוצים שהשחקן יהיו יותר אקטיבי ולא יחכה להזדמנות לתקוף ויגן בכל רגע אחר, שזה בסדר. אם זה יגיע על חשבון היכולת שלי לבחור איך אני רוצה לשחק ומה יהיו החסרונות והיתרונות של הדמות שלי, אני לא אוהב את זה.

מה שאהבתי מאוד בDS2 זה שהרגשתי שאני בחרתי איזה סגנון קרב אני רוצה. אני בחרתי במה הדמות שלי תהייה טובה ובמה פחות. אפילו נהניתי מההרגשה שיש עוד משחק שלם שלא נגעתי בו, בגלל שלהשתמש בסוג אחר של נשק, או בקסם משנה את המשחק לגמרי.
אני מקווה שזה סתם הדמות שבחרו להדגים איתה ושיש אפשרות לבחור את הנשקים שלך, אבל כולם מדברים על המשחק, כאילו זו הדרך לשחק בו ואין בו ממש עניין של נשקים.
זה ממש יבאס אותי, אם זה יהיה המצב. אני מקווה מאוד שזה לא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2014, 08:33

Nucleus_Dawn כתב:
משהו אחד מדאיג אותי, בנוגע למשחק הזה.
נראה כאילו הדרך היחידה לשחק היא כאשר יש לך שוטגאן ביד אחת והגרזן עם שלושת המצבים ביד השניה.
לא ממש דיברו על בחירת נשקים, או מה השחקן יוכל לבחור לעשות, כדי לשנות את סגנון המשחק למשהו שהוא נהנה ממנו יותר. דיברו על זה שהם רוצים שהשחקן יהיו יותר אקטיבי ולא יחכה להזדמנות לתקוף ויגן בכל רגע אחר, שזה בסדר. אם זה יגיע על חשבון היכולת שלי לבחור איך אני רוצה לשחק ומה יהיו החסרונות והיתרונות של הדמות שלי, אני לא אוהב את זה.

מה שאהבתי מאוד בDS2 זה שהרגשתי שאני בחרתי איזה סגנון קרב אני רוצה. אני בחרתי במה הדמות שלי תהייה טובה ובמה פחות. אפילו נהניתי מההרגשה שיש עוד משחק שלם שלא נגעתי בו, בגלל שלהשתמש בסוג אחר של נשק, או בקסם משנה את המשחק לגמרי.
אני מקווה שזה סתם הדמות שבחרו להדגים איתה ושיש אפשרות לבחור את הנשקים שלך, אבל כולם מדברים על המשחק, כאילו זו הדרך לשחק בו ואין בו ממש עניין של נשקים.
זה ממש יבאס אותי, אם זה יהיה המצב. אני מקווה מאוד שזה לא.

אין גיוון אמיתי בכלי הנשק בDS הם בסוף נחלקים לשתי קבוצות, כלי נשק שהשיסוף שלהם קצר וכאילו שהוא ארוך, אין איזה עומק אמיתי מעבר לזה.

אני דווקא מאוד נרגש מהמחשבה שהם הולכים להפוך את הגיימפליי, DS הוא משחק איטי ומאוד מחושב והגנתי, איך Rush, הכל מתנהל בעצלתיים, אותי יהיה מעניין לראות איך הם יהפכו את הנוסחא ועדיין ישאירו את המשחק אפשרי בלי הסתמכות על מגן.

והאם יהיה לי את האפשרות לבחור כלי נשק מקבוצה אחת או שתיים ממש לא מעניין אותי, ההתרגשות במשחק עבורי זה קודם האתגר ועלייה בדרגות ורק אחר כך הLoot.

בכל מקרה, יזואלית הוא נראה ממש טוב, אני ממש מתרגש. מתי אמרו, פברואר 2015? וואו, הוא וThe order באותו פרק זמן, מדהים.
נערך לאחרונה על ידי Death_119 ב 12 יוני 2014, 20:54, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Yahel12 » 12 יוני 2014, 10:11

13 דקות של Gameplay מ - Mortal Kombat X, לדעתי עדיין נראה טוב, מוזמנים לצפות:


סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2014, 10:50

עוד קצת גיימפליי מBloodBorne:


עוד פרטים על המשחק:
1) ישוחרר בתחילת 2015.
2) בלעדי של סוני (המותג שייך לסוני).
3) אין רמות קושי בדומה לקודמיו, קשה כמו Demon Souls.
4) ירוץ על 30 פריימים 1080p native.
5) המשחק מפותח על ידי הצוות שפיתח את Dark Souls הראשון וDemon Souls (פותח במקביל לDark Souls 2).
6) ניתן לקנפג את ציוד הדמות בדומה למשחקי Dark Souls הקודמים.
7) המשחק יהיה דומה לDemon Souls בכל הקשור לאופי שהוא יעניש את השחקן לאחר מותו (מה זה אומר ובמה זה שונה מDark Souls?).
8) סיפור חדש, עולם חדש, הרקע דומה ללונדון של המאה ה-19, בלה, בלה, בלה...
9) המשחק פתוח כמו בDark Souls הראשון אבל לא השני (מה ההבדל?).
10) יהיה צורך להשתמש בלפיד בחלק מהאזורים (:().
11) היריבים הפעם לא מחכים בנקודות קבועות אלא יתהלכו בעולם ויפתיעו את השחקן.
12) הוירוס שמדביק גם את השחקן צפוי לעבור התקדמות שהיא במהלך המשחק.
13) יש מצב Beast לשחקן (מקביל לHuman וHollowed), אבל בצורה אחרת, משנה את צורת השליטה בשחקן.
14) שואבים דם מהיריבים אותם פוגשים, אם נשאב יותר מידי דם נהפוך לBeast.
15) כדי לחזור להיות בן אדם צריך דם אנושי, הדרך להשיג אותו זה להרוג יריבים אונליין.
16)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38363
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 11:10

bling כתב:נכון, משהו חסר, נראה מאוד חיוור ומזכיר משחק דור קודם משופץ.
קצת מוזרה לי ההשוואה שלך עם AC, ברור ש AC פי כמה יותר מרשים אבל לקחת עולם פתוח נגד משחק מכות, מאיזו בחינה AC נראה טוב יותר לדעתך?
המודלים שלו? כנראה שלא, בכל זאת כמה ש MK לא מרשים זה ברור שטכנית המודלים יותר מתקדמים ממשחק עולם פתוח כמו AC.

בסביבות? קצת קשה להשוות, אם אתה מוריד את ה SCALE של AC ונגיד לוקח איזה חדר משם ומקיים שם קרב של מורטל קומבט אתה אומר שהסביבה יותר מרשימה?

בקיצור אתה מבין את הרעיון, זאת בעיה להשוות בין ז'אנרים כל כך רחוקים, אבל ברור שטכנית AC עושה מ MK צחוק.
אתה מדבר פה על משחק שבלי קשר ל MK נמצא בטופ שיש לדור הבא להציע, MK בקושי מרשים יותר ממה שיש על הדור הקודם.

בAC המודלים נראים הרבה יותר טוב מאשר בMK, ראית קטעים שבהם המצלמה מתקרבת לסינמטיק? למשל הזקן הצרפתי שתופסים אותו בקומה השניה של הבית? הרבה יותר מרשים מבMK. אם דמויות ראשיות בAC נראות הרבה יותר טוב בזמן שהמשחק מרנדר ברקע עיר שלמה ו-1000 אנשים אז מה אפשר להגיד על MK ששם הדמויות נראות פחות טוב מהדמויות (הראשיות) של AC כששם כל מה שצריך לרנדר זה שלבון קטנטן מצד אחד בלבד ושתי דמויות בלבד? קצת בזיון לא?
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Stick » 12 יוני 2014, 20:26

Death_119 כתב:עוד קצת גיימפליי מBloodBorne:


עוד פרטים על המשחק:
1) ישוחרר בתחילת 2015.
2) בלעדי של סוני (המותג שייך לסוני).
3) אין רמות קושי בדומה לקודמיו, קשה כמו Demon Souls.
4) ירוץ על 30 פריימים 1080p native.
5) המשחק מפותח על ידי הצוות שפיתח את Dark Souls הראשון וDemon Souls (פותח במקביל לDark Souls 2).
6) ניתן לקנפג את ציוד הדמות בדומה למשחקי Dark Souls הקודמים.
7) המשחק יהיה דומה לDemon Souls בכל הקשור לאופי שהוא יעניש את השחקן לאחר מותו (מה זה אומר ובמה זה שונה מDark Souls?).
8) סיפור חדש, עולם חדש, הרקע דומה ללונדון של המאה ה-19, בלה, בלה, בלה...
9) המשחק פתוח כמו בDark Souls הראשון אבל לא השני (מה ההבדל?).
10) יהיה צורך להשתמש בלפיד בחלק מהאזורים (:().
11) היריבים הפעם לא מחכים בנקודות קבועות אלא יתהלכו בעולם ויפתיעו את השחקן.
12) הוירוס שמדביק גם את השחקן צפוי לעבור התקדמות שהיא במהלך המשחק.
13) יש מצב Beast לשחקן (מקביל לHuman וHollowed), אבל בצורה אחרת, משנה את צורת השליטה בשחקן.
14) שואבים דם מהיריבים אותם פוגשים, אם נשאב יותר מידי דם נהפוך לBeast.
15) כדי לחזור להיות בן אדם צריך דם אנושי, הדרך להשיג אותו זה להרוג יריבים אונליין.
16)

חדשות מצוינות לדעתי.
זה שהוא יהיה פתוח כמו דארק סולס 1 ולא כמו 2 זה אדיר. כמו שאתה רואה (שיחקת רק בדארק סולס 1, נכון?) DS1 בנוי כעולם שמתחבר, כאשר יש לך את האיזור המרכזי שעם הזמן אתה פותח אליו מעליות ומנהרות וכו' וכל העולם מרגיש מחובר, הגיוני ורציף.
בDS2 זה לא ככה, העולם בנוי על מערכת של fast travel ככה שהם לא דואגים לחבר את המשחק ולחבר בין איזורים ובעקבות כך חלק מהאיזורים באמת מרגישים לא קשורים. אם תחפש קצת באינטרנט תראה שאפילו אין הסכמה אמיתית בין השחקנים לאיך נראת מפת המשחק.

בקשר לזה שהמשחק יהיה דומה לדימון בצורת הענישה אולי זה רומז שלא יהיו צ'קפוינטים (המדורות) במהלך המשחק, אבל דימון היה משחק סגור של שלבים שונים אז זה קצת לא מסתדר עם זה שהוא יהיה פתוח כמו DS1.

בקשר לנשקים, קודם כל יש עוד כמה הבדלים חוץ מנשק ארוך ונשק קצר (נשק כבד, נשק קל, נשק שאפשר להתקיף איתו ולהיות עדיין עם המגן למעלה תוך כדי ועוד כמה סוגים, וזה עוד בלי לדבר על דמות שהיא בכלל קוסם ולא לוחם.) אבל אתה מדבר על DS1. זה אחד הדברים שעברו שיפור משמעותי בDS2 כאשר האפשרות לdual wielding השתפרה מאוד ומניסיון המשחק באמת מרגיש שונה ככה, כמו גם אם תשחק עם נשק כבד בשתי ידיים או בסוגי הנשקים השונים (לכל נשק יש move set ייחודי).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2014, 20:36

DrKeo כתב:בAC המודלים נראים הרבה יותר טוב מאשר בMK, ראית קטעים שבהם המצלמה מתקרבת לסינמטיק? למשל הזקן הצרפתי שתופסים אותו בקומה השניה של הבית? הרבה יותר מרשים מבMK. אם דמויות ראשיות בAC נראות הרבה יותר טוב בזמן שהמשחק מרנדר ברקע עיר שלמה ו-1000 אנשים אז מה אפשר להגיד על MK ששם הדמויות נראות פחות טוב מהדמויות (הראשיות) של AC כששם כל מה שצריך לרנדר זה שלבון קטנטן מצד אחד בלבד ושתי דמויות בלבד? קצת בזיון לא?

אני לא אוהב להשוות לסינמטיק כשיש לי גיימפליי, כשאני מסתכל גיימפלי של MK מול גיימפליי של AC עדיין נראה לי מוגזם לטעון ש AC מנצח במודלים.
אתה מדבר פה על משחק שמריץ אלפים מהם ושאפשר לשחק CO OP של 4 דמויות ראשיות (שמן הסתם אפילו יותר מפורטות משל שאר ה NPCS), זה לא ממש הגיוני שזה ינצח משחק מכות.
כמובן אבל ש MK עדיין נראה די ביזיון וזה שאנחנו בכלל יכולים לקיים דיון כזה רק מעיד עד כמה הוא לא מרשים.

סמל אישי של המשתמש
Trouble
Minion
הודעות: 77
הצטרף: 14 יולי 2013, 12:18

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Trouble » 12 יוני 2014, 12:39

אני חייב להגיד שזה הE3 הראשון שגורם לי לשקול לקנות (לא בקרוב, כמובן) קונסולת דור הבא - ועם העדפה לONE. כמה שאני קשור לסוני מייקרוסופט נתנו פה מלחמה - ולי נראה פתאום שאולי כדאי לשקול קניה.
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38363
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 12:47

bling כתב:אני לא אוהב להשוות לסינמטיק כשיש לי גיימפליי, כשאני מסתכל גיימפלי של MK מול גיימפליי של AC עדיין נראה לי מוגזם לטעון ש AC מנצח במודלים.
אתה מדבר פה על משחק שמריץ אלפים מהם ושאפשר לשחק CO OP של 4 דמויות ראשיות (שמן הסתם אפילו יותר מפורטות משל שאר ה NPCS), זה לא ממש הגיוני שזה ינצח משחק מכות.
כמובן אבל ש MK עדיין נראה די ביזיון וזה שאנחנו בכלל יכולים לקיים דיון כזה רק מעיד עד כמה הוא לא מרשים.

האמת שעדין לא ראינו תוך כדי משחק איך נראה מודל של דמות, אבל לפחות תסכים איתי שאם יתקעו את המצלמה על איזה גג בAC החדש שמכוונת לעיר ומראה את הנוף של העיר וישימו שני לוחמים שם זה יראה פי 100 יותר טוב מMK וכאן מדובר במשחק שאתה אשכרה יכול לקפוץ מהגג ולהתחיל להסתובב בעיר והיא מלאה באלפי אנשים על המסך בו זמנית. כלומר איפה הם ואיפה הצוות של אד בון?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2014, 20:57

Stick כתב:חדשות מצוינות לדעתי.
זה שהוא יהיה פתוח כמו דארק סולס 1 ולא כמו 2 זה אדיר. כמו שאתה רואה (שיחקת רק בדארק סולס 1, נכון?) DS1 בנוי כעולם שמתחבר, כאשר יש לך את האיזור המרכזי שעם הזמן אתה פותח אליו מעליות ומנהרות וכו' וכל העולם מרגיש מחובר, הגיוני ורציף.
בDS2 זה לא ככה, העולם בנוי על מערכת של fast travel ככה שהם לא דואגים לחבר את המשחק ולחבר בין איזורים ובעקבות כך חלק מהאיזורים באמת מרגישים לא קשורים. אם תחפש קצת באינטרנט תראה שאפילו אין הסכמה אמיתית בין השחקנים לאיך נראת מפת המשחק.

בקשר לזה שהמשחק יהיה דומה לדימון בצורת הענישה אולי זה רומז שלא יהיו צ'קפוינטים (המדורות) במהלך המשחק, אבל דימון היה משחק סגור של שלבים שונים אז זה קצת לא מסתדר עם זה שהוא יהיה פתוח כמו DS1.

בקשר לנשקים, קודם כל יש עוד כמה הבדלים חוץ מנשק ארוך ונשק קצר (נשק כבד, נשק קל, נשק שאפשר להתקיף איתו ולהיות עדיין עם המגן למעלה תוך כדי ועוד כמה סוגים, וזה עוד בלי לדבר על דמות שהיא בכלל קוסם ולא לוחם.) אבל אתה מדבר על DS1. זה אחד הדברים שעברו שיפור משמעותי בDS2 כאשר האפשרות לdual wielding השתפרה מאוד ומניסיון המשחק באמת מרגיש שונה ככה, כמו גם אם תשחק עם נשק כבד בשתי ידיים או בסוגי הנשקים השונים (לכל נשק יש move set ייחודי).

תודה על ההבהרות. דרך אגב, אני לא יודע אם הם יורידו את הצ'קפוינטס, אבל נראה לי שכתבו שעלייה בדרגה תהיה רק בHub מרכזי, אולי יהיה Fast Travel ביחד עם עולם מחובר. למרות שהשלבים השונים בDS לא גדולים במיוחד ולא לוקח יותר מ-10-15 דקות לרוב להגיע מעומק של אזור מסויים לאתר הראשי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 13:43

טיימלאפס לדסטיני.

"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Yahel12 » 12 יוני 2014, 14:44

Doom 4 Teaser, יוצג לראשונה בכנס Quakecon:



Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Yahel12 » 12 יוני 2014, 18:29

איזה משחקים בטוח תקנו? מה ה Wishlist שלכם?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Kazz » 13 יוני 2014, 20:11

Nucleus_Dawn כתב:
בשני המקרים של "חוסר השקיפות וההוגנות" שהזכרת, לא היתה שום בעיה בהכרזה של סוני.
בנוגע לGTA 5 הם פשוט הכריזו על הפיטצ'ר, בלי להגיד מילה על בלעדיות (בדיוק כמו שהם לא אמרו דבר על הבלעדיות של המשחק לPS4, אבל רק הכריזו שהוא יוצא לPS4 השנה).
במקרה של הענק הירוק, הם אמרו במפורש שהוא יגיע קודם לPS4.

כבר שנים ארוכות במשחקי פיפ"א אפשר:
לקבוע מיקום באופן מדויק לכל שחקן, בנפרד.
להגיד לשחקן לאיזה כיוון ללכת בהתקפה.
להגיד לכל שחקן כמה להתרכז בהתקפה, או בהגנה.
לקבוע ששחקן מסוים ישמור אישית שחקן אחר.
אם זה לא אחד לאחד "שליטה נורמלית על טקטיקה,מיקום והנחיות של שחקן ברמת כל שחקן בנפרד", אז שום דבר אחר בעולם הוא גם לא.


מנסיון אישי מה שפיפא מציע פשוט לא מספק והשינויים שאפשר לעשות משפיעים במידה מועטה מאוד. כמו למשל, אומנם אני יכול לשים חצים איך שחקנים שלי ינועו כשאני עם הכדור בהתקפה, אבל החצים האלה הם רק כלפי ההתקפה. כלומר, אם אני רוצה להגיד לשחקן שלי ללכת אחורה כשהקבוצה שלי עם הכדור - אני פשוט לא יכול לעשות את זה כי אפשר לעשות רק חצים קדימה כשאני מתקיף או חצים אחורה כשאני מגן. וזה שאני משנה לשחקן שיתמקד הכי הרבה בהגנה לא מונע ממנו לעשות פריצות מטומטמות שאין לי רצון בהם. אני רוצה שליטה מוחלטת על שחקן ולקבוע לו שטחים ומגבלות כמו כזו של לא לעבור את החצי ההגנתי.

--
http://www.gamespot.com/e3/sony-press-conference-2014/

דקה 43:
every paradox studio is working on an EXCLUSIVE PS4 game and here's a look of the first one

מג'יקה 2 יוצא גם למחשב ואני מניח שגם כל שאר משחקי פרדקוס האחרים אז למה הם אומרים שמדובר במשחק פס4 בלעדי?

46:25 על גרים פאנדנגו

it will be coming exclusively for the ps4 and ps vita

אבל טים שייפר צייץ ואמר שזה בלעדי רק לקונסולות ושמידע על פלטפורמות אחרות (מן הסתם למחשב) יגיע בקרוב.

לגבי אינפינטי, הוא אכן השחיל למשפט 'on launch', אבל שוב זה משקף את חוסר השקיפות ואת המושגים המעורפלים שבהם הם משתמשים. בכל אופן, בשתי הדוגמאות הראשונות לא היו שום התנאות. סוני התחילו להשתמש במילה בלעדי בלי חשבון והם נהיו גרועים כמו מיקרוסופט מהבחינה של להבין מה בעצם בלעדי, מה לא, מה זמני וכו'.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38363
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2014, 12:19

Kazz כתב:
מנסיון אישי מה שפיפא מציע פשוט לא מספק והשינויים שאפשר לעשות משפיעים במידה מועטה מאוד. כמו למשל, אומנם אני יכול לשים חצים איך שחקנים שלי ינועו כשאני עם הכדור בהתקפה, אבל החצים האלה הם רק כלפי ההתקפה. כלומר, אם אני רוצה להגיד לשחקן שלי ללכת אחורה כשהקבוצה שלי עם הכדור - אני פשוט לא יכול לעשות את זה כי אפשר לעשות רק חצים קדימה כשאני מתקיף או חצים אחורה כשאני מגן. וזה שאני משנה לשחקן שיתמקד הכי הרבה בהגנה לא מונע ממנו לעשות פריצות מטומטמות שאין לי רצון בהם. אני רוצה שליטה מוחלטת על שחקן ולקבוע לו שטחים ומגבלות כמו כזו של לא לעבור את החצי ההגנתי.

--
http://www.gamespot.com/e3/sony-press-conference-2014/

דקה 43:
every paradox studio is working on an EXCLUSIVE PS4 game and here's a look of the first one

מג'יקה 2 יוצא גם למחשב ואני מניח שגם כל שאר משחקי פרדקוס האחרים אז למה הם אומרים שמדובר במשחק פס4 בלעדי?

46:25 על גרים פאנדנגו

it will be coming exclusively for the ps4 and ps vita

אבל טים שייפר צייץ ואמר שזה בלעדי רק לקונסולות ושמידע על פלטפורמות אחרות (מן הסתם למחשב) יגיע בקרוב.

לגבי אינפינטי, הוא אכן השחיל למשפט 'on launch', אבל שוב זה משקף את חוסר השקיפות ואת המושגים המעורפלים שבהם הם משתמשים. בכל אופן, בשתי הדוגמאות הראשונות לא היו שום התנאות. סוני התחילו להשתמש במילה בלעדי בלי חשבון והם נהיו גרועים כמו מיקרוסופט מהבחינה של להבין מה בעצם בלעדי, מה לא, מה זמני וכו'.

כמעט כל התערוכה של סוני הייתה "ראשון בקונסולות על הפלייסטיישן" או "בלעדי" אבל בעצם יוצא גם לPC או אפילו יוצא לPC לפני הפלייסטיישן. האמת שהקטע עם גרים פנדנגו היה ממש מלוכלך כי הם הציגו את זה כאילו הם מפיקים את המשחק והוא יגיע אך ורק לפלייסטיישן מה שבאס לי את התחת בתצוגה כי לשחק גרים פנדנגו על שלט זה בזוי. לא יודע מה הלך השנה, סוני הפכו למיקרוסופט של לפני שנה או משהו כזה.

ובנושא יותר חיובי, גיימרסייד העלו סרטונים של אורי, פיפא, האלפא של דסטיני וכולם הולכים לראפצ'ר. בדור הזה אני מרגיש שעד שטריילר לא מגיע לגיימרסייד לא באמת ראיתי אותו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 יוני 2014, 13:03

Kazz כתב:
מנסיון אישי מה שפיפא מציע פשוט לא מספק והשינויים שאפשר לעשות משפיעים במידה מועטה מאוד. כמו למשל, אומנם אני יכול לשים חצים איך שחקנים שלי ינועו כשאני עם הכדור בהתקפה, אבל החצים האלה הם רק כלפי ההתקפה. כלומר, אם אני רוצה להגיד לשחקן שלי ללכת אחורה כשהקבוצה שלי עם הכדור - אני פשוט לא יכול לעשות את זה כי אפשר לעשות רק חצים קדימה כשאני מתקיף או חצים אחורה כשאני מגן. וזה שאני משנה לשחקן שיתמקד הכי הרבה בהגנה לא מונע ממנו לעשות פריצות מטומטמות שאין לי רצון בהם. אני רוצה שליטה מוחלטת על שחקן ולקבוע לו שטחים ומגבלות כמו כזו של לא לעבור את החצי ההגנתי.

--
http://www.gamespot.com/e3/sony-press-conference-2014/

דקה 43:
every paradox studio is working on an EXCLUSIVE PS4 game and here's a look of the first one

מג'יקה 2 יוצא גם למחשב ואני מניח שגם כל שאר משחקי פרדקוס האחרים אז למה הם אומרים שמדובר במשחק פס4 בלעדי?

46:25 על גרים פאנדנגו

it will be coming exclusively for the ps4 and ps vita

אבל טים שייפר צייץ ואמר שזה בלעדי רק לקונסולות ושמידע על פלטפורמות אחרות (מן הסתם למחשב) יגיע בקרוב.

לגבי אינפינטי, הוא אכן השחיל למשפט 'on launch', אבל שוב זה משקף את חוסר השקיפות ואת המושגים המעורפלים שבהם הם משתמשים. בכל אופן, בשתי הדוגמאות הראשונות לא היו שום התנאות. סוני התחילו להשתמש במילה בלעדי בלי חשבון והם נהיו גרועים כמו מיקרוסופט מהבחינה של להבין מה בעצם בלעדי, מה לא, מה זמני וכו'.


הו. אחלה שתי דוגמאות.
שתי הדוגמאות הקודמות שלך, פשוט לא היו במקום, כי היה ברור בדיוק מה הכוונה.
בשני המקרים האלו, הוא פשוט מתייחס לבלעדיות, כאשר הוא מדבר על בלעדיות לקונסולות וזה באמת מטעה וניסוח לא הוגן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי bling » 13 יוני 2014, 13:31

DrKeo כתב:ובנושא יותר חיובי, גיימרסייד העלו סרטונים של אורי, פיפא, האלפא של דסטיני וכולם הולכים לראפצ'ר. בדור הזה אני מרגיש שעד שטריילר לא מגיע לגיימרסייד לא באמת ראיתי אותו.

כן גם אני מרגיש ככה, חבל לי אבל שכל הסרטונים שהם מעלים בעצמם מ E3 (בניגוד לטריילרים ערוכים שהם מקבלים מהמפיצות) הם ב off screen, למרות שגם אתרים גדולים מעלים לא מעט סרטונים כאלו אבל הרבה מהסיקור של אותם אתרים כולל גם אירוח של מפתח באולפן ושם הם מחברים את הוידאו ל Direct feed אבל כמובן שבאיכות הגרועה הרגילה שלהם ולא בסטנרטים של גיימרסייד.

חבל שגיימרסייד לא מביאים משם גיימפליי של דיירקט פיד אבל ברור לי שהם אתר מסכן של בטח 10 איש ואין להם תקציב לפתוח שם עמדה עם ראיונות ואפשרות לתפוס דיירקט פיד כמו האתרים הגדולים אבל זה היה משדרג עוד יותר את E3.

אני כבר לא יודע מה עדיף off screen של גיימרסייד באיכות מצויינת או דיירקט של כל האתרים האחרים באיכות יוטיוב מזעזעת :/

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי swym » 14 יוני 2014, 11:00

Off Screen באיכות "מצויינת" הוא הרבה יותר גרוע, כי זה אומר שאתה מקבל סרטון שעובר דרך פילטר של טלוויזיה ומצלמת וידאו שלא מסונכרנות ביניהן.

בכל מקרה, אף אחד במסיבות העיתונאים האלו לא מתייחס למחשב ולהתקנים ניידים כאל פלטפורמה כשהם מדברים על אקסלוסיביות. חשבתי שזה היה די ברור לכולם כבר מE3 בשנה שעברה, ובטח אחרי שנחשפו הסכמי ההפצה העצמאית למפתחי אינדי. קחו אוטומטית בחשבון שכל משחק שמוכרז כ"בלעדי" ומגיע ממפתחת עצמאית שלא עובדת ישירות תחת סוני/מיקרוסופט עם מימון שמגיע מהן - יגיע למחשב במקביל או באיחור קל/בינוני (ושבסיכוי סביר יגיעו למתחרה גם בהמשך הדרך).

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Kazz » 14 יוני 2014, 11:15

אבל עובדה שבמקרים אחרים הם משתמשים בניסוח אחר שמשתמע ממנו שהמשחק יהיה גם על המחשב כמו בדוגמאות של של abzu והמשחקים של devolver. נאמר שהבכורה שלהם על הקונסולות תעשה בפס4. אז למה במקרים אחרים הם אומרים בלעדי לפס4 כשזה לא כך? במינימום מדובר פה בהטעיה.

אצל מיקרוסופט הם אומרים בלעדי ל XBOX כשזה מגיע גם למחשב. אפשר להתחכם על בסיס ההודעות לעיתונות האחרונות, בקטע של about xbox כתוב שזה מותג משחקים של הקונסולות, ווינדוס פון, טאבלטים ומחשב.

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Yahel12 » 14 יוני 2014, 11:20

עדיין לא הבנתי מה הבעיה בMortal Kombat X, כול האנשים ששיחקו בו בE3 אמרו שהוא נראה לא פחות ממדהים, שהאנימציות נראו מצוין ושזה כנראה משחק ה Mortal Kombat הכי יפה שהיה עד היום, גם לטעמי הוא נראה לא רע בכלל.. אם אתם מתכוונים לזה שהייתה צריכה להיות פה קפיצת מדרגה משמעותית ושנראה דמויות ברמת CGI אני חלקית מסכים, לדעתי הוא עדיין נראה ממש טוב ואני מאוד רוצה לשחק בו.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי swym » 14 יוני 2014, 19:26

Kazz כתב:אבל עובדה שבמקרים אחרים הם משתמשים בניסוח אחר שמשתמע ממנו שהמשחק יהיה גם על המחשב כמו בדוגמאות של של abzu והמשחקים של devolver. נאמר שהבכורה שלהם על הקונסולות תעשה בפס4. אז למה במקרים אחרים הם אומרים בלעדי לפס4 כשזה לא כך? במינימום מדובר פה בהטעיה.

לדעתי זה כי המצב של abzu וdevolver אפילו פחות אקסוליסיבי: יכול להיות שהם יודעים שהמפתחים מראש הכריזו על יציאה מאוחרת יותר של המשחק לXbox, או שהמשחקים יגיעו לPS4 רק אחרי שהם יגיעו למחשב. כלומר "בכורה על הקונסולה" נחשב אפילו פחות מ"אקסלוסיבי" (לקונסולות).

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Kazz » 14 יוני 2014, 11:41

בכל אופן, זה משהו שצריך למתוח עליו ביקורת ושיפסיקו לכנות דברים בלעדיים לפס4 כשזה לא כך.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2014, 22:14

הורדתי את הסרטון באיכות גבוהה של AC Unity, לא יודע על מה כל ההתרגשות, הוא לא נראה שונה מAC4 על הפס4 והפיסי. דווקא הקטע שיותר גורם לי לחכות היא ההבטחה שהגיימפליי של הSowrd play יעבור שינוי, רק חבל שלא הראו איך. גם המצב Stealth החדש נראה ממש טוב.

אני מניח שהסצנה המרשימה של 500 איש עשתה את זה לרוב האנשים, זה באמת מרשים, אבל כשמדובר על איך המשחק נראה הוא נראה בדיוק אותו הדבר.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 97 אורחים