Death_119 כתב:אבל זו בדיוק הבעייה, שים לב, אתה שם Scope במשפט, אני לא טענתי לרגע שאין קפיצה בנושא מול AC4, אבל כשמדובר על איך המשחק נראה מבחינה ויזואלית אני לא רואה את אותה קפיצה. כשצפיתי בסרטון ששם את המתנקש ברחוב והוא התחיל לעבור מבית לבית, זה ממש לא היה נראה לי שונה מAC4, סתם עיר אחרת ומשום מה מראה אחר בעקבות כך, אבל לא - "וואו... יש לנו פה משהו חדש". תחושה לדוגמא שהייתה לי כשראיתי את Deep below לראשונה או לחילופין את הסרטון של אנצ'רטד. בכל מקרה זה ויכוח עקר, אם יובי יחליטו לשים את אותן סצנות אחת מול השנייה בשני המנועים (במידה ואם הם באמת שונים) של שני המשחקים או לחילופין לשטוח את השיפורים, כל אחד יוכל לשפוט לבד האם זה באמת קפיצה גדולה או לא.
הקפיצה האדירה בין AC:U וAC IV היא גם בSCOPE וגם באיכות הגרפית של כל אלמנט שראינו. זה כולל את הטקסטורות (או החלפת טקסטורות שטוחות במודלים תלת מימדיים), דרך פירוט של כל אחד מהאנשים בקהל, כמות האנשים בקהל, כמות הדברים שאותם אנשים עושים (כמות האנימציות שראינו רק בהדגמה הזאת מטורפת), מודל התאורה (בקטע שהוא יוצא מדלת לרחוב, התאורה כל כך מדהימה. הכל נראה על גבול הפוטו ריאליסטי), איכות המודלים (שוב, כמו שנדב הזכיר - האיש הזקן ש"תושאל") ועוד כל אלמנט אחר שתוכל לחשוב עליו.
זה לא שהרחובות של פריז יותר יפים מהרחובות של AC IV. זה שבמקום טקסטורה על הרצפה, אנחנו רואים מודלים נפרדים של לבנים, עם טסלציה, שמשתקפים בצורה שונה באור השמש. זה לא שהמבנים יותר יפים מבפנים בזכות אדריכלים צרפתיים. זה שהדלתות הן לא מודל שטוח, אלא מודל מלא פרטים ודוגמאות, ווילונות שבאמת נראים כבדים ויוקרתיים ולא סתם שטוחים (כמו שראינו בAC 3).
ההבדלים הם שמיים וארץ.
כל אחד יכול לראות את הסרטון של גיימרסייד ולשפוט בעצמו. אתה פשוט היחיד שהחליט שAC:U נראה כמו AC IV והוא לא קפיצה משמעותית.
עכשיו השאלה היא, האם אתה משנה את הטענה שלך? האם אתה אומר שהקפיצה בשני התחומים אדירה, אבל בSCOPE היא הרבה יותר מרשימה? אפשר להסכים עם זה, אני מניח. קודם אמרת שהקפיצה באיכות הגרפית לא קיימת ושהדבר היחיד שיפה יותר זו העיר, אז ברור שכולם תמהים לגבי זה.